abonnement Unibet Coolblue
pi_131667397

quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.


Vorige topics:
Topicreeks: Pathe Unlimited

• Wat kost zo'n Pathe Unlimited (Gold) Card?
- Een Pathé Unlimited Card kost ¤19,- per maand.
- Een Pathé Unlimited Gold Card kost ¤26,- per maand.

• Is de Pathé Unlimited (Gold) Card geldig voor alle films?

Ja, voor alle voorstellingen van alle films. Bij IMAX 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤5,- toeslag en bij IMAX 2D ¤2,50 toeslag. Bij "gewone"3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤2,50 toeslag en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50. Bovendien krijg je 10% korting op eten en drinken van het buffet.

Als je een Pathé Unlimited Gold Card hebt betaal je geen toeslagen voor IMAX, IMAX 3D, IMAX 2D en "gewone" 3D voorstellingen, krijg je 1x per jaar een extra stevige duurzamere 3D bril:




En daar bovenop ook nog 25% korting op eten en drinken van het buffet!



Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Het toegangsbewijs kan op zijn vroegst 90 minuten en maximaal 30 minuten voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na de meest recente voltooide transactie met de Pathe Unlimited (Gold) Card.


Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Card

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Gold Card

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website

lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131667420
Gisteren overdag naar de Oostvaardersplassen geweest, prachtig natuurgebied en 's avonds naar De Nieuwe Wildernis docu in de bios die in de Oostvaardersplassen is gefilmd!!


Echt supermooi!! Dikke vette aanrader.

[ Bericht 53% gewijzigd door wolfrolf op 29-09-2013 11:43:14 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage zondag 29 september 2013 @ 12:09:16 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131668512
Sja, dit trekt mij dan weer niet, al die BBC Earth dingesen vind ik ook geen moer aan
pi_131669442
ik vind dat soort spul geen bioscoop materiaal..
pi_131669947
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:42 schreef mschol het volgende:
ik vind dat soort spul geen bioscoop materiaal..
Ik ook niet echt. Meer voor luie zondag als er geen donder op tv is en van een mega kater sprake is.
Gewoon normaal doen ja.
pi_131670232
Niet mee eens. Het is echt heel mooi filmisch geschoten en erg boeiend.

On-Nederlands mooi.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131672424
Ik vond de trailer van De Nieuwe Wildernis niet zo heel aantrekkelijk, maar ik ben toch wel benieuwd! Ik ga er denk ik dinsdag naartoe.

Het viel me trouwens afgelopen week op hoe weinig opties voor een snelle hap eten je hebt in de directe omgeving van Pathé Breda. Ernaast zit een enorm wokrestaurant (bleh) maar verder is er echt niets te vinden en is het een behoorlijk eind lopen naar de eerste broodjeszaak of snackbar. Onhandig!

Maken jullie veel gebruik van de horeca om jullie vaste Pathé-bioscopen heen? Pathé de Kuip moest het ook jarenlang zonder eetgelegenheden doen, maar in relatief korte tijd zat er een KFC en een Beren-restaurant (ook meh, maar toch), een all you can eat-sushitent en mijn persoonlijke favoriet: de afhaal-Maleisiër 'Kampong Kita' O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_131672662
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:21 schreef minilot het volgende:
Maken jullie veel gebruik van de horeca om jullie vaste Pathé-bioscopen heen
met enige regelmaat..
zit gelukkig genoeg keus:
mcdonalds/burgerking/KFC
Subway en diverse restaurants..

tevens binnen redelijke afstand ook pannenkoekenrestaurant, pizza's, pasta en chinese takeway zaken..
  Moderator zondag 29 september 2013 @ 14:37:09 #9
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_131672993
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:21 schreef minilot het volgende:

Het viel me trouwens afgelopen week op hoe weinig opties voor een snelle hap eten je hebt in de directe omgeving van Pathé Breda. Ernaast zit een enorm wokrestaurant (bleh) maar verder is er echt niets te vinden en is het een behoorlijk eind lopen naar de eerste broodjeszaak of snackbar. Onhandig!

Klopt, wat dat betreft is de locatie echt zwak. Ook een groot nadeel zijn de enorme parkeerkosten daar. In Tilburg zit een grote (niet-Pathé) bioscoop en daar hebben ze tenminste wel wat horeca omheen gebouwd.

Op zich zit je bij Pathé Breda natuurlijk nog wel vrij dicht bij het centrum van Breda.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_131673088
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 14:37 schreef Mike het volgende:
Op zich zit je bij Pathé Breda natuurlijk nog wel vrij dicht bij het centrum van Breda.
Dat is waar, maar voor even een snel broodje als je je kaartjes al hebt gehaald en het nog een kwartier duurt voordat de film begint heb je in Breda geen enkele optie. :N

Parkeerkosten zou ik niet weten - ik heb zelf geen rijbewijs en kom in Breda alleen als ik met het OV op doorreis ben van de Efteling naar huis. :)

Parkeergelegenheid bij Pathé de Kuip is uitstekend, mits er niets in het stadion te doen is is er (gratis!) plek genoeg op het terrein van de Kuid zelf, en dan is het alleen maar even de weg oversteken naar de bioscoop ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_131682277
Sinds deze week draait Cloudy with a Chance of Meatballs 2 in de Amerikaanse bioscopen... deel 1 was wel leuk. :) Wij krijgen deze film op... hou je vast.... 6 februari 2014(!!!) Samen met België en Frankrijk letterlijk de laatste landen. Film is natuurlijk al lang en breed uit op DVD/BR dan want hij komt net voor Christmas uit natuurlijk ;) Als ik het goed heb een release van Sony, welke voor Nederland al vaker absurde releasedatums prikt...
pi_131682366
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Sinds deze week draait Cloudy with a Chance of Meatballs 2 in de Amerikaanse bioscopen... deel 1 was wel leuk. :) Wij krijgen deze film op... hou je vast.... 6 februari 2014(!!!) Samen met België en Frankrijk letterlijk de laatste landen. Film is natuurlijk al lang en breed uit op DVD/BR dan want hij komt net voor Christmas uit natuurlijk ;) Als ik het goed heb een release van Sony, welke voor Nederland al vaker absurde releasedatums prikt...
dan kijk ik die met kerst ofzo wel met de neefjes en nichtjes op de bank :+
  zondag 29 september 2013 @ 20:43:17 #13
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131686274
Prisoners, ik voelde me echt naar bij sommige momenten, maar goede film
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_131692519
Vandaag PAC-festival gezien, maar bij de vierde film naar huis gegaan. Vond The way way back niet fantastisch en voelde me niet goed. Jammer van Fruitvale station die om 2130 begon.

The Butler vond ik dan wel erg tof.

What Maisie Knew.. tja. Beetje standaard film, maar wel oke.

All is Lost vond ik wel oke, maar ook niet denderend.

Al met al een matige editie voor mij, jammer. En irritante mensen achter me in de loge die z'n telefoon niet op stil had. Wat ben je dan voor asshole, met je whatsapp geluidjes. En vaker telefoontjes in de zaal, wat best irritant is.

En die ticketcontrole. Eerst alles ff op die stoel gelegd, toen koffie gaan halen, moest ik m'n kaartje weer laten zien. Gooit die dude die zo moeilijk over m'n ticket deed, mijn ticket weg :'). I was like: dude wtf? Mag ik m'n ticket terug? En na de film weer controle. En nog een keer. Toen werd ik boos van: Dude, alweer? Wat een bullshit. En toen mocht ik doorlopen en onthield-ie me :')
Maar waarom heeft tuschinski geen polsbandjes?
pi_131697348
What Maisie Knew - 8.3
All is Lost - 5.2
The Butler - 7.5
The Way, Way Back - 7.8
Fruitvale Station - 8.1

Dat heb ik ingevoerd. Prima dagje dus. :)
pi_131698858
quote:
2s.gif Op zondag 29 september 2013 13:07 schreef wolfrolf het volgende:
Niet mee eens. Het is echt heel mooi filmisch geschoten en erg boeiend.

On-Nederlands mooi.
Ik vond het ook heel mooi, maar ik had niet Harry Piekema als voice-over gekozen.
Onbewust ga je je toch afvragen of hij over de hamsterweken begint.
  maandag 30 september 2013 @ 10:53:24 #17
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_131702960
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:30 schreef roelvano het volgende:
Vandaag PAC-festival gezien, maar bij de vierde film naar huis gegaan. Vond The way way back niet fantastisch en voelde me niet goed. Jammer van Fruitvale station die om 2130 begon.

The Butler vond ik dan wel erg tof.

What Maisie Knew.. tja. Beetje standaard film, maar wel oke.

All is Lost vond ik wel oke, maar ook niet denderend.

Al met al een matige editie voor mij, jammer. En irritante mensen achter me in de loge die z'n telefoon niet op stil had. Wat ben je dan voor asshole, met je whatsapp geluidjes. En vaker telefoontjes in de zaal, wat best irritant is.

En die ticketcontrole. Eerst alles ff op die stoel gelegd, toen koffie gaan halen, moest ik m'n kaartje weer laten zien. Gooit die dude die zo moeilijk over m'n ticket deed, mijn ticket weg :'). I was like: dude wtf? Mag ik m'n ticket terug? En na de film weer controle. En nog een keer. Toen werd ik boos van: Dude, alweer? Wat een bullshit. En toen mocht ik doorlopen en onthield-ie me :')
Maar waarom heeft tuschinski geen polsbandjes?
Of stempels, muntjes of voor de gelegenheid gemaakte premium tickets...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 30 september 2013 @ 10:55:14 #18
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_131703019
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2013 20:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Prisoners, ik voelde me echt naar bij sommige momenten, maar goede film
Wellicht de beste film die ik dit jaar heb gezien zelfs... Lang geleden dat ik zo beklemd en ongemakkelijk heb gevoeld...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_131704330
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2013 20:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Prisoners, ik voelde me echt naar bij sommige momenten, maar goede film
Zou gek zijn als je dat gevoel op geen moment had. :)
pi_131730217
Programma Halloween Horror Show bekend:

Curse of Chucky
Insidious 2
Carrie
The World's End
  Redactie Frontpage dinsdag 1 oktober 2013 @ 01:07:56 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131730937
Zo, Suiker is een toch een kutfilm. Wel 2 uur lang blote tieten maar die dialogen, 2013 dialogen in 1742. Slecht. Smoorverliefd is 100x leuker

Jobs, goede film tot het einde, ze stoppen nog voor de Imac en Ipod
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 08:39:02 #22
12621 tcr
*nix 4ever
pi_131732931
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 00:26 schreef Beaudelaire het volgende:
Programma Halloween Horror Show bekend:

Curse of Chucky
Insidious 2
Carrie
The World's End
Twee HDrip-releases, tja niet de schuld van Pathé, maar toch jammer...
  Redactie Frontpage dinsdag 1 oktober 2013 @ 10:51:28 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131735321
Vandaag voor de laatste keer in Spui

Riddick
Now You See Me
Lone Ranger
Mortal Instruments
Jobs

En Lovelace voor t laatst in Buitenhof
pi_131735395
Is lovelace nog een beetje faplace?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage dinsdag 1 oktober 2013 @ 10:58:29 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131735539
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:53 schreef wolfrolf het volgende:
Is lovelace nog een beetje faplace?
Lovelace is al 2 maand te downloaden, Amanda gaat topless maar het pijpwerk is niet te zien
pi_131738711
Vandaag weer nieuwe factuur... ga ik toch weer twijfelen over wel of niet PUC. Laatste maand volgens mij niet één keer 3D. Ook niet naar IMAX gegaan ivm verder reizen. Donderdag wel naar Gravity IMAX (maand is toch betaald nu ;))....
pi_131738760
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:45 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag weer nieuwe factuur... ga ik toch weer twijfelen over wel of niet PUC. Laatste maand volgens mij niet één keer 3D. Ook niet naar IMAX gegaan ivm verder reizen. Donderdag wel naar Gravity IMAX (maand is toch betaald nu ;))....
zit je bij de ING bank?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131738944
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:47 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

zit je bij de ING bank?
Nop. Dus helaas geen vouchers..
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:50:22 #29
381477 Izzit
This Izzit
pi_131740479
Iemand een idee of de OV van Planes gaat draaien? Ik zie nu enkel de Nederlandse versie staan, wat natuurlijk dikke harige ballen zuigt.
pi_131740732
Cloudy 2 gaat ook alleen in Nederlands draaien lees ik nu. Wederom Sony film, was met Hotel Transylvana ook al..
pi_131741495
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:59 schreef Deezertje het volgende:
Cloudy 2 gaat ook alleen in Nederlands draaien lees ik nu. Wederom Sony film, was met Hotel Transylvana ook al..
wat een dikke faal weer :')
pi_131742142
Iemand enig idee voor de sneak van vanavond? Pathesneakers.nl doet het hier niet meer...
pi_131742877
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:53 schreef wolfrolf het volgende:
Is lovelace nog een beetje faplace?
Helaas niet. En dat terwijl Amanda Seyfried normaal gesproken toch zeer ik-sleur-je-mijn-bed-in-achtig is! O+
Beetje een miepige zeurfilm hoor. Jammer, want hij leek me erg leuk! Onderwerp sprak me aan en had erg tof kunnen zijn, maar de sfeer van de film deed echter vooral denken aan de waargebeure woensdagavond-melodrama's op RTL4 vroeger.
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 2 oktober 2013 @ 12:17:17 #35
381477 Izzit
This Izzit
pi_131773898
Ik wil mijn Puc op gaan zeggen zodat ik via de ing een voucher kan kopen. Klopt het dat ik dan bij activering geen administratie kosten hoef te betalen?
pi_131774258
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:17 schreef Izzit het volgende:
Ik wil mijn Puc op gaan zeggen zodat ik via de ing een voucher kan kopen. Klopt het dat ik dan bij activering geen administratie kosten hoef te betalen?
Ja klopt, ik heb mijn PUC ook opgezegd in juli en in september de ING puc kaart geactiveerd.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 13:23:55 #37
381477 Izzit
This Izzit
pi_131775494
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:33 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja klopt, ik heb mijn PUC ook opgezegd in juli en in september de ING puc kaart geactiveerd.
Mooi, dank voor je antwoord!
pi_131796558
Morgen Gravity en Don Jon!
De rest sloot weer eens niet aan! :(

Enne:
quote:
Daarom biedt McDonald’s in alle 236 Nederlandse restaurants een week lang gratis de verbeterde koffie aan. Van 7 tot en met 11 oktober worden de hele dag door alle vijf de koffievarianten gratis aangeboden: Koffie, Cappuccino, Koffie Verkeerd, Espresso en Dubbele Espresso.
Volgende week hele week gratis koffie bij de Mac! Ik weet dat bij De Munt en Tuschinski hij om de hoek zit. Arena zit een Burger King helaas. De rest van de Pathes heeft volgens mij niet dichtbij een Mac zitten...
pi_131796593
scheveningen zit een mac in hetzelfde pand, buitenhof en spui er naast/overkant...
pi_131799829
Cappuccino van de mac is dik prima!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131799869
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:17 schreef Izzit het volgende:
Ik wil mijn Puc op gaan zeggen zodat ik via de ing een voucher kan kopen. Klopt het dat ik dan bij activering geen administratie kosten hoef te betalen?
Alleen als je na die voucher weer een puc wilt... binnen 1.5 jaar of zo.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 08:48:42 #42
12621 tcr
*nix 4ever
pi_131801513
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alleen als je na die voucher weer een puc wilt... binnen 1.5 jaar of zo.
2 jaar, dus genoeg vouchers kopen voor die periode :) ben volgens mij nu of volgende maand 2 jaar PUC-loos en nog 2 vouchers :) zit te kriebelen om weer te activeren, maar voorlopig toch geen tijd...
pi_131804043
Pathe gaat dus vanaf 10 oktober iedere dag twee IMAX-films vertonen?! Gravity draait bijna een maand en 's avonds draait Metallica om 22.15u iedere dag.

Aparte keuze dat ze dus Metallica toch laten zien.
pi_131804365
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 00:49 schreef wolfrolf het volgende:
Cappuccino van de mac is dik prima!
Ja, die had ik laatst ook, verbazingwekkend lekker! :D

Gisteren 2 Guns gezien, prima vermaak en zo ongeveer wat ik er van verwacht had. Geen hoogstaand verhaal, though.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Redactie Frontpage donderdag 3 oktober 2013 @ 11:30:09 #45
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131804681
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:03 schreef roelvano het volgende:
Pathe gaat dus vanaf 10 oktober iedere dag twee IMAX-films vertonen?! Gravity draait bijna een maand en 's avonds draait Metallica om 22.15u iedere dag.

Aparte keuze dat ze dus Metallica toch laten zien.
Ze zouden vaker een gevarieerd imax aanbod moeten hebben, komt genoeg imax uit
pi_131810689
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ze zouden vaker een gevarieerd imax aanbod moeten hebben, komt genoeg imax uit
Zeker, ik kan het met mijn Gold alleen maar toejuichen! Maar of ze er iets mee zullen doen.. Tja.
pi_131810808
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ze zouden vaker een gevarieerd imax aanbod moeten hebben, komt genoeg imax uit
Het 'opwarmen' van IMAX duurt een aantal uur. Dat gaan ze niet snel doen dus.
pi_131810894
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:57 schreef Deezertje het volgende:
Morgen Gravity en Don Jon!
De rest sloot weer eens niet aan! :(

Enne:

[..]

Volgende week hele week gratis koffie bij de Mac! Ik weet dat bij De Munt en Tuschinski hij om de hoek zit. Arena zit een Burger King helaas. De rest van de Pathes heeft volgens mij niet dichtbij een Mac zitten...
Haarlem zit die op 5 minuten lopen, dus dat is ook wel te doen. Meteen even langslopen straks. :)
pi_131813836
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:10 schreef Professional het volgende:

[..]

Haarlem zit die op 5 minuten lopen, dus dat is ook wel te doen. Meteen even langslopen straks. :)
Vanaf de 7e pas gratis he ;)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 17:31:14 #50
305049 antidood1
De enige echte.
pi_131814574
Vanavond Gravity, ben zeer benieuwd! Ik heb er hoge verwachtingen van, de metascore is huge en ik hoor er alleen maar goede dingen over.
Geen garantie.
pi_131827800
2 Guns, Rush, en Gravity.
Voornamelijk Rush en Gravity waren echt goed!
Gravity vond ik maar matig verhaal, maar de beelden waren gewoon prachtig, vooral in IMAX! ;)
Had geen puf meer voor Don Jon... :P
pi_131829372
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:07 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Het 'opwarmen' van IMAX duurt een aantal uur. Dat gaan ze niet snel doen dus.
Maar hoezo opwarmen dan? Ik weet er totaal niets vanaf he :p

Wat me ook opviel is de stoelenindeling bij Pathe ArenA. Er zijn heel veel stoelen weg vooraan. Of bijgekomen, maar het lijkt me weg. Vaag!
pi_131829597
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 23:28 schreef roelvano het volgende:

[..]

Maar hoezo opwarmen dan? Ik weet er totaal niets vanaf he :p
Ik heb geen idee. Maar die technologie schijnt nogal zwaar te zijn (logisch), dus gaat het lastig worden om snel van film te wisselen. Of lastig, ze verdienen meer als er vaker vertoond wordt.
pi_131831141
Wow, Gravity was indrukwekkend, oversteeg mijn verwachtingen ruimschoots. Zorg wel dat je een beetje voorin de zaal zit (ik zat rij 5 in de zaal 2, grootste zaal, van Haarlem) want het effect is een stuk minder als het scherm relatief kleiner wordt volgens mij.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 02:06:45 #55
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131833274
Gravity in IMAX 3D gezien, cinematography is echt enorm goed, verhaal wist te boeien, tijd was eigenlijk zo om. Einde was wel slap:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 02:08:50 #56
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131833305
En 3D is wel een toevoeging bij Gravity, een van de weinige keren dat het me opviel.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  Redactie Frontpage vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:07:57 #57
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131840732
7 films te kijken, dus ga niets plannen, zie wel welke eerst is
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:46:34 #58
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131842109
The World's End staat weer in de agenda, 14 november nu. Beter laat dan nooit zeggen we maar.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:46:50 #59
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_131842116
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:13 schreef bigbass het volgende:
Wow, Gravity was indrukwekkend, oversteeg mijn verwachtingen ruimschoots. Zorg wel dat je een beetje voorin de zaal zit (ik zat rij 5 in de zaal 2, grootste zaal, van Haarlem) want het effect is een stuk minder als het scherm relatief kleiner wordt volgens mij.
Dat is een goede tip. Zit zelf ook altijd vooraan in de zaal. Zit nooit hoger dan rij 5.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:57:57 #60
381477 Izzit
This Izzit
pi_131842519
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
The World's End staat weer in de agenda, 14 november nu. Beter laat dan nooit zeggen we maar.
They have chosen..... wisely.
pi_131856720
Zie ik het nou goed dat Planes alleen in Nederlands gaat draaien en dus niet OV? Waarom is dit toch bij steeds meer animatiefilms het geval?! NL versie = leuk voor kinderen/ouders en dus meer geld in het laatje??? Las al de afloop van de film gisteren in de krant :') maar goed, volgens mij was ie al een tijdje uit in de USA dus dan maar binnenhengelen binnenkort.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 21:40:17 #62
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131856815
Tsja Planes, ik heb sowieso geen interesse om die te zien :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_131856994
Tja, beetje zonde van de pas zo he. Wreck it Ralph is er na veel zeuren ook eindelijk in OV gekomen hier en toen moesten we nog een paar weken zeuren om het te laten draaien op fatsoenlijke tijden...
En ik ga never nooit naar Nederlandstalig als er ook een OV versie is. Dan maar helemaal niet naar de film toe (al zullen ze het wel niet erg vinden de aankomende herfstvakantie gok ik ;))
pi_131858699
Maar Pathé kan er toch niets aan doen? Hotel Transsylvania kwam ook alleen in het NL uit, in heel Nederland. Nergens in NL in OV. En tja, planes. Wil 'm wel zien, net als turbo.

Maar nog veeeel op m'n lijstje. Teveel. Elf stuks, maar zitten twijfelgevallen bij (Jeune & Jolie en Paranoia en Empire State bv.)
  Redactie Frontpage zaterdag 5 oktober 2013 @ 00:32:46 #65
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131864277
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 02:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Gravity in IMAX 3D gezien, cinematography is echt enorm goed, verhaal wist te boeien, tijd was eigenlijk zo om. Einde was wel slap:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage zaterdag 5 oktober 2013 @ 00:33:57 #66
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131864307
Wat een verademing, een Imax film die maar 5 kwartier duurt. Was ook lang genoeg en wat een goede film

Chez Nous en Don Jon waren ook prima
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 00:36:42 #67
381477 Izzit
This Izzit
pi_131864396
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:16 schreef roelvano het volgende:
Maar Pathé kan er toch niets aan doen? Hotel Transsylvania kwam ook alleen in het NL uit, in heel Nederland. Nergens in NL in OV. En tja, planes. Wil 'm wel zien, net als turbo.

Maar nog veeeel op m'n lijstje. Teveel. Elf stuks, maar zitten twijfelgevallen bij (Jeune & Jolie en Paranoia en Empire State bv.)
Turbo draait als voorpremière wel in de OV, iig in pathe Arena.
Paranoia en Empire State zijn met verstand op nul wel oké maar net zo misbaar.
pi_131864752
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:43 schreef Deezertje het volgende:
Tja, beetje zonde van de pas zo he. Wreck it Ralph is er na veel zeuren ook eindelijk in OV gekomen hier en toen moesten we nog een paar weken zeuren om het te laten draaien op fatsoenlijke tijden...
En ik ga never nooit naar Nederlandstalig als er ook een OV versie is. Dan maar helemaal niet naar de film toe (al zullen ze het wel niet erg vinden de aankomende herfstvakantie gok ik ;))
Wreck it ralph heeft vanaf het begin in de aankondiging al in OV gestaan, dat is nooit veranderd...

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:38 schreef Deezertje het volgende:
Zie ik het nou goed dat Planes alleen in Nederlands gaat draaien en dus niet OV? Waarom is dit toch bij steeds meer animatiefilms het geval?! NL versie = leuk voor kinderen/ouders en dus meer geld in het laatje??? Las al de afloop van de film gisteren in de krant :') maar goed, volgens mij was ie al een tijdje uit in de USA dus dan maar binnenhengelen binnenkort.
wellicht dat ze alleen NL hebben staan, maar OV zal echt nog wel komen..
pi_131867236
Planes :') een vliegtuig met hoogtevrees ;(

Ik vind het te stom voor woorden klinken.

Om maar niet te spreken over "Turbo" :') !!! Volgens mij zijn ze door originele, enigszins geloofwaardige, concepten heen...
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131875837
Morgen sinds lange tijd weer eens in het weekend naar de bios! Don Jon en De Nieuwe Wildernis checken! Wel 45 minuten tussen de films in, maar gok dat ze bij Wildernis je kaartje 30 minuten van te voren wissen, dus is deze keer goed dat er een break tussenzit! ;)
  Redactie Frontpage zaterdag 5 oktober 2013 @ 19:22:18 #71
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131879064
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 16:57 schreef Deezertje het volgende:
Morgen sinds lange tijd weer eens in het weekend naar de bios! Don Jon en De Nieuwe Wildernis checken! Wel 45 minuten tussen de films in, maar gok dat ze bij Wildernis je kaartje 30 minuten van te voren wissen, dus is deze keer goed dat er een break tussenzit! ;)
Nee, reset is standaard na 90 min, dus na Don Jon meteen kaartje kopen in de aftiteling + 45 min wachten + 15 trailers en reclame dan zit je na een kwartier Wildernis op een reset
pi_131901619
Wauw, Gravity was amazing. Zag 'm vanochtend Imax en wauw.

Overweldigende film.

Rest van de films sluit totaal niet aan, again. Dus zie wel wat ik verder doe vandaag :')
  Public Relations / Redactie Film zondag 6 oktober 2013 @ 17:02:58 #73
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_131904832
Morgen eindelijk weer eens. White House Down en Gravity.
  Redactie Frontpage zondag 6 oktober 2013 @ 17:39:56 #74
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131906197
Zo naar Mr Morgan en Prisoners.
Parijs O+
  zondag 6 oktober 2013 @ 19:16:36 #75
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_131909605
Gisteren naar Gravity geweest; weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Wel goed geacteerd van beiden; Bullock kan het nog :)

Straks naar Don Jon, hoge verwachtigen :)
Confidence through competence
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:05:58 #76
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_131914414
Rush gezien. Het is een briljante film die zoveel malen beter zou zijn geweest als ze Niki Lauda als hoofdpersonage hadden genomen in plaats van James Hunt. Dus van een 10 naar een 9 vanwege deze creatieve mishap.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:20:31 #77
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_131915298
Don Jon gezien.

- Leuke film, weet heel lang niet hoe het af gaat lopen
- Einde was een beetje matig
- Joseph Gordon-Levitt _O_ wat een geweldenaar. Scarlett Johansson _O_ maar die begint al een beetje op leeftijd te geraken zeg! Ik hoop dat ze de transitie naar de leeftijdrollen even goed maakt als van tienerster naar volwassen ster (met Lost in Translation). En Julianne Moore _O_
Confidence through competence
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:58:28 #78
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131918041
Rush _O_
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_131919498
Don Jon! *)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 oktober 2013 @ 08:31:47 #80
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_131927426
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef Deezertje het volgende:
Don Jon! *)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste scene van de film idd :)
Confidence through competence
  Redactie Frontpage maandag 7 oktober 2013 @ 12:12:52 #81
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131932206
Ik zag laatst iemand klagen over een scene waarbij de zaal lachte bij Prisoners.
Was dat toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was bij mij ook zo en ik lees op imdb is dat een lachmoment over de hele wereld
pi_131932444
Ik ga zometeen naar Gravity iMAX, ben super benieuwd, heb veel goeds over gelezen/gehoord dus ik heb hoge verwachtingen!
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Frontpage maandag 7 oktober 2013 @ 12:45:56 #83
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131933060
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Don Jon gezien.

- Leuke film, weet heel lang niet hoe het af gaat lopen
- Einde was een beetje matig
- Joseph Gordon-Levitt _O_ wat een geweldenaar. Scarlett Johansson _O_ maar die begint al een beetje op leeftijd te geraken zeg! Ik hoop dat ze de transitie naar de leeftijdrollen even goed maakt als van tienerster naar volwassen ster (met Lost in Translation). En Julianne Moore _O_
Nog nagedacht over je eigen pornogewoontes? :P
pi_131933203
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 12:12 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag laatst iemand klagen over een scene waarbij de zaal lachte bij Prisoners.
Was dat toen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was bij mij ook zo en ik lees op imdb is dat een lachmoment over de hele wereld
Ik moest doen absoluut niet lachen eigenlijk, maar nu je het zo zegt kan ik het me wel voorstellen. Al zegt het misschien ook wat over in hoeverre je echt 'in' de film zit.
  Redactie Frontpage maandag 7 oktober 2013 @ 12:56:48 #85
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131933262
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik moest doen absoluut niet lachen eigenlijk, maar nu je het zo zegt kan ik het me wel voorstellen. Al zegt het misschien ook wat over in hoeverre je echt 'in' de film zit.
Ik moest ook grinikken, zat helemaal in de film maar met die ogen dicht en opgezwollen en dan zoiets zeggen, ja dat was een grappig moment na een schokkende gebeurtenis
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:00:59 #86
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131935096
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Rush gezien. Het is een briljante film die zoveel malen beter zou zijn geweest als ze Niki Lauda als hoofdpersonage hadden genomen in plaats van James Hunt. Dus van een 10 naar een 9 vanwege deze creatieve mishap.
Hunt en Lauda waren allebei de hoofdpersonages, je kreeg inzicht in het leven van Hunt en van Lauda en ze vertelden ook allebei vanuit hun perspectief. Qua marketing werd Hunt alleen als hoofdpersoon neergezet, waarschijnlijk omdat Chris Hemsworth de film beter kan verkopen aan het grote publiek dan Daniel Brühl.

Verder Don Jon gezien, viel me tegen, vermakelijke film hoor, maar nooit echt grappig en het verhaal ging nergens echt naartoe. Einde was ook een beetje slap.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  Redactie Frontpage maandag 7 oktober 2013 @ 14:05:39 #87
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131935249
quote:
7s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
en het verhaal ging nergens echt naartoe. Einde was ook een beetje slap.
Het verhaal ging juist wel ergens naar toe vond ik
pi_131935416
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
Don Jon gezien.

- Leuke film, weet heel lang niet hoe het af gaat lopen
- Einde was een beetje matig
- Joseph Gordon-Levitt _O_ wat een geweldenaar. Scarlett Johansson _O_ maar die begint al een beetje op leeftijd te geraken zeg! Ik hoop dat ze de transitie naar de leeftijdrollen even goed maakt als van tienerster naar volwassen ster (met Lost in Translation). En Julianne Moore _O_
Ik heb mijn pc monitor aardig volgeklodderd hoor toen Scarlett Johansson in beeld kwam @ de trailer :@
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:26:22 #89
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_131935811
Heb al 2x een periode een PUC gehad. Echter is de afstand wat groot nu, 30 kilometer tot een Pathe.

Maar kan je de actie van ING telkens verlengen?
pi_131936853
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb al 2x een periode een PUC gehad. Echter is de afstand wat groot nu, 30 kilometer tot een Pathe.

Maar kan je de actie van ING telkens verlengen?
Mij is verteld van wel - maar dat heb ik niet uit de eerste hand. De vouchers hebben echter sowieso wel een beperkte geldigheidsduur*; dus daar moet je op letten.
En of ze over een paar maanden nog steeds in de rentepuntenwinkel liggen om je voorraad aan te vullen is natuurlijk maar de vraag.

* Al geloof ik dat dat een jaar is; dus dat valt an sich mee.
pi_131937095
Ja een voucher kan je kosteloos inleveren. Geen herinschrijfkosten.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage maandag 7 oktober 2013 @ 17:25:01 #92
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131941442
Kut, Jeune en jolie vandaag voor het laatst
  Redactie Frontpage maandag 7 oktober 2013 @ 17:25:21 #93
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131941456
oh nee deze week
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 8 oktober 2013 @ 09:00:44 #94
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_131961810
Wow wat is Gravity een goede film. Alles wat bij een film hoort zit erin. Maar de visuals en sound effects stelen echt de show. Spektakel!
pi_131961848
Ik vond Gravity heel erg tegenvallen :') Oké, de visuele effecten waren tof. Maar wat er allemaal gebeurd in die film gebeurd in 30.000 jaar niet en nu gebeurd het allemaal in 1 keer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Frontpage dinsdag 8 oktober 2013 @ 09:04:31 #96
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131961854
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Wow wat is Gravity een goede film. Alles wat bij een film hoort zit erin. Maar de visuals en sound effects stelen echt de show. Spektakel!
Er zijn bijna geen geluidseffecten, dat is t mooie
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 8 oktober 2013 @ 09:05:25 #97
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_131961866
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:04 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Er zijn bijna geen geluidseffecten, dat is t mooie
Daarom maar als er gebruikt wordt is het erg krachtig, zoals het moment dat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131964960
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:05 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Daarom maar als er gebruikt wordt is het erg krachtig, zoals het moment dat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was nog nooit zo stil in een IMAX-zaal, hehe.
Kan eraan liggen dat-ie maar voor de helft vol was, maar toch. Wat een rust, haha.

Ga 'm zeker nog een keer checken.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 11:43:32 #99
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131965025
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:41 schreef roelvano het volgende:

[..]

Het was nog nooit zo stil in een IMAX-zaal, hehe.
Kan eraan liggen dat-ie maar voor de helft vol was, maar toch. Wat een rust, haha.

Ga 'm zeker nog een keer checken.
Inderdaad, ik zat donderdag in een bijna volle IMAX-zaal en je kon een speld horen vallen vanaf de eerste minuut (met die epische stilte op het begin _O_)
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  Redactie Games dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:07:08 #100
181272 crew  Noppie2000
pi_131965765
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik vond Gravity heel erg tegenvallen :') Oké, de visuele effecten waren tof. Maar wat er allemaal gebeurd in die film gebeurd in 30.000 jaar niet en nu gebeurd het allemaal in 1 keer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het juist heel erg bij het personage van Clooney passen.
  Redactie Frontpage dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:11:28 #101
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131965869
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik vond Gravity heel erg tegenvallen :') Oké, de visuele effecten waren tof. Maar wat er allemaal gebeurd in die film gebeurd in 30.000 jaar niet en nu gebeurd het allemaal in 1 keer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:25:49 #102
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_131966238
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik vond Gravity heel erg tegenvallen :') Oké, de visuele effecten waren tof. Maar wat er allemaal gebeurd in die film gebeurd in 30.000 jaar niet en nu gebeurd het allemaal in 1 keer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het allemaal niet zou gebeuren had je geen film. Daarom heet het een 'film' en niet een 'webcam bij ruimtemissie'. Er gebeurde wel veel maar dit bracht het visuele spektakel op gang.
Naar mijn mening ongegronde klacht.
  Redactie Frontpage dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:32:57 #103
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131966428
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:25 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Als het allemaal niet zou gebeuren had je geen film. Daarom heet het een 'film' en niet een 'webcam bij ruimtemissie'. Er gebeurde wel veel maar dit bracht het visuele spektakel op gang.
Naar mijn mening ongegronde klacht.
Op IMDB wordt uitgelegd hoe het werkt, Bullock ging met honderden kilometers de ene kant op, Clooney ging de andere kant op
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:38:31 #104
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_131966552
Gisteren We're the Millers (leuk) en Gravity gezien.
Visueel is Gravity echt prachtig, had ook niet echt het gevoel dat ik de hele tijd naar Sandra Bullock zat te kijken. Ook eindelijk weer eens een 3D film die de moeite waard is en niet gemaakt is om geld te verdienen aan waardeloze 3D effecten.

Alleen het einde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:40:00 #105
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131966589
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:38 schreef Professional het volgende:
Gisteren We're the Millers (leuk) en Gravity gezien.
Visueel is Gravity echt prachtig, had ook niet echt het gevoel dat ik de hele tijd naar Sandra Bullock zat te kijken. Ook eindelijk weer eens een 3D film die de moeite waard is en niet gemaakt is om geld te verdienen aan waardeloze 3D effecten.

Alleen het einde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was geen ISS missie maar een Space Shuttle Missie
  Redactie Frontpage dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:40:20 #106
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131966592
Overigens toen Bullock dat pak uit deed en dat broekje, wow
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:43:24 #107
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_131966656
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:40 schreef SunChaser het volgende:
Overigens toen Bullock dat pak uit deed en dat broekje, wow
Goed figuur heeft ze zeker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:44:58 #108
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_131966706
Vond Gravity 1 van de betere films die ik de laatste tijd gezien heb.Normaal gesproken heb ik een schijthekel aan Sandra Bullock en 3D maar nu totaal niet aan beiden gestoord. Prisoners vond ik ook goed ^O^

Van wat er nu draait wil ik nog Riddick, Don Jon en 2 Guns zien. Misschien Rush maar die lijkt me eigenlijk niks.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  Redactie Frontpage dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:45:03 #109
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131966712
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:43 schreef Professional het volgende:

[..]

Goed figuur heeft ze zeker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, een ISS missie duurt soms een half jaar. Dit was volgens mij een week ofzo?
  Redactie Frontpage dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:46:37 #110
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131966752
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:44 schreef N-E-R-D het volgende:
Vond Gravity 1 van de betere films die ik de laatste tijd gezien heb.Normaal gesproken heb ik een schijthekel aan Sandra Bullock en 3D maar nu totaal niet aan beiden gestoord. Prisoners vond ik ook goed ^O^

Van wat er nu draait wil ik nog Riddick, Don Jon en 2 Guns zien. Misschien Rush maar die lijkt me eigenlijk niks.
Riddick draait niet meer in DH.

Rush lijkt me wel leuk al heb ik 0 komma 0 met formule 1, maar dit fragment op een groot doek lijkt me wel indrukwekkend

  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:58:27 #111
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131967033
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:46 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Riddick draait niet meer in DH.

Rush lijkt me wel leuk al heb ik 0 komma 0 met formule 1, maar dit fragment op een groot doek lijkt me wel indrukwekkend

Rush is geweldig, en ook prima voor mensen die niets met Formule 1 hebben. (ik kijk zelf af en toe GP, maar ik weet vrij weinig van de historie, dus ik wist de geschiedenis ook niet van te voren).
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  Redactie Frontpage dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:03:53 #112
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131967145
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Rush is geweldig, en ook prima voor mensen die niets met Formule 1 hebben. (ik kijk zelf af en toe GP, maar ik weet vrij weinig van de historie, dus ik wist de geschiedenis ook niet van te voren).
Ik wist, vroeger al, dat Lauda verbrand was, als kind waren er al grappen over schaamlippen en oren
pi_131967774
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zat donderdag in een bijna volle IMAX-zaal en je kon een speld horen vallen vanaf de eerste minuut (met die epische stilte op het begin _O_)
Ja, dat vond ik ook! Dat was wel nice, ik durfde niet eens een slokje te nemen, hahaha
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:34:33 #114
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131967994
Gravity (2013) - IMDb

8,8 en #44 in de top 250
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:35:01 #115
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_131968008
Zijn er eigenlijk plannen voor een nieuwe Pathe ergens?
Dat jullie weten.
pi_131968068
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:45 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee, een ISS missie duurt soms een half jaar. Dit was volgens mij een week ofzo?
Een week ja, ben vrij zeker dat dat in de film wordt gezegd.
  Redactie Frontpage dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:37:10 #117
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131968070
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn er eigenlijk plannen voor een nieuwe Pathe ergens?
Dat jullie weten.
IK WIL LEIDEN!
pi_131968101
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:46 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Riddick draait niet meer in DH.

Rush lijkt me wel leuk al heb ik 0 komma 0 met formule 1, maar dit fragment op een groot doek lijkt me wel indrukwekkend

Ik heb ook helemaal niks met F1, maar rush is wel een geweldige film, ook dan. Een van de betere films van de afgelopen maanden en dat had ik vooraf echt niet verwacht.
pi_131968776
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:37 schreef SunChaser het volgende:

[..]

IK WIL LEIDEN!
Leidenaren gaan maar lekker naar Haarlem :6

Pathe Schiedam!! _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:19:33 #120
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_131969237
Is wel sprake dat de huidige Pathe in Maastricht wordt verplaatst naar het centrum, naar het oude Sphinx gedeelte. Maar die plannen zijn er al een tijdje, knopen worden niet doorgehakt.

http://www.limburger.nl/a(...)UWS06/130809465/1055
  Redactie Frontpage dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:27:37 #121
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131969447
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:03 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Leidenaren gaan maar lekker naar Haarlem :6

Pathe Schiedam!! _O_
Haarlem waar niks draait, ik gaat naar De Haag
pi_131970426
Holy shit, dit is echt een super vette Viral voor een aankomende film

pi_131972619
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:03 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Leidenaren gaan maar lekker naar Haarlem :6

Pathe Schiedam!! _O_
Pathe in Schiedam, zou tof zijn maar... tjah... Schiedam... wanneer gaat die wat leuks doen :P
pi_131973332
Ik zit te twijfelen om PUC op te zeggen :o weet niet waarom, heb er geen zin meer in ofzo.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:44:27 #125
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131973593
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik zit te twijfelen om PUC op te zeggen :o weet niet waarom, heb er geen zin meer in ofzo.
Liever een maand niet gaan dan twee jaar niet kunnen gaan omdat je administratiekosten moet betalen toch ;(
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_131973991
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Liever een maand niet gaan dan twee jaar niet kunnen gaan omdat je administratiekosten moet betalen toch ;(
op het moment je 3 maanden niet gaat maakt het allemaal niet meer uit...
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:02:55 #127
12621 tcr
*nix 4ever
pi_131995924
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Liever een maand niet gaan dan twee jaar niet kunnen gaan omdat je administratiekosten moet betalen toch ;(
ING Vouchers :).
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:30:26 #128
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131996129
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:02 schreef tcr het volgende:

[..]

ING Vouchers :).
Ik zit niet bij ING
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_131996617
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Liever een maand niet gaan dan twee jaar niet kunnen gaan omdat je administratiekosten moet betalen toch ;(
Mmmz ja dat is misschien wel zo.

Toen ik 'm net aanschafte had echt iedereen zo'n pas en nu heeft bijna niemand er meer één. :9 Dus ik heb ook bijna niemand meer om mee te gaan... niet dat ik het erg vind om alleen te gaan, dat is het niet. Maar vind het ook wel leuk biosmaatjes te hebben.
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 10:23:10 #130
12621 tcr
*nix 4ever
pi_131998016
quote:
9s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ik zit niet bij ING
Vast wel een mede-fokker die je wil helpen...

Of overgaan op Marktplaats vouchers, al zijn daar soms wel 'quick winstmakers' tussen, gewoon de voucher net opkopen voor ze verlopen :).
  woensdag 9 oktober 2013 @ 17:27:37 #131
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_132010888
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Mmmz ja dat is misschien wel zo.

Toen ik 'm net aanschafte had echt iedereen zo'n pas en nu heeft bijna niemand er meer één. :9 Dus ik heb ook bijna niemand meer om mee te gaan... niet dat ik het erg vind om alleen te gaan, dat is het niet. Maar vind het ook wel leuk biosmaatjes te hebben.
Ik had dit tijdje geleden ook omdat ik bijna elke keer alleen ga. Heb wel paar vrienden die ook een pas hebben maar die werken allemaal in de horeca dus hebben vreemde diensten. Zelf heb ik een kantoorbaan dus dat gaat gewoon niet goed samen.

Maar nu heb ik zoiets van, opzeggen? Nah, gewoon doorgaan. :)
pi_132029290
Ik ga overstappen op de PUC via de ING. Scheelt toch een hoop en dat haal ik er wel uit.

Morgen naar Gravity en Metallica, zondag iig Rush en Chez Nous.
pi_132029901
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:27 schreef Professional het volgende:

[..]

Ik had dit tijdje geleden ook omdat ik bijna elke keer alleen ga. Heb wel paar vrienden die ook een pas hebben maar die werken allemaal in de horeca dus hebben vreemde diensten. Zelf heb ik een kantoorbaan dus dat gaat gewoon niet goed samen.

Maar nu heb ik zoiets van, opzeggen? Nah, gewoon doorgaan. :)
Ja oké, op zich hoef ik maar 2 keer per maand te gaan en dan heb ik het er al uit. Ben vorige maand weinig geweest en nu alleen nog maar naar Gravity.

Ik weet ook 100% zeker dat wanneer ik 'm opzeg, ik weer vaker wil en dan betaal ik me weer scheel.
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Frontpage donderdag 10 oktober 2013 @ 16:09:54 #134
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132040263
Donderdag 31 oktober 1 malig doe maar
pi_132041067
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 16:09 schreef SunChaser het volgende:
Donderdag 31 oktober 1 malig doe maar
Daar wil ik wel heen, dat lijkt mij wel wat.

Op 4 november een nieuwe Unlimited Night met The Counselor. Prima gekozen film, lijkt mij.
pi_132041722
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 17:08 schreef Izzit het volgende:
The Counselor
Dankje voor de heads-up, meteen even mooie plaatsen gereserveerd :D
pi_132044335
Lolz White House Down BRRips

Ik wist niet dat die in de USA al zo lang geleden heeft gedraaid, blijkbaar?

-edit, juni :')

En hier half september. Okay, makes sense dan.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage donderdag 10 oktober 2013 @ 19:42:23 #138
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132045740
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 18:56 schreef wolfrolf het volgende:
Lolz White House Down BRRips

Ik wist niet dat die in de USA al zo lang geleden heeft gedraaid, blijkbaar?

-edit, juni :')

En hier half september. Okay, makes sense dan.
Sowieso gaan we de Oscarperiode in dus er zullen veel rips verschijnen deze maanden
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 07:33:32 #139
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_132059278
Hoelang zal White House hier nog draaien?
Heb toch maar PUC via ING besteld.

Eens kijken wanneer ik de pas kan laten maken, kan maar tot 18:00 uur toch.
In het weekend maar eens kijken.
pi_132059392
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 07:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoelang zal White House hier nog draaien?
Heb toch maar PUC via ING besteld.

Eens kijken wanneer ik de pas kan laten maken, kan maar tot 18:00 uur toch.
In het weekend maar eens kijken.
Voucher heb je binnen 2 dagen in de bus en aanmaken moet voor 18.00 ja.
pi_132063291
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 07:50 schreef bigbass het volgende:

[..]

Voucher heb je binnen 2 dagen in de bus en aanmaken moet voor 18.00 ja.
Officieel tot 18u, ja. Maar volgens mij daarbuiten ook hoor, maar dat is geen garantie dat het kan.
pi_132064018
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 07:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoelang zal White House hier nog draaien?
Heb toch maar PUC via ING besteld.

Eens kijken wanneer ik de pas kan laten maken, kan maar tot 18:00 uur toch.
In het weekend maar eens kijken.
verschilt per pathe, hier kon het volgens mij tot 8 ofzo..
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:10:43 #143
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132064071
Openingstijden verschillen idd, Spui sluit 18.00
pi_132064307
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:10 schreef SunChaser het volgende:
Openingstijden verschillen idd, Spui sluit 18.00
quote:
De Pathé Unlimited-balie van Pathé Buitenhof is geopend van 10:00 tot 18:15 uur, bij Pathé Spuimarkt van 13:00 tot 18:15 uur. In de andere bioscopen kan je vanaf het moment dat de bioscoop open is tot 18:00 uur inschrijven aan de Pathé Unlimited Balie
https://www.pathe.nl/unlimited/vragen

ik dacht dat er 1 was die later open was? (kennelijk niet dus)
pi_132064543
Ik snap die vouchers van de ING niet helemaal. Ik twijfel nog of ik er een ga aanschaffen, maar hoogstwaarschijnlijk wel. Wat gebeurd er nu eigenlijk als die 4 maanden afgelopen zijn? Loopt je kaart dan door of...?

Wat nou als je na die 4 maanden een tijdje geen behoefte meer hebt aan unlimited, kan je dan later wel weer zo'n voucher inleveren of moet je dan het reguliere abonnement afsluiten inclusief kosten omdat je binnen een bepaalde tijd weer zo'n kaart krijgt?
Feyenoord Rotterdam
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:48:47 #146
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132065190
Waarom draait die lesbische Franse film niet in Pathe :(
pi_132065257
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:26 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap die vouchers van de ING niet helemaal. Ik twijfel nog of ik er een ga aanschaffen, maar hoogstwaarschijnlijk wel. Wat gebeurd er nu eigenlijk als die 4 maanden afgelopen zijn? Loopt je kaart dan door of...?

Wat nou als je na die 4 maanden een tijdje geen behoefte meer hebt aan unlimited, kan je dan later wel weer zo'n voucher inleveren of moet je dan het reguliere abonnement afsluiten inclusief kosten omdat je binnen een bepaalde tijd weer zo'n kaart krijgt?
nee het stopt gewoon. Je pas wordt verwijderd.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132065283
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:51 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

nee het stopt gewoon. Je pas wordt verwijderd.
Dus dan zou je de volgende keer weer een voucher kunnen verzilveren? of blijf je in een systeem staan?
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:01:29 #149
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_132065548
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:52 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Dus dan zou je de volgende keer weer een voucher kunnen verzilveren? of blijf je in een systeem staan?
je kan daarna weer van die actie gebruik maken :)
pi_132065662
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:52 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Dus dan zou je de volgende keer weer een voucher kunnen verzilveren?
Ja.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:06:44 #151
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_132067685
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja.
Betaal ik ook entreekosten voor Pathé Unlimited?
Nee, voor Pathé Unlimited betaal je geen entreekosten. Dit geldt alléén als je voor de eerste keer abonnee wordt. Als je je abonnement hebt opgezegd en binnen 2 jaar weer abonnee wilt worden, betaal je ¤ 35,- entreekosten.

Geld dat van 35 euro ook via ing? als je ook een kaart had de afgelopen 2 jaar?
pi_132067745
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:06 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Betaal ik ook entreekosten voor Pathé Unlimited?
Nee, voor Pathé Unlimited betaal je geen entreekosten. Dit geldt alléén als je voor de eerste keer abonnee wordt. Als je je abonnement hebt opgezegd en binnen 2 jaar weer abonnee wilt worden, betaal je ¤ 35,- entreekosten.

Geld dat van 35 euro ook via ing? als je ook een kaart had de afgelopen 2 jaar?
nope met de ing voucher betaal je NOOIT de entreekosten.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132067778
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:06 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Betaal ik ook entreekosten voor Pathé Unlimited?
Nee, voor Pathé Unlimited betaal je geen entreekosten. Dit geldt alléén als je voor de eerste keer abonnee wordt. Als je je abonnement hebt opgezegd en binnen 2 jaar weer abonnee wilt worden, betaal je ¤ 35,- entreekosten.

Geld dat van 35 euro ook via ing? als je ook een kaart had de afgelopen 2 jaar?
Ook niet als je een kaart had al. ik had in juli nog een kaart en vanaf september een ING voucher.
pi_132067790
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:48 schreef SunChaser het volgende:
Waarom draait die lesbische Franse film niet in Pathe :(
Hij stond eerst wel bij de 'verwachte' films, maar nu niet meer.
http://www.pathe.nl/film/19071/la-vie-dadele

Misschien was het te expliciet.
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2013 @ 14:43:58 #155
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132068928
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Hij stond eerst wel bij de 'verwachte' films, maar nu niet meer.
http://www.pathe.nl/film/19071/la-vie-dadele

Misschien was het te expliciet.
Neuh, Lovelace, Black Swan en Call Girl was ook expliciet
pi_132069122
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 14:43 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Neuh, Lovelace, Black Swan en Call Girl was ook expliciet
Dan zal het wel de combi arthouse + 3 uur speelduur zijn geweest.
pi_132069820
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:48 schreef SunChaser het volgende:
Waarom draait die lesbische Franse film niet in Pathe :(
Ja zat je al klaar met je Baguette
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:15:27 #158
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132069859
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:14 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja zat je al klaar met je Baguette
Met warme brie :9
pi_132069916
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:15 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Met warme brie :9
:') !
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132070410
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:14 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja zat je al klaar met je Baguette
Gebruik dan een Frans woord, zoals stokbrood.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:34:59 #161
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_132070430
About Time, Rush, Prisoners, Don Jon, Gravity, Jeune & Jolie. Het is echt een leuke maand om naar de bioscoop te gaan. Rush, Prisoners en Gravity gaan klassiekers worden (in de vorm van IMDB Top 250 films), About Time is de leukste romantische komedie van het jaar. Don Jon en Jeune & Jolie is onvervalst genieten van porno en hoertjes.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:42:04 #162
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_132070622
Ik heb een soort strategie voor het uitkiezen van een stoel dat afhankelijk van de kwaliteit van de film is.

Bij wat ik verwacht dat slechte films gaan worden, zoek ik een plekje helemaal achterin (de hoogste drie rijen links of rechts naast de ingang), zodat ik snel weg kan zonder andere mensen te storen.

Bij films zoals Runner, Runner, Smoorverliefd en Hoe Duur Was De Suiker zat ik net naast de deur zodat ik vliegensvlug weg kon zodra de film mij niet meer aanstaat.

Bij goede films ga ik 5 rijen geteld vanuit de onderste rijen zitten, met voorkeur in het midden maar het ligt er aan hoe druk het is. Bij avondvoorstellingen zit ik aan de zijkanten omdat er veel groepen en koppels zijn.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:47:58 #163
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_132070798
Iemand al naar Turbo en Planes gegaan? Begint het een trend te worden om animatie-films helemaal niet meer in het Engels te draaien? Alsof enkel en alleen kinderen naar animatie-films gaan; zo moeilijk is het niet om 1 of 2 voorstellingen per dag te reserveren voor een OV-versie van bijv. Turbo of Planes.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_132070850
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:34 schreef Asskicker14 het volgende:
About Time, Rush, Prisoners, Don Jon, Gravity, Jeune & Jolie. Het is echt een leuke maand om naar de bioscoop te gaan. Rush, Prisoners en Gravity gaan klassiekers worden (in de vorm van IMDB Top 250 films), About Time is de leukste romantische komedie van het jaar. Don Jon en Jeune & Jolie is onvervalst genieten
Helemaal mee eens. :D
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:56:01 #165
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132071050
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al naar Turbo en Planes gegaan? Begint het een trend te worden om animatie-films helemaal niet meer in het Engels te draaien? Alsof enkel en alleen kinderen naar animatie-films gaan; zo moeilijk is het niet om 1 of 2 voorstellingen per dag te reserveren voor een OV-versie van bijv. Turbo of Planes.
Turbo of Planes heeft in de voorpremiere in OV gedraagd
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:56:53 #166
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132071083
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:42 schreef Asskicker14 het volgende:

Bij goede films ga ik 5 rijen geteld vanuit de onderste rijen zitten
Ligt aan de film en aan mn bui, Prisoners was prima op 5 van onder, maar 2 Guns wilde ik toch hoger zien
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:58:46 #167
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_132071153
De komende anderhalve maand gaan er veel horror- en actiefilms gedraaid worden. Weinig variatie wat mij betreft; allemaal min of meer geconcentreerd op 1 of 2 genres.

Even een opsomming van enkele films die dan uit gaan komen:

- Machete Kills (24 okt)
- Insidious 2 (24 okt)
- Thor: The Dark World (31 okt)
- Blood Ties (31 okt)
- Carrie (7 nov)
- The World's End (14 nov)
- The Counselor (14 nov)
- Hunger Games: Catching Fire (21 nov)
- Captain Phillips (21 nov)
- Oldboy (28 nov)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:00:30 #168
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132071200
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Don Jon en Jeune & Jolie is onvervalst genieten van porno en hoertjes.
Die slet van een Jolie is al uit Buitenhof :(
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:00:58 #169
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_132071214
Iemand al opgevallen dat er dit jaar geen kerst-blockbuster in de release-kalender staat; enkel The Hobbit meer die komt 2 weken ervoor al uit.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:01:15 #170
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132071225
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:58 schreef Asskicker14 het volgende:
De komende anderhalve maand gaan er veel horror- en actiefilms gedraaid worden. Weinig variatie wat mij betreft; allemaal min of meer geconcentreerd op 1 of 2 genres.

Even een opsomming van enkele films die dan uit gaan komen:

- Machete Kills (24 okt)
- Insidious 2 (24 okt)
- Thor: The Dark World (31 okt)
- Blood Ties (31 okt)
- Carrie (7 nov)
- The World's End (14 nov)
- The Counselor (14 nov)
- Hunger Games: Catching Fire (21 nov)
- Captain Phillips (21 nov)
- Oldboy (28 nov)
Captain Phillips is toch meer een drama?
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:01:26 #171
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132071228
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al opgevallen dat er dit jaar geen kerst-blockbuster in de release-kalender staat?
Hobbit
pi_132071798
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:01 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hobbit
Midden in de winternacht!
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:45:19 #174
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_132072585
Waarom wordt f*kking Battle Of The Year zo grootschalig gepromoot bij Pathe? Het mag het predikaat B-film niet eens dragen. En daar kan die Sawyer van Lost niets aan veranderen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_132072642
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom wordt f*kking Battle Of The Year zo grootschalig gepromoot bij Pathe? Het mag het predikaat B-film niet eens dragen. En daar kan die Sawyer van Lost niets aan veranderen.
Omdat het alle tienermeisjes naar de bios lokt en die hebben geen UNL, dus dat is goed cashen voor Pathe.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:50:56 #176
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_132072742
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:47 schreef bigbass het volgende:

[..]

Omdat het alle tienermeisjes naar de bios lokt en die hebben geen UNL, dus dat is goed cashen voor Pathe.
Is die vorige dansfilm, Make Your Move, niet gigantisch geflopt :') ?
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:51:38 #177
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_132072766
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:47 schreef bigbass het volgende:

[..]

Omdat het alle tienermeisjes naar de bios lokt en die hebben geen UNL, dus dat is goed cashen voor Pathe.
Je hebt gelijk. Ik voer 'Battle Of The Year' in bij Twitter en ik krijg dit:

Results for battle of the year
Top / All

Saskia. ‏@_ikbensaskia 6m

Battle of the year een film voor @TsJ_s
Expand
Deem ‏@DolceDeem 6m

Ik moet naar "The battle of the year 3D" CHRIS BROWN SPEELT ER IN 😱.
Expand
ⓝⓘⓚⓚⓘ ♥ ‏@xnikkles 6m

omg ik wil the battle of the year zienn ! ;D
Expand
jennifer ‏@JENNIFFEAAAAR_ 6m

ik moet echt naar "the battle of the year" !!!!
Expand
010 ✌ ‏@_iloveAshley 6m

Omg , moet naar die film 'Battle of the Year' !!
Expand
✖ ‏@_kleinemeid 6m

Yay samen met jasper naar battle of the year!
Expand
Esther'louise ‏@xEstherlouise 7m

Ik wil naar the Battle of the year wie wil der mee?
Expand
Isarah ‏@IsarahTeunissen 7m

Omg ik wil naar de film Battle of the year 😍
Expand
ingrid ‏@youcutieface 7m

die film 'battle of the year 3D' moet ik zien.
Expand
. ‏@_kayyx 7m

Oke wie gaat er met me mee naar battle of the year in 3D ?
Expand
Linda ‏@Angelscry___ 7m

Battle of the year 3D met Chris Brown
Expand
Joycee. ‏@xJoyceeeeeee 7m

Ik wil die film Battle of the year zien '
Expand
$ ‏@RENxSKE 7m

ik wil naar battle of the year in de bioscoop
from Franekeradeel, Friesland
RDSK ‏@Renellx 7m

Battle of the year wil k zien
Expand
Civil Engineer ‏@opahtembam 10m

#nw battle of the year
Expand
Fajr ‏@fajrlovesfudge 10m

@saveraalam lol and Battle of the Year ....go watch the trailer
View conversation
hoi ‏@romycohenx_ 11m

Ohmygod ik wil battle of the year zien !
Expand
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 16:53:20 #178
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_132072820
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:51 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik voer 'Battle Of The Year' in bij Twitter en ik krijg dit:

Results for battle of the year
Top / All

Saskia. ‏@_ikbensaskia 6m

Battle of the year een film voor @TsJ_s
Expand
Deem ‏@DolceDeem 6m

Ik moet naar "The battle of the year 3D" CHRIS BROWN SPEELT ER IN 😱.
Expand
ⓝⓘⓚⓚⓘ ♥ ‏@xnikkles 6m

omg ik wil the battle of the year zienn ! ;D
Expand
jennifer ‏@JENNIFFEAAAAR_ 6m

ik moet echt naar "the battle of the year" !!!!
Expand
010 ✌ ‏@_iloveAshley 6m

Omg , moet naar die film 'Battle of the Year' !!
Expand
✖ ‏@_kleinemeid 6m

Yay samen met jasper naar battle of the year!
Expand
Esther'louise ‏@xEstherlouise 7m

Ik wil naar the Battle of the year wie wil der mee?
Expand
Isarah ‏@IsarahTeunissen 7m

Omg ik wil naar de film Battle of the year 😍
Expand
ingrid ‏@youcutieface 7m

die film 'battle of the year 3D' moet ik zien.
Expand
. ‏@_kayyx 7m

Oke wie gaat er met me mee naar battle of the year in 3D ?
Expand
Linda ‏@Angelscry___ 7m

Battle of the year 3D met Chris Brown
Expand
Joycee. ‏@xJoyceeeeeee 7m

Ik wil die film Battle of the year zien '
Expand
$ ‏@RENxSKE 7m

ik wil naar battle of the year in de bioscoop
from Franekeradeel, Friesland
RDSK ‏@Renellx 7m

Battle of the year wil k zien
Expand
Civil Engineer ‏@opahtembam 10m

#nw battle of the year
Expand
Fajr ‏@fajrlovesfudge 10m

@saveraalam lol and Battle of the Year ....go watch the trailer
View conversation
hoi ‏@romycohenx_ 11m

Ohmygod ik wil battle of the year zien !
Expand
FOK! meet bij Battle of the Year zie ik dus al.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_132073064
Al had ik geld toe ging ik daar nog niet naar toe.

Nou ja, dat is niet waar.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:16:00 #180
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_132074915
Besef me net dat Bill Nighy en Domhnall Gleeson die vader en zoon spelen in About Time al eerder samen hebben gewerkt aan Harry Potter: The Deathly Hallows. Bill Nighy was Rufus Scrimgeour (van de Ministry) en Domhnall Gleeson was Bill Weasley (de broer van Ron). :D
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Redactie Frontpage vrijdag 11 oktober 2013 @ 19:11:14 #181
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132076258
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:19 schreef roelvano het volgende:

[..]

Midden in de winternacht!
Er wordt gevraagd om een kerstblockbuster, geen kerstfilm

[ Bericht 0% gewijzigd door SunChaser op 11-10-2013 19:18:18 ]
pi_132076333
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 16:19 schreef roelvano het volgende:

[..]

Midden in de winternacht!
kan ik al reserveren?? must see dit
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132076780
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 19:11 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Er wordt gevraagd om een kerstblockbuster, geen kerstfilm
Joh! Dacht je dat ik serieus was ;-)

Okeoke, er had een ':P' achter gemoeten.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:11:55 #184
12621 tcr
*nix 4ever
pi_132081144
quote:
19s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:52 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Dus dan zou je de volgende keer weer een voucher kunnen verzilveren? of blijf je in een systeem staan?
Je blijft wel in het systeem, nieuwe foto is niet nodig :). Maar gewoon weer voucher gebruiken, al twee keer gedaan en liggen nog twee klaar :).
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:51:09 #185
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_132088908
The Way Way Back en What Maisie Knew is al beschikbaar via de populaire downloadkanalen. En die komen pas over enkele weken uit in Nederland.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_132096997
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn er eigenlijk plannen voor een nieuwe Pathe ergens?
Dat jullie weten.
Voor iedere nieuwe Pathe die ze willen openen moeten ze er een sluiten, oude bioscopen worden dus gesloten in een stad wanneer ze daar een nieuwe gaan bouwen. Ze hebben namelijk een te groot marktaandeel (meer dan 50% geloof ik).
  Redactie Frontpage zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:59:51 #187
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132097180
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:51 schreef Asskicker14 het volgende:
The Way Way Back en What Maisie Knew is al beschikbaar via de populaire downloadkanalen. En die komen pas over enkele weken uit in Nederland.
TWWB gisteren aan begonnen maar erg vage film, kijk m later verder
pi_132097534
TWWB komt niet meer uit in NL
  FOK!fotograaf zondag 13 oktober 2013 @ 00:14:22 #189
364681 over_hedge
pi_132112812
Viel net iemand flauw tijdens de film. Nu zijn we de zaal uitgestuurd en moeten we wachten tot het ambulance personeel klaar is met hem. Duurt nu al een half uur. En dat voor de 20min film die nog over is. Meest rare was nog dat iemand van het personeel van te voren al melden dat de film zou uitlopen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_132115155
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 12:51 schreef DJJoris het volgende:

[..]

Voor iedere nieuwe Pathe die ze willen openen moeten ze er een sluiten, oude bioscopen worden dus gesloten in een stad wanneer ze daar een nieuwe gaan bouwen. Ze hebben namelijk een te groot marktaandeel (meer dan 50% geloof ik).
gelukkig maar, er is teveel pathe (en dus een vrij eentonig film aanbod), zeker in de randstad

[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 13-10-2013 02:30:23 ]
  Redactie Frontpage zondag 13 oktober 2013 @ 02:46:03 #191
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132115348
Zo ben helemaal bij, op paar stomme films na alles gezien

Vandaag gravity voor 2e keer
About time, lieve tijdreisfilm
Rush, erg mooi,,heb niks met Formule 1maar erg mooie en ook grappige film
runner runner, doorsnee en voorspelbaar
pi_132117468
Wilde vandaag o.a. gravity nog een keer zien, runner runner en 2 guns, maar het is echt kutweer of naar buiten te gaan. Ach, komt een andere keer wel.

Iemand anders naar de film vandaag :)?
  Redactie Frontpage zondag 13 oktober 2013 @ 10:44:21 #193
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132117671
Ben helemaal bij, alleen nieuwe wildernis niet gezien en blue jasmin niet, turbo, planes en jasper en julia trekken me ook niet
  zondag 13 oktober 2013 @ 10:45:14 #194
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132117688
Gisteren bijna bij Runner Runner weggelopen. Boutfilm. Timberlake blijft maar in net-niet actiefilms spelen.
Confidence through competence
  Redactie Frontpage zondag 13 oktober 2013 @ 10:47:36 #195
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132117714
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:45 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren bijna bij Runner Runner weggelopen. Boutfilm. Timberlake blijft maar in net-niet actiefilms spelen.
Waar was dat, Buitenhof om 22.00 uur?

Ik vond RR slecht doch net te doen, was beter dan Paranoia
  zondag 13 oktober 2013 @ 10:48:36 #196
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132117735
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:47 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Waar was dat, Buitenhof om 22.00 uur?

Ik vond RR slecht doch net te doen, was beter dan Paranoia
Eh, 040 :P
Confidence through competence
  Redactie Frontpage zondag 13 oktober 2013 @ 10:48:52 #197
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132117739
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 10:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Eh, 040 :P
De gekste!
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:02:36 #198
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132126053
Holy crap, ik kom er nu pas achter dat de acteur die Niki Lauda in Rush speelt, de gast van Goodbye, Lenin is :D :@

Hij bevalt me goed :Y
Confidence through competence
  Redactie Frontpage zondag 13 oktober 2013 @ 16:05:52 #199
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132126197
quote:
10s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
Holy crap, ik kom er nu pas achter dat de acteur die Niki Lauda in Rush speelt, de gast van Goodbye, Lenin is :D :@

Hij bevalt me goed :Y
Ik zag pas na 10 minuten dat Hunt Thor is
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:09:08 #200
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_132126318
Ik zag pas na 30 minuten dat de vriendin van Niki Lauda het meisje is dat de secretaresse speelt van Hitler in Der Untergang.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:09:13 #201
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132126326
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:05 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik zag pas na 10 minuten dat Hunt Thor is
Ah, nee, ik verwachtte elk moment dat Hunt met een speelgoedhamer zou aan komen zetten.
Confidence through competence
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:10:20 #202
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_132126361
Foei aan mijzelf. Net Curse of Chucky gedownload. Die komt met de Halloween Nacht voorbij in Tuschinski.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:10:28 #203
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132126363
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zag pas na 30 minuten dat de vriendin van Niki Lauda het meisje is dat de secretaresse speelt dan Hitler in Der Untergang.
Zij is de reden dat ik naar de film ging :9 :9 :9



Alexandra Maria Lara _O_
Confidence through competence
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:12:09 #204
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_132126422
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zij is de reden dat ik naar de film ging :9 :9 :9

[ afbeelding ]

Alexandra Maria Lara _O_
Spot haar in dit welbekende clip:

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:12:51 #205
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132126452
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:12 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Spot haar in dit welbekende clip:

't is ff wennen, de kloppende ondertitels :')
Confidence through competence
  Redactie Frontpage zondag 13 oktober 2013 @ 16:13:47 #206
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132126487
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zag pas na 30 minuten dat de vriendin van Niki Lauda het meisje is dat de secretaresse speelt van Hitler in Der Untergang.
Ik zag meteen dat de eerste vrouw van Hunt 13 was uit House Md
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:16:57 #207
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_132126598
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 16:13 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik zag meteen dat de eerste vrouw van Hunt 13 was uit House Md
Heb je een geslachts-transformatie ondergaan, waarom staat daar dat je een vrouw bent?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 13 oktober 2013 @ 17:20:40 #208
381477 Izzit
This Izzit
pi_132128731
Gravity, wat een beleving! Die ga ik zeker nog een keer kijken.
Daarna de Metallica concertfilm gezien, die op vrijwel ieder vlak teleur stelde.
  Redactie Frontpage zondag 13 oktober 2013 @ 22:11:27 #209
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132139977
Op rtl7 nu hunt vs lauda, waar de film over gaat
pi_132142737
About Time is liev O+
pi_132143664
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 23:06 schreef wc-eend het volgende:
About Time is liev O+
ben benieuwd, morgen wil ik een ouderwets biosocoop dagje inplannen indien mogelijk (en ja, dat weet ik morgen pas.. -O-)
  Redactie Frontpage maandag 14 oktober 2013 @ 22:59:23 #212
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132175030
Feuten, is er uberhaubt iemand die de serie kent
  Redactie Frontpage dinsdag 15 oktober 2013 @ 01:22:12 #213
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132179068
Way way back, wat n goede film, stom dat ie niet gaat draaien pathe
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:25:43 #214
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_132180506
Eindelijk White House Down gezien, echt een hersenloze film met gelijkwaardige actie en een dramatisch verhaal. Vaker moeten lachen om hoe slecht het wel niet was dan om de grappen die gemaakt werden.
  Redactie Games dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:34:53 #215
181272 crew  Noppie2000
pi_132181360
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 08:25 schreef Professional het volgende:
Eindelijk White House Down gezien, echt een hersenloze film met gelijkwaardige actie en een dramatisch verhaal. Vaker moeten lachen om hoe slecht het wel niet was dan om de grappen die gemaakt werden.
WHD was stoer :{w
pi_132182061
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 08:25 schreef Professional het volgende:
Eindelijk White House Down gezien, echt een hersenloze film met gelijkwaardige actie en een dramatisch verhaal. Vaker moeten lachen om hoe slecht het wel niet was dan om de grappen die gemaakt werden.
Naar een film als WHD gaan met de verwachting dat het intellectuele porno is. :?
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:30:29 #217
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132182516
Hey, vandaag 26 EUR gestort gekregen van Pathé vanwege de Unlimited Gold actie van een paar maanden geleden.

De actie werkt, want ik ga mijn Gold PUC houden :') :'( :') Is gewoon makkelijker als je bij een IMAX bios woont...
Confidence through competence
pi_132184413
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:30 schreef Stereotomy het volgende:
Hey, vandaag 26 EUR gestort gekregen van Pathé vanwege de Unlimited Gold actie van een paar maanden geleden.

De actie werkt, want ik ga mijn Gold PUC houden :') :'( :') Is gewoon makkelijker als je bij een IMAX bios woont...
Ja, die acties....

Ik had net een PUC-gold genomen en paar dagen later was die actie dat je de 5e maand gratis kreeg + 5 gratis drankjes. Spijt dat ik het niet wist van tevoren en Pathé wilde niets voor me doen, prutsers
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:00:56 #219
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_132184678
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:11 schreef Fatty het volgende:

[..]

Naar een film als WHD gaan met de verwachting dat het intellectuele porno is. :?
Knap dat je dat uit dat stukje tekst haalt.
Had er wel meer van verwacht qua actie en vermaak, uiteindelijk viel het gewoon heel erg tegen.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:06:48 #220
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132184853
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:51 schreef roelvano het volgende:

[..]

Ja, die acties....

Ik had net een PUC-gold genomen en paar dagen later was die actie dat je de 5e maand gratis kreeg + 5 gratis drankjes. Spijt dat ik het niet wist van tevoren en Pathé wilde niets voor me doen, prutsers
Wut? 5 gratis drankjes? Waar? :D
Confidence through competence
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:58:01 #221
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_132186382
Hoop dat vandaag de ing vouchers er zijn, en dan hopen savonds nog ergens een pas kan laten maken :D
pi_132188299
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 12:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wut? 5 gratis drankjes? Waar? :D
Tijd terug, het leuke was dat die actie van de drankjes ook werd gegeven aan vrienden van mij die toen een ING voucher inwisselden. Dus die hadden 4 maanden cheap UNL en 5 gratis drankjes...
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:24:50 #223
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_132204954
Runner Runner, matig. Gemma ziet er wel weer mooi uit, maar haar rol heeft geen toegevoegde waarde.
En op de één of andere manier verwacht ik altijd dat Justin Timberlake opeens gaat dansen.
pi_132207511
Ik heb voor de gein die genukete bluray rip van Mortal Instruments gedownload. (heb ik helaas niet in de cinema gezien ;( )

Je ziet aan de scherpte, contrast en kleuren wel dat het een CAM-TS is, maar het ziet er toch wel belachelijk goed uit. Hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen is mij een raadsel.

Ik vind het in elk geval beter eruitzien dan een gemiddelde DVD rip.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:11:46 #225
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132207879
Ben in de bios na 40 min bij TMI weggelopen
pi_132207907
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 22:11 schreef SunChaser het volgende:
Ben in de bios na 40 min bij TMI weggelopen
Het duistere sfeertje spreekt mij wel aan
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage dinsdag 15 oktober 2013 @ 22:18:08 #227
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132208242
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 22:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het duistere sfeertje spreekt mij wel aan
Duister, het was 40 minuten Harry Potter ripoff
pi_132208682
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 22:18 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Duister, het was 40 minuten Harry Potter ripoff
TMI harry potter? :D
eerder Twilight revisited... maar met een interessanter verhaal/sfeer imho
pi_132241748
In plaats van nu de film Prisoners te kijken in Pathé Amersfoort zit ik helaas thuis, omdat ik als pashouder ineens een toeslag moest betalen voor de VIP-zaal. Dat is een zaal met lederen stoelen, waar ze in Amersfoort toevallig altijd de minder geliefde films laten draaien. Ik voelde mij toch redelijk bekocht door deze plotselinge wijzingen in de voorwaarden. Hebben anderen hier ook last van gehad? En belangrijker kennen jullie ook maar een iemand die zit te wachten op een lederen stoel en een beetje meer armruimte?
  Redactie Frontpage woensdag 16 oktober 2013 @ 21:59:52 #230
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132242201
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef fisico het volgende:
In plaats van nu de film Prisoners te kijken in Pathé Amersfoort zit ik helaas thuis, omdat ik als pashouder ineens een toeslag moest betalen voor de VIP-zaal. Dat is een zaal met lederen stoelen, waar ze in Amersfoort toevallig altijd de minder geliefde films laten draaien. Ik voelde mij toch redelijk bekocht door deze plotselinge wijzingen in de voorwaarden. Hebben anderen hier ook last van gehad? En belangrijker kennen jullie ook maar een iemand die zit te wachten op een lederen stoel en een beetje meer armruimte?
in den haag hebben ze geen vipzaal, zullen ze ook niet doen met het publiek daar
  Redactie Frontpage woensdag 16 oktober 2013 @ 22:00:03 #231
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132242212
Hoop ik
pi_132244252
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef fisico het volgende:
In plaats van nu de film Prisoners te kijken in Pathé Amersfoort zit ik helaas thuis, omdat ik als pashouder ineens een toeslag moest betalen voor de VIP-zaal. Dat is een zaal met lederen stoelen, waar ze in Amersfoort toevallig altijd de minder geliefde films laten draaien. Ik voelde mij toch redelijk bekocht door deze plotselinge wijzingen in de voorwaarden. Hebben anderen hier ook last van gehad? En belangrijker kennen jullie ook maar een iemand die zit te wachten op een lederen stoel en een beetje meer armruimte?
Wel raar ja, dat staat toch niet in de voorwaarden ?
pi_132245394
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:50 schreef fisico het volgende:
In plaats van nu de film Prisoners te kijken in Pathé Amersfoort zit ik helaas thuis, omdat ik als pashouder ineens een toeslag moest betalen voor de VIP-zaal.
Nounou, ineens. Daar heb je maanden geleden al een mail over gehad (als je ooit in die bioscoop met je kaart een film had gekeken).

Eens kijken. Van 26 juni:

quote:
Beste (knip),

Onlangs heb je een bezoek gebracht aan Pathé Amersfoort met je Pathé Unlimited (Gold) Card. Sinds de opening in november 2012 kun je daar genieten van de speciale VIP-zaal (zaal 6), met luxe stoelen, een aparte bar en een garderobe voor je jas. Vip-zaal

Ter introductie van de VIP-zaal heeft Pathé besloten t/m 4 september 2013 geen toeslag te vragen aan Pathé Unlimited kaarthouders. Je kan dus nog de hele zomer exclusief genieten in de VIP-zaal in Amersfoort.

Vanaf 5 september geldt er voor Pathé Unlimited kaarthouders een toeslag van ¤2,50,-. Pathé Unlimited Gold kaarthouders kunnen de VIP-zaal echter wel gratis blijven bezoeken. Mocht je nog geen Pathé Unlimited Gold abonnement hebben, upgrade je abonnement dan nu om gratis van de VIP-zaal te kunnen blijven genieten!

Let op de website op het woord 'VIP' bij de tijd van een film die je wilt bezoeken in Pathé Amersfoort. Dit betekent namelijk dat de film in de VIP-zaal draait.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groeten,

Pathé
En op 4 september:


quote:
Beste (knip),

Onlangs heb je een bezoek gebracht aan Pathé Amersfoort met je Pathé Unlimited Card. Sinds de opening in november 2012 kun je daar genieten van de speciale VIP-zaal (zaal 6), met luxe stoelen, een aparte bar en een garderobe voor je jas. Ter introductie van de VIP-zaal heeft Pathé besloten t/m 4 september 2013 geen toeslag te vragen aan Pathé Unlimited Card-houders zoals we je al eerder geïnformeerd hebben.

Pathé Amersfoort

Vanaf aanstaande donderdag 5 september geldt er voor Pathé Unlimited Card-houders een toeslag van ¤2,50,-. Wegens technische redenen is het op dit moment echter niet mogelijk om met je Pathé Unlimited Card tickets met toeslag voor de VIP-zaal online of bij de ticketautomaat te bestellen. Je kunt hiervoor terecht bij de kassa in de bioscoop.

Pathé Unlimited Gold Card-houders kunnen de VIP-zaal wel gratis blijven bezoeken. Mocht je nog geen Pathé Unlimited Gold abonnement hebben, upgrade je abonnement dan nu om gratis van de VIP-zaal te kunnen blijven genieten.


We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groeten,

Pathé
Dus keurig gecommuniceerd.
  Redactie Frontpage woensdag 16 oktober 2013 @ 23:19:30 #234
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132245872
Ow Gold is inclusief, doe maar een vipzaal dan
pi_132246123
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:00 schreef SunChaser het volgende:
Hoop ik
dat hoop ik met je mee dan..
pi_132246138
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 23:19 schreef SunChaser het volgende:
Ow Gold is inclusief, doe maar een vipzaal dan
:')
gold is pathe's rekening spekken, daar doe ik niet aan...
  Redactie Frontpage woensdag 16 oktober 2013 @ 23:28:52 #237
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132246258
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 23:26 schreef mschol het volgende:

[..]

:')
gold is pathe's rekening spekken, daar doe ik niet aan...
Ik haal die 7 euro er uit hoor
pi_132247151
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 23:07 schreef Grouch het volgende:

[..]

Nounou, ineens. Daar heb je maanden geleden al een mail over gehad (als je ooit in die bioscoop met je kaart een film had gekeken).

Eens kijken. Van 26 juni:

[..]

En op 4 september:

[..]

Dus keurig gecommuniceerd.


Ik heb beide mails niet gehad en kom kwam er regelmatig. Vind die stoelen overigens ook niet prettig.
elk oordeel heeft z'n nadeel
pi_132247387
Ik heb die mail ook gehad. Die stoelen zijn best oké maar als ik enkel puc had dan zou ik er geen gebruik van maken.

Net terug van 2 Guns die nog een keer in Rembrandt 1 draaide. Matige film.
  Redactie Frontpage donderdag 17 oktober 2013 @ 00:15:14 #240
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132247811
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:01 schreef Izzit het volgende:
Ik heb die mail ook gehad. Die stoelen zijn best oké maar als ik enkel puc had dan zou ik er geen gebruik van maken.

Net terug van 2 Guns die nog een keer in Rembrandt 1 draaide. Matige film.
Vond m wel oke, beter dan runnerrunner
pi_132249781
http://www.nu.nl/advertor(...)en-google-glass.html :')

iemand met 0 inzicht in film lievend bioscooppubliek en alleen kijkt naar de jongeren..
pi_132250412
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:15 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Vond m wel oke, beter dan runnerrunner
Runner Runner was ook matig.
Don Jon daarentegen was geslaagd.
pi_132250849
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 02:47 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/advertor(...)en-google-glass.html :')

iemand met 0 inzicht in film lievend bioscooppubliek en alleen kijkt naar de jongeren..
Dan kunnen ze meer geld verdienen aan reclame tijdens de film.

Serieus, mensen die niet 2 uur zonder internet kunnen.....
  donderdag 17 oktober 2013 @ 09:27:44 #244
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_132251541
Gisteravond keurig om 20:00 uur nog een PUC pasje laten maken in de kuip.
Runner Runner gekeken, vond hem super tof, heerlijk sfeertje :)

Dit weekend naar Milaan dus pas volgende week weer naar de films :D
pi_132252861
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:15 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Vond m wel oke, beter dan runnerrunner
Nog niet gezien maar echt warm loop ik er niet voor.
pi_132282041
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 08:40 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dan kunnen ze meer geld verdienen aan reclame tijdens de film.

Serieus, mensen die niet 2 uur zonder internet kunnen.....
Jullie weten wel dat het satire is toch? Nieuw concept van nu.nl.

En ja, ik twijfelde ook even, maar kon het al niet geloven.

Anyway, ik zag vanavond Don Jon en naast me zat een stel dat op elkaar ging zitten/liggen tijdens de film. Eerlijk waar, ik kon m'n ogen niet geloven :P
Halverwege de film ging de jongen naar het toilet en ging hij op z'n meissie liggen.
Mad world :')

Overigens ietwat tegenvallend en luchtige film, maar had niet anders verwacht.
pi_132282639
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:34 schreef roelvano het volgende:

[..]

Jullie weten wel dat het satire is toch? Nieuw concept van nu.nl.

En ja, ik twijfelde ook even, maar kon het al niet geloven.

Anyway, ik zag vanavond Don Jon en naast me zat een stel dat op elkaar ging zitten/liggen tijdens de film. Eerlijk waar, ik kon m'n ogen niet geloven :P
Halverwege de film ging de jongen naar het toilet en ging hij op z'n meissie liggen.
Mad world :')

Overigens ietwat tegenvallend en luchtige film, maar had niet anders verwacht.
Oh ok, nou het wordt steeds gekker dus het had me niets verbaasd eigenlijk.

Haha dat laatste heb ik nog nooit gezien, wel passende film :)
pi_132301638
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 23:07 schreef Grouch het volgende:

[..]

Nounou, ineens. Daar heb je maanden geleden al een mail over gehad (als je ooit in die bioscoop met je kaart een film had gekeken).
Zowel mijn vriendin als ik hebben die mail niet ontvangen, ook niet in de spam en alle andere mails komen wel aan.. Ik heb dit jaar meer dan 50 films gezien waarvan het grootste deel daar. Neemt niet weg dat het knap vervelend is dat het in de app niet te zien is dat de film in de VIP zal zijn en dat het mijn indruk is dat met name de minder geliefde films daar spelen. Met andere woorden als je een PAC(achtige) film wil zien dan moet je als pashouder extra betalen voor een lederen stoel (de bar heb ik nog nooit open gezien en een jas aanpakken gebeurd zelden). Dat dan weer alleen in Amersfoort (en Tilburg?) want elders hebben ze geen VIP-zaal. Het komt op mij niet heel klantvriendelijk en logisch over. Hopelijk komt JT ooit met een vergelijkbare pas, dan ga ik daar heen.

Om hier achter te komen heb je niets aan de voorwaarden, want daar staat het woord VIP niet in. Nee daarvoor moet je op de site kijken bij VIP, logisch om te zoeken of je voor iets moet betalen dat je niet hebben wil.

Twee dingen zaten mij woensdagavond nog meer dwars dan deze wijzingen van spelregels. Ten eerste dat de kassameisjes niet zo vriendelijk waren een oplossing te bieden voor mijn ongemak en ten tweede dat de manager weigerende mij te woord te staan.
pi_132334749
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 18:26 schreef fisico het volgende:

[..]

Zowel mijn vriendin als ik hebben die mail niet ontvangen, ook niet in de spam en alle andere mails komen wel aan.. Ik heb dit jaar meer dan 50 films gezien waarvan het grootste deel daar. Neemt niet weg dat het knap vervelend is dat het in de app niet te zien is dat de film in de VIP zal zijn en dat het mijn indruk is dat met name de minder geliefde films daar spelen. Met andere woorden als je een PAC(achtige) film wil zien dan moet je als pashouder extra betalen voor een lederen stoel (de bar heb ik nog nooit open gezien en een jas aanpakken gebeurd zelden). Dat dan weer alleen in Amersfoort (en Tilburg?) want elders hebben ze geen VIP-zaal. Het komt op mij niet heel klantvriendelijk en logisch over. Hopelijk komt JT ooit met een vergelijkbare pas, dan ga ik daar heen.

Om hier achter te komen heb je niets aan de voorwaarden, want daar staat het woord VIP niet in. Nee daarvoor moet je op de site kijken bij VIP, logisch om te zoeken of je voor iets moet betalen dat je niet hebben wil.

Twee dingen zaten mij woensdagavond nog meer dwars dan deze wijzingen van spelregels. Ten eerste dat de kassameisjes niet zo vriendelijk waren een oplossing te bieden voor mijn ongemak en ten tweede dat de manager weigerende mij te woord te staan.
Ben er ooit 'n keer geweest en heb er twee mails over gekregen, eentje in juni en de ander op 4 september dat het de dag daarna betaald is voor Unlimited en gratis voor Gold..
  Redactie Frontpage zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:26:01 #250
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132335249
Wilde vanaaf wel naar Prison Break 2013 en naar Benidorm Bastards 2.0 maar met anderhalf uur speling no way, morgen maar dan
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:27:19 #251
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_132338311
Zo, eindelijk naar Hoe duur was de Suiker geweest.

Wat een sletje die Gaite Jansen :9

Anna Raadsveld _O_ Viel me een beetje tegen qua acteerprestaties in deze film, maar dat kon van de meesten in de cast gezegd worden :')
Confidence through competence
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:07:59 #252
381477 Izzit
This Izzit
pi_132342657
Escape plan brengt wat je zou verwachten. Rush is een erg gave film.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:51:25 #253
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_132344410
Vandaag bijna een rij bezoekers wat aangedaan.
Nieuwe natuur, pathe buitenhof, middagvoorstelling. Links een kind van 8 die steeds vraagt "wat gebeurt er nu?" En rechts een gezin met vlooien...

Gelukkig was Gravity rustiger.

Beiden topfilms.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_132351119
Terug van vakantie!
Nog wat gemist hier? Zie dat de animatiefilms alleen maar in NL draaien en de rest van de films op kuttijden draait... Zoals vanouds dus! ;) Nog films gecanceld?
pi_132354489
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Vandaag bijna een rij bezoekers wat aangedaan.
Nieuwe natuur, pathe buitenhof, middagvoorstelling. Links een kind van 8 die steeds vraagt "wat gebeurt er nu?" En rechts een gezin met vlooien...

Gelukkig was Gravity rustiger.

Beiden topfilms.
Heel herkenbaar met die kids, had het ook achter me, vreselijk irritant.
SMS gestuurd omdat we het na 10 keer moe waren, maar er werd niets gedaan. Zorg dat je kind stil is tijdens de film en zo niet, kijk 'm thuis. Ga niet 10.000x alles uitleggen.
Vond het behoorlijk stom om te sms'en, maar heb lang genoeg gewacht.
pi_132354528
wat ik niet helemaal snap is dat ze in de pathe app niet een makkelijkere manier van de melding versturen maken..

gewoon 2 dropdown keuzes: bioscoop + overlast soort
  Redactie Frontpage zondag 20 oktober 2013 @ 16:09:10 #257
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132361810
Bestelservice online ligt eruit?
  Redactie Frontpage maandag 21 oktober 2013 @ 02:22:48 #258
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132383511
Escape Plan begon goed, laatste 20 minuten was kut
Feuten was geinig, serie nooit gezien maar is goed te volgen
Bad Grandpa na 20 min weggelopen
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:01:18 #259
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_132390097
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:32 schreef mschol het volgende:
wat ik niet helemaal snap is dat ze in de pathe app niet een makkelijkere manier van de melding versturen maken..

gewoon 2 dropdown keuzes: bioscoop + overlast soort
Topidee. behalve dat ik wel graag wat meer kwijt wil want SMS ook als er gekut met projectie of geluid is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_132394536
Ik dacht: herfstvakantie, dus veel films op veel tijden.
Wat blijkt: alleen kinderfilms starten vroeg en de rest van de topfilms pas rond een uur of 13/14 uur op zijn vroegst. Daardoor kan ik er geen dagje van maken en blijft het vaak bij één film per dag en daarvoor ga ik niet naar de bios met reistijd etc.

Hopelijk is komende week planning beter...
Nou valt ook vies tegen. Bijna iedere film om 18u of 21u starten en maar 1 of 2 keer per dag. Dus alles draait tegelijk. Kan je alsnog maar 1 film zien :')

Vroeger draaide ook de topfilms (geen kinderfilms) al om een uur of 10...
pi_132395296
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:52 schreef Deezertje het volgende:
Ik dacht: herfstvakantie, dus veel films op veel tijden.
Wat blijkt: alleen kinderfilms starten vroeg en de rest van de topfilms pas rond een uur of 13/14 uur op zijn vroegst. Daardoor kan ik er geen dagje van maken en blijft het vaak bij één film per dag en daarvoor ga ik niet naar de bios met reistijd etc.

Hopelijk is komende week planning beter...
Nou valt ook vies tegen. Bijna iedere film om 18u of 21u starten en maar 1 of 2 keer per dag. Dus alles draait tegelijk. Kan je alsnog maar 1 film zien :')

Vroeger draaide ook de topfilms (geen kinderfilms) al om een uur of 10...
Klopt ja heel irritant.

Net van De Kuip terug voor Runner Runner, wat een kutpubliek in de zaal, blijven kletsen, paar keer weglopen. Maar even wachten tot de vakantie afgelopen is.

Ook nog kinderen zonder begeleiders, terwijl het 16 jaar en ouder is.
pi_132415934
quote:
Klopt ja heel irritant.

Net van De Kuip terug voor Runner Runner, wat een kutpubliek in de zaal, blijven kletsen, paar keer weglopen. Maar even wachten tot de vakantie afgelopen is.

Ook nog kinderen zonder begeleiders, terwijl het 16 jaar en ouder is.
Runner Runner is 12 jaar en ouder.
pi_132417814
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:00 schreef chocoladekoekjes het volgende:

[..]

Runner Runner is 12 jaar en ouder.
oh ok, bij mij kwam iets van 16 jaar en ouder op het scherm bij het kopen.
pi_132433077
Erg lastig plannen deze week. Alle films die geen kinderfilms zijn starten allemaal rond 11:00 uur en daarna pas 21:00 uur. Dus kan niks achterelkaar plannen en 's middags draaien alleen kinderfilms... En twee keer naar de bios op 1 dag.. nee dankje :)
  Redactie Frontpage dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:08:34 #265
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132433689
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:52 schreef Deezertje het volgende:
Erg lastig plannen deze week. Alle films die geen kinderfilms zijn starten allemaal rond 11:00 uur en daarna pas 21:00 uur. Dus kan niks achterelkaar plannen en 's middags draaien alleen kinderfilms... En twee keer naar de bios op 1 dag.. nee dankje :)
Niet in Den haag
pi_132434454
4 november unlimited night

Zal ik gaan ja of neen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132434560
Uh nee dus.

Zaal is al vol

Was zeker al langer bekend
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132439253
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:30 schreef wolfrolf het volgende:
Uh nee dus.

Zaal is al vol

Was zeker al langer bekend
Genoeg mensen die toch niet gaan waarschijnlijk, dus half uurtje van tevoren aanwezig is een goede mogelijkheid voor een prima plaats ;)
pi_132453656
waarom zijn al die animatiefilms in het nederlands? :(
zo blijft er weinig over om in de middag te kijken :(

vandaag Turbo (mwha), Don Jon (meh..), en Gravity (wow...) gezien
pi_132467512
Door de vreselijk late release in Nederland, is Turbo alweer te vinden op de bekende kanalen. Uiteraard in OV-versie. ;) Voor morgen eindelijk een fatsoenlijk dagje in elkaar gezet! Maar zelfs met PUC ga ik niet naar al die Sinterklaasfilms hoor!
  Redactie Frontpage woensdag 23 oktober 2013 @ 11:24:29 #271
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132467532
Is despicable me al uit
pi_132468586
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:23 schreef Deezertje het volgende:
Door de vreselijk late release in Nederland, is Turbo alweer te vinden op de bekende kanalen. Uiteraard in OV-versie. ;) Voor morgen eindelijk een fatsoenlijk dagje in elkaar gezet! Maar zelfs met PUC ga ik niet naar al die Sinterklaasfilms hoor!
Turbo was de enige die in OV draaide van alle animatiefilms :')
  Redactie Frontpage woensdag 23 oktober 2013 @ 12:00:04 #273
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132468689
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:57 schreef mschol het volgende:

[..]

Turbo was de enige die in OV draaide van alle animatiefilms :')
DM2 en MU draaiden ook OV maar wel op kuttijden
pi_132468707
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:24 schreef SunChaser het volgende:
Is despicable me al uit
Ja

Turbo draait inderdaad in OV, maar wel op rare tijden. Of om 12:25 of rond 18:15.
  Redactie Frontpage woensdag 23 oktober 2013 @ 12:02:25 #275
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132468778
Overigens MonSters Uni gekeken, thuis, wat een mooie film, had die wel in de bios willen zien
pi_132471219
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:00 schreef SunChaser het volgende:

[..]

DM2 en MU draaiden ook OV maar wel op kuttijden
ik had het over de films die nu, op dit moment dus, draaide..

MU is al even weg en waarom DM2 nog draait is mij eigenlijk een raadsel..
De andere films (m.u.v. Planes) heb ik even achteraan gegoogled:

De sneeuw koning => Snezhnaya koroleva
Jasper & Julia en de dappere ridders -> Justin and the Knights of Valour
pi_132475229
Zo, ik meld me ook maar weer eens. Laatste film was Gravity voor mij, ik ga niet zo vaak meer helaas. Morgen ga ik naar Feuten. Ben benieuwd :o
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Frontpage woensdag 23 oktober 2013 @ 15:32:53 #278
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132476193
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:07 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Zo, ik meld me ook maar weer eens. Laatste film was Gravity voor mij, ik ga niet zo vaak meer helaas. Morgen ga ik naar Feuten. Ben benieuwd :o
Kun je wel een film aan vastplakken, na 70 min sta je weer buiten. Net als bij Gravity overigens
pi_132476281
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:32 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Kun je wel een film aan vastplakken, na 70 min sta je weer buiten. Net als bij Gravity overigens
Ik vind 1 film per keer prima.
Gewoon normaal doen ja.
pi_132485555
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik vind 1 film per keer prima.
Sluit ik me bij aan.

Meerdere films op 1 dag is voor mij te vermoeiend.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage woensdag 23 oktober 2013 @ 19:44:24 #281
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132485661
Ik moet reizen naar Dh dus doorgaans doe ik 2 of 3, soms 4, zelden 1, 1 keer 6 maar das wel vermoeiend. Na afloop vergeet ik wat ik heb gezien
pi_132494376
Tegenwoordig kun je nog maar weinig films in een keer doen ja, want die tijden zijn dramatisch slecht op elkaar afgestemd. Een film die om 13u draait en daarna weer om 19u.

Zometeen naar Metallica in IMAX, maar geen idee of dat wat is eigenlijk.
  Redactie Frontpage woensdag 23 oktober 2013 @ 22:17:58 #283
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132494624
In spui en buitenhof goed te combineren
  Redactie Frontpage woensdag 23 oktober 2013 @ 22:40:33 #284
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132496006
Odd thomas komt vast niet meer in de bios, jammer, kijk m nu, grappige film, beetje tv serie achtig dat wel
pi_132498054
ik kijk liever 2 of 3 films die goed aansluiten , en zeer zelden 4 films

quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef SunChaser het volgende:
In spui en buitenhof goed te combineren
klopt, met die 2 bioscopen kan je best goed vrij snel meerdere films zien
pi_132499274
Morgen Turbo, Feuten (voor de chicks!), Machette Kills, Runner Runner
En dan loop ik volgens mij aardig bij. Jackass stelt niet veel voor hoorde ik, trailer is het leukste van de film.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 11:19:41 #287
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_132507332
Gister Feuten gezien, was wel geinig.
Zat helemaal boven in, en dan op de hoek. Heerlijke plek kan je er bijna liggen. (pathe de kuip)

Dinsdag naar die dansfilm :)
pi_132509380
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:40 schreef SunChaser het volgende:
Odd thomas komt vast niet meer in de bios, jammer, kijk m nu, grappige film, beetje tv serie achtig dat wel
Aparte film inderdaad. Het idee vond ik heel leuk, dat onheilspellende.
pi_132522686
Heb vandaag alleen Feuten en Machete Mills gezien. Geen zin meer in Jackass of Runner Runner. Eerste twee films waren al flauw genoeg. En veel te druk nu met herfstvakantie en onbetrouwbaar OV...
pi_132527395
Heftige id controle bij spui op het moment, diverse mensen zijn al geweigerd voor insidious 2 _O-
pi_132528883
Vandaag bij Arena niks gemerkt. Voor hoeveel is Feuten gekeurd? Zag allemaal meisjes van een jaar of 10,11...
pi_132529200
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:35 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag bij Arena niks gemerkt. Voor hoeveel is Feuten gekeurd? Zag allemaal meisjes van een jaar of 10,11...
12 jaar.

Maar ik zag bij Runner Runner ook veel kinderen onder de 12.
pi_132538038
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:41 schreef macca728 het volgende:

[..]

12 jaar.

Maar ik zag bij Runner Runner ook veel kinderen onder de 12.
maarja, 12 jaar is een adviesleeftijd en 16 jaar is wetgeving (en dus beboetbaar als het overtreden wordt)
pi_132541831
Ik vond Feuten leuk. En oh my god. Manuel Broekman O+ O+ O+
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:24:38 #295
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132542021
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik vond Feuten leuk. En oh my god. Manuel Broekman O+ O+ O+
Vond hem echt niks. Die baardaap en die dikke waren veel leuker. Dat 17 jarige meisje dat aan de pik van Broekman zat te sjorren kon helemaal niet acteren
pi_132542379
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:24 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Vond hem echt niks. Die baardaap en die dikke waren veel leuker. Dat 17 jarige meisje dat aan de pik van Broekman zat te sjorren kon helemaal niet acteren
Die baardaap en die dikke zijn niet ongelooflijk lekker O+

En idd, daar heb je gelijk in.
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:39:40 #297
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132542403
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Die baardaap en die dikke zijn niet ongelooflijk lekker O+

En idd, daar heb je gelijk in.
Broekman ook niet.

Ik kan het wel op Irene :9~
pi_132542451
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:39 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Broekman ook niet.

Ik kan het wel op Irene :9~
Broekman is fucking lekker :9~
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:41:46 #299
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132542462
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Broekman is fucking lekker :9~
Arrogante knaap die Manuel
pi_132542491
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:41 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Arrogante knaap die Manuel
Daar voel ik niks van, wel? :9
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:43:03 #301
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_132542492
Game of
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')