abonnement Unibet Coolblue
pi_139074957
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 16:09 schreef Sinister-D- het volgende:
En de 2de Audi er ook uit :W

-=edit=- Treluyer wilt verder rijden als de de rotzooi onder zijn wagen heeft uitgehaald ofzo :o

-=edit2=- ja hoor, hij stapt terug in :D _O_
Vanwege Amstel Gold Race nog niets gezien.
Zojuist live timing opgezet.

Toyota doet het goed.
Porsche en Audi technische problemen?
  zondag 20 april 2014 @ 16:16:26 #177
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139075062
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Porsche en Audi technische problemen?
Ben zelf pas 45 minuten aan het volgen wegens bezoek. Maar idd Audi #1 en Porsche #14 eruit.
Audi #2 met Treluyer is eraf gegaan, bodywork verloren en rechtsvoor krom. Maar Ben heeft alles onder de wagen uitgehaald, doet een poging om verder te rijden, en zet zich vervolgens vast in het grind ;(

edit: Audi #1 en #2 allebei een crash dus. Zo goed als identiek aan elkaar :o

edit2: nu in de highlights, Audi heeft toch behoorlijke problemen met de wegligging zo te zien, lijkt erop dat die wagens continue onderstuur hebben :{
Porsche #14 een wiel verloren in de tussentijd, een aanvaring geweest tussen een Audi en een Toyota. Lekker druk geweest al _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door Sinister-D- op 20-04-2014 16:39:14 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_139076779
Audi :')
  zondag 20 april 2014 @ 18:21:02 #179
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139079322
Gaat nog gezellig worden het laatste half uur, het regent al volle bak en zou over 15 minuten nog harder gaan regenen *O*
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 20 april 2014 @ 18:37:19 #180
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139080173
Race afgevlagd met nog 26 minuten op de klok. Te hevige regenval.

Toyota's 1 en 2, Porsche met Webber 3de :)

-=edit=- ben ik het laatste uur (na WTCC) aan het kutten geweest met een stream, zendt Eurosport gewoon het laatste uur uit :') |:(

[ Bericht 43% gewijzigd door Sinister-D- op 20-04-2014 18:56:43 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_139083327
Bijna helemaal gezien, maar ik vond het niet best, eerlijk gezegd. Prachtige klasse hoor, dat WEC, maar het werd wel pijnlijk duidelijk wat de nadelen zijn van een race met kleine klasses.
  zondag 20 april 2014 @ 20:39:40 #182
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139087533
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 19:35 schreef Jigzoz het volgende:
Bijna helemaal gezien, maar ik vond het niet best, eerlijk gezegd. Prachtige klasse hoor, dat WEC, maar het werd wel pijnlijk duidelijk wat de nadelen zijn van een race met kleine klasses.
Is ook wel logisch dat er zo'n kleine klassen zijn in het WEC, anders zou het op de normale circuits gewoon te druk en dus te gevaarlijk worden ivm het snelheidsverschil.

Maar natuurlijk is het wel jammer, wat dat betreft is het wel goed dat bv. Porsche nu weer deelneemt. Wmb mag Peugeot per direct terug komen in de LMP1 -en hopelijk ooit Ferrari als de geruchten waar zouden zijn- zodat er een volwaardig competitief WK ontstaat. En het is ook gewoon jammer dat ELMS met hun LMP2 wagens een eigen klasse is, het veld zou al wat drukker zijn als ze deze 2 klassen bijeen zouden zetten. Maar goed, het ELMS is Europees terwijl het WEC wereldwijd gaat, en dan zal het wel té duur gaan worden voor de ELMS deelnemers.
De GTE klassen zijn ook wel gaaf om te zien, maar die verbleken zo tov de prototype klassen qua snelheid. Maar daar is het meestal ookw el spannend, want de PRO klasse en de AM klasse liggen daar heel kort op elkaar. In ieder geval een kleiner verschil tussen de LMP1 hybrides/fabrieksteams tov de non-hybrides/privateers, of de LMP1 tov LMP2.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 20 april 2014 @ 21:06:12 #183
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_139088673
Jezus wat is die Toyota lelijk van de voorkant :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 20 april 2014 @ 21:46:29 #184
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139090741
Eens. De TS030 was een pak mooier :Y
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_139092069
Bovendien zou die wagen gewoon rood/wit moeten zijn in plaats van blauw/wit. -O-
pi_139102624
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 20:39 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Is ook wel logisch dat er zo'n kleine klassen zijn in het WEC, anders zou het op de normale circuits gewoon te druk en dus te gevaarlijk worden ivm het snelheidsverschil.

Maar natuurlijk is het wel jammer, wat dat betreft is het wel goed dat bv. Porsche nu weer deelneemt. Wmb mag Peugeot per direct terug komen in de LMP1 -en hopelijk ooit Ferrari als de geruchten waar zouden zijn- zodat er een volwaardig competitief WK ontstaat. En het is ook gewoon jammer dat ELMS met hun LMP2 wagens een eigen klasse is, het veld zou al wat drukker zijn als ze deze 2 klassen bijeen zouden zetten. Maar goed, het ELMS is Europees terwijl het WEC wereldwijd gaat, en dan zal het wel té duur gaan worden voor de ELMS deelnemers.
De GTE klassen zijn ook wel gaaf om te zien, maar die verbleken zo tov de prototype klassen qua snelheid. Maar daar is het meestal ookw el spannend, want de PRO klasse en de AM klasse liggen daar heel kort op elkaar. In ieder geval een kleiner verschil tussen de LMP1 hybrides/fabrieksteams tov de non-hybrides/privateers, of de LMP1 tov LMP2.
Daarom vind ik het ook zo maf dat ze op dat Braziliaanse minibaantje gaan racen.

Ik zou zo geen lijstje circuits op kunnen noemen van 7km of langer, maar als je vier klasses tegelijk wil laten racen, dan is een startveld van een stuk of veertig auto's helemaal niet overdreven groot.

De onderverdeling in GT1 en GT2 vond ik trouwens toffer dan dit met die pro en am.
pi_139128882
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 09:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Daarom vind ik het ook zo maf dat ze op dat Braziliaanse minibaantje gaan racen.

Ik zou zo geen lijstje circuits op kunnen noemen van 7km of langer, maar als je vier klasses tegelijk wil laten racen, dan is een startveld van een stuk of veertig auto's helemaal niet overdreven groot.

De onderverdeling in GT1 en GT2 vond ik trouwens toffer dan dit met die pro en am.
Ik had ook liever gezien dat de ELMS in europa binnen de races van het WEC zou mee doen. Desondanks was het gister toch een boeiende race om te zien. Als het goed is zijn in Spa de nieuwe Rebellions er bij en de Lotus van Albers. Ook zouden de Millennium LMP2's er weer bij moeten zijn.
Ik hoop trouwens ook dat volgend jaar er wat meer europese races zijn. Ik zou dol graag een keer naar Imola gaan voor een 6 uurs race of misschien ergens in Spanje.
pi_139454392
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef zBus het volgende:

[..]

Ik had ook liever gezien dat de ELMS in europa binnen de races van het WEC zou mee doen. Desondanks was het gister toch een boeiende race om te zien. Als het goed is zijn in Spa de nieuwe Rebellions er bij en de Lotus van Albers. Ook zouden de Millennium LMP2's er weer bij moeten zijn.
Ik hoop trouwens ook dat volgend jaar er wat meer europese races zijn. Ik zou dol graag een keer naar Imola gaan voor een 6 uurs race of misschien ergens in Spanje.
Geen Lotus en geen Albers dus op Spa.

Morgen die kant op. Ik benieuwd hoe druk het is.
  donderdag 1 mei 2014 @ 16:16:36 #189
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139454940
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 15:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Geen Lotus en geen Albers dus op Spa.

Morgen die kant op. Ik benieuwd hoe druk het is.
stond een behoorlijke tijd op de planning dat ik zou gaan komend weekend. Maar mijn compagnon heeft (overigens al een tijdje geleden al) afgezegd omdat zijn mountainbike ploeg mee gaat deelnemen aan een wedstrijd komend weekend. Dus was het de bedoeling dat ik wel alleen zou gaan. Wat dan weer niet de bedoeling was is dat mijn vrouw zwanger zou worden, en dat ze een midweekje Centerparks heeft ingepland volgende week om nog eens onder ons twee op vakantie te gaan voordat die kleine er is.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_139455206
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:16 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

stond een behoorlijke tijd op de planning dat ik zou gaan komend weekend. Maar mijn compagnon heeft (overigens al een tijdje geleden al) afgezegd omdat zijn mountainbike ploeg mee gaat deelnemen aan een wedstrijd komend weekend. Dus was het de bedoeling dat ik wel alleen zou gaan. Wat dan weer niet de bedoeling was is dat mijn vrouw zwanger zou worden, en dat ze een midweekje Centerparks heeft ingepland volgende week om nog eens onder ons twee op vakantie te gaan voordat die kleine er is.....
Gefeliciteerd man!
  donderdag 1 mei 2014 @ 16:41:43 #191
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139455644
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gefeliciteerd man!
thnx!

Wat ondertussen wel al op de planning staat is dat die kleine van me over een jaartje of 4/5 op m'n schouders zit terwijl ik moeite heb om langs Eau Rouge en Kemmel omhoog te slenteren :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_139455801
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:41 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

thnx!

Wat ondertussen wel al op de planning staat is dat die kleine van me over een jaartje of 4/5 op m'n schouders zit terwijl ik moeite heb om langs Eau Rouge en Kemmel omhoog te slenteren :P
Ach, toen mijn oudste zoon net een jaar oud was ging hij al in de kinderwagen mee naar het circuit van Zandvoort. Ook met heel kleine kinderen is er heel wat mogelijk hoor.
  donderdag 1 mei 2014 @ 16:59:02 #193
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139456315
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:46 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ach, toen mijn oudste zoon net een jaar oud was ging hij al in de kinderwagen mee naar het circuit van Zandvoort. Ook met heel kleine kinderen is er heel wat mogelijk hoor.
Zandvoort wel ja :D dat is relatief vlak, beetje door de duinen slenteren met een buggy. Ik loop nogal graag eens een rondje om het circuit, probeer dat een met een buggy aan 104 meter hoogteverschil :P

of volgende keer maar een klein rondje maken tussen La Source/Busstop/paddock/Eau Rouge en weer van voor af aan :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 2 mei 2014 @ 08:52:43 #194
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139479163


De nieuwe Rebellion R-One, gisteren gepresenteerd op Spa. Lijkt meer op een Toyota dan Toyota zelf :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_139497039
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 08:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]

De nieuwe Rebellion R-One, gisteren gepresenteerd op Spa. Lijkt meer op een Toyota dan Toyota zelf :')
:9~ :9~
pi_139497119
Zaterdag vanaf 14:00 WEC op Spa.
Is live op Motors TV en vast wel via één of andere gratis stream.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:58:47 #197
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139501495
****kuch uch uch****

ahhhmmm, sorry, er zat een roggel vast...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_139505381
quote:
Nissan fully committed to LMP1 WEC entry from 2015
Nissan is fully committed to entering the LMP1 class at the start of the 2015 World Endurance Championship, the Japanese manufacturer has revealed.

It had previously stated that it was working on concepts for an LMP1 programme, which is a condition of its 2014 'Garage 56' Le Mans 24 Hours entry with the ZEOD RC experimental racer, and that funding had yet to be signed off.

Now it has revealed that key decisions about the project are being made and that Nissan's first outright challenger for Le Mans honours since 1999 is on course to be on the grid for the opening round of the WEC in 2015.

Nissan global motorsport director Darren Cox told AUTOSPORT: "Any motorsport programme is dependent on the decisions of a company's board of directors, but we are pushing ahead as though it is all happening.

"We are making decisions, entering discussions with suppliers and on target to be at Silverstone [the opening round of the WEC this year and last] in April 2015."

Cox would not discuss details of Nissan's plans, although he did admit that the hybrid powerplant's internal combustion element would be petrol-powered.

"We are not doing this in a conventional way: it will be a global project, so NISMO [Nissan's motorsport arm in Japan] and Ben [Bowlby, designer of the ZEOD], will be involved," he explained.

The next wave of announcements concerning the ZEOD, including confirmation of the configuration of its internal combustion engine, are due at the end of this month.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/112085

*O* *O* *O* *O* *O*
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:38:09 #199
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139505759
_O_ *O* _O_ *O*
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:59:43 #200
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_139506586
Mooi zo, geen elektrisch gezeik dus meer van Nissan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')