abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 oktober 2013 @ 10:26:59 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132717044
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:23 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ons Virg is 12 jaar jonger dan zijn dochter Lutien.... Echt, ik vind het eigenlijk zo smerig dit
Maar Peter vindt het vooral fantastisch dat hij misschien wel een zoon krijgt... leuk voor zijn dochter en leuk voor de eventuele dochter die hij krijgt.

Lutein zal zich misschien wel afvragen of hij wel interesse in haar had gehad als zij een jongen was geweest, en we moeten nog eens zien hoe lang hij interesse in zijn kind heeft als het geen jongen is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 10:27:01 #177
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132717046
Virg ziet er meer uit als zijn fat assed kleindochter dan als zijn dochter.
Ik vind het ergens extra smerig omdat die Peter Jan zo een kindervriend was van beroep.
Sorry...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 30 oktober 2013 @ 10:27:44 #178
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132717062
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar Peter vindt het vooral fantastisch dat hij misschien wel een zoon krijgt... leuk voor zijn dochter en leuk voor de eventuele dochter die hij krijgt.

Lutein zal zich misschien wel afvragen of hij wel interesse in haar had gehad als zij een jongen was geweest, en we moeten nog eens zien hoe lang hij interesse in zijn kind heeft als het geen jongen is.
:D Ja, gelukkig doet ie qua verstandige uitspraken niet onder voor zijn jonge vlam...
Je gunt ze toch ook bijna dat het gewoon weer misgaat :@
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132717468
Kan d'r moeder voor nog een kind zorgen *O*
Tap tap tap
pi_132717673
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Virg ziet er meer uit als zijn fat assed kleindochter dan als zijn dochter.
Ik vind het ergens extra smerig omdat die Peter Jan zo een kindervriend was van beroep.
Sorry...
Tjah bassie zou dat ook moeten zijn maar is ook al een enorme engnek :D
  woensdag 30 oktober 2013 @ 10:59:27 #181
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132717699
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:58 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Tjah bassie zou dat ook moeten zijn maar is ook al een enorme engnek :D
Maar die mept kinderen dus stiekem is ie keicool!
:+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132717986
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar Peter vindt het vooral fantastisch dat hij misschien wel een zoon krijgt... leuk voor zijn dochter en leuk voor de eventuele dochter die hij krijgt.

Lutein zal zich misschien wel afvragen of hij wel interesse in haar had gehad als zij een jongen was geweest, en we moeten nog eens zien hoe lang hij interesse in zijn kind heeft als het geen jongen is.
Nou ja, dat is wel een hele berg speculatie. ;)
Als je al een dochter hebt hoef je niet onder stoelen of banken te steken dat je nu best een zoon wilt hebben toch?
Overigens, heeft Pjr nooit interesse in zijn dochter getoond dan?
pi_132720506
quote:
wo 30 okt 2013, 10:58
Weer een miskraam voor Virginia
Waarom jokt Peter Jan Rens over zwangerschap?

Peter Jan en Rens en Virginia zouden in verwachting zijn van hun eerste kindje, maar volgens bronnen klopt hier niks van.

Peter Jan Rens wordt vader

Hoewel Peter Jan overal en nergens toespelingen maakt over zijn aanstaande vaderschap zou Virginia juist nogmaals een miskraam hebben gehad.
Twee weken geleden kwam Peter Jan in zijn eentje over de rode loper van het Telviziergala en daar liet hij voor het eerst een mogelijke zwangerschap doorschemeren en noemde zelfs het geslacht 'ik krijg een jongetje'.
Op dat moment lag Virginia, zo meldden andere bronnen, echter juist thuis in bed om bij te komen van haar laatste miskraam.
Waarom Peter Jan zou liegen over een zwangerschap van zijn vriendin is niet duidelijk. Hij verlangt er wellicht zo naar da
:?
Dusssss
pi_132722114
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Virg ziet er meer uit als zijn fat assed kleindochter dan als zijn dochter.
Ik vind het ergens extra smerig omdat die Peter Jan zo een kindervriend was van beroep.
Sorry...
Dat heb ik dus ook, aangezien ik altijd als kind zijnde aan de tv geplakt zat als de ''meneer Cactus show'' op tv kwam....
Nu wordt ik ook gewoon misselijk ervan als ik al die berichten lees en zijn kop erbij zie
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:00:11 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132723398
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nou ja, dat is wel een hele berg speculatie. ;)
Als je al een dochter hebt hoef je niet onder stoelen of banken te steken dat je nu best een zoon wilt hebben toch?
Overigens, heeft Pjr nooit interesse in zijn dochter getoond dan?
quote:
Lutein Seilenna van Kranen werd geboren op 15 april 1980 in Amsterdam. Zij is de dochter van presentator Peter-Jan Rens. Lutein's moeder heet Annelies (let op de tweede naam van Lutein, Seilenna is Annelies achterstevoren gespeld). Volgens een weekblad heeft Peter-Jan met de moeder van Lutein afgesproken dat hij verder geen omkijken zou hebben naar zijn dochter. Lutein groeide dus op zonder vader
.
Bron: http://www.spelevisie.tv/vertrokken_presentatoren/lutein.htm
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132724048
Na al het PJR-gedoe maar even twee zwangerschappen en een baby :)

quote:
Kristin Cavallari & Jay Cutler Expecting Baby No. 2

Congratulations are in order for Kristin Cavallari and Jay Cutler.

The reality star, 26, and her NFL star husband, 30, are expecting their second child, E! News reports.

The couple are already parents to son Camden, who turned one in August.

The Hills alum recently talked about her desire to have another baby.

“We want to have a second sooner rather than later,” she recently said. “We’re working on it!”

“We know we want another one close in age to Camden and we’re at the point where we’re both ready,” she added. “Before Camden was born, I thought I’d be pregnant again by the time he was six months, but I definitely wasn’t ready. Now, I’m finally ready.”

And she’s hoping for pink booties this time around.

“Obviously, I want a little girl, but if I had another boy I would be so excited as well,” she shared.
quote:
Kerry Washington Expecting First Child

Congratulations are in order for Kerry Washington and Nnamdi Asomugha.

The Scandal actress, 36, and her NFL star husband, 32, are expecting their first child, Us Weekly reports. “She’s about four months along,” a pal of the actress tells the mag.

This will be the first child for the Django Unchained star, who married San Francisco 49ers cornerback Asomugha in June.

Asked about her top-secret wedding in September, Washington said she had “learned through experience” that talking about her personal life just “doesn’t work” for her.

“I’ve had earlier times in my career when I did talk about it,” she shared. “But I couldn’t just turn around and say, ‘I only want to talk about the good stuff, but not the bad stuff.’ So I just thought, ‘Okay, no more.’”
quote:
Michael Weatherly & Wife Welcome Baby No. 2: Liam Weatherly

Congratulations to NCIS star Michael Weatherly and his wife Bojana Jankovic who welcomed a baby boy on Tuesday (October 29).

The actor tweeted: “Beautiful Bojana gave birth to 10lb Liam Weatherly today, the most important day of the week (NCIS Tuesday 8pm CBS) #NCIS”.

The couple already have Olivia, 18 months. Weatherly also has 17-year-old August Manning – his son with his ex-wife actress Amelia Heinle.

According to US Weekly - Weatherly said he and his wife were considering several different monikers.

“There are many names being discussed. Some are very controversial. We have some Serbian names and some Irish names. Her heritage is Serbian, mine is Irish. I thought that it might be fun.”
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_132726014
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 10:27 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Ja, gelukkig doet ie qua verstandige uitspraken niet onder voor zijn jonge vlam...
Je gunt ze toch ook bijna dat het gewoon weer misgaat :@
quote:
Virginia: 'Ik had miskraam'
Virginia: miskraam al 4 weken geleden
van onze redactie
AMSTERDAM -

PRIVE TV - Virginia, de vriendin van Peter Jan Rens, heeft bekend dat ze niet zwanger is. "Peter Jan weet niet goed wat hij moet zeggen. Het is voor hem te pijnlijk.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:22:54 #188
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_132726089
Laat dat kind alsjeblieft niet nog een keer zwanger worden. Dat die twee zich voortplanten lijkt me nergens goed voor, iq zal niet boven de 2 getallen uit komen, vrees ik.
  Moderator woensdag 30 oktober 2013 @ 15:24:44 #189
382129 crew  Donna
pi_132726176
Dit is echt niet te geloven. Wat een figuur die PJ.
pi_132726255
Hopelijk vatten ze die tweede miskraam op als een "hint" van moeder natuur, maar dat zal wel weer niet. :{
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_132726443
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:24 schreef DonnaRush het volgende:
Dit is echt niet te geloven. Wat een figuur die PJ.
Hij spoort echt niet.
Tap tap tap
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:41:31 #192
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132726817
Zijn zaad is gewoon te oud voor haar tiener baarmoeder.... De natuur helpt gelukkig ook een handje in dit toch wel bizar smerige verhaal... tot zover mijn ongezouten mening! :+
pi_132728751
quote:
Ooh maar die ken ik wel van iets...van belspelletjes misschien.
pi_132730018
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:37 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ooh maar die ken ik wel van iets...van belspelletjes misschien.
Ja daar ken ik haar ook van!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 30 oktober 2013 @ 19:51:39 #195
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132735089
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:25 schreef kvd het volgende:

[..]

:?
Dusssss
Wat een ongelooflijke sick fuck die PJ :r
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132768393
Kendra Wilkinson geeft de bevestiging van de zwangerschap:


http://www.dailymail.co.u(...)hild-paid-tweet.html
pi_132771320
quote:
Pepijn Gunneweg is vader

Acteur Pepijn Gunneweg en zijn vriendin Annelieke zijn donderdag ouders geworden van een dochter.

De baby kwam om 1.19 uur ter wereld in Amsterdam en heet Charlie. Dit heeft de woordvoerder van Pepijn gezegd tegen RTL Boulevard.

De BZT-show-presentator maakte in april wereldkundig dat er een kindje op komst was.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_132771479
Prima naam, Charlie. :)
pi_132771664
Volgens Boulevard heet ze voluit Ilja Charlie.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_132772961
Oh, ik las niet eens dat het een meisje is. Dan vind ik het niet zo leuk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')