abonnement Unibet Coolblue
pi_131644925


Slow chat

De map die ook bij de game zit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interactieve map:
http://gta-5-map.com/

High Resolution maps (niet openen op mobiel tenzij je op wifi zit):

Satelliet (70MB!):

http://blog.damonpollard.(...)ELLITE_8192x8192.png

Atlas (20MB):

http://blog.damonpollard.(...)_ATLUS_8192x8192.png

Roadmap (17MB):

http://blog.damonpollard.(...)OADMAP_8192x8192.png

De blueprint (LE/CE) map bevat 39 geheimen als je er een UV lamp bij houd! Hier zijn ze allemaal te vinden voor degene die helaas niet zo gelukkig zijn om deze map te hebben.

Screenshots:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gameplay/Trailers van oud naar nieuw:







Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/

De verschillende editions:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!

GTAV downloads, wallpapers, handleiding, ifruit app:
http://www.rockstargames.com/V/downloads

Cheats:
http://www.gta5cheats.com/cheats/ps3/

http://www.gta5cheats.com/cheats/xbox-360/

Engels Gametrailers Review: http://www.gametrailers.c(...)-theft-auto-v-review

Nederlandse Tweakers Review: http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html

Tipje voor beginners: Vind je iemand die slachtoffer is van een overval/diefstal? Wees de goede burger en help het slachtoffer! Je word er rijkelijk voor beloond (later)!
pi_131644956
Even wat meloenen humor:

pi_131645141
TT -1
pi_131645155
Dacht dat R* heeft verteld voor de release dat de politie niet achter je aan kwam als je iemand neer butste als er niemand in de buurt was. Ook die surpressor heeft weinig nut..
MentionedDCMJ
pi_131645241
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:47 schreef sjonnie1990 het volgende:
Dacht dat R* heeft verteld voor de release dat de politie niet achter je aan kwam als je iemand neer butste als er niemand in de buurt was. Ook die surpressor heeft weinig nut..
Iedereen in San Andreas is fokked up agressief. Zodra je maar te lang bij ze in de buurt staat bellen ze de politie of vallen ze je aan :')

Ik had precies hetzelfde als deze kerel;

melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131645510
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:50 schreef Roces18 het volgende:
Iedereen in San Andreas is fokked up agressief. Zodra je maar te lang bij ze in de buurt staat bellen ze de politie of vallen ze je aan :')
Dat mogen ze inderdaad wel aanpassen. Sta je voor de metro te wachten, lopen er zomaar drie mensen weg omdat ze zich beledigd voelen(?), willen twee man met je op de vuist en belt er nog eentje de politie.
pi_131645546
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:50 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Iedereen in San Andreas is fokked up agressief. Zodra je maar te lang bij ze in de buurt staat bellen ze de politie of vallen ze je aan :')

Ik had precies hetzelfde als deze kerel;

Haha, ja mooi is dat. Laatst ook van die wegwerkers gehad, ben ik bij gaan staan terwijl ze koffiepauze hadden. Na 2 seconden de eerste klap te pakken gehad.

Die tractor bestuurders dragen zelfs wapens en hebben de instelling 'you mess with my town, I mess with you' :')
MentionedDCMJ
pi_131645551
Even een vraagje van een niet-gamer (ik bedoel, ik heb een Wii en speel op de PC alleen OpenTTD, Rollercoaster Tycoon en Football Manager...).
Mijn broertje is vrijdag jarig. Aangezien hij een PS3 heeft staan dacht ik eraan om hem GTA V te geven. Echter vraag ik mij nu af: gaat de PS4 danwel de PC-versie dermate beter zijn dan de PS3-versie dat het zonde is van het geld om hem voor de PS3 te halen of zal dat zo'n vaart niet lopen?
pi_131645600
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Even een vraagje van een niet-gamer (ik bedoel, ik heb een Wii en speel op de PC alleen OpenTTD, Rollercoaster Tycoon en Football Manager...).
Mijn broertje is vrijdag jarig. Aangezien hij een PS3 heeft staan dacht ik eraan om hem GTA V te geven. Echter vraag ik mij nu af: gaat de PS4 danwel de PC-versie dermate beter zijn dan de PS3-versie dat het zonde is van het geld om hem voor de PS3 te halen of zal dat zo'n vaart niet lopen?
Dat zal niet zo'n heel groot verschil zijn. En buiten dat om moet je broertje anders nog 6 maanden wachten. Gewoon kopen dus!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 28 september 2013 @ 15:07:51 #10
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_131645622
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:50 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Iedereen in San Andreas is fokked up agressief. Zodra je maar te lang bij ze in de buurt staat bellen ze de politie of vallen ze je aan :')

Ik had precies hetzelfde als deze kerel;

''Hello police, yea i got some real trouble over here.'' :')
Dit is gewoon raar :l
pi_131645846
Ik mis wel een paar dingetjes bij het rondlopen die je bij Mafia 2 / Red Dead Redemption wel had. De mogelijkheid om gewoon eens even in een kroegje, op een bankje of op een terrasje te gaan zitten bijvoorbeeld. Of om mensen op te pakken, vast te binden en mee te slepen (om ze op de treinrails te leggen ofzo).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_131645876
Ik heb een geldtruck gestolen (boefje dat ik ben), en geen politie meer achter me aan. Hoe krijg ik nu de inhoud te pakken? Heb amper geld.
pi_131645890
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:16 schreef Nielsch het volgende:
Ik mis wel een paar dingetjes bij het rondlopen die je bij Mafia 2 / Red Dead Redemption wel had. De mogelijkheid om gewoon eens even in een kroegje, op een bankje of op een terrasje te gaan zitten bijvoorbeeld. Of om mensen op te pakken, vast te binden en mee te slepen (om ze op de treinrails te leggen ofzo).
Inderdaad. Pokeren vond ik ook altijd wel een leuke bezigheid. Ik vind het spel minder levendig, natuurlijk is er wel strangers and freaks en random events maar dat is ook niet alles. Had wel verwacht dat we hele gebouwen binnen konden gaan, naar de supermarkt, tanken allemaal van dat soort dingen. ;(
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131645896
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:17 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een geldtruck gestolen (boefje dat ik ben), en geen politie meer achter me aan. Hoe krijg ik nu de inhoud te pakken? Heb amper geld.
Je moet de achterdeur kapot knallen of opblazen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131645912
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:17 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Je moet de achterdeur kapot knallen of opblazen.
Kan dat met een geweer?
pi_131645936
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:17 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Inderdaad. Pokeren vond ik ook altijd wel een leuke bezigheid. Ik vind het spel minder levendig, natuurlijk is er wel strangers and freaks en random events maar dat is ook niet alles. Had wel verwacht dat we hele gebouwen binnen konden gaan, naar de supermarkt, tanken allemaal van dat soort dingen. ;(
Inderdaad. Kroegje inlopen, aan de bar gaan zitten, bier bestellen, kaartje leggen... Zoiets inderdaad.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_131645958
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:18 schreef Oksel het volgende:

[..]

Kan dat met een geweer?
Nee met je voorhoofd ~O>
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131645963
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:18 schreef Oksel het volgende:

[..]

Kan dat met een geweer?
Ja, maar ik heb gemerkt dat dit niet altijd werkt. Een 'sticky bomb' is wel garantie voor succes.
pi_131645969
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:18 schreef Oksel het volgende:

[..]

Kan dat met een geweer?
Ja, paar keer knallen op de deurhendels met een assault rifle gewoon, of sticky bomb planten.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 28 september 2013 @ 15:20:34 #20
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_131645976
Pokeren was inderdaad heel tof en rustgevend in RDR.
Jammer dat het eruit is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_131645999
230 miljoen over met Michael, en dan heb ik die Ten Cent Theatre en Doppler Cinema al gekocht, net zoals die Tequi-La-La. Inkomen van bijne 600.000 per week _O_ Straks ff die golfbaan kopen :P

Jammere is dat ik met trevor net iets te vroeg aandelen verkocht, daardoor kreeg ik maar 60 miljoen ipv de 120 miljoen die Franklin en Michael als winst kregen :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_131646006
Ben wel een basketbalcourt tegengekomen (bij het strand), wat mij betreft hadden ze dat ook nog wel mogen toevoegen als speelbare mogelijkheid (vooral met Franklin) om te doen, a la NBA Street.

Leuker dan tennis.

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_131646012
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pokeren was inderdaad heel tof en rustgevend in RDR.
Jammer dat het eruit is.
Dat spelletje met die dobbelstenen was nog veel leuker. _O_
pi_131646037
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:21 schreef Divje het volgende:
230 miljoen over met Michael, en dan heb ik die Ten Cent Theatre en Doppler Cinema al gekocht, net zoals die Tequi-La-La. Inkomen van bijne 600.000 per week _O_ Straks ff die golfbaan kopen :P

Jammere is dat ik met trevor net iets te vroeg aandelen verkocht, daardoor kreeg ik maar 60 miljoen ipv de 120 miljoen die Franklin en Michael als winst kregen :D
Dus Bawsaq en/of dus sommige assassinations met Lester heb je niet nodig om dik te kunnen cashen?
pi_131646040
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:21 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dat spelletje met die dobbelstenen was nog veel leuker. _O_
Dat spel doen we op de rugbyclub als drankspelletje!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_131646043
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:21 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dat spelletje met die dobbelstenen was nog veel leuker. _O_
welk spelletje was dat ook alweer? Ben beetje vergeetachtig.. :?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131646051
Volgens Social Club staan de Hawk and Little aandelen van de BAWSAQ nu op $7.76. Dat is mooi aangezien ik 30 miljoen erin geïnvesteerd heb toen ze op $0.88 stonden.

Wie zegt dat je Lester nodig hebt om geld te verdienen? :Y)
pi_131646060
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:22 schreef Roces18 het volgende:

[..]

welk spelletje was dat ook alweer? Ben beetje vergeetachtig.. :?
Mexen toch? :P

edit: Oh, in RDR bedoelde je :').
pi_131646072
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:22 schreef Roces18 het volgende:

[..]

welk spelletje was dat ook alweer? Ben beetje vergeetachtig.. :?
Liar's Dice geloof ik. Waar je moet inzetten hoeveel maal er welk aantal ogen er in totaal onder de bekers zitten.
pi_131646073
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:22 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dus Bawsaq en/of dus sommige assassinations met Lester heb je niet nodig om dik te kunnen cashen?
Ik had al 2 assassinations gedaan, de andere 3 heb ik gedaan na de laatste storyline missie. Dus dat heb je wel nodig om dik te cashen :), anders kan je die properties niet kopen ;)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_131646099
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:23 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Liar's Dice geloof ik. Waar je moet inzetten hoeveel maal er welk aantal ogen er in totaal onder de bekers zitten.
Die ja,

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_131646136
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:23 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik had al 2 assassinations gedaan, de andere 3 heb ik gedaan na de laatste storyline missie. Dus dat heb je wel nodig om dik te cashen :), anders kan je die properties niet kopen ;)
Gaat dat via de LCN dan? Ik kan er namelijk nog steeds met m'n pet niet bij hoezo men het heeft over aandelen kopen op Bawsaq (in online walkthroughs/how to's over de stockmarket e.d.) als die offline is tot 1 okt :').
pi_131646166
BAWSAQ werkt gewoon hoor. Soms kom je er niet bij maar sinds een aantal dagen is het redelijk stabiel en kan je kopen en verkopen.
pi_131646184
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:27 schreef Desunoto het volgende:
BAWSAQ werkt gewoon hoor. Soms kom je er niet bij maar sinds een aantal dagen is het redelijk stabiel en kan je kopen en verkopen.
8)7 Vaag. Heb 'm echt sinds de release nog nooit online gezien :{.
pi_131646189
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:26 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Gaat dat via de LCN dan? Ik kan er namelijk nog steeds met m'n pet niet bij hoezo men het heeft over aandelen kopen op Bawsaq (in online walkthroughs/how to's over de stockmarket e.d.) als die offline is tot 1 okt :').
Uhh, sommige stocks gaan via LCN, en sommige bij BAWSAQ. Missie gerelateerd gaat ook via BAWSAQ volgens mij.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_131646221
LCN wordt beïnvloed door je acties in de singleplayer (Lester zijn opdrachten bijvoorbeeld), BAWSAQ staat volledig los van de singleplayer en wordt schijnbaar beïnvloed door de gamers die kopen en verkopen.

Al twijfel ik daar wel aan. Het lijkt me waarschijnlijker dat Rockstar er een wiskundig systeem met verschillende algoritmes op heeft losgelaten met een realistisch stijgen/dalen en zo nu en dan een leuk verhaaltje schrijft over een bepaald bedrijf en dat dan handmatig laat instorten of opstijgen.
pi_131646260
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:29 schreef Desunoto het volgende:
LCN wordt beïnvloed door je acties in de singleplayer (Lester zijn opdrachten bijvoorbeeld), BAWSAQ staat volledig los van de singleplayer en wordt schijnbaar beïnvloed door de gamers.
De eerste missie van Lester met dat hotel ging over BettaPharmaceuticals, die staan op bawsaq :P.
pi_131646262
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:29 schreef Desunoto het volgende:
LCN wordt beïnvloed door je acties in de singleplayer (Lester zijn opdrachten bijvoorbeeld), BAWSAQ staat volledig los van de singleplayer en wordt schijnbaar beïnvloed door de gamers.
En toch staan er stocks op BAWSAQ die je via Lester moet gebruiken ;) Vapid bv.. Pisswasser heeft me ook behoorlijk wat opgeleverd trouwens.. :D
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 28 september 2013 @ 15:30:54 #39
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_131646263
Hebben jullie Tracey al op TV gezien bij Fame or Shame?
Dit is gewoon raar :l
pi_131646267
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

De eerste missie van Lester met dat hotel ging over BettaPharmaceuticals, die staan op bawsaq :P.
Klopt, maar die aandelen veranderen daardoor niet.
pi_131646302
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:30 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hebben jullie Tracey al op TV gezien bij Fame or Shame?
Nee, maar als je d'r belt en ze neemt niet op krijg je wel een sexlijn-achtige melding van haar _O-.
  zaterdag 28 september 2013 @ 15:32:59 #42
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_131646320
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Nee, maar als je d'r belt en ze neemt niet op krijg je wel een sexlijn-achtige melding van haar _O-.
Ik zie het nu op tv in huis van Franklin :P
Dit is gewoon raar :l
pi_131646364
Hoe zit dat trouwens met die Trophy voor het fully customizen van je auto? Want dat heb ik nu al meerdere keren gedaan maar ik krijg die trophy maar niet? :? Net als de trophy voor met z'n 2en naar de stripclub. Doen die t niet ofzo.. :{
Nait Soezn Moar Broezn
pi_131646426
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:34 schreef Divje het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die Trophy voor het fully customizen van je auto? Want dat heb ik nu al meerdere keren gedaan maar ik krijg die trophy maar niet? :?
Koop als Franklin die Los Santos Customs en gooi alles op een auto wat er maar op te gooien valt. Pas alles aan en denk ook aan: kleur velgen, getinte ruiten, etc. Het kan trouwens ook zijn dat bepaalde auto's niet alle opties hebben om aan te passen. Dus verander van auto.

Anders weet ik het ook niet.
quote:
Net als de trophy voor met z'n 2en naar de stripclub. Doen die t niet ofzo.. :{
Ik geloof niet dat hier een trophy voor bestaat. Het hoort wel bij de 100% completion checklist, maar er is geen trophy?
  zaterdag 28 september 2013 @ 15:37:27 #45
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131646437
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:22 schreef Desunoto het volgende:
Volgens Social Club staan de Hawk and Little aandelen van de BAWSAQ nu op $7.76. Dat is mooi aangezien ik 30 miljoen erin geïnvesteerd heb toen ze op $0.88 stonden.

Wie zegt dat je Lester nodig hebt om geld te verdienen? :Y)
schijnt op reddit een hele groep te zijn die op een of andere manier die aandelen opkrikken ofzo. Geen idee hoe.
pi_131646444
Vanmiddag eens proberen om die Three Man Army trophy te halen :D

Survive 3 minutes on at least a 3 star wanted level with all three characters together off-mission. _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_131646486
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:37 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Koop als Franklin die Los Santos Customs en gooit alles op een auto wat er maar op te gooien valt. Pas alles aan en denk ook aan: kleur velgen, getinte ruiten, etc. Het kan trouwens ook zijn dat bepaalde auto's niet alle opties hebben om aan te passen. Dus verander van auto.

Anders weet ik het ook niet.

[..]

Ik geloof niet dat hier een trophy voor bestaat. Het hoort wel bij de 100% completion checklist, maar er is geen trophy?
Oh, je moet echt álles erop gooien. Dus niet alleen de duurste upgrades :') Bah.
Ik zit idd fout wat betreft die ene trophy, dat was een activity, maar die pakt ie bij mij ook niet ;(
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 28 september 2013 @ 15:40:36 #48
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_131646516
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:37 schreef Divje het volgende:
Vanmiddag eens proberen om die Three Man Army trophy te halen :D

Survive 3 minutes on at least a 3 star wanted level with all three characters together off-mission. _O_
zorg dat je in een trekker zit die is immortal
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
pi_131646519
Ja, je krijgt dan waarschijnlijk een heel lelijke auto, maar als eigenaar van Los Santos Customs is alles gratis dus dan maakt dat ook niet meer uit :P .
pi_131646545
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:21 schreef Divje het volgende:
230 miljoen over met Michael, en dan heb ik die Ten Cent Theatre en Doppler Cinema al gekocht, net zoals die Tequi-La-La. Inkomen van bijne 600.000 per week _O_ Straks ff die golfbaan kopen :P

Jammere is dat ik met trevor net iets te vroeg aandelen verkocht, daardoor kreeg ik maar 60 miljoen ipv de 120 miljoen die Franklin en Michael als winst kregen :D
Welke aandelen gekocht, en hoe heb je dat gedaan?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_131646549
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:37 schreef Divje het volgende:
Vanmiddag eens proberen om die Three Man Army trophy te halen :D

Survive 3 minutes on at least a 3 star wanted level with all three characters together off-mission. _O_
Ah die heb ik al gehaald. Redelijk eenvoudig. Zorg dat voordat je een van de twee oppikt dat je eerst de ander belt, anders kan je niet met zijn 3en zijn. Ga daarna over het vliegveld racen , en als de 3 minuten voorbij zijn steel je een vliegtuig en vlieg je weg ^O^
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131646555
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Welke aandelen gekocht, en hoe heb je dat gedaan?
De assassination missies doen als je de verhaallijn klaar hebt :)
Heb met Franklin nog ruim 270 miljoen nu :') weet niet wat ik ermee moet _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_131646578
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:42 schreef Divje het volgende:

[..]

De assassination missies doen als je de verhaallijn klaar hebt :)
Heb met Franklin nog ruim 270 miljoen nu :') weet niet wat ik ermee moet _O-
Nja, dat gaat hem voor mij niet meer worden, dan moet ik helemaal opnieuw spelen :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_131646588
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:42 schreef Divje het volgende:

[..]

De assassination missies doen als je de verhaallijn klaar hebt :)
Heb met Franklin nog ruim 270 miljoen nu :') weet niet wat ik ermee moet _O-
Tank kopen, helikopter kopen, vliegtuig kopen, van elk wapen alle ammo kopen... en los gaan totdat GTA Online er is.
pi_131646607
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:44 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nja, dat gaat hem voor mij niet meer worden, dan moet ik helemaal opnieuw spelen :')
Ja dan is het kut haha :P heb maar 3 van die missies gedaan, als ik ze alle 5 had gedaan had ik wrs over de miljard kunnen hebben :')

quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:44 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Tank kopen, helikopter kopen, vliegtuig kopen, van elk wapen alle ammo kopen... en los gaan totdat GTA Online er is.
Zit niks anders op denk ik :D

Die Rolls-Royce auto rijdt echt verdomd fijn trouwens! Kan je echt heerlijk mee driften _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_131646685
Ipv dat er auto's verdwijnen komen ze er bij mij af en toe bij, en heb ik 2 :')



Had 1 in de garage staan, en toen ik switchte van trevor naar Franklin reed hij rond in (dacht ik) die auto. Rij ik terug naar die garage om 'm weer te stallen, stond er een 2de! :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_131646746
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:37 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Koop als Franklin die Los Santos Customs en gooi alles op een auto wat er maar op te gooien valt. Pas alles aan en denk ook aan: kleur velgen, getinte ruiten, etc. Het kan trouwens ook zijn dat bepaalde auto's niet alle opties hebben om aan te passen. Dus verander van auto.

Anders weet ik het ook niet.

[..]

Ik geloof niet dat hier een trophy voor bestaat. Het hoort wel bij de 100% completion checklist, maar er is geen trophy?
Welke is dat precies? ben bij een paar van die shops geweest maar kan er geen een kopen
pi_131646774
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:49 schreef Divje het volgende:
Ipv dat er auto's verdwijnen komen ze er bij mij af en toe bij, en heb ik 2 :')

[ afbeelding ]

Had 1 in de garage staan, en toen ik switchte van trevor naar Franklin reed hij rond in (dacht ik) die auto. Rij ik terug naar die garage om 'm weer te stallen, stond er een 2de! :D
Jep had ik ook :D
  zaterdag 28 september 2013 @ 15:55:43 #59
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_131646781
Mooie auto die vooraan stat. Welke is dat?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_131646782
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:55 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Jep had ik ook :D
Scheelt toch weer 400.000 _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_131646791
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:53 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Welke is dat precies? ben bij een paar van die shops geweest maar kan er geen een kopen
Je hoeft geen LS customs te kopen. Pak gewoon een willekeurige auto bijv. een jeep. Verander alles aan de auto maar let op dat je bij banden niet alleen banden kan uitkiezen maar ook welke kleur, en custom en bulletproof en dergelijke.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131646795
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:55 schreef FritsFlits het volgende:
Mooie auto die vooraan stat. Welke is dat?
Enus Super Diamond. Te koop bij southernsanandreassuperautos :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_131646835
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:56 schreef Divje het volgende:

[..]

Enus Super Diamond. Te koop bij southernsanandreassuperautos :P
Of rondhangen bij de Golfclub, rijden ze rond :P
pi_131646838
Ik heb deze space docker in franklins garage staan; ^O^

melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131646866
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:59 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb deze space docker in franklins garage staan; ^O^

[ afbeelding ]
oh oh! Hoe krijg je die? :D
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:02:54 #66
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_131646889
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:56 schreef Divje het volgende:

[..]

Enus Super Diamond. Te koop bij southernsanandreassuperautos :P
Cool, thanks!
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_131646934
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:01 schreef Studiotje het volgende:

[..]

oh oh! Hoe krijg je die? :D
Moet je 50 space parts vinden, ook weer zo'n kutwerkje _O-
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131646971
Is iemand met Trevor al die 2 oudjes tegen gekomen die in vuilnis aan het snuffelen zijn? _O- Leuke missies!
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:10:20 #69
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_131647019
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:07 schreef Divje het volgende:
Is iemand met Trevor al die 2 oudjes tegen gekomen die in vuilnis aan het snuffelen zijn? _O- Leuke missies!
Ja, die ene missie is best lastig nog eigenlijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_131647039
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:05 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Moet je 50 space parts vinden, ook weer zo'n kutwerkje _O-
Oh dear god, ben nu bezig met 30 submarine stulkjes te vinden :P
pi_131647049
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:10 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Ja, die ene missie is best lastig nog eigenlijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_131647058
Iemand een idee of er al 100% savegames op internet staan? Ondanks een trouwe GTA fan, ben ik nooit zo van de missies geweest. Tune liever in om gewoon lekker te kloten in de stad. De missies boeien me niet zo.
pi_131647074
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:12 schreef AverageJoe het volgende:
Iemand een idee of er al 100% savegames op internet staan? Ondanks een trouwe GTA fan, ben ik nooit zo van de missies geweest. Tune liever in om gewoon lekker te kloten in de stad. De missies boeien me niet zo.
Van xbox weet ik wel dat ze er zijn.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131647079
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:12 schreef AverageJoe het volgende:
Iemand een idee of er al 100% savegames op internet staan? Ondanks een trouwe GTA fan, ben ik nooit zo van de missies geweest. Tune liever in om gewoon lekker te kloten in de stad. De missies boeien me niet zo.
Verschilt per GTA bij mij. De storyline en missies van bijvoorbeeld VC, LCS en San Andreas vond ik echt geweldig. Bij IV vond ik het weer helemaal niks.
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:14:51 #75
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_131647093
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:12 schreef AverageJoe het volgende:
Iemand een idee of er al 100% savegames op internet staan? Ondanks een trouwe GTA fan, ben ik nooit zo van de missies geweest. Tune liever in om gewoon lekker te kloten in de stad. De missies boeien me niet zo.
Xbox volgens mij wel. Er is een aantal mensen bezig om die tekening op Mt. Chiliad op te lossen en doen het daarmee. Op de PS3 is het geloof ik niet mogelijk omdat een savegame vast zit aan je PSN-ID.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_131647160




Helemaal getuned die comet, inclusief Turbo geluid...

Dat ding is zo snel, dat is niet te geloven :')......

Nu maar opbergen en wachten op de patch van Rockstar om het probleem met de auto's op te lossen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_131647197
Ik hoor nu bij de elite :P

melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131647319
Ik heb zojuist mensen aangevallen met een mes, om under the bridge, knife fights uit te lokken :')
pi_131647382
Oh... er zijn echt haaien.. zoek je dan naar submarine stukjes.
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 16:33:54 #81
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_131647438
Als je op het vliegveld tegenover politie gaat staan krijg je ook sterren :')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_131647482
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:30 schreef Studiotje het volgende:
Oh... er zijn echt haaien.. zoek je dan naar submarine stukjes.
Ja echt zwaar irritant is dat. Lekker aan het duiken en dan zie je zo'n rood dotje op de map en dan moet je snel terug zwemmen hoor.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:41:53 #83
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_131647584
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je op het vliegveld tegenover politie gaat staan krijg je ook sterren :')
Hangar kopen :7
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_131647637
Ik hoop dat ze een harpoen geweer gaan toevoegen. Kan je jezelf verdedigen tegen haaien en kan ook een tof korte afstand wapen zijn te land.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:50:45 #85
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131647740
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:45 schreef Rhalius het volgende:
Ik hoop dat ze een harpoen geweer gaan toevoegen. Kan je jezelf verdedigen tegen haaien en kan ook een tof korte afstand wapen zijn te land.
ik zag op YouTube dat je ze gewoon kan doden met je mes
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:58:56 #86
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_131647900
Iemand die stock market een beetje onder de knie?

Zo ja, nog tips?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_131648204
O+
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:14:05 #88
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_131648206
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand die stock market een beetje onder de knie?

Zo ja, nog tips?
Met life invader gaat het nou redelijk goed,
Als die onder de 2 staat kopen en boven de 2 verkopen.

En geduld hebben scheelt ook
mee bekant vangde gin haas.
pi_131648271
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:14 schreef kawa4 het volgende:

[..]

Met life invader gaat het nou redelijk goed,
Als die onder de 2 staat kopen en boven de 2 verkopen.

En geduld hebben scheelt ook
Niet doen dit. Zoveel geld heb je niet nodig in het begin, gewoon je Lester missies voor het laatst bewaren.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_131648425


De 3J's *O* :')
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_131648459
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand die stock market een beetje onder de knie?

Zo ja, nog tips?
Nee, ik heb allemaal shit gekocht alleen stijgt het echt maar met 0.2 procent enzo :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_131648646
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131648648
Oh, als je 10 dagen dat pakje aandoet en je denkt dus even submarine stukjes te gaan zoeken. Als je weer je duikgear uittrekt (dat bovenop dat pakje zit). Beginnen de 10 dagen opnieuw :{ :'(
pi_131648660
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:50 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Iedereen in San Andreas is fokked up agressief. Zodra je maar te lang bij ze in de buurt staat bellen ze de politie of vallen ze je aan :')

Ik had precies hetzelfde als deze kerel;

Ik hoop dat hier een update voor komt
Mensen in dit topic zeiden dat het best realistisch was dat ze snel de politie bellen :')
pi_131648665
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:32 schreef Snoepje5 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131648710
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:33 schreef Studiotje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DENK EROM!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_131648740
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

DENK EROM!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131648749
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je op het vliegveld tegenover politie gaat staan krijg je ook sterren :')
Ik knalde gister tegen een boom aan bij die flight school.
Politieagenten stonden in de buurt... Meteen 2 sterren wtf :')

Het zou ook wel tof zijn als je gewoon een boete kon krijgen bij 1 ster, is bij true crime volgens mij ook zo
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:41:12 #99
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_131648873
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:48:39 #100
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_131649047
Ben niet zo van de cheats, maar sky fall is wel vet/handig
Dit is gewoon raar :l
pi_131649369
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:35 schreef Studiotje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131649413
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:59 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 28 september 2013 @ 18:02:24 #103
286575 Roces18
Chef de party
pi_131649464
Die schwarte heet Franklin :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131649485
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:02 schreef Roces18 het volgende:
Die schwarte heet Franklin :')
Ja ik weet alleen trevor en michael oid :') die andere vergeetik iedere keer.
pi_131649574
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:03 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ja ik weet alleen trevor en michael oid :') die andere vergeetik iedere keer.
Is this a black thing?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_131649601
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ben niet zo van de cheats, maar sky fall is wel vet/handig
Hoe overleef ik die dan? Zelfs als ik in water land, beland ik in het ziekenhuis.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 28 september 2013 @ 18:10:29 #107
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_131649661
Over Trevor he.. Het is meer dan gewoon een gestoorde gek eigenlijk is het een hele intelligente gevoelige man maar dat hadden jullie ook vast al wel door.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_131649961
wrm krijg je wel wanted level als je iemand uitsched, maar niet als je met 200 km/per uur aan het spookrijden bent.
  zaterdag 28 september 2013 @ 18:24:47 #109
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_131649963
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:07 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Hoe overleef ik die dan? Zelfs als ik in water land, beland ik in het ziekenhuis.
Als ik in het water beland leef ik nog gewoon?
Dit is gewoon raar :l
pi_131649967
Moet je eerst sidemissions spelen? Als ik bij 'S' kom, is hij altijd dicht. Kan alleen maar 't vraagteken doen.
  zaterdag 28 september 2013 @ 18:25:11 #111
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_131649968
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:24 schreef Chillings het volgende:
wrm krijg je wel wanted level als je iemand uitsched, maar niet als je met 200 km/per uur aan het spookrijden bent.
omdat gta logic
Dit is gewoon raar :l
pi_131650101
Gister GTA V geprobeerd te kopen, maar nog steeds uitverkocht. Scheelt dat ik nu pas met GTA 4 aan de slag ga (Vandaag Playboy X gekillt), dus misschien wacht ik wel tot GTA V voor een euro of 30 ergens (tweedehands) of afgeprijsd te fixen is :7
  zaterdag 28 september 2013 @ 18:38:39 #113
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131650303
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over Trevor he.. Het is meer dan gewoon een gestoorde gek eigenlijk is het een hele intelligente gevoelige man maar dat hadden jullie ook vast al wel door.
Daar merk je anders niets van, het is eigenlijk alleen maar een gevaarlijke gek.
pi_131650313


:D :')
pi_131650374
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:25 schreef Oksel het volgende:
Moet je eerst sidemissions spelen? Als ik bij 'S' kom, is hij altijd dicht. Kan alleen maar 't vraagteken doen.
Welk personage?

Die gta guide is wel handig, staat echt alles in.

Ook van die random mensen die beroofd worden oid, wat je er voor terugkrijgt...

Wat anderen hier hebben geschreven klopt dus niet,,dat je altijd wat terug krijgt later in het spel
pi_131650396
Die neger.

Begin je daar niet standaard mee?
  zaterdag 28 september 2013 @ 18:42:56 #117
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131650429
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:41 schreef Oksel het volgende:
Die neger.

Begin je daar niet standaard mee?
Ja, is ook het minste personage.
Ikzelf verkies michael
pi_131650447
Maargoed, die autoshop S is dus altijd dicht.
pi_131650496
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:43 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, die autoshop S is dus altijd dicht.
Hij gaat wel een keer open hoor :P
pi_131650536
Wtf, steel op de snelweg een auto met een boot achterop, ontploft die boot zomaar na 30 seconden :').
pi_131650537
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:43 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, die autoshop S is dus altijd dicht.
Volgens mij ben je in het begin van het spel nog? Zo ja, dan moet je ff omlopen want 'S' staat dan in de werkplek achter de showroom
pi_131650588
Hm, gevonden, voor de shop.
pi_131650710
Vast al tig keer gevraagd, maar ik kon in het in dit topic niet terug vinden: Zijn er nog steeds zoveel problemen met de digital download op de PS3?
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zaterdag 28 september 2013 @ 18:51:49 #124
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_131650719
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:42 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Ja, is ook het minste personage.
Ikzelf verkies michael
qft
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 28 september 2013 @ 18:52:32 #125
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_131650755
Volgens mij zag ik die gasten van entourage rijden bij dat huis van michael.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 28 september 2013 @ 18:53:27 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_131650796
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:38 schreef kristalhelder het volgende:

[..]

Daar merk je anders niets van, het is eigenlijk alleen maar een gevaarlijke gek.
Zijn commentaar op liefde en martelen nog niet gezien?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 28 september 2013 @ 19:03:49 #127
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131651171
Franklin is gewoon een baas
Michael is een lul met zijn kutfamilie
Trevor is niet goed bij zijn hoofd
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_131651201
Volgens mij klopt die speedingticket niet op social club. 376 km/h in een Oracle :')
MentionedDCMJ
  zaterdag 28 september 2013 @ 19:05:25 #129
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_131651222
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:04 schreef sjonnie1990 het volgende:
Volgens mij klopt die speedingticket niet op social club. 376 km/h in een Oracle :')
hoe zie je dat?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_131651240
Franklin is hetzelfde typetje als TBoGT en San Andreas. *homey, dawg, nigga homey*. Ik heb er niet zoveel mee. Trevor vind ik geweldig, de mensen die hij ontmoet en de dingen die hij zegt :')
pi_131651425
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:05 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

hoe zie je dat?
Rockstar social club, moet je een account aanmaken en syncen met je PSN of Xlive.
MentionedDCMJ
  zaterdag 28 september 2013 @ 19:11:20 #132
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131651458
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:05 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

hoe zie je dat?
social club op de website van R*
  zaterdag 28 september 2013 @ 19:25:56 #134
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_131652035
Ben nou bezig met dat nucleaire dump of iets,
God wat is dat saai en lang
mee bekant vangde gin haas.
pi_131652351
Ik blijf steeds steken op 83% ondanks dat ik wel side dingen doe.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_131652440
East los fm werkt niet op youtube ivm copyrights
pi_131652503
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:38 schreef Snoepje5 het volgende:
East los fm werkt niet op youtube ivm copyrights
Letterlijk nét gebeurd :o
  zaterdag 28 september 2013 @ 19:40:53 #138
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_131652513
SPOILER: plaatje van een oude bekende
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_131652571
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:40 schreef Qunix het volgende:

[..]

Letterlijk nét gebeurd :o
1 of 2 andere ook nog.

Iemand idee wat de 'pop' zender is?
Dacht vanmiddag wel wat bekende pop liedjes te horen maar niet gekeken naar welke zender 't was.
pi_131652595
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:43 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

1 of 2 andere ook nog.

Iemand idee wat de 'pop' zender is?
Dacht vanmiddag wel wat bekende pop liedjes te horen maar niet gekeken naar welke zender 't was.
non-stop radio oid
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_131652600
Oh! Ik luisterde Space Station en ineens stopt hij met afspelen, na een refresh het zelfde gezeik.
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:43 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

1 of 2 andere ook nog.

Iemand idee wat de 'pop' zender is?
Dacht vanmiddag wel wat bekende pop liedjes te horen maar niet gekeken naar welke zender 't was.
pi_131652692
Ik zet de radio steeds op Chakra Attack. Die vent is geniaal. Uhmmmmm...uhmmmmm.... :D
pi_131652924
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik blijf steeds steken op 83% ondanks dat ik wel side dingen doe.
Strangers en Freaks tellen niet mee voor dat percentage als je er meer dan 14 hebt gedaan.
pi_131652978
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:47 schreef Dutchguy het volgende:
Ik zet de radio steeds op Chakra Attack. Die vent is geniaal. Uhmmmmm...uhmmmmm.... :D
Hahaha, echt he! Lach me er ook dood om.

Voor de rest wissel ik echt heel erg af. Radio Mirrorpark, Space en FlyloFM in de avond/nacht vooral. Worldwide FM als Django Django op is. Vinewood Boulevard en Channel X als ik iemand ga vermoorden (Alhoewel er veel minder klassiekers in zitten dan met SA). Los Santos Rock Radio en Rebel Rebel het meest, daar zitten echt super leuke nummers tussen zoals: Doobie Brothers, Convoy, Baker Street, Small Faces, If You Leave Me Now etc. Non-stop pop alleen als All Saints op is. :D
pi_131653121
Ik heb trouwens iets ontdekt dat ik nooit heb geweten. Als je met B in cinematic camera gaat tijdens het rijden, moet je eens de rechterpook indrukken. Dan gaat alles in slow-motion en bots je veel minder ergens tegenaan.
  zaterdag 28 september 2013 @ 20:10:08 #146
286575 Roces18
Chef de party
pi_131653487
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Strangers en Freaks tellen niet mee voor dat percentage als je er meer dan 14 hebt gedaan.
dat is random events , niet strangers en freaks.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131653507
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:10 schreef Roces18 het volgende:

[..]

dat is random events , niet strangers en freaks.
Oh ja.
  zaterdag 28 september 2013 @ 20:12:14 #148
286575 Roces18
Chef de party
pi_131653550
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:55 schreef Grazzle het volgende:

[..]

Hahaha, echt he! Lach me er ook dood om.

Voor de rest wissel ik echt heel erg af. Radio Mirrorpark, Space en FlyloFM in de avond/nacht vooral. Worldwide FM als Django Django op is. Vinewood Boulevard en Channel X als ik iemand ga vermoorden (Alhoewel er veel minder klassiekers in zitten dan met SA). Los Santos Rock Radio en Rebel Rebel het meest, daar zitten echt super leuke nummers tussen zoals: Doobie Brothers, Convoy, Baker Street, Small Faces, If You Leave Me Now etc. Non-stop pop alleen als All Saints op is. :D
Vind het wel een beetje jammer met non stop pop. En alle andere zenders. GTA speelt zich gewoon omstreeks 2013 af. En al die nummers die stroken niet met de werkelijkheid. Ja, sommige mensen luisteren inderdaad naar country muziek, gangster muziek en die spaanse bandjes. Maar die pop muziek gaat nergens over. Is allemaal van 10-20 jaar terug. Niet dat ik het slecht vind, maar ik de muziek in deze GTA wel een van de minste. San Andreas was veruit het beste. Het grootste gemis is een goed dance station. Maar ik denk niet dat dat zo populair is in USA

240 nummers en de goede nummers zijn op een hand te tellen.


goede nummers bijv.

Glamorous van Fergie ft Ludacris
Jasmine van Jai Paul

En het merendeel past echt niet bij de huidige tijdsperiode. En dan ook nog dat overrated Queen erin stoppen met Radio Gaga :') die hoor je al 20 jaar niet meer op de radio zeg.

[ Bericht 8% gewijzigd door Roces18 op 28-09-2013 20:20:36 ]
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 28 september 2013 @ 20:24:49 #149
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_131653977
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Vind het wel een beetje jammer met non stop pop. En alle andere zenders. GTA speelt zich gewoon omstreeks 2013 af. En al die nummers die stroken niet met de werkelijkheid. Ja, sommige mensen luisteren inderdaad naar country muziek, gangster muziek en die spaanse bandjes. Maar die pop muziek gaat nergens over. Is allemaal van 10-20 jaar terug. Niet dat ik het slecht vind, maar ik de muziek in deze GTA wel een van de minste. San Andreas was veruit het beste. Het grootste gemis is een goed dance station. Maar ik denk niet dat dat zo populair is in USA

240 nummers en de goede nummers zijn op een hand te tellen.


goede nummers bijv.

Glamorous van Fergie ft Ludacris
Jasmine van Jai Paul

En het merendeel past echt niet bij de huidige tijdsperiode. En dan ook nog dat overrated Queen erin stoppen met Radio Gaga :') die hoor je al 20 jaar niet meer op de radio zeg.

dagelijks op radio veronica. Voor bon jovi na radar love.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 28 september 2013 @ 20:25:31 #150
286575 Roces18
Chef de party
pi_131653995
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:24 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

dagelijks op radio veronica. Voor bon jovi na radar love.
:') wie luistert er dan ook naar radio veronica. Dat is allemaal oude meuk. (note oud betekent niet slecht)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131654124
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Vind het wel een beetje jammer met non stop pop. En alle andere zenders. GTA speelt zich gewoon omstreeks 2013 af. En al die nummers die stroken niet met de werkelijkheid. Ja, sommige mensen luisteren inderdaad naar country muziek, gangster muziek en die spaanse bandjes. Maar die pop muziek gaat nergens over. Is allemaal van 10-20 jaar terug. Niet dat ik het slecht vind, maar ik de muziek in deze GTA wel een van de minste. San Andreas was veruit het beste. Het grootste gemis is een goed dance station. Maar ik denk niet dat dat zo populair is in USA

240 nummers en de goede nummers zijn op een hand te tellen.

goede nummers bijv.

Glamorous van Fergie ft Ludacris
Jasmine van Jai Paul

En het merendeel past echt niet bij de huidige tijdsperiode. En dan ook nog dat overrated Queen erin stoppen met Radio Gaga :') die hoor je al 20 jaar niet meer op de radio zeg.

Ben ik dan de enige die wel lekker gaat met Michael op het nummer van Britney Spears? :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 28 september 2013 @ 20:29:06 #152
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_131654140
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Vind het wel een beetje jammer met non stop pop. En alle andere zenders. GTA speelt zich gewoon omstreeks 2013 af. En al die nummers die stroken niet met de werkelijkheid. Ja, sommige mensen luisteren inderdaad naar country muziek, gangster muziek en die spaanse bandjes. Maar die pop muziek gaat nergens over. Is allemaal van 10-20 jaar terug. Niet dat ik het slecht vind, maar ik de muziek in deze GTA wel een van de minste. San Andreas was veruit het beste. Het grootste gemis is een goed dance station. Maar ik denk niet dat dat zo populair is in USA

240 nummers en de goede nummers zijn op een hand te tellen.


goede nummers bijv.

Glamorous van Fergie ft Ludacris
Jasmine van Jai Paul

En het merendeel past echt niet bij de huidige tijdsperiode. En dan ook nog dat overrated Queen erin stoppen met Radio Gaga :') die hoor je al 20 jaar niet meer op de radio zeg.

Dus jij denkt dat er alleen maar pop van 2013 wordt gedraaid? Wat een domme post zeg.
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 20:38:48 #153
88815 The_Emotion
98.3
pi_131654543
Ik vind East Los FM wel een leuke zender.
Verder Rebel Radio voor in Blaine County
LS Rock Radio voor in de stad
Mirror Park voor op de snelweg
En Non Stop Pop als Wham! er op is :')
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 28 september 2013 @ 20:40:49 #154
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_131654629
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:29 schreef Ironisch het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat er alleen maar pop van 2013 wordt gedraaid? Wat een domme post zeg.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_131654665
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:38 schreef Remqo het volgende:
Ik vind East Los FM wel een leuke zender.
Verder Rebel Radio voor in Blaine County
LS Rock Radio voor in de stad
Mirror Park voor op de snelweg
En Non Stop Pop als Wham! er op is :')
Ik luister opvallend veel non stop pop :@
pi_131654853
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:41 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ik luister opvallend veel non stop pop :@

*)
  † In Memoriam † zaterdag 28 september 2013 @ 20:56:59 #157
88815 The_Emotion
98.3
pi_131655240
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:41 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ik luister opvallend veel non stop pop :@
Ik mag er ook graag naar luisteren, als ik een auto jat met die zender op, laat ik hem daar lekker op staan.
Ik ga zelfs dat ene nummer van Rihanna waarderen :')
Maar Pet Shop Boys en Wham! zijn toch mijn favorieten op die zender

"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_131655274
Bijna GTA de storyline uitgespeeld :') . Zal hem na deze nacht wel uitgespeeld hebben. Jammer jammer ik heb gelukkig wel nog wat assisinations bewaard voor het einde :) .
Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.
pi_131655331
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ben ik dan de enige die wel lekker gaat met Michael op het nummer van Britney Spears? :P
Ik ga er inderdaad ongegeneerd goed op _O_!
pi_131655560
ligt het aan mij of missen oa muse en enrique iglesias op de radiozenders? misschien wel meer maar die 2 vielen me op.zaten wel in de gelekte audio.
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_131655573
Rebel Radio aanzetten en dan door de bergen rijden _O_
  zaterdag 28 september 2013 @ 21:16:52 #162
407403 Ironisch
Psychotisch en chaotisch
pi_131655835
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:07 schreef Vaas3 het volgende:
ligt het aan mij of missen oa muse en enrique iglesias op de radiozenders? misschien wel meer maar die 2 vielen me op.zaten wel in de gelekte audio.
kavinsky las ik ook over maar zit er helaas ook niet op
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
pi_131656029
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:07 schreef Vaas3 het volgende:
ligt het aan mij of missen oa muse en enrique iglesias op de radiozenders? misschien wel meer maar die 2 vielen me op.zaten wel in de gelekte audio.
Het lijkt ook alsof bepaalde nummers op een zender vaker spelen dan anderen.

Ik hoor veel te vaak dat Spaanse nummer:

EL TONE
EL TONE
EL TONE EL TONEE EL TONEE

:') :')
pi_131656060
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Vind het wel een beetje jammer met non stop pop. En alle andere zenders. GTA speelt zich gewoon omstreeks 2013 af. En al die nummers die stroken niet met de werkelijkheid. Ja, sommige mensen luisteren inderdaad naar country muziek, gangster muziek en die spaanse bandjes. Maar die pop muziek gaat nergens over. Is allemaal van 10-20 jaar terug. Niet dat ik het slecht vind, maar ik de muziek in deze GTA wel een van de minste. San Andreas was veruit het beste. Het grootste gemis is een goed dance station. Maar ik denk niet dat dat zo populair is in USA

240 nummers en de goede nummers zijn op een hand te tellen.

goede nummers bijv.

Glamorous van Fergie ft Ludacris
Jasmine van Jai Paul

En het merendeel past echt niet bij de huidige tijdsperiode. En dan ook nog dat overrated Queen erin stoppen met Radio Gaga :') die hoor je al 20 jaar niet meer op de radio zeg.

Tja, tis maar waar je van houdt. Ik vind juist die oude nummers sfeer hebben aangezien ik een ontzettende hekel heb aan de muziek van deze tijd. Wat mij betreft mogen ze de volgende GTA het weer in de 80's doen ofzo, veel meer sfeer.
  zaterdag 28 september 2013 @ 21:25:01 #165
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_131656104
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:23 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Het lijkt ook alsof bepaalde nummers op een zender vaker spelen dan anderen.

Ik hoor veel te vaak dat Spaanse nummer:

EL TONE
EL TONE
EL TONE EL TONEE EL TONEE

:') :')
Bij taxi's zeker?
Dit is gewoon raar :l
pi_131656141
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:25 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Bij taxi's zeker?
Ja! :D Hoe heet dat nummer? :') Zelfde station als die "la cocaaaieeenaa" shit.
pi_131656214
Ik doe de radio meestal uit, of ik luister naar die praatzenders. De overige zenders hebben te veel rotzooi.
pi_131656242
edit: afbeelding is stuk :(
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_131656266
quote:
Afbeelding is stuk. Zie niets!
  zaterdag 28 september 2013 @ 21:31:54 #170
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_131656397
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:26 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ja! :D Hoe heet dat nummer? :') Zelfde station als die "la cocaaaieeenaa" shit.

Dit nummer? Om gek van te worden deze, die hoor ik veel te vaak als ik een auto jat. _O-
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_131656442
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:29 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Afbeelding is stuk. Zie niets!
Excuses :) die website doet kennelijk kloten met linkjes
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_131657094
Hoe begin ik GTA V opnieuw op een nieuwe save?
  zaterdag 28 september 2013 @ 21:51:57 #174
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131657206
Bij mij kwam op de radio ineens de Pet Shop Boys voorbij :D

Met mijn lievelingsnummer, spel is 100x beter geworden :Y

En als we het toch over muziek hebben, de muziek tijdens de trip van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_131657477
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:51 schreef Klonk het volgende:
Bij mij kwam op de radio ineens de Pet Shop Boys voorbij :D

Met mijn lievelingsnummer, spel is 100x beter geworden :Y

En als we het toch over muziek hebben, de muziek tijdens de trip van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die herhalende pleuris radio na 2 dagen de keel dichtgeknepen.
Maar die ambiant tijdens het vliegen en FlyLoFM ^O^
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  zaterdag 28 september 2013 @ 21:56:39 #176
286575 Roces18
Chef de party
pi_131657483
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:28 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ben ik dan de enige die wel lekker gaat met Michael op het nummer van Britney Spears? :P
its britney bitch :D

Nee maar even serieus. Mis een hoop muziek die ze er in hadden kunnen doen. Dit is gewoon de matigste soundtrack van alle GTA´s tot nu toe vind ik persoonlijk. Tuurlijk 80´s is niets mis mee , maar maak dan een aparte radiostation daarvoor of hou het meer in GTA Vice City. Dit speelt zich af in het nu, dus daar past ook muziek bij van het nu.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 28 september 2013 @ 21:59:39 #177
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131657655
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:56 schreef Roces18 het volgende:

[..]

its britney bitch :D

Nee maar even serieus. Mis een hoop muziek die ze er in hadden kunnen doen. Dit is gewoon de matigste soundtrack van alle GTA´s tot nu toe vind ik persoonlijk. Tuurlijk 80´s is niets mis mee , maar maak dan een aparte radiostation daarvoor of hou het meer in GTA Vice City. Dit speelt zich af in het nu, dus daar past ook muziek bij van het nu.
hell no, als ik nu in de auto stap kan ik ook kiezen voor radio 4 of popmuziek van nu of jaren 80 muziek en vergeet niet dat in de USA dat soort themastations veel normaler zijn dan bij ons :)

wij zijn hier in NL gewend dat radiostations van alles en nog wat draaien ;)

en aangezien kun je kunt lullen wat je wilt maar Los Santos ligt niet in Nederland dus zijn de radiostations op VS stations gebaseerd :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 21:59:48 #178
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_131657662
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:56 schreef Roces18 het volgende:

[..]

its britney bitch :D

Nee maar even serieus. Mis een hoop muziek die ze er in hadden kunnen doen. Dit is gewoon de matigste soundtrack van alle GTA´s tot nu toe vind ik persoonlijk. Tuurlijk 80´s is niets mis mee , maar maak dan een aparte radiostation daarvoor of hou het meer in GTA Vice City. Dit speelt zich af in het nu, dus daar past ook muziek bij van het nu.
Ben ik met je eens, zet de radio regelmatig uit terwijl ik dat in VC nooit dee
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_131657712
Zeker avicii, showtek en avicii op SLUM FM?
Moo
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 22:02:05 #180
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_131657758
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:59 schreef Klonk het volgende:

[..]

hell no, als ik nu in de auto stap kan ik ook kiezen voor radio 4 of popmuziek van nu of jaren 80 muziek en vergeet niet dat in de USA dat soort themastations veel normaler zijn dan bij ons :)

wij zijn hier in NL gewend dat radiostations van alles en nog wat draaien ;)

en aangezien kun je kunt lullen wat je wilt maar Los Santos ligt niet in Nederland dus zijn de radiostations op VS stations gebaseerd :)
In Amerika heb je ook goede popzenders met pop van deze tijd, LS heeft dat niet
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:02:08 #181
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_131657762
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:51 schreef Klonk het volgende:
Bij mij kwam op de radio ineens de Pet Shop Boys voorbij :D

Met mijn lievelingsnummer, spel is 100x beter geworden :Y

En als we het toch over muziek hebben, de muziek tijdens de trip van

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging echt plat tijdens dat stuk. Had zoiets nooit verwacht :D

Nog een mooi moment met Trevor en muziek:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_131657836
pi_131657878
quote:
_O-
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:04:23 #184
409551 Aerioz
Make your dreams come true.
pi_131657880
Ik kan dus nooit die grote objecten kopen. :(
Of ik moet het geweldig doen op ICN en BAWSAQ. :o.
pi_131657911
ZUCHT. 9 dagen dat pakje aan, beetje rond de lopen. Ga ik perongeluk een motor race beginnen. Ander pakje, dus opnieuw beginnen. Ik zucht even hard.
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:05:51 #186
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131657942
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:02 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

In Amerika heb je ook goede popzenders met pop van deze tijd, LS heeft dat niet
daar heb je een punt maar ik heb me er echt nog niet aan gestoord, bij Micheal meestal jazz of pop aanstaan, trevor hardrock of country en franklin iets met veel bas :Y

ga helemaal op het in spel :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 22:10:58 #187
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_131658213
Die countryzender is wel slecht, niet eens Alan Jackson :')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_131658241
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:05 schreef Studiotje het volgende:
ZUCHT. 9 dagen dat pakje aan, beetje rond de lopen. Ga ik perongeluk een motor race beginnen. Ander pakje, dus opnieuw beginnen. Ik zucht even hard.
Ga je echt al die tijd in dat pak rond rennen...
Daar is een makkelijkere oplossing voor ;)
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_131658340
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:02 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Ik ging echt plat tijdens dat stuk. Had zoiets nooit verwacht :D

Nog een mooi moment met Trevor en muziek:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zielig momentje was dat ;(
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 22:15:18 #190
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_131658426
Heb vandaag m'n eerste straaljager gejat, wat is dat makkelijk :')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:22:05 #191
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_131658703
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:31 schreef Catkiller het volgende:

[..]


Dit nummer? Om gek van te worden deze, die hoor ik veel te vaak als ik een auto jat. _O-
Mooi nummer dit, denk de mooiste op East Los FM. _O_
En daarna denk ik Los Tigres Del Norte - La Granja. Doet me ergens een beetje denken aan Breaking Bad... beide nr's wel... Negro Y Azul van Los Cuates De Sinaloa hadden ze er ook zo tussen kunnen pleuren. :+

En op Non Stop blijft die van Amerie (1 thing) ook lekker... ondanks dat ie ook al in Saints Row 2 zat.
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:22:55 #192
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_131658737
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:56 schreef Roces18 het volgende:

[..]

its britney bitch :D

Nee maar even serieus. Mis een hoop muziek die ze er in hadden kunnen doen. Dit is gewoon de matigste soundtrack van alle GTA´s tot nu toe vind ik persoonlijk. Tuurlijk 80´s is niets mis mee , maar maak dan een aparte radiostation daarvoor of hou het meer in GTA Vice City. Dit speelt zich af in het nu, dus daar past ook muziek bij van het nu.
Inderdaad. Ik mis een zender zoals Vladivostok FM uit GTA IV TBoGT.

Of deze bazenzender
Met Two Tribes op door Vice City cruisen _O_ _O_ _O_

Al heb ik wel altijd Non Stop Pop aanstaan.

En deze vind ik stiekem wel tof :D
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:29:37 #194
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_131659028
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:22 schreef PirE het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik mis een zender zoals Vladivostok FM uit GTA IV TBoGT.
Hehe die was ook goed idd.. en met die DJ die tusseneen nr door roept 'I want to live the American dream; I want to be fat... and afraid!'. Helemaal waar. _O-
pi_131659109
pi_131659350
quote:
HAAAHAHA

Omg, sinds ik Trevor lang haar en een snor gegeven heb, is hij zo verschrikkelijk awesome!

  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 22:37:40 #197
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_131659375
quote:
_O-
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:45:41 #198
230788 n8n
Pragmatisch
pi_131659653
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:36 schreef Grazzle het volgende:

[..]

HAAAHAHA

Omg, sinds ik Trevor lang haar en een snor gegeven heb, is hij zo verschrikkelijk awesome!

[ afbeelding ]
hipster-gesprek al gehad?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_131659665
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:36 schreef Grazzle het volgende:

[..]

HAAAHAHA

Omg, sinds ik Trevor lang haar en een snor gegeven heb, is hij zo verschrikkelijk awesome!

[ afbeelding ]
Waar haal je die kapsels? Ik kan alleen maar een baard krijgen. :'(

Vind die fotoservice echt een fijn iets trouwens, al die mooie plaatjes doen GTA V eer aan. ^O^
pi_131659678
quote:
Dit maakt GTA zo leuk. Gewoon even random lekker gaan kloten met allemaal politie achter je aan.

Ik ben gewoon nog steeds niet op de helft van de verhaallijn. Het is zoveel leuker om gewoon rond te kloten.
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 22:47:55 #201
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_131659733
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:46 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dit maakt GTA zo leuk. Gewoon even random lekker gaan kloten met allemaal politie achter je aan.

Ik ben gewoon nog steeds niet op de helft van de verhaallijn. Het is zoveel leuker om gewoon rond te kloten.
Heb precies hetzelfde, SP gaat voor mij nog wel even duren
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_131659755
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:22 schreef JK het volgende:

[..]

Mooi nummer dit, denk de mooiste op East Los FM. _O_
En daarna denk ik Los Tigres Del Norte - La Granja. Doet me ergens een beetje denken aan Breaking Bad... beide nr's wel... Negro Y Azul van Los Cuates De Sinaloa hadden ze er ook zo tussen kunnen pleuren. :+

En op Non Stop blijft die van Amerie (1 thing) ook lekker... ondanks dat ie ook al in Saints Row 2 zat.
Ja dat had ik ook! Typische BB muziek. Moet steeds aan Negro Y Azul denken als ik dat hoor in GTA _O_
pi_131659775
ben ik de enige die de release van online even spannend vind als de release van het spel zelf?
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 22:50:33 #204
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_131659823
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:49 schreef Chillings het volgende:
ben ik de enige die de release van online even spannend vind als de release van het spel zelf?
Ja.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_131659987
Ja.

Ik ben arm en heb geen Gold.
pi_131660368
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:46 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dit maakt GTA zo leuk. Gewoon even random lekker gaan kloten met allemaal politie achter je aan.

Ik ben gewoon nog steeds niet op de helft van de verhaallijn. Het is zoveel leuker om gewoon rond te kloten.
Eens, en hij is goed met de auto en sticky bombs
  zaterdag 28 september 2013 @ 23:08:59 #207
286575 Roces18
Chef de party
pi_131660409
quote:
Wave is serieus een geniale zender!

Maar mis in GTA V een goede rockzender zoals Radio X+


Altijd heerlijk als de popo achter je aan zat :@ :s)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131660427
Net even weer GTA San Andreas op de PS2 gespeeld. Ik pakte de eerste de beste motor en de radio begon de spelen.


Meteen weer verliefd. GTA V is bizar goed, maar de sfeer en soundtrack van San Andreas is nog nooit verslagen voor mij. O+
  zaterdag 28 september 2013 @ 23:10:47 #209
286575 Roces18
Chef de party
pi_131660476
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:09 schreef Panzermaus het volgende:
Net even weer GTA San Andreas op de PS2 gespeeld. Ik pakte de eerste de beste motor en de radio begon de spelen.


Meteen weer verliefd. GTA V is bizar goed, maar de sfeer en soundtrack van San Andreas is nog nooit verslagen voor mij. O+
K-Rose _O_
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131660626
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:10 schreef Roces18 het volgende:

[..]

K-Rose _O_
Alle GTA SA muziek wordt hier straks zorgvuldig op Indepence FM geplaatst zodra de PC versie uitkomt.

Dat Convoy nummer in GTA V is wel superfijn trouwens. Altijd met een blij gevoel te cruisen met die song. :D

Country en classic (synthesizer) rock muziek is echt geweldig voor de sfeer in een spel. Vice City ook!
pi_131660690
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:45 schreef n8n het volgende:

[..]

hipster-gesprek al gehad?
Uitgespeeld dus ja, haha, ik lachte me dood toen.

quote:
11s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:45 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Waar haal je die kapsels? Ik kan alleen maar een baard krijgen. :'(

Vind die fotoservice echt een fijn iets trouwens, al die mooie plaatjes doen GTA V eer aan. ^O^
Je hebt twee soorten kappers. Deze heb ik bij de dure gevonden. Ja zeker, ik heb al meer dan 60 foto's gemaakt. :')
pi_131660729


Oh, en Soulwax FM for life.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_131660778
Echt irritant om te rennen en richten tegelijkertijd. Dit gaat echt kut worden in multiplayer. Nu gebruik ik me wijsvinger voor het rennen. |:(
pi_131660843
Storyline complete.

Zo tof, nu wachten tot dinsdag
pi_131660862
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:23 schreef fotostarter het volgende:
Storyline complete.

Zo tof, nu wachten tot dinsdag
Alle stranger and freaks gedaan? Zijn zeker de moeite waard.
pi_131661036
Wir Wollen Die Eisbehren Sehen en shit was leuk geweest op een internationale apres ski zender. :D _O_ Gewoon wat meer gezellige vrijheid/blijheid muziek, dat doet het altijd goed in zo'n game.

  zaterdag 28 september 2013 @ 23:47:27 #217
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_131661417
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:31 schreef Panzermaus het volgende:
Wir Wollen Die Eisbehren Sehen en shit was leuk geweest op een internationale apres ski zender. :D _O_ Gewoon wat meer gezellige vrijheid/blijheid muziek, dat doet het altijd goed in zo'n game.

Mijn neef heeft in Mayrhofen in de ijsbar nog een seizoen als feestijsbeer gewerkt _O_
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_131661922
Echt lame. Tijdens een missie ga ik in Tequi-la-la en tijdens freeroamen kan ik er niet in. Echt zo lame. Ze hadden meer interiors moeten doen.
pi_131662622
Ik ben nu bij de construction assisination met franklin. Moet ik van te voren investeren in gold Coast development of wat?
Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.
pi_131662698
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 00:31 schreef verdacht.individu het volgende:
Ik ben nu bij de construction assisination met franklin. Moet ik van te voren investeren in gold Coast development of wat?
Jep, investeer met Trevor en Michael ook meteen ;)
MentionedDCMJ
pi_131662740
gvd ik moet nu dus aan het begin die biker achtervolgen, maar ik zit met een total loss auto opgescheept en heb telkens de pech bij elke bocht die ik maak geramd wordt door een neutral.. lekker handig !
pi_131662853
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 00:34 schreef sjonnie1990 het volgende:

[..]

Jep, investeer met Trevor en Michael ook meteen ;)
Ow oké dit is ook de enigste moord die ik nog over heb :P . Maar ik dacht dat dit de moord missie was. Blijk ik bezig te zijn met architects plans gelukkig nog niks geïnvesteerd :P .
Bijlmerbajes was zware tyd! Maar ben weer terug in de maatschappij.
pi_131662976
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 00:34 schreef sjonnie1990 het volgende:

[..]

Jep, investeer met Trevor en Michael ook meteen ;)
Kan je dat ook tijdens de missie doen?
pi_131663405
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 00:47 schreef Grazzle het volgende:

[..]

Kan je dat ook tijdens de missie doen?
Nee, voor de missie. Tijdens de missie kan je niet switchen van karakter.
MentionedDCMJ
  zondag 29 september 2013 @ 01:25:55 #225
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_131663871
What the fuck ? Ik ga dood in een race en erna kan ik niet meer switchen of opslaan ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_131665869
quote:
Dat toetertje steeds :D.
Amen.
pi_131665950
Tering, ik wou dat ik zo kon spelen :D

Ben 30, heb voor 't eerst een PS (altijd Nintendo gehad) en jaren niet gegamed. Was vroeger master in Quake 1-2-3 op de PC, maar zo'n controller is toch echt anders. Voel me oud!
  zondag 29 september 2013 @ 09:05:07 #229
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131665979
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:00 schreef Oksel het volgende:
Tering, ik wou dat ik zo kon spelen :D

Ben 30, heb voor 't eerst een PS (altijd Nintendo gehad) en jaren niet gegamed. Was vroeger master in Quake 1-2-3 op de PC, maar zo'n controller is toch echt anders. Voel me oud!
aansteller :')
  zondag 29 september 2013 @ 09:08:36 #230
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_131665996
Ik mis Yusuf Amir. :Y
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_131666009
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 03:08 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuken gif hoor.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_131666130
quote:
9s.gif Op zondag 29 september 2013 01:25 schreef PowerLoungen het volgende:
What the fuck ? Ik ga dood in een race en erna kan ik niet meer switchen of opslaan ?
ik stopte me harde schijf in een andere Xbox. Stop ik hem de volgende dag weer terug.

ALLES KWIJT :(

Kan. Ik weer helemaal opnieuw beginnen -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2013 09:27:55 ]
pi_131666141
Mijn vader was ook master in unreal toutnament, bakt nu niks meer van spellen :D
  zondag 29 september 2013 @ 09:30:24 #234
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_131666146
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 09:27 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik stopte me harde schijf in een andere Xbox. Stop ik hem de volgende dag weer terug.

ALLES KWIJT :(

Kan. Ik weer helemaal opnieuw beginnen -O-
That sucks
  zondag 29 september 2013 @ 10:42:17 #235
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_131666853
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Mijn vader was ook master in unreal toutnament, bakt nu niks meer van spellen :D
Jezus, speelde jou vader dat? Hoe oud issie dan :P
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 29 september 2013 @ 10:45:53 #236
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_131666901
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Mijn vader was ook master in unreal toutnament, bakt nu niks meer van spellen :D
Ik word oud
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zondag 29 september 2013 @ 11:06:45 #237
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_131667197
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2013 10:45 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Ik word oud
wij allemaal ;)
You dont believe me ? Read this line again.
  zondag 29 september 2013 @ 11:07:34 #238
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_131667211
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Mijn vader was ook master in unreal toutnament, bakt nu niks meer van spellen :D
UT, instagib matches _O_
You dont believe me ? Read this line again.
pi_131667601
Ik was top NL Quake 2: Action Quake. :D

Nu kan ik alleen nog patiencen.
pi_131667964
story line uitgespeeld... alleen zie bij franklin nog altijd een 1 staan. nergens te vinden op de map. of in de zijkant.
pi_131668040
kan je tijdens het cruisen geen replay doen?
  zondag 29 september 2013 @ 11:51:32 #242
8369 speknek
Another day another slay
pi_131668065
Ik kan niet op Bawsaq ;(. Lijkt me wel weer iets voor M$ om dat alleen voor Live Gold beschikbaar te maken, nu zijn de Lester missies dus waardeloos en kan ik nooit zoveel geld verdienen :{.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_131668079
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:47 schreef nlexten het volgende:
story line uitgespeeld... alleen zie bij franklin nog altijd een 1 staan. nergens te vinden op de map. of in de zijkant.
Tonya bellen.
pi_131668108
Ligt het aan mij, of rijden er bij jullie ook zo superveel SUV's rond? Ik kom bijna alleen maar SUV's en 'Emperors' (die lange, slome, oude auto.) Tegen :( En welke wagens hebben echte pimping mogelijkheden? Want R* heeft het aanpassen wel heel veel gehyped hoor maar ik ben nog niet zoveel auto's tegengekomen waarbij je ook echt bodykits, spoilers, hoods etc. Kan aanpassen. Zo uitgebreid is het niet.
Pogo dancing!
  zondag 29 september 2013 @ 11:54:53 #245
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131668147
Net die overval gedaan vlakbij sandy shores in die kleine bank waarbij je met de trein van het leger moet ontsnappen.
De buit was een mooie $8.000.000, maar michael kreeg maar $400.000. Ging het grootste gedeelte naar die FIB mensen ofzo?
pi_131668185


[ Bericht 100% gewijzigd door Crocodi1e op 29-09-2013 11:57:12 ]
Pogo dancing!
pi_131668197
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:54 schreef kristalhelder het volgende:
Net die overval gedaan vlakbij sandy shores in die kleine bank waarbij je met de trein van het leger moet ontsnappen.
De buit was een mooie $8.000.000, maar michael kreeg maar $400.000. Ging het grootste gedeelte naar die FIB mensen ofzo?
Volgens mij wel.
Pogo dancing!
  zondag 29 september 2013 @ 12:05:57 #248
286575 Roces18
Chef de party
pi_131668418
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 11:56 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Volgens mij wel.
Gaat naar de voorbereiding voor je volgende heist
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131668451
Iemand deze al gevonden?

  zondag 29 september 2013 @ 12:11:06 #250
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_131668559
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:07 schreef NextTVH het volgende:
Iemand deze al gevonden?

[ afbeelding ]
In die missie als voorbereiding op de laatste heist.
Jawel, je keek.
  zondag 29 september 2013 @ 12:11:10 #251
286575 Roces18
Chef de party
pi_131668560
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:07 schreef NextTVH het volgende:
Iemand deze al gevonden?

[ afbeelding ]
cargobob

Die kon je tijdens de missie opslaan. Of je koopt er een via je telefoon of je steelt er een van Zancudo maar dat is iets lastiger dan kopen natuurlijk.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131668615
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 12:11 schreef jna het volgende:

[..]

In die missie als voorbereiding op de laatste heist.
Hmm dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde manier gekozen, ik heb hem nog niet gezien :)

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:11 schreef Roces18 het volgende:

[..]

cargobob

Die kon je tijdens de missie opslaan. Of je koopt er een via je telefoon of je steelt er een van Zancudo maar dat is iets lastiger dan kopen natuurlijk.
Dit is een cargobob toch?



Die ik bedoel is de skylift.
  zondag 29 september 2013 @ 12:17:39 #253
286575 Roces18
Chef de party
pi_131668733
Ah, die skylift zul je niet tegenkomen volgens mij.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131668867
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:10 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Ja, die ene missie is best lastig nog eigenlijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bij die missie in een golfkarretje gestapt, keihard op die bodyguards af gereden en toen de achtervolging ingezet op het golfkarretje van die gast. Hi-la-risch.
  zondag 29 september 2013 @ 12:28:40 #255
286575 Roces18
Chef de party
pi_131669012
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:23 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ik ben bij die missie in een golfkarretje gestapt, keihard op die bodyguards af gereden en toen de achtervolging ingezet op het golfkarretje van die gast. Hi-la-risch.
Ik vond het wel een kutmissie. Moest echt vijf keer opnieuw omdat die bodyguards om mij schoten en hij hem peerde. Uiteindelijk heb ik granaten gegooid en die gast neergeknald toen die vluchtte.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 29 september 2013 @ 12:29:10 #256
230788 n8n
Pragmatisch
pi_131669028
Zou wel chill zijn als ook dat bawsaq gebeuren met iFruit (app) kan
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 29 september 2013 @ 12:29:36 #257
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_131669044
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:13 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Hmm dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde manier gekozen, ik heb hem nog niet gezien :)

[..]

Dit is een cargobob toch?

[ afbeelding ]

Die ik bedoel is de skylift.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
  zondag 29 september 2013 @ 12:31:16 #258
286575 Roces18
Chef de party
pi_131669092
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 12:29 schreef jna het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die cargobob gebruik je volgens mij bij het goud. Skylift voor de trein.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131669121
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:31 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Die cargobob gebruik je volgens mij bij het goud. Skylift voor de trein.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131669128
Hebben jullie ook dat hij af en toe bij het vinden van letter scraps/spaceship parts niet registreert dat die gevonden zijn? Klote-end gelopen in de bergen op zoek naar dat ding (Chop was van de berg afgevallen :')) en toen eindelijk gevonden. Daarna weer verder en dan merk ik op Social Club dat hij nog steeds "Not Found" is. Terwijl een gevonden item later wél geregistreerd staat als Found.
  zondag 29 september 2013 @ 12:33:31 #261
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_131669156
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:31 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Die cargobob gebruik je volgens mij bij het goud. Skylift voor de trein.
de skylift is voor de trein inderdaad, het goud hangt gewoon onder 2 normale heli's.
Jawel, je keek.
  zondag 29 september 2013 @ 12:38:03 #262
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131669293
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:51 schreef speknek het volgende:
Ik kan niet op Bawsaq ;(. Lijkt me wel weer iets voor M$ om dat alleen voor Live Gold beschikbaar te maken, nu zijn de Lester missies dus waardeloos en kan ik nooit zoveel geld verdienen :{.
tweede Lester missie bedrijf zat op LCN bij mij geloof ik
  zondag 29 september 2013 @ 12:41:35 #263
286575 Roces18
Chef de party
pi_131669408
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:32 schreef PicoMMP het volgende:
Hebben jullie ook dat hij af en toe bij het vinden van letter scraps/spaceship parts niet registreert dat die gevonden zijn? Klote-end gelopen in de bergen op zoek naar dat ding (Chop was van de berg afgevallen :')) en toen eindelijk gevonden. Daarna weer verder en dan merk ik op Social Club dat hij nog steeds "Not Found" is. Terwijl een gevonden item later wél geregistreerd staat als Found.
social club is erg traag, ik had gister 100% gehaald en staat er nog steeds niet op . En waarom ga je dan ook met chop die dingen zoeken :P Ik deed het gewoon met me helikopter.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131669428
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 12:38 schreef Cryothic het volgende:

[..]

tweede Lester missie bedrijf zat op LCN bij mij geloof ik
Debonaire wel, die andere 2 niet.
Pogo dancing!
pi_131669554
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:41 schreef Roces18 het volgende:

[..]

social club is erg traag, ik had gister 100% gehaald en staat er nog steeds niet op . En waarom ga je dan ook met chop die dingen zoeken :P Ik deed het gewoon met me helikopter.
Chop vindt die dingen makkelijk en ik had geen helikopter. En wilde ff lekker met mijn bak rijden 8-)
  zondag 29 september 2013 @ 12:46:04 #266
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_131669573
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Chop vindt die dingen makkelijk en ik had geen helikopter. En wilde ff lekker met mijn bak rijden 8-)
Hoe dan
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_131669652
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hoe dan
Als je in de buurt bent van een secret item gaat hij blaffen. Dan aim je op hem (zonder wapen) en dan R2 (PS3). Dan rent hij naar het item toe.
  zondag 29 september 2013 @ 12:49:37 #268
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_131669694
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:48 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Als je in de buurt bent van een secret item gaat hij blaffen. Dan aim je op hem (zonder wapen) en dan R2 (PS3). Dan rent hij naar het item toe.
Thnx for the tip!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_131669739
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:28 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik vond het wel een kutmissie. Moest echt vijf keer opnieuw omdat die bodyguards om mij schoten en hij hem peerde. Uiteindelijk heb ik granaten gegooid en die gast neergeknald toen die vluchtte.
Niemand hoeven killen. Als je die kerel gewoon ramt met het karretje geeft hij zichzelf over.
pi_131669757
met cargo bob een politie wagen vasthaken, je wanted level verdwijnt nooit lol
pi_131669984
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Vind het wel een beetje jammer met non stop pop. En alle andere zenders. GTA speelt zich gewoon omstreeks 2013 af. En al die nummers die stroken niet met de werkelijkheid. Ja, sommige mensen luisteren inderdaad naar country muziek, gangster muziek en die spaanse bandjes. Maar die pop muziek gaat nergens over. Is allemaal van 10-20 jaar terug. Niet dat ik het slecht vind, maar ik de muziek in deze GTA wel een van de minste. San Andreas was veruit het beste. Het grootste gemis is een goed dance station. Maar ik denk niet dat dat zo populair is in USA

240 nummers en de goede nummers zijn op een hand te tellen.

goede nummers bijv.

Glamorous van Fergie ft Ludacris
Jasmine van Jai Paul

En het merendeel past echt niet bij de huidige tijdsperiode. En dan ook nog dat overrated Queen erin stoppen met Radio Gaga :') die hoor je al 20 jaar niet meer op de radio zeg.

:')__
Extremistisch gematigd.
  zondag 29 september 2013 @ 13:00:30 #272
286575 Roces18
Chef de party
pi_131670049
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:58 schreef P8 het volgende:

[..]

:')__
:')
Lastig he als iemand een andere mening heeft. :{w
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131670060
installing...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 29 september 2013 @ 13:02:25 #274
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_131670095
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:00 schreef Roces18 het volgende:

[..]

:')
Lastig he als iemand een andere mening heeft. :{w
Queen overrated noemen is inderdaad pijnlijk sneu.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_131670161
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:58 schreef P8 het volgende:

[..]

:')__
Channel X, Soulwax FM en Vinewood Blvd. Radio vind ik de beste _0_
Pogo dancing!
pi_131670205
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:02 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Queen overrated noemen is inderdaad pijnlijk sneu.
queen is sowieso overrated.
Wie dit leest is hek.
pi_131670218
Okay wtf ik ben zo lekker door de bergjes aan het rijden rond Mt. Chilliad, kom ik opeens bij zo'n grote poort aan. Ik naar binnen, is het gewoon een nudistenkamp met allemaal naakte mensen :') Ze gingen op me schieten omdat ik ze uitschold dus nu zijn ze dood.
Pogo dancing!
pi_131670267
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 13:06 schreef Crocodi1e het volgende:
Okay wtf ik ben zo lekker door de bergjes aan het rijden rond Mt. Chilliad, kom ik opeens bij zo'n grote poort aan. Ik naar binnen, is het gewoon een nudistenkamp met allemaal naakte mensen :') Ze gingen op me schieten omdat ik ze uitschold dus nu zijn ze dood.
Ook gelijk de hidden package meegepakt hopelijk :P?
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 september 2013 @ 13:09:24 #279
286575 Roces18
Chef de party
pi_131670279
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:02 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Queen overrated noemen is inderdaad pijnlijk sneu.
Echt van die mensen zoals jij :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131670347
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:09 schreef Divje het volgende:

[..]

Ook gelijk de hidden package meegepakt hopelijk :P?
Is daar een hidden package? Ik ga maar ff terug dan, ben dood gegaan omdat er opeens 10 achter mij spawnden :')
Pogo dancing!
  Moderator zondag 29 september 2013 @ 13:12:32 #281
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_131670363
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:06 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

queen is sowieso overrated.
:')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_131670380
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 13:11 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

Is daar een hidden package? Ik ga maar ff terug dan, ben dood gegaan omdat er opeens 10 achter mij spawnden :')
Jup, plus armor, een assault shotgun en een RPG :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_131670478
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:13 schreef Divje het volgende:

[..]

Jup, plus armor, een assault shotgun en een RPG :D
Naaais ben net aangekomen, mijn auto kan helaas niet mee want de poort kan niet open :')
Pogo dancing!
pi_131670526
Verdomme, waar is die Rat-Loader te vinden ;( wil 'm pimpen.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_131670529
Hebben jullie een screenshot van dat nudistenkamp? Ik bedoel van de plek op de map?
pi_131670589
Ze schieten al wel snel op je zeg
Pogo dancing!
  zondag 29 september 2013 @ 13:22:22 #287
286575 Roces18
Chef de party
pi_131670611
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:19 schreef PicoMMP het volgende:
Hebben jullie een screenshot van dat nudistenkamp? Ik bedoel van de plek op de map?
Dat is het altruisten kamp. Vlakbij die hunting kamp
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131670639
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:19 schreef PicoMMP het volgende:
Hebben jullie een screenshot van dat nudistenkamp? Ik bedoel van de plek op de map?
http://m.imgur.com/yi4MPXM
Pogo dancing!
pi_131670662
quote:
Thanks !
pi_131670744
:')

Pogo dancing!
pi_131670817
Nait Soezn Moar Broezn
pi_131670842
Ik sta nu bovenaan de berg en zie daar een rugzak. Hoe krijg ik die opgepakt?
pi_131670864
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:41 schreef Roces18 het volgende:

[..]

social club is erg traag, ik had gister 100% gehaald en staat er nog steeds niet op . En waarom ga je dan ook met chop die dingen zoeken :P Ik deed het gewoon met me helikopter.
Zie je die shit vanuit de lucht ofzo? Heb zelf net die Strangers and Freaks missie gedaan met die aluhoedje vent, maar nog geen enkel spaceship part gevonden.
pi_131670871
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:32 schreef Wiehoe het volgende:
Ik sta nu bovenaan de berg en zie daar een rugzak. Hoe krijg ik die opgepakt?
Overheen lopen.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_131670888
quote:
Ik sta daar nu, maar ik zie geen naakte mensen?
pi_131670900
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:33 schreef Divje het volgende:

[..]

Overheen lopen.
Dat werkt helaas dus niet.
pi_131670905
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)er-ramt-politieautos

Gta heeft slechte invloed op mensen, lijkt me nu wel duidelijk.
pi_131670924
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:09 schreef Divje het volgende:

[..]

Ook gelijk de hidden package meegepakt hopelijk :P?
En het koffertje met geld?
  Moderator zondag 29 september 2013 @ 13:35:39 #299
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_131670929
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:34 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)er-ramt-politieautos

Gta heeft slechte invloed op mensen, lijkt me nu wel duidelijk.
Die mensen zijn niet goed bij hun hoofd, met of zonder GTA
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_131670942
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:33 schreef Divje het volgende:

[..]

Overheen lopen.
Is het een parachute?

Misschien heb je m al?
  zondag 29 september 2013 @ 13:36:17 #301
286575 Roces18
Chef de party
pi_131670945
quote:
11s.gif Op zondag 29 september 2013 13:33 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zie je die shit vanuit de lucht ofzo? Heb zelf net die Strangers and Freaks missie gedaan met die aluhoedje vent, maar nog geen enkel spaceship part gevonden.
Ehm je gaat naar internet. Print een kaart uit. En vliegt er naar toe. Dan hoor je vanzelf dat geluid van aliens en loop je er heen klaar, volgende.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')