abonnement Unibet Coolblue
pi_131624505
Beste,

Vroeger toen ik een jaar of 13-14 was, was ik een fanatieke gamer. Maar dat is flink verminderd en het gamen nam af. Bij het uitkomen van PS3 moeten afhaken want jongetje en veel geld ging niet samen.

Nu, 8 jaar later wil opnieuw gamen. Maar ik twijfel. Of ik spaar door tot ik een PS4 en een mooie TV kan kopen , of ik koop een tweede hands PS3 en sluit die op mijn oude beeldbuis TV aan.

Dat laatste is het goedkoopste, maar zal na een jaar al weer uit de mode zijn. Bij het eerste ben ik minstens 5 jaar zeker van dat ik in de mode ben.

Zou ik doorsparen of gewoon ps3 kopen?

ps: eerste topic in dit subforum, maak me niet af als ik dat niet mocht posten.
  Forum Admin vrijdag 27 september 2013 @ 18:48:51 #2
35723 crew  GGMM
pi_131624579
Doorsparen.

Ik weet niet wat je met oude beeldbuis bedoelt, maar games van de PS3 draaien ook al op HD. Dat het wel mogelijk is om het op een oude beeldbuis te spelen betekent niet dat het ideaal is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 27 september 2013 @ 18:51:52 #3
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_131624642
Verkoop je capuchon en koop beide
Ik ben inmiddels overleden
pi_131624721
Nog even door sparen en je kunt de PS5 halen.
Verder zou ik altijd voor het nieuwst gaan :)
pi_131624893
Ik zou zelf voor de PS3 gaan. Die heeft een enorme hoeveelheid games die als je goed zoekt geen drol hoeven te kosten. Veel lol voor weinig. Bovendien ondersteunt Sony haar systemen altijd erg lang.
Het gaat nog een hele tijd duren voordat de PS4 een fatsoenlijke catalogus aan games opgebouwd heeft, ben je rustig een jaar of langer verder, plus je kunt rustig afwachten hoe de nextgen strijd zich ontwikkeld. Valve komt ook nog met iets leuks schijnt.
Ik stap zelf ook pas laat over op nextgen.
pi_131625027
Wat is er mode aan een oude beeldbuis of een playstation? :') Mode heeft betrekking tot kledij. Als je het trouwens belangrijk vindt om mee te zijn met multimedia dan kan je het volgende als vuistregel hanteren:

- Momenteel is 1080p (aka full HD) de standaard in resolutie voor televisies. Investeer niet in 720p (HD OF HDready).
- Over een 3-tal jaar ga je 4K-schermen onder de 1000 euro kunnen kopen, wat vanaf dan een betaalbare nieuwe standaard gaat worden. 4K is grofweg 4X de resolutie van een 1080p scherm.
- Een PS4 zou 4K ondersteunen qua afspelen, maar om een game in 4K te draaien zou het een 4 maal zo sterke grafische kaart moeten hebben.

Dus: koop jezelf lekker een goed prijs/kwaliteit 1080 scherm en je kan nog enkele jaren verder.
graag verwijderen
pi_131625048
X1,PS4, PC.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  Donald Duck held vrijdag 27 september 2013 @ 19:10:00 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_131625082
Allebei. De PS3 heeft een bijzonder rijke catalogus aan toffe games.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_131625269
Ik zou eerst voor een nieuwe TV gaan met je beeldbuis TV :D
pi_131625293
of je wacht tot de ps4 uit is en koopt dan een tweedehands ps3. Tussen nu en de release van de ps4 zullen al veel mensen hun ps3 willen dumpen om de ps4 aan te schaffen. Scheelt jou aardig wat geld, die je kan steken in spellen of een toffe tv.

Kan je over een jaar altijd nog de ps4 kopen (of de xbox, wanneer die beter blijkt te zijn en/of betere games heeft)
pi_131703695
Eerst een 40 inch flatscreen kopen, dat lijkt me toch wel de prioriteit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')