abonnement Unibet Coolblue
pi_143933726
belgiëee!
pi_143934022
Piloten hebben vaak meer dan een ton schuld door de dure opleiding.

Zijn vader kwam mij ook bekend voor.

Maar leuk stel, hopelijk komt alles goed.
pi_143935314
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef computergirl het volgende:
Die vader komt me bekend voor :?
Dit is hem: http://nl.linkedin.com/pub/gerard-akkerhuis/7/513/725

Lijkt me geen BN'er of zo, maar hij heeft wel wat bekends idd :?
  roze vrijdag 29 augustus 2014 @ 00:39:59 #279
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143939160
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:11 schreef MissJ het volgende:
Ik vind ze wel echt heel erg leuk en lief samen, die twee zijn echt gek op elkaar O+
Dit ja :D Erg leuk/lief meisje ook!
Your beauty never ever scared me.
pi_143942215
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 22:53 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Dit is hem: http://nl.linkedin.com/pub/gerard-akkerhuis/7/513/725

Lijkt me geen BN'er of zo, maar hij heeft wel wat bekends idd :?
misscjien lijkt hij op jonge Gerard Cox?
pi_143962776
Heeft ze zelf nog niet bedacht dat je ook kan lopen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_143964040
Je vrouw verveelt zich rot in Nederland waar je ouders en familie wonen en als oplossing ga je in Belgie wonen :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_143964629
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je vrouw verveelt zich rot in Nederland waar je ouders en familie wonen en als oplossing ga je in Belgie wonen :')
De Belgiëroute, in België wordt je sneller Belg Europeaan dan in Nederland.
pi_143964797
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:45 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De Belgiëroute, in België wordt je sneller Belg Europeaan dan in Nederland.
Is niet waar en het lost niks op, het maakt het sociaal isolement alleen groter

Nog afgezien dat je als Mexicaanse interieur designer alleen aan de bak komt als dagelijkse interieurdesigner in een hotel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_143965130
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is niet waar en het lost niks op, het maakt het sociaal isolement alleen groter

Nog afgezien dat je als Mexicaanse interieur designer alleen aan de bak komt als dagelijkse interieurdesigner in een hotel

Hoezo is het niet waar? http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgi%C3%AB-route
pi_143965206
quote:
In beide landen is het 3 jaar(als je getrouwd bent met een EU onderdaan) anders 5
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_143965406
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

In beide landen is het 3 jaar(als je getrouwd bent met een EU onderdaan) anders 5
Er staan op die wikipediapagina allemaal redenen om een andere route te nemen dan de Nederlandse. Andere (lagere) inkomenseis, geen inburgeringsplicht of inburgeringsexamen etc.
pi_143965465
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:59 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Er staan op die wikipediapagina allemaal redenen om een andere route te nemen dan de Nederlandse. Andere (lagere) inkomenseis, geen inburgeringsplicht of inburgeringsexamen etc.
Dat heeft niks te maken met wat je allemaal beweerd, verder lost het probleem niet op, het wordt alleen maar groter

Of zou er in Maaseik meer te beleven zijn dan in Leiden? Of meer werk voor een Mexicaanse interieurdesigner die een beetje Nederlands kan, perfect Spaans en redelijk goed Engels?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_143965522
Edit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_143965942
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat heeft niks te maken met wat je allemaal beweerd, verder lost het probleem niet op, het wordt alleen maar groter

Of zou er in Maaseik meer te beleven zijn dan in Leiden?
In België krijg je makkelijker een verblijfsvergunning dan in Nederland. Hoezo heeft dat niets te maken met wat ik beweer?

Als je eenmaal een Europese verblijfsvergunning hebt, mag je overal wonen en werken in de EU. Dus voor deze mensen lost het wel wat op, ze hebben dan geen problemen meer met de Nederlandse naturalisatiedienst.

Natuurlijk is dat een papieren werkelijkheid. Ze heeft dan hier niet baan en ze spreekt dan ook geen beter Nederlands.
pi_143966019
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]

In België krijg je makkelijker een verblijfsvergunning dan in Nederland. Hoezo heeft dat niets te maken met wat ik beweer?

Als je eenmaal een Europese verblijfsvergunning hebt, mag je overal wonen en werken in de EU. Dus voor deze mensen lost het wel wat op, ze hebben dan geen problemen meer met de Nederlandse naturalisatiedienst.

Natuurlijk is dat een papieren werkelijkheid. Ze heeft dan niet een baan hier en ze spreekt dan ook geen beter Nederlands.
Als je niet 1500 euro bruto kan verdienen met een jaarcontract zou ik me eerst bezig gaan houden met de vraag waarom dat zo is. Taaltoets voor haar moet een formaliteit zijn als ze een beetje heeft opgelet in Nederland.

En haar sociaal isolement wordt er niet minder om, dat wordt alleen maar groter terwijl haar kans nadat ze mag werken(wat in Nederland en Belgie even lang duurt) op een baan een stuk kleiner wordt.

[ Bericht 5% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 29-08-2014 21:17:42 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  roze vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:17:59 #292
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143966510
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En haar sociaal isolement wordt er niet minder om
Op het laatst zeiden ze dat ze veel vrienden opzoeken enz
Your beauty never ever scared me.
pi_143966516
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je niet 1500 euro bruto kan verdienen met een jaarcontract zou ik me eerst bezig gaan houden met de vraag waarom dat zo is. Taaltoets voor haar moet een formaliteit zijn als ze een beetje heeft opgelet in Nederland.

En haar sociaal isolement wordt er niet minder om, dat wordt alleen maar groter terwijl haar kans nadat ze mag werken(wat in Nederland en Belgie even lang duurt) op een baan een stuk kleiner wordt.

Als je het mij vraagt is het nog steeds te makkelijk om Nederlander te worden, daar doet die blije Yvon Jaspers niets aan af.
pi_143966578
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als je het mij vraagt is het nog steeds te makkelijk om Nederlander te worden, daar doet die blije Yvon Jaspers niets aan af.
Als er gevraagd zou worden om 5 jaar productief te zijn(als volwassene) dan zouden er maar enkele duizenden per jaar in aanmerking komen

Die Mexicaanse niet in elk geval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  roze vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:19:43 #295
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_143966607
En ze volgt een taalcursus
Your beauty never ever scared me.
pi_143966619
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:17 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Op het laatst zeiden ze dat ze veel vrienden opzoeken enz
Ja leuk analfabete allochtonen met een niet westerse allochtone vriend die in Nederland geen 1500 euro kan verdienen :')

Maar dan zit je op de niet westerse allochtone vriend na wel in een goed gezelschap

Bij die feestjes gaat er geknald worden, alleen jammer dat na 1 biertje of frietje het geld op is

[ Bericht 3% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 29-08-2014 21:29:19 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_143966631
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:19 schreef Amarantha het volgende:
En ze volgt een taalcursus
Is verplicht in Belgie net als in Nederland als je op een MVV komt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144183581
:)
pi_144183600
Volgens mij een leuk stel.
pi_144183638
Texel O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')