abonnement Unibet Coolblue
pi_5987341
Deze vraag is eigenlijk alleen bestemd voor vrouwen die slank zijn of het proberen te zijn. Ik vraag me namelijk af hoeveel andere vrouwen eten om slank te blijven. Het voorschrift om gezond te eten is zo'n 5-8 plakken brood per dag, drie maaltijden per dag en zo'n 2100 kcal voor een vrouw. Ik zie zoveel dunne meiden en ik mij niet kan voorstellen dat ze allemaal genoeg eten. Dus hoeveel eet je per dag?
Praten over je psyche met onderwerpen als verslaving, seks, dromen en werk? www.praten.com
  donderdag 26 september 2002 @ 19:34:04 #2
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_5987471
quote:
Op donderdag 26 september 2002 19:27 schreef Karinaatje het volgende:
Deze vraag is eigenlijk alleen bestemd voor vrouwen die slank zijn of het proberen te zijn. Ik vraag me namelijk af hoeveel andere vrouwen eten om slank te blijven. Het voorschrift om gezond te eten is zo'n 5-8 plakken brood per dag, drie maaltijden per dag en zo'n 2100 kcal voor een vrouw. Ik zie zoveel dunne meiden en ik mij niet kan voorstellen dat ze allemaal genoeg eten. Dus hoeveel eet je per dag?
ik eet 5 boterhammen en een gewone avondmaaltijd, geen idee hoeveel kcal.. eerlijk gezegd interesseert het me ook niet zo. Sommige mensen kunnen zoveel eten als ze willen, anderen zijn dik en krijgen er gewoon niks af... Ik ben dus zo iemand die niet dik wordt
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_5987536
quote:
Op donderdag 26 september 2002 19:34 schreef Jipje het volgende:

[..]

ik eet 5 boterhammen en een gewone avondmaaltijd, geen idee hoeveel kcal.. eerlijk gezegd interesseert het me ook niet zo. Sommige mensen kunnen zoveel eten als ze willen, anderen zijn dik en krijgen er gewoon niks af... Ik ben dus zo iemand die niet dik wordt


Eet je geen snoep of tussendoortjes dan?
Praten over je psyche met onderwerpen als verslaving, seks, dromen en werk? www.praten.com
pi_5987543
Ik eet echt alles wat op voor handen is (eetbaar dan + afentoe poging om vriendje op te eten). Soms is dat wel drie dagen achter elkaar snacken als avondeten. Verder de hele dag snoepjes, koekjes, kroketten bla veel dus. Afentoe fruit en groente.

Tsjaa ik eet super slecht en toch kom ik niet veel aan. Ik ben 1.70 en weeg 55 kg en dat wordt nooit meer dan 59 kg.

Ik krijg denk ik veel meer dan 2100 calorieen binnen, maar goed dat zal ik wel gaan merken als ik dertig ben ofzow. Dan wordt ik waarschijnlijk erg mollig ofzow. Nou voorlopig laat ik mooi niks staan.

pi_5987670
* Karinaatje kijkt gelijk even hoe catena eruit ziet...
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  donderdag 26 september 2002 @ 19:52:20 #6
34140 brilly
Opgeheven user.
pi_5987706
Dit is een discriminerend topic tegenover de wat minder slanke vrouwen


[Ontopic]
Catena mag er zeker zijn
[/ontopic]

pi_5987720
quote:
Op donderdag 26 september 2002 19:49 schreef Kogando het volgende:
* Karinaatje kijkt gelijk even hoe catena eruit ziet...
Ja, jij ook blijkbaar ;-)
Praten over je psyche met onderwerpen als verslaving, seks, dromen en werk? www.praten.com
pi_5987731
hangt er maar net aan wat je slank vind, ik vind meiden waar je hun ribben kan tellen niet echt slank, das niet om aan te zien. beetje vet is best wel gezond!
"I have never let my schooling interfere with my education!" - Mark Twain
pi_5987737
5 boterhammen? ik eet totaal 3 boterhammen per dag, en geen tussendoortjes maar wel een grote avondmaaltijd
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_5987762
quote:
Op donderdag 26 september 2002 19:52 schreef brilly het volgende:
Dit is een discriminerend topic tegenover de wat minder slanke vrouwen


[Ontopic]
Catena mag er zeker zijn
[/ontopic]


Dat laatste ben ik met je eens. Maar ik vind dit niet discriminerend voor minder slanke vrouwen. Ik vind juist asociaal dat sommige mensen anderen dik vinden die normaal eten terwijl ze zelf gewoon veel te weinig eten!
Praten over je psyche met onderwerpen als verslaving, seks, dromen en werk? www.praten.com
pi_5987771
quote:
Op donderdag 26 september 2002 19:53 schreef Karinaatje het volgende:

[..]

Ja, jij ook blijkbaar ;-)


Yep... Jammer dat jij geen foto boekie hebt..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_5987792
quote:
Op donderdag 26 september 2002 19:57 schreef Kogando het volgende:

[..]

Yep... Jammer dat jij geen foto boekie hebt..


Ik ben nog aan het kijken hoe dat moet. Ben net nieuw namelijk...
Praten over je psyche met onderwerpen als verslaving, seks, dromen en werk? www.praten.com
pi_5988845
Voor de mensen die niet weten hoeveel kcal op 1 dag:

http://users.skynet.be/snoopy/tabel.htm

best handig toch

*ben man dus zout al op*

pi_5988900
quote:
Op donderdag 26 september 2002 21:00 schreef McGilles het volgende:
Voor de mensen die niet weten hoeveel kcal op 1 dag:

http://users.skynet.be/snoopy/tabel.htm

best handig toch

*ben man dus zout al op*


Nog handiger: http://www.overgewicht.nl
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 15:54:45 #15
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_6057720
ik ben dan wel geen vrouw maaar ik spreek voor mijn vriendin.

Ze weegt op het moment 53 kilo en is 1:60.
Het heeft niets te maken met hoeveel je eet maar eerder hoe je lichaam daarop reageerd. Ik zelf ben 1:80 en weeg 80 kilo en ik eet netzoveel als mijn vriendin.

dus ja

>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 15:57:22 #16
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6057762
Ik eet alles, maar dan ook alles. Gewoon snoepen, chips, nootjes, zoet beleg op brood, toetjes, taartjes....
'S morgens eet ik 4 boterhammen, en smiddags nix. 'S avonds eet ik gewoon 1 bord van wat mijn moeder klaar maakt. Tussendoor eet ik heeeel veel, net weer nootjes op, drink veel cola, vanmorgen kersenflap op...ik kan alles eten wat ik wil en blijf gewoon slank
Heel handig is dat, ik kan ook gewoon rustig elke week maccen...merk ik helemaal nix van

Ben 1,80 meter en weeg nu 63...kom nooit boven de 65 uit

To infinity…and beyond!
pi_6057827
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:57 schreef ivetje het volgende:

Ben 1,80 meter en weeg nu 63...kom nooit boven de 65 uit


Toch zou ik wel uitkijken.

Een vriendinnetje van mij had precies hetzelfde als jij hebt en makate zich er nooit druk om.

Tot ze over de 20 jaar was en ineens vreselijk begon aan te komen.

Gewoon beetje oppassen kan geen kwaad.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 16:03:37 #18
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6057880
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:00 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Toch zou ik wel uitkijken.

Een vriendinnetje van mij had precies hetzelfde als jij hebt en makate zich er nooit druk om.

Tot ze over de 20 jaar was en ineens vreselijk begon aan te komen.

Gewoon beetje oppassen kan geen kwaad.


Ik let er ook wel op ja
Als ik merk dat ik ga aankomen ga ik erop letten. Mijn moeder heeft nl ook altijd problemen met haar gewicht, dus ik kan het ook makkelijk hebben
To infinity…and beyond!
pi_6057886
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:03 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ik let er ook wel op ja
Als ik merk dat ik ga aankomen ga ik erop letten. Mijn moeder heeft nl ook altijd problemen met haar gewicht, dus ik kan het ook makkelijk hebben


Idd, had haar moeder ook.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6084162
mhh ik eet sochtends meestal niet, of ik haal wat onderweg naar school...dan eet ik op school misschien iets, en als ik dan smiddags thuiskom eet ik meestal allemaal hapjes en boterhammen tot avond eten, en dan dus nog eens avond eten. en meestal een midnight snack

slech, slecht ik weet het.

ik ben 1.65 ofzow en weeg tussen de 50 en 53 kilo

Gekke mensen maken de wereld leuk =)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')