abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 21:58:07 #1
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_383609
Hier de commentaren.

Eerst maar Bij Big Brother om 21.45

Beau doet het eigenlijk verbazingwekkend leuk. Volgens mij komt hij beter tot z'n recht als reporter/item maker dan als presentator. Ik vond dat hij ook heel leuk met het dochtertje van Hieke omging.

pi_383663
Ferdi en Georgie hebben zich beiden van hun beste kant laten zien..

Robin van zijn minste..

  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 oktober 2000 @ 22:33:02 #3
862 Arcee
Look closer
pi_383664
Dezeuree: "Dan geeft-ie alleen maar een nog grotere bek terug"
Vewdy heel droogjes: "ja, da's Robin"

heh heh, leuk, die Vewdy en Robin samen

  zaterdag 7 oktober 2000 @ 22:35:37 #4
3498 Barb
Graduated Fool
pi_383669
Arme Koos, iedereen cadeautjes en hij niet, zielepiet.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_383671
Weer een knap staaltje monteren, Desiree wordt ff lekker als een zeikdoos neergezet. Terecht natuurlijk want dat is ze ook
eh Beau.....ben je daar nog?
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 22:46:16 #6
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_383697
quote:
Op 07 oktober 2000 21:58 schreef LionHeart het volgende:
Hier de commentaren.

Eerst maar Bij Big Brother om 21.45

Beau doet het eigenlijk verbazingwekkend leuk. Volgens mij komt hij beter tot z'n recht als reporter/item maker dan als presentator. Ik vond dat hij ook heel leuk met het dochtertje van Hieke omging.


Ik moest erg lachen om dat filmpje bij de ouders van Kim in Epe. Vlak voordat ie aanbelde graaide ie zogenaamd nog even in de zakken van de jassen die aan de muur hingen, en toen ie de chaos in de tuin aanschouwde vroeg ie of er een granaat was ingeslagen.

Hilarisch werd het pas echt toen ie het dochtertje van Hieke (waar ie inderdaad erg schattig mee omging) vroeg om de bal over die metershoge schutting te gooien. Heel sarcastisch allemaal.

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 oktober 2000 @ 22:50:35 #7
862 Arcee
Look closer
pi_383705
quote:
Op 07 oktober 2000 22:35 schreef Barb het volgende:
Arme Koos, iedereen cadeautjes en hij niet, zielepiet.
Ja gaat toch niet Koos dissen hè
pi_383711
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 23:00:30 #9
3498 Barb
Graduated Fool
pi_383726
quote:
Op 07 oktober 2000 22:50 schreef Arcee het volgende:
Ja gaat toch niet Koos dissen hè
Welnee joh, ik vond het echt zielig voor hem

Okee, zonder flauwekul (t is tenslotte geen onzinforum hier): ik vond het echt heel sneu hoe hij op de bank zat te knipperen met zijn oogjes, druk bezig om tranen van teleurstelling terug te dringen omdat iedereen cadeautjes had en hij niet. Ik denk dat als ik in dat huis had gezeten (gruwel), dat ik dat ook een heel moeilijk moment had gevonden. In combinatie met de andere kant van de voetbal die boven kwam drijven, zal het best hard aan gekomen zijn. Koos is niet mijn favoriet (die heb ik geen nl.), maar dit gun ik hem ook niet.

[edit] spelfouten, gets, wat heb ik daar toch een hekel aan [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 07-10-2000 23:01]

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_383729
Voor Koos:

(allebei)
  zaterdag 7 oktober 2000 @ 23:10:39 #11
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383747
Leuk om Robin's verhaal over de verdwenen liefde te horen.

Annet maar lekker dom doen alsof ze van niets wist en Miranda maar proberen of er echt niets meer in zat

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  FOK!fossiel zaterdag 7 oktober 2000 @ 23:10:48 #12
2628 Karin
pi_383748
Ik vind het ook wel heel stom van ze dat ze die kadootjes geven terwijl het nog niet eens compleet is. Wacht dan effe en geef het dan allemaal tegelijk. Het is niet zo dat de bewoners er op zaten te wachten ofzo dus ze hadden het best wel eventjes uit kunnen stellen. En trouwens het zou dit jaar toch nog strenger zijn (contact met de buitenwereld enzo)????
  zondag 8 oktober 2000 @ 17:25:41 #13
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_384533
quote:
Op 07 oktober 2000 23:10 schreef Karin het volgende:
Ik vind het ook wel heel stom van ze dat ze die kadootjes geven terwijl het nog niet eens compleet is. Wacht dan effe en geef het dan allemaal tegelijk. Het is niet zo dat de bewoners er op zaten te wachten ofzo dus ze hadden het best wel eventjes uit kunnen stellen. En trouwens het zou dit jaar toch nog strenger zijn (contact met de buitenwereld enzo)????
Jaha, maar ze hadden natuurlijk allang een uitzending van Bij Big Brother gepland. Die moet natuurlijk gewoon doorgaan. Da's logisch.

En het is dit jaar idd zeker niet strenger dan vorig jaar. Helaas.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')