abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 oktober 2013 @ 18:20:10 #201
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131784157
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:55 schreef laziness het volgende:

[..]

Is goed.

En Maxomorra valt groot dus ik zou 86/92 nemen voor M.
O. draagt nu de 98/104
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:55 schreef laziness het volgende:

[..]

Is goed.

En Maxomorra valt groot dus ik zou 86/92 nemen voor M.
O. draagt nu de 98/104
O+
thanx!
pi_131797943
Wat fijn dat de moonkids groot valt. Ik heb voor Luuk maat 80 besteld, maar hij heeft ineens een groeispurt ofzo. Hij eet me de oren van het lijf en past sommige dingen al maat 86...
*poef* nu is het weg
pi_131798642
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:50 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Met knoopjes vind ik het inmiddels ook pyjama's maar met een rits vind ik ze nog wel heel tof :Y
(Jelte wordt volgende maand 2)
Met knoopjes vind ik het bij elise al niet leuk meer.
Ik vind zo'n zipsuit wel heel leuk, maar niet voor.Floris. Hij hield er zelf ook niet van en ik gok dat dat niet veranderd is :')
Maar goed scheelt weer geld
pi_131800847
Net uit Engeland gekregen. Voor dreumes:


En deze voor de grote. Alleen heeft zij zich in de maat vergist of het is heel lang geleden gekocht (3-4 jaar). Even kijken of het nog past:
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_131802542
Vult Next ook aan? Gister een mandje gevuld toen ik op de verkeerde Next zat die niet naar nederland leverd. Op de next site die wel in Nederland levert is bijna alles out of stock. Jammer..
Heeft iemand toevallig dit shirt in 98 of 122 en vind er per ongeluk niks aan?
http://nl.nextdirect.com/en/g49536s2#870045
pi_131802632
Hoi hoi, weet iemand een (online) winkel waar ze mintgroene lange mouwen rompers hebben? Ik zoek maat 62/68, maar kan tot nu toe nog niets vinden.
pi_131802991

Niet helemaal mintgroen, maar misschien komt het in de buurt? 8 euro.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:34:49 #208
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131803362
quote:
18s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Vult Next ook aan? Gister een mandje gevuld toen ik op de verkeerde Next zat die niet naar nederland leverd. Op de next site die wel in Nederland levert is bijna alles out of stock. Jammer..
Heeft iemand toevallig dit shirt in 98 of 122 en vind er per ongeluk niks aan?
http://nl.nextdirect.com/en/g49536s2#870045
Ik heb t idee van niet :'( . Elke keer als ik iets vind wat out of stock is, verdwijnt het na een tijdje vanzelf van de site :(. Dus als iemand de vosjespyjama besteld heeft in maat 74 of 80 en m toch niet meer wil, dan hou ik mezelf aanbevolen...
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:35:08 #209
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131803372
Das wel een héél andere kleur dan mintgroen :+ eerder legergroen.



Zoiets? Al lijkt ie op mijn laptop ook wat blauwig.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:38:55 #210
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131803501
Hoe vallen die kleertjes van Next?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:41:11 #212
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131803531
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:57 schreef laziness het volgende:

[..]

De 98/104 broeken vallen meer als 104 dan maat 98.
Idem voor de tshirts.
Dus ik zou zeggen ruim.
Dit zei ik een aantal posts geleden op dezelfde vraag :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_131803828
Ah bedankt :) ik kom hier eigenlijk nooit dus niet gezien
pi_131804012
En nu wil ik ook mijn limango moonkids bestelling!
*poef* nu is het weg
pi_131805234
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Das wel een héél andere kleur dan mintgroen :+ eerder legergroen.
Hmm, op mijn scherm is hij eerder zacht groen dan legergroen. But then again, instellingen kunnen altijd anders zijn. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_131809778
Als er nog iemand op zoek ik naar goedkope rompers.. Ik zag net bij het kruidvat een vijf-pak rompers afgeprijsd en nog eens 50% kassa korting dus een vijf-pak voor 3,50
(Volgens mijn collega fijne rompers en ze voelen ook fijn, heb zelf alleen grotere maten besteld dus nog niet getest)
Zij mouwloos in lichtroze/donkerroze of lichtblauw/donkerblauw..
  donderdag 3 oktober 2013 @ 14:55:33 #218
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131810515
Gewoon even een nieuwsgierig vraagje: zijn er hier ook moeders die op kinderbijslag-dag naar de winkel rennen om groot inkopen te doen? Vriend zei dat het zo druk was in de stad gisteren met moeders + kinderen.

Ik had t helemaal niet door, wist t wel, 1 oktober, maar op welke dag dat dan valt, ik ben zo'n warhoofd die de datum regelmatig mis heeft... Heb dus afgelopen maandag al inkopen gedaan, gelukkig, anders had ik vandaag (=vrije dag) ook in die chaos gestaan met J. was ie niet blij van geworden...

En online inkopen doe ik eigenlijk year-round, als er leuke aanbiedingen zijn dus, korting * korting + sale enzo >:) , en Marktplaats! maar daar is het momenteel ook een gekkenhuis ;(
  donderdag 3 oktober 2013 @ 14:57:42 #219
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131810576
Nuh, mijn potje is niet afhankelijk van de kinderbijslag.
En ik koop bijna niks meer in de winkel. Lang leve online shoppen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 3 oktober 2013 @ 15:08:11 #220
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131810828
Hier ook vooral online idd (lang leve NEXT :D), alleen rompers altijd in winkel, want die van zeeman en hema zitten J. het beste... En afgelopen maandag ook 2 pyjama's voor 6 euro p.s. (wibra heeft best leuke af en toe). Merkkleding (kik*kid, imps&elfs, 4ff, moonkids O+ ) vind ik soms leuk, maar komt hier vooral tweedehands in huis (marktplaats, of vintykids), of via outlet-sites, daar betaal ik echt niet de originele winkelprijs voor... En verkopen doe ik dan gewoon weer hier in V&A of op marktplaats als t niet meer past ^O^

En als ik via hier een goede tip krijg, wil ik nog wel eens naar de winkel gaan. Zoals laatst de gele meisjes-skinny van de wibra die ook prima geschikt is voor slanke jongensbaby's. Hij zat prima, hoop dat ie ook weer mooi uit de was komt.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 15:13:49 #221
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131810961
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:57 schreef laziness het volgende:
Nuh, mijn potje is niet afhankelijk van de kinderbijslag.
En ik koop bijna niks meer in de winkel. Lang leve online shoppen.
Ter verduidelijking.
De kinderbijslag is wel fijn. Zonder zou O. een stuk minder leuke kleertjes hebben want dan zou ik het bij de geijkte winkels moeten houden maar ik maak het niet in 1x op en we storten maandelijks ook in dat potje waardoor er altijd wel in zit.
Ik zit dus niet elk kwartaal met smart op die kinderbijslag te wachten omdat alles al op is. Ik ga er gemodereerd mee om.
Ben er nu wel blij mee zodat ik sinterklaas inkopen kan doen.

Het is bij ons niet zo zoals bij mijn schoonzus dat de kinderbijslag een leuk extraatje is voor op de kinderspaarrekening. Was het maar waar.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 3 oktober 2013 @ 15:17:08 #222
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131811035
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:13 schreef laziness het volgende:

[..]

Ter verduidelijking.
De kinderbijslag is wel fijn. Zonder zou O. een stuk minder leuke kleertjes hebben want dan zou ik het bij de geijkte winkels moeten houden maar ik maak het niet in 1x op en we storten maandelijks ook in dat potje waardoor er altijd wel in zit.
Ik zit dus niet elk kwartaal met smart op die kinderbijslag te wachten omdat alles al op is. Ik ga er gemodereerd mee om.
Ben er nu wel blij mee zodat ik sinterklaas inkopen kan doen.

Het is bij ons niet zo zoals bij mijn schoonzus dat de kinderbijslag een leuk spaarpotje is op de kinderspaarrekening. Was het maar waar.
Hier sparen we maandelijks een vast bedrag voor J. Kinderbijslag gaat wel op aan hem, maar idd zoals jij zegt, gemodereerd. En de eerste sinterklaas/ verjaardagskado's zijn hier idd ook binnen (zit nog geen maand tussen...)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 15:20:51 #223
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131811124
Wij sparen op een spaarrekening en storten nog geld op een rekening waar de kinderbijslag ook op komt en daar kopen we spullen van hem voor. Zo kan ik met gerust hart tussendoor wat kopen zonder dat manlief begint te zeuren :+
Op die rekening komt trouwens ook het geld binnen van kleertjes die ik verkoop. Zo wordt het altijd weer aan O. besteed. Zij het luiers, schoenen, kleertjes, speelgoed.

Wij vinden het prettig zo. Er is altijd in één oogopslag online te zien hoeveel we te besteden hebben voor hem en we zorgen dat ie nooit leeg is zodat we altijd kunnen kopen wat hij op dat moment nodig heeft.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_131811811
Ik shop eigenlijk gewoon wanneer het uitkomt. Sterker nog, door jouw bericht MM kom ik er achter dat kinderbijslag blijkbaar binnen is (en ik weet eerlijk gezegd niet eens hoeveel dat is :@).

We sparen het niet voor hem, het gaat op de grote hoop die gezamenlijke rekening heet. Daar betalen we - op persoonlijke dingen na - alles van, ook voor hem. Maandelijks gaat er een vast bedrag daarvan naar zijn spaarrekening (en naar die van ons).
Kleertjes betaal ik vaak zelf omdat er geen paypal of cc gekoppeld is aan rekening en ik het meeste via internet doe, dus af en toe maak ik eens wat terug over naar mezelf.

In principe wordt de kinderbijslag dus wel aan hem besteed, maar niet op het moment dat het binnenkomt. Toevallig is hij nu bijna jarig en hebben we een autostoeltje gekocht :X dus die kinderbijslag is al ruim op zeg maar.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 15:53:13 #225
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131811930
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:55 schreef mousemicky het volgende:
Gewoon even een nieuwsgierig vraagje: zijn er hier ook moeders die op kinderbijslag-dag naar de winkel rennen om groot inkopen te doen? Vriend zei dat het zo druk was in de stad gisteren met moeders + kinderen.

Ik had t helemaal niet door, wist t wel, 1 oktober, maar op welke dag dat dan valt, ik ben zo'n warhoofd die de datum regelmatig mis heeft... Heb dus afgelopen maandag al inkopen gedaan, gelukkig, anders had ik vandaag (=vrije dag) ook in die chaos gestaan met J. was ie niet blij van geworden...

En online inkopen doe ik eigenlijk year-round, als er leuke aanbiedingen zijn dus, korting * korting + sale enzo >:) , en Marktplaats! maar daar is het momenteel ook een gekkenhuis ;(
nope, niet meer of minder dan anders.

Ik koop meestal nieuw, in sale of soms daarbuiten. Ik probeer wel eens iets via marktplaats maar das meestal naast de pot piesen.

Op dit moment wil ik dit jurkje voor Noortje maar het liefst voor minder dan 30 euro. Dus als iemand een goede code heeft......
pi_131812053
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:57 schreef laziness het volgende:
Nuh, mijn potje is niet afhankelijk van de kinderbijslag.
En ik koop bijna niks meer in de winkel. Lang leve online shoppen.
+1
pi_131812057
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:53 schreef becky27 het volgende:

[..]

Met code MAXOMORRAHERFST krijg je tot vrijdag 20% korting op Maxomorra. Om ruimte te maken voor de wintercollectie http://www.musjes.com/dutch/op-merk-zoeken/maxomorra.html

had je deze al gezien Becky?!
pi_131812069
edit quote faal...
pi_131812081
aaaargh!
pi_131812129
Zojuist besteld:







pi_131812169
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:48 schreef Mineola het volgende:
Ik shop eigenlijk gewoon wanneer het uitkomt. Sterker nog, door jouw bericht MM kom ik er achter dat kinderbijslag blijkbaar binnen is (en ik weet eerlijk gezegd niet eens hoeveel dat is :@).

+ 1 (echt precies :D)

We krijgen sinds haar geboorte elke maand geld van oma en opa die we op haar spaarrekening zetten

Oh Kyara <3 waar heb je ze besteld?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:08:07 #232
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131812313
Wij hebben het op een aparte rekening zodat niet de gezamenlijke leeg is als er nog vaste lasten af moeten :+

En we storten ieder elke maand een bedrag van ons salaris naar die rekening zodat het er niet op neer komt dat ik dat allemaal van mijn salaris betaal omdat ik nou eenmaal de kleren koop.

Nu Lindex ideal heeft gebeurt het ook niet meer dat ik vergeet geld van die rekening naar mijn CC te boeken waardoor ik het uiteindelijk zelf betaal.
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:10:03 #233
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131812363
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:57 schreef Mineola het volgende:

[..]

Met code MAXOMORRAHERFST krijg je tot vrijdag 20% korting op Maxomorra. Om ruimte te maken voor de wintercollectie http://www.musjes.com/dutch/op-merk-zoeken/maxomorra.html

had je deze al gezien Becky?!
alleen maat 122/128 nog en da past nie
pi_131812454
lazi ik ben ook de enige die kleding koopt :D
H&M betalen we van de gezamenlijke rekening (accept giro) maar al het andere koop ik (speelgoed/boeken) trouwens ook ;) dan betaald mijn man maar de energie en waterrekening en doet betaald ook meer voor de boodschappen :+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_131812460
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:02 schreef bitterend het volgende:
Oh Kyara <3 waar heb je ze besteld?
Bij Ernstings Family (Duitsland). Ze bezorgen alleen niet in NL maar het wordt nu in de winkel in Kranenburg afgeleverd (dus geen verzendkosten).

Meisjeskleding allemaal x2 trouwens ;)
pi_131812499
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:48 schreef Mineola het volgende:
We sparen het niet voor hemhaar, het gaat op de grote hoop die gezamenlijke rekening heet. Daar betalen we - op persoonlijke dingen na - alles van, ook voor hemhaar. Maandelijks gaat er een vast bedrag daarvan naar zijn spaarrekening (en naar die van ons).
Bedankt voor het opschrijven :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_131812516
quote:
17s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:12 schreef Kyara het volgende:

[..]

Bij Ernstings Family (Duitsland). Ze bezorgen alleen niet in NL maar het wordt nu in de winkel in Kranenburg afgeleverd (dus geen verzendkosten).

Meisjeskleding allemaal x2 trouwens ;)
Lucky ladies O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:15:42 #238
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_131812522

Oh hij is zo tof O+

En hier kopen we als het kan. Meestal zo rond salaristijd :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_131812549
Hij is leuk Vlindur!
pi_131812551
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:08 schreef laziness het volgende:
Wij hebben het op een aparte rekening zodat niet de gezamenlijke leeg is als er nog vaste lasten af moeten :+

En we storten ieder elke maand een bedrag van ons salaris naar die rekening zodat het er niet op neer komt dat ik dat allemaal van mijn salaris betaal omdat ik nou eenmaal de kleren koop.

Nu Lindex ideal heeft gebeurt het ook niet meer dat ik vergeet geld van die rekening naar mijn CC te boeken waardoor ik het uiteindelijk zelf betaal.
Daarom zou die aparte rekening voor ons wel handig zijn, maar ja, dat is weer een rekening extra om geld naar over te maken....

Oooh Vlindur, wat staat die kleur hem goed zeg! (dat zou mijne dan ook goed staan denk ik... hmmm, kinderbijslag was binnen he?!)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:17:06 #241
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131812553
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:12 schreef bitterend het volgende:
lazi ik ben ook de enige die kleding koopt :D
H&M betalen we van de gezamenlijke rekening (accept giro) maar al het andere koop ik (speelgoed/boeken) trouwens ook ;) dan betaald mijn man maar de energie en waterrekening en doet betaald ook meer voor de boodschappen :+
Wij maken ieder naar rato een deel van het salaris over voor de vaste lasten. Hij meer dan ik want hij werkt en verdient meer dan ik.
Maar ik vind het onzin dat we dan beiden nog een stukje salaris over zouden houden om persoonlijk te besteden en ik daar dan nog kleertjes van zou moeten betalen. Dus daarom ook weer naar rato nog een bedrag naar de rekening waar kleertjes van gekocht worden.
Er is in ieder geval nooit discussie. Deze manier werkt voor ons.

Zie nou dat het prima kan Vlindur :Y Staat hem goed!
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:18:18 #242
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131812587
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:16 schreef Mineola het volgende:

[..]

Daarom zou die aparte rekening voor ons wel handig zijn, maar ja, dat is weer een rekening extra om geld naar over te maken....
1x automatisch overschrijven instellen en klaar o|O

[ Bericht 1% gewijzigd door laziness op 03-10-2013 16:32:54 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_131812791
Ik krijg de kinderbijslag binnen en hij stort het geld voor kleding en boodschappen de rest blijft bij hem :) alle cursussen,sport, zwemlessen dat gaat van mijn rekening. En ik zorg dat er een redelijk budget is voor alles. Ik hoef kleding aankopen niet te melden. En als ik twijfel of het te duur is dan beslist hij.
Maargoed ik geef sowieso niet bizar veel uit. Veel low budget dingen mixen met duurdere.
En heel veel sale shoppen. *O* Het helpt ook dat er hier geen winkels zijn en we sowieso 20 minuten moeten rijden voor we in de buurt van winkels zijn :D
pi_131812800
Lazi, nogal offtopic dus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131812841
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:10 schreef becky27 het volgende:

[..]

alleen maat 122/128 nog en da past nie
dat is sund...
pi_131812972
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic: Spees waar haal ik nog meer van die sjaaltjes/ kwijlappen vandaan? Gewoon voor de leuk. O+
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:32:38 #247
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131812996
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:26 schreef Mineola het volgende:
Offtopic dus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_131813329
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef laziness het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mango, bij Bubbabibs bijvoorbeeld
pi_131813373
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic:

Ik heb eindelijk mijn foute website terug gevonden met foute maar heerlijke wollen tuniekjes en vestjes :')

http://www.incadream.nl/
pi_131813413
Die vestjes heb ik ook. Nooit aangehad en nu passen ze volgens mij niet meer -O-
pi_131813788
Oh wow, sommige daarvan schitteren echt in lelijkheid zeg...!
  donderdag 3 oktober 2013 @ 17:01:13 #252
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131813791
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Mangostine het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontopic: Spees waar haal ik nog meer van die sjaaltjes/ kwijlappen vandaan? Gewoon voor de leuk. O+
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:43 schreef Mineola het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mango, bij Bubbabibs bijvoorbeeld
Ja en hier!
Ik heb ze ook nog ergens anders besteld een keer, bij een chinese e-store maar ik kan hem niet meer vinden.
pi_131813807
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:01 schreef Mineola het volgende:
Oh wow, sommige daarvan schitteren echt in lelijkheid zeg...!
Hahaha ja erg he. Maar soms staat er ineens een hele leuke tussen.
En ze zijn zo lekker warm O+
pi_131813983
Ik denk dat ik deze maar voor man en mijzelf ga bestellen, ik ben opeens helemaal geinspireerd door Mango's opmerking dat zij en haar kerel cadeaus voor elkaar kopen! 8-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131814014
Oh ja, matching outfits! O+ O+
pi_131814050
Ik zie ons al helemaal staan!
Even kijken of er ook een kindervariant is, dan kunnen we meteen bij de eerste sneeuw de kerstkaart voor volgend jaar schieten!
pi_131814121
hahahah voor kerstkaarten heb ik ook nog wel leuke pyama's :D



Linksboven <3





[ Bericht 17% gewijzigd door Pvoesss op 03-10-2013 17:29:11 ]
pi_131814362
Als ik bij Vaenait wil bestellen, hoeveel groter moet dat dan eigenlijk? Of verschilt dat per kledingstuk.

(voor de meisjes in maat 74 en M in 92, NL size dus)
pi_131814402
quote:
17s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:09 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, matching outfits! O+ O+
Wij hadden/ hebben wel eens dezelfde trui aan :') de kinderen deden dan weer niet mee :+
En dan de foto's op internet gebruiken alsof we het nog mooi vinden ook :D O+


Ik twijfel over deze :D
pi_131814435
quote:
17s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:22 schreef Kyara het volgende:
Als ik bij Vaenait wil bestellen, hoeveel groter moet dat dan eigenlijk? Of verschilt dat per kledingstuk.

(voor de meisjes in maat 74 en M in 92, NL size dus)
Dat is nog spannender dan een kindersuprise ei :')
Soms lijkt het voor geen meter of dan is de ene heel groot en de ander heel klein :D
  donderdag 3 oktober 2013 @ 17:27:28 #261
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131814485
Om welk pak gaat het Kyara? Misschien dat ik je er verder mee kan helpen. Ik heb een aantal zip-/jumpsuits en een pyjama.
pi_131814533
Iemand nog tips voor goedkope strukmutsjes? Ik wil er meer! Is daar niet een leuke ebay link voor?



O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_131814632
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Om welk pak gaat het Kyara? Misschien dat ik je er verder mee kan helpen. Ik heb een aantal zip-/jumpsuits en een pyjama.
euhm, ik zag in elk geval een pyjama met een brandweerauto er op. En nog iets :@
  donderdag 3 oktober 2013 @ 17:34:54 #264
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131814664
Ik heb een vergelijkbare pyjama, in de kleinste maat, ik dacht 2-3 jaar. Die past nu vrij goed, beetje groot. Ik denk maat 80 ongeveer.
pi_131814802
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:29 schreef Marjolijntje het volgende:
Iemand nog tips voor goedkope strukmutsjes? Ik wil er meer! Is daar niet een leuke ebay link voor?

Ik koop ze bij goedvantoen en littleshoparoundthecorner.

Altijd heel veel "oude" modellen in de aanbiedingen of goedkope pre-orders :)
ebay is weinig te vinden of verkeerde pasvorm en onbruikbaar.
pi_131814846
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:29 schreef Marjolijntje het volgende:
Iemand nog tips voor goedkope strukmutsjes? Ik wil er meer! Is daar niet een leuke ebay link voor?

[ afbeelding ]

O+
http://www.littleshoparoundthecorner.nl/c-622937/mutsjes/
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_131815028

Mijn lievelings merk in mutsjes is JNY O+
pi_131815095
Ohhh O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_131815173
Ik hoopte op echte low-budget mutsjes van 5 euro ofzo, met leuke printjes :) goedvantoen en LSATC ken ik!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_131815466
Nee die zijn er niet :'(
Ik heb er nog een paar in verhuisdozen zitten maar ik heb nu iig deze in de collectie O+
En dan heb ik er ook nog genoeg zonder print :@ En ik hoop dat ik de rest allemaal weer tegenkom met uitpakken. Aangezien ik er 2 al een poos nergens meer heb gezien -O-


Ik heb er iig genoeg voor het eerste jaar in alle maten.
Ook in de zomer gebruik ik ze heel erg veel ivm zon. O+
  donderdag 3 oktober 2013 @ 19:11:59 #272
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131817273
Was het maar waar dat ze goedkoop ergens te krijgen zijn....ik heb er al vaak naar gezocht. Beide kindjes dragen hier mutsjes, D haast elke dag en Lientje wanneer ze er zin in heeft, die pakt er dan zelf een. O+

Sowieso zijn die van Duns schaars verkrijgbaar. Blijblij heeft ze en Goedvantoen, de eerste heeft ze ook nog wel eens goedkoop en ook van Smafolk. Goedvantoen vind ik online duur met alles, op een beurs is dat dan wel weer te doen.

Marjo, welke maat zoek je? Ik heb nog een Duns met harten, moet ik even kijken welke maat het is, zo uit mijn hoofd 45.
pi_131817692
Ze heeft nu een Duns maat 47 en die past nu precies goed, inderdaad ook op de beurs gekocht. Ik had er toen meer mee moeten nemen, Duns heeft zulke leuke printjes!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_131817752
Ik heb niets met mutsjes, jumpsuits daarentegen...
Net binnen gekregen O+
pi_131817884
Over blijblij gesproken :D Ik wil deze 2 kopen ik twijfel alleen over de maat.
56 heb ik echt genoeg van dus dan moet ik gaan voor 62 of 68 :?




lol spewey ik durf niet te laten zien hoe erg veel jumpsuits ik heb O+
  donderdag 3 oktober 2013 @ 19:37:56 #276
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131818065
Ik kocht ook gerust al in 62 en wat dingen in 68 als ik ze echt heel mooi vond. Nu koop ik alleen nog 74, want kleiner heb ik genoeg. O-)

Dus ik zou het doen. :)
pi_131818477
quote:
17s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:22 schreef Kyara het volgende:
Als ik bij Vaenait wil bestellen, hoeveel groter moet dat dan eigenlijk? Of verschilt dat per kledingstuk.

(voor de meisjes in maat 74 en M in 92, NL size dus)
Wat wil je bestellen? Ik heb binnenkort deze (fleece) pakjes over... roze en paars. Ze zitten nu in mt 74 en Vaenait maat 6-12 mnd past nog. Heb ook een grotere maat liggen maar die is echt nog te groot.



[ Bericht 3% gewijzigd door Cathmar op 03-10-2013 20:00:06 ]
Met een meidenkwartet
  donderdag 3 oktober 2013 @ 19:55:45 #278
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131818720
Stash! :D Maat 56, 62 en heel iets 68. En dan zaten er nog drie in de was.
Inmiddels is 56 te klein.... 62 en 68 past hem goed.

  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:02:50 #279
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131819009
Ik ben overigens nu meer van van playsuits, jumpsuits ben ik wat klaar mee...
Dit model dus, het staat mijn ventje erg leuk, leuker als een pak uit een stuk.

pi_131819170
Oe die wil ik wel overkopen dat soort dingen.. O+ O+
Ik wil je zoon ook wel hebben ik vond hem zo leuk zaterdag O+
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:08:13 #281
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131819253
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
Over blijblij gesproken :D Ik wil deze 2 kopen ik twijfel alleen over de maat.
56 heb ik echt genoeg van dus dan moet ik gaan voor 62 of 68 :?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

lol spewey ik durf niet te laten zien hoe erg veel jumpsuits ik heb O+
Die broekjes zou ik in 62 doen. Toen de mijne in maat 68 groeide (met 7 en een halve maand ;( ), wilde ik wel eens wat stoerders, dus toen kreeg ie ook spijkerbroekjes. En misschien is het in de winter wat fris, die broekjes, weet niet hoe dik de stof is?

Juud, ik vind jumpsuits met rits dan juist weer leuker, en dan effen, of met een rustige kleurstelling, niet die drukke patronen. Playsuits, mwah, heb ik geen, vind ik niet zo. Gewone jumpsuits met drukker zijn hier pyjama's...
pi_131819365
Ik ken het merk verder niet.
Ik ben anti spijkerbroeken :@ omdat ik de kinderwagen amper gebruik en vooral draagdoeken gebruik is een spijkerbroek gewoon echt niet fijn. ik gok dat het met een maand of 5 in 68 zit maar zo lastig inschatten.

Een jumpsuit met rits is een zipsuit :D
pi_131819417
Juud, wat is het verschil tussen jump- en playsuits? Geen mouwen?

Vergat ik de pakjes van Spewey, die zijn echt leuk! Waar vandaan?
pi_131819445
Dunne broekjes zijn fijn met een maillotje eronder! O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:14:37 #285
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131819510
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ken het merk verder niet.
Ik ben anti spijkerbroeken :@ omdat ik de kinderwagen amper gebruik en vooral draagdoeken gebruik is een spijkerbroek gewoon echt niet fijn. ik gok dat het met een maand of 5 in 68 zit maar zo lastig inschatten.

Een jumpsuit met rits is een zipsuit :D
In de draagzak hier dus zipsuits ( :6 , ;)). Hele leuke van kik*kid O+ . Of een effen joggingbroekje van NEXT. Ik ben niet zo van de patroontjes op broeken geloof ik...
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:19:45 #286
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131819759
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:06 schreef Pvoesss het volgende:
Oe die wil ik wel overkopen dat soort dingen.. O+ O+
Ik wil je zoon ook wel hebben ik vond hem zo leuk zaterdag O+
Ik ga binnenkort uitzoeken en verkopen, zal het je laten weten.

En mijn zoon is tof. Hij gaat nu lachen met geluid en kletsen, zo leuk. O+
Zaterdag was wel wat te druk voor hem, overprikkeld na afloop... :{
pi_131820301
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:12 schreef Mineola het volgende:
Juud, wat is het verschil tussen jump- en playsuits? Geen mouwen?

Vergat ik de pakjes van Spewey, die zijn echt leuk! Waar vandaan?
Ja en met rits dus een zipsuit en dan heb je ook nog batsuits :D
Met haremstyle broek en armen :D
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:44:48 #288
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131820860
Ik merk nu, sinds noortje zonder luier is, ik dit soort broekjes tof vind, ik ben een beetje van de spijkerbroeken af maar ik vind het best fris als het winter wordt.





En voor isabel dit


  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:57:23 #289
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_131821584
Mooi, daar hou ik ook wel van.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 21:00:40 #290
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131821762
och als ik toch eens geld had



(I love pinterest. zo onthoud ik ook dingen!)
pi_131822189
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:13 schreef Pvoesss het volgende:
hahahah voor kerstkaarten heb ik ook nog wel leuke pyama's :D

[ afbeelding ]

Linksboven <3

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik had vorig jaar zo eentje, ik vond 'm fantastisch hysterisch O+

Ik heb ook eindelijk een leuke muts voor de winter gekocht. Kon nergens iets vinden. Ontdek net wel dat M's dikke winterjas (gekregen) een 86. Het gaat nu nog wel, maar ik ben bang dat hij er niet de hele winter meer door komt -O- Moet maar op zoek naar een maat groter dan binnenkort.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 21:09:10 #292
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_131822201
Was er hier nou iemand op zoek naar jongensmaillots?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 21:13:32 #293
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131822461
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef Marrije het volgende:
Was er hier nou iemand op zoek naar jongensmaillots?
Ik vond de grijs/ blauwe combiverpakking van H&M prima kunnen voor een jongen... Zijn echte jongdnsmaillots dan? Waar koop je zoiets?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 21:16:29 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_131822638
Ja die zijn er, met helicopters, raceauto's en tractors.
Van Mala.
pi_131822664
Lindex, H&M

pi_131822915
WE

met kortingen rond de 3 eur.

awesom-o
  donderdag 3 oktober 2013 @ 21:20:35 #297
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131822940
Duitsers hebben ook jongensmaillots :)

Oh die zijn gaaf KD!!!! :Y
  donderdag 3 oktober 2013 @ 21:20:55 #298
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_131822958
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef bodpa09 het volgende:
Lindex, H&M
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook leuk!
  donderdag 3 oktober 2013 @ 21:21:05 #299
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131822968
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef bodpa09 het volgende:
Lindex, H&M
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yuk, da's niet mijn ding :@ Doe dan maar effen in neutrale kleuren van de meisjesafdeling...
pi_131825520


ik moest m hebben voor Luus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')