abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 september 2013 @ 00:33:25 #1
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131539087




- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This isn't even my final form.
pi_131539097
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA ;(

Turkse vrouw uit Brabant met graad van Harvard is gedood in Somalie door gekke moslims. ;(

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)enia-heet-elif-yavuz
quote:
In his last moments, the 33-year-old appears to have tried to protect the woman who was to have their first child in just two weeks.
They were found curled together, Mr Langdon's arms wrapped protectively around Miss Yavuz.
pi_131539108
Die TT. :')
  woensdag 25 september 2013 @ 00:34:23 #4
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131539119
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Die TT. :')
Jij weet.
This isn't even my final form.
  woensdag 25 september 2013 @ 00:35:34 #5
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131539137
quote:
9s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

[..]

Erg tragisch man. Gelukkig hadden ze elkaar in hun laatste momenten.
This isn't even my final form.
pi_131539152
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:34 schreef Levolution het volgende:

[..]

Jij weet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:18 schreef Doratora volgende:

[..]

De laatste 3 zijn er gehandicapt uitgekomen, dus die zullen wel niet zo heel hard geslagen worden denk ik. Al hoorde ik laatst toch weer verhalen... Dus toch maar AMK ingeschakeld. En dat tegen je eigen ouders :+
Ghehe. Wat een volk. :') _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2013 00:36:41 ]
  woensdag 25 september 2013 @ 00:39:20 #7
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131539207
quote:
9s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

[..]

Ghehe. Wat een volk. :') _O-
Die Toradora spoort echt niet. Maar ze is wel tof op een rare manier.

This isn't even my final form.
  woensdag 25 september 2013 @ 00:43:37 #8
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131539295
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Thanks! :) Ik heb nog enkele vragen, aangezien ik ze iets specifieker moest stellen.

- 'Hoe feliciteer je de bruid/bruidegom?" bedoelde ik eigenlijk meer of je ze beide enkel een hand geeft, de ene kust en de andere een hand, of iets anders?

- 'Wat zijn dingen die erg gewaardeerd worden?" bedoelde ik eigenlijk wat is iets dat je niet verwacht maar wel fucking awesome is. Je hebt in elke cultuur wel iets wat erg gewaardeerd wordt. Bij ons is het bijvoorbeeld gebruikelijk dat je een cadeau koopt alvorens je op visite gaat. Zoiets moet je als buitenstaander maar net weten. Doe je dit niet, is het niet per se erg want je bent er niet bekend mee, doe je dit wel dan is het erg leuk.

- Hoeveel geld is minimaal acceptabel? Ik ben (nog g)een self made miljonair student. ¤ 50,-?

[..]

:')[ afbeelding ]

[..]

Haha. Ik heb dit boek zo goed als uit http://www.amazon.com/The(...)ook+of+body+language dus vandaar dat ik er op kwam. Hij/zij geeft als tip om op het moment dat jij je in een vreemde cultuur bevindt, het verstandig is om een local te vragen naar (lichaams)gedrag dat niet/wel gerespecteerd wordt. Vooral voor business is dit van grote belang.

[..]

:D
This isn't even my final form.
pi_131540822
Yuri, hoe goed ken je deze mensen? Als je niet super close met ze bent dan voldoet 20 euro prima.
pi_131540916
Ik dacht er nog even overna en ik denk te formeel. Het is erg vanzelfsprekend hoe je iemand feliciteert, right. :D Vooral bekenden.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 04:42 schreef Bortecinem het volgende:
Yuri, hoe goed ken je deze mensen? Als je niet super close met ze bent dan voldoet 20 euro prima.
Die ¤ 50,- zit dan wel goed. Ze verdienen het ook. :)


P.S ik wou laatst die DNA test aanschaffen maar er kwam nog ¤ 90,- aan verzendkosten bij. :o Heb het even uitgesteld.
If not now, then when.
pi_131541263
Ja zoals ik het zei, het ligt er maar net aan hoe close je met ze bent.

90 euro? Verzendkosten zijn 70 dollar, hoe kom je bij 90 euro?
pi_131547216
Fatih Terim ontslagen door galatasaray? :o
pi_131550109
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 12:08 schreef Triggershot het volgende:
Fatih Terim ontslagen door galatasaray? :o
Rammelde al een tijdje geloof ik. Wrijvingen tussen spelers, trainer en pakjeslui. En tja, 1-6 verliezen thuis helpt ook niet.

Op zich niet zo vreemd dat het zo is verlopen. Terim komt toch wel aan de bak. Nu mag-ie zich richten op het nationale elftal. :6.
pi_131550617
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:41 schreef expans het volgende:

[..]

Misschien een idee om categorieën toe te voegen (film/serie/documentaire); met docu's kan je denk ik veel meer linken.
Ik neem dus op wat er langs komt in de Nederlandse media. Heb ook oude (maar nuttige) docu's zoals 'In Turkije' en 'Langs de grenzen van Turkije' opgenomen. Daar wil ik vandaag 'Tante in Turkije' nog aan toevoegen.

Momenteel staan er vooral documentaires op (1 consumentenprogramma, 14 documentaires en 1 realityshow). Mocht er een Turkije-/Turken-gerelateerd serie of film uitgezonden worden neem ik dat ook op.

Tips en feedback stel ik wel op prijs. :9.
pi_131552061
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 07:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ja zoals ik het zei, het ligt er maar net aan hoe close je met ze bent.

90 euro? Verzendkosten zijn 70 dollar, hoe kom je bij 90 euro?
Ik roep maar wat in de buurt komt. Alsnog veel geld.
If not now, then when.
pi_131552332
Ik heb nog een DNA test over, je mag hem overkopen voor 80euro (inclusief verzendkosten etc.).
  woensdag 25 september 2013 @ 14:52:48 #17
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131552368
Haha, Borte heeft gewoon DNA-testen in huis slingeren. :D
This isn't even my final form.
pi_131552377
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb nog een DNA test over, je mag hem overkopen voor 80euro (inclusief verzendkosten etc.).
Hoeveel van die krengen heb je gekocht? :o.
pi_131552497
Vijf in totaal. :P Twee een paar jaar terug, en drie rond kerst vorig jaar. Een van die drie testen was voor mijn oma, maar ik was te laat, die is een paar dagen voor mijn vakantie naar Turkije overleden. Ik zou een ander familielid kunnen testen maar als ik de test kan verkopen, dan doe ik dat liever.
pi_131552652
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:57 schreef Bortecinem het volgende:
Vijf in totaal. :P Twee een paar jaar terug, en drie rond kerst vorig jaar. Een van die drie testen was voor mijn oma, maar ik was te laat, die is een paar dagen voor mijn vakantie naar Turkije overleden. Ik zou een ander familielid kunnen testen maar als ik de test kan verkopen, dan doe ik dat liever.
-O-. Başın sağolsun.

Best wel een kleine investering, vijf stuks. Komen daar geen extra kosten bij (maandelijkse kosten).
pi_131552849
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb nog een DNA test over, je mag hem overkopen voor 80euro (inclusief verzendkosten etc.).
Haha. Self made professor in DNA wetenschappen B. Ortecinem. _O_

Nice dat je er eentje beschikbaar hebt. Het spijt mij echter van je oma. ;(

Enkele vragen:

- is het een test die nog recent is (laatste versie laat maar zeggen)?
- zit de verzending van het bedrijf er bij in?
If not now, then when.
pi_131554112
Dank je wel Yuri en zarGon. En zarGon, nee, de abo kosten zijn twee jaar terug afgeschaft. De test is nu een stuk goedkoper dan toen wij die kochten, vandaar ook dat ik er vorig jaar drie heb gekocht.

En Yuri:

De test wordt uitgevoerd in het 23andme lab in California. Jij spuugt alleen in een buisje, dus zolang jouw spuug up to date is komt alles goed. :P En ja, de verzendkosten naar Amerika zijn inbegrepen - dat bedoelde ik ook met inclusief verzendkosten. Ik heb bij iedere test een DHL Express envelop gekregen waarin je de test moet opsturen. Je doet je test dus in die envelop en brengt hem daarna na een DHL Express point (geen normale DHL point dus). Een paar jaar terug kon je de test ook kosteloos thuis laten ophalen maar ik weet niet of ze dat nog steeds doen.

Maar goed, de test staat momenteel op mijn oma's naam maar dat maakt verder niet zo veel uit. Die namen zijn er puur voor de klanten zelf, zodat ze de testen niet door elkaar halen. Voordat jij in het buisje spuugt registreer je hem op 23andme.com. Tijdens het registreren kun je ervoor kiezen om een account aan te maken of de test te koppelen aan een al bestaande account - ik zou gewoon voor een nieuwe account gaan. Daarna kun je de naam van de test/account veranderen (wat ik ook liever heb dat je doet haha).

That's it. :P
pi_131559535
pi_131560246
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:42 schreef Bortecinem het volgende:
Dank je wel Yuri en zarGon. En zarGon, nee, de abo kosten zijn twee jaar terug afgeschaft. De test is nu een stuk goedkoper dan toen wij die kochten, vandaar ook dat ik er vorig jaar drie heb gekocht.

En Yuri:

De test wordt uitgevoerd in het 23andme lab in California. Jij spuugt alleen in een buisje, dus zolang jouw spuug up to date is komt alles goed. :P En ja, de verzendkosten naar Amerika zijn inbegrepen - dat bedoelde ik ook met inclusief verzendkosten. Ik heb bij iedere test een DHL Express envelop gekregen waarin je de test moet opsturen. Je doet je test dus in die envelop en brengt hem daarna na een DHL Express point (geen normale DHL point dus). Een paar jaar terug kon je de test ook kosteloos thuis laten ophalen maar ik weet niet of ze dat nog steeds doen.

Maar goed, de test staat momenteel op mijn oma's naam maar dat maakt verder niet zo veel uit. Die namen zijn er puur voor de klanten zelf, zodat ze de testen niet door elkaar halen. Voordat jij in het buisje spuugt registreer je hem op 23andme.com. Tijdens het registreren kun je ervoor kiezen om een account aan te maken of de test te koppelen aan een al bestaande account - ik zou gewoon voor een nieuwe account gaan. Daarna kun je de naam van de test/account veranderen (wat ik ook liever heb dat je doet haha).

That's it. :P
Oké, oké!

Ik heb al een account; waarom zou ik per se een nieuwe moeten maken en waarom heb jij dat liever?
If not now, then when.
  woensdag 25 september 2013 @ 19:39:40 #25
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131562401
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:24 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
:')
This isn't even my final form.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')