abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:23:01 #26
412539 valco88
____-------____
pi_131533086
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Petor Nuninga.

Toeval? Ik dacht het niet.
Hahaha
Intellect combined with simplicity is a special combination. F.Z
pi_131533113
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:22 schreef valco88 het volgende:

[..]

Nope, heb zelf niets met het programma te maken. Heb me aangemeld maar daar blijft het ook bij. Valt op veel manieren mee te snabbelen. :P
Je klinkt wel alsof je daar op je plek was geweest :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:24:06 #28
412539 valco88
____-------____
pi_131533169
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:21 schreef pullup het volgende:

[..]

Er kan geen succesvolle RLS opgezet worden zonder hem dus het moet wel zo zijn.

Wat had je aan te bieden eigenlijk ? :9
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:21 schreef pullup het volgende:

[..]

Er kan geen succesvolle RLS opgezet worden zonder hem dus het moet wel zo zijn.

Wat had je aan te bieden eigenlijk ? :9
Domeinnamen, maar denk dat ik er eerst zelf maar is even wat mee ga proberen. Beetje research hier, beetje research daar. Familielid of vriendje omkopen, en alles op internet. Adsense doet de rest :D
Intellect combined with simplicity is a special combination. F.Z
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:25:10 #29
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131533240
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:22 schreef valco88 het volgende:

[..]

Nope, heb zelf niets met het programma te maken. Heb me aangemeld maar daar blijft het ook bij. Valt op veel manieren mee te snabbelen. :P
Ga hier niet zeggen dat je niets zeggen mag want dan heb je een probleem denk ik...
pi_131533259
Het schijnt dat Gert ook grof geld betaalt voor info aan anonieme bronnen. :9
  Moderator dinsdag 24 september 2013 @ 22:28:16 #31
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131533443
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:05 schreef valco88 het volgende:
En volgens mij beginnen ze met 25.000 euro en dat is een leuk start kapitaal voor het opzetten van een bedrijfje tegenwoordig.
Aanvankelijk zal het vooral overleven zijn. Ik weet niet wat de deelnemers mee het huis in mogen nemen. Misschien wel helemaal niets, behalve de kleren die ze aan hebben. Verder niks, geen tandenborstel, geen ondergoed, geen aspirine, geen pleepapier. En is er überhaupt een wc, is er iets waarmee je de lekkende loods een beetje warm kan krijgen? En je lekkende doos?
Ze stappen daar 1 januari naar binnen, best kans dat het vriest,
Zodra ze zich daar enigszins kunnen redden zonder de hele dag hongerig, vies en verkleumd te zijn, en dus een deel van het startkapitaal verdwenen is, wordt het zaak om te kijken hoe ze hun "zendtijd" om kunnen zetten in poen. Voor de hand liggend (maar wellicht middels een spelregel geblokkerd) is: de deelnemers levende reclamezuilen te laten zijn.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:28:29 #32
412539 valco88
____-------____
pi_131533459
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:25 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ga hier niet zeggen dat je niets zeggen mag want dan heb je een probleem denk ik...
Alleen aangemeld, niet voor de casting uitgenodigd. Dus nogmaals aangemeld, en nogmaals, en nogmaals. Maar het is dus niet doorzettingsvermogen waar ze voor gaan. Dus helaas weet ik niets.
Intellect combined with simplicity is a special combination. F.Z
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:31:28 #33
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131533622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:28 schreef valco88 het volgende:

[..]

Alleen aangemeld, niet voor de casting uitgenodigd. Dus nogmaals aangemeld, en nogmaals, en nogmaals. Maar het is dus niet doorzettingsvermogen waar ze voor gaan. Dus helaas weet ik niets.
LoL, ik geloof je gelijk dat ze niet echt naar "normale" mensen zoeken.. :) Maar hun database zal ongetwijfeld vol zitten met potentiële Huubs, Silvia's , Jaapjes en Smerics,.. :Y
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:33:15 #34
412539 valco88
____-------____
pi_131533714
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Aanvankelijk zal het vooral overleven zijn. Ik weet niet wat de deelnemers mee het huis in mogen nemen. Misschien wel helemaal niets, behalve de kleren die ze aan hebben. Verder niks, geen tandenborstel, geen ondergoed, geen aspirine, geen pleepapier. En is er überhaupt een wc, is er iets waarmee je de lekkende loods een beetje warm kan krijgen? En je lekkende doos?
Ze stappen daar 1 januari naar binnen, best kans dat het vriest,
Zodra ze zich daar enigszins kunnen redden zonder de hele dag hongerig, vies en verkleumd te zijn, en dus een deel van het startkapitaal verdwenen is, wordt het zaak om te kijken hoe ze hun "zendtijd" om kunnen zetten in poen. Voor de hand liggend (maar wellicht middels een spelregel geblokkerd) is: de deelnemers levende reclamezuilen te laten zijn.
Het word de koudste winter in 100 jaar dus ga er van uit dat het goed vriest dan. Maar hoeveel heb je nou werkelijk nodig om te overleven want dat is wat je de eerste dagen/weken moet doen. Dus neem aan dat er genoeg overblijft van het startkapitaal.
Intellect combined with simplicity is a special combination. F.Z
  Moderator dinsdag 24 september 2013 @ 22:33:35 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131533738
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt dat Gert ook grof geld betaalt voor info aan anonieme bronnen. :9
:N Alleen in natura. Moet zeggen dat het geen pretje was om de door sly volgeblafte flots van Linda oraal te reinigen, in ruil voor de "scoop" dat Utopia niet in Scheveningen gehuisvest zal worden. :{
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:34:55 #36
412539 valco88
____-------____
pi_131533812
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:31 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

LoL, ik geloof je gelijk dat ze niet echt naar "normale" mensen zoeken.. :) Maar hun database zal ongetwijfeld vol zitten met potentiële Huubs, Silvia's , Jaapjes en Smerics,.. :Y
Wie zij dat ik normaal was. :P
Intellect combined with simplicity is a special combination. F.Z
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:36:08 #37
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_131533860
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:34 schreef valco88 het volgende:

[..]

Wie zij dat ik normaal was. :P
Sorry.. ik neem even de omweg naar huis ;)
  Moderator dinsdag 24 september 2013 @ 22:37:50 #38
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131533974
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:33 schreef valco88 het volgende:

[..]

Het word de koudste winter in 100 jaar dus ga er van uit dat het goed vriest dan. Maar hoeveel heb je nou werkelijk nodig om te overleven want dat is wat je de eerste dagen/weken moet doen. Dus neem aan dat er genoeg overblijft van het startkapitaal.
Ik vermoed dat het weleens hard kan gaan met dat geld, zeker als er echt niets is, en ze voorlopig nog niet van het land kunnen eten. Maar OK, dan nog is het zeker mogelijk om duizenden euro's te investeren. Contact met de buitenwereld, minimaal een smartphone met een abo, lijkt me wel erg handig om business te gaan runnen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_131534487
Ze mogen het terrein niet af dus ze kunnen niet even naar de Kamer van Koophandel.
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:47:24 #40
412539 valco88
____-------____
pi_131534513
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze mogen het terrein niet af dus ze kunnen niet even naar de Kamer van Koophandel.
Geen regels dus geen kvk nodig :D
Intellect combined with simplicity is a special combination. F.Z
pi_131534711
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:47 schreef valco88 het volgende:

[..]

Geen regels dus geen kvk nodig :D
Daar gaat de Belastingdienst toch anders over denken. Of ze zouden op internationaal grondgebied moeten zitten, de tuin van het Vredespaleis of zo.
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:52:28 #42
412539 valco88
____-------____
pi_131534829
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het weleens hard kan gaan met dat geld, zeker als er echt niets is, en ze voorlopig nog niet van het land kunnen eten. Maar OK, dan nog is het zeker mogelijk om duizenden euro's te investeren. Contact met de buitenwereld, minimaal een smartphone met een abo, lijkt me wel erg handig om business te gaan runnen.
Ik vraag me nu in een keer af in hoeverre ze een business kunnen gaan opzetten? Hebben ze er wel dingen als elektriciteit. Kan voor sommige dingen wel handig zijn. Maar nee het land zal in januari weinig opbrengen. Ook van het vee zullen ze niet vele hebben in die tijd op melk na. Als ze er in ieder geval lacterende dieren hebben. Kippen leggen wel dus eieren zullen er zijn, mits ze niet broeds zijn of te jong. Maar ik denk indd dat ik me een beetje verkijk op hoeveel geld er overblijft om wat te beginnen daarzo. De meeste mensen zullen wel een douche/boiler/wc en dergelijke willen.
Intellect combined with simplicity is a special combination. F.Z
pi_131534980
Denk eerder dat met dat startkapitaal daar de nodige spullen van gekocht kunnen worden, dus zeg een zak aardappelen kost zoveel en een slaapzak kost zoveel euro.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_131535027
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:52 schreef valco88 het volgende:

[..]

Ik vraag me nu in een keer af in hoeverre ze een business kunnen gaan opzetten? Hebben ze er wel dingen als elektriciteit. Kan voor sommige dingen wel handig zijn. Maar nee het land zal in januari weinig opbrengen. Ook van het vee zullen ze niet vele hebben in die tijd op melk na. Als ze er in ieder geval lacterende dieren hebben. Kippen leggen wel dus eieren zullen er zijn, mits ze niet broeds zijn of te jong. Maar ik denk indd dat ik me een beetje verkijk op hoeveel geld er overblijft om wat te beginnen daarzo. De meeste mensen zullen wel een douche/boiler/wc en dergelijke willen.
ze hebben stroom in de loods, dat wil zeggen 2 draadjes uit de muur, dus ze moeten zelf gaan knutselen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Moderator dinsdag 24 september 2013 @ 23:17:00 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131536056
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ze hebben stroom in de loods, dat wil zeggen 2 draadjes uit de muur, dus ze moeten zelf gaan knutselen
Er is dus niet eens licht denk ik. En om 5 uur is het donker. Zet de nachtcamera's maar aan. c_/
Ik hoop wel dat de groep aan hun lot wordt overgelaten, en zélf moet gaan inventariseren en aktie ondernemen. En niet dat ze de eerste dag een "overlevingspakket" voor een paar honderdjes aangeboden krijgen met een lamp, koeievoer, een electrische kookplaat, een pan en een baal rijst. Laat ze er zelf maar achter komen.
Aan de andere kant: de deelnemers hebben ook al van alles uitgedacht natuurlijk, wanneer ze Utopia in gaan.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_131536688
Het lijkt me wel dat er licht voor tv is, er zal ook stroom zijn voor de camera's.
pi_131537011
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Er is dus niet eens licht denk ik. En om 5 uur is het donker. Zet de nachtcamera's maar aan. c_/
Ik hoop wel dat de groep aan hun lot wordt overgelaten, en zélf moet gaan inventariseren en aktie ondernemen. En niet dat ze de eerste dag een "overlevingspakket" voor een paar honderdjes aangeboden krijgen met een lamp, koeievoer, een electrische kookplaat, een pan en een baal rijst. Laat ze er zelf maar achter komen.
Aan de andere kant: de deelnemers hebben ook al van alles uitgedacht natuurlijk, wanneer ze Utopia in gaan.
ik denk dat wat ik zei Gert, ze krijgen zoveel mee geld mee naar binnen maar dat alles gekocht moeten worden en ze met hun geld zuinig aan moeten doen, van een kussen kopen ttot slaapzak en ven eten dus zo goedkoop mogelijk en misschien zelf een slaapzak, onthou er moet geld overblijven, kiezen ze het noodzakelijkste en maken en pan soep voor 2 dagen, en nemen ze dar een glaasje wijn bij (wat dan ook weer geld kost) of drinken ze water bij hun eten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 25-09-2013 09:41:28 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:38:57 #48
342001 Osvaldo2
To boldly go...
pi_131537012
Ik ben wel benieuwd hoe ze het allemaal willen filmen. In elke andere RLS is alles al ingericht en is het streng verboden om die meubels te verplaatsen. Dan kunnen ze van tevoren een plan maken hoe de camera's alles goed kunnen volgen.

Maar als de bewoners zelf mogen gaan bouwen gaat dat steeds veranderen. Wat gaan ze bijvoorbeeld doen als de bewoners buiten een schuur gaan bouwen? Daar zouden ze dan, als die af is, weer nieuwe camera's in moeten hangen anders krijg je nooit te zien wat daar binnen gebeurd...

Ik verwacht zelf dus veel rondlopende cameramannen...
Photoshop your own reality...
pi_131537051
ook de tv als ze die willen hebben kost geld. dus hoe meer aankopen hoe minder geld er over blijft
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_131539313
Bij Robinson lopen er ook cameramensen mee, dus dat zou hier ook kunnen.

Ik denk dat ze supersnel een plan van aanpak moeten maken. Binnen een dag kippen en een koe kopen; hout voor een kachel of zonnepanelen voor elektriciteit. Schoon water is echter het belangrijkst. Hoe gaan ze dat oplossen? Je kunt met purificatiemiddelen aan de slag als er water in buurt is, maar anders moet je water laten aanleveren. Het makkelijkst zou een waterwagen zijn die je een paar weken kan laten staan. En anders jerrycans of een pallet flessen.

Hoe dan ook duurt het ff voordat je genoeg middelen hebt om flinke lampen en een irrigatiesysteem neer te zetten voor de onvermijdelijke wietplantage ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')