abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 26 september 2002 @ 15:05:15 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_5983393
Vervolg van:
Zwangerschap en kindertjes deel 29!
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 28
zwangerschap en kinderen deel 27
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 26
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 25
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 24
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 23
Zwangerschap en kindertjes....deel 22
Zwangerschap en kindertjes..... deel 21
Zwangerschap en kindertjes..... deel 20
Zwangerschap en kindertjes.....deel 19
Zwangerschap en kindertjes.....deel 18
Zwangerschap en kindertjes.....deel 17
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 16!
Zwangerschap en kindertjes.....deel 15 (!!!)
Zwangerschap en kindertjes.....deel 14
Zwangerschap en kindertjes ... deel 13!
Zwangerschap en kindertjes.....deel 12
Zwangerschap en kindertjes deel 11
Zwangerschap en kindertjes.....deel 10
Zwangerschap en kindertjes ... deel 9
Zwangerschap en kindertjes...deel 8
Zwangerschap en kindertjes...deel 7
Zwangerschap en babietjes.......deel 6 !
Zwangerschap en Babietjes...deel 5
Zwangerschap en babies deel 4
Deel drie van de babies dus!
En hoe gaat het met de babies?
Gered uit de crash Met dank aan Arcee
De '"pret"echo ! en andere babyzaken....
Zwangerschap week 17, 18 en 19
In mijn buik..

A.s. papa's en mama's:

23 augustus 2002: Balou (papa)
29 augustus 2002: hollandse drop
13 september 2002: XyonN (papa)

deze babies zijn vast al geboren maar we wachten nog op nieuws


4 november 2002: Angelic1
6 november 2002: Spuuglokje
7 november 2002: joandutch (papa)
3 januari 2003: Tinkepink
5 januari 2003: D-Fens (papa)
19 februari 2003: Karin
?? februari 2003: dice (papa)
3 maart 2003: Dinus
6 april: Angel22

Babietjes:

29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
6 december 2001: Kim, dochter van mooni
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej

Dreumesjes:

19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter

Peutertjes & Kleutertjes:

17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 01-10-2002 19:35]

Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 26 september 2002 @ 15:11:53 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_5983511
Oei Rewimo, nog maar een maandje en dan schuift Christan op naar de peutertjes!
Zeker wel raar?
***
pi_5983640
Leuk!!! Baby-dingetjes en topics en kletspraat!!

Heb er 2 voor het lijstje:
Storm 10-12-2000
Sverre 19-08-2002 (stond op de planning voor 05-11-2002, maar kwam 11 weken te vroeg)

Shaven..... not furred
pi_5983645
Ehm ja en wat hebben we hieraan???
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 september 2002 @ 15:23:00 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5983686
quote:
Op donderdag 26 september 2002 15:20 schreef Debs het volgende:
Ehm ja en wat hebben we hieraan???
Gezien het feit dat dit al deel 30 is in de serie, hebben een heleboel mensen hier iets aan. Maar je mag het rustig overslaan hoor, als het je niet aanspreekt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 september 2002 @ 15:24:53 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5983726
quote:
Op donderdag 26 september 2002 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oei Rewimo, nog maar een maandje en dan schuift Christan op naar de peutertjes!
Zeker wel raar?
Zeker weten! Alweer bijna 2, het lijkt gisteren dat hij geboren werd... De tijd vliegt echt om. Maar het wordt nog steeds leuker We zitten nu in de papegaaienfase. Goed op je woorden letten dus
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_5983788
Zondag ben ik jarig dan word alweer.... doet er niet toe Maar dat betekent dat Duco dan dus 1 jaar word. Zo leuk dat die gelijk met mij is.

Ohhh Bo word met de dag wijzer.
Bij me ouders thuis hebben ze een nepvogeltje in een kooitje op de kast staan en als ie die aan zet gaat die fluiten. Dat hadden we dus 1 keer gedaan. Pas pakt Hub dat ding zonder dat ze het ziet en zet hem aan. Kijkt ze omhoog naar de kast (waar die nu niet was) Zo knap onthouden van haar.

Dalijk ff naar de hema. Foldertje was net uit. En ze hebben leuke spijkerbroekies voor 7 euro en leuke shirtjes voor 4 euro. Pfff vorig jaar toen ze net geboren was heeft ze zoveel kleertje sin verschillende maten gehad. Maar nu past ze echt niks meer dus moet alles weer gekocht worden. Maar ja die ukkepukkefrummelkleertjes blijven leuk.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 september 2002 @ 15:30:46 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5983840
Oma en ik hebben gisteren weer 2 tassen gevuld op een kledingbeurs Vanmorgen hebben we de kast maar eens leeggetrokken samen en alles op maat gesorteerd. Conclusie: we kopen alleen nog iets als het erg mooi is of als het groter is dan 104 In 92, 98 en 104 kunnen we voorlopig nog wel een jaar vooruit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_5984147
quote:
Op donderdag 26 september 2002 15:27 schreef jessie het volgende:
Zondag ben ik jarig dan word alweer.... doet er niet toe

<knip>

Dalijk ff naar de hema. Foldertje was net uit. En ze hebben leuke spijkerbroekies voor 7 euro en leuke shirtjes voor 4 euro. Pfff vorig jaar toen ze net geboren was heeft ze zoveel kleertje sin verschillende maten gehad. Maar nu past ze echt niks meer dus moet alles weer gekocht worden. Maar ja die ukkepukkefrummelkleertjes blijven leuk.


Gefeliciteerd!!!!!!!
Enne goed dat je het zegt... kinderbijslag komt er weer aan dus dat wordt weer shoppen!!!!!
  † In Memoriam † donderdag 26 september 2002 @ 15:51:01 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_5984178
quote:
Op donderdag 26 september 2002 15:30 schreef Rewimo het volgende:
Oma en ik hebben gisteren weer 2 tassen gevuld op een kledingbeurs Vanmorgen hebben we de kast maar eens leeggetrokken samen en alles op maat gesorteerd. Conclusie: we kopen alleen nog iets als het erg mooi is of als het groter is dan 104 In 92, 98 en 104 kunnen we voorlopig nog wel een jaar vooruit
Dat deed ik ook regelmatig en alles wat ik kon krijgen nam ik ook aan Op een gegeven moment had René zo vreselijk veel kleren dat ze wel 3x op een dag schone aan kon. Nu hoef ik dat niet meer te doen (is ergens wel jammer) mn moeder heeft nml dr naaimachine weer ontdekt. Die is dus nu een hele wintercollectie aan het maken incl 2 poppetjes met complete collectie.
Wat trouwens wel heel grappig was, de patronen van nu zijn bijna hetzelfde als de patroontjes van mijn peutertijd. Broekjes met wijde pijpen, korte driehoek vormige rokjes, dus die hoeven niet meer gekocht, allen de stoffies. En die koopt ze weer voor een scheet en 7 knikkers op de haagse markt
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † donderdag 26 september 2002 @ 15:51:46 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_5984190
quote:
Op donderdag 26 september 2002 15:49 schreef Angel22 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!!!!!!
Enne goed dat je het zegt... kinderbijslag komt er weer aan dus dat wordt weer shoppen!!!!!


1 oktober of zo toch?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_5984211
jep
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 september 2002 @ 15:53:57 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5984232
quote:
Op donderdag 26 september 2002 15:51 schreef moussy het volgende:

[..]

1 oktober of zo toch?


Hč, waar moet ik dan nu weer aan uitgeven dan

eh wacht even... verjaardag, goedheiligman, nou dat komt wel op dus

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 26 september 2002 @ 15:55:48 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_5984270
quote:
Op donderdag 26 september 2002 15:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hč, waar moet ik dan nu weer aan uitgeven dan

eh wacht even... verjaardag, goedheiligman, nou dat komt wel op dus


Dat zat ik me ook net te bedenken, nou moet René nog een paar schoenen, voor klaas zijn we bijna klaar (begin ik altijd al vroeg mee).. dus er blijft nog genoeg over, nahjah op dr spaarrekening dan maar.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 september 2002 @ 16:00:39 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5984350
Die schoenen dat zet geen zoden aan de dijk joh. Gisteren weer een paar prima schoenen voor 1 euro, twee weken terug een paar gloednieuwe ongedragen Piedro's voor 2 euro plus een nog prima uitziend paar Bunnies voor 1 euro En mijn moeder kocht vorige maand drie paar Piedro's en Bunnies bij de duurste kinderschoenenzaak hier in Haarlem. Oude collectie, 10 euro per paar. Normaal ongeveer 80 Je begrijpt dat ik blij was met haar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 26 september 2002 @ 16:05:16 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_5984427
quote:
Op donderdag 26 september 2002 16:00 schreef Rewimo het volgende:
Die schoenen dat zet geen zoden aan de dijk joh. Gisteren weer een paar prima schoenen voor 1 euro, twee weken terug een paar gloednieuwe ongedragen Piedro's voor 2 euro plus een nog prima uitziend paar Bunnies voor 1 euro En mijn moeder kocht vorige maand drie paar Piedro's en Bunnies bij de duurste kinderschoenenzaak hier in Haarlem. Oude collectie, 10 euro per paar. Normaal ongeveer 80 Je begrijpt dat ik blij was met haar
Christan ook maar aanmelden in dit topic dan?
Hoeveel paar schoenen heb jij?
***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 september 2002 @ 16:06:33 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5984453
quote:
Op donderdag 26 september 2002 16:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Christan ook maar aanmelden in dit topic dan?
Hoeveel paar schoenen heb jij?


Hij heeft er meer dan ik in elk geval!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 26 september 2002 @ 16:17:30 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_5984613
quote:
Op donderdag 26 september 2002 16:00 schreef Rewimo het volgende:
Die schoenen dat zet geen zoden aan de dijk joh. Gisteren weer een paar prima schoenen voor 1 euro, twee weken terug een paar gloednieuwe ongedragen Piedro's voor 2 euro plus een nog prima uitziend paar Bunnies voor 1 euro En mijn moeder kocht vorige maand drie paar Piedro's en Bunnies bij de duurste kinderschoenenzaak hier in Haarlem. Oude collectie, 10 euro per paar. Normaal ongeveer 80 Je begrijpt dat ik blij was met haar
jeeeeeeeeeeeeeeeetje, denk je dat ie al gaat voetballen op straat of zo

Ik kan voor René de meest dure leuke vrolijke soepele meiden schoenen kopen, maar die muts loopt altijd het liefste op dr kleppers, rubbere tuinklompen van de Aldi van 4 euro Nou heeft ze ook leren lopen op gewone houten klompen, op schoenen wilde ze absoluut niet lopen!!

Nou is het toch al een truffel wat voeten betreft. Ze gooit zo lang als ze dat kan ALTIJD dr sokken weg
In de vuilnisbak, in keukenkastjes, door de brievenbus, uit dr raam als die op een kiertje staat, verstoppen over al in en op en onder, zelfs onder de bank, vroeger mikte ze dr sokken al uit de kinderwagen als ze de kans kreeg.

ze heeft de haat tegen sokken niet van een vreemde

Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 september 2002 @ 16:20:44 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5984663
Nou, hij kan jaaaaaaaaaaren voetballen want het zijn verschillende maten Sokken zijn hier ook niet geliefd en dat komt hier ook niet van een vreemde en helaas pantoffels ook niet. Ik las al meer goede berichten over die Aldiklompjes. Zal volgende keer eens kijken als ze er weer zijn. Misschien een alternatief voor sloffen. Schoenen aan in huis vind ik ook niet alles (doe ik zelf ook niet).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_5984825
Zo gekocht. Heel leuk spijkerbroekie en een roze shirt met lichtblauwe bloemetjes in een cirkel aan de voorkant, echt heel leuk.
Houden jullie de kinderbijslag altijd voro de kinderkleren enzo? Ik koop gewoon als het in de aanbieding is of als ik het leuk vind, of als ze het nodig heeft en de kinderbijslag gaat wel weer aan wat anders op.
Vanavond weer naar school gelukkig kan oma oppassen. (is leuk joh die kappersopleiding, ik heb nu al klantjes al kan ik nog niet knippen, maar alvast voor later)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_5984872
Over klompjes gesproken. Mijn moeder kwam pas met van die schattige gele boereklompies aanzetten. Ik denk dat ze ze volgend jaar past ofzo. Om een traditie in ere te houden zei ze. grrrrr. Ik ben wat geziekt door me ouders ermee vroeger. Mar ik had toen ike een jaar of 7 was ook klompies van die beoredingen kaal hout. Was er helemaal weg van. We woonde op een flat en als ik over de gallerij liep zei eidereen hee daar gaat Hannes weer
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_5985013
Hee Rewimo, wat is dat een kleeding beurs. Staan ze daar met nieuwe kollekties ofzo? En waar heb je die? Vind dat soort dingen meestal wel leuk. (net zoals ik jaren naar de femina ben geweest, terwijl het telkens weer hetzelfde was )
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 26 september 2002 @ 16:44:18 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_5985125
quote:
Op donderdag 26 september 2002 16:38 schreef jessie het volgende:
Hee Rewimo, wat is dat een kleeding beurs. Staan ze daar met nieuwe kollekties ofzo? En waar heb je die? Vind dat soort dingen meestal wel leuk. (net zoals ik jaren naar de femina ben geweest, terwijl het telkens weer hetzelfde was )
Proest!

Sorry hoor, niet ververlend bedoeld, maar een kledingbeurs is precies het tegenovergestelde.
Vaak worden ze door buurthuizen georganiseerd.
Je kan daar je oude kleren inleveren (misschien krijg je er geld voor, dat weet ik niet), die anderen dan voor een prikkie kunnen kopen.

Vroeger nam mijn moeder me ook altijd mee. Je kunt daar best leuke dingen vinden die misschien maar 1 keer gedragen zijn of zo. Idd dingen als schoenen die blijkbaar toch niet lekker zaten of zo.

Ik wist niet dat ze nog bestonden kledingbeurzen

***
pi_5985197
Ja weet ik veel
Nou ook leuk toch. Wat word die kleine kleding nou inderdaad gedragen. Zonde om het weg te doen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 26 september 2002 @ 16:57:11 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5985323
Wij sjouwen al die dingen af, jessie, vooral mijn moeder is erg fanatiek. Weet je wat het leuke is, je vindt vaak hele mooie kleding voor een prikje. Ik heb geen geld (over) voor merkkleding, maar dat blijft gewoon erg mooi en is dus goed tweedehands aan te schaffen. Van alles wat Christan vandaag aan heeft, zijn alleen zijn sokken nieuw leve Zeeman

Ik vind het een sport om hem leuk aan te kleden voor zo weinig mogelijk, hihihi. Niet dat hij nooit iets nieuws krijgt hoor, en hoe ouder ze worden, hoe minder kleren er tweedehands te krijgen zijn, omdat het dan meer afgedragen wordt. Ik ben ook erg kritisch en koop alleen dingen die nog echt mooi zijn.

Maar het blijft leuk om hem te zien in Mexx, Alfred J. Kwak, Disney e.d. en dan te weten dat je al die leuke dingen voor een prikkie hebt gekocht

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')