abonnement Unibet Coolblue
pi_131454373
Welkom in het enige echte officiële H&M-fok-topic! Naast klagen over de levertijd van H&M en de niet werkende kortingscodes, kan je hier vragen stellen aan de H&M veteranen die fok rijk is. Deel je ervaringen of laat zien wat je hebt gekocht! O+

Website met shop
http://www.hm.com

Vorige delen
Topicreeks: LIF: H&M

Andere H&M topics
LIF / Isabel Marant-collectie H&M zorgt voor rijen
LIF / H&M toont collectie Anna Dello Russo
LIF / Nieuwe formule H&M gaat Other Stories heten
LIF / Versace for H&M 2012 Spring collection
LIF / Marni ontwerpt voorjaarscollectie voor H&M
LIF / Trish Summerville for H&M
LIF / David Beckham for H&M
LIF / Versace for H&M
LIF / H&M Conscious Collection
LIF / Lanvin voor H&M #2
LIF / Lanvin voor H&M
LIF / Shiatzy Chen for H&M
LIF / H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
LIF / H&M herfst 2010 Lookbook [First look]
LIF / H&M opent Monki-winkel nu ook in Rotterdam
LIF / H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
LIF / The Garden Collection by H&M
LIF / H&M lente collectie 2010
LIF / Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
LIF / Jimmy Choo doet H&M
LIF / Matthew Williamson voor H&M
LIF / Celebs wearing H&M
LIF / Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
LIF / Comme des Garçons meets H&M
LIF / Roberto Cavalli for H&M #2
LIF / Roberto Cavalli for H&M
LIF / H&M lanceert Kylie-collectie in China
LIF / COS, nieuwe keten van H&M
LIF / Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
LIF / Miuccia Prada doet H&M
LIF / H&M Solange Azagury-Partridge
LIF / Stella McCartney for H&M
LIF / Elio Fiorucci for H&M
LIF / H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen
Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'Fashion' en door op 'Fashion studio' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst vijf dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop. Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt en ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
- Mijn pagina,
- nog niet geleverde artikelen,
- aantal op 0 zetten,
- uitvoeren.
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco... Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen drie dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen twee keer de verzendkosten te betalen, of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken. Eventueel als je niet met een grote doos over straat wilt lopen, kan je het in een normale zak doen.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa een/twee weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes
Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet twee kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 14-11-2013 18:18:26 ]
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131454684
Schoenen besteld

http://www.hm.com/nl/product/15445?article=15445-A

Iemand die ze toevallig ook al (heeft) besteld?

ben wel benieuwd of ze leuk zijn of tegen vallen. Weet je namelijk nooit bij H&M
pi_131454732
Ik zag trouwens dat de dressingroom weg is -O- Vond ik altijd wel handig.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131471425
Weet iemand van jullie of dat de kleding die op de site staat tegelijk in de winkel te verkrijgen is?
pi_131471686
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:19 schreef alors het volgende:
Ik zag trouwens dat de dressingroom weg is -O- Vond ik altijd wel handig.
Oh idd jammer! Ik vond het altijd zo verdomd handig om te zien hoe lang iets valt...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_131472207
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:23 schreef Fripsel het volgende:
Weet iemand van jullie of dat de kleding die op de site staat tegelijk in de winkel te verkrijgen is?
Niet altijd, en omgekeerd ook.. soms hebben winkels dingen die niet op de site staan.
pi_131474160
Heeft iemand enig idee waar ik deze nog in maatje L kan kopen ?

http://www.hm.com/nl/prod(...)05-A#article=13105-A
pi_131525322
http://m.hm.com/nl/produc(...)ype=STILL_LIFE_FRONT
Deze schoenen zijn mooi alleen jammer van de hak.
pi_131525423
Ik heb een bestelling gedaan dat op de 20ste is verzonden en ik heb hem nog stééds niet.
:{
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_131525469
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb een bestelling gedaan dat op de 20ste is verzonden en ik heb hem nog stééds niet.
:{
Hier ook ja. :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_131526145
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:14 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Hier ook ja. :')
Weet ik in ieder geval dat ie niet is weggekaapt :')



Voor het eerst ook een BH bij de H&M besteld. Ben benieuwd, ze gaan meestal maar tot D. :P
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_131528957
wow vanavond om half zes een bestelling gedaan. Om half 8 al een T&T code van PostNL. Systeem kan hem nog niet vinden maar dat zal morgen wel goedkomen denk ik...sinds wanneer is H&M zo snel?
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:46:50 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131537379
quote:
BESTELDATUM:22092013
BEZORGING:4-8 nov
:(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_131537824
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

:(
Je hebt het in ieder geval voor de kerst ^O^

;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_131538446
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb een bestelling gedaan dat op de 20ste is verzonden en ik heb hem nog stééds niet.
:{
Dat valt toch best wel mee. Dat zijn maar twee werkdagen.
pi_131538601
http://m.hm.com/nl/produc(...)ype=STILL_LIFE_FRONT
Deze tas besteld voor als schooltas. O+
  woensdag 25 september 2013 @ 00:21:00 #17
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_131538733
l
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:16 schreef Emm16 het volgende:
http://m.hm.com/nl/produc(...)ype=STILL_LIFE_FRONT
Deze tas besteld voor als schooltas. O+
Let er wel op dat je niet teveel erin kan proppen omdat het geen leer is. Grote kans dat de naden bij de hengels gaan scheuren daardoor.
吴 曼 迪
pi_131538767
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:16 schreef Emm16 het volgende:
http://m.hm.com/nl/produc(...)ype=STILL_LIFE_FRONT
Deze tas besteld voor als schooltas. O+
Die heb ik ook als schooltas!
Híj is ideaal omdat je hem uit kan vouwen, dus er past lekker veel in.
pi_131539006
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:21 schreef megamandy het volgende:
l

[..]

Let er wel op dat je niet teveel erin kan proppen omdat het geen leer is. Grote kans dat de naden bij de hengels gaan scheuren daardoor.
Ah zo! Thanks voor de tip :D
pi_131539047
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:22 schreef Louboutin het volgende:

[..]

Die heb ik ook als schooltas!
Híj is ideaal omdat je hem uit kan vouwen, dus er past lekker veel in.
Dat is idd fijn ja! :)
Maar ik heb ook een schoolkluis, dus ik ben niet van plan om veel boeken te gaan sjouwen! :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 september 2013 @ 08:52:02 #21
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131577823
De collectie H&M x Isabel Marant. Ik vind het maar matig.

http://www.ilovefashionne(...)or-hm-en-de-prijzen/
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131581443
Niet echt iets voor mij.
  donderdag 26 september 2013 @ 11:43:24 #23
365231 Fera
Fire & Blood
pi_131581521
Bovenste zou ik misschien nog dragen, maar verder is het lelijke zooi.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_131581603
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2013 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:
De collectie H&M x Isabel Marant. Ik vind het maar matig.

http://www.ilovefashionne(...)or-hm-en-de-prijzen/
Alles is wijd. Om over de materialen nog maar te zwijgen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_131581610


Vind dit jasje wel leuk, en de laarsjes lijken op deze foto ook wel tof.
  donderdag 26 september 2013 @ 11:48:39 #26
365231 Fera
Fire & Blood
pi_131581660
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]

Vind dit jasje wel leuk, en de laarsjes lijken op deze foto ook wel tof.
Lijkt wel of je de jas van je vriend draagt. Ergens wel grappig, maar bij mij ziet dat er al gauw vreemd uit.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 26 september 2013 @ 11:57:48 #27
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131581922
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]

Vind dit jasje wel leuk, en de laarsjes lijken op deze foto ook wel tof.
Laarsjes zijn 200 euro. En ik vind de hak ook lelijk, eigenlijk.

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131582017
Schoenen vind ik ook niet zo, dan zijn die met gekleurde franjes nog leuker.

Hiervan is geen aanplaatje te zien, maar zit wel model in dat leuk kan zijn. Indien niet te glanzend zou ik m overwegen in de sale :P
pi_131582212
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:48 schreef Fera het volgende:

[..]

Lijkt wel of je de jas van je vriend draagt. Ergens wel grappig, maar bij mij ziet dat er al gauw vreemd uit.
Zou het zelf inderdaad ook niet dragen, kan je echt alleen doen als je super slank bent. Maar vind het opzich wel tof.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Laarsjes zijn 200 euro. En ik vind de hak ook lelijk, eigenlijk.

[ afbeelding ]
Ja, zo vind ik ze ook afschuwelijk. Maar op de foto leken ze wel tof. En de prijs is achterlijk. :')
  donderdag 26 september 2013 @ 14:04:52 #30
365231 Fera
Fire & Blood
pi_131585204
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zou het zelf inderdaad ook niet dragen, kan je echt alleen doen als je super slank bent. Maar vind het opzich wel tof.

[..]

Ja, zo vind ik ze ook afschuwelijk. Maar op de foto leken ze wel tof. En de prijs is achterlijk. :')
Nee idd, dat is vaak wel jammer aan die H&M kleding. Vaak toch teveel rondingen ervoor. _O-
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_131590130
Ik vind de collectie wel leuk. Alleen als ik het budget had voor zulke kleding zou ik niet naar de H&M gaan, dus ik snap het nooit zo goed.
  donderdag 26 september 2013 @ 17:00:19 #32
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131590488
is dat de nieuwe collectie? wat lillik :@
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 september 2013 @ 17:08:03 #33
163650 Greys
pi_131590715
200 eu voor die laarsjes, in geen 200 jaar :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131611404
Hoi! Vraagje, net een bestelling binnen ( *O* ) inclusief 2 broeken, boot cut low jeans, maar deze zijn met stretch. Nu twijfel ik een beetje over de maat en vraag me af of ze erg uitlopen?
  vrijdag 27 september 2013 @ 10:10:15 #35
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_131611558
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
200 eu voor die laarsjes, in geen 200 jaar :')
Voor dat geld kan ik bij andere winkels wel bijna 5 paar leuke(re) laarzen krijgen! :D _O-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 27 september 2013 @ 11:22:40 #36
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131613273
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:00 schreef SEMTEX het volgende:
is dat de nieuwe collectie? wat lillik :@
Ja, van Isabel Marant. Vind het ook niks aan :{ .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:33:32 #37
317680 GoWithIt
Just like that
pi_131613585
Ik vind dat gehannes met die maten wel heel bijzonder. Laatst een truitje gekocht, maat S. Normaal zit ik tussen M en L in...
Terwijl ik broeken altijd minstens 1 maat groter moet hebben dan ik in andere winkels heb.
Dus. Dat.
pi_131618016
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Laarsjes zijn 200 euro. En ik vind de hak ook lelijk, eigenlijk.

[ afbeelding ]
Supertof O+ maar niet voor dat geld. Plus ik pas toch nooit schoenen van H&M.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_131724041
Nou moe.... Ik heb een broek besteld vrijdag van 20 euro die nu in de aanbieding is...Als ik hem heb en hij zit lekker, zou ik dan kunnen bellen? Heeft iemand daar ervaring mee? Of is het echt terugsturen en opnieuw bestellen?
I had a signature once. It was awful.
pi_131724418
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou moe.... Ik heb een broek besteld vrijdag van 20 euro die nu in de aanbieding is...Als ik hem heb en hij zit lekker, zou ik dan kunnen bellen? Heeft iemand daar ervaring mee? Of is het echt terugsturen en opnieuw bestellen?
Je kunt wel bellen of mailen. Is je bestelling al in behandeling genomen dan? Anders kan je ook altijd nog annuleren en opnieuw bestellen, dat is sowieso sneller.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131725176
Hij staat inmiddels op verzonden.... ik bel wel als het binnen is. Eerst ff zien of hij uberhaupt leuk is.... Tis deze trouwens:

I had a signature once. It was awful.
pi_131725318
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 22:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Hij staat inmiddels op verzonden.... ik bel wel als het binnen is. Eerst ff zien of hij uberhaupt leuk is.... Tis deze trouwens:

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1CA%200190303%20006%2033%202900%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik heb hem in het zwart besteld :)
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 00:29:48 #43
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_131730284
Wat is dat toch met H&M en bezorgen?
Kon mijn pakketje volgen, zou eerst zaterdag aankomen. Toen werd 'besteldatum gewijzigd' en zou het vandaag tussen 12:00 uur en 14:00 uur bezorgd worden.
Maar er is niks gekomen en als ik naar de track and trace ga, staat dat er nog steeds :') Handig joh, je pakketje volgen. Op deze manier heb je er echt een hoop aan. :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 07:05:10 #44
64792 Mryc
play me one more song
pi_131732212
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 00:29 schreef VeerEli het volgende:
Wat is dat toch met H&M en bezorgen?
Kon mijn pakketje volgen, zou eerst zaterdag aankomen. Toen werd 'besteldatum gewijzigd' en zou het vandaag tussen 12:00 uur en 14:00 uur bezorgd worden.
Maar er is niks gekomen en als ik naar de track and trace ga, staat dat er nog steeds :') Handig joh, je pakketje volgen. Op deze manier heb je er echt een hoop aan. :')
Bij mij staat er bij track&trace meestal een bezorgtijd vermeld tussen 08.30 en 22.00 :{ .

Altijd handig.
pi_131732228
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 00:29 schreef VeerEli het volgende:
Wat is dat toch met H&M en bezorgen?
Kon mijn pakketje volgen, zou eerst zaterdag aankomen. Toen werd 'besteldatum gewijzigd' en zou het vandaag tussen 12:00 uur en 14:00 uur bezorgd worden.
Maar er is niks gekomen en als ik naar de track and trace ga, staat dat er nog steeds :') Handig joh, je pakketje volgen. Op deze manier heb je er echt een hoop aan. :')
Werkt overal altijd goed, behalve bij H&M inderdaad. Ik kijk er niet eens meer naar. :')
pi_131735198
Ik heb een lading facturen/afleverbewijsjes van alle kleding die ik de laatste 2 jaar via internet heb gekocht.
Bewaren jullie die bonnen ook?
Misschien kan er hier wat weg :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 10:50:20 #47
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_131735291
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een lading facturen/afleverbewijsjes van alle kleding die ik de laatste 2 jaar via internet heb gekocht.
Bewaren jullie die bonnen ook?
Misschien kan er hier wat weg :')
Nee. :)
pi_131735921
Ik bewaar ze een paar weken, als ik het betaald heb en het saldo is bijgewerkt, gooi ik ze weg.
Tap tap tap
pi_131736949
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:

Laarsjes zijn 200 euro. En ik vind de hak ook lelijk, eigenlijk.


Mijn vriendin heeft dit soort ook en toen ik er iets van zei als in negatief was het antwoord: "schat dit is mode. " :|W Ik blijf het niets vinden.
pi_131740163
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Laarsjes zijn 200 euro. En ik vind de hak ook lelijk, eigenlijk.

[ afbeelding ]
Ze doen mij een beetje denken aan varkenspootjes :@
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_131740374
Maar het is Isabel Marant! Een hoopje bloggers trekt het aan en iedereen volgt :')

Net als die lelijke klompsneakers


:')
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:48:43 #52
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131740437
Die modebloggers zijn ook veelal een stel copycats en trendvolgers :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_131740720
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:48 schreef SEMTEX het volgende:
Die modebloggers zijn ook veelal een stel copycats en trendvolgers :P
Ja eens, en die krijgen die troep ook opgestuurd allemaal gratis, en als je het wil blijven krijgen moet je het wel dragen natuurlijk.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131743970
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:46 schreef alors het volgende:
Maar het is Isabel Marant! Een hoopje bloggers trekt het aan en iedereen volgt :')

Net als die lelijke klompsneakers

[ afbeelding ]
:')
Die zwarte vind ik leuk :) Zou ze zelf niet dragen, maar echt lelijk, nee.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 08:05:54 #55
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_131768991
Ik wil mijn h&m bestelling nu gewoon :( Waarom duurt het toch altijd zo lang bij ze..
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:55:58 #56
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131808835
10% met kortingscode 0758, geldig tot 13-10 (zeggen ze), blijven proberen loont altijd de moeite :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_131809022
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:55 schreef SEMTEX het volgende:
10% met kortingscode 0758, geldig tot 13-10 (zeggen ze), blijven proberen loont altijd de moeite :P
Die werkte bij mij vanmorgen nog :)

Heb een beetje teveel besteld afgelopen weken, voor iets van ¤300-, of zo :')
Nu zal ik wel iets terugsturen en heb ik iets in 2 verschillende maten besteld, maar toch :')
  donderdag 3 oktober 2013 @ 14:07:15 #58
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131809136
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:03 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Die werkte bij mij vanmorgen nog :)
Het is vandaag ook 3-10 ;)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_131833409
Ik had twee dezelfde overhemden besteld.

Eentje is te klein en die andere is te groot :')

Kleding van H&M :r
pi_131933002
SALE!!!!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:47:39 #61
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132000293
Ik heb dit jurkje gepast bij de H&M. Wat een prachtig stofje O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:48:58 #62
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132000331
Prijzen op hm.com liggen op dit moment hoger dan de sale-prijzen in de winkel, trouwens. Het loont om even bij de winkel langs te gaan,
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 oktober 2013 @ 11:56:03 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132000564
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 12:43 schreef Dragonberry het volgende:
SALE!!!!
Ik zag het ook! Maar ik zag eigenlijk nauwelijks (geen?) nieuwe artikelen of zie ik wat over 't hoofd? :@
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:07:24 #64
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132000896
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 oktober 2013 @ 12:13:31 #65
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132001070
quote:
Ja, maar ik dacht dat die spullen allang in de sale waren? :{
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 oktober 2013 @ 12:14:36 #66
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132001099
Neem bijv. deze jas (eerste pagina). Die is echt al eeuwen in de sale.

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:18:10 #67
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132001223
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Neem bijv. deze jas (eerste pagina). Die is echt al eeuwen in de sale.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/P01%2006973%20D1317%2026%200237%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Er staan wel wat dingetjes bij die ze aan de straatstenen niet kwijtraken en maar weer online hebben gegooid, maar ik zie zeker ook nieuwe dingetjes staan :) Ik zie dat ze -net- een hele zooi sportkleding erbij hebben gedaan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  roze woensdag 9 oktober 2013 @ 12:31:51 #68
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132001585
Ik kon het niet laten. Toch 2 dingetjes besteld. Jurkje die ik al een tijdje wou is eindelijk in de sale, voor 12 euro nu toch maar eens besteld en meteen een legging erbij met winterprintje. ¤18,95 in totaal met korting:

En deze 2 staan nog op mijn wishlist:


[ Bericht 11% gewijzigd door Ama op 09-10-2013 12:45:20 ]
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 9 oktober 2013 @ 16:15:15 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132008443
Mijn legging wordt pas 28 okt - 1 nov geleverd. Balen.
Your beauty never ever scared me.
pi_132008896
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik kon het niet laten. Toch 2 dingetjes besteld. Jurkje die ik al een tijdje wou is eindelijk in de sale, voor 12 euro nu toch maar eens besteld en meteen een legging erbij met winterprintje. ¤18,95 in totaal met korting:
[ afbeelding ]
En deze 2 staan nog op mijn wishlist:
[ afbeelding ]
Die bovenste jurk heb ik! _O_ erg leuk, maar valt bij mij wel groot
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  roze woensdag 9 oktober 2013 @ 17:07:07 #71
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132010196
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Die bovenste jurk heb ik! _O_ erg leuk, maar valt bij mij wel groot
Oh valt groot vind ik helemaal niet erg. Was al bang dat die klein uit zou vallen want dan pas ik hem niet
Your beauty never ever scared me.
pi_132011317
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik kon het niet laten. Toch 2 dingetjes besteld. Jurkje die ik al een tijdje wou is eindelijk in de sale, voor 12 euro nu toch maar eens besteld en meteen een legging erbij met winterprintje. ¤18,95 in totaal met korting:
[ afbeelding ]
En deze 2 staan nog op mijn wishlist:
[ afbeelding ]
Oeh beide jurkjes O+ Vooral de tweede. Is die ook uit de sale of gewone collectie?

Gevonden; gewone collectie. En die banden zijn doorzichtige stukken, jammer!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  roze woensdag 9 oktober 2013 @ 18:02:38 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132011977
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oeh beide jurkjes O+ Vooral de tweede. Is die ook uit de sale of gewone collectie?

Gevonden; gewone collectie. En die banden zijn doorzichtige stukken, jammer!
Klopt, dat vond ik zelf wel tof eraan :D
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 21:06:29 #74
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_132018976
Ik heb deze toch maar besteld


O+
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:27:13 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132038495
OMG O+ !
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:29:33 #76
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132038557


In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_132038642
Wat gaaf O+

Maar wat duur :{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_132038659
CUTE!! O+
  roze maandag 14 oktober 2013 @ 01:51:47 #79
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132146578

Ah nog meer leuke dingen erbij bij de H&M O+
Your beauty never ever scared me.
pi_132160551
Weet iemand nog iets met een lange levertijd?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132160919
quote:
17s.gif Op maandag 14 oktober 2013 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ah nog meer leuke dingen erbij bij de H&M O+
Die pyjama O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  roze dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:49:51 #82
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132187980
Hoop dat mn jurkje vandaag komt
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:27:58 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132192972
Hij is binnen O+ Ik ben verliefd op mijn nieuwe jurkje haha. Heb ook niet meer uitgedaan. Echt een perfect zwart jurkje, niet kort en een wat dikkere stof dus perfect straks voor koudere weer met een vestje erover. Deze ga ik héél vaak dragen O+
Your beauty never ever scared me.
pi_132194212
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Hij is binnen O+ Ik ben verliefd op mijn nieuwe jurkje haha. Heb ook niet meer uitgedaan. Echt een perfect zwart jurkje, niet kort en een wat dikkere stof dus perfect straks voor koudere weer met een vestje erover. Deze ga ik héél vaak dragen O+
Welke heb je nu?
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:43:27 #85
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_132199182
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:19 schreef alors het volgende:
Weet iemand nog iets met een lange levertijd?
Dit artikelnummer: 76-1443.
Levering eind november :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  roze dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:55:11 #86
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132199660
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:11 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Welke heb je nu?
Deze:

Kreeg al leuke complimentjes O+ Zo vonden 2 huisgenoten dit echt een perfect zwart jurkje. Kan stoer, sexy, netjes etc. Door dat ik niet heel groot ben komt die bijna tot mijn knieën maar dat vind ik wel erg fijn!
Your beauty never ever scared me.
pi_132206577
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:55 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1AV%200196619%20002%2029%202614%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Kreeg al leuke complimentjes O+ Zo vonden 2 huisgenoten dit echt een perfect zwart jurkje. Kan stoer, sexy, netjes etc. Door dat ik niet heel groot ben komt die bijna tot mijn knieën maar dat vind ik wel erg fijn!
Oh, die is ook wel leuk ja!
pi_132208617
Waarom heeft h&m voor mannen meer spul van mooie materialen, zoals leren schoenen, merinowollen truien en sjaals... Voor de dames is acrylvrij echt een zeldzaamheid.
pi_132209696




Besteld. O+

Weet iemand trouwens of die trui enorm groot uitvalt? Ik heb nu een M/L, maar ik wil niet dat het als een tent valt, hou wel van wat losser, maar het hoeft geen jurk te zijn.
pi_132212945
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1NA_0264_008R.jpg]&set=key[rotate],value[-3.05]&set=key[width],value[3850]&set=key[height],value[4501]&set=key[x],value[670]&set=key[y],value[182]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1NA_0242_003R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.1]&set=key[width],value[3693]&set=key[height],value[4318]&set=key[x],value[537]&set=key[y],value[235]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Besteld. O+

Weet iemand trouwens of die trui enorm groot uitvalt? Ik heb nu een M/L, maar ik wil niet dat het als een tent valt, hou wel van wat losser, maar het hoeft geen jurk te zijn.
Oeh dat vest is leuk.

Aan de foto te zien valt die trui wel als een tent -O-
pi_132213215
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 22:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarom heeft h&m voor mannen meer spul van mooie materialen, zoals leren schoenen, merinowollen truien en sjaals... Voor de dames is acrylvrij echt een zeldzaamheid.
Ja idd, hoewel er nu wel wat meer lijkt te komen waar iig nog iets van wol inzit. Ik heb ook gewoon een mannenvest aan nu, voor een tientje uit de sale, 50% wol. Originele prijs was ook maar 20 euro geloof ik, voor vrouwen zou dat minimaal het dubbele zijn waarschijnlijk, echt gemeen.

Net als 'wollen' jassen en mantels. Bij mannen hebben die vaak nog een gewatteerde voering, terwijl er bij damesjassen enkel een polyester afwerkingsvoering inzit :{
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132213526
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:55 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1AV%200196619%20002%2029%202614%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Kreeg al leuke complimentjes O+ Zo vonden 2 huisgenoten dit echt een perfect zwart jurkje. Kan stoer, sexy, netjes etc. Door dat ik niet heel groot ben komt die bijna tot mijn knieën maar dat vind ik wel erg fijn!
die is leuk O+
  roze woensdag 16 oktober 2013 @ 00:07:58 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132213538
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Oh, die is ook wel leuk ja!
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 00:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

die is leuk O+
Dankje O+
Your beauty never ever scared me.
pi_132213588
quote:
2s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 00:07 schreef Amarantha het volgende:

[..]

[..]

Dankje O+
Hoe valt hij qua maat? *heeft bestelneigingen*
  roze woensdag 16 oktober 2013 @ 00:14:12 #95
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132213778
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 00:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hoe valt hij qua maat? *heeft bestelneigingen*
Nou ik heb dus L besteld en normaal pas ik jurkjes van de H&M dan net goed maar nu heb ik bij mijn buik nog wel een beetje ruimte (niet veel, valt ook niet op). Verder ben ik 1,68 lang en valt die bij mij tot mijn knieën maar daar ben ik zelf wel aangenaam door verrast want dat maakt hem in de winter ook wel geschikt (in combinatie met het wat dikkere stof van het jurkje).

Hoop dat je het snapt _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_132213871
quote:
2s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 00:14 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nou ik heb dus L besteld en normaal pas ik jurkjes van de H&M dan net goed maar nu heb ik bij mijn buik nog wel een beetje ruimte (niet veel, valt ook niet op). Verder ben ik 1,68 lang en valt die bij mij tot mijn knieën maar daar ben ik zelf wel aangenaam door verrast want dat maakt hem in de winter ook wel geschikt (in combinatie met het wat dikkere stof van het jurkje).

Hoop dat je het snapt _O-
Haha, ongeveer. Ik draag normaal S, maar twijfel of ik niet voor M moet gaan. Is het een rekbaar stofje?
  roze woensdag 16 oktober 2013 @ 00:17:37 #97
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132213909
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Haha, ongeveer. Ik draag normaal S, maar twijfel of ik niet voor M moet gaan. Is het een rekbaar stofje?
Sowieso S nemen! M is veel te groot dan. Beetje rekbaar
Your beauty never ever scared me.
pi_132214012
quote:
2s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 00:17 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Sowieso S nemen! M is veel te groot dan. Beetje rekbaar
Check! :)
  roze woensdag 16 oktober 2013 @ 00:21:12 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132214049
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 00:20 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Check! :)
Je zal geen spijt krijgen O+ (denk ik)
Your beauty never ever scared me.
pi_132293512
Even een vraagje, ik snap niks van mij H&M rekening.

Van de week kreeg ik een rekening waarop staat dat ik 12,95 tegoed heb. Op hm.com staat bij saldo echter -12,95.

Ben ik ze nou 12,95 schuldig of heb ik dat tegoed open staan? (heb iets twee keer moeten ruilen en kan me niet meer herinneren of ik die acceptgiro toen betaald heb, of misschien per ongeluk zelfs dubbel heb betaald)
pi_132293538
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:43 schreef Take2 het volgende:
Even een vraagje, ik snap niks van mij H&M rekening.

Van de week kreeg ik een rekening waarop staat dat ik 12,95 tegoed heb. Op hm.com staat bij saldo echter -12,95.

Ben ik ze nou 12,95 schuldig of heb ik dat tegoed open staan? (heb iets twee keer moeten ruilen en kan me niet meer herinneren of ik die acceptgiro toen betaald heb, of misschien per ongeluk zelfs dubbel heb betaald)
Je hebt ¤12,95 tegoed van de H&M. :)
pi_132302223
Tof :D *O*
pi_132302277
Ze hebben mijn bestelling van drie tops en oorbellen met de briefpost verstuurd en ik vreesde er al voor. Hij paste inderdaad niet en hing half uit de brievenbus. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_132302796
Ik heb de trui maar geannuleerd want hij zag er zo tenterig uit. Nu heb ik weer een leren jack gezien, maar hij is 200 euro :') ik wacht wel tot ie in de sale komt.
pi_132305364
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 18:49 schreef Dwyn het volgende:
Ze hebben mijn bestelling van drie tops en oorbellen met de briefpost verstuurd en ik vreesde er al voor. Hij paste inderdaad niet en hing half uit de brievenbus. :')
Frustrerend |:(
Had ik ook vorige week
pi_132352609
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb de trui maar geannuleerd want hij zag er zo tenterig uit. Nu heb ik weer een leren jack gezien, maar hij is 200 euro :') ik wacht wel tot ie in de sale komt.
Dat vind ik echt irritant van de h&m op dit moment.

Ik had een mouwloos capuchonvest besteld, die op het model gewoon netjes aansloot. Dus ik had gewoon mijn maat besteld, blijkt het idd ook zo'n enorm oversized ding te zijn. Waarom trek je dat model dan een aansluitend model aan |:(

Heb uiteindelijk een xs moeten bestellen terwijl ik normaal m heb.

Van m'n tegoed heb ik nu deze besteld, ook weer een maat te klein, hopelijk past ie dan.

  roze woensdag 23 oktober 2013 @ 12:11:28 #107
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132469078
Als je 2 dingen hebt besteld en de één komt 2 weken later.. komt de eindrekening ook dan bij die item die over 2 weken komt? Want er zat geen acceptgiro bij mijn jurkje namelijk en ik wacht nog steeds op de legging.

Misschien wazig uitgelegd :P
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:21:59 #108
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132469410
Mensen,Kortingscode: 0560 werkt nog steeds ( 25 procent af van 1 artikel). 1304 trouwens ook, als je bedrag hoog genoeg is.

[ Bericht 25% gewijzigd door SEMTEX op 23-10-2013 12:30:06 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:44:10 #109
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_132474408
Bestel je zo'n berenpakje voor een baby, komt ie pas over 2 maanden binnen. Seriously? :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_132474510
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:44 schreef VeerEli het volgende:
Bestel je zo'n berenpakje voor een baby, komt ie pas over 2 maanden binnen. Seriously? :')
H&M webshop wordt steeds slechter :{
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:48:12 #111
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_132474563
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:46 schreef Snowbells het volgende:

[..]

H&M webshop wordt steeds slechter :{
Ja, echt. Vind 2 maanden écht niet normaal, en al helemaal voor baby kleertjes niet. Ik bedoel, straks past ie het over 2 maanden niet eens meer _O-
Maar goed, dan maar in de winkel halen. Alleen online was het goedkoper ivm kortingscodes enzo :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_132477520
Net in de H&M geweest, heb een sportshirtje gekocht, vond er verder niet zo heel veel aan. Op de een of andere manier ben ik wel zo aan online winkelen gewend dat dat handiger is! (al was het niet eens druk in de winkels)
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:15:39 #113
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132480303
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:48 schreef VeerEli het volgende:
Maar goed, dan maar in de winkel halen. Alleen online was het goedkoper ivm kortingscodes enzo :P
Inderdaad. Ik heb een toffe H&M winterjas gezien. In de winkel 80, in de webshop dankzij de codes maar 59,-, ik ben bereid een maandje te wachten (wordt begin nov bezorgd). Dit colbertje ook meebesteld:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_132480667
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik heb een toffe H&M winterjas gezien. In de winkel 80, in de webshop dankzij de codes maar 59,-, ik ben bereid een maandje te wachten (wordt begin nov bezorgd). Dit colbertje ook meebesteld:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1GA%200191109%20004%2069%203338%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
November begint volgende week al ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:48 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja, echt. Vind 2 maanden écht niet normaal, en al helemaal voor baby kleertjes niet. Ik bedoel, straks past ie het over 2 maanden niet eens meer _O-
Maar goed, dan maar in de winkel halen. Alleen online was het goedkoper ivm kortingscodes enzo :P
Ik heb toch wel de ervaring dat die bezorgdata echt de uiterste data zijn en dat het vaak veel eerder wordt verstuurd.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:30:47 #115
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132480802
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:25 schreef alors het volgende:

[..]

November begint volgende week al ;)
Klopt, had begin oktober al besteld ;(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:50:31 #116
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_132481316
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:25 schreef alors het volgende:

Ik heb toch wel de ervaring dat die bezorgdata echt de uiterste data zijn en dat het vaak veel eerder wordt verstuurd.
Durf het risico niet te lopen, ik heb namelijk helaas wél echt al eerder 2 freaking maanden moeten wachten tot het bezorgd werd :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 18:15:57 #117
409125 Inktvisch
Meneer Inktvis
pi_132482023
Iemand nog een leuke winterjas gezien?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 oktober 2013 @ 18:28:13 #118
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132482443
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:50 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Durf het risico niet te lopen, ik heb namelijk helaas wél echt al eerder 2 freaking maanden moeten wachten tot het bezorgd werd :P
Kan je hem niet gewoon bestellen èn in de winkel halen? Ik ben misschien erg cheap :') maar als je voorlopig de kaartjes eraan laat kan je hem binnen een maand ruilen als die andere eerder komt? Die ander ben je hooguit een euro aan kwijt, als 'ie te laat komt?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 18:29:48 #119
409125 Inktvisch
Meneer Inktvis
pi_132482495


of



?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 18:34:58 #120
409125 Inktvisch
Meneer Inktvis
  woensdag 23 oktober 2013 @ 18:38:10 #121
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_132482816
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:28 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Kan je hem niet gewoon bestellen èn in de winkel halen? Ik ben misschien erg cheap :') maar als je voorlopig de kaartjes eraan laat kan je hem binnen een maand ruilen als die andere eerder komt? Die ander ben je hooguit een euro aan kwijt, als 'ie te laat komt?
Hahahaha _O- Zou een optie zijn, maar wil hem gelijk de baby aan doen. Ik ga namelijk een mini fotoshoot houden met de betreffende baby in dat berenpakje. :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 oktober 2013 @ 18:39:30 #122
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132482871
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:38 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hahahaha _O- Zou een optie zijn, maar wil hem gelijk de baby aan doen. Ik ga namelijk een mini fotoshoot houden met de betreffende baby in dat berenpakje. :P
Maar daar is dus geen vaste datum voor ofzo? Anders wordt het inderdaad wat lastig, tenzij je jezelf een max. van 2 week stelt ofzo en als dat ding online dan nog niet bij je thuis is, annuleer je die shit gewoon :'). Ga je lekker voor die uit de winkel, >:O . Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel geld je eigenlijk bespaart met online vs. winkel.

Ja, ik ben onwijs cheap.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 18:41:50 #123
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_132482978
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Maar daar is dus geen vaste datum voor ofzo? Anders wordt het inderdaad wat lastig, tenzij je jezelf een max. van 2 week stelt ofzo en als dat ding online dan nog niet bij je thuis is, annuleer je die shit gewoon :'). Ga je lekker voor die uit de winkel, >:O . Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel geld je eigenlijk bespaart met online vs. winkel.

Ja, ik ben onwijs cheap.
Hahaha het scheelt volgens mij 5 euro ofzo _O- Dus deze keer fuck it, dan maar zonder de kortingscodes :P En 1 voordeel is nu wel; in de winkel een witte gehaald, terwijl online alleen een bruine stond O+
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_132483002
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Maar daar is dus geen vaste datum voor ofzo? Anders wordt het inderdaad wat lastig, tenzij je jezelf een max. van 2 week stelt ofzo en als dat ding online dan nog niet bij je thuis is, annuleer je die shit gewoon :'). Ga je lekker voor die uit de winkel, >:O . Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel geld je eigenlijk bespaart met online vs. winkel.

Ja, ik ben onwijs cheap.
:D Ik heb wel een dure ketting die ik met korting online had besteld en niet op tijd binnenkreeg voor een verjaardag in de winkel gekocht, om hem daarna toen ik hem binnenkreeg weer om te ruilen in de winkel :D :')
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 oktober 2013 @ 18:42:42 #125
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132483012
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:41 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hahaha het scheelt volgens mij 5 euro ofzo _O- Dus deze keer fuck it, dan maar zonder de kortingscodes :P En 1 voordeel is nu wel; in de winkel een witte gehaald, terwijl online alleen een bruine stond O+
Ohja, nee, zo cheap ben ik ook weer niet :D. 5 euro is niet onwijs veel.
Bruin is toch ook leuk als beertje? :o
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 18:43:05 #126
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_132483032
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:42 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ohja, nee, zo cheap ben ik ook weer niet :D. 5 euro is niet onwijs veel.
Bruin is toch ook leuk als beertje? :o
Klopt, maar wit is voor het idee dat ik heb voor de fotosessie beter geschikt! :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 oktober 2013 @ 18:43:29 #127
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132483050
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:42 schreef alors het volgende:

[..]

:D Ik heb wel een dure ketting die ik met korting online had besteld en niet op tijd binnenkreeg voor een verjaardag in de winkel gekocht, om hem daarna toen ik hem binnenkreeg weer om te ruilen in de winkel :D :')
Ahahaha :D. Gelukkig ben ik niet de enige die dit soort dingen doet :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 oktober 2013 @ 10:44:17 #128
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132506431
Ik zou bijna een hond nemen voor deze hondentrui, :') O+.

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132506499
quote:
17s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zou bijna een hond nemen voor deze hondentrui, :') O+.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1PA%200179538%20001%2050%200225.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Ik overweeg er twee te kopen voor mijn katten, alleen willen ze hun badjas ook al nooit aan. :( ondankbare beesten.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 oktober 2013 @ 10:48:06 #130
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132506523
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:47 schreef Jula123 het volgende:

[..]

Ik overweeg er twee te kopen voor mijn katten, alleen willen ze hun badjas ook al nooit aan. :( ondankbare beesten.
Hahah, :'). Je kan ze toch altijd terugsturen?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132508990
Er is een tasje wat ik wil kopen in de sale, ik kan het wel in mijn bag doen maar al twee keer gehad dat het tijdens het afrekenen ineens als uitverkocht stond. Nu staat het tasje op de prodcutpagina als beschikbaar en kan ik het wel toevoegen aan de bag maar staat het in de bag gelijk als uitverkocht. Ik raak er helemaal frusti van.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 12:22:40 #132
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_132509085
quote:
17s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zou bijna een hond nemen voor deze hondentrui, :') O+.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1PA%200179538%20001%2050%200225.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Jammer dat de hond die hem wel nodig heeft te groot is voor deze trui.
Dat wordt zelf wat inelkaar naaien/breien/haken.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 oktober 2013 @ 13:31:56 #133
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132511008
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Jammer dat de hond die hem wel nodig heeft te groot is voor deze trui.
Dat wordt zelf wat inelkaar naaien/breien/haken.
;( Was wel makkelijk geweest als 'ie in meerdere maten was, ja :D.

Ik schaam me bijna, :@. Al twee winterjassen onderweg naar me maar nu zag ik deze bij H&M, dus ook maar even besteld :') :@ :@.



Heb niet eens geld voor al die jassen, _O-.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 13:34:03 #134
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_132511077
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 13:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

;( Was wel makkelijk geweest als 'ie in meerdere maten was, ja :D.

Onze hond heeft helaas ook geen standaard hondenmaat dus is sowieso zelf wat maken. Hij heeft een heel lang lijf, brede borstkas en dan een hele smalle taille. Het is een Franse Basset.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_132517781
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Onze hond heeft helaas ook geen standaard hondenmaat dus is sowieso zelf wat maken. Hij heeft een heel lang lijf, brede borstkas en dan een hele smalle taille. Het is een Franse Basset.
Note to self; wanneer er ooit een hond komt, wel een confectiehond nemen. :P

Ik heb het door mij felbegeerde tasje besteld *O* Ik heb nog nooit eerder iets bij H&M besteld, kan dit kleinood me nog worden ontnomen ?
  donderdag 24 oktober 2013 @ 22:04:22 #136
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_132530291
quote:
17s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zou bijna een hond nemen voor deze hondentrui, :') O+.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1PA%200179538%20001%2050%200225.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Ik doe mn debiele kat wel eens een pakje aan :')

zie fotoboek
O+
  donderdag 24 oktober 2013 @ 22:24:59 #137
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132531326
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 13:31 schreef ChipsZak. het volgende:

Ik schaam me bijna, :@. Al twee winterjassen onderweg naar me maar nu zag ik deze bij H&M, dus ook maar even besteld :') :@ :@.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1OV%200188735%20001%2086%200153.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

Heb niet eens geld voor al die jassen, _O-.
Die zou mij doen lijken op Ma Flodder :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_132532999
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 13:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

;( Was wel makkelijk geweest als 'ie in meerdere maten was, ja :D.

Ik schaam me bijna, :@. Al twee winterjassen onderweg naar me maar nu zag ik deze bij H&M, dus ook maar even besteld :') :@ :@.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1OV%200188735%20001%2086%200153.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

Heb niet eens geld voor al die jassen, _O-.
Die is zooo tof ja O+ Maar idem met geld :')
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 oktober 2013 @ 23:14:05 #139
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132533566
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 22:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Die zou mij doen lijken op Ma Flodder :')
Mij vast ook, :'). Maar zonder make-up en hakken zie ik er sowieso al als een zwerver uit dus daar kan deze ook nog wel bij :').

Ook al heb ik er geen geld voor en zou ik daad bij mijn zwerveruiterlijk moeten voegen en dat ding gewoon jatten als ik die ooit in mijn kast wil hebben hangen. Maar dat geheel terzijde.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132533770
quote:
17s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zou bijna een hond nemen voor deze hondentrui, :') O+.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1PA%200179538%20001%2050%200225.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
O+ must have!!
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:21:55 #141
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132540661
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

O+ must have!!
Wel pics dan he! >:O
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:12:26 #142
123170 alors
zlata1234
pi_132566450

O+ O+
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132580049
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wel pics dan he! >:O
Is goed :D

Waar staat hij op de site? Kan hem niet vinden.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_132582467
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:46 schreef alors het volgende:
Maar het is Isabel Marant! Een hoopje bloggers trekt het aan en iedereen volgt :')

Net als die lelijke klompsneakers

[ afbeelding ]
:')
Och jeej, het is weer zover. :') _O-

Update: Gister nog één mooien kleuren chino bij den H&M gescoord. *O* 75% korting. :D :9~

Tevens goed topic. Modemeisjes verzameltopic. :9~ *; B-)
pi_132583997
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:12 schreef alors het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1SV%200185669%20002%2037%204571.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ] [ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1SV%200185669%20001%2037%204570.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
O+ O+
O+ Waar staan die ergens? Kan ze niet vinden :@
pi_132589198
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 16:06 schreef Capt.Hillstrand het volgende:

[..]

O+ Waar staan die ergens? Kan ze niet vinden :@
Ze komen binnenkort (binnen nu en een maand gok ik), ze staan op de Belgische site. Daar hebben ze geen online winkel maar er staan wel artikelen op. En meestal staan daar tussen de al bekende artikelen ook nieuwe artikelen die een tijdje later in de winkels en de webshops komen :)
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:16:03 #147
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132591465
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 13:25 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Is goed :D

Waar staat hij op de site? Kan hem niet vinden.
Kan hem nu ook even niet vinden? Misschien uitverkocht? Hij stond in ieder geval bij nieuwe artikelen.. maar welke groep ie onder valt weet ik niet. Misschien accessoires?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132591785
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 20:16 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Kan hem nu ook even niet vinden? Misschien uitverkocht? Hij stond in ieder geval bij nieuwe artikelen.. maar welke groep ie onder valt weet ik niet. Misschien accessoires?
Oja daar staat hij inderdaad :D
Hm, moet ik eerst mijn hond opmeten, denk eigenlijk dat het te klein is voor hem.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:23:39 #149
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132591810
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Oja daar staat hij inderdaad :D
Hm, moet ik eerst mijn hond opmeten, denk eigenlijk dat het te klein is voor hem.
:D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132602567
Weet iemand of deze legging er in het echt mooi uitziet?

pi_132656048
quote:
17s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet iemand of deze legging er in het echt mooi uitziet?

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1JA%200174646%20007%2056%203620.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=6&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Nee, ik ga hem nu ook bestellen. Zijn er nog kortingscodes? Heb die flyer weggegooid weet neit tot wanneer die geldig was.. de laatste..
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
  maandag 28 oktober 2013 @ 18:11:44 #152
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_132663115
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:48 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Nee, ik ga hem nu ook bestellen. Zijn er nog kortingscodes? Heb die flyer weggegooid weet neit tot wanneer die geldig was.. de laatste..
0560 en 1304 zijn volgens mij bijna altijd wel geldig. In ieder geval al heeeel lang :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 1 november 2013 @ 11:39:27 #153
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132789038
:') :D

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:47:17 #154
123170 alors
zlata1234
pi_132789263
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:39 schreef ChipsZak. het volgende:
:') :D

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1OV_0031_003R.jpg]&set=key[rotate],value[-1.4]&set=key[width],value[2014]&set=key[height],value[2355]&set=key[x],value[1481]&set=key[y],value[1377]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Die blik van die hond ook _O_ :D
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:52:18 #155
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_132789404
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:47 schreef alors het volgende:

[..]

Die blik van die hond ook _O_ :D
Grumpy dog _O_
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:36:07 #156
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132790562
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:39 schreef ChipsZak. het volgende:
:') :D

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1OV_0031_003R.jpg]&set=key[rotate],value[-1.4]&set=key[width],value[2014]&set=key[height],value[2355]&set=key[x],value[1481]&set=key[y],value[1377]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Zijn blik:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133000305
Heeft iemand aan-foto's van deze schoenen?


En dan met name van die ketting op de hiel.
pi_133000475
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:46 schreef alors het volgende:
Maar het is Isabel Marant! Een hoopje bloggers trekt het aan en iedereen volgt :')

Net als die lelijke klompsneakers

[ afbeelding ]
:')
Ik zie nooit iemand lopen in die klompsneakers, maar winkels blijven ze maar aanbieden. Waarom? Wanstaltige dingen.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:25:17 #159
155227 crew  Guppy
dus
pi_133018386
:W

De spullen die in de H&M webshop staan, kun je die over het algemeen ook gewoon vinden in de winkel? Om te passen en zo?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133018473
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:39 schreef ChipsZak. het volgende:
:') :D

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1OV_0031_003R.jpg]&set=key[rotate],value[-1.4]&set=key[width],value[2014]&set=key[height],value[2355]&set=key[x],value[1481]&set=key[y],value[1377]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
OMG dat beest O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 november 2013 @ 20:30:37 #161
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133018658
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:25 schreef Guppyfriend het volgende:
:W

De spullen die in de H&M webshop staan, kun je die over het algemeen ook gewoon vinden in de winkel? Om te passen en zo?
Niet per se. Online heeft vaak ander aanbod dan in de winkel (en vice versa).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 november 2013 @ 20:30:53 #162
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133018671
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zie nooit iemand lopen in die klompsneakers, maar winkels blijven ze maar aanbieden. Waarom? Wanstaltige dingen.
Oh ik zie ze wel regelmatig :r.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 20:34:10 #163
155227 crew  Guppy
dus
pi_133018846
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Niet per se. Online heeft vaak ander aanbod dan in de winkel (en vice versa).
Hm, ze hebben wel een geinige business wear collectie. Ik ga gewoon maar eens kijken denk ik. Wie weet hangt wat ik leuk vind er tussen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133021547
omguccie, heb er laatst 2 douche srubs gehaald, die ruiken zo ongeloofelijk lekker winters!
pi_133025681
Ik heb mijn tweede fleece pyjama broek gekocht, echt heerlijk zo zacht en warm. Ik heb nu de zwarte met witte stipjes & die met de kattenprint.
The secret of getting ahead is getting started
pi_133026884
Ooh leuke schoenen gezien! Maar die hoef ik niet te bestellen; ze gaan toch niet passen -O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:42:34 #167
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_133035863
Gaat iemand nog wat van Isabel Marant kopen? Ik vind het echt tegenvallen dit jaar. Alleen de laarsjes vind ik cool, maar die zijn gelijk 200 euro.. -O-
O+
pi_133050312
Mogen sale artikelen gewoon retour gezonden worden bij de H&M?

Leuk jurkje gezien O+ maar vaak vallen ze te lang uit bij mij.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_133050389
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mogen sale artikelen gewoon retour gezonden worden bij de H&M?

Leuk jurkje gezien O+ maar vaak vallen ze te lang uit bij mij.
Ja hoor.

Bij mij hebben ze trouwens de verkeerde trui opgestuurd -_-'
pi_133050464
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:28 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja hoor.

Bij mij hebben ze trouwens de verkeerde trui opgestuurd -_-'
Thanks!

Balen van je trui.

Ik hoop als ik dit allemaal zo lees dat ik het jurkje voor kerst binnen heb :')
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 8 november 2013 @ 17:34:07 #171
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133050550
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:28 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja hoor.

Bij mij hebben ze trouwens de verkeerde trui opgestuurd -_-'
Bij mij hebben ze twee bestellingen geannuleerd, :'). Ik had gemailed met de vraag waar mijn T&T en bestellingen waren. 'Ja oh oeps, technische fout en ze zijn geannuleerd, heb het weer hersteld maar 2 artikelen die je had besteld zijn nu uitverkocht, sorry. Maar je hoeft geen verzendkosten te betalen!'

:')!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_133052875
Lady Gaga gaat het ook met H&M doen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 8 november 2013 @ 18:51:58 #173
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133052937
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef Mylene het volgende:
Lady Gaga gaat het ook met H&M doen.
Oh, daar ben ik op zich nog best benieuwd naar dan!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_133053053
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef Mylene het volgende:
Lady Gaga gaat het ook met H&M doen.
Alle vrouwen in een bolletjesjurk en schoenen met sucadelapjes :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133053694
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze twee bestellingen geannuleerd, :'). Ik had gemailed met de vraag waar mijn T&T en bestellingen waren. 'Ja oh oeps, technische fout en ze zijn geannuleerd, heb het weer hersteld maar 2 artikelen die je had besteld zijn nu uitverkocht, sorry. Maar je hoeft geen verzendkosten te betalen!'

:')!
Oh jeej, hurray! :') De H&M is stom.
pi_133053704
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Alle vrouwen in een bolletjesjurk en schoenen met sucadelapjes :D
Nee joh, full flesh bodycon.
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:16:42 #177
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_133063109
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef Mylene het volgende:
Lady Gaga gaat het ook met H&M doen.
o cool!
O+
pi_133063744
Kun je ook weer kortingscodes schrappen bij de H&M? Want ik heb nu schijnbaar teveel ingegeven en dan komt het bedrag te laag uit.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:31:15 #179
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_133063899
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kun je ook weer kortingscodes schrappen bij de H&M? Want ik heb nu schijnbaar teveel ingegeven en dan komt het bedrag te laag uit.
Op het kruisje drukken achter de code.
O+
pi_133064049
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:31 schreef Saisai het volgende:

[..]

Op het kruisje drukken achter de code.
Kwam daar niet meer dan kreeg ik een pop upje met dat ik terug moest naar de shoppingbag.

maar ondertussen nog een trui gevonden die me wel lekker leek dus kan alles laten staan haha.

Vandaag in de winkel nog een broek gekocht.

Mijn eerst skinny jeans.. moet er wel een beetje aan wennen :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_133064211
Zo iets raars bij het afrekenen stond erineens bij dat dat artikel uitverkocht was.

maar bij ontvangstdatum staat wel tussen de 11 en de 15?

Is hij er dan gewoon echt niet of? Want toen ik hem in mijn shoppingbag zette was hij er nog wel.heb ik dan gewoon de laatste ofzo.

Vind het maar raar werken.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 8 november 2013 @ 22:52:31 #182
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_133064943
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo iets raars bij het afrekenen stond erineens bij dat dat artikel uitverkocht was.

maar bij ontvangstdatum staat wel tussen de 11 en de 15?

Is hij er dan gewoon echt niet of? Want toen ik hem in mijn shoppingbag zette was hij er nog wel.heb ik dan gewoon de laatste ofzo.

Vind het maar raar werken.
Dan is iemand je voor geweest! Soms gebeurd dat ;(
O+
pi_133065832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:52 schreef Saisai het volgende:

[..]

Dan is iemand je voor geweest! Soms gebeurd dat ;(
Ik ga het afwachten. Tot op heden zegt hij nog steeds dat hij tussen de 11 en de 15 geleverd gaat worden.

En anders moet ik op zoek naar een nieuw kerst jurkje.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:20:47 #184
327807 Mariposas
יה&#14
pi_133066296
Prinses Victoria van Zweden heeft al een doosje Isabel Marant opgestuurd gekregen.


(jasje, oorbellen, ketting en pumps)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:56:57 #185
123170 alors
zlata1234
pi_133067962
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:20 schreef Mariposas het volgende:
Prinses Victoria van Zweden heeft al een doosje Isabel Marant opgestuurd gekregen.

[ afbeelding ]
(jasje, oorbellen, ketting en pumps)
Ja doen ze altijd dat sturen naar celebs en bloggers.

Trouwens, dit schijnt een shoot van de zomercollectie van H&M te zijn, met Miranda Kerr O+



know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 9 november 2013 @ 00:11:29 #186
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_133068640
hmm, ik ben niet overtuigd.
O+
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:55:44 #187
327807 Mariposas
יה&#14
pi_133079832
Ik denk alleen maar nieuwe collectie? Het had net zo goed vrig jaar kunnen zijn, of het jaar daarvoor... Ik vind een groot gedeelte van de collectie toch altijd weinig origineel, en dan bedoel ik dat niet ten opzichte van andere winkels maar van hun vorige collecties. Vaak dezelfde kleding maar dan een ander printje of kleurtje.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 november 2013 @ 16:55:50 #188
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133081378
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:11 schreef Saisai het volgende:
hmm, ik ben niet overtuigd.
Ik ook niet. En daarbij; Miranda :r
:D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_133082649
Als ik iets online heb gekocht, in verkeerde maat, kan ik dat dan ook ruilen in de winkel?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 november 2013 @ 17:49:56 #190
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133082805
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:44 schreef douche-eendje het volgende:
Als ik iets online heb gekocht, in verkeerde maat, kan ik dat dan ook ruilen in de winkel?
Ruilen of retourneren? Ruilen sowieso (mits dat kledingstuk ook in het winkelaanbod aanwezig is) . Terugbrengen ook, maar dan krijg je geen geld terug maar een giftcard.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_133082828
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ruilen of retourneren? Ruilen sowieso. Terugbrengen ook, maar dan krijg je geen geld terug maar een giftcard.
Ruilen. Had een L besteld en ik had een M nodig.
  zaterdag 9 november 2013 @ 17:53:42 #192
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_133082904
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik ook niet. En daarbij; Miranda :r
:D
Die jurk met die bloemetjes is gewoon exact dezelfde jurk als die gele van Lanvin destijds. -O-

O+
pi_133118927
Hej ! Ik ben op zoek naar dit soort wanten, met een flapje over de vingers.

Link

Maar dan in het zwart of grijs. Vorig jaar zag ik ze overal, weet iemand waar ik zoiets kan vinden? :)
Yeah bitch ! Magnets !
pi_133132628
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:22 schreef Plienn het volgende:
Hej ! Ik ben op zoek naar dit soort wanten, met een flapje over de vingers.

Link

Maar dan in het zwart of grijs. Vorig jaar zag ik ze overal, weet iemand waar ik zoiets kan vinden? :)
Bij de Primark hebben ze allerlei soorten van dat soort handschoenen, weet niet of dat bij je in de buurt is?
pi_133153878
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:48 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Bij de Primark hebben ze allerlei soorten van dat soort handschoenen, weet niet of dat bij je in de buurt is?
Ahh thnx ! Ik ben pas nog in Bremen geweest maar toen heb ik er natuurlijk weer niet op gelet. Helaas niet in de buurt maar een goed excuus om weer eens die kant op de sjeesen ! 8-)
Yeah bitch ! Magnets !
pi_133154334
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:22 schreef Plienn het volgende:
Hej ! Ik ben op zoek naar dit soort wanten, met een flapje over de vingers.

Link

Maar dan in het zwart of grijs. Vorig jaar zag ik ze overal, weet iemand waar ik zoiets kan vinden? :)
Bij de Accesorize hebben ook zulke wanten, weet alleen niet of ze ook grijs of zwart hebben.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_133154934
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:51 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Bij de Accesorize hebben ook zulke wanten, weet alleen niet of ze ook grijs of zwart hebben.
Ik geloof niet dat ik die winkel in de buurt heb ? :) Maar toch bedankt, zal er op letten !
Yeah bitch ! Magnets !
pi_133155055
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:10 schreef Plienn het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik die winkel in de buurt heb ? :) Maar toch bedankt, zal er op letten !
Zit wel in de meeste (middel)grote steden, in ieder geval in de Randstad. Weet eigenlijk niet voor de rest van Nederland :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_133156774
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:13 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Zit wel in de meeste (middel)grote steden, in ieder geval in de Randstad. Weet eigenlijk niet voor de rest van Nederland :P
In Eindhoven zit ie ook, dus gok in de rest van Nederland ook in grote steden.
pi_133156862
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:51 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Bij de Accesorize hebben ook zulke wanten, weet alleen niet of ze ook grijs of zwart hebben.
Zit ook vaak bij de V&D in.
pi_133165708
Denken jullie dat de huidige sale items nog goedkoper gaan worden deze maand?

Ik wacht daar al een tijdje op, maar het zou ook kunnen dat dat niet gaat gebeuren tot de laatste 2 weken van dit jaar.
  maandag 11 november 2013 @ 23:52:12 #202
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_133171710
Ik wilde wat overhemden en wat andere dingen bestellen via de webshop, maar als ik af wil rekenen geeft hij als (waarschijnlijk?) leverdatum 18-22 november. Dit zou op zich prima zijn, want ik ben op de 17e weer thuis. Kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat de boel niet eerder wordt bezorgd (pakje gaat niet in de brievenbus passen)?

En hoe zijn die Kialapunten; is dat wat? Anders kan ik dat misschien overwegen.
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:47:48 #203
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133196490
Kiala is ideaal (vind ik), nog nooit problemen mee gehad.

Ik zie net die Isabel Marant meuk op tv, ik vind het echt baggerlelijk :@
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133197670
Als ik wil afrekenen en ik heb er sale artikelen bij dan zijn ze meestal uitverkocht bij het afrekenen. Is mij nu de laatste paar maanden telkens gebeurd dat het niet grappig meer is.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_133197858
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:17 schreef WinnieWana het volgende:
Als ik wil afrekenen en ik heb er sale artikelen bij dan zijn ze meestal uitverkocht bij het afrekenen. Is mij nu de laatste paar maanden telkens gebeurd dat het niet grappig meer is.
Had ik ook. Maar zover ik nu kan zien is het artikel gewoon verzonden. Misschien heb je dan net de laatste ofzo?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_133216321
AH Bonuskaart activeren geeft 5 euro korting H&M.
pi_133216508
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:59 schreef Mylene het volgende:
AH Bonuskaart activeren geeft 5 euro korting H&M.
Oja, dat was ik al weer vergeten. Thanks voor de reminder! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 13 november 2013 @ 16:32:11 #208
64792 Mryc
play me one more song
pi_133221589
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:59 schreef Mylene het volgende:
AH Bonuskaart activeren geeft 5 euro korting H&M.
Helaas niet online te gebruiken :'(
  woensdag 13 november 2013 @ 17:02:37 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133222536
Isabel Marant. Guttegut, wat een enige dingen :') Inspiratie opgedaan in de kringloopwinkel en de havens van Volendam :')




In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 13 november 2013 @ 19:41:14 #210
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_133227714
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:02 schreef SEMTEX het volgende:
Isabel Marant. Guttegut, wat een enige dingen :') Inspiratie opgedaan in de kringloopwinkel en de havens van Volendam :')

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RG%200204092%20001%2074%201452.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RG%200204499%20001%2040%203501.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RG%200194228%20002%2086%208623.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RG%200204418%20001%2040%203497.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
De trui gaat nog wel, maar de rest is een nee!
pi_133229501
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:02 schreef SEMTEX het volgende:
Isabel Marant. Guttegut, wat een enige dingen :') Inspiratie opgedaan in de kringloopwinkel en de havens van Volendam :')

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RG%200204092%20001%2074%201452.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RG%200204499%20001%2040%203501.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RG%200194228%20002%2086%208623.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1RG%200204418%20001%2040%203497.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Die trui en dat jasje zijn zowat de enige dingen die wel leuk zijn mi.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133244170
Vraag me toch af hoe lang ze over zo'n doosje inpakken doen. Kreeg eergisteren mail met dat ze mijn bestelling aan het inpakken zijn. Vandaag staat er nog steeds dat het pakket wordt voorbereid door de verzender.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_133244281
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vraag me toch af hoe lang ze over zo'n doosje inpakken doen. Kreeg eergisteren mail met dat ze mijn bestelling aan het inpakken zijn. Vandaag staat er nog steeds dat het pakket wordt voorbereid door de verzender.
Volgens mij doen ze dat in Polen, vandaar.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133244444
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:31 schreef alors het volgende:

[..]

Volgens mij doen ze dat in Polen, vandaar.
Oh dan heb ik het volgend jaar kerst wel
I solemnly swear i'm up to no good
pi_133246203
Ik kan niet eens op de H&M site komen :')
  donderdag 14 november 2013 @ 11:15:30 #216
374339 mirjammajrim
Waar geen wil is, ben ik weg
pi_133246328
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vraag me toch af hoe lang ze over zo'n doosje inpakken doen. Kreeg eergisteren mail met dat ze mijn bestelling aan het inpakken zijn. Vandaag staat er nog steeds dat het pakket wordt voorbereid door de verzender.
Klopt dat had ik vorige week ook. Zelfs op de dag dat het pakketje bezorgd werd stond het er nog.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 november 2013 @ 11:16:41 #217
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133246351
Hah, ik was het vergeten :'). Niet dat ik het wilde onthouden ofzo, wil toch niks maar wilde de status van mijn pakketje bekijken en nu sta ik in queue ;( .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_133246354
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:15 schreef mirjammajrim het volgende:

[..]

Klopt dat had ik vorige week ook. Zelfs op de dag dat het pakketje bezorgd werd stond het er nog.
Spannend haha. Als het er maar voor maandag is want dan ga ik op vakantie. Anders ligt het weer bij de buren.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_133246367
quote:
13s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Hah, ik was het vergeten :'). Niet dat ik het wilde onthouden ofzo, wil toch niks maar wilde de status van mijn pakketje bekijken en nu sta ik in queue ;( .
Ja ik al een kwartier _O-
pi_133246379
quote:
13s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Hah, ik was het vergeten :'). Niet dat ik het wilde onthouden ofzo, wil toch niks maar wilde de status van mijn pakketje bekijken en nu sta ik in queue ;( .
Queue? Waarschijnlijk stel ik nu een hele stomme vraag.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 november 2013 @ 11:18:15 #221
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133246392
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Queue? Waarschijnlijk stel ik nu een hele stomme vraag.
In de rij.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_133246469
quote:
12s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

In de rij.
Ah nou succes ^^

------

Ik hoop dat de korte jurkjes niet te lang zijn bij de h&m ik ben maar 1,57... Altijd een gedoe.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 14 november 2013 @ 11:24:28 #223
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_133246532
Ik ben ook al een half uur aan het proberen.. Kom er niet in :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 november 2013 @ 11:26:03 #224
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133246567
Echt 90% van die stukken zal over 2 week in de sale liggen, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 14 november 2013 @ 11:29:56 #225
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_133246664
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Echt 90% van die stukken zal over 2 week in de sale liggen, :').
Denk je? Ondanks dat het nu zo pauper druk is op de site? :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_133246665
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Echt 90% van die stukken zal over 2 week in de sale liggen, :').
Denk dat dat wel meevalt. IM is echt zo'n bloggersding waar iedereen achteraan loopt. En het is nou niet echt een uitgesproken collectie.
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 14 november 2013 @ 11:30:46 #227
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_133246680
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:29 schreef alors het volgende:

[..]

Denk dat dat wel meevalt. IM is echt zo'n bloggersding waar iedereen achteraan loopt. En het is nou niet echt een uitgesproken collectie.
Mja, maar exclusief is het niet meer :') Loopt straks half Nederland in dat vest dat hierboven staat _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_133246714
Wat een lelijkheid
pi_133246718
Al die bloggers hebben gister al tasjes vol gekregen op het pre-event :')
pi_133246730
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Mja, maar exclusief is het niet meer :') Loopt straks half Nederland in dat vest dat hierboven staat _O-
Ik denk niet dat mensen bij H&M kopen voor exclusiviteit.
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 14 november 2013 @ 11:34:39 #231
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_133246759
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:33 schreef alors het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mensen bij H&M kopen voor exclusiviteit.
Nee, maar met IM zullen toch veel denken iets bijzonders te kopen. Maar imo is het niks bijzonderder dan de rest van H&M gezien het in zulke aantallen verkocht wordt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 november 2013 @ 11:34:46 #232
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133246761
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:29 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Denk je? Ondanks dat het nu zo pauper druk is op de site? :P
Dat is het altijd met die designerstukken, :+ .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_133246783
Marktplaatsjagers :')
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 november 2013 @ 11:36:03 #234
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133246791
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:29 schreef alors het volgende:

[..]

Denk dat dat wel meevalt. IM is echt zo'n bloggersding waar iedereen achteraan loopt. En het is nou niet echt een uitgesproken collectie.
Nja, wel een bloggersding maar toch. Ik denk dat het uiteindelijk zo'n vaart niet loopt. De eerste paar dagen zijn altijd druk, maar uiteindelijk ligt veel toch in de sale.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 14 november 2013 @ 11:36:24 #235
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_133246798
Ow, ik wou ff checken welk bedrag ik moet betalen voor mijn bestelling die ik gisteren heb ontvangen. Dat moet dan morgen maar :') . (Zit op het werk dus heb de factuur niet liggen)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 14 november 2013 @ 11:37:00 #236
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_133246816
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat is het altijd met die designerstukken, :+ .
Dit is de eerste keer dat ik uberhaupt probeer op de site te komen tijdens zoiets, en ook puur uit nieuwsgierigheid. :P
Alleen destijds met 'The girl with the dragon tattoo' collectie vond ik het jammer dat ik die gemist had. Dat vond ik wel echt een toffe lijn, namelijk.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_133246831
http://www.marktplaats.nl(...)t+h%26m&categoryId=0

:') De redenen die sommige verzinnen, dat het niet past, terwijl ze het nog helemaal niet in huis hebben waarschijnlijk :')
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 november 2013 @ 11:40:11 #238
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133246886
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:37 schreef alors het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)t+h%26m&categoryId=0

:') De redenen die sommige verzinnen, dat het niet past, terwijl ze het nog helemaal niet in huis hebben waarschijnlijk :')
:')! Sommige hebben zelfs alleen websiteplaatjes staan. Zeker zodat ze alvast biedingen kunnen innen en nu even snel die maten bestellen :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_133247446
Maar effe serieus, hoe is de kwaliteit van de mannencollectie van deze ontwerpster? Ik wil best wel een echt mooi shirt kopen voor een lagere prijs dan je normaal voor zoiets moet betalen. Maar het is hier toch meestal kwaliteit H&M en alleen het ontwerp komt van de ontwerp ster? Geen duurdere materialen oid.
pi_133247833
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:03 schreef Apostrof het volgende:
Maar effe serieus, hoe is de kwaliteit van de mannencollectie van deze ontwerpster? Ik wil best wel een echt mooi shirt kopen voor een lagere prijs dan je normaal voor zoiets moet betalen. Maar het is hier toch meestal kwaliteit H&M en alleen het ontwerp komt van de ontwerp ster? Geen duurdere materialen oid.
Volgens mij worden er ook wel betere kwaliteit materialen gebruikt hoor. De prijs komt echt niet alleen van het labeltje dat erin hangt. En ik denk ook niet dat een IM of een V&R hun naam willen koppelen aan iets dat binnen de kortste keren uit elkaar valt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133257113
Wat er nu nog is, die gouden zijden broek en zo'n linnen hemdje vind ik wel tof, even wachten op de sale dan maar :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133257426
Morgen tussen 4 en 6 wordt mijn pakketje bezorgt. Ik ben benieuwd,
I solemnly swear i'm up to no good
pi_133257671
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij worden er ook wel betere kwaliteit materialen gebruikt hoor. De prijs komt echt niet alleen van het labeltje dat erin hangt. En ik denk ook niet dat een IM of een V&R hun naam willen koppelen aan iets dat binnen de kortste keren uit elkaar valt...
Rok van vorig jaar (maison margiela) vind ik ook wel echt mooi gemaakt inderdaad :)
pi_133277788
Ke even een vraagje aan ervaren h&m kopers.
Ik heb een broek online gekocht en deze is niet goed dus ga ik terug sturen. Ik had al op internet gezocht naar retourvoorwaarden en dacht gevonden te hebben dat je als die niet goed is alleen maar een euro voor de retourzending hoeft te betalen.
Maar nu ik de brief die er bij geleverd is heb, lijkt het meer op de 4,95 verzendkosten plus een euro.
Dus even om het zeker te weten.. Moet ik nu een euro overmaken of (helaas) 5,95.
pi_133278535
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 09:59 schreef Natassie2 het volgende:
Ke even een vraagje aan ervaren h&m kopers.
Ik heb een broek online gekocht en deze is niet goed dus ga ik terug sturen. Ik had al op internet gezocht naar retourvoorwaarden en dacht gevonden te hebben dat je als die niet goed is alleen maar een euro voor de retourzending hoeft te betalen.
Maar nu ik de brief die er bij geleverd is heb, lijkt het meer op de 4,95 verzendkosten plus een euro.
Dus even om het zeker te weten.. Moet ik nu een euro overmaken of (helaas) 5,95.
Volgens mij, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen, zit het zo: Stuur je alles terug, dan betaal je alleen 1 euro, stuur je een deel terug en houd je een deel, dan betaal je 1 euro plus vzkosten, dus 5,95.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133283053
Ja Daf dacht ik dus ook, anders had ik die broek namelijk niet eens gekocht. Maar als ik die brief lees is het wat onduidelijk en lijkt het er eerder op dat het toch 5.95 is. :(
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:03:53 #247
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_133283502
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:50 schreef Natassie2 het volgende:
Ja Daf dacht ik dus ook, anders had ik die broek namelijk niet eens gekocht. Maar als ik die brief lees is het wat onduidelijk en lijkt het er eerder op dat het toch 5.95 is. :(
No no no no..

Het maakt niet uit of je maar 1 kledingstuk terugstuurt of alle kledingstukken van je bestelling.

Je moet de kledingstukken die je niet meer wil in een doosje doen of in de zak waarin je je bestelling ontving. Vervolgens moet je het retourformulier invullen met welke kledingstukken je terugstuurt en waarom en of je deze wil ruilen ja of nee. Hierna neem je de sticker die op je bon zit en plak je die op de doos of zak waarmee je je kledingstukken wil versturen. Tenslotte breng je je doos of zak naar een postnl filiaal bij jou in de buurt. Deze wordt dan gratis verzonden!

Wanneer je je kleding gaat betalen moet je echter er rekening mee houden dat je 1 euro extra overmaakt omdat je iets retour hebt gestuurd.

Hoop dat je het nu begrijpt. ;)
pi_133283699
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:03 schreef Repeating het volgende:

[..]

No no no no..

Het maakt niet uit of je maar 1 kledingstuk terugstuurt of alle kledingstukken van je bestelling.

Je moet de kledingstukken die je niet meer wil in een doosje doen of in de zak waarin je je bestelling ontving. Vervolgens moet je het retourformulier invullen met welke kledingstukken je terugstuurt en waarom en of je deze wil ruilen ja of nee. Hierna neem je de sticker die op je bon zit en plak je die op de doos of zak waarmee je je kledingstukken wil versturen. Tenslotte breng je je doos of zak naar een postnl filiaal bij jou in de buurt. Deze wordt dan gratis verzonden!

Wanneer je je kleding gaat betalen moet je echter er rekening mee houden dat je 1 euro extra overmaakt omdat je iets retour hebt gestuurd.

Hoop dat je het nu begrijpt. ;)
Ik heb 1 broek besteld en teruggestuurd. Heb een acceptgiro ontvangen dus nog niks betaald. Dus ik moet nu dus toch alleen nog die 1 euro overmaken. zeg ik et zo goed...
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:17:19 #249
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_133283935
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:09 schreef Natassie2 het volgende:

[..]

Ik heb 1 broek besteld en teruggestuurd. Heb een acceptgiro ontvangen dus nog niks betaald. Dus ik moet nu dus toch alleen nog die 1 euro overmaken. zeg ik et zo goed...
Teruggestuurd en dus niet geruild: Ja.
Teruggestuurd en geruild: even wachten op die andere broek en dan dat bedrag + 1 euro overmaken.

Je kunt ook nog altijd kijken in je H&M profiel op HM.com. Daar staat wat je saldo is. (let er wel op dat het even duurt voordat je retour aanvraag is ontvangen bij H&M en dus verrekend is met je saldo)

Is je saldo positief, dan betekend dat dat je dat nog moet betalen. Is je saldo negatief (wat ook nog wel eens voorkomt) dan heb je dat 'tegoed'.
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:43:41 #250
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_133284631
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:03 schreef Repeating het volgende:

[..]

No no no no..

Het maakt niet uit of je maar 1 kledingstuk terugstuurt of alle kledingstukken van je bestelling.

Je moet de kledingstukken die je niet meer wil in een doosje doen of in de zak waarin je je bestelling ontving. Vervolgens moet je het retourformulier invullen met welke kledingstukken je terugstuurt en waarom en of je deze wil ruilen ja of nee. Hierna neem je de sticker die op je bon zit en plak je die op de doos of zak waarmee je je kledingstukken wil versturen. Tenslotte breng je je doos of zak naar een postnl filiaal bij jou in de buurt. Deze wordt dan gratis verzonden!

Wanneer je je kleding gaat betalen moet je echter er rekening mee houden dat je 1 euro extra overmaakt omdat je iets retour hebt gestuurd.

Hoop dat je het nu begrijpt. ;)
Het gaat om de verzendkosten van het ontvangen, of en wanneer die vervallen bij een retournering.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 15 november 2013 @ 14:47:42 #251
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_133284768
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 november 2013 14:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Het gaat om de verzendkosten van het ontvangen, of en wanneer die vervallen bij een retournering.
Ik dacht dat het administratiekosten waren van het retourneren ofzoiets. Maarja, nevermind. 1 euro is 1 euro. :)
pi_133284895
Ja klopt om die verzendkosten, maar dan maak ik gewoon die euro over. Bedankt voor de info ;)
pi_133285558
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:31 schreef alors het volgende:

[..]

Volgens mij doen ze dat in Polen, vandaar.
Tegenwoordig zie je op alle artikelen de namen in het Pools staan. Vroeger was alles in het Zweeds en kwamen je artikelen ook echt uit Zweden.

Nu staat hun distributiecentrum in Polen denk ik
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:59:07 #254
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_133519048
Als je iets in de sale hebt gekocht maar dit de verkeerde maat is, het daarna wil ruilen voor hetzelfde artikel, alleen met een andere maat, en wat inmiddels uit de sale is. Krijg je deze dan zonder meerkosten? (dus voor de prijs van de Sale)
  zondag 24 november 2013 @ 10:48:43 #255
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133567923
http://img839.imageshack.us/img839/4856/lerenjas2.png (copy/paste deze link)

Net deze gekocht, in de sale, met kortingscodes voor een derde van de normale prijs :)


Edit : ow ja, imageshack werkt natuurlijk niet.
pi_133587315






Besteld. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door -Strawberry- op 24-11-2013 23:01:32 ]
  zaterdag 30 november 2013 @ 10:38:10 #257
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133769363
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 10:48 schreef GimmeGore het volgende:
[ http://img839.imageshack.us/img839/4856/lerenjas2.png (copy/paste deze link) ]

Net deze gekocht, in de sale, met kortingscodes voor een derde van de normale prijs :)


Edit : ow ja, imageshack werkt natuurlijk niet.
Dikke teleurstelling, de pasvorm van dit jack is echt achterlijk.
Ik had hem bewust een maat groter gekocht, zijn de mouwen alsnog veel te kort. Het lijken wel 3 kwart mouwen.
  zaterdag 30 november 2013 @ 11:37:32 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133770173
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:50 schreef Natassie2 het volgende:
Ja Daf dacht ik dus ook, anders had ik die broek namelijk niet eens gekocht. Maar als ik die brief lees is het wat onduidelijk en lijkt het er eerder op dat het toch 5.95 is. :(
Je kunt het ook langs brengen bij een H&M winkel, die nemen het ook in. Krijg je wel een tegoedbon ipv geld.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133770473
Volgens mij moeten webwinkels bij het retourneren van een complete bestelling de verzendkosten van de originele bestelling terug betalen, maar mogen ze dan wel kosten in rekening brengen voor het retour sturen. Sommige winkels hanteren voor bezorgen en retour sturen hetzelfde bedrag zodat je dus niks terug krijgt en niks extra betaalt, maar de H&M rekent 1 euro voor een retour. Volgens mij is het dan dus wel alleen die ene euro.

Ah, aldus algemene voorwaarden:

quote:
Herroepingsrecht
Voor je aankopen geldt een zichttermijn van 14 dagen. In deze periode heb je een herroepingsrecht. Dit betekent dat je de mogelijkheid hebt zonder verplichtingen van jouw kant – afgezien van de retourkosten à ¤ 1,- die achteraf worden verrekend – de artikelen die je hebt ontvangen terug te zenden. In dat geval dien je het retouradreslabel dat bij de levering is gevoegd te gebruiken en de artikelen onbeschadigd en ongebruikt (je mag de artikelen wel passen) terug te zenden op de manier zoals beschreven op de retourbon. Je krijgt je geld in dat geval binnen 30 dagen terug. Besluit je alle artikelen terug te zenden, dan zijn de reeds in rekening gebrachte verzendkosten niet verschuldigd
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 30 november 2013 @ 12:34:31 #260
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_133771292
Iemand al een angora-artikel teruggebracht? Ik heb een maand geleden een vestje gekocht, 30% angorawol :').
pi_133771502
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:34 schreef Aventura het volgende:
Iemand al een angora-artikel teruggebracht? Ik heb een maand geleden een vestje gekocht, 30% angorawol :').
Is dat niet een beetje schijnheilig? (in het algemeen bedoel ik dan)
Het konijn krijgt zijn vacht er niet mee terug.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_133777796
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:34 schreef Aventura het volgende:
Iemand al een angora-artikel teruggebracht? Ik heb een maand geleden een vestje gekocht, 30% angorawol :').
Heb meteen alles gecheckt (weet ook niet waarom), en helaas: 2 producten met angorawol... Waarvan 1 net een paar weken terug gekocht. Wel beide maar 5%, maar toch... Ga ze niet terugbrengen, die konijnen krijgen daar idd hun vacht niet mee terug. Vind het trouwens wel netjes van H&M dat ze mensen die optie geven.
Maar in het vervolg toch maar even de labels checken voordat ik iets koop, dus nieuwe aankopen met angorawol zijn uitgesloten! Arme beestjes :'(
pi_133778137
Denk er ook aan dat er echt niet alleen bij angorawol zulke afgrijselijke verhalen achter zitten. Hetzelfde geldt voor veel andere soorten wol. Het komt niet allemaal van schaapjes die zorgvuldig en voorzichtig geschoren worden... Merinowol is fantastisch zacht en heeft veel kwaliteiten, maar (vaak) lijden dieren daar ook onder. Koop je wol(len kleding) bij een kleine, lokale producent, kan je er vrij zeker van zijn dat het vrij is van dierenleed - maar ik ben bang dat er bij vrijwel alle soorten (dierlijke) wol / vezels, helaas, meer leed achter zit dan je denkt.
  zondag 1 december 2013 @ 00:56:39 #264
123170 alors
zlata1234
pi_133791714
Slaan we nu niet een beetje door? Wol is over het algemeen een prima product. Van het scheren hebben dieren nauwelijks last, sterker nog, ze vinden het vaak fijn, want het is nogal een warm pak 's zomers. Waarom zouden merinoschapen extra lijden? En wat vind je leed? Vind je het echt leed dat een schaap even een paar minuten wordt neergezet en wordt geschoren en de rest van het jaar gewoon buiten loopt? Eet je dan ook geen vlees?
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 07:24:53 #265
155227 crew  Guppy
dus
pi_133795509
Google maar eens op mulesing :X de reden waarom ik geen wol koop
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 1 december 2013 @ 07:45:16 #266
208890 June.
Seriously?
pi_133795548
Angorawol kocht ik toch al nooit, het pluist het als de neten na 2x dragen en wassen
Shine bright like a diamond.
  zondag 1 december 2013 @ 08:31:37 #267
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_133795663
June, het is inderdaad zo dat het vestje enorm pilt al. Voor bij de oksels. Ik denk dat ik het om die reden terug ga brengen dan...best slecht :o

Ga voortaan wel op de etiketten letten!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 december 2013 @ 09:46:20 #268
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133796168
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje schijnheilig? (in het algemeen bedoel ik dan)
Het konijn krijgt zijn vacht er niet mee terug.
Nu heb ik sowieso geen angorawol in huis, omdat het zo pluizig is etc., maar ik zie niet in waarom het schijnheilig zou zijn? Het konijn krijgt er inderdaad zijn vacht niet mee terug, maar als jij als persoon je er niet meer prettig bij voelt, waarom dan niet gewoon terugbrengen?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 1 december 2013 @ 10:48:47 #269
123170 alors
zlata1234
pi_133797043
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 07:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Google maar eens op mulesing :X de reden waarom ik geen wol koop
Google maar eens op flystrike of myiasis.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 11:09:18 #270
155227 crew  Guppy
dus
pi_133797378
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:48 schreef alors het volgende:

[..]

Google maar eens op flystrike of myiasis.
Wat ook prima op een andere manier dan met mulesing te voorkomen of te behandelen is.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 1 december 2013 @ 11:31:30 #271
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_133797790
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:48 schreef alors het volgende:
Google maar eens op flystrike of myiasis.
En kinderarbeid, uitbuiting, en dat soort dingen.

Arme kindertjes. ;(

Maar ja, da's bij zo veel kleding zo. Niet alleen van H&M. En ik hou er ook geen rekening mee. Als ik iets zie, koop ik het. Ik ga niet eerst helemaal uitzoeken hoe het in de winkel terecht is gekomen.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zondag 1 december 2013 @ 13:34:54 #272
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_133801395
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 09:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Nu heb ik sowieso geen angorawol in huis, omdat het zo pluizig is etc., maar ik zie niet in waarom het schijnheilig zou zijn? Het konijn krijgt er inderdaad zijn vacht niet mee terug, maar als jij als persoon je er niet meer prettig bij voelt, waarom dan niet gewoon terugbrengen?
Dit dus. En ik kan me heel erg goed voorstellen dat als je hier vooraf niet van op de hoogte was, maar nu wel, je daar gewoon geen deel van uit wil maken.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  zondag 1 december 2013 @ 14:28:40 #273
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_133803456
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 13:34 schreef VeerEli het volgende:
Dit dus. En ik kan me heel erg goed voorstellen dat als je hier vooraf niet van op de hoogte was, maar nu wel, je daar gewoon geen deel van uit wil maken.
En de kinderarbeid dan?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 december 2013 @ 14:37:58 #274
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133803811
quote:
5s.gif Op zondag 1 december 2013 14:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

En de kinderarbeid dan?
Ik snap niet wat dat hiermee te maken heeft? Ik vind opmerkingen als 'schijnheilig' en 'hypocriet' altijd een beetje loos in zulke situaties. Alsof je één ding niet erg mag vinden, er geen deel van wil uitmaken, maar gelijk alles moet bannen? Dat slaat toch nergens op.

Ik denk dat veel mensen (ik in dit geval niet, maar het gaat om het idee) ook wel eens wat geld aan zo'n inzamelaar voor waterputten in Afrika o.i.d. geven, maar dat betekent toch niet meteen dat zij ook maar vrijwilligerswerk (bijv. waterputten bouwen) daar moeten gaan doen omdat ze anders hypocriet zijn als ze waterballonnen gooien (verspilling water)? Of als ze eten weggooien want kinderen in Afrika hebben ook honger.

Nee, het betekent alleen dat je ìets doet of zelf ergens geen deel van uit wil maken. Er zijn altijd meerdere dingen in de wereld aan de hand en het maak je m.i. niet een hypocriet als je niet in een hutje op de hei zelfvoorzienend gaat wonen, je eigen kleding breiend en je eigen vlees slachtend met een pijl en boog.

Ik trek het misschien wat ver door, maar hopelijk komt mijn punt over, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 1 december 2013 @ 14:55:36 #275
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_133804613
quote:
5s.gif Op zondag 1 december 2013 14:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

En de kinderarbeid dan?
Daar hebben we het nu niet over.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_133805009
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:55 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Daar hebben we het nu niet over.
Dus wat je nu niet ziet/weet dat deert niet?

Kinderarbeid lijkt me in dit geval zeker een koppeling te hebben met de onethische werkzaamheden/gebeurtenissen rondom de kledingindustrie.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 1 december 2013 @ 15:05:50 #277
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_133805034
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dus wat je nu niet ziet/weet dat deert niet?

Kinderarbeid lijkt me in dit geval zeker een koppeling te hebben met de onethische werkzaamheden/gebeurtenissen rondom de kledingindustrie.
Nee, maar dat is gewoon een heel andere discussie. Ik begrijp gewoon niet zo goed dat wanneer het over onderwerp A gaat, onderwerp B er direct bij gehaald moet worden.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_133805057
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:05 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Nee, maar dat is gewoon een heel andere discussie. Ik begrijp gewoon niet zo goed dat wanneer het over onderwerp A gaat, onderwerp B er direct bij gehaald moet worden.
Onderwerp A en B zijn beiden onderdeel van een groter probleem. Vandaar wellicht?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 1 december 2013 @ 15:07:00 #279
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_133805072
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Onderwerp A en B zijn beiden onderdeel van een groter probleem. Vandaar wellicht?
Lees Chipszak haar reactie anders even, die vat het goed samen en daar kan ik me volledig bij aansluiten.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_133805114
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Lees Chipszak haar reactie anders even, die vat het goed samen en daar kan ik me volledig bij aansluiten.
Heb ik gedaan. Ik zie dat anders.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 1 december 2013 @ 15:09:24 #281
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_133805182
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb ik gedaan. Ik zie dat anders.
Dat kan. Ik zie het als bijvoorbeeld met het gebeuren in de Filipijnen. Ik heb daar ook aan gedoneerd. Dan kun je gelijk Afrika, Azië of weet ik wat er bij gaan halen. ''Maar hoe zit het dan met de rest van de wereld?! Die hebben het ook zwaar en die hebben ook honger! :(''
Klopt, maar nu gaat het even over de Filipijnen en daar is imo niks mis mee.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_133805437
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:09 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Dat kan. Ik zie het als bijvoorbeeld met het gebeuren in de Filipijnen. Ik heb daar ook aan gedoneerd. Dan kun je gelijk Afrika, Azië of weet ik wat er bij gaan halen. ''Maar hoe zit het dan met de rest van de wereld?! Die hebben het ook zwaar en die hebben ook honger! :(''
Klopt, maar nu gaat het even over de Filipijnen en daar is imo niks mis mee.
Daar heb je absoluut gelijk in, al is er van beide kanten wat te zeggen natuurlijk. Anderzijds wordt er ook gezegd "waarom geld naar de Filipijnen als we hier met een relatief hoge werkloosheid zitten".

Waar het mij om gaat, en waarom ik zei dat het wellicht wat schijnheilig is, is omdat het blijkbaar al jaren voorkomt. Mensen dragen al jaren angora en nu "opeens" nadat er een reportage over geweest is (waar ik me niet van kan voorstellen dat dit echt nieuws is), is het een groot drama en moeten kledingstukken terug gebracht worden naar de fabrikant. Dus zolang men het niet weet, is het geen probleem?
Daarnaast moeten mensen doen wat ze willen hoor, als men hun kledingstuk wil retourneren moeten ze dat lekker doen!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 1 december 2013 @ 15:17:22 #283
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_133805597
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Daar heb je absoluut gelijk in, al is er van beide kanten wat te zeggen natuurlijk. Anderzijds wordt er ook gezegd "waarom geld naar de Filipijnen als we hier met een relatief hoge werkloosheid zitten".

Waar het mij om gaat, en waarom ik zei dat het wellicht wat schijnheilig is, is omdat het blijkbaar al jaren voorkomt. Mensen dragen al jaren angora en nu "opeens" nadat er een reportage over geweest is (waar ik me niet van kan voorstellen dat dit echt nieuws is), is het een groot drama en moeten kledingstukken terug gebracht worden naar de fabrikant. Dus zolang men het niet weet, is het geen probleem?
Daarnaast moeten mensen doen wat ze willen hoor, als men hun kledingstuk wil retourneren moeten ze dat lekker doen!
Ja, vind het persoonlijk echt smakeloos dat men zulke uitspraken roept. Alsof de armoede in NL ook maar enigszins te vergelijken is met wat er daar allemaal aan de hand is.

En dat laatste wat je zegt begrijp ik wel, hoor. Alleen inderdaad, veel mensen zijn nou eenmaal niet van dit soort zaken op de hoogte. Ik persoonlijk was dit ook niet, ondanks dat ik vrij bewust probeer te leven rondom zulke zaken, net als bijvoorbeeld ''eerlijk'' vlees. Dus ik ben persoonlijk heel erg blij dat hier een reportage over gemaakt is en dit zo onder de aandacht van veel mensen gekomen is. Zou met veel meer dingen mogen gebeuren. En je reactie ''Dus zolang men het niet weet, is het geen probleem?''
Natuurlijk wel, het is altijd een probleem. Maar ja, als je het niet weet, kun je er vrij weinig mee, natuurlijk.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 december 2013 @ 15:23:14 #284
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133805837
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Lees Chipszak haar reactie anders even, die vat het goed samen en daar kan ik me volledig bij aansluiten.
:)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_133807511
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:17 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja, vind het persoonlijk echt smakeloos dat men zulke uitspraken roept. Alsof de armoede in NL ook maar enigszins te vergelijken is met wat er daar allemaal aan de hand is.
Ben ik helemaal met je eens hoor!

quote:
En dat laatste wat je zegt begrijp ik wel, hoor. Alleen inderdaad, veel mensen zijn nou eenmaal niet van dit soort zaken op de hoogte. Ik persoonlijk was dit ook niet, ondanks dat ik vrij bewust probeer te leven rondom zulke zaken, net als bijvoorbeeld ''eerlijk'' vlees. Dus ik ben persoonlijk heel erg blij dat hier een reportage over gemaakt is en dit zo onder de aandacht van veel mensen gekomen is. Zou met veel meer dingen mogen gebeuren. En je reactie ''Dus zolang men het niet weet, is het geen probleem?''
Natuurlijk wel, het is altijd een probleem. Maar ja, als je het niet weet, kun je er vrij weinig mee, natuurlijk.
Ja daar wringt de boel een beetje. Want mensen zouden er wellicht deels ook meer aan kunnen doen om achter de herkomst te komen. Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat dit verhaal (dan wel vermoedens) nooit eerder verteld is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 16:33:32 #286
155227 crew  Guppy
dus
pi_133809060
Aan de andere kant is het ook niet te laat om er nu mee te beginnen om er wel over na te denken. Ik ben blij dat er mensen zijn die er nu mee beginnen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 1 december 2013 @ 16:35:59 #287
123170 alors
zlata1234
pi_133809145
Het kan overigens heel goed zijn dat er niks mis is met de angorawol van de H&M en dat de konijntjes keurig geschoren worden. Maar ze willen het gewoon uitsluiten en doen extra controles.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_133943092
Wat is er gebeurd met die maten van skinny jeans van de H&M?
Eerst kon ik blindelings maat 27 nemen en die zijn nu allemaal veel te groot. :(
En ik ben niet afgevallen..
  donderdag 5 december 2013 @ 14:27:05 #289
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133943623
Ik vind deze outfit leuk.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133943706
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind deze outfit leuk.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1SV_0051_007R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.2]&set=key[width],value[3324]&set=key[height],value[3887]&set=key[x],value[797]&set=key[y],value[426]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Is ook leuk :D Alleen jammer dat het 2 delen zijn, maar is vast ook goed te combineren :)
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
  roze vrijdag 6 december 2013 @ 00:45:46 #291
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133968586
Besteld:

Pyamabroek komt alleen eind Januari pas :')!
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 6 december 2013 @ 10:41:51 #292
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_133973251
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind deze outfit leuk.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1SV_0051_007R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.2]&set=key[width],value[3324]&set=key[height],value[3887]&set=key[x],value[797]&set=key[y],value[426]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die rok! O+
  roze dinsdag 10 december 2013 @ 00:18:57 #293
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_134104650
2 rokjes en malliot binnen, zitten beide perfect. Vanavond uit de sale (van ¤34,95 naar ¤17) deze nog besteld:

Teddyvoering O+ Heb aangegeven dat die samen met mijn pyamabroek verzonden mag worden, heeft geen haast ofzo. Dus krijg hem over anderhalf maand haha. Oh en ze hebben nu allemaal nieuwe dingen in de sale op de webshop!
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 10 december 2013 @ 08:48:52 #294
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_134108056
Vorige week maandag en woensdag het een en ander retour gestuurd, nog steeds niet verwerkt, maar intussen wel snel 1 euro factureringskosten berekenen. :r :r :r :r
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_134109464
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:48 schreef hmmmz het volgende:
Vorige week maandag en woensdag het een en ander retour gestuurd, nog steeds niet verwerkt, maar intussen wel snel 1 euro factureringskosten berekenen. :r :r :r :r
Even de klantenservice bellen en dit aangeven? In het verleden werden dit soort dingen dan nog wel 'rechtgezet' (lees: kosten kwijtgescholden).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134109623
Krijg je niet gewoon een maandfactuur? Anders snap ik die euro niet zo goed.. Je kan sowieso gewoon het bedrag van je retour van de rekening aftrekken en dat overmaken.

Enne.. SALE! Is t nog wat?
pi_134109767
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:48 schreef hmmmz het volgende:
Vorige week maandag en woensdag het een en ander retour gestuurd, nog steeds niet verwerkt, maar intussen wel snel 1 euro factureringskosten berekenen. :r :r :r :r
Als je maandfactuur hebt dan heb je die kosten standaard he. Het zijn geen aanmaningskosten
know'm sayin?
×
word? word.
pi_134114081
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik snap niet wat dat hiermee te maken heeft? Ik vind opmerkingen als 'schijnheilig' en 'hypocriet' altijd een beetje loos in zulke situaties. Alsof je één ding niet erg mag vinden, er geen deel van wil uitmaken, maar gelijk alles moet bannen? Dat slaat toch nergens op.

Ik denk dat veel mensen (ik in dit geval niet, maar het gaat om het idee) ook wel eens wat geld aan zo'n inzamelaar voor waterputten in Afrika o.i.d. geven, maar dat betekent toch niet meteen dat zij ook maar vrijwilligerswerk (bijv. waterputten bouwen) daar moeten gaan doen omdat ze anders hypocriet zijn als ze waterballonnen gooien (verspilling water)? Of als ze eten weggooien want kinderen in Afrika hebben ook honger.

Nee, het betekent alleen dat je ìets doet of zelf ergens geen deel van uit wil maken. Er zijn altijd meerdere dingen in de wereld aan de hand en het maak je m.i. niet een hypocriet als je niet in een hutje op de hei zelfvoorzienend gaat wonen, je eigen kleding breiend en je eigen vlees slachtend met een pijl en boog.

Ik trek het misschien wat ver door, maar hopelijk komt mijn punt over, :+.
Helemaal mee eens.
Ik denk ook echt dat bij (bijna alles) wat we eten/dragen/gebruiken/etc wel iets niet goed aan is. Kleding die door kinderen is gemaakt of waarvoor dieren gemarteld zijn, of het milieu vervuilen. Vlees uit de bio-industrie, etc. etc.

Ik probeer er wel rekening mee te houden (eet nauwelijks vlees en als ik het wel eet biologisch, verder veel biologische producten) maar het is ook niet mogelijk om bij ALLES stil te staan
  roze dinsdag 10 december 2013 @ 13:53:22 #299
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_134114939
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:32 schreef Dragonberry het volgende:
Enne.. SALE! Is t nog wat?
Ik vond er wel leuke dingen tussen zitten :) Maar mocht niet meer bestellen van mezelf omdat ik nu al voor 50 euro heb besteld de afgelopen week haha. Maar dus nog wel een fijne zachte vest besteld, kon het niet laten haha

[ Bericht 5% gewijzigd door Ama op 10-12-2013 14:07:03 ]
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:00:03 #300
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_134115115
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:38 schreef alors het volgende:

[..]

Als je maandfactuur hebt dan heb je die kosten standaard he. Het zijn geen aanmaningskosten
ik heb geen maandfactuur.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_134123640
Mijn pakketje is door het afhaalpunt na een paar dagen per ongeluk geretourneerd. De meeste bestelde dingen zijn inmiddels uitverkocht -O-

H&M gemaild en die reageerde heel netjes met excuses (hoewel het niet hun fout is), maar wel jammer.
"The problem with common sense is that most people are morons."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')