Zo zitten de meeste spellen in elkaar hč.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:41 schreef stefanhaan het volgende:
Even puur uit interesse,
Waarom spelen jullie dit spel eigenlijk nog steeds aangezien het spel compleet gebaseerd is op exentric motivation. Wat inhoudt dat je het speelt niet omdat de 'taken' jou zelf interesseren of plezier opleveren.
Maar dat je het puur speelt voor het resultaat wat je dan hebt, wat meetbaar is door bv behaalde achievements / beter zijn dan je vrienden etc.
Is voor jullie het resultaat wat meetbaar is door het aantal achievements en progressie percentage waardoor je blijft spelen? Of die drive om toch beter te zijn dan je vrienden?
Want eigenlijk wordt je voor de gek gehouden door de makers van dit spel om het spel leuk te vinden om redenen die voor jou persoonlijk niet belangrijk zijn.
Nee valt wel mee hoor, de meeste maken wel gebruik van extrinsic motivation. Als ondersteunde factor, maar niet op zichzelf. Omdat dat geen blijvende playerbase opleverd voor de meeste gevallen, omdat het uiteindelijk toch gaat vervelen doordat je het eigenlijk speelt terwijl je het niet leuk vindquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo zitten de meeste spellen in elkaar hč.
Hoe maken de meeste spellen dan gebruik van extrinsic motivation?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee valt wel mee hoor, de meeste maken wel gebruik van extrinsic motivation. Als ondersteunde factor, maar niet op zichzelf. Omdat dat geen blijvende playerbase opleverd voor de meeste gevallen, omdat het uiteindelijk toch gaat vervelen doordat je het eigenlijk speelt terwijl je het niet leuk vind
De meeste spellen gebruiken het als extra, omdat ze al een goede basis hebben qua gameplay waar spelers op zich zelf zich al mee vermaken . En dan de speler op een subtiele of minder subtiele manier extra redenen te geven om het spel langer te spelen of te blijven spelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe maken de meeste spellen dan gebruik van extrinsic motivation?
670 biljoen per lucky frenzyquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap Haan wel hoor. Het is ook een beetje raar. Maar toch blijf je het doen. Terwijl dit spel nota bene een spel met een open eind is of weet ik hoe dat in gamebabble heet.
Maar hoe het ook zij: Elke Lucky + Frenzy levert mij inmiddels 555,1 biljoen koekjes en ruim een hele heavenly chip op 2 dagen en 10 uur na de reset.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
H ha, tot morgen wannabee quitterquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
Heb hem net perongeluk afgesloten, en nog niet de neiging gehad hem opnieuw open te zetten.
Misschien als die dungeons komen, maar ik heb nu alles al, dus zie even geen reden om door te gaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
H ha, tot morgen wannabee quitter
Nee Maar dat hoef ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja 200 van alles? Ik zit nu al met 212 cursors, 204 grandma's, 176 farms het gaat maar door. 110 Time machines ook alsof het niks is.
Wacht maar tot ik binnenkort een stuk of 650 chips hebquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
konkodjonko ik zit op 68,2 miljard per seconde
Ik ga vast in mn broek schijten nu oke?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik binnenkort een stuk of 650 chips heb
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga vast in mn broek schijten nu oke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |