abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_131420579


Deel 13 alweer van het klachtentopic over klachten op klacht.nl

Vorige topics uit de reeks:
Topicreeks: Mensen op klacht.nl

Enkele pareltjes uit de vorige topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klagen op zo'n site in plaats van bij het bedrijf zelf gaat echt helpen ja.

...en weer verder. ;)
  zaterdag 21 september 2013 @ 20:18:01 #2
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_131420611
Mooie OP
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  zaterdag 21 september 2013 @ 20:43:52 #3
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131421530
Heb dat trollen al meerdere keren voorbij zien komen en het wordt er niet grappiger op.
Maar goed ik kan me voorstellen als je nog niet zo lang in dit topic logeert dat je dat niet weet.
pi_131422653
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 20:43 schreef Ceviche het volgende:
Heb dat trollen al meerdere keren voorbij zien komen en het wordt er niet grappiger op.
Maar goed ik kan me voorstellen als je nog niet zo lang in dit topic logeert dat je dat niet weet.
Het is niet grappig en nogmaals die zogenaamde grapjassen gaan dit topic onderuit halen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 21 september 2013 @ 21:31:22 #5
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131423486
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 21:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Het is niet grappig en nogmaals die zogenaamde grapjassen gaan dit topic onderuit halen.
Zoiets zeg ik toch :')
pi_131423523
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 21:31 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Zoiets zeg ik toch :')
Ja zijn we het eens :?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 21 september 2013 @ 21:40:19 #7
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131423878
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 21:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja zijn we het eens :?
Ja :D

Trollende users :{w
pi_131426453
Dat misleidende forumnaam verhaal was wel leuk vond ik. :@ Hij klaagde eerst hier in KLB en werd ook min of meer aangespoord om het ook op klacht.nl te zetten. :P
Hallon!
  zondag 22 september 2013 @ 15:15:33 #9
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_131443110
quote:
Klacht RTL4: benidorm bastards dikke man op het gras

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL4
Lezers van deze klacht: 10
Ik ben zelf een schildklierpatient en ben daardoor ook te dik.Ik vind het erg dat jullie grapjes maken over dikke mensen,dat jullie er niet bij nadenken dat jullie er mensen erg mee kunnen kwetsen.Jammer

Gewenste oplossing
Als jullie de grappen over dikke mensen en te kleine mensen eruit halen.
Aansteller :')

quote:
Klacht Veronica TV: zokanhetook

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Veronica TV
Lezers van deze klacht: 18
Het programma zokanhetook is vreselijk irritant en dom, dat jullie dit uizenden is mij een raadsel, tevens zie je het zelfde filmpje een keer of 3 in de week 9als het niet meer is)

Gewenste oplossing
ik zou tevreden zijn als dit stompzinnig stuk programma per direkt van de buis afgehaald word
Betere oplossing:


quote:
Klacht Huis en Erf, woningbouwvereniging te Schijndel.: ik bestel gratis i pad

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Huis en Erf, woningbouwvereniging te Schijndel.
Lezers van deze klacht: 5
slimme grats ipad
s.t.u.b

Gewenste oplossing
kosteloos thuisbezorgd
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 23 september 2013 @ 12:35:40 #10
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_131474896
quote:
Klacht Facebook: klacht facebook

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Facebook
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 1
Hallo, héél ernstig ben ik vandaag geschrokken dat ik mijn collega’s voor taggen en berichten speciaal hebt geblokt. in alle dingen heb ik aangepast voor deze mensen NIET zichtbaar. hebben mij deze mensen toch allemaal geliket terwijl ze niet mochten zien wat ik doe. Vervolgens check ik thuis of jullie de app hebben omgezet, staat er bij aangepast tags die NIET mogen zien, deze mensen. Hoe kan dit en hoe in vredesnaam kan ik deze mensen blokken graag zsm HELPPPPPP <naam>@hotmail.com. bedankt zsm.

Gewenste oplossing
als mijn collega's mijn privé berichten en foto's niet meer kunnen zien.
Help, mijn collega's kunnen kijken wat voor idiote dingen ik plaats op facebook waardoor ik voor schut sta :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  PR en moderator maandag 23 september 2013 @ 13:06:04 #11
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_131475573
http://www.klacht.nl/privilege/

Wat een kutbedrijf _O- Regent gewoon klachten, ook elke keer dezelfde klacht :')
En dan het hoogste oplossingspercentage, alleen omdat ze als bedrijf achter elke klacht zeggen 'email gestuurd/gebeld naar klant met oplossing', terwijl dat dan helemaal geen oplossing is aan de feedback van de klagers te lezen :')
Dat dit soort bedrijven nog steeds bestaan, zeg..
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_131479355
Ben ik de enige bij wie foto's op klacht.nl opeens niet meer laden?
  maandag 23 september 2013 @ 14:53:18 #13
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_131479409
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 14:51 schreef d4v1d het volgende:
Ben ik de enige bij wie foto's op klacht.nl opeens niet meer laden?
Nee, bij mij werkt dat ook niet.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_131479493
quote:
Als de Nederlandse Energie Maatschappij hebben wij een account op klacht.nl. Nu hebben wij 40 klachten en 40 opgeloste klachten (tevreden klanten). Met een makkelijke rekensom komen wij dan inderdaad uit op een oplospercentage van 100%.

Nu verbaast het ons dat wij, met een oplospercentage van 100%, niet in de top 5 van Energieleveranciers staan. Op 1 en 2 staan Essent en Eneco met 99%, op 3 staat Oxxio met 97% en op 4 en 5 staan Nuon en EnergieDirect met 95%.
(zie afbeelding)

Nu hebben wij al weken ‘contact’ met de redactie van klacht.nl. Wij hebben de redactie meerdere malen gevraagd hoe het kan dat wij niet in de top 5 van energieleveranciers staan met 100%. Tot op heden blijft reactie uit.

Toegevoegd bestand bij de Klacht over Klacht.nl getiteld Klacht.nl, redactie en statistieken

Gewenste oplossing
Wij horen met een oplossingspercentage van 100% in de top 5 van Energieleveranciers.

Oplossing van het bedrijf
Beste medewerker van NLE,

Om een betrouwbare uitspraak te kunnen doen over het oplospercentage worden alleen bedrijven in dit overzicht weergegeven waarover in de afgelopen 12 maanden minimaal 50 klachten zijn gemeld.

Met vriendelijke groet,
Onno

Redactie Klacht.nl

Feedback over de oplossing
Het oplospercentage is niet eerlijk tegenover energieleveranciers die weinig klachten ontvangen en deze goed oplossen. De top 5 is geen representatieve weergave van de prestaties op klantenservicegebied van de energiemarkt.
http://www.klacht.nl/klac(...)tie-en-statistieken/

:D _O-
pi_131485673
quote:
Eigenlijk best wel een goed geformuleerde klacht, dat is wel het meest bijzondere. :o
Hallon!
  dinsdag 24 september 2013 @ 09:15:20 #16
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_131504097
quote:
Klacht IKEA: Oneerlijke behandeling bij de zelf bediening kassa

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over IKEA
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden IKEA
Lezers van deze klacht: 4
Ik was afgelopen zaterdag 21-9-2013 met mijn broertje in de Ikea in delft, na dat ik alles gevonden had ben ik gaan betalen bij de zelf bediening kassa.

Toen ik bijna klaar was met het scannen van de artikelen zag ik dat er een beveiliger bij de poortjes stond te wachten, en ik had al een sterk vermoeden dat het voor ons was. Nadat we poortjes hadden gepasseerd, vroeg hij naar de bon. Ik zei tegen hem waarom moet je ons controleren, waarom controleer je niet andere mensen. Hij zei dat er een bordje staat dat we controleren. En nogmaals zei ik tegen hem controleer deze mensen ook dan die net ook voorbij de poortjes weg liepen. Ik gaf hem de bon en hij controleerde de spullen die in de kar lagen. Alles klopte, en nu? Nu kreeg ik nog een lullige fijne dag toe gewenst.

En ik weet precies waarom hij daar stond, omdat wij toevallig zwart haar hebben. Of dat niet eens omdat we van Marokkaanse afkomst zijn dat is het. Ik vind het gewoon echt zeer beledigend en racistisch!!

Ik was van plan om bij de Ikea mijn inboedel te kopen, maar nu dit is gebeurd kom ik daar nooit meer!!

Gewenste oplossing
Met welke oplossing ik tevreden ben, reageer maar eerst op mijn klacht.
Janken omdat je toevallig eens gecontroleerd wordt, en dat gelijk op racisme gooien :')

quote:
Klacht HEMA: Stuk

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over HEMA
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden HEMA
Lezers van deze klacht: 7
Telkens na week stuk

Gewenste oplossing
4 X 5 euro terug
Plaats er vooral niet bij wat er stuk gaat :')

quote:
Klacht Hunkemoller: model

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Hunkemoller
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hunkemoller
Lezers van deze klacht: 4
Hoe kunnen jullie deze uitgekookte vrouw als model nemen ,en moet ik daar door iets kopen .nou ik moet er juist van kotsen ,ik ga naar een andere winkel ,waar ze tenminste geen mevr golddigger als uithang bord hebben

Gewenste oplossing
Haar gezicht van de hunkemoller posters af ,dan komen wij weer terug naar de winkel
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_131506014
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:15 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Janken omdat je toevallig eens gecontroleerd wordt, en dat gelijk op racisme gooien :')

[..]

Plaats er vooral niet bij wat er stuk gaat :')

[..]

:')
_O-
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:17:49 #18
353354 Vleermuisspin
met z'n hipsterbril
pi_131507119
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 september 2013 22:37 schreef BlueMage het volgende:
Dat misleidende forumnaam verhaal was wel leuk vond ik. :@ Hij klaagde eerst hier in KLB en werd ook min of meer aangespoord om het ook op klacht.nl te zetten. :P
Linkje? :@
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:52:49 #19
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_131508102
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:54:16 #20
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_131508148
quote:
Klacht philip morris: marlboro

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over philip morris
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden philip morris
Lezers van deze klacht: 23
cigarette was half filter en leeg



Gewenste oplossing
ik weet het niet
Leuk plaatje die geen fuck te maken heeft met de klacht :')
http://www.klacht.nl/philip-morris/klacht/marlboro-7/
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:57:50 #21
353354 Vleermuisspin
met z'n hipsterbril
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:43:37 #22
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_131511296
quote:
Klacht NS: Volle trein

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over NS
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden NS
Lezers van deze klacht: 1
De intercity van en naar Schiphol via Enschede zit meestal bomvol. Ik kan mijn huiswerk nauwelijks maken bovendien er zijn geen zitplaatsen en er zijn teveel mensen die luidruchtig praten. Ik werd afgelopen maandag zelf onwel van al die drukte!
Door al die bezuinigingen zijn wij (reizigers, bevolking) weer de sjaak. Het gaat steeds slechter met Nederland, echt heel triest.

Gewenste oplossing
Veel meer treinen inschakelen.
Doe je huiswerk dan ook thuis, daarom heet het huiswerk :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_131513457
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:15 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Janken omdat je toevallig eens gecontroleerd wordt, en dat gelijk op racisme gooien :')

[..]

Plaats er vooral niet bij wat er stuk gaat :')

[..]

:')
Die eerste ook, wat een jankzak :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 26 september 2013 @ 16:23:09 #24
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_131589371
quote:
Compliment ING: Tandarts

Compliment Compliment voor ING
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ING
Lezers van deze compliment: 3
Ik was tijdje terug naar de tandarts geweest maar ik had een hoop bedrag gekregen ik was nog 17jaar ik moest alles uit me eige zak betalen.
Bedankt voor de mededeling :')

quote:
Klacht Sandd: verscheurde post

Klacht: Opgelost OpgelostKlacht over Sandd
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Sandd
Lezers van deze klacht: 4
Ik doe mijn beklag bij sand dat ik geen post krijg en ik het gezien heb dat mijn post verscheurd werd ..wat doet sandd geeft ons andere postbode wat doet de postbode doet aangifte tegen egen mijn man wegens belediging en wat zegt sandd ja wij staan hier buiten

Gewenste oplossing
Mijn man zit uur op politie buro en heeft barstende koppijn en moet nu maar afwachren hoe en wat

Oplossing van het bedrijf
Geachte mevrouw <naam>,

Op onderstaande manier is er niet gehandeld door Sandd. Gister is er telefonisch contact geweest en ook daar hebben wij aangegeven dat het hier gaat om een prive situatie. De bezorger, uw vader, heeft uit zijn eigen naam aangifte gedaan en niet uit de naam van Sandd. Zoals gister aangegeven staan wij hier buiten en kunnen wij niets voor u betekenen.

Wij gaan er vanuit u zo voldoende geinformeerd te hebben
Wat een soap zeg :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_131589474
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:23 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Bedankt voor de mededeling :')

[..]

Wat een soap zeg :')
Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar dat laatste verhaal.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131589641
Dat is best wel spannend dat die vader tegen z'n eigen dochter aangifte gaat doen en de man van die dochter zit nou met "barstende koppijn" op het politiebureau? :o
Hallon!
pi_131590521
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:31 schreef BlueMage het volgende:
Dat is best wel spannend dat die vader tegen z'n eigen dochter aangifte gaat doen en de man van die dochter zit nou met "barstende koppijn" op het politiebureau? :o
Dat kon ik er ook nog uithalen :') :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131590874
quote:
wil geen abbonementsgelden meer betalen .



Gewenste oplossing
annulatie van abonnement.
Vanwaar die foto?

quote:
Ik heb een motorscoote Piaggio Beverly 500 met De olie pump defect en
Zo is de verslag van de officieel Piaggio dealer.
Ik denk dat de verkoper wel bekende was de olie lampje altijd brandt. Ik kon niet zien omdat de accu was helemaal leeg.Ik kwam later achter.

Gewenste oplossing
Ik zou mijn geld terug willen hebben of een bonus om met de zelfde waarde spullen bij BVA kan kopen.
Een prachtig stukje literatuur.

quote:
Ik dacht in eerste instantie nbd-auctions.com veilingsite is wel te vertrouwen maar tot mijn grote verbazing dus helemaal niet. Ik won in juli 3 kavels (3 alarmsystemen) deze systemen zouden nieuw zijn!! Echter toen de postbode ze afleverden viel mij al gelijk op dat ze slecht verpakt waren.

Hier heb ik gelijk foto’s van gemaakt! Toen ik eenmaal de doos opende werd mijn verbazing nog groter, 2 dozen waarin de systemen zaten waren zwaar beschadigd. Eenmaal geopend zag ik dat 1 systeem er zonder bescherming in de doos zat en dat alles er dus ingepropt zat terwijl het 2de systeem (precies hetzelfde systeem wel netjes in de verpakking zat. Dus is 1 systeem niet zoals ze adverteren nieuw!!

Het 3 alarmsysteem was een compleet ander systeem dan dat ik gewonnen had tevens zat er een compleet andere gebruiksaanwijzing bij!

Ik heb netjes van alles foto’s gemaakt en dit in een vriendelijke mail verzonden naar info@nbd-auctions.com met het verzoek om tot een goede oplossing te komen! Echter willen ze gewoon NIET meewerken en zeggen dat mijn klachten niet terecht zijn dit tot mijn grote verbazing.

Gewenste oplossing
Mijn oplossing wat ik hun voorgedragen heb is om 2 systemen om te ruilen oftewel retour te nemen. Ik wil gewoon een systeem wat a. niet uit de verpakking is geweest en dus ook niet in gebruik is geweest en b. dat ze me het juiste systeem sturen waar ik recht op heb! Echter willen ze van geen wanten weten en zoeken ook niet mee naar een oplossing! Ze zeggen dat het niets uitmaakt hoe het verpakt is als het maar werkt ondanks dat ze adverteren dat de systemen NIEUW zijn.
:')
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_131591189
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 september 2013 22:37 schreef BlueMage het volgende:
Dat misleidende forumnaam verhaal was wel leuk vond ik. :@ Hij klaagde eerst hier in KLB en werd ook min of meer aangespoord om het ook op klacht.nl te zetten. :P
_O-

:')
Op woensdag 23 juli 2014 03:46 schreef Monopoly het volgende:
Puik topic.
  vrijdag 27 september 2013 @ 10:11:29 #30
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_131611582
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar dat laatste verhaal.
Ik heb wel een vermoeden.
De klaagster zal wel een behoorlijke ruzie hebben met haar vader, die toevallig bij Sandd werkt en bij haar in de buurt de post doet.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_131616015
hahahah deze forumnaam!

Guus_Geluk7 O+
Op woensdag 23 juli 2014 03:46 schreef Monopoly het volgende:
Puik topic.
pi_131617671
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:13 schreef KLTZK het volgende:

[..]

Vanwaar die foto?
_O-
pi_131625348
quote:
Klacht Albelli: uPLOAD ERROR

kRIJG steeds upload foet melding ACLsocketError



Gewenste oplossing
DAt ik weet hoe te uploaden
Weet iemand een oplossing?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2013 19:19:39 ]
  zondag 29 september 2013 @ 08:10:08 #34
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_131665761
quote:
Klacht Wehkamp: iPhone 4 voor ¤ 299

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Wehkamp
Lezers van deze klacht: 7
Via google terecht gekomen bij goed gelijkende site van Wehkamp-Telecom.
iPhone 4s voor ¤ 299 gekocht via OP=OP. Betaald. Keurig nederlandse mail zonder taalfouten ontvangen etc. Alleen levering blijft uit.
Via twitter van klantenservice Wehkamp vernomen dat ik ben opgelicht.

Gewenste oplossing
Compensatie/korting Wehkamp als ik nu bij hen alsnog een mobiele telefoon krijg. Was weliswaar mijn fout, maar ben geenszins gewaarschuwd dat achter een zo goed gelijkende site met url www.wehkamp-telecom.com een bedrijf schuil gaat dat mij oplicht. Wehkamp zou alerter moeten zijn op gebruik van hun naam in zulke web-adressen. Geste van Wehkamp.nl om voor gedupeerden van hun marge af te zien zou zeer sympathiek zijn.
Dus Wehkamp moet voor jou een nieuwe iPhone 4 regelen omdat jij bent opgelicht via een nepsite? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zondag 29 september 2013 @ 21:00:17 #35
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_131687210
quote:
Klacht BEN: telefoon

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden BEN
Lezers van deze klacht: 3
Het probleem is dat kan maken van een telefoontje en sms,maar wanner telefoongespreken naar andere telefoon overgaat,maar je kunt niet aan hetgesprek want als ik op de knop om de telefoonte bellen,en verder,wat is het probleem

Gewenste oplossing
op de moment wet ni
Das heel duidelijk zeg :')

quote:
Klacht ECI: ontplovving

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over ECI
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ECI
Lezers van deze klacht: 3
ontploffing tijdens avond uren.zeer geschrokken van de velheid van het ontstaande geluid.of er geschoten werd om mijn huis

Gewenste oplossing
een goede afwikkelihg en vergoeding van mijn nog in bezit zijnde batterijen o.a 6 stuks
Ook al zo duidelijk :')

[ Bericht 33% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 01-10-2013 08:56:53 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_131736010
Geweldig! :D

quote:
Klacht Etos: oogschaduw
Lezers van deze klacht: 127

waarom hebben jullie de oogschaduw goudbruin roller uit de colectie gehaald?
Ben nu genoodzaakt om de dure loreal te kopen.
Kan niet omgaan met de doosjes poeder…
Verder vind ik Etos een fijne winkel met goed personeel.


  Moderator dinsdag 1 oktober 2013 @ 11:43:00 #37
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_131736868
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 21:00 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Ook al zo duidelijk :')
Sinds wanneer verkoopt de ECI batterijen? :?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 2 oktober 2013 @ 08:35:54 #38
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_131769257
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:43 schreef dud0r het volgende:

[..]

Sinds wanneer verkoopt de ECI batterijen? :?
Geen idee, maar er staan wel meer klachten op de verkeerde plek.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 09:03:53 #39
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_131769628
quote:
Klacht Apple: Misleidende reclame van Apple met beloofd cadeau de Apple 5S

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Apple
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Apple
Lezers van deze klacht: 4
Ik heb een mailbericht van Apple ontvangen waarin wordt verteld dat Apple een aantal 5S toestellen uitdeelt en dat ik er ook een cadeau krijg. Mijn naam wordt genoemd en mijn emailadres en mij is beloofd dat ik die 5S gratis krijg toegezonden.

Gewenste oplossing
Met inderdaad de gratis toezending aan mij van een nieuwe 5S!
Tuurlijk, Apple geeft die dingen gratis weg :')

quote:
Klacht NHA Thuisstudies: STUDIEGIDS MEDISCHSECRETARESSE

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over NHA Thuisstudies
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden NHA Thuisstudies
Lezers van deze klacht: 1
IK ZOU WILLEN DAT ZE HET PAK NIET TERUG STUREN NAAR IK AANVAARD HET NIET TERUG IK BEN ZIEK IK VOLG DIE LESEN NIET IK KAN HET NIET AAN DOOR ZIEKTE

Gewenste oplossing
ZEER ZEER VLUGGE EN DISCRET EN SNELHEID
De ziekte heet vast type-aids :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_131860145
quote:
Klacht Arriva: Reizen vanaf 12 uur gratis?!

Beste Arriva,

Zojuist heb ik jullie klantenservice gebeld met de vraag hoe het zit met inchecken voor 12 uur. Het is namelijk zo dat ik een studenten weekend-ov heb, waarmee je op vrijdag vanaf 12 uur gratis kunt reizen. Tenminste dat hoop je. Neem ik de trein van 12 uur op vrijdag, dan reis ik bij jullie dus NIET gratis! ‘Nee mevrouw, alleen als u incheckt na 12 uur..’ Dit vind ik echt raar omdat ik vanaf 12 uur gratis mag reizen en niet inchecken mag natuurlijk ook niet..

Gewenste oplossing
Jullie zouden (net als bij de NS) inchecken op vrijdag vanaf 11.55 gratis moeten maken voor studenten met een weekend-ov zodat wij ook bij jullie vanaf 12 uur écht gratis kunnen reizen!
Check dan een minuut later in. :')
  Spellchecker vrijdag 4 oktober 2013 @ 22:49:09 #41
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_131860462
"Waar"-TT's :')
Tevens -purist.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 23:30:39 #42
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_131862025
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:49 schreef NoBody122 het volgende:
"Waar"-TT's :')
Dien een klacht in op klacht.nl
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  Spellchecker zaterdag 5 oktober 2013 @ 00:03:23 #43
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_131863278
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 23:30 schreef N22 het volgende:

[..]

Dien een klacht in op klacht.nl
Die reactie had ik reeds voorzien.
Tevens -purist.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 10:33:13 #44
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131868411
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:03 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Die reactie had ik reeds voorzien.
Waarom doe je dat dan niet?
  Spellchecker zaterdag 5 oktober 2013 @ 17:03:10 #45
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_131875964
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 10:33 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Waarom doe je dat dan niet?
Wat levert het op?
Tevens -purist.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 17:11:58 #46
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131876117
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 17:03 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Wat levert het op?
Klachten op de juiste plaats.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 17:20:35 #47
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_131876290
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 17:03 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Wat levert het op?
Misschien een PlayStation voor de lieve kids die binnenkort hun vader moeten missen.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  Spellchecker zaterdag 5 oktober 2013 @ 18:19:54 #48
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_131877633
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 17:11 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Klachten op de juiste plaats.
Oh, ok! En wat gebeurt er daar dan precies met zo'n klacht?
Tevens -purist.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 19:18:10 #49
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131878960
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 18:19 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Oh, ok! En wat gebeurt er daar dan precies met zo'n klacht?
Voor 200 euro zet het bedrijf in kwestie de klacht op 'opgelost'. Dan kun jij opnieuw klagen over de gang van zaken. Vervolgens wordt dit, naar believen herhaald.
  maandag 7 oktober 2013 @ 10:15:37 #50
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_131929198
quote:
Klacht Arke: vacantiebenidorm

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Arke
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Arke
Lezers van deze klacht: 4
Viainternetgeboektbijarkevoorreisnaarbenidormophetinternetstondeenprijsvan
1908euromaarkreegeenfactuurmet108euroluchthavanbelastingklachtingediend
Maarerwerdnietgeluistert:-)

Gewenste oplossing
Luchthavenbelastingterug
Jespatiebalkiskapot :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:44:04 #51
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_131979059
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:42 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Check dan een minuut later in. :')
Ja, daar heb je zoveel aan als je trein om 12.00 uur vertrekt... En zelfs een paar minuten later kan al een probleem zijn als je nog het hele station over moet.

Terechte klacht, het is gewoon een ruksysteem.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:09:16 #52
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_131999180
quote:
Klacht TNT post: Ik trapeer mn postbode dat ze me voor en achterband van mn fiets leeg laat lopen???

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over TNT post
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden TNT post
Lezers van deze klacht: 5
Dat deze postbode zo vals is als de nacht ik wens er van verlost teworden en anders komt het er een keer van dat ik aangifte moet gaan doen voor stalken.

Gewenste oplossing
Als ze eens goed aangesproken word op haar gedrag en als ze geen zin hebt om der ronde af temaken de post mee na huis neemt en de volgende dag die doet en anders geef ze een andere wijk dit zou mijn en Haar helpen BVD.
:')

quote:
Klacht Efteling: Bezoek 7 oktober 2013

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Efteling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Efteling
Lezers van deze klacht: 5
Beste Efteling. Op donderdag 5 september 2013 heb ik samen met 2 vriendinnen (voor mijn 25e verjaardag)de Efteling bezocht.
Aangezien de kaartjes vrij prijzig zijn ben ik er al enige tijd niet geweest. Er waren een aantal attracties waar we natuurlijk in MOESTEN, die onze favoriet zijn; droomvlucht, de ezel die (tegen betaling) een gouden muntje uitwerpt en de steen (in het sprookjesbos) die heel hard gaat trillen als je erop staat.

Helaas waren al deze attracties dicht, dit hebben wij nergens op de site of ergens kunnen vinden, anders waren wij wel een andere dag gegaan!! En dat is heel erg jammer omdat de kaartjes gewoon een jaar geldig zijn, daarom had dit ook gekund. Maar nu helaas onze favoriete attracties hebben gemist bij jullie.
Bij de ezel in het sprookjesbos was een film opname (wat ze mij konden vertellen), maar op de vraag of het personeel daar mijn geld in de ezel wilde doen (zodat ik toch een gouden muntje zou krijgen), werden we niet netjes behandeld. Om het even toe te lichten, ik ben vroeger als kind regelmatig op mijn verjaardag, 5 september,naar de Efteling geweest, en ik spaarde deze muntjes. Dus het is voor mij een jeugdherinnering.

Het was een ‘oke’ dag bij de Efteling met veel teleurstellingen en personeel wat niet al te vriendelijk was. Heel erg jammer.

Gewenste oplossing
Het liefst zou ik weer naar de Efteling willen en uiteraard deze attracties willen bezoeken samen met mijn 2 vriendinnen.En de dag herbeleven en wel alles eruit halen zodat ik mijn 25e verjaardag goed heb gevierd, want 25 jaar is toch een unieke leeftijd. Maar dat betekend, doordat de kaartjes prijzig zijn, dat ik graag 3 gratis kaartjes zou willen. Maar als ik het me goed herinner, laat de Efteling dromen uitkomen :) Heel erg bedankt voor het lezen van mijn klacht. Met vriendelijke groet,
Dus omdat je bij 2 attracties niet kon komen wil je 3 gratis kaartjes hebben... :')

quote:
Klacht Lyca mobile: lyca 06-87096560

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Lyca mobile
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lyca mobile
Lezers van deze klacht: 12
ik kan niet smsen ,ik gebruik dit lyca nummer voor zakkelijk,en ben een goed klant van jullie opwardeer weekelijks wat moet ik doen ??

Gewenste oplossing
als me smsen weer lukt ben ik tevreden :)
Lyca voor zakkelijk gebruik :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_131999303
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:09 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]

Lyca voor zakkelijk gebruik :')
Zakkelijk :')
Tevens een abonnement nemen voor zakelijk gebruik, en dan zulke grammaticafouten maken |:(
pi_131999321
Dubbel
  woensdag 9 oktober 2013 @ 16:00:26 #55
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_132007956
quote:
Klacht Hi: Iphone

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Hi
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hi
Lezers van deze klacht: 3
De service van smartcare is echt waardeloos.
Ik had vorige maand mijn telefoon laten vallen. Ik baalde hier erg van. Ik heb mijn iphone echt nodig voor mijn werk. Ik zou een nieuwe krijgen. De eerste afspraak kwam er niemand opdagen. De tweede afspraak kwamen ze veel te laat!!! Waardeloze service. Een maand later, ontzettend vervelend laat ik mijn telefoon perongeluk in de wc vallen. Balen! Weer smartcare bellen. Ze zouden vandaag komen. Tussen 9 en 1. Wat ik al verwachten het is nu half 3 en nog niemand! Nou blijkt dat de afspraak alweer zonder overleg is verplaatst!Ik ga hier echt geen Eigen risico nog maals van 80 euro betalen!

Gewenste oplossing
Dan ik iedergeval iets terug krijg of iets ter compensatie!
Je kan ook voorzichtiger zijn met je telefoon :')

quote:
Klacht Britisch American Tobacco Grup: foutje tabak

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Britisch American Tobacco Grup
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Britisch American Tobacco Grup
Lezers van deze klacht: 2
ik draai al een tijdje sigaretten al 20 jaar,an mijn vader geleerd.ik heb meerdere merken geprobeert maar wegens t prettig draaien met m n machine en t niet vastlopen ervan gebruik ik de oranje XXL en vinden t een prima smaak.aangezien ik 2 pakken per week draai ,mijn pa woont bij mij en mijn zoon doet helaas ook mee,vind ik t fijn dat t makkelijk draait en niet dat t of te droog ,te nat,of te grof is.nou heb ik af en toe een pak tussendoor dat wat droog es en wat grovere stukken erdoor en dan doe ik er een aardappelschil tijdelijk in maar aak is de tabak dan te klef om te draaien en dat is nou zo jammer.ik moet eerlijk zeggen dat dit an de laatste tijd is .ik wil ook niet zeuren en blijf t voorlopig kopen,maar ik wilde t toch melden.tevens een compliment voor de hulzen die speciaal hieroor zijn,toppie,dat wilde ik nog kwijt.doe er iets mee en ik rook voorlopig stevig door haha.dank voor u tijd en vg <tokkie namen>

Gewenste oplossing
dat t product goed blijft,want daar is t te duur voor,e verderis dat jullie keus.
Dat is dan ook weer duidelijk :')

quote:
Klacht RET: Expres passagiers van aansluitende sprinter geweigerd

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over RET
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RET
Lezers van deze klacht: 12
Dinsdag 8-10, om 18.12 op laan v NOI arriveerde de sprinter uit Leiden. Tegelijkertijd reed aan de overkant vh zelfde spoor lijn E naar Slinge binnen.
De meneer die als eerste arriveerde bij de metro wilde instappen en stak gelukkig zijn tas eerst naar voren. De deuren gingen dicht. Tas zat klem en perron vol met mensen van de aansluiting staan buiten. Het commentaar over de speaker was : ” dit zullen uw mede passagiers u niet in dank afnemen, want ik ga niet weg hoor”
Vervolgens werd de deur een seconde geopend, tas Liz, deur weer dicht. Perron vol verbaasde klanten.
Wanneer de machinist meteen had geschakeld en 30 sec had gewacht, was hij minder vertraagd dan nu.

Gewenste oplossing
Oog voor aansluiting. Klant verplaatst van A naar B met meerdere middelen. De klant mag nietde dupe worden van tekort aan samenwerking
Je had ook 10 minuten kunnen wachten op de volgende metro :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:43:04 #56
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_132018009
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:14 schreef Syntos het volgende:

[..]

Zakkelijk :')
Tevens een abonnement nemen voor zakelijk gebruik, en dan zulke grammaticafouten maken |:(
Abonnement? Zelfs dat niet, hij "opwardeert" wekelijks. :')
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 11:06:04 #57
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_132032768
quote:
Klacht RTL 7: slogan

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over RTL 7
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 7
Lezers van deze klacht: 7
dat hun altijd zeggen meer voor mannen dat is gewoon discriminatie ik ben een vrouw kijk altijd rtl7 voor vi en het darten en de goede actiefilms van stellone enzo dat moet eens afgelopen zijn vind ik.

Gewenste oplossing
dat zie die uitspraak meer voor mannen weglaten
Waar je je al niet druk over kan maken zeg :')

quote:
Klacht C1000: klacht

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over C1000
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden C1000
Lezers van deze klacht: 10
Ik begrijp niet waarom bij c 1000 de BAR.LE.DUC natuurlijke mineraal water 2 ltr.55 eurocent moet kosten en bij bv Boni 50.cent

Gewenste oplossing
Ook 50 cent maken
Zeiken om 5 cent :')

quote:
Klacht Klacht.nl: Gegevens

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Klacht.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 4
Ik had geen idee dat mijn gegevens in het openbaar zou staan
Ik ben gelijk gesmst door een persoon over mijn klacht over Otto
Ik zou graag willen vragen of u mijn gegevens wilt verwijderen.

Mvg

Gewenste oplossing
Gegevens verwijderen.
Wat zeg je me nou? Komen de klachten openbaar op internet? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_132062210
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:06 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Waar je je al niet druk over kan maken zeg :')

[..]

Zeiken om 5 cent :')

[..]

Wat zeg je me nou? Komen de klachten openbaar op internet? :')
RTL adverteert op RTL 7 als een zender voor mannen, en RTL 8 als een zender voor vrouwen, maar dat gaat vast langs je heen als het enige wat je kan zeggen is een dooddoener over druk maken. Een oplettend mens zou opmerken dat ze naar de verkeerde zender kijkt.
Zie http://www.rtl.nl/service/rtlnederland/corporate/zenders/

5 cent is wel 10% sukkel.

Je reageert wel vaak hier puur om neer te kijken op anderen, dat is een teken van onzekerheid en teleurstelling over je eigen leven. Misschien kan je wat minderen voordat je jezelf meer te kijk geeft.
pi_132064461
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:09 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dus omdat je bij 2 attracties niet kon komen wil je 3 gratis kaartjes hebben... :')

Ze kan beter een bril nemen voor haar en d'r vriendinnen. Bij de ingang, ruim voor de kassa's staat een groot bord waarop wordt aangegeven welke (grote) attracties er buiten bedrijf zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:12:43 #60
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_132073315
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:46 schreef pikinhand het volgende:

[..]

RTL adverteert op RTL 7 als een zender voor mannen, en RTL 8 als een zender voor vrouwen, maar dat gaat vast langs je heen als het enige wat je kan zeggen is een dooddoener over druk maken. Een oplettend mens zou opmerken dat ze naar de verkeerde zender kijkt.
Zie http://www.rtl.nl/service/rtlnederland/corporate/zenders/

5 cent is wel 10% sukkel.

Je reageert wel vaak hier puur om neer te kijken op anderen, dat is een teken van onzekerheid en teleurstelling over je eigen leven. Misschien kan je wat minderen voordat je jezelf meer te kijk geeft.
:')
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_132086384
Er is zowaar iemand die zat te mekkeren op TV net :') bij Kanniewaarzijn

Al was fat wel een terechte klocht :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132088270
Mensen die duur water kopen. :')
----
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:33:09 #63
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_132093874
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:40 schreef BlackLining het volgende:
Er is zowaar iemand die zat te mekkeren op TV net :') bij Kanniewaarzijn

Al was fat wel een terechte klocht :Y
Ik had meteen alle respect voor deze mensen verloren :')
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:28:30 #64
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_132153590
quote:
Klacht neckermann.com: Neckermann

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over neckermann.com
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden neckermann.com
Lezers van deze klacht: 1
Vuile kk honden dat jullie zijn. Jullie hebben die kk tv opgestuurd na ik zeg dat jullie dit niet hoeven doen. Ik maak jullie hele kk bedrijf kapot. Ik zou als ik jullie was maar heel snel mijn geld terug sturen. Met je als het retour GEBOEKT IS??? ZIJN JULLIE VAN DE POT GERUKTTTTTTT

Gewenste oplossing
IK wil mijn geld DIRECT TERUGGGGGGGGGG
Dat gaat helpen zeg :')

En hieronder nog een bericht van haar "vader" :')

quote:
Klacht neckermann.com: Hartklachten!!!!!!!!!!!!!!!

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over neckermann.com
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden neckermann.com
Lezers van deze klacht: 1
Okee Neckermann, jullie hebben het zover op de spitst gedreven dat mijn dochter nu dus een inzinking heeft gehad, ik zal zeer zeker een schade specialist in de hand gaan nemen nu, hoe durven jullie!!!!!! Heel haar gezondheid weg, ze is nu naar het ziekenhuis!!! Ik kom jullie nu keihard achterhalen, dat snappen jullie zeker wel, jullie spelen met de gezondheid van mensen, nu ben ik des hels!

Gewenste oplossing
SCHADEVERGOEDING!!!!!!!
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:36:06 #65
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_132153776
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:28 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dat gaat helpen zeg :')

En hieronder nog een bericht van haar "vader" :')

[..]

Godver wat een trieste figuren :')
Hiervan een inzinking krijgen :')
Met een inzinking naar het ziekenhuis gaan :')
pi_132155289
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:36 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Godver wat een trieste figuren :')
Hiervan een inzinking krijgen :')
Met een inzinking naar het ziekenhuis gaan :')
Stuur maar meteen door naar het gesticht :')
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:46:42 #67
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_132155703
In ziekenhuis wordt ze meteen doorgerold naar PAAZ!
  maandag 14 oktober 2013 @ 15:29:25 #68
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132156985
Doet me denken aan "The Internet police"
pi_132157997
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 23:32 schreef KingLysandus het volgende:
Mensen die duur water kopen. :')
  maandag 14 oktober 2013 @ 16:25:41 #70
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_132158750
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:00 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

U gebruikt alleen gratis water uit sloten, kanalen en andere waterlichamen?
Water uit de kraan is ook gekocht.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_132158980
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:25 schreef N22 het volgende:

[..]

U gebruikt alleen gratis water uit sloten, kanalen en andere waterlichamen?
Water uit de kraan is ook gekocht.
Ik bedoel flesjes water kopen.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:25:53 #72
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_132189118
quote:
Klacht Ryanair: Chemtrails / geonengineering

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Ryanair
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 8
Mijn klacht is dat ryanair zich tijdens hun vluchten schuldig maakt aan het uitspuwen van chemtrails om zo winst te maken.

Gewenste oplossing
Ik wil dat ryanair verantwoordelijkheid neemt voor de effecten van chemtrails (dood en verderf in de natuur, zowel voor flora als fauna). Stop met het spuiten van toxische materialen tijdens de vluchten en maak desnoods de prijzen wat duurder. Wat ryanair nu doet is erg genoeg voor rechtzaken in de nabije toekomst.
Alles verder in orde? Of ben je te lang blootgesteld aan chemtrails :')

quote:
Klacht Albert Heijn: leeftijdscontrole

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 8
Daarnet was ik naar de Albert heijn op het museumplein om een fles rose te kopen voor een verjaardag. Bij de klasse vroeg de kassière mijn id. Ik had een geldig ov en een CJP pas met een duidelijke foto en geboortedatum. De kassière zei dat ik alleen met een geldig id of rijbewijs de Rose mee kon krijgen. Ik vind dit belachelijk Ik heb een foto met geboortedatum, daarbij kan je zien dat ik geen 15 ben. Het is geen douane controle De vrouw achter mij in de rij wilde voor mij betalen maar dat mocht ook al niet. Bedankt voor het verpesten van mijn avond!!

Gewenste oplossing
Een goede oplossing zou zijn dat ook pasjes met foto en geboortedatum goedgekeurd worden bij het tonen van je leeftijd!
Denken dat een ov pas of je CJP een officieel legitimatie bewijs is :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_132189226
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:25 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Denken dat een ov pas of je CJP een officieel legitimatie bewijs is :')
Even een pasje maken met de foto van Rutte.

Gr gr,
pi_132196333
quote:
Klacht Telegraaf: autovisie

Aanbod 2x gratis blad Autovisie code UH5ZGVV4
Op -telegraaf.nl/gratisautovisie opgeven niet mogelijk
Puur bedrog.Overweeg nu mijn krantabonnement op te zeggen

Gewenste oplossing
Minimaal een excuus en verklaring over dit boerenbedrog Bij huidige mening wordt je nog gedwongen om een positieve mening te geven,terwijl zeer negatief het juiste is
Bedrog :')
En wil iemand nog twee keer gratis Autovisie ontvangen? Grijp je kans!

quote:
Klacht NS: l.s,

Mijn Canadese gasten reisden zaterdag 12 oktober naar Maastricht met een dagkaart via Kruidvat. Ik heb de kaarten in de stempelautomaat afgestempeld en gezegd dat zij dat op de terugweg ook moesten doen. Zondag 13 oktober reisden zij terug in de trein van Maastricht die daar omstreeks 14.00 uur vertrok. Zij kregen controle door een conductrice. Deze ‘dame’ zei dat hun kaartje niet geldig was. En zij heeft hen buiten de trein gezet in Roermond!! Wat bleek: mijn gasten hebben het kaartje afgestempeld, echter aan de verkeerde kant. De stempel was wel duidelijk te lezen! Zij werden dus zonder pardon de trein uitgezet, met de mededeling dat de kaart geactiveerd moest worden voor de automatenpaal. Andere reizigers hebben hen uitgelegd dat er een volgende trein kwam na een half uur en wat ze precies moesten doen.
Ik vind de behandeling sowieso buiten proporties ontoelaatbaar, maar om toeristen op deze manier te behandelen gaat werkelijk alles te buiten. Zij hadden aan hun plicht voldaan,(al was het aan de verkeerde kant van het kaartje) waren er duidelijk niet op uit om gratis te reizen, begrepen niet wat er nou aan de hand was en hoe het op te lossen was en kwamen te laat op een volgende afspraak.
Bovendien was het ook nog eens zulk slecht weer dat er van code oranje sprake was. Je zet je hond dan nog niet eens buiten, maar wel toeristische treinpassagiers?

Gewenste oplossing
Ik ben tevreden als deze mensen minimaal een excuus aangeboden krijgen. En een vrijreizen kaart voor als zij Nederland weer bezoeken. Bovendien wil ik dat deze conductrice aangesproken wordt op haar gedrag. Mijn gasten zeiden: zij was al chagrijnig, want zij was met andere passagiers al ruzie aan het maken. (Zij spreken geen Nederlands, maar begrepen haar manier van spreken maar al te goed). Als je een dergelijk beroep uitoefent, kan je niet je slechte humeur op je klanten afreageren, naar mijn idee. Het adres van mijn gasten is: Piet & Riet Verdriet *** Ook zou ik persoonlijk graag horen, hoe mijn klacht opgelost is. Peter Beense, *** 122, 1444** Purmerend
Jouw gasten moesten inchecken en niet stempelen, dus ze hebben niet aan hun plicht voldaan. :)
pi_132196749
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef KoningPils het volgende:


Jouw gasten moesten inchecken en niet stempelen, dus ze hebben niet aan hun plicht voldaan. :)
Misschien wilden ze met dezelfde dagkaart de volgende dag ook weer terug
pi_132197769
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Bedrog :')
En wil iemand nog twee keer gratis Autovisie ontvangen? Grijp je kans!

[..]

Jouw gasten moesten inchecken en niet stempelen, dus ze hebben niet aan hun plicht voldaan. :)
Ik las die klacht en ik denk "Peter Beense...huh!?" Maar toen ik Piet en Riet Verdriet zag staan viel pas het kwartje :-p
Ja, hoi!
pi_132198049
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:26 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Jouw gasten moesten inchecken en niet stempelen, dus ze hebben niet aan hun plicht voldaan. :)
Dat zijn de dagkaarten van de Blokker. Die van de Kruidvat moet je stempelen.
pi_132198390
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dat zijn de dagkaarten van de Blokker. Die van de Kruidvat moet je stempelen.
Ook met de kaarten van de Kruidvat moet je inchecken. :)
pi_132199681
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:25 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Ook met de kaarten van de Kruidvat moet je inchecken. :)
Oh, dan is dat nieuw. Een paar maanden geleden nog niet.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:42:43 #80
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_132257285
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dat zijn de dagkaarten van de Blokker. Die van de Kruidvat moet je stempelen.
Met de dagkaarten van Kruidvat moet je inchecken bij de NS en bij de andere vervoerders stempelen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 13:54:50 #81
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_132259648
quote:
Klacht Raceplanet: Raceplanet of Hoerenkast

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Raceplanet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Raceplanet
Lezers van deze klacht: 5
Ik dacht dat je werk en privé gescheiden horde te houden van elkaar.
Maar bij Race planet Delft blijkt het geval anders te zijn in praktijk.
Woensdag 9 oktober 2013 ben ik gaan karten op reservering om 8 uur.
Normaal kom ik iederekeer alleen dit keer nam ik iemand mee.
Eerder zag ik een blonde bar medewerkster (mandy) haar prive nummer aan een man geven.
Deze vroeg haar telefoon nummer omdat hij haar kennelijk leuk vond.
Later nadat ik en mijn date gekart hadden vroeg ze aan ons of wij samen waren ???
Terwijl je dat toch ook kan zien als je ,je ogen goed open heb en samen binnen kom lopen.
En tot stomme verbazing wisselt ze ook nog vrolijk nummers uit met mijn date.
Dus als je vanplan ben met een date naar een kartbaan te gaan doe dat maar beter niet.
Vooral als deze medewerkster er werkt want ze zet je zo publiekelijk voor schut.
Naja ik ben er klaar mee met de pipo als zij van afgelikte boterhammen houd zij der zin!
Ik werd voor jaloers verklaard door de pipo/date terwijl ik me meer voor schut gezet voelde.
Maar wat verwacht je van 2 hersenloze ,harteloze figuren.

Gewenste oplossing
Werk prive professioneel gescheiden houden. En klanten niet publiekelijk vernederen. Ik had begrepen van de pipo/date dat ze 13 oktober zichzelf had ziek gemeld . Ook klaagt ze der noten via de pipo dan moet ze maar professioneel blijven.
Je bent gewoon een jaloerse trut :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_132409528
quote:
Klacht Euromaster: zoon derk
Klacht: Opgelost OpgelostKlacht over Euromaster
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Euromaster
Lezers van deze klacht: 341
hallo afgelopen donderdag belde mijn zoon mij op dat hij later kwam ivm geld verdwenen dus ik ben die kant op gegaan om verhaal te halen daar aan gekomen was er 30 euro weg waar mijn zoon schuld van krijgt maar mijn zoon heeft het niet gedaan dat weet ik 100% zeker want mijn zoon zegt waarom zou ik dan 30 stelen terwijl ik genoeg kans inpreciepe had om bij de kluis te kunnen zaonder dat ze het zien sjon zegt mss moest het wel in opdracht van…. dus met andere woorden dat ik mijn zoon het opdracht zou hebben gegeven om geld te stelen nou ik vindt het nog al een beschuldiging en john zelf zegt ook dat het al jaren gebeurt als er stagelopers zijn . toch vreemd zijn dan alle stageloper een dief nee dat geloof ik niet en violetta en wouter de andere collegas werken er nog geen jaren dus dan blijft er in mijn ogen maar 1 iemand over genaamd john zelf die zich waarschijnlijk nu schuilt achter een stageloper mijn zoon die nu wordt beschuldigt en zijn stage kwijt is !
Gewenste oplossing
?

Oplossing van het bedrijf
De zaak is telefonisch besproken met Mevrouw *** en na een goed gesprek is de zaak afgesloten voor beide partijen.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2013 21:12:33 ]
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:32:39 #83
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_132434661
quote:
Klacht Jumbo: www.jumbosupermarkten.nl/winkelonderzoek

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Jumbo
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 3
Het is niet mogelijk om in te loggen. Er wordt vermeld dat de darm is verstreken. Vorige week dit ook al geconstateerd. De vragenlijst moet voor donderdag de24e ingevuld zijn.

Gewenste oplossing
Een antwoord hierop
Das niet zo best dat je darm is verstreken :')

quote:
Klacht HEMA: bedreiging kind

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over HEMA
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden HEMA
Lezers van deze klacht: 8
Een medewerker bij de gema heeft mijn kind bedreigd met de politie te bellen toen hij het woord pis neerlegde in chocoladeletters

Gewenste oplossing
excuses
Betere oplossing, je moet je kind beter opvoeden :')

[ Bericht 28% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 23-10-2013 11:54:49 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_132598624
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Slangenreizen
Lezers van deze klacht: 203
Wy zyn gister op school reisje geweest met de speurneus en een zekker meneer vat de broer of zoon die ree gewoon bijna drie moeder aan dat vind ik echt niet normaal ik krkte de neus met me billen aan sorry maar geir moet iets aan gedaan worden wy hebben de schik van ons leven gehad ik hoop er wat van te hooren vriendelijk gr natalie dekker

Gewenste oplossing
Een iute voor de drie moeder is niet gek of een kado bon
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:23:29 #85
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_132808651
quote:
Klacht Albert Heijn: activeren bonuskaart

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 23
bij activeren bonuskaart wordt ik aangesproken met jij.
Ik vind dit bijzonder oonbeleefd.

Gewenste oplossing
aanpassen activeren bonuskaartprogramma excuus
quote:
Klacht Albert Heijn: Tilburg Reeshof

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 26
Ik zou vandaag naar Amsterdam gaan, In heb op de aap van NS bekeken hoe laat de trein vertrekt. Hij zou om 15.05 vertrekken. Ik kwam om 14.50 om het spoor en kom achter dat er geen treinen rijden, maar dat ik wel met de bus naar Den Bosch kan. Toen ben ik beneden onder het spoor gaan staan. Ik zag op de planning dat hij zo zou komen. Er kwam en bus maar de schauffer zei dat hij naar Breda gaat en niet Den Bosch. Ik heb er 1,5 Uur gewacht en nog steeds heen bus. Toen kwam en jongen en tegen zijn vriende schreeuwde dat de bus boven bij het spoor staat. Er was helemaal geen informatie dat ik op andere plek moest wachten, dan waar de planning hangt!

Gewenste oplossing
Chauffeur had me kunnen informeren dat ik op verkeerde plek sta. En kan toch informatie staan waar de bus precies aan komt. Het is nu half 5 en ik ben nog steeds in Tilburg, zit in de bus. Waarom was er geen informatie op de app van NS? Heel slecht geregeld!


[ Bericht 28% gewijzigd door Spaghettivreter op 01-11-2013 22:30:19 ]
pi_132860178
Net bij de vara een consumentenprogramma obv klacht.nl een nieuwe ook dat nog dus.
  zondag 3 november 2013 @ 18:37:52 #87
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_132861553
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net bij de vara een consumentenprogramma obv klacht.nl een nieuwe ook dat nog dus.
kanniewaarzijn toevallig?
  zondag 3 november 2013 @ 20:15:24 #88
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_132864915
quote:
Klacht Editie Enigma: corruptie

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Editie Enigma
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Editie Enigma
Lezers van deze klacht: 4
Geacht heer
baar weken gelijden ik heb een telefoontje van u bedrijf gekrijgen of ik een beschikking wil krijgen ik vind wel leuk
ik zeg tegen haar is goed
na 2weken ik heb puzzelmagazine editie enigma gekrijgen + acceptgiro dat ik een bedraag van 71.68 moet betalen twee dagen later ik heb julli klantservice gebeeld omte zeggen dat ik puzzelmagazine terug zal sturen en ik betaal geen cent julli beschikking heb ik niet nodig maar ze zeggen tegen me ok als ik de puzzel magazine terug stuur ik moet betaalen ik zeg tegen hun ik betaal geen cent eerste ik heb niets gehoort over abonnement en ik wil geen abonnement ten tweede de naam van <naam> dat is mijn vrouw naam en zij kan niet lezen en schrijven + ik werk bij een drukkerij ik bedoel ik krijg de tijdmagazine graties

Gewenste oplossing
ik wil geen abonnement ik betaal geen cent
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_132865076
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 18:37 schreef Ceviche het volgende:

[..]

kanniewaarzijn toevallig?
Inderdaad, net als bij ook dat nog, met toneelstukjes.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:39:57 #90
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_132995272
quote:
Klacht HTM: ov chip cart

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over HTM
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden HTM
Lezers van deze klacht: 4
ik bel van morgen htm over mijn ov cihp cart 3november ik vegereten uit cehken ikwas weed roken dar voor benik vegereeten toen di avend htm conturol zegt meener 2keer vegereten uit cehkken darna ik email suturt naarde htm vandag bieref onvangen afgekeurd.
htm zegt uw faut omdat ik weed rook.
meede wereker mevouw <naam>

Gewenste oplossing
ik wiel mijn cent turuch
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_132997386
quote:
Waarom post je zo'n overduidelijke slechte troll?
pi_133441932
KLB / Niet gegronde klachten op klacht.nl

Voor zolang ie nog open is
Sappig !!
pi_133442825
quote:
_O-
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:24:03 #94
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_133550002
Heb ook weer een pareltje gevonden:

quote:
Klacht Lidl: Sigaretten

Ik sta aan de kassa van de lidl om mijn boodschappen af te rekenen, wil ik een pakje sigaretten kopen voor de vriend van mijn dochter die overigens 16 is, maar mijn dochter is 14 en die stond daar bij. Dus ik wil mijn boodschappen afrekenen zegt de cassiere dat ik ze niet mee krijg omdat ze nu weet dat het voor mijn dochter is en dat mijn dochter zich moet legitimeren. Ten eerste het is niet voor mijn dochter, ten tweede waarom luistert deze vrouw ons gesprek af terwijl ze met een andere klant bezig is, ten derde ik koop sigaretten en ik ben 46. Kan dit zo maar? Ik vind het schandalig!

Gewenste oplossing
Elke gangbare oplossing want dit is schandalig tegen over een klant en volgens een manager van de C1000 mag dit niet eens!
  zondag 1 december 2013 @ 08:45:09 #95
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_133795710
Ook een leuke:

quote:
Klacht Selektvracht: Vals beschuldigd door medewerker gebelt tehebben met bedryf.

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Selektvracht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Selektvracht
Lezers van deze klacht: 8

Daar ik een telefoon nummer in myn display had staan heb ik op het nummer gereageerd.
Bleek selectvracht tezyn.
Kreeg meteen hoe komt u aan dit nummer en u mag dit niet bellen het is een fabriek.
De bezorger wordt hier op aangesproken en u dient niet meer tebellen.
Betrof een vriend??
Deze heeft waarschynlyk of wel zeker naar my gebelt waarby ik op het nummer heb gereageerd.
Hoera precies op myn verjaardag.
Ik ben ten onrechte beschuldigd voor stalker en uit gescholden dat ik op moest op rotte.
Heb geprobeerd het by het bedryf met zogeheten vriend optelossen.
Ben daar door hoog medicynen gebruik even weg gevallen en hebben my als oud vuil laten liggen op de betonnen vloer.
Mag desnoods huisarts in voormeren.

Gewenste oplossing
Dat bezorger als de man die my aan de telefoon heeft gehad my uitleggen en ik kan uit leggen hoe het ontstaan is,ik heb geen moment de gelegenheid gekregen om er over tekunnen praten,had ik maar niet moeten bellen,en zogenaamde vriend dat ik op moest rotte en dat de relatie over was. Stalker.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_133796111
quote:
in voormeren.
_O_
pi_133796203
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 08:45 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Ook een leuke:

[..]

ik snap er geen fuck van
pi_133798043
http://www.klacht.nl/geme(...)tkering-stopgezet-2/

quote:
Klacht Gemeente Almere: Uitkering stopgezet

Mijn uitkering is door heer J. (...) zonder reden en oneerlijk stopgezet. Dat was 100% met opzet, omdat ik tegen basisschool K.B.S. De Delta in Almere ben. Ik blijf bij mijn woord totdat dat ik in leven ben.

Gemeente Almere gaat zijn macht en netwerk vrienden tegen ons gebruiken.

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn uitkering met ingang van 26 juli jl. hebben en niet vanaf 16 september jl.
Inclusief weinig verhelderend filmpje :') 'iek ben ziek' :')
pi_133798156
Klacht Jumbo: vals beschuldiging van verkoop van tabak gerelateerde producten aan minderjarigen

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 24


Vlak voor de sluitingstijd kwam ik met mijn minderjarige broertje (15) het winkel binnen voor een doos sigaretten filters. Mijn broertje liep voor op en deed de besteling bij de kassa. 1 a 2 minuten later kreeg ik te horen dat ik het doos sigaretten filters niet mee kon krijgen, omdat mijn broertje minderjarig is. 2 a 3 minuten later werd de manager/medewerken bij gehaald. De manager gaaf me geen uitleg en keek maar toe, de meisje achter de kassa bleef maar roepen” dat we ons in Nederland aan de regels moeten houden”. Ik ben bewust van dat tabak gerelateerde producten niet aan minderjarigen mogen worden verkocht daroom verzekerde ik de manager en kassa medewerker dat het voor mij bedoelt is. Ik was in staat om een schriftelijke verklaring achter te laten maar de manager keek maar toe en zei dat ik het doosje sigaretten volgens de wet niet mee mocht krijgen.
Ik ben bewust van dat ik een buitenlander ben, maar dat betekent niet dat ik zo behandelt mag worden. Ik heb het idee dat ik discrimineert ben op mijn huidskleur en wegens deze ervaring zal ik nooit meer een stap in JUMBO zetten. Ik voel me zwaar beledigd in het openbaar door een medewerker die veel jonger is dan mij en overweeg hierbij om het juridisch aan te pakken.


Gewenste oplossing
verontschuldiging !!! of compensatie
pi_133798179
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:52 schreef tennis_jongen het volgende:
Klacht Jumbo: vals beschuldiging van verkoop van tabak gerelateerde producten aan minderjarigen

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 24

Vlak voor de sluitingstijd kwam ik met mijn minderjarige broertje (15) het winkel binnen voor een doos sigaretten filters. Mijn broertje liep voor op en deed de besteling bij de kassa. 1 a 2 minuten later kreeg ik te horen dat ik het doos sigaretten filters niet mee kon krijgen, omdat mijn broertje minderjarig is. 2 a 3 minuten later werd de manager/medewerken bij gehaald. De manager gaaf me geen uitleg en keek maar toe, de meisje achter de kassa bleef maar roepen” dat we ons in Nederland aan de regels moeten houden”. Ik ben bewust van dat tabak gerelateerde producten niet aan minderjarigen mogen worden verkocht daroom verzekerde ik de manager en kassa medewerker dat het voor mij bedoelt is. Ik was in staat om een schriftelijke verklaring achter te laten maar de manager keek maar toe en zei dat ik het doosje sigaretten volgens de wet niet mee mocht krijgen.
Ik ben bewust van dat ik een buitenlander ben, maar dat betekent niet dat ik zo behandelt mag worden. Ik heb het idee dat ik discrimineert ben op mijn huidskleur en wegens deze ervaring zal ik nooit meer een stap in JUMBO zetten. Ik voel me zwaar beledigd in het openbaar door een medewerker die veel jonger is dan mij en overweeg hierbij om het juridisch aan te pakken.

Gewenste oplossing
verontschuldiging !!! of compensatie
Haha, meteen de discriminatiekaart trekken.
pi_133798193
Klacht Albert Heijn: energy niet goed voor de kids

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 1


Ik liep door de AH heen en zag een blikje energy. En mijn zoontje wou die. Dus ik kocht hem en opeens ging hij rond rennen en werd hij heel druk. En dat was nadat hij begon met drinken. Ik vind dit niet goed en vind dat Albert Heijn veel minder suiker erin moet doen en het 12+ maken zodat mijn oude zoontje het wel kan drink.


Gewenste oplossing
Schade vergoeding want hij was gevallen en heeft een been gebroken.
pi_133798295
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:46 schreef silbergrun het volgende:
http://www.klacht.nl/geme(...)tkering-stopgezet-2/

[..]

Inclusief weinig verhelderend filmpje :') 'iek ben ziek' :')
Misschien heb je hier meer aan:

http://azita-ghobadi8.webnode.nl/mijn-verhaal/

:')
  zondag 1 december 2013 @ 12:04:48 #103
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_133798432
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:53 schreef tennis_jongen het volgende:
Klacht Albert Heijn: energy niet goed voor de kids

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 1

Ik liep door de AH heen en zag een blikje energy. En mijn zoontje wou die. Dus ik kocht hem en opeens ging hij rond rennen en werd hij heel druk. En dat was nadat hij begon met drinken. Ik vind dit niet goed en vind dat Albert Heijn veel minder suiker erin moet doen en het 12+ maken zodat mijn oude zoontje het wel kan drink.

Gewenste oplossing
Schade vergoeding want hij was gevallen en heeft een been gebroken.
:')
pi_133798495
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:53 schreef tennis_jongen het volgende:
Klacht Albert Heijn: energy niet goed voor de kids

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 1


Ik liep door de AH heen en zag een blikje energy. En mijn zoontje wou die. Dus ik kocht hem en opeens ging hij rond rennen en werd hij heel druk. En dat was nadat hij begon met drinken. Ik vind dit niet goed en vind dat Albert Heijn veel minder suiker erin moet doen en het 12+ maken zodat mijn oude zoontje het wel kan drink.


Gewenste oplossing
Schade vergoeding want hij was gevallen en heeft een been gebroken.
Dit moet wel een troll zijn.
pi_133799065
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Misschien heb je hier meer aan:

http://azita-ghobadi8.webnode.nl/mijn-verhaal/

:')
Allemachtig wat een wartaal :') Dus de school, gemeente, GGD, krant, politie, leerplichtambtenaren en zelfs de advocaat die ze nota bene zelf heeft ingehuurd werken samen (allemaal 'martelaren', volgens mevrouw :') ) om het leven van haar en haar dochter kapot te maken? |:(

O, en tevens:



Die linker photoshop :')
  zondag 1 december 2013 @ 12:31:08 #106
351676 Groby
Dank Memer
pi_133799118
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:29 schreef silbergrun het volgende:

[..]

Allemachtig wat een wartaal :') Dus de school, gemeente, GGD, krant, politie, leerplichtambtenaren en zelfs de advocaat die ze nota bene zelf heeft ingehuurd werken samen (allemaal 'martelaren', volgens mevrouw :') ) om het leven van haar en haar dochter kapot te maken? |:(

O, en tevens:

[ afbeelding ]

Die linker photoshop :')
'demonstreet' :')
It’s coming home
pi_133799162
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 12:31 schreef Groby het volgende:

[..]

'demonstreet' :')
Demonstreetview zal ze bedoelen. Of komt die linker foto daar niet vandaan? :')
pi_133799240
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Haha, meteen de discriminatiekaart trekken.
Mijn God wat een jankend figuur.

quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:53 schreef tennis_jongen het volgende:
Klacht Albert Heijn: energy niet goed voor de kids

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 1

Ik liep door de AH heen en zag een blikje energy. En mijn zoontje wou die. Dus ik kocht hem en opeens ging hij rond rennen en werd hij heel druk. En dat was nadat hij begon met drinken. Ik vind dit niet goed en vind dat Albert Heijn veel minder suiker erin moet doen en het 12+ maken zodat mijn oude zoontje het wel kan drink.

Gewenste oplossing
Schade vergoeding want hij was gevallen en heeft een been gebroken.
:')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133799314
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Demonstreetview zal ze bedoelen. Of komt die linker foto daar niet vandaan? :')
Daar komt de foto inderdaad vandaan :')
pi_133799674
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:37 schreef silbergrun het volgende:

[..]

Daar komt de foto inderdaad vandaan :')
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133802830
quote:
Klacht Hotmail.com: betaling

Hoe komt het dat ik mijn personen die naar mij geinteresseerd waren niet openen.Ik heb 27,99 betaald hoe zit dat dan???
Huh? :')

En die foto erbij:

http://www.klacht.nl/hotmailcom/klacht/betaling-178/ :D
pi_133802939
quote:
Die is geflest :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133803337
Wat een Mongolen heb je toch op deze wereld. Iemand die klaagt dat je energie krijgt van een energydrink.

Op het forum/suggestie bord van AH staan ook zulke kneuzen reacties, zal vanavond wat kopiëren.
pi_133803536
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:25 schreef Bucketlist het volgende:
Wat een Mongolen heb je toch op deze wereld. Iemand die klaagt dat je energie krijgt van een energydrink.

Op het forum/suggestie bord van AH staan ook zulke kneuzen reacties, zal vanavond wat kopiëren.
Laat wel zien wat voor idioten hun school niet afgemaakt hebben maar wel internet hebben.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 14:34:30 #115
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_133803645
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Laat wel zien wat voor idioten hun school niet afgemaakt hebben maar wel internet hebben.
En ook nog eens kinderen ;(
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_133803667
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

En ook nog eens kinderen ;(
Dat helemaal ja. De tering.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 1 december 2013 @ 15:06:17 #117
47102 Elvi
miemkwien
pi_133805045
Ik moest echt heel hard lachen _O-

quote:
Klacht Light in the box: kromme keukenkraan

De keukenkraan die eerst incompleet werd geleverd, ontving ik nu met een kromme wateruitloop



Gewenste oplossing
Met het toezenden van een rechte kraan en dat zonder kosten.
  zondag 1 december 2013 @ 16:51:07 #118
47102 Elvi
miemkwien
pi_133809643
quote:
Klacht Adidas: Ernstig Letsel Door Adidas Missy Elliot Respect Me Laarzen

Op 13 januari 2013 ben ik tijdens mijn werkzaamheden ernstig ten val gekomen door toedoen van de Adidas Missy Elliot Respect Me laarzen die ik op het moment van het ongeval droeg. Ik ben zeer ernstig ten val gekomen omdat de stalen Adidas logo’s in elkaar gehaakt zijn. Bij deze laarzen zitten de ritsen aan de binnenzijde en aan deze ritsen zitten de stalen Adidas logo’s vast die als een soort scheepsanker in elkaar gegrepen hebben. Het ongeval hebben meerdere mensen zien gebeuren en hebben een getuigenverklaring afgelegd echter zegt Adidas dat er geen productaansprakelijkheid erkent wordt omdat het om een ongelukkige samenloop van omstandigheden zou gaan. Hoe gemakkelijk kun je onder je verantwoordelijkheid uitkomen en hoe onmenselijk. Het ongeval heeft grote gevolgen gehad mijn schouder was uit de kom er was een stuk van mijn schouder afgebroken tevens zijn er zijn uitvalverschijnselen van mijn gehele rechterarm bovendien heb ik nog steeds erg veel pijn en zijn er whiplash-achtige symptomen waar ik nog voor onderzocht wordt.
De chirurg zei dat ik blij mocht zijn dat ik nog leefde zo ongelukkig kwamen er nog geen 5 mensen ten val en ook de huisarts vertelde dat hij vreesde voor mijn leven zoveel zenuwpijn had ik. Grote hoeveelheden medicijnen zoals morfine konden de pijn niet onderdrukken. Mijn eenmanszaak ben ik inmiddels kwijtgeraakt en je komt nergens voor in aanmerking.



Gewenste oplossing
Rechtvaardigheid en erkenning van de aansprakelijkheid! ADIDAS MOET EEN ANDERE NAAM GAAN VERZINNEN VOOR HUN PRODUCTEN WANT RESPECT HEBBEN ZE ZEER ZEKER NIET!!!
:') :') :') Onmenselijk inderdaad! Ze had wel dood kunnen zijn!
pi_133809735
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 16:51 schreef Elvi het volgende:

[..]

:') :') :') Onmenselijk inderdaad! Ze had wel dood kunnen zijn!
Kijkt doordeweeks en niet in het weekend SBS, onmenselijk!!
pi_133809751
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 16:51 schreef Elvi het volgende:

[..]

:') :') :') Onmenselijk inderdaad! Ze had wel dood kunnen zijn!
Overdrijven is inderdaad ook een vak.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133809997
quote:
Op 13 januari 2013 ben ik tijdens mijn werkzaamheden ernstig ten val gekomen door toedoen van de Adidas Missy Elliot Respect Me laarzen die ik op het moment van het ongeval droeg

Ze verkoopt haar kontje achter het station? Kan me geen ander werk voorstellen waarbij je zulke gruwelijk lelijke laarzen zou dragen :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2013 17:00:41 ]
pi_133810200
quote:
99s.gif Op zondag 1 december 2013 17:00 schreef CrashO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ze verkoopt haar kontje achter het station? Kan me geen ander werk voorstellen waarbij je zulke gruwelijk lelijke laarzen zou dragen :')
Nou, ze had een eenmanszaak...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133811652
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 16:51 schreef Elvi het volgende:

[..]

:') :') :') Onmenselijk inderdaad! Ze had wel dood kunnen zijn!
Adidas is nou niet echt een merk voor vrouwen die keurig hun benen bij elkaar houden toch? Dus de ontwerpers van die schoenen zullen geen rekening hebben gehouden met laarzen die aan elkaar vast kunnen komen te zitten nee...
  maandag 2 december 2013 @ 10:05:14 #124
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_133834908
Hier een klacht van een of ander labiel wicht :')
quote:
Klacht T-Mobile: SMS van barly18

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over T-Mobile
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden T-Mobile
Lezers van deze klacht: 6

Beste mensen,
Mijn vriend kreeg gisteren een smsje
Van barly18
Ik wist niet wat het was
Dus keek ff op Google en ik zag
Porno ik dacht ff dat mijn moet in
Me schoenen zakte maar toen las ik dit
Heb nu heel veel ruzie met mijn vriend maar
Komt het echt van t-mobiel?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

M.v.g essy

Gewenste oplossing
Dat u hem nooit meer zoon sms stuuren Want vind het echt erg als wij uit elkaar gaan Voor niets....
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 2 december 2013 @ 10:17:11 #125
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133835138
Ik denk dat ik maar eens m'n fietsenmaker aansprakelijk moet stellen voor het verliezen van de kroegquiz. Als m'n ketting gewoon eeuwig mee zou gaan, had ons team zich op tijd in kunnen schrijven en hadden we natuurlijk een dikke prijs gewonnen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 2 december 2013 @ 10:22:22 #126
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133835237
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:52 schreef tennis_jongen het volgende:
Klacht Jumbo: vals beschuldiging van verkoop van tabak gerelateerde producten aan minderjarigen

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 24

Vlak voor de sluitingstijd kwam ik met mijn minderjarige broertje (15) het winkel binnen voor een doos sigaretten filters. Mijn broertje liep voor op en deed de besteling bij de kassa. 1 a 2 minuten later kreeg ik te horen dat ik het doos sigaretten filters niet mee kon krijgen, omdat mijn broertje minderjarig is. 2 a 3 minuten later werd de manager/medewerken bij gehaald. De manager gaaf me geen uitleg en keek maar toe, de meisje achter de kassa bleef maar roepen” dat we ons in Nederland aan de regels moeten houden”. Ik ben bewust van dat tabak gerelateerde producten niet aan minderjarigen mogen worden verkocht daroom verzekerde ik de manager en kassa medewerker dat het voor mij bedoelt is. Ik was in staat om een schriftelijke verklaring achter te laten maar de manager keek maar toe en zei dat ik het doosje sigaretten volgens de wet niet mee mocht krijgen.
Ik ben bewust van dat ik een buitenlander ben, maar dat betekent niet dat ik zo behandelt mag worden. Ik heb het idee dat ik discrimineert ben op mijn huidskleur en wegens deze ervaring zal ik nooit meer een stap in JUMBO zetten. Ik voel me zwaar beledigd in het openbaar door een medewerker die veel jonger is dan mij en overweeg hierbij om het juridisch aan te pakken.

Gewenste oplossing
verontschuldiging !!! of compensatie
Doet me een beetje denken aan deze, van het kassa forum.

quote:
Goedemiddag,

Ik wil u iets vreemds voorleggen: Vanmiddag ging mijn vrouw samen met onze zoon van 15 boodschappen doen bij Albert Heijn hier in Den Haag voor het weekend. Ook wilde zij wijn en bier meenemen. Bij de kassa mocht zij echter de alcohol niet afrekenen en meenemen, want zo werd er gezegd: U zou het aan deze jongen kunnen doorverkopen of geven. Mijn vrouw vond het vreemd, want het is onze zoon en al die jaren deed zij daar zonder moeilijkheden haar boodschappen. Als onze zoon daarna eerder naar buiten ging, mocht ze het wel meenemen. Wat een onzin. Mijn vrouw is erg boos geworden. Ze heeft mijn zoon naar buiten gestuurd en kon toen afrekenen. Dit klopt toch niet ? Al die jonge vakkenvullers staan daar in hun eentje zonder vader of moeder alle alcohol bij te vullen !
Graag een reactie, b.v.d. met vriendelijke groet Freek Blom
Ik wist niet dat vakkenvullers de producten onder werktijd vrij mochten consumeren. :o
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 2 december 2013 @ 15:19:22 #127
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_133843399
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 14:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Laat wel zien wat voor idioten hun school niet afgemaakt hebben maar wel internet hebben.
Heb m'n school ook niet afgemaakt hoor! Discriminatie, ik ga dit op klacht.nl zetten! :+
Hallon!
  maandag 2 december 2013 @ 16:22:05 #128
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_133845452
quote:
Klacht www.ombouwservice-webshop.com: Pas op voor drugsdealer <naam junk>

Klacht: In behandeling In behandelingKlacht over www.ombouwservice-webshop.com
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden www.ombouwservice-webshop.com
Lezers van deze klacht: 1442

Hij snuift gewoon lijntjes heroine voor je neus weg, ik zit er bij als klant! al trillend en shakend bouwd hij mijn xbox360 om, wat een griezel.
Pas op voor deze uitermate gevaarlijke crimimeel!

Gewenste oplossing
Opsluiten dit figuur
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_133858107
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 11:52 schreef tennis_jongen het volgende:
Klacht Jumbo: vals beschuldiging van verkoop van tabak gerelateerde producten aan minderjarigen

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 24

Vlak voor de sluitingstijd kwam ik met mijn minderjarige broertje (15) het winkel binnen voor een doos sigaretten filters. Mijn broertje liep voor op en deed de besteling bij de kassa. 1 a 2 minuten later kreeg ik te horen dat ik het doos sigaretten filters niet mee kon krijgen, omdat mijn broertje minderjarig is. 2 a 3 minuten later werd de manager/medewerken bij gehaald. De manager gaaf me geen uitleg en keek maar toe, de meisje achter de kassa bleef maar roepen” dat we ons in Nederland aan de regels moeten houden”;. Ik ben bewust van dat tabak gerelateerde producten niet aan minderjarigen mogen worden verkocht daroom verzekerde ik de manager en kassa medewerker dat het voor mij bedoelt is. Ik was in staat om een schriftelijke verklaring achter te laten maar de manager keek maar toe en zei dat ik het doosje sigaretten volgens de wet niet mee mocht krijgen.
Ik ben bewust van dat ik een buitenlander ben, maar dat betekent niet dat ik zo behandelt mag worden. Ik heb het idee dat ik discrimineert ben op mijn huidskleur en wegens deze ervaring zal ik nooit meer een stap in JUMBO zetten. Ik voel me zwaar beledigd in het openbaar door een medewerker die veel jonger is dan mij en overweeg hierbij om het juridisch aan te pakken.

Gewenste oplossing
verontschuldiging !!! of compensatie
Dat is ook wel schijtirritant, ik kan me goed voorstellen dat ze het nog zegt op de typische nederlandse-dominee-toon.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_133858184
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:39 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dat is ook wel schijtirritant, ik kan me goed voorstellen dat ze het nog zegt op de typische nederlandse-dominee-toon.
Welnee joh.

"Ik mag iets niet, dus ik gooi de discriminatiekaart op".
Je raekt an de dinge geweun.
pi_133858879
is ook onzin, maar als er iemand tegen mij zegt dat "wij ons in Nederland aan de regels houden" zou ik die al maar wat graag achter het behang willen plakken, op zo'n belerende toon.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_133860087
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 10:22 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]

Ik wist niet dat vakkenvullers de producten onder werktijd vrij mochten consumeren. :o
Er staat "bij te vullen". Het klopt dat wij onder werktijd geen producten mogen nuttigen tenzij we pauze hebben.

Over het bier bijvullen, dat mag volgens de regels enkel door jongeren ouder dan 16 jaar.. Zullen sommige supermarkten zich vast niet aan houden :') :+
  dinsdag 3 december 2013 @ 09:30:03 #133
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133868462
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2013 22:21 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Er staat "bij te vullen". Het klopt dat wij onder werktijd geen producten mogen nuttigen tenzij we pauze hebben.

Over het bier bijvullen, dat mag volgens de regels enkel door jongeren ouder dan 16 jaar.. Zullen sommige supermarkten zich vast niet aan houden :') :+
Ik dacht dat iets uit een doos pakken en in een schap zetten sowieso wel mocht. Tenzij kernafval.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 3 december 2013 @ 09:40:20 #134
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_133868723
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 10:22 schreef BaasBanaan het volgende:
Als onze zoon daarna eerder naar buiten ging,
god wat een oogkanker die zin.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  dinsdag 3 december 2013 @ 09:43:26 #135
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_133868794
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:40 schreef MrKikker het volgende:

[..]

god wat een oogkanker die zin.
Oef, ik schrok even. Ik dacht dat het mijn zin was.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:46:53 #136
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_133870065
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:43 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Oef, ik schrok even. Ik dacht dat het mijn zin was.
ja quoten werkt niet zo lekker in dit toppa, no worries.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:01:30 #137
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_133871603
quote:
Klacht concordia bv: serveerster

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over concordia bv
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden concordia bv
Lezers van deze klacht: 592

ik ben veel gepest op werk naar mijn afkomst en huiskleur,met ook opmerkingen van doodwensen.
de werkgever deed er ook niet veel aan.
ik heb ook bewijs,door een afluisterapparaat van geluiden en wat ze allemaal vertelden.
zo heb ik bewijs ,dat en collega een opmerking gaf ,dat er alleen maar daar mensen werken die lid zijn van de koekoesklan,en dat ,dat een mening mag zijn.dus liet hijj ook weten dat zwarten daar niet welkom zijn.

Gewenste oplossing
ik ben tevredn met een harde aanpak,vann een boete of zo
Misschien had je ook maar lid moeten worden van de koekoesklan :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_133871830
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:01 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Misschien had je ook maar lid moeten worden van de koekoesklan :')
Hebben ze ook een koekoeksklok?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:37:57 #139
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_133872494
quote:
Klacht puk-code.nl: pukcode.nl

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over puk-code.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden puk-code.nl
Lezers van deze klacht: 3

Ik wilde de puk code opvragen van een mobiele telefoon van het werk. De site deed het keer niet. ik heb betaald te hebben met Internet bankieren (in totaal 8 euro) kreeg ik uiteindelijk een pagina met uitleg hoe ik de puk code bij de leverancier aan kon vragen. Dus kreeg ik de code ook nog eens niet. Deze uitleg is namelijk ook op de site van kpn zelf te vinden. Ik besluit te reageren via de internet site (waarop staat reactie binnen 24 uur te ontvangen) en heb tot op heden niets terug gehoord.

Gewenste oplossing
mijn 8 euro terug
Denken dat je via een vage internet site een puk code kan opvragen die aan de SIM kaart gekoppeld zit :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_133873463
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:01 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Misschien had je ook maar lid moeten worden van de koekoesklan :')
Wat voor kleur huis heeft deze persoon dan?
----
pi_133874437
Ik heb nooit beseft dat er zulke trieste mensen bestaan :') Geweldig dit _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:20:55 #142
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_133875599
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:01 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Misschien had je ook maar lid moeten worden van de koekoesklan :')
De koekwausklan, daar past hij/zij
pi_133876641
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Misschien heb je hier meer aan:

http://azita-ghobadi8.webnode.nl/mijn-verhaal/

:')
;(
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_133876658
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:39 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dat is ook wel schijtirritant, ik kan me goed voorstellen dat ze het nog zegt op de typische nederlandse-dominee-toon.
Meen je dit?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 4 december 2013 @ 09:59:55 #145
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_133901055
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:07 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Wat voor kleur huis heeft deze persoon dan?
Vast de kleur van een koekoek :D
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zaterdag 7 december 2013 @ 16:47:45 #146
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_134019786
quote:
Klacht luxstyle.nl: incasso

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over luxstyle.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden luxstyle.nl
Lezers van deze klacht: 14

Ben man 52 in de brievenbus ligt post,incassobrief maak open
48,03 betalen.Waarvoor luxstyle,heb er nog nooit van gehoort kijk op internet en zie afslankbroek make-up.Wat moet ik ermee,van dat bedrijf heb ik nog nooit post ontvangen dat ik moest betalen heb ook nog nooit iets ontvangen van hun.Maar moet wel betalen,dacht het niet.



Gewenste oplossing
Laat maar gaan.
pi_134019876
Pareltjes zitten erbij hoor
pi_134051408
Die laatste. Als hij zo doorgaat met brieven versturen dan is het een boek op zich.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 december 2013 @ 03:47:14 #149
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_134071651
quote:
11s.gif Op maandag 23 september 2013 17:42 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Eigenlijk best wel een goed geformuleerde klacht, dat is wel het meest bijzondere. :o
Buiten het feit dat, het bedrijf in kwestie klaagt over te weinig klachten...

Of het is een troll of die mensen hebben aids.
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 9 december 2013 @ 10:00:15 #150
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_134073737
Hmmmz...

Ik had een paar blikjes drinken gehaald waar geen koolzuur meer in zat. Het voelt zo stom om te "klagen" over blikjes van 29 cent, maar het leek me wel handig voor hen om te weten dat er met een x aantal blikjes iets mis is. :@

Nu krijg ik als compensatie een blikje aangeboden. Nu voel ik me nog meer een schooier. :')
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 9 december 2013 @ 12:22:43 #151
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_134077185
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 10:00 schreef BaasBanaan het volgende:
Hmmmz...

Ik had een paar blikjes drinken gehaald waar geen koolzuur meer in zat. Het voelt zo stom om te "klagen" over blikjes van 29 cent, maar het leek me wel handig voor hen om te weten dat er met een x aantal blikjes iets mis is. :@

Nu krijg ik als compensatie een blikje aangeboden. Nu voel ik me nog meer een schooier. :')
Schooier, gierigaard, centenschraper.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_134077550
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 10:00 schreef BaasBanaan het volgende:
Hmmmz...

Ik had een paar blikjes drinken gehaald waar geen koolzuur meer in zat. Het voelt zo stom om te "klagen" over blikjes van 29 cent, maar het leek me wel handig voor hen om te weten dat er met een x aantal blikjes iets mis is. :@

Nu krijg ik als compensatie een blikje aangeboden. Nu voel ik me nog meer een schooier. :')
:D Een goede daad beloond!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 9 december 2013 @ 12:55:31 #153
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_134077955
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 12:22 schreef N22 het volgende:

[..]

Schooier, gierigaard, centenschraper.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om me bij een bedrijfsleider te melden om een gratis blikje te krijgen, maar aan de andere kant heb ik er nog twee liggen en misschien hebben ze er wat aan als ik die even breng als ik er weer een keer ben. :P

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D Een goede daad beloond!
*O*

Ik doe het puur omdat ik het ook fijn vind als een klant een foutje meldt, ipv gewoon te mopperen zonder enige uitleg. :P

"Wat een kutservice hebben jullie"

Nou bedankt, nu weten we precies wat verbeterpunten zijn, maar niet heus.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134078063
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2013 12:55 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

*O*

Ik doe het puur omdat ik het ook fijn vind als een klant een foutje meldt, ipv gewoon te mopperen zonder enige uitleg. :P

"Wat een kutservice hebben jullie"

Nou bedankt, nu weten we precies wat verbeterpunten zijn, maar niet heus.
Inderdaad, al merk je wel dat in winkels dat juist zo vaak geroepen wordt. Moment van boosheid, maar toch.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 11 december 2013 @ 10:54:27 #155
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_134143259
quote:
Klacht RTL 4: verkeerde naam

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over RTL 4
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 4
Lezers van deze klacht: 1

deze bijzonder slechte soap serie heeft een verkeerde naam gekregen. de naam zegt namelijk dat het over goede en slechte tijden gaat, maar sinds ik dit programma een paar keer gezien heb gebeuren alleen maar nare dingen. erg deprimerend dus.

Gewenste oplossing
de naam veranderen in: "slechte en nog slechtere tijden"
Waarom kijk je dan hier naar :')

quote:
Klacht Nickelodeon: ADHD abonnement

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Nickelodeon
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Nickelodeon
Lezers van deze klacht: 1

Ik ben niet bepaald een zure ouwe knar die niet met geluid om kan gaan. Maar Nickelodean come on!!! Dit lijkt alsof jullie een contract hebben met een farmaceut/ producent van ritalin. Wat een hysterische knal televisie, schelden, bezeren, geen moment rust in de tent en vooral slechte gesynchroniseerde grappen! Mijn zoon is er een stuk minder gezellig van geworden. Kan het niet wat rustiger? Ziggo Please !! Dan liever geen Nickelodean. Ik zou op die manier eens bij jullie aan de redactiebalie moeten staan, dan voeren jullie mij af met een mental institute.

Gewenste oplossing
Een kritisch onderzoek naar wat gezond is voor jonge kinderen. Volgens mij wordt deze programmering gedaan door onervaren media studenten en niet door ervaren ouders of pedagogen.
Kijk dan eens iets anders :')

quote:
Klacht Online: Telefoonnummer verstrekt aan derden

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Online
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Online
Lezers van deze klacht: 11

Na onenigheid te hebben gehad over de teruggave van de borg die ik in het verleden dacht betaald te hebben werd mij verzocht om de modem te verkopen op de markt… Na een boze reactie van mij ( met scheldwoorden ) heb ik opgehangen. Vervolgens werd ik teruggebeld door het zusje van de persoon die ik aan de lijn had gehad. Die zei dat ik haar zus niet moest uitschelden en dat ze me wel zou vinden. En dat m’n moeder een enge ziekte mocht krijgen.

Gewenste oplossing
Dat de persoon die mij behandelt heeft ontheven wordt uit haar functie.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_134144188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:54 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Waarom kijk je dan hier naar :')

[..]

Kijk dan eens iets anders :')

[..]

:')
"Nickelodean"

:')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 11 december 2013 @ 12:48:39 #157
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_134146393
quote:
Klacht CBR: cbr dordrecht. racisme

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over CBR
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CBR
Lezers van deze klacht: 39

Ik ben vandaag voor de 4e keer gaan afrijden en nu net ben ik gezakt omdat ik kon stoppen voor geel licht.. Dat is ook iets wat me aangeleerd is.. Stoppen bij geel licht als je kan stoppen.. Mijn snelheid was 20 en mijn examninator had zelfs volgens mijn rijinstructeur geen reden om me te laten zakken.. Ik ben 4 keer op snelweg geweest. Misschien wilde hij gewoon dat ik een fout zou maken en hij dat als excuus kan gaan gebruiken. Helaas heb ik dat hem niet toegelaten en heel goed gereden.

Gewenste oplossing
Als er wat minder racisme zou zijn.. Zou het voor mensen met kleur makkelijker maken. Ik wil of mijn geld terug.. Of opnieuw gratis rijden voor dat mijn theorie verloopt op 11 december 2013
Weer iemand die de racismekaart maar al te graag trekt :')
  woensdag 11 december 2013 @ 12:51:35 #158
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_134146463
quote:
Klacht CBR: Geen uitwijkmogelijkheden bij Cbr om schoolexamens

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over CBR
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden CBR
Lezers van deze klacht: 311

Mijn zoon heeft 3 weken voor zijn praktijkexamen aangegeven bij de rijschool dat hij niet kon vanwege schoolexamens welke in die tijd begonnen.
De rijschoolhouder wilde of kon de moeite niet nemen om dit met het CBR te bespreken om een andere datum voor het rijexamen te regelen.Het CBR daarentegen geeft op hun site aan ,dat je alleen door overlijden van 1e en 2e graadsfamilie ,door uitzending v militaire dienst en om medische redenen uitstel kan aanvragen.
4 jaar school en geen examen kunnen doen op dat moment is geen reden…
We kunnen nu gelukkig beiden doen doordat de examencommissie op Rijn en ijssel te Arnhem heeft aangegeven dat ie vrij kon krijgen om zijn praktijkexamen te mogen doen.

Gewenste oplossing
Er zouden meer mogelijkheden moeten komen bij een overheidsinstantie zoals het CBR en rijschoolhouders om een examen te kunnen verzetten of uitstellen.
Tja, plannen. Lijkt mij dat hij eerder de data van zijn schoolexamens had dan dat van zijn rijexamen.
pi_134146525
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:51 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Tja, plannen. Lijkt mij dat hij eerder de data van zijn schoolexamens had dan dat van zijn rijexamen.
Het mooie is ook dat het niet de 'schuld' is van het CBR maar van de rijschool :). Die zijn lui geweest.
Oh.
pi_134146650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:51 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Tja, plannen. Lijkt mij dat hij eerder de data van zijn schoolexamens had dan dat van zijn rijexamen.
Vóór die drie weken kun je inderdaad wel prima afzeggen/verschuiven.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_134146890
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:51 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Tja, plannen. Lijkt mij dat hij eerder de data van zijn schoolexamens had dan dat van zijn rijexamen.
Ik was ook helemaal overvallen door mijn schoolexamens. Die had ik helemaal niet verwacht.

Hmhm..
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134146995
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Inderdaad, al merk je wel dat in winkels dat juist zo vaak geroepen wordt. Moment van boosheid, maar toch.
Mailtje terug.

quote:
Allereerst willen wij u melden dat u absoluut geen zeurpiet bent.
Nou, gelukkig maar. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 11 december 2013 @ 13:52:08 #163
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_134148375
Hieronder wat chemtrail klachten :')

quote:
Klacht Ryanair: Chemtrails / geonengineering

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Ryanair
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 114

Mijn klacht is dat ryanair zich tijdens hun vluchten schuldig maakt aan het uitspuwen van chemtrails om zo winst te maken.

Gewenste oplossing
Ik wil dat ryanair verantwoordelijkheid neemt voor de effecten van chemtrails (dood en verderf in de natuur, zowel voor flora als fauna). Stop met het spuiten van toxische materialen tijdens de vluchten en maak desnoods de prijzen wat duurder. Wat ryanair nu doet is erg genoeg voor rechtzaken in de nabije toekomst.
quote:
Klacht Ministerie van Infrastructuur en Milieu: CHEMTRAILS

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Ministerie van Infrastructuur en Milieu
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ministerie van Infrastructuur en Milieu
Lezers van deze klacht: 165

Weer modificatie, weather modification hoe je het maar wil noemen. Ik als moeder van 2 kinderen zouden graag in een veilig land willen wonen. De vieze lucht die op dit moment en eerder wordt veroorzaakt door die vieze witte vliegtuigen zijn hier met een reden waar wij niet over worden geïnformeerd. Het stinkt zeg maar aan alle kanten. En wil hier een grote klacht van maken. Net zoals mensen er ziek van worden. Voor god spelen doen we gewoonweg niet. Onmiddellijk stoppen! Ik zie dit als een aanval op de Samenleving, Dieren, Natuur en Milieu!

Gewenste oplossing
Stop met die vieze troep uitstrooien.
quote:
Klacht Ryanair: Sproeien van chemtrials uit jullie vliegtuigen

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Ryanair
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 687

Sproeien van chemicalien (chemtrials) uit jullie vliegtuigen over europa. De mensen zullen op den duur ziek worden, mogelijk met de dood als gevolg, en de natuur en dieren gaan er ook aan. En dat noemt men Geoengenering?? Je kunt het beter uitroeien van levende wezens noemen!

Gewenste oplossing
Stoppen met sproeien van chemicalien.
quote:
Klacht Ministerie van Infrastructuur en Milieu: Chemtrails

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Ministerie van Infrastructuur en Milieu
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ministerie van Infrastructuur en Milieu
Lezers van deze klacht: 1138

<link verwijderd, want Youtube filmpje werkte niet meer>
Als u naar deze video kijkt dan weet u precies wat ik bedoel.
Het bewust sproeien van chemicaliën vanuit vliegtuigen op mens / dier en onze aarde moet stoppen! Dit omdat deze Chemicaliën de mensen / dieren ziek maken. Dit hoort en ziet u in de video.

Gewenste oplossing
Stoppen met het sproeien van Chemicaliën op mens / dier en onze aarde vanuit vliegtuigen.
quote:
Klacht Ryanair: chemtrails

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Ryanair
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 1024

ik ben al geruime aantal jaren bezig met chemtrails en de verspreiding hiervan.ik vind het zeeer en zeeer ernstig dat ryan air zich hier voor leend. ik en niet ik alleen zijn inmiddels al op de hoogte van deze chemtrails en het is indirect al bevestigt dat men dit doet alleen noemt men het geoinginering! maar dat verander nix aan het chemische goedje wat over heel nederland wordt verspreid en waarschijnlijk met medewerking van jullie vliegtuigen

Gewenste oplossing
stop chemtrails. u maakt zich schuldig aan het langzaam ziek maken van mensen dieren en fauna. wat op langer termijn als vele eerder zullen sterven. dood dooor schuld wordt dat ook wel genoemd!!!!
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 11 december 2013 @ 14:13:08 #164
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_134149124
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Misschien heb je hier meer aan:

http://azita-ghobadi8.webnode.nl/mijn-verhaal/

:')
Wat
  woensdag 11 december 2013 @ 16:07:24 #165
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_134153258
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:52 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Hieronder wat chemtrail klachten :')

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Hebben deze mensen ook nog andere klachten op de site?

Bijvoorbeeld:
Klacht Albert Heijn: Aluminiumfolie

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 114

Mijn klacht is dat het aluminiumfolie van de AH zich totaal niet leent voor het maken van alu-hoedjes. Het scheurt makkelijk en geeft dus niet voldoende bescherming, soms merk ik dat delen van mijn gedachtes tóch worden gelezen.

Gewenste oplossing
Dat het aluminiumfolie van AH huismerk sterker wordt gemaakt zodat mijn aluhoedjes mijn hersenen beschermen tegen de straling afkomstig van de drones, bestuurd door Ivo Opstelten zelf, die bezig zijn met mindcontrol en mindreading van de Nederlandse bevolking.
OPEN JE OGEN MENSEN !!!1111!
gr gr
Sam Enzwering
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 11 december 2013 @ 16:10:53 #166
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_134153348
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:07 schreef N22 het volgende:

[..]

Hebben deze mensen ook nog andere klachten op de site?

Bijvoorbeeld:
Klacht Albert Heijn: Aluminiumfolie

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 114

Mijn klacht is dat het aluminiumfolie van de AH zich totaal niet leent voor het maken van alu-hoedjes. Het scheurt makkelijk en geeft dus niet voldoende bescherming, soms merk ik dat delen van mijn gedachtes tóch worden gelezen.

Gewenste oplossing
Dat het aluminiumfolie van AH huismerk sterker wordt gemaakt zodat mijn aluhoedjes mijn hersenen beschermen tegen de straling afkomstig van de drones, bestuurd door Ivo Opstelten zelf, die bezig zijn met mindcontrol en mindreading van de Nederlandse bevolking.
OPEN JE OGEN MENSEN !!!1111!
gr gr
Sam Enzwering
Pasfoto van die figuur :P
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_134154378
Godverdomme... vandaag een docent die beweerde dat klacht.nl een legitieme en representatieve website is :').

Begint ze te ouwehoeren over een panel en een jury achter de site.

Triest college.
Ja, hoi!
  woensdag 11 december 2013 @ 17:27:03 #168
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_134155997
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef Luukiemaster het volgende:
Godverdomme... vandaag een docent die beweerde dat klacht.nl een legitieme en representatieve website is :').

Begint ze te ouwehoeren over een panel en een jury achter de site.

Triest college.
Inholland?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_134156286
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef Luukiemaster het volgende:
Godverdomme... vandaag een docent die beweerde dat klacht.nl een legitieme en representatieve website is :').

Begint ze te ouwehoeren over een panel en een jury achter de site.

Triest college.
Dien een klacht in bij klacht.nl!
pi_134157262
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef N22 het volgende:

[..]

Inholland?
Hanzehogeschool :(
Ja, hoi!
pi_134179479
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 18:11 schreef Luukiemaster het volgende:

[..]

Hanzehogeschool :(
Nou snap ik de "hbo :') " posts beter. :')
Hallon!
  maandag 16 december 2013 @ 09:29:33 #172
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_134319176
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:07 schreef N22 het volgende:

[..]

Hebben deze mensen ook nog andere klachten op de site?

Bijvoorbeeld:
Klacht Albert Heijn: Aluminiumfolie

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 114

Mijn klacht is dat het aluminiumfolie van de AH zich totaal niet leent voor het maken van alu-hoedjes. Het scheurt makkelijk en geeft dus niet voldoende bescherming, soms merk ik dat delen van mijn gedachtes tóch worden gelezen.

Gewenste oplossing
Dat het aluminiumfolie van AH huismerk sterker wordt gemaakt zodat mijn aluhoedjes mijn hersenen beschermen tegen de straling afkomstig van de drones, bestuurd door Ivo Opstelten zelf, die bezig zijn met mindcontrol en mindreading van de Nederlandse bevolking.
OPEN JE OGEN MENSEN !!!1111!
gr gr
Sam Enzwering
Volgens mij is dit een FOK!ker :')
  maandag 16 december 2013 @ 11:30:56 #173
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_134321965
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 09:29 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Volgens mij is dit een FOK!ker :')
Ik ben inderdaad een FOK!ker ja. Als je goed leest zie je dat het geen echte klacht is maar een hersenspinsel van mezelf wat in mijn optiek goed zou passen bij de echte klachten over chemtrails.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_134323755
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 09:29 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Volgens mij is dit een FOK!ker :')
Sam enzwering

Duidelijk FOK!ker of troll
  maandag 16 december 2013 @ 12:40:42 #175
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_134324267
quote:
Klacht Saturn: mishandeling

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Saturn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Saturn
Lezers van deze klacht: 1

nog even weer over de mishandeling in de saturvestiging van groningen, ongelofelijk hoe dit niet is afgehandeld, geen reaktie geven, geen excuus, MENSEN KIJK UIT ZEER ONDESKUNDIG PERSONEEL, JE KOMT ER OP N FOTO EN OP BASIS DAARVAN HEB JE GEJAT!!!!!!!!!!! MEN GRIJPT JE BIJ DE KEEL EN LACHT HET GEWOON WEG… IK KOM OOIT NOG IN DE SATURN TERUG…MAAR DAN NIET OM IETS TE KOPEN..

Gewenste oplossing
OPLOSSINGEN WERKT MEN NIET AAN MEE SATURN HEEFT DIKKE SCHIJT AAN MENSEN, ONGEHOORD GEDRAG WAAR IK GEEN GOED WOORD VOOR OVER HEB, SATURN GRONINGEN VAN MIJ MOGEN JULLIE BINNENKORT ZO FAILLIET GAAN ALS T MAAR KAN EN DAN OP BASIS VAN MISHANDELING VAN KLANTEN
En deze soap loopt al een behoorlijke tijd, onder meerdere gebruikersnamen :')
http://www.klacht.nl/author/monsterssaturn/
http://www.klacht.nl/author/monsters/
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_134328874
quote:
hallo afgelopen donderdag belde mijn zoon mij op dat hij later kwam ivm geld verdwenen dus ik ben die kant op gegaan om verhaal te halen daar aan gekomen was er 30 euro weg waar mijn zoon schuld van krijgt maar mijn zoon heeft het niet gedaan dat weet ik 100% zeker want mijn zoon zegt waarom zou ik dan 30 stelen terwijl ik genoeg kans inpreciepe had om bij de kluis te kunnen zaonder dat ze het zien sjon zegt mss moest het wel in opdracht van…. dus met andere woorden dat ik mijn zoon het opdracht zou hebben gegeven om geld te stelen nou ik vindt het nog al een beschuldiging en john zelf zegt ook dat het al jaren gebeurt als er stagelopers zijn . toch vreemd zijn dan alle stageloper een dief nee dat geloof ik niet en violetta en wouter de andere collegas werken er nog geen jaren dus dan blijft er in mijn ogen maar 1 iemand over genaamd john zelf die zich waarschijnlijk nu schuilt achter een stageloper mijn zoon die nu wordt beschuldigt en zijn stage kwijt is !

Gewenste oplossing?

Oplossing van het bedrijf

De zaak is telefonisch besproken met Mevrouw Zuur en na een goed gesprek is de zaak afgesloten voor beide partijen.
Mevrouw Zuur :+
Jan met de Pet
Van de petterflet
:')
  maandag 16 december 2013 @ 14:47:36 #177
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_134329037
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:43 schreef Robsterr het volgende:

[..]

Mevrouw Zuur :+
Die was al langs gekomen, heb trouwens maar 1 keer mogen ademen tijdens het lezen van de klacht. Ik leef nog.
  maandag 16 december 2013 @ 15:19:21 #178
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_134330024
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:43 schreef Robsterr het volgende:

[..]

Mevrouw Zuur :+
En haar achternaam is zeker Pruim :D
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 18 december 2013 @ 14:35:49 #179
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_134404091
quote:
Klacht Lidl: niet retour nemen van bier

Klacht: Opgelost OpgelostKlacht over Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 41

Vorige week heb ik 4 kratten oetinger bier gekocht voor mn verjaardag. Zelf drink ik geen bier.

Er is 2,5 krat over wat niet opgedronken is en waarvan de mensen aangaven dat het niet lekker is.

Vandaag 6/12/13 naar lidl geweest om de kratten terug te brengen. De manager gaf aan dat zij dit niet aannemen. De manager was niet klantvriendelijk en kwam op neer dat ik het zelf moest oplossen. Ben erg ontevreden over de klanten service en ga ook aangeven bij andere mensen dat zij niet moeten kopen voor een feest want er wordt niet retour genomen als je over heb.

Gewenste oplossing
Dat ik de bier retour kan brengen en mn geld terug krijg. Kan het geld goed gebruiken!!!
Hij kan het nog altijd aan zijn buurman geven.
pi_134404272
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:35 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Hij kan het nog altijd aan zijn buurman geven.
_O-

Etenswaren of drank terugnemen. _O-
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134404333
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:40 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

En deze soap loopt al een behoorlijke tijd, onder meerdere gebruikersnamen :')
http://www.klacht.nl/author/monsterssaturn/
http://www.klacht.nl/author/monsters/
_O-

quote:
MIJN HEER WERKMAN,
U REAGEERT NIET OP DE MISHANDELING VAN MIJN ZOON STERKER NOG U BESCHULDIGD MIJN ZOON OPNIEUW, TERWIJL OFFICIER VAN JUSTITIE HEM HEEFT VRIJGESPROKEN, TEN ONRECHTE DAT BETEKEND , DAT HET NIET ZO IS, TEN ONRECHTE VASTGEPAKT, TEN ONRECHTE TAS KAPOT TEN ONRECHTE BIJ DE KEEL GEPAKT EN TEN ONRECHTE BESCHULDIGD EN TEN ONRECHTE 6 UUR VASTGEZETEN. EN EEN SORRY KAN ER NOG NIET AF ZO GAAT U EN UW PERSONEEL, DUS MET KLANTEN OM , WAARSCHUWING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1BIJ SATURN KOM JE OP DE FOTO, EN ALS MEN JE VERDENKT PAKKEN ZE JE MET 5 MAN EN KNIJPEN JE STROT DICHT IN DE ISOLEERCEL
De officier van justitie heeft hem ten onrechte vrijgesproken? :')
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 18 december 2013 @ 14:59:17 #182
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_134404856
quote:
Klacht Facebook: oplichting

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Facebook
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 1

ik kreeg met iemand contact op tagget een soord van dating site,zij vroeg me Skype en facebook adres,dus die gaf ik,maar op Skype deed ze de cam aan en begon haar uit te kleden,wat mij natuurlijk niet in de koude kleren gaat zitten,dus deed mee,maar zij nam van alles een opname en plaaste het op utube en zond het naar iedereen in mijn vrienden lijst familie en ook mn dochter,dus ik kreeg werkelijk waar moord nijgingen,heb niks te verbergen,maar op deze manier?toen begon ze mij te bedrijgen met te eisen naar geld anders zou ze het overall verspreiden,nouja
ik ben dus werkelijk verschrikkelijk kwaad,moch ik dit person ooit int echt tegen komen ,dan gaat ze er aan!!!

Gewenste oplossing
zij moet direct opgepakt worden,en een zware gevangenis straf hebben, de naam van die person is op facebook: <naam> en op Skype genaamd:<naam> des noods verbouw ik haar hele gezicht,verbrande ofzo met zuur dat klinkt misschien hard,maar ze vernietigt een leven er mee,dus ik die van haar ook.en wel nu!!!
Is dit serieus? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 18 december 2013 @ 15:01:41 #183
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_134404959
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:59 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Is dit serieus? :')
Bij een vriend van me is dat gebeurd. Stond ie in een fap filpmje op facebook _O-
pi_134405140
quote:
99s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:01 schreef Burrito het volgende:

[..]

Bij een vriend van me is dat gebeurd. Stond ie in een fap filpmje op facebook _O-
Stond toch ook iets soortgelijks op de frontpage? Dan werd je verleid door een Duitse en op het moment dat je zat te fappen kwam er een Duitser in beeld die geld eiste :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 18 december 2013 @ 15:09:04 #185
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_134405173
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Stond toch ook iets soortgelijks op de frontpage? Dan werd je verleid door een Duitse en op het moment dat je zat te fappen kwam er een Duitser in beeld die geld eiste :')
Dan ben je wel heel wanhopig als je daar intrapt :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 18 december 2013 @ 15:09:21 #186
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_134405181
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Stond toch ook iets soortgelijks op de frontpage? Dan werd je verleid door een Duitse en op het moment dat je zat te fappen kwam er een Duitser in beeld die geld eiste :')
Hij had een chick via een datingsite ontmoet, die wilde cammen. Hij zat dus te fappen voor de cam en gingen ze hem chanteren :')
  vrijdag 20 december 2013 @ 09:29:30 #187
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_134479857
quote:
Klacht Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders: Geen stukje menselijkheid

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders
Lezers van deze klacht: 5

<naam> komt onaangekondigd aan je deur onder het motto ik kwam even buurten! Misbruik makend om het vertrouwen van zwakke mensen te winnen!zodra hij de boel in kaart brengt worden de woorden die gebruikt zijn verdraaid en tegen je gebruikt!!ook ik begrijp dat die zwarte alfa Romeo nog afbetaald moet worden ,maar dat jij hier in Nederland met jou eigen volk omgaat en een vrouw op haar blote voeten Op de koude straat stenen laat staan.zo vernederd dan moet ik mij weer afvragen wat janssen en Janssen bedoeld met een waardige en persoonlijke oplossing!het maakt niet uit wat voor schuld het is maar niemand verdient het om zo behandelt te worden en daarom zet ik hier jou naam !!!!wanneer wij elkaar nog een keer tegen komen dan zorg ik er voor dat jou baas het filmpje krijgt over hoe jij je werk doet!ik zou zeggen kijk op YouTube !!

Gewenste oplossing
<Naam> en al die andere die denken dat wij hier in Nederland zitten te wachten op onder drukking moeten zelf eens een dag en een nacht meelopen en goed kijken en leren dat mensen toch echt hun best doen om hun schulden te kunnen betalen .maar op=op....maar het belangrijkste wat <naam> moet leren is dat hij zelf ook maar een mensje is en geen grote dictator .
Alles verder in orde? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_134480036
Janssen & Janssen zijn toch die klunzige tweeling uit Kuifje? :P
Hallon!
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:39:45 #189
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_134481334
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:40 schreef BlueMage het volgende:
Janssen & Janssen zijn toch die klunzige tweeling uit Kuifje? :P
Ze verdienden blijkbaar niet genoeg als stripfiguur, dus hebben ze daarnaast een een deurwaarderskantoor :+
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:30:16 #190
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_134482934
quote:
Klacht Dirx drogist: PARFUM

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Dirx drogist
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Dirx drogist
Lezers van deze klacht: 7

BESTE MENEER/ MEVROUW IK HEB IN DECEMBER 2013 IN DE AANBIEDING EEN FLES ETERNITY VAN CALVIN KLEIN VOOR HEREN GEKOCHT IK HEB VERNOMEN DAT DIT NEP IS DIT HEB LATEN TESTEN BIJ DOUGLAS.IK HOOP DAT JULLIE MIJ OF EEN ECHTE D.M.V EEN TEGOEDBON GEVEN OF MIJN GELD TERUGGEVEN NEE IK HEB GEEN BON MEER WANT IK HEB DIT IN GOED VERTROUWEN BIJ JULLIE GEKOCHT FOUTJE KAN GEBEUREN MAAR IK HEB HIER HARD VOOR MOETEN WERKEN DUS BEGIN HET JAAR EERLIJK EN CORRECT.P.S HET WAS IN DE AANBIEDING 25 EURO GROETJES MENEER <NAAM>

Gewenste oplossing
TEGOEDBON VAN 25 EURO
Nice try :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zondag 22 december 2013 @ 10:59:40 #191
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_134552368
quote:
Op de site van Tommy Teleshopping staat: VANDAAG GEEN VERZENDKOSTEN!
Ik 2 magic bullets besteld voor 99 euro (dacht 1 voor mezelf en 1 cadeau doen aan goede vrienden van mij)..
Wordt er gewoon 24,95 euro verzendkosten berekend, en dat terwijl op de site staat dat er geen verzendkosten worden berekend (heb hier een printscreen van gemaakt als bewijs).
Ik heb met hun gemaild omdat wij geen 0900-nummers kunnen bellen en wat bieden ze mij aan: een waardebon van 10 euro als ik een volgende bestelling plaats!!
Dat wil ik niet, dat compenseerd de 24,95 die ik niet wil betalen.
Ik zou anders nog goedkoper uit geweest zijn als ik 2 Magic bullets apart had besteld.

Gewenste oplossing
Verzendkosten van het totaalbedrag af of kosteloos het hele pakket terug sturen zodat ik een losse kan bestellen
:')
  zondag 22 december 2013 @ 12:37:19 #192
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_134554586
quote:
Klacht Acer: helemaan niet tevreden!

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Acer
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Acer
Lezers van deze klacht: 5

Dag groupon,
Zo als je ziet heb ik een laptop windows 8 van acer bij jullie gekocht, maar
ik ben ABSOULUUT niet tevreden. Ik voel mij bedrogen door jullie.
Het is een niet-westerse laptop en wij kunnen er niets mee doen in ons eigen moedertaal.
Ik heb hem laten controleren door computerexperts.
Het is een azerty-toetsenbord ‘zogezegd’, maar het is qwerty tewijl je het niet kan zien!
Ik hoop dat ik mijn geld kan terugkrijgen, want anders ga ik heel slechte reclame maken voor jullie
en ga ik een stap verder

Gewenste oplossing
Ik zou graag mijn geld terugkrijgen. Een bedrag van 299euro
Een niet-westerse laptop, omdat het geen azerty toetsenbord heeft :')

quote:
Klacht Ministerie van Geluid: Funeral Winds is een stomme band

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Ministerie van Geluid
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ministerie van Geluid
Lezers van deze klacht: 6

Vind ze gewoon stom snap niet dat ze bestaan vind er niks aan gewoon gaar

Gewenste oplossing
Dat Funeral Winds stopt
Bedankt voor je mening :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_134560280
quote:
Klacht Overheid-Overig: ik ben geen criminel

ik ben all in onderzoek.ik word verdacht dat ik en medebewooner heb,om dat vrinden, vaan mijn overlijdene zoon bij mij kommen,ik word als legenarr uit gemaakt,als de laste dreck behandeld.zij zeggen dat mannenfigueren uit mij huis kommen,en ik lieg.ik ben 64,met diab. hartoperatie, hooge blood,ezv.hun drijgen mij,dat mij uitkering word stopgezet, zo word je bang, dat wollen hun ook zo.dat ik met mijn ziekte zeer kwetbaar tegen hun strees ben, en druckte intesiert hun niet, ik find did scandaalig, zo kunnen menschen niet behandeld worden.warom zijn wij niets anders als dreck in hun oogen?voor wat reeden ook hebben wij de uitkeering niet gekoosen,stoppen met de verneederingen.

Gewenste oplossing
laat mij mijn zoon endlijk met rust rouwen
Wat? :')
  zondag 22 december 2013 @ 15:07:04 #194
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_134561228
"Ministerie van Geluid" ik dacht "Hebben we daar ook al 'n minister van?!" :@ :')
Hallon!
  zondag 22 december 2013 @ 15:54:59 #195
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_134563474
Sorry.

[ Bericht 97% gewijzigd door houdjemond op 22-12-2013 15:56:38 (oh god verkeerde topic.) ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 23 december 2013 @ 10:41:06 #196
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_134598204
quote:
Klacht Zorgtoeslag.nl: onverwachte kosten

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Zorgtoeslag.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Zorgtoeslag.nl
Lezers van deze klacht: 7

ik heb voor mijn dochter een aanvraag gedaan voor een zorgtoeslag. De naam deed mij vermoeden dat het om een overheidswebsite ging (al is hij daar wellicht te klantvriendelijk voor). Tot mijn stomme verbazing moest ik ineens aanklikken dat ik akkoord ging met een bedrag van rond de 30 euro. In de haast heb ik akkoord aangeklikt, stomverbaasd dat de overheid zo direct kosten in rekening brengt. Pas aan het eind van het invullen kwam ik er door de commerciele aanbiedingen achter dat het zorgtoeslag.nl een commerciele site is en dat de overheid er helemaal buiten staat.

Gewenste oplossing
Ik zou graag mijn geld terug willen ontvangen en ik zou graag willen dat de overheid zulke heldere websites kon maken :)
:')

quote:
Klacht Smullers: BELAAGD/BEDREIGD DOOR MEDEWERKER

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Smullers
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Smullers
Lezers van deze klacht: 9

GISTERAVOND ROND EEN UUR OF 8 BEN IK OP AMSTERDAM CENTRAAL EEN KIPBURGER WEZEN HALEN BIJ DE SMULLERS. TOEN IK MIJN BESTELLING HAD GEDAAN, KREEG IK DE VRAAG VAN EEN ANDERE MEDEWERKER OF IK MOSLIM WAS. VOORDAT IK KON ANTWOORDEN KWAM MENEER AL MET DE CONCLUSIE DAT DE KIPBURGER NIET HALAL ZOU ZIJN. TIJDENS MIJN BESTELLING GAF IK AAN DAT IK GRAAG DE KIPBURGER APART GEBAKKEN WIL HEBBEN EN DAAR IS OOK NAAR GELUISTERD. MENEER GING MAAR DOOR MET ASTAGFIRULLAH EN IK HAD ER EEN BEETJE GENOEG VAN. ZIJN COLLEGA SPRAK HEM IN HET ENGELS AAN (MENEER KON GEEN WOORD NEDERLANDS). ZIJN COLLEGA ZEI TEGEN HEM DAT ER OP DE VERPAKKING STOND DAT HET PRODUCT GEWOON HALAL WAS. MENEER GING GEWOON DOOR EN TROK DE AANDACHT VAN ALLE AANWEZIGE KLANTEN. HIJ RICHTTE ZICH TOEN OP MIJ EN ZEI: “COME, I’LL EXPLAIN YOU. WAIT UNTILL 2 O’CLOCK AND THEN WE FIGHT.” DEZE WOORDEN GINGEN GEPAARD MET VUISTGEBAREN. IK LIEP TERUG NAAR DE TOONBANK EN VROEG HEM WAT ZIJN PROBLEEM NU PRECIES WAS. EEN HANDHAVER IN DIENST DIE ALLES ZAG GEBEUREN ZEI TEGEN MIJ: “DE JONGEN GEEFT JOU ALLEEN ADVIES EN BEDOELT HET GOED EN LOOP NOU MAAR DOOR”. IK HEB MIJN GEZONDE VERSTAND GEBRUIKT EN BEN WEGGELOPEN MAAR HEB DAAR NU ENORM VEEL SPIJT VAN. DIT IS EEN SCHANDE OMDAT HIJ NIET HET RECHT HEEFT OM IEMAND ZO TE BELAGEN EN LAAT STAAN TE BEDREIGEN.

Gewenste oplossing
MINIMAAL: OFFICIELE WAARSCHUWING AAN DE BETREFFENDE MEDEWERKER MET EEN ONTSLAG ZOU IK OOK TEVREDEN ZIJN OMDAT IK ME VOOR KAN STELLEN DAT SMULLERS GEEN ROTTE APPELS IN HET BEDRIJF ZOU WILLEN HEBBEN.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 23 december 2013 @ 12:13:33 #197
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_134600891
quote:
_O-

Wat een helden!
Je kan me vinden bij de bloemist
  woensdag 25 december 2013 @ 13:05:01 #198
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_134682475
quote:
Klacht LOREAL: dalmatiër in spee

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over LOREAL
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden LOREAL
Lezers van deze klacht: 2

Afgelopen zaterdag heb ik 2 tubes bb cream 5 in 1 gekocht. De rede dat ik er meteen twee gekocht heb is dat ik nooit genoeg l’oreal producten kan gebruiken.

Ik was zeer tevreden; de eerste 10 minuten. Na 10 minuten begint de cream foundation te vlekken. Het gevolg hiervan is dat ik dus met vlekken over straat loop. De manier van aanbrengen doe ik precies zoals voorgeschreven staat. De instructies van de verkoopster volg ik nauwkeurig op, maar alsnog transformeer ik in een dalmatiër. Ik heb veel ervaring op het gebied van make up, en gebruik altijd met een positief resultaat de l’oreal producten. Mijn eigen deskundigheid op het vlak van make up, was blijkbaar niet goed genoeg om vlekkeloos de deur uit te gaan.

Spijtig genoeg heeft dit mijn gedachten over l’oreal beïnvloed en voel ik mij een soort van bedrogen. 24 euro ben ik kwijt aan rommel, om het maar even nauwkeurig te omschrijven. Nog nooit ben ik zo teleurgesteld geworden in l’oreal en zal dus ook mijn omgeving geen positief advies meegeven over uw producten wanneer u dit niet recht zet.
Het maakt mij erg boos, hoe kunnen jullie mensen zo bedriegen?
De bb cream is eenmalig gebruikt en daarom kan ik deze niet retourneren in de kruitvat. Ook het 2e tube niet , want ja… hoe kan ik bewijzen dat deze ongebruikt is? Nog meer negatieve invloeden.

Mogelijk de laatste inkomsten die jullie vanuit mijn portemonnee voorbij zien komen.

Ik eis hierover een verklaring, en een oplossing.

Gewenste oplossing
Mijn geld terug
Je ziet er dus zo uit?:
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 31 december 2013 @ 09:32:01 #199
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_134913857
quote:
Klacht Bart Smit: Op hol geslagen kapotte furbu

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Bart Smit
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Bart Smit

24 jl heb ik een furby gekocht voor mijn dochtertje bij Bart Smit te hoofddorp ( floriande).
Na een paar uur bleef Furby ineens hangen, alsof hij maar bleef eten, om vervolgens te braken. Dit blijft zo doorgaan, tot hij kwaad wordt. Ook kwaad blijft hij hangen alsof hij maar blijft eten en braken.
Na de feestdagen op 30 december terug gegaan met furby, doos, boekjes en bon en het verhaal uitgelegd. Furby zat al brakend en etend op de toonbank. Het winkelmeisje belt het hoofdkantoor en deze meneer of mevrouw beweerde aan de telefoon dat furby niet stuk kan zijn. Furby neemt het karakter over van de eigenaar was het antwoordt!! Ik zeg, dus u beweert dat ik een boosaardig karakter heb, die alleen maar eet, boert en braakt? Ja zegt ze, u zal de furby wel mishandelt hebben, daar worden ze ook boosaardig van!!
Ik mocht hem ook niet ruilen of een tegoedbon, want de furby heeft mijn karakter aangenomen!! En ik bleef nog aller aardigst ook!! Want ik word dus gewoon uitgemaakt tot een evil vrouw, die alleen maar boert, vreet en braakt!!
Ik heb de furby nog een grote reset gegeven door hem op zijn kop te houden en 5 seconden staart en tong ingedrukt te houden. Furby ging uit, werd herboren wakker en begon direct te eten, te boeren en te braken!! Nog niet kwaad en zonder verder aan te raken. Maar nog beweerde de winkel dat het aan mij ligt en niet een defct in de furby. Nu zit ik dus met een defecte furby, waar niet mee gespeeld kan worden. 70¤ weg gegooid geld! Terwijl ik binnen een week terug ben, met alle bewijzen

Gewenste oplossing
Geld terug en excuus
Mijn Furby is evil }) }) })
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 31 december 2013 @ 21:27:26 #200
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_134939878
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:32 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Mijn Furby is evil }) }) })
Deze klacht _O_
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:07:29 #201
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_134976149
quote:
Klacht Lidl: pitten in kersen

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Lidl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl

teveel pitten in de kersen.
op de pot staat dat technisch onmogelijk is om te voorkomen dat er een enkele pit in zit. Maar in deze pot zaten wel 6 pitten.

Gewenste oplossing
Nieuwe pot kersen
Schokkend zeg, wel 6 pitten op een hele pot kersen :')

quote:
Klacht Staatsloterij: WEER GEEN MILJONAIR

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Staatsloterij
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Staatsloterij

Ik heb DRIE loten gekocht van de kinderbijslag zodat ik de lening van de sinterklaascadeautjes terug kan betalen en nu heb ik WEER GEEN PRIJS GEWONNEN. DIT IS ONACEPTBEL. NU MOET PRISCILLA HAAR iPhone TERUGBRENGEN EN SEM SN PLAYSTATION DOET HET AL NIET MEER DUS DIE KAN NIET TERUG. DIT IS onfatstoenljik. IK KOOP NOOIt MEER LOTEN VAN JULLIE!

Gewenste oplossing
GELD TERUG OF DE JACKPPOT. laffe honden!
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_134976225
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:07 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Schokkend zeg, wel 6 pitten op een hele pot kersen :')

[..]

:')
Die laatste :'). Mooie troll weer

Hoop ik ;(
Oh.
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:11:59 #203
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_134976234
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:11 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Die laatste :'). Mooie troll weer

Hoop ik ;(
Ik hoop het ook bij de laatste, anders is het wel triest gesteld met die klager.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:19:30 #204
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_135063668
quote:
Klacht Primark: TELEURSTELLENDE MEDEWERKERS

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Primark
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Primark

Ik ging gisteren naar de Primark in Eindhoven voor een koeien- onesie, iedereen wil zo’n leuke onesie dus mijn maat was al uitverkocht, oke, dat kan. Mijn vriendin en ik gingen verder in de Primark en later nog wat shoppen in Eindhoven. Op de terugweg gingen we nog een keer terug omdat ik echt heel graag die onesie wilde hebben. We zagen op een paspop de onesie die ik wilde hebben, in mijn maat. We haalden hem er vanaf en ik paste hem over mijn kleren heen. Met het eraf halen ging de arm van de paspop eraf, maar deze kan je er zo weer op klikken. Toen kwam er een medewerker naar ons toe die zei dat de etalagepoppen ¤ 1000,- kosten (kosten in werkelijkheid maar ¤200,-)en dat we daar absoluuuuuut niet aan mogen komen, oke, ik deed mijn onesie onder druk uit, en zij ging de bewaking halen om de arm op de pop te maken. Toen ging ik dus nog naar huis, zónder onesie. Schan- da- lig !!!

Gewenste oplossing
Dat ik mijn koeien- onesie S- M thuis krijg gestuurd !!!
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:18:41 #205
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_135128376
quote:
Wat is een koeien onesie??
AZ
ALKMAAR
  zondag 5 januari 2014 @ 23:23:47 #206
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135128663
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef Durmada het volgende:

[..]

Wat is een koeien onesie??
Koeien onesie:
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:29:44 #207
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_135128957
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Koeien onesie:
[ afbeelding ]
Waarom teh fuck willen mensen dat dragen :') :') Het gaat nog slechter met tokkie-Nederland dan ik dacht
  zondag 5 januari 2014 @ 23:30:21 #208
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_135129000
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Koeien onesie:
[ afbeelding ]
Hoe ver heen moet je zijn om zoiets te dragen?
AZ
ALKMAAR
pi_135130152
quote:
Wat? :')
Jouw username is wel op haar van toepassing :')
  maandag 6 januari 2014 @ 12:01:23 #210
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135139504
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Waarom teh fuck willen mensen dat dragen :') :') Het gaat nog slechter met tokkie-Nederland dan ik dacht
Het begrip 'tokkie' krijgt ook met de dag een ruimere betekenis. :')

Straks zijn rappers, hipsters, hoogleraren en Indische mandvlechters ook al tokkies.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:52:39 #211
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_135185043
quote:
Klacht Telfort: Zowel op huistelefoon en mobiel 020 nummers blokkeren

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Telfort
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Telfort

2 Weken terug ongeveer heb ik telfort gebeld met het verzoek om 0900 en 020 nummers te blokkeren. Zowel op huistelefoon als mobiel. 0900 nummers hebben ze geblokkeerd op huistelefoon en mobiel. 020 nummers kunnen ze niet blokkeren. Ik baal hiervan. Ontzettend zelfs. Ik ben verslaafd aan helderzienden. Enorm zelfs. Komen ze aan met kan je dat niet zelf op je huistelefoon en mobiel blokkeren. Nee tuurlijk niet. Ook al kan ik het blokkeren. Ik kan het dan weer deblokkeren.
Ik ben enprm verslaafd. Per maand bel ik die 020 nummers minimaal 3x. Zowel op huistelefoon en mobiel. Met als gevolg dat ik redelijk hoge rekeningen krijg.

Gewenste oplossing
Blokkeer die 020 nummers. Of anders stap ik gewoon over naar ziggo of zo. Elke week zal ik een klacht gaan indienen. Net zolang dat die 020 nummers geblokkeerd zijn zowel op huistelefoon en mobiel.
Ehh ja? 020 blokkeren? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 12:55:38 #212
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135185137
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:52 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Ehh ja? 020 blokkeren? :')
Alsof Ziggo die wel blokkeert. :')
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:02:07 #213
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_135187537
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:55 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Alsof Ziggo die wel blokkeert. :')
Dan zien we vanzelf wel een klacht komen over Ziggo dat die geen 020 nummers kan blokkeren :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:56:16 #214
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135189807
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:02 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dan zien we vanzelf wel een klacht komen over Ziggo dat die geen 020 nummers kan blokkeren :')
Ik had net de Wehkamp aan de telefoon, zij kunnen ook geen 020 nummers blokkeren.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 16:10:02 #215
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_135193438
quote:
Klacht BP: Onbeschoft behandeld en bedreigd door een medewerker pb

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over BP
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden BP

Mijn man ging tanken bij pb en betaalde tankbeurt en wilde zijn freebees punten op een tegoed bon daarbij zei de medewerker dat kan niet meneer had je maar eerder moeten zeggen en ging verder met de andere klant hij gebruikte daarbij een onbeschofte toon. Me man zie daar iets over maar hij reageerde niet en ging gewoon verder. Toen we weg reden bleef de medewerker ons met een grijzende blik ons aankijken net dat hij ons uitlachte. Daarbij werd ik boos en liep naar binnen vroeg waarom hij zo bijdehand deed hij zei dat ik maar weg moest gaan op en toon van oprotten van hier ik ben de baas.
Toen had ik het helemaal niet meer ik heb hem toen uitgescholden dat hij niet zo onbeschoft moest doen.
Daarbij zei hij dat hij naar buiten gaat komen en me gaat slaan dus hij bedreigde mij
Hij werd tegengehouden door de medewerker heette zei
Dus ze kunnen daar zo met klanten omgaan wen dekken elkaar in
Ik m
Kom al jaren daar nooit iets gebeurd maar je nu weer zo’n bijdehand medewerker en walla weer ruzie wat denken die mensen dat ze alles regeren en die vrouwelijke medewerker deed ook vrolijk mee.
Heel klantvriendelijk zijn ze daar ze dekken elkaar in met hun bedreigingen

Gewenste oplossing
Ik wil mijn punten en medewerkers moeten niet zo onbeschoft zijn en geen ruzie uitlokken met klanten Waarom zijn mensen zo onbeschoft het is vandaag 2 januari en het was rond 15.45 - 16.00 toen dat gebeurde Belachelijk gewoon geen woorden voor
Ik vind het niet zo gek dat dit gebeurd is, je moet die persoon niet uitschelden..... :')

quote:
Klacht MiniInTheBox.com: belachelijke.retourservice

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over MiniInTheBox.com
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MiniInTheBox.com

ik.heb.een.jas.en.trui.allebei.xl.gekocht.op.miniinthebox.en.waren.te.klein.want.in.china.zijn.ze.daar.kennelijk.kleiner.dan.in.Nederland.
ik.wil.het.terugsturen.maar.kan.nergens.een.fatsoenlijke.retourservice.vinden.
ik.vind.dit.nogal.verneukeratief.en.jullie.dwingen.ons.fout.gekochte.of.slechte.artikelen.te.behouden.terwijl.wij.onze.geld.terug.willen.
ik.ga.het.terugsturen.met.daarin.een.brief.over.dat.ik.mijn.geld.terug.wil.en.met.het.adresbrief.er.op.geplakt.met.het.woord.retour.tenzij.jullie.mij.willen.helpen.ermee.en.een.andere.oplossingen.hebben.want
90.euro.is.veel.tegenwoordig.en.kan.het.heel.goed.gebruiken.

Gewenste oplossing
mijn.geld.terug.
prima.klacht.natuurlijk.kan.je.het.terugsturen.en.je.geld.terug.ontvangen :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_135395739
Het is kommer en kwel bij Aldi Kastelenplein (Eindhoven volgens Google).
Het is echter een hele klus om onderstaande tekst te ontcijferen, wie het echt niet meer begrijpt kan altijd nog even met Jan bellen :

quote:
twee maanden terug had ik een relatie met kely bex ze was werkzaam bij de aldi kastelenplein als asistent filiaal leidster ik mocht daar toen naast haar neus toen ze ging expres ff de groenten bijvullen drie wolfgang mobiele telefoons meenemen ik kon toen met de zelfde bonnetje als ik zei van staat er nog artikel op konden ze ook zien mocht ik de bon houden voor garantie er stond toen een alarmklokje op dus zo bracht ik met smoes iedere keer die telefoon terug bij de filiaal: casandraplein, gestelsestraat en de laatste in valkenswaard en dat telkens met de zelfde bon die bon had ik aangemaakt bij haar die dag dus kelly bex ze werkte aan de kassa want we hadden een bon nodig om die andere telefoons terug te brengen en brahct met zelfde bon alles terug en zei van bij iedere filiaal dat ik de bon nodig had omdat er een ander artikel er op stond ik zei nog van kely dat gaat niet maar ze werkt al meer dan 8 jaar daar en ze zei dat t ging werken nu hebik er spijt van dat dat allemala gebeurd is ik zei tegen haar we moeten eerlik zijn maar zij wou dat niet dat ik nu dit allemaal ging vertellen die dag zei ze ook laat maar roie wijn vallen want ze was met emaneul de oude filiaaleider van kastelenplein aldi die dag werkzaam dus alleen met zn tweetjes op een zaterdag zodat hij kon opruimen daar bezig was en ik mn slag kon slaan toen kelly ff bij de groentten bezig was bijvullen ofzo en de kassa ff had verlaten zodat ik kon stelen de telefoons maare de plan was van haar omdat aldi te streng was laatste tijd voor haar bonnetjes te laten zien als ze iets van aldi had gekocht auto controle door aldi dat werd haar te veel en daarom maakte ze die plan tot op de puntjes na van doe ene fles laten vallen zodat hij kon opruimen en met die bonnetjes zelfs nog waar k ze beste kon terugbrengen, wel nu weten jullie dat er een dief bij jullie werkt en waarom ik nu alles verraad? omdat ik ruzie heb met haar en gun haar niet dat ze dat met anderen zal gaan doen diefstal dus

groeten
jan xxxxxxxxxxxx


[ Bericht 0% gewijzigd door WethouderHekking op 13-01-2014 23:48:53 ]
  maandag 13 januari 2014 @ 22:20:03 #217
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135459108
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Het is kommer en kwel bij Aldi Kastelenplein (Eindhoven volgens Google).
Het is echter een hele klus om onderstaande tekst te ontcijferen, wie het echt niet meer begrijpt kan altijd nog even met Jan bellen :

[..]

Moesten telefoonnummers niet onherkenbaar gemaakt worden?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:47:46 #219
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_135601147
quote:
Alle klachten zijn klacht waardig(voor ons)?

Edit: Ah het is telkens dezelfde, perfect! :)
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_135601859
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:47 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Alle klachten zijn klacht waardig(voor ons)?

Edit: Ah het is telkens dezelfde, perfect! :)
Niet alles gelezen, maar volgensmij huurt die een advocaat in voor een bedrag van 60 euro wat die nog tegoed heeft? :')
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:27:46 #221
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_135602654
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:05 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Niet alles gelezen, maar volgensmij huurt die een advocaat in voor een bedrag van 60 euro wat die nog tegoed heeft? :')
a) of de man heeft te veel geld en tijd.
b) de man snapt niets van het leven
c) de man snapt niets van het leven en is een mongooltje
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_135602706
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:27 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

a) of de man heeft te veel geld en tijd.
b) de man snapt niets van het leven
c) de man snapt niets van het leven en is een mongooltje
Alle 3.
pi_135602818
Mijn dochter heeft afgelopen maandagavond met 5 vriendinnen vliegtickets naar Mallorca geboekt voor volgend jaar Juli 2014. Ontdekten ze binnen 24 uur dat ze Juni geboekt hadden inplaats van Juli dus meteen Transavia gebeld om te wijzigen, worden daar kosten voor gerekend van ¤ 110,00 per persoon dus ¤ 660,00 totaal!! Dat is snel verdiend voor Transavia! 1 druk op de knop en het is gewijzigd. Dat je het verschil van de ticket moet betalen is logisch. Ja zeiden ze bij Transavia hadden jullie maar het wijzigen binnen 48 uur aan moeten vinken! Maar dat hoefde niet want ze wisten precies wanneer ze wilden gaan alleen per ongeluk Juni aangeklikt inplaats van Juli.En we hebben het hier over VOLGEND jaar zomervakantie!! Te gek voor woorden.Het zijn allemaal studenten die het niet zo breed hebben.


Gewenste oplossing
Als transavia 1 x ¤ 110,00 kosten wil berekenen, de dames hebben ook 1 gezamenlijke boeking gedaan.

http://www.klacht.nl/transavia/klacht/wijziging-vliegtickets/


:')
Hoogachtend
  maandag 20 januari 2014 @ 19:54:59 #224
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_135732171
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:29 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Alle 3.
d) de man is een uitkeringstrekker die niets anders te doen heeft dan andere mensen en bedrijven het leven zuur te maken tegen de verveling. Hoe kut Acer ook is. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 20 januari 2014 @ 21:05:01 #225
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_135736546
quote:
Oplossing van het bedrijf

Dit is inmiddels de zoveelste klacht van deze klant.

Acer Computers heeft de klant al reeds een zéér schappelijke oplossing geboden ( in de vorm van terugbetaling van het aankoopbedrag) welke de klant weigert te accepteren.
Haha de klantenservice begint zich ook te ergeren. _O-
Hallon!
pi_135737139
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 09:32 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Mijn Furby is evil }) }) })
_O-
  maandag 20 januari 2014 @ 21:23:50 #227
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_135737684
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Haha de klantenservice begint zich ook te ergeren. _O-
Ook echt al meer dan 47 klachten erover :')
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:46:01 #228
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_135754924
quote:
Klacht HAK: Hak Rode Kool ontploft bij het opwarmen

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over HAK
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden HAK

Nog even benadrukken wat belachelijk zon merk als hak kan doen: tijdens opwarmen van de rode kool, ontploft het: op de muren, tegen de afzuigkap.
We zijn een uur bezig geweest de rode kool van de muur te poetsen en het is er niet af gegaan, schandalig.
we hebben de muur deels moeten overwitten, belachelijk.
nooit meer hak, het is trouwens goor ook.

Gewenste oplossing
terug betalen van het product.
Dat is knap zeg :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:50:14 #229
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_135755026
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:46 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dat is knap zeg :')
Ja, hoe krijg je dat überhaupt voor elkaar?
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:51:20 #230
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_135755056
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:50 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ja, hoe krijg je dat überhaupt voor elkaar?
De pot in een pan kokend water opwarmen misschien.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:57:26 #231
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_135755230
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:51 schreef Woelwater het volgende:

[..]

De pot in een pan kokend water opwarmen misschien.
Ik snap niet wat die mensen dan denken. Nou, de bereidingswijze die op de pot vermeld staat is niet voor mij, ik doe het lekker zoals ik zelf wil.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:04:02 #232
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_135755456
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:57 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Ik snap niet wat die mensen dan denken. Nou, de bereidingswijze die op de pot vermeld staat is niet voor mij, ik doe het lekker zoals ik zelf wil.
Net als onderstaande :')

quote:
Klacht Albert Heijn: Explosiegevaar Euroshopper kip state(!) met nasi

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn

Na het verhitten van het product in de magnetron, volgens beschrijving, heb ik de folie eraf gehaald.

Ik roerde de nasi even door na circa 1 min (!!)en toen de sate…dat had ik beter niet kunnen doen.

Een knal volgde, superhete sate in mijn oog en gezicht, waardoor ik nu met een mega 2e graads brandwond zit!

Zelfs tot op 6 meter afstand was er sate te vinden, plafond, overal.

Dus wees gewaarschuwd, ik waag me er niet meer aan, de blaren zijn van mijn gezicht af te lezen.

Gewenste oplossing
herzien van dit product, maatregelen
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 22 januari 2014 @ 10:55:06 #233
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_135793522
quote:
Klacht Samsung: gorilla glas, laat me niet lachen

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Samsung
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Samsung

jup helemaal met bovenstaande meneer eens. Die toestellen kunnen helaas helemaal niets hebben. als je ze nu van een brug gooit o.i.d. dan snap ik dat het scherm weleens aan diggelen zou kunnen liggen.. ik heb hem nu net weer per ongeluk laten vallen van mijn salontafeltje a 50 cm hoog.. boem scherm dwars doormidden en nu voor de 3e keer naar de maker en dat allemaal uit eigen tuc.. ook los toestel gekocht jaar geleden. inmiddels zijn de kosten voor het repareren van het scherm duurder dan de hele telefoon (toen los 350) . kortom, praatjes van Samsung want dit gorilla glas stelt echt niets voor.. Maar ze moeten ook ergens aan verdienen…

Gewenste oplossing
geen enkele oplossing, als je maar betaalt dan lossen ze alles op
:') |:( }:|
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_135801235
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:46 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dat is knap zeg :')
Die oplossing ook _O- Ze hebben dus ongeveer hun hele huis opnieuw in de lak moeten steken en ze willen eignelijk alleen die 1,40 terug die het potje Hak heeft gekost :')
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:08:08 #235
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_135803023
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:24 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Die oplossing ook _O- Ze hebben dus ongeveer hun hele huis opnieuw in de lak moeten steken en ze willen eignelijk alleen die 1,40 terug die het potje Hak heeft gekost :')
En hieronder nog de oplossing van Hak.

quote:
Oplossing van het bedrijf

Vanmorgen geprobeerd consument te bellen voor meer informatie. Helaas is dit niet gelukt. Mail gestuurd over dit vervelende incident.

Wij hebben deze melding doorgesproken met de afdeling kwaliteitszorg. Zij vermoeden dat het volgende is gebeurd. Als de Rode kool in de pan een flink aantal minuten opstaat zonder te roeren en met de deksel op de pan (?) kan het zo zijn dat er onderin de pan de temperatuur van de Rode kool heel erg hoog is geworden. Wij hebben verder geen verklaring voor hetgeen is gebeurd dat de Rode kool uit de pan vloog. Dit kan voorkomen worden door regelmatig te roeren, dus niet erg lang laten staan zonder roeren en niet te laten koken.

Wij zullen de consument voor het ongemak een attentie toesturen.

Afdeling Consumenten Service HAK B.V.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 08:42:29 #236
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_135882295
quote:
Klacht McDonalds: geen antwoord

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over McDonalds
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds

ik heb een jaar geleden gesolliciteerd bij mac donalds, ik kreeg een uitnodoging tot 3x toe langs te komen in het restaurant.. ( telefonisch) ik heb 3 x langs gekomen op verschillende datum’s dit wil zeggen 3x gesolliciteerd. ze waren heel lovend, 1week later kreeg ik een brief in de brievenbus dat ik niet aangenomen kan worden in dit bedrijf vanwege geen ervaring in de voeding, maar ik heb een attest HULPKOK.

Gewenste oplossing
GRAAG een sollicitatie!
Denken dat je zo alsnog wordt aangenomen :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Moderator vrijdag 24 januari 2014 @ 08:47:04 #237
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_135882339
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:42 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Denken dat je zo alsnog wordt aangenomen :')
Janken over een sollicitatie van een jaar geleden :')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:18:34 #238
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_135884215
quote:
_O-

Zal het ooit in hem opkomen dat hij misschien iets zuiniger met zijn spullen om moet gaan? :')
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_135884499
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Het is kommer en kwel bij Aldi Kastelenplein (Eindhoven volgens Google).
Het is echter een hele klus om onderstaande tekst te ontcijferen, wie het echt niet meer begrijpt kan altijd nog even met Jan bellen :

[..]

Als je Kelly Bex op FB zoekt, kan je je wel voorstellen dat hij zal balen dat hij d'r kwijt is. Ze stelt in ieder geval geen hoge eisen aan haar partners, haha.
  Moderator vrijdag 24 januari 2014 @ 10:42:28 #240
9859 crew  Karina
Woman
pi_135884873
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:52 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Ehh ja? 020 blokkeren? :')
Zeker een Rotterdammer :+
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:43:40 #241
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_135884909
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Zeker een Rotterdammer :+
Die nog over de zeik zal zijn van afgelopen woensdag :+
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 10:23:13 #242
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_135921963
quote:
Klacht Kruidvat: ik heb me meerdere keren gesolliciteerd – maar iedere keer wordt ik hier voor afgewezen

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Kruidvat
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kruidvat

hallo beste mijmn heer mevrouw – in deze mail wil ik
laten weten dat ik mij zelf bij meerdere
kruidvat filialen heb gesolliciteerd
maaar tot heden kreeg ik en mailtje
waneer stond heelaas we zijn niet op zoek naar u
we hopen u veelplezier met het vedder zoeken van een baan die echttter bij u past – en dit vond ik dus echtter niet api normaal – want ik kan dit werk gewoon doen vakkkervuller of schoonmaak werk na schhool tijd – en bijbaan bij de kruidvat of ergens anders – maar ik krg echttter de kans niet om dit te bewijzen – met vriendelijke groet addal

Gewenste oplossing
dat ik bij de dichtstbijzijnde kruidvat in mijn buurt kan kommen werkken na aanleiding -dat ik me zelf zovaak heb opgegeven maar nooit de kans heb mogen krg om het te laten zien - als ik hiermee zou kunnen geholpen worden zou ik dit erg op prijs stellen met vriendelijke groet <naam>
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 20:58:54 #243
314761 sjoneah
Terecht. In één woord terecht.
pi_135939259
quote:
ik vind het eten heerlijk alleen weet ik dat de softijs machines niet goed schoon gemaakt word en daardoor kunnen mijn kids geen softijs bij u eten en altijd als ik bij u eet ben ik zo klaar met eten omdat ik gwn de sweer kut vind echt een kut sweer en bovendien u en u vrouw en al die chinese loempia medewerkers kunnen geen eens goed nederlands zins waarneer is een euro viertig een nederlands wordt
http://www.eet.nu/recensies/772229

Een pareltje weer van eet.nu. De medewerkers spreken volgens meneer maar zeer slecht Nederlands. Ik ben benieuwd hoe hij zelf denkt over zijn niveau op dat gebied.
pi_135942786
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:58 schreef sjoneah het volgende:

[..]

http://www.eet.nu/recensies/772229

Een pareltje weer van eet.nu. De medewerkers spreken volgens meneer maar zeer slecht Nederlands. Ik ben benieuwd hoe hij zelf denkt over zijn niveau op dat gebied.
Dit vind ik zo triest. Chinese restaurants hebben altijd keihard werkend personeel. Klagen over hun Nederlands. :')
Hoogachtend
pi_135946762
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:58 schreef sjoneah het volgende:

[..]

http://www.eet.nu/recensies/772229

Een pareltje weer van eet.nu. De medewerkers spreken volgens meneer maar zeer slecht Nederlands. Ik ben benieuwd hoe hij zelf denkt over zijn niveau op dat gebied.
:')____
NEE!
pi_136372967
1 klacht en 9 complimenten. Dit moet een fantastisch bedrijf zijn. :')

http://www.klacht.nl/studio1001/
  donderdag 6 februari 2014 @ 15:53:17 #247
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_136404201
quote:
10s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:22 schreef KoningPils het volgende:
1 klacht en 9 complimenten. Dit moet een fantastisch bedrijf zijn. :')

http://www.klacht.nl/studio1001/
Het eerste compliment wat ik tegen kom (klik)
quote:
Compliment Studio1001: HAPPYYYY

Compliment Compliment voor Studio1001
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Studio1001
Business shoot beyond expectations got my photos inside I’m really happy professional team thanks Studio 1001 Deventer..

GREETINGS FROM AMSTERDAM……..
Het 'Googe-translate' gehalte straalt er vanaf :Y)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:32:40 #248
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_136989022
Ze hebben een nieuwe site :o
  donderdag 27 februari 2014 @ 17:13:28 #249
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_137205206
quote:
Mijn Klacht:
Marcel heb vanmiddag gewerkt bij super markt jan linders venray en Marcel heb gisteren en heel week bij super markt jan linders gewerkt Marcel vind tot bij super markt jan linders een rommel is en niet schoon mensen die daar werken hebben geen heer aan werk smijten met etens waren en zetten spullen niet netjes neer wat Marcel nog meer heb gezien bij super markt jan linders haat papier bij ge bakjes alleen sinterklaas op staan zelf bij super markt jan linders is zwarten piet weg en Marcel vind tot in gangen een rommel onder winkelen moeten gingen leeg zijn vakken vullen moet naar winkel tijd en beter zicht baar maken naar van perduk naam en naam van super markt moet voor op staan en zicht baar Marcel is vrijdag avond ge schrokken bij super markt jan linders smijten met koekjes met eten waren bij super markt jan linders venray hebben geen waren voor eten Marcel vind super markt jan linders venray niet schoon nietjes geen fijn winkel het is een rommel met dozen te veel werk personeel die mensen in weg loop in winkel of maar 4 mensen rond lopen om vaken en klant te helpen en wat Marcel nog mis muziek het is stil in winkel Marcel heb zaterdag middag met mederwerker over ge haat als voorbeeld moet super markt jan linders om een hotel lijken en moet schoon zijn dat mark naam als een super mark schoon en vaken zijn goed en namen zijn zicht baar dan of een klant niet zoeken Marcel vind tot personeel van jan linders beter met eten waren om moet gaan en moet muziek zijn en vriendelijker voor kinderen zijn geef een kind een beloon Marcel kan zegen als super markt jan linders venray een hotel was zo Marcel niet meer terug komen in rommel en niet schoon mensen die met eten waren gooien en tot koekjes kapot gaan krijgen mensen die naar winkelen koekjes kopen kapoten koekjes dit komt niet door ferbik maar door personeel van supermarkt jan linders Marcel vind tot waar ook werk met heer moet doen en moet verzeten kaartje zijn mensen moet fijn voelen als spullen goed en is schoon dan kopen mensen meer Marcel heb zaterdag met mensen ge praat in super markt en Marcel was aan schoonmaken en mensen vonden dit fijn en een gesprek met mensen doen dat vinden mensen ook fijn dat moest ook bij baas van jan linders doen met mensen praten die aan winkelen zijn vragen wat vinden van winkel van personeel . Marcel heb heel super markt jan linders venray goed onder loop ge nomen en kan nog veel beter word klant vriendelijker en kind vriendelijker Marcel werk vrijwilliger bij jan linders venray en Marcel vind leuk werk om te doen ,
Hahahaha, je moet er wel even voor gaan zitten om er doorheen te komen.
  zondag 2 maart 2014 @ 08:26:08 #250
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_137297198
quote:
Klacht: Naaktheid tv
RTL 5

Superabsurt op 28 februari 2014 over RTL 5 in de categorie Omroepen

Mijn Klacht:
Tussen 16:40 en 16:50 op vrijdag 28 februari
Kwam er een reclame van adam zoekt eva de televisie programma waarbij je de geslachtsdeel van de man zag .
Zijn jullie wel helemaal goed bij jullie hoofd.
Kinderen kijken daarnaar stelletje pedofielen.

Gewenste Oplossing:
Wanneer er na een bepaald tijdstip dat gebeurt en niet wanneer kinderen in het algemeen kijken.
Tis wat zeg, een snikkel op tv en het zijn gelijk pedofielen :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Moderator / Miss SHO zondag 2 maart 2014 @ 08:42:15 #251
22592 crew  Ole
pi_137297339
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 17:13 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Hahahaha, je moet er wel even voor gaan zitten om er doorheen te komen.
goeie vent die Marcel!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 3 maart 2014 @ 10:03:42 #252
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_137338251
quote:
Klacht: geblokeerd op vriendschap verzoeken Facebook

R. op 02 maart 2014 over Facebook in de categorie Social Media

Mijn Klacht:
Ik kan 14 dagen geen verzoeken stuuren. En dan staat er gvd nog aan vreemde mensen het is mijn familie echt als hier niet snel iets aan gedaan word dan sleur ik de derictie onder het buraeu door

Gewenste Oplossing:
Als ze mij deblokkeren
Daar zullen ze van onder de indruk raken :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_138016117
quote:
Mijn Klacht:
aan de bedryfsleider AH nieuwmarkt en aan U

Beste bedryfsleider en ”afdeling klachten”

hier een korte schets van de aanvaring enige dagen geleden tussen
my ondergetekende ”de hr. Almoes” en de bewaker vermoedelyk uit afrika afkomstig.
Hy beval my om te verkassen van de plaats waar ik stond namelyk;
op de plaats waar een plek is gemaakt om je mandje leeg te maken [begin loopband]

Al doende myn mandje te legen op de zoals gezegd ;op de daarvoor
gecreerde plaats haalde de bewaker eerst nogal onnodig de drie/vier mandjes weg die er stonden
op een wel erg opzichtelyke manier om vervolgens het mandje voor de karretjes
op de daarvoor bedoelde plek terug te plaatsen en tevens
tegen myn voeten te stoten met het karretje en my te sommeren om elders
te gaan staan.
Aangezien myn mandje nogal vol was en ik al flink bezig was het te legen leek het my byzonder onhandig om
daar gehoor aan te geven en zei dat hy maar effe moest wachten tot ik klaar was met het
”uitladen”.
Het geheel escaleerde plotseling toen een mannelyke klant achter my my uitfoeterde dat ik maaar moest doen wat de bewaker zei zodat het uitladen sneller zou gaan
[onzin natuurlyk het zou juist meer tyd eisen]
er ontstond een heftige woordenwisseling tussen hem en my .
Tydens het betalen even daarna stond de bewaker min of meer naast die bewuste klant op een uiterst vernederende wyze
my triomphantelyk breed aangrynzend aan te staren wegens zyn vermeend behaalde succes.

Nu zou ik aanvankelyk genoegen genomen hebben met de belofte van de bedryfsleider een gesprek met de bewaker te hebben.[nadat ik de bedryfsleider uitgelegd had wat myn visie op het gebeuren was.]

Thuisgekomen en enigszins gekalmeerd realiseerde ik my dat deze bewaker al enige tyd de gewoonte had om my op een opzichtige manier te volgen of effe tegen me aan te schuren of effe mn tas opzy zetten en bv
net te dicht achter my blyven staan voor een langere tyd [by de kassa.]
Alles uiters stiekem en
allemaal dingen waarvan ik dacht ;””je gaat je gang maar””arme man ik heb wel andere dingen aan myn hoofd door my te laten provoceren.
Ik zou me wezenloos vervelen met zo,n jobb dus jy zult het wel uit verveling doen.
Echter met de achtergrond die ik hierboven schetste ;
kan ik geen genoegen meer nemen met een vermaning aan de bewaker van zyn afdelingchef.
Ik wil die man niet meer zien in”MYN”winkel alwaar ik de laatste 25 jaar myn inkopen zeer regelmatig doe!
Niets menselyks is my vreemd en je gaat je afvragen waarom hy dat doet.
1 : verveling
2 :komt uit sudan waar joden in onmin zyn [ik zie dr erg joods uit al ben ik t niet......
komt uit Uganda waar homo,s gejaagd worden [door myn fantasievolle kleding denkbaar; ben het echter niet.......]
3:onkundigheid -slechte opleiding en niet in onze maatschappy niet genoeg geassimileerd
om de juiste inschattingen de kunnen doen……
4:Ik koop veel ”35%kortingwaren” vanwege myn aow als hoofdzakelyke inkomen…….
Ik zie Uw reactie met spanning tegemoet
hoogachtend
k.almoes

Gewenste Oplossing:
wanneer deze bewaker elders werkt.
Deze mevrouw is een klein beetje doorgeslagen misschien :')
  vrijdag 21 maart 2014 @ 20:29:41 #254
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_138016994
Myn hemel :')
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  zondag 23 maart 2014 @ 17:29:07 #255
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_138079511
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:29 schreef N22 het volgende:
Myn hemel :')
Als ze zo typen weet ik al wat voor volk het is. :')
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  PR en moderator zondag 23 maart 2014 @ 17:57:52 #256
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138080433
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:03 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Daar zullen ze van onder de indruk raken :')
Dan moet hij bij zijn familie wezen die bij het afwijzen van zijn vriendschapsverzoek blijkbaar heeft geklikt op 'deze persoon ken ik niet' en hem daarmee aangaven bij Facebook :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_138195719
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 20:05 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Deze mevrouw is een klein beetje doorgeslagen misschien :')
tis een meneer ;)

Volgens mij is het een grap trouwens, gelet op de achternaam en zijn verwijzing naar AOW enzo
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 09:57:39 #258
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138427200
Willem 666

quote:
Mijn Klacht:
Rook al 40 jaar van nelle zware shag.
Helaas zitten er steeds meet stukken in , volgens mijn stronken.
Wil hier graag antwoord op , anders ga ik over op ander merk.

Gewenste Oplossing:
Geen stukken,stronk er in
:')
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_138493563
Die klachten over Fok! zelf zijn ook best grappig.
pi_138495374
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die klachten over Fok! zelf zijn ook best grappig.
Nee, ga weg!
  woensdag 9 april 2014 @ 08:45:28 #261
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_138680404
quote:
Klacht: enter
Holland Casino

**** op 08 april 2014 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Mijn Klacht:
geachte heer /mv
Ik voel mij onrechtvaardig behandeld en ik wil graag het mijn enter voor Hollands terug zaten als normaal mans dat ik normaal enter
niet een keer per maand .
Door de onduidelijkheid loopt men het risico dat de verkeerd wordt ingesteld. om dat ik mijn voel niet goed om als normaal zelf mans

Ik hoop spoedig van u te horen over deze kwestie. Ik neem deze zaak niet lichtvaardig op,

Hoogachtend,

*****

Gewenste Oplossing:
geachte heer /mv
Ik voel mij onrechtvaardig behandeld en ik wil graag het mijn enter voor Hollands terug zaten als normaal mans dat ik normaal enter
niet een keer per maand .
Door de onduidelijkheid loopt men het risico dat de verkeerd wordt ingesteld. om dat ik mijn voel niet goed om als normaal zelf mans

Ik hoop spoedig van u te horen over deze kwestie. Ik neem deze zaak niet lichtvaardig op,

Hoogachtend,

*****
Wat wil hij eigenlijk? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  Moderator woensdag 9 april 2014 @ 08:55:20 #262
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_138680557
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:45 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Wat wil hij eigenlijk? :')
Hij had z'n laptop bij zich en is zijn enter knop kwijt geraakt bij HC? :?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_138685803
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:45 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Wat wil hij eigenlijk? :')
Volgens mij wil hij zijn entree (enter) geld terug. Maar waarom is me niet helemaal duidelijk. Hij zal geld verloren hebben 'gok' ik. :P
  dinsdag 15 april 2014 @ 10:47:56 #264
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_138897604
quote:
Klacht: Chantage
Badoo.com

Turgut op 15 april 2014 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Mijn Klacht:
Een dame onder naam **** 26j zogezegd uit Antwerpen heb ik toegevoegd op facebook met naam ***** en heb account geopend op skyp daar heeft die mijn beelden gefilmd en word ik nu gechanteerd met een som geld via western Union anders gaat ze op facebook zetten

Gewenste Oplossing:
Als jullie mij kunnen garanderen dat die beeld nergens kan afgespeeld word
Gevalletje eigen schuld :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_138906696
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:47 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Gevalletje eigen schuld :')
Prachtig hoe vrouwen er in blijven trappen :')
pi_138906922
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:47 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Gevalletje eigen schuld :')
_O-
pi_138907044
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:54 schreef afvalzak het volgende:

[..]

Prachtig hoe vrouwen er in blijven trappen :')
Denk dat het een man is hoor ;)
  donderdag 17 april 2014 @ 19:15:41 #268
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_138986731
quote:
Klacht: ik doe niet mij maar woordt drie en half jaar geld van mijn rekennen getrokken
Staatsloterij

**** op 17 april 2014 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Mijn Klacht:
ik ben mv <naam verwijderd> ik woon in <adresgegevens verwijderd> zwolle. ik kom achter dat staatsloterij incasseer elke mand geld van mijn bank rekennen in ik doe niet mij.mijnman is overleden drie in half jaar geleden in ik heb door gegeven na staatsloterij.maar ik kom nu achetr dat geld woordt van min rekennen inschrijf van de naam van mijn overleden man ,ik heb nooit machtige gegeven .ik loop heel moeilijk tijd achter de rug met mijn drie kinder een ik heb nooit gelet dat geld van mijn rekenen na staslooterij gaat.alstublieft mij helpen om mijn geld terug te krijgen.ik ga wachten van jullie reactie een dat niet gelukt ga ik een advocaat inschakeling.groetjes

Gewenste Oplossing:
ik wel alstublieft mijn geld terug
Nederlands is echt zeer moeilijk :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 17 april 2014 @ 21:29:10 #269
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_138992560
quote:
Mijn Klacht:
in jou vrouw mij vrouw van 16 april zeg die vrouw dat was buiten ophangen alleen mensen doen die ordinair zijn dat was in droger miet
daar hebben mesten mensen geen geld voor zo als die dure kleding
ik heb oude schoon om dat geen geld heb voor nieuw ik werk heel hart 1000 in maand meeste gaat op aan vaste laste in haar ogen ben ik dus ordinair ik was mij was in machineassen ik wel van 8 tot half 4 ik werk me kapot alleen voor vaste laste als dan geen wasdroger kan kopen ben je maar ordinair ik ben best geschonken hoe zij dat zo zeg op tv

Gewenste Oplossing:
het is gezegd zo ziet zij het sorry zegen op tv heb geen nut om dat dat niet echt meen dan zeg ze het om dat ik klacht over hebt
Nederlands kan ze ook al niet ;(
  zaterdag 26 april 2014 @ 13:04:18 #270
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_139276595
quote:
Klacht: <naam verwijderd> 48 jaar uit Roemenie.
Badoo.com

<verwijderd>. op 25 april 2014 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Mijn Klacht:
ik heb vorige week gechat met een vrouw uit Roemenië, ze heet <verwijderd> en blijkt waarschijnlijk een geslachtsziekte te hebben, ben met haar naar bed geweest, en vermoed dat ik besmet ben door haar.

gaf ook Steenwijk aan als woonplaats……..

kunt U onmiddellijk haar account blokkeren ?

groetjes,

**************

<naam verwijderd>
<adres verwijderd>
<postcode verwijderd> TZUMMARUM

tel.nr: <verwijderd>
email: <verwijderd>

Gewenste Oplossing:
wanneer ze van Badoo wordt verwijderd. en geen andere slachtoffers meer maakt.
Dan ben je wel flink genaaid........ :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_139276747
Wat een pareltje dit...dat ik deze nooit eerder heb mogen ontdekken _O_
  zaterdag 26 april 2014 @ 13:18:06 #272
381952 Crisisstudent
Is Napster still a thing?
pi_139276868
Ik word hier zo triest van. Al die mensen waarvoor de wereld een stukje te snel lijkt te gaan.
pi_139277493
quote:
Mijn Klacht:
Tijdens de film Hancock komt er een reclame over een programma over bekende Nederlanders die rare opdrachten moeten doen. Zonder waarschuwing zie je een blender met insecten, kokhalsende mensen en de blender wordt aangezet. Ik heb het toilet niet gehaald en heb op de bank overgegeven. Ik overdrijf niet.
Jullie moeten waarschuwen voordat jullie zulke clips uitzenden!

Gewenste Oplossing:
Waarschuwen bij bovenbeschreven clips... Niet voor mensen met een gevoelige maag oid.
Een leerschoonmaak set zou ook niet overbodig zijn.....
|:( :')

Zou ze echt hebben gekotst? Domme koe.

quote:
Mijn Klacht:
L.S.,
In de aflevering van Flikken Maastricht van 25-4-2014 werd nogal wat turks gesproken. Nu snap ik al niet waarom er turks gesproken wordt door acteurs die prima Nederlands kunnen spreken? Is dit een vorm van politieke correctheid of zo? Dan slaat u de plank flink mis! Wij wonen hier in Nederland en als er al turks gesproken wordt in een Nederlandse serie mag ik toch verwachten van de NEDERLANDSE publieke Omroep stichting dat het ondertiteld wordt… Het moet niet gekker worden in dit land. Als ik nog een keer een aflevering zie waar dit gebeurt bent u een fan van de serie kwijt.
Mvg,
[naam verwijderd]

Gewenste Oplossing:
Dat heb ik al uitgelegd.
De PVV'er in deze gozer is boos!!! :D
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_139278165
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:50 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

|:( :')

Zou ze echt hebben gekotst? Domme koe.

[..]

De PVV'er in deze gozer is boos!!! :D
Ik heb het ook gezien, maar er van moeten kotsen is echt onzin
pi_139278323
Die klachten echt.....gewoon...de definitie van simpele zielen
  zaterdag 26 april 2014 @ 17:31:52 #276
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139281103
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 14:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Die klachten echt.....gewoon...de definitie van simpele zielen
Om te huilen :')
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_139281202
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 14:26 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Ik heb het ook gezien, maar er van moeten kotsen is echt onzin
Misschien is ze zwanger ik vind het ook ranzig om te zien.
blablablabla
  woensdag 30 april 2014 @ 14:00:21 #278
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_139411273
quote:
Klacht: Telefoonrekening 0906 nummer UPC

********** op 30 april 2014 over UPC in de categorie klachtmelden

Mijn Klacht:
In de nacht van 28-04-2014 op 29-04-2014 is er door een, nog niet bekende, vriend/vriendin van onze dochter gebeld naar de sekslijn 09060123 met onze huistelefoon. Deze huistelefoon is vervolgens al bellend verstopt door de desbetreffende grapjas. De telefoon is de volgende ochtend gevonden en was op dit moment al bijna 15 uur aan het bellen. De kosten die UPC hiervoor in rekening brengt zijn 809.- voor de sekslijn en daar komen nog abonnementskosten bij die ongeveer 90.- zullen bedragen.

Gewenste Oplossing:
Hopelijk is het mogelijk om hier een gering bedrag uit te krijgen, aangezien er nooit een gesprek heeft plaatsgevonden. Bovendien hebben wij zelf totaal geen invloed gehad op deze actie.
Ga maar verhalen bij die zogenaamde vriend/vriendin van je dochter :')

quote:
Klacht: dreiging met incassobureau en gerechtelijke kosten na foute afschrijving premiumlidmaatschap. be2

*********** op 30 april 2014 over be2 in de categorie Datingsites

Mijn Klacht:
op 21 april jongstleden heb ik door een per ongeluk verkeerd ingetoetste knop op de computer-van de kerk daar ik er zelf geen heb-een premiumlidmaatschap van 12 ipv 3 mnd. afgesloten a 190,80 euro, ik kan dit echter NIET betalen en heb de volgende dag-toen ik dit ontdekte, mijn bank gevraagd dit bedrag terug te storten daar ik ook meer dan 990 euro rood stond, de bank zei echter dat dit niet kon omdat be2 er de code 197 bij had vermeld ! ik heb be2 meteen deze financieele megablunder gemaild en om terugstorting van de afgeschreven 190,80 gevraagd en inderdaad was die 190,80 binnen 3 dagen terug op mijn rekening, doch nu dreigt be2 met n incassobureau en gerechtelijke kosten e.d., ik heb al verschillende keren gemaild dat ik een premiumlidmaatschap voor 3 mnd. wilde afsluiten en NIET voor 12 mnd. omdat ik dat NIET KAN betalen !!! en dat ik PER ONGELUK de fout maakte voor 12 mnd. dat lidmaatschap te nemen, maar daar er volgens het consumentenrecht 14 dagen bedenktijd is en ik BINNEN DIE 14 DAGEN mijn fout meldde en om restitutie vroeg, kan be2 mij toch niet gaan dreigen toch die 190,80 alsnog te betalen ?!? in antwoord op mijn m,ails zei ene willem van riel manager klantenservice dat ik dan mijn betalingsgegevens moest actualiseren en dat heb ik geprobeerd !!! doch ze hebben mijn account bij be2 verwijderd zodat ik niet meer in kan loggen !!! ik KAN NIETS MEER ACTUALISEREN !!! Is dit een rotstreek of niet ?!? telefonisch zijn ze bereikbaar van 10.00 uur smorgens tot 13.00 uur smiddags-zeggen ze op hun site-doch ALS je belt BINNEN DIE UREN (!!!), krijg je te horen dat ze het gesprek niet kunnen aannemen omdat je buiten kantooruren belt !!! NIET WAAR !!! BE2 neemt gewoon de telefoon niet op !!! HOE ASO IS DIT DAN ?!?

Gewenste Oplossing:
Als ik die 190,80 NIET HOEF TE BETALEN !!!! Daar het NOOIT DE BEDOELING was om voor 12 maanden EEN PREMIUMLIDMAATSCHAP af te sluiten !!! omdat ik dat NIET KAN betalen !!!!! ik ben door mijn vaders overlijden en een niet vergoedde waterschade door lekkage door toedoen van mijn bovenburen in de financieele problemen geraakt en moet iedere maand bijna 500 euro in totaal aflossen en er ligt min of meer beslag op mijn inkomsten, zodat er bij mij weinig meer te halen valt !!! en na die lekkage staat er ook niet veel meer in mijn huis omdat ik mijn waterschade niet vergoed kreeg en geen geld heb voor nieuwe, andere meubelen e.d. !!! ik hoop dat dit conflict voor mij goed wordt opgelost ? met vriendelijke groet, ****************
:')

[ Bericht 56% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 30-04-2014 14:22:04 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_139435373
Klachten over de Action :') Wat een pareltjes :')

Vooral punt 1 is stupid
quote:
Mijn Klacht:
ik heb aantal mededeling te zeggen. dat me zeer stoort.

1. ik vind dit laagniveau waarom mogen klanten voeding en beha cosmetica terug ruilen ik vind da zeer laag da maakt de winkel laagniveau.
in andere winkels doen ze dat niet en zo gaan de klanten het profiteren van dat en alles terug ruilen .

2. is dat normaal dat de personeel langer moeten werken en dat word niet betaalt. we werken tot 19.00 uur afstapelen van containers als we meer containers heben en we zijn onbemand en er staan vorbeld 5 containers nog over moeten we ze dan afmaken tot 19.20 of 19.30 ik vind dat niet normaal als we tot 19.00 werken dan verwacht ik ook tot 19.00 ur okal zen we nog niet met werken af. en dat ze zegen julie mogen niet wegaan tot da af is da vind ik niet kunnen.19.00 is 19.00ur we worden niet betaalt voor langer te werken . we hebben ook wel en leven thuis.!!

3. is het normaal dat de bazen vergadering hebben in kantine terwijl de personeel dan 2 tot 3 ur later pas pauzen mogen en we dan de batch krijgen dat de personeel de verantwoordlijke moeten spelen, en we ze niet mogen storen stel er gebeurt iets ernstig en we moge niet storen. en ons pauze we mogen niet naar wc gaan niet drinken we zijn mensen we ehben ok honger dorst terwijl ze dar 2 uur zite vergadere kofie drinke en ruste en we werke en we later pauze krijge..

4. wanner krijgt de personeel maaltijdchegues of bonus als ze tog nummer 1 van belgie zijn dan krijgt personeel niks!!dank voor stank.

5 is het normaal dat de personeel airco moeten kuisenop een zeer hoog en zware ladder. en buiten raam moeten kuisen als nu iemand valt en nek breekt wat dan.

6. is het normaal dat de pesoneel niewe containers moeten doen terwijl het de bazen en asistente hun taken zijn wij doen onze vracht en als hun nog niet gedaan zijn moeten we ze helpen dat is hun werk di krijge 2 of 3 karen als ze da al ni kunen amai. wij hebe geneog gedaan en dan nog meer werk ik vindniet goed.

7. is het normaal dat de pesoneel als je de late hebt om 11.15 moet beginen dat ze altijd en kwartier eerder hier moeten zijn is dat noodzakelijk ?? mogen ze ook om 11.05 aankomen of 11.10ur aankomen. dan krijge ze sactie als ze nie kwartier eerder zijn.??

Gewenste Oplossing:
1. dat de klante voeding en cosmetica niet mogen ruilen da maakt de winkel laagnivuea.en dna ruile ze alles wat ze van voeding thuis hebben .

2. ik vind 19.00 is 19.00 uur dan naar huis gaan okal is niet alles af contract staat 19.00 is 19.00ur niet langer.

3.dat ze in kantoor gaan vergaderen of buiten of rekening met de personeel heben. die pauze mogen

4 dat de winkel met meeste omzet dat de personeel wel een bonus verdient vind ik . of maaltijdchegua.

5. dat de personeel airco en ramen niet moeten lapen dat action mense in huren die geispecialiseerd is in dat gebied. of dat de bazen en asistente airco en ramen eens mogen lappen da ze zien hoe gevaarlijk da da is. of dat de grote bazen eens mag langs komen en eens zlef probeert.

6. dat we ons uigen werk moeten doen en van niemand anders nieuwe karren hoort bij de verantwoordelijke en asistent.

7. dat de personeel niet kwartier eerder moeten zijn
Onbegrijpelijk verhaal over solliciteren bij de Action
quote:
Mijn Klacht:
ik ben voor de derde keer gebeld voor een sollicitatie bij de action maar steeds hab ik dat niet ik begin me eraan te irriteren dan wordt ik gebeld maak ik alles in orde kom ik aan……. nee ze nemen niemand meer aan.
ik wil niet meer in de zijk worden genomen want grappig was het toch nooit.

Gewenste Oplossing:
zodra niemand bij mijn persoonlijke gegevens kan behalve de bedrijven waar ik heb gesolliciteert/gewerkt.
Verzonnen story
quote:
Mijn Klacht:
Ik heb sinds twee maande ongeveer een waterkoker gekocht bij action tot vorigen week .
Ik water koken voor koffie woon op een kamer klein dus veel spullen naast elkaar maar moet geen kwaad kunnen.
Terwijl de waterkoker aan staat ben ik even gaan liggen omdat ik hele zware pillen moet gebruiken omdat ik ziek ben.
En ik hier heel moe van ben ik val een beetje weg sta nergens bij stil omdat je weet die waterkoker slaat toch af.
Terwijl ik bijna in slaap val zie ik een lichtflits terwijl ik me ogen dicht had en schrik daar van.
Doe me ogen open staat die waterkoker helemaal in brand en vlammen van wel 20 ,30 cm ik in paniek want ja dit maak je niet elke dag mee.
Ik heb de stekker eruit getrokken weet nog niet of ik dat goed heb gedaan handdoek erover gegooit en het vuur was uit.
Ik ben na de winkel geweest en wilde gelijk de waterkoker hebben dat heb ik iet gedaan omdat ik aangaf dat het mijn dood had kunnen zijn..
En ik alleen maar vast wildn waarschuwen dat dit nietbgoed was omdat bij mijn de aardlekschakellaar er niet uitsprong door kortsluiting of wat het ook was.

Gewenste Oplossing:
Als ik antwoord heb waarneer ik precies weet hoe dit heeft kunnen gebeuren en twee jassen zijn beschadigt omdat het handvat aan de kant van mijn jassen stond.
Bewust gedaan omdat daar geen stom vandaan komt maar daar heeft de waterkoker vlam gepakt,en natuurlijk een nieuwe waterkoker.
  woensdag 30 april 2014 @ 23:06:07 #280
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_139435730
quote:
"Hoi. Ik heb geen geld, maar mij toch ingeschreven bij een betaalde datingsite via de computer van de kerk!" Lolwut? Dat zullen spannende dates worden, als je nog niet eens genoeg geld hebt om zelf te kunnen vreten. :')
Of het zijn primair bats-dates, ook niet erg sjiek dat via de kerk PC te regelen. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:52:25 #281
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_139656009
quote:
Klacht: zit verschil in gewicht in de pakjes Van Nelle

************* op 07 mei 2014 over Van Nelle in de categorie Tabaksbedrijf

Mijn Klacht:
heb 2 pakjes van 50 gram ,van mijn vader gekregen. bij het pakken van de pakjes, voelde ik dat het ene pakje leger was dan het andere.
ik heb zelf een brieven weegschaal, dus ik heb ze even gewogen
1e pakje = 54.47
2e pakje = 51.71
heb beide pakjes dicht gelaten

Gewenste Oplossing:
dat ik per week 2 pakjes zware van nelle krijg en dat voor 5 jaar.
dan horen jullie mij niet meer klagen.
maar dat zit er waarschijnlijk niet in.
ik wou het alleen maar even door geven, kan wel zeggen dat ik het verschil van 3 gram wil hebben, maar dat schiet ook niet op.
maar als jullie er op staan dat ik er wat voor moet krijgen, zeg ik verras mij maar
Sure :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:58:32 #282
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_139656129
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:52 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Sure :')
Toch mooi, hij wil gratis longkanker :)
pi_139656359
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:52 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Sure :')
Hij krijgt er 6.18 gram gratis bij en vervolgens nog durven te klagen. :')
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:02:45 #284
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139659779
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:07 schreef Syntos het volgende:

[..]

Hij krijgt er 6.18 gram gratis bij en vervolgens nog durven te klagen. :')
De inhoud behoort 50 gram tabak te zijn, hij zegt dat hij de pakjes dicht heeft gelaten. De verpakking is dus meegewogen in beide gevallen, die weegt wel meerdere grammen.

Overigens wel knap dat hij een verschil van 3 gram al voelde toen hij de pakjes in zijn hand had.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_139660268
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:50 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

De PVV'er in deze gozer is boos!!! :D
_O-
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:50:36 #286
244933 trovey
Nachtoele
pi_139661069
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:52 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Sure :')
Hij krijgt al verrassing totaal geen reactie....is dat even fijn. *O* :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:54:05 #287
244933 trovey
Nachtoele
pi_139661156
Soms vraag ik me af of die hele site gewoon niet een ontzettende supertrollpoging is. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 11 mei 2014 @ 10:16:59 #288
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_139819714
quote:
Klacht: informatie over totaalbedrag en je koopt je vakantie al meteen? Vakantieveilingen.nl

*********** op 11 mei 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Mijn Klacht:
Hallo,

Zaterdag 10 mei bij 4-sterrenhotel Parijs (2 nachten voor 2 personen op de knop gedrukt van koop nu voor 129 euro om te kijken wat de bijkomende kosten zijn wanneer je op die knop drukt. Staat tenslotte een winkelmandje bij en dan ineens nadat je erop klikt je meteen die vakantie koopt slaat toch alles. In alle gevallen krijg je een optelsom en info maar nee je koopt meteen. Je kon nog een uur meebieden en dat was ook de bedoeling. Ik ga ervan uit dat jullie dit aangedaan maken. Hoop gauw wat van jullie te horen. Mvg <naam verwijderd>

Gewenste Oplossing:
Dat vak. veilingen de mensen een kans biedt om toch goedkoop op vakantie te kunnen gaan.
Zucht, iemand die niet weet wat het knopje "koop nu" betekent...... :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_139819882
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:16 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Zucht, iemand die niet weet wat het knopje "koop nu" betekent...... :')
Er staat niet bij dat hij/zij gegevens in heeft gevuld of een rekeningnummer heeft doorgegeven. Als dat niet is gebeurd is er niks aan de hand lijkt mij..
  zondag 11 mei 2014 @ 10:35:57 #290
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_139819986
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:29 schreef Blondje_93 het volgende:

[..]

Er staat niet bij dat hij/zij gegevens in heeft gevuld of een rekeningnummer heeft doorgegeven. Als dat niet is gebeurd is er niks aan de hand lijkt mij..
Ik ga ervan uit dat het iemand is met een account bij Vakantieveiling.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_139820006
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 10:35 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat het iemand is met een account bij Vakantieveiling.
Kan ook,ik weet verder niet hoe het werkt. Als het zo is dat je rekeningnummer aan je account is gekoppeld is het wel dom ja
  zondag 11 mei 2014 @ 12:23:55 #292
405070 BookerDeWitt
The Lord judges, i act!
pi_139822066
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:50 schreef Triptamine2 het volgende:


[..]

De PVV'er in deze gozer is boos!!! :D
Wacht maar, de Hamza's pakken haar wel, die laten niet met zich sollen zoals je al hebt gezien! :P
They can't stay livin' on a government's dime!
pi_139822117
Vakantieveiling :')
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_139822136
Sws mensen die niet gewoon bellen of mailen :{
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_139822178
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 13:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wat een pareltje dit...dat ik deze nooit eerder heb mogen ontdekken _O_
Er word ook niet heel veel gepost. Ik zou hem binnen een dag vol hebben. :@
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_139822183
Slotje
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')