abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:50:55 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_131396353



Sylvie - Rafael

2003 : Sylvie Meis en Rafael van der Vaart krijgen een relatie.
2005: 10 juni 2005, Sylvie en Rafael trouwen in de Laurentiuskerk in Heemskerk.
2006: 28 mei, zoon Damian wordt geboren.
2009: In mei hoort Sylvie dat zij borstkanker heeft. Sylvie is succesvol geopereerd.
2011: 16 juni, opnieuw getrouwd in een klein kapel in Las Vegas.
2012: 2 november, Rafael heeft een eigen loge gekocht in HSV- stadion voor 100.000 euro.
2013: 2 januari, Rafael en Sylvie gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.
2013: 8 april, Rafael heeft een relatie met Sabia Boulahrouz. (beste vriendin van Sylvie)
2013 : Naar verwachting wordt de scheiding komende maand uitgesproken.

Khalid - Sabia:

2005 Khalid: Ik was in Amsterdam dikke Surinaamse en Marokkaanse vrouwen gewend. Sabia was niet Marokkaans, maar Turks. Natuurlijk was dit geen probleem toch moesten ze er thuis wel aan wennnen.
2005: Sabia Engizek en Khalid Boulahrouz krijgen een relatie.
2006: December, Khalid en Sabia gaan trouwen.
2008: 18 juni, dochtertje Anissa is drie maanden te vroeg geboren en overleden.
2008: Sabia: Het was zo zwaar Anissa te laten gaan. Op het moment dat ik haar in mijn armen had,
dacht ik dat ze sliep en dat ze misschien zo wakker zou worden. Khalid was er steeds voor me.
2010: 18 Maart, dochtertje Amaya geboren.
2010: In 2010 zijn Sabia en Khalid uit elkaar gegaan.
2011: 30 januari, zoon Daamin wordt geboren.
2012: 18 juli , Khalid tekent 2-jarig contract Sporting Clube de Portugal.
2012: Zomer 2012, Khalid vertrekt naar Lissabon. Sabia woont in Hamburg.
2012: Scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Khalid en Sabia houden dit geheim.
2013: 7 januari, Khalid en Sabia maken officieel bekend dat ze gescheiden zijn.
2013: 8 april, Khalid heeft via de media moeten horen dat Sabia een relatie heeft met Rafael.

Sabia - Rafael:

2013: 8 april, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafael en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg.


Rita Meis, moeder Sylvie.

Moeder Rita Meis: Het was Sylvie's keuze om te scheiden. Samen met Rafael zou Sylvie het nieuws op een bepaald moment naar buiten brengen. Maar toen kwam het incident op nieuwjaarsnacht met die klap. Die klap is wel degelijk door Rafael uitgedeeld. Door alle toestanden heb ik mijn dochter al een tijd niet gezien, maar ik leef erg met haar mee. Sylvie is nog maar een schim van zichzelf. Mijn dochters ogen stralen intens verdriet uit. Sylvie huilt vaak aan de telefoon, niet omdat ze zichzelf zielig vindt, maar omdat ze niet begrijpt waarom dit allemaal gebeurt.

Sylvie:

2013: Sylvie's contract bij het Duitse RTL zal met twee jaar worden verlengd en haar salaris
wordt verdubbeld naar vier miljoen euro. Dit maakt haar de best betaalde presentator van RTL.
RTL Duitsland: Sylvie is een hele sympathieke vrouw. Ze is beeldschoon. De Duitsers houden van haar.
Sylvie: 2013 zal het jaar van de vrijheid worden. Ik ben in een nieuwe fase van mijn leven gekomen. Ik heb een nieuwe zelfstandigheid en onafhankelijkheid gecreëerd. Ook zie ik er anders uit. Make-up bijvoorbeeld draag ik nu nauwelijks. Ik ben minder girly en meer casual. Als ik geen kanker had gehad, dan waren de afgelopen maanden vermoedelijk het ergste wat me tot nu is overkomen. Maar door de ziekte zie ik de dingen in een ander perspectief en geniet ik nu elke dag. Ik probeer Damián in kindertaal uit te leggen waarom ik niet altijd happy ben. Ik leef nu mijn leven en probeer om zowel mijn werk als mijn bestaan als moeder te combineren.


Sabia Engizek

Sabia: Mijn ouders verhuisden terug naar Turkije. Wij bleven in Duitsland. Ik heb heel veel aan mijn zus Lydia te danken. Zij heeft mijn opvoeding op zich genomen. Mijn zus Lydia heeft zo veel voor me gedaan. We hebben samen hele hoge pieken en diepe dalen doorgemaakt.

Lydia, zus van Sabia.

Lydia: Dat Rita Meis zegt dat ze het niet kan aanzien hoe Sabia publiekelijk Damian knuffelt, dat er elke keer weer toevallig een paar fotografen aanwezig zijn. En dat Damian voor Sabia niet meer dan een verworven trofee is? Deze uitspraak is echt een dolk in de rug van Sabia, ze doet juist alles voor Damian. Bovendien weet ik uit eigen ervaring dat Sylvie niet zo'n moeder is die graag haar kind vermaakt. Dorte, de vaste nanny zorgt grotendeels voor Damian, ook als Sylvie gewoon thuis is. Damian vroeg een keer aan Sylvie: Mama, kom je met me spelen? Weet je wat Sylvie antwoordde? Nee, Damian, je hebt genoeg speelgoed.


Katharina, dochter Sabia.

Katharina woont bij haar vader Milan Bakrac, vandaag was Katherina bij haar moeder Sabia en Rafael.


Fernando, Lolita en vader van der Vaart.

Fernando: Sabia is niet zwanger. Ze zoeken gewoon weer een verhaal, maar er is helemaal niks van waar.
Lolita: Mag je niet over de buik van je vriendin aaien ofzo? Dat doet mijn man zo vaak en ik ben ook niet zwanger.'

Khalid Boulahrouz.

2013: Juni, Khalid heeft op de Beethovenstraat Amsterdam een 3-kamer appartement gekocht.
2013:18 augustus, Khalid voetbalt in Portugal. Door noodlijdende financiën moet hij op zoek naar een nieuwe club.
2013: 23 september, Deense club Bröndby is met Khalid Boulahrouz in gesprek.
2013: 28 september, Wanneer Khalid door de medische keuring komt, dan mag hij zich speler van Brøndby IF noemen. Zaterdag speelt Brøndby tegen Kopenhagen. Khalid zou dan zijn debuut kunnen maken.

In de witte villa wonen Sabia en Rafael.


[ Bericht 1% gewijzigd door Tuinfluitert op 30-09-2013 21:19:56 (8Tinypic&Storyfakegate door Fannvanhetlaatsteuur.) ]
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:51:32 #2
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_131396386
Dat was tegen het been van de zus van Sabia. Dit keer vertelt Lydia in de Story wie nou eigenlijk wie heeft geslagen. En de zus kan het weten, want zij was er bij die avond en niet de moeder van Sylvie. Het blijkt Sylvie te zijn die Rafael in razende woede is aangevlogen. Rafael waagde het om openbaar te maken dat ze gingen scheiden. Sylvie wilde dit nog geheim houden, angstig als ze altijd is om haar perfecte imago te verliezen.
In razernij sloeg Sylvie op Rafael in. Hij duwde haar van zich af om zichzelf te beschermen. Het feestje was natuurlijk verpest en Rafael ging die avond met Sabia mee naar huis omdat hij niet thuis wilde slapen. Maar volgens zus Lydia was er toen nog geen sprake van verliefdheid tussen Sabia en Rafael.
Sabia en Sylvie zijn als goede vriendinnen de weken erna zelfs nog samen op werk-vakantie gegaan.
Acht pagina’s in Story.

http://www.nu.nl/achterkl(...)en-sylvies-soap.html
pi_131396650
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Silvie staat ook gewoon in dat rijtje erbij op de site ;)
Op de bovenste banner wel, daaronder toch echt niet :+
pi_131398012
Ik kijk op mijn mobiel, ik zie sowieso geen banners ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_131400442
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:51 schreef Tuinfluitert het volgende:

Het feestje was natuurlijk verpest en Rafael ging die avond met Sabia mee naar huis omdat hij niet thuis wilde slapen. Maar volgens zus Lydia was er toen nog geen sprake van verliefdheid tussen Sabia en Rafael.


http://www.nu.nl/achterkl(...)en-sylvies-soap.html
Ik geloof er geen zak van :+
pi_131406935
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2013 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik geloof er geen zak van :+
Ik geloof wel dat Sylvie's moeder er niet bij was.
En dat Evert Santegoeds zichzelf te veel op de borst heeft geslagen wat zijn onderzoek betreft in die 16 'niet te missen' Privé-pagina's.
  zaterdag 21 september 2013 @ 11:28:06 #7
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_131407805
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2013 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik geloof er geen zak van :+
Ik ook niet en als Sabia de grote vriendin van Sylvie was, waarom ging Sylvie dan niet met Saab en Lydia mee :?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  † In Memoriam † zaterdag 21 september 2013 @ 11:57:30 #8
43556 miss_dynastie
pi_131408351
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 september 2013 11:28 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik ook niet en als Sabia de grote vriendin van Sylvie was, waarom ging Sylvie dan niet met Saab en Lydia mee :?
Syl lijkt me niet de vrouw die zich uit haar eigen sprookjeswereld laat pesten. Hij doet niet meer mee, dus hij flikkert maar op...
  zaterdag 21 september 2013 @ 12:00:18 #9
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_131408382
Oh ja, mijn fout...ik dacht als mens :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_131410999
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 september 2013 11:28 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik ook niet en als Sabia de grote vriendin van Sylvie was, waarom ging Sylvie dan niet met Saab en Lydia mee :?
Misschien zat Raf al in de auto van Saab met zijn jas aan en zijn tandenborstel in zijn achterzak :D
Weet ik veel :') Goeie vraag trouwens :P
  zaterdag 21 september 2013 @ 14:07:30 #11
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_131411078
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 september 2013 11:28 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik ook niet en als Sabia de grote vriendin van Sylvie was, waarom ging Sylvie dan niet met Saab en Lydia mee :?
Wanneer?
pi_131411133
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:07 schreef hexje het volgende:

[..]

Wanneer?
oud en nieuw
  † In Memoriam † zondag 22 september 2013 @ 07:44:49 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_131433834
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
In razernij sloeg Sylvie op Rafael in. Hij duwde haar van zich af om zichzelf te beschermen. Het feestje was natuurlijk verpest en Rafael ging die avond met Sabia mee naar huis omdat hij niet thuis wilde slapen. Maar volgens zus Lydia was er toen nog geen sprake van verliefdheid tussen Sabia en Rafael.
Het slaan door Sylvie omdat Raf het ontsporen van hun sprookje verklapte geloof ik wel.
Dit hierboven niet zo. Kom op, je maakt ruzie met je vrouw en gaat vervolgens met haar beste vriendin mee op pad, maar hébt niets met haar. Rrright.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 september 2013 @ 10:39:09 #14
163650 Greys
pi_131434861
Misschien dacht Raf 'ik ga wel, kan zij thuis blijven voor Damian'. Anders moest dat kind ook weer van hot naar her gesleept worden. En omdat Sabia kennelijk een vriendin van beiden was geworden ( :') ) inmiddels vind ik het op zich niet zo héél raar als hij dan in het heetst van de strijd een nachtje uit huis ging naar haar. Als hij in het holst van de nacht bij een hotel had aangebeld had in zijn eentje had de media daar ook wel weer lucht van gekregen. Dus dit was de makkelijkste oplossing dan lijkt me. (als het idd zo gegaan is).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131435367
Jamaar Sabia was toch niet de enige op dat feestje? Had hij niet gewoon met een stelletje mee kunnen gaan of een vriend van hem die daar waren.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_131435390
Het huis was natuurlijk ook veel te klein om er beiden te blijven :+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_131435470
Dit is toch allemaal gespeculeer? Niet dat dit ineens waarheid wordt zonder zeker te weten.
pi_131436439
quote:
11s.gif Op zondag 22 september 2013 11:17 schreef Laysa het volgende:
Dit is toch allemaal gespeculeer? Niet dat dit ineens waarheid wordt zonder zeker te weten.
Nee, Moppie niemand weet het zeker :+

De zus van Saab genaamd Lydia verteld een verhaaltje aan de Story en de één gelooft het wel
en de ander niet en sommige maken hun eigen verhaaltje eromheen en voordat je het weet is
er een hele nieuwe waarheid geboren, dit is SHOW _O-
  † In Memoriam † zondag 22 september 2013 @ 12:05:35 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_131436632
quote:
11s.gif Op zondag 22 september 2013 11:17 schreef Laysa het volgende:
Dit is toch allemaal gespeculeer? Niet dat dit ineens waarheid wordt zonder zeker te weten.
Tsja, een beetje zelf de gaten invullen is ons niet vreemd. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_131436807
Ik bedoel meer dat er hier niet mensen zitten die het echt geloven...ik weet dat de koekjes uitgedeeld worden, maar het leek er even op dat het als echte waarheid werd gezien :D
  † In Memoriam † zondag 22 september 2013 @ 12:14:10 #21
43556 miss_dynastie
pi_131436852
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 10:39 schreef Greys het volgende:
wel, kan zij thuis blijven voor Damian'.
Maar waarom kon hij niet thuisblijven voor Damian dan? Het is niet alsof hij niet heel vaak met het kereltje alleen is geweest, als zij weer eens de hort op was... (He! Hij pakt niet de hele quote :( )
  Moderator zondag 22 september 2013 @ 12:46:42 #22
184769 crew  Deisyy
pi_131437847
Ik zie dat we een nieuwe OP hebben *O*

Mooie nieuwe OP, Tuinfluiter Fann ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door Deisyy op 22-09-2013 14:06:08 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_131445094
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 12:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie dat we een nieuwe OP hebben *O*

Mooie nieuwe OP, Tuinfluiter Fann ^O^

Nee, de OP heeft Fluitertje gemaakt ik heb alleen dat story ding in elkaar gefrutseld :o

Waar ik ook wel trots op ben, daar niet van :7 maar met de OP heb ik niks van doen, da's
Fluitertje haar werk :+
  zondag 22 september 2013 @ 16:17:07 #24
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_131445238
Ja vanmorgen vergeten om een compliment voor de nieuwe OP te geven.

Mooie OP!! ^O^
pi_131445321
'Dikker dan ooit' _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')