abonnement Unibet Coolblue
pi_131391250
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:08 schreef Roces18 het volgende:
Zit hier op 50 procent maar wordt wel eens tijd weer voor een missie waar ik geld verdien. Had met de eerste heist al het geld in bedrijven gepompt, maar wat een dom idee is dat. Investeer 600K en krijg 6k per week :') . Heb money nodig, we zijn alle drie broke hier. En maar gratis werken voor de FIB |:(
Speel de missies uit en je krijgt doekoes voor 't leven G!
If not now, then when.
  vrijdag 20 september 2013 @ 20:09:43 #52
286575 Roces18
Chef de party
pi_131391274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Speel de missies uit en je krijgt doekoes voor 't leven G!
Ja morgen weer een dag. Heb wel zin in GTA Online, mag ook wel eens komen zeg :s)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131391291
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:04 schreef Boerovic het volgende:
Ging net met een wanted ster de stripclub binnen.. Ga met zo een wijf naar een priveding, zie op de achtergrond naast de bewaker 2 smerissen verzamelen die netjes wachten tot ik klaar ben met dat wijf. Ze vroeg of ik meeging ik vond ik natuurlijk goed, maar kreeg meteen busted ivm met de smerissen.

Nu loop ik uit het politiebureau en zijn alle pictogrammen van de map af.. kan ook niet meer wisselen naar een van de andere zie alleen het safehouse icoontje op de map???

HELP!
Heb je misschien iets uitgezet in de map?
En heb je al opnieuw opgestart?
  vrijdag 20 september 2013 @ 20:12:34 #54
286575 Roces18
Chef de party
pi_131391400
Lees dit artikel eens trouwens :') x 9999 over een missie in GTA , echt zeg wat een hypocriete amerikanen.

spoiler + http://www.mirror.co.uk/l(...)sial-mission-2279001
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_131391462
Van mij mag Social Club nu wel eens fatsoenlijk werken. Als ik voor een missie een foto moet maken (van een Vinewood beroemdheid of een dood dier bijv.) dan gaat de game 20 seconden op zwart met een laadscherm omdat 'ie bezig is de opgeslagen foto's te laden... waar die uiteindelijk een bericht voor geeft dat ze niet geladen kunnen worden.

Ondertussen wordt ik opgepeuzeld door een poema of gaat de beroemdheid ervandoor.

De enige manier om dit te vermijden is om de internetkabel los te trekken. :{
pi_131391474
Jongens, hier een lurker. Ik loop ff vast, die missie met trevor waar je die sticky bombs moet planten, na 10 x is het eindelijk gelukt maar hoe laat je die dingen ontploffen???
pi_131391491
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:12 schreef Roces18 het volgende:
Lees dit artikel eens trouwens :') x 9999 over een missie in GTA , echt zeg wat een hypocriete amerikanen.

spoiler + http://www.mirror.co.uk/l(...)sial-mission-2279001
Die eerste reactie vat het goed samen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij ook wat ongemakkelijk voelde. Het was echt een moment waarop je diep na ging denken over wat er nou precies gebeurde. Treffend. Moet zeggen dat meerdere missies een achterliggende boodschap hadden.
If not now, then when.
  vrijdag 20 september 2013 @ 20:16:51 #58
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_131391537
lol, vinden jullie dat vliegen/landen nou zo lasitg? In één keer gelukt hier en nog nagenoeg perfect ook, alle bruggen die ik tegenkwam direct meegepakt.
pi_131391568
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:15 schreef kreuk050 het volgende:
Jongens, hier een lurker. Ik loop ff vast, die missie met trevor waar je die sticky bombs moet planten, na 10 x is het eindelijk gelukt maar hoe laat je die dingen ontploffen???
D=pad naar rechts.
Staat ook als tooltip op je scherm
pi_131391584
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:15 schreef kreuk050 het volgende:
Jongens, hier een lurker. Ik loop ff vast, die missie met trevor waar je die sticky bombs moet planten, na 10 x is het eindelijk gelukt maar hoe laat je die dingen ontploffen???
Pijltje naar rechts. staat . Wel in beeld als je ze moet ontsteken
pi_131391605
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
lol, vinden jullie dat vliegen/landen nou zo lasitg? In één keer gelukt hier en nog nagenoeg perfect ook, alle bruggen die ik tegenkwam direct meegepakt.
Die vliegschool is wel pittig, maar die doe ik gewoon niet.
Die missie dat je moet landen e.d. lukte in 1 x :D
pi_131391617
Wat een game! Na een missie waarbij ik de politie moest afschudden op een waterscooter heb ik een auto gejat.

Even later belande ik op het spoor en stapte uit om op de goederen trein te springen. Ik heb zeker 10 min mee gereden en genoten van het uitzicht. Super!

Opeens rende er 2 elanden naast de trein en heb ik ze met mijn shotgun te rusten gelegd. Hehe.

Toen ben ik met een sniper willekeurig op autos gaan schieten en had al snel de politie achter me aan (nog steeds op de trein). Waarna ik in een tunnel er af sprong om zo van mn wanted level af te komen. Alleen werd ik door een poema? Aangevallen en gedood.

Wat een hachelijk avontuur! Wat een game!
  vrijdag 20 september 2013 @ 20:19:12 #63
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_131391640
Investeer gewoon al mijn geld in die Juwelry :P
pi_131391646
Oh, het bouwmateriaal is van Fapfap. Topkwaliteit.
pi_131391654
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Investeer gewoon al mijn geld in die Juwelry :P
Is dat direct in de winkel of via aandelen?
pi_131391657
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:19 schreef Studiotje het volgende:
Oh, het bouwmateriaal is van Fapfap. Topkwaliteit.
:D
pi_131391668
Nu met side missions bezig, straks wel weer de laatste gewone..

Maar kan iemand mij ook vertellen of je de optie hebt om bepaalde heists nog een keer te doen?
(bijv. om een andere versie te doen dan die je in eerste instantie koos?)

Ik heb niet van elke Heist een save game..
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 20 september 2013 @ 20:20:01 #68
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_131391670
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:18 schreef Sonic_Boom het volgende:
Wat een game! Na een missie waarbij ik de politie moest afschudden op een waterscooter heb ik een auto gejat.

Even later belande ik op het spoor en stapte uit om op de goederen trein te springen. Ik heb zeker 10 min mee gereden en genoten van het uitzicht. Super!

Opeens rende er 2 elanden naast de trein en heb ik ze met mijn shotgun te rusten gelegd. Hehe.

Toen ben ik met een sniper willekeurig op autos gaan schieten en had al snel de politie achter me aan (nog steeds op de trein). Waarna ik in een tunnel er af sprong om zo van mn wanted level af te komen. Alleen werd ik door een poema? Aangevallen en gedood.

Wat een hachelijk avontuur! Wat een game!
Vet, met Trevor moet je alleen 5000 betalen voor het ziekenhuis. :')
pi_131391674
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
lol, vinden jullie dat vliegen/landen nou zo lasitg? In één keer gelukt hier en nog nagenoeg perfect ook, alle bruggen die ik tegenkwam direct meegepakt.
Vliegen is relatief simpel. De tijdslimiet voor de gouden medailles in de twee helikopter tests (vooral nummer twee) is wel lastig.
pi_131391697
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Vet, met Trevor moet je alleen 5000 betalen voor het ziekenhuis. :')
Ja viel mij ook op. Best veel geld aangezien je lastig aan geld komt. Was in alle oudere delen geen probleem :P
pi_131391698
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat autorijden maakt dit echt tot de allerbeste GTA, ja, het is meer arcade, maar damn, wat voegt dit ontzettend veel toe. Je kan gewoon uitvoeren wat je wil en dat zorgt voor megadikke achtvolgingen. _O_
Dat vind ik ook. Het auto rijden maakt echt een mega verschil. Ik vond dat in Gta IV echt vreselijk slecht. Ja, als je daar met een slakkengangetje reed was het prima, maar als je wat snelheid maakte dan werd het sturen steeds kutter.

@Prof

Hoe meer geld je hebt, hoe meer je moet betalen. Ik had met Michael 98% gezet op Bawsaq aandelen (aangezien die toch niet van start zijn gegaan) en daardoor verlies ik niet meteen 5k als ik een keer dood ga.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 20 september 2013 @ 20:20:50 #72
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_131391704
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:20 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Vliegen is relatief simpel. De tijdslimiet voor de gouden medailles in de twee helikopter tests (vooral nummer twee) is wel lastig.
Ah oke, scores interesseren mij dan weer een pak minder. :P
pi_131391705
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:14 schreef Desunoto het volgende:
Van mij mag Social Club nu wel eens fatsoenlijk werken. Als ik voor een missie een foto moet maken (van een Vinewood beroemdheid of een dood dier bijv.) dan gaat de game 20 seconden op zwart met een laadscherm omdat 'ie bezig is de opgeslagen foto's te laden... waar die uiteindelijk een bericht voor geeft dat ze niet geladen kunnen worden.

Ondertussen wordt ik opgepeuzeld door een poema of gaat de beroemdheid ervandoor.

De enige manier om dit te vermijden is om de internetkabel los te trekken. :{
die app werkt ook voor geen meter, krijg steeds een error als ik wil inloggen.
Wie dit leest is hek.
pi_131391706
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 20:18 schreef Sonic_Boom het volgende:
Wat een game! Na een missie waarbij ik de politie moest afschudden op een waterscooter heb ik een auto gejat.

Even later belande ik op het spoor en stapte uit om op de goederen trein te springen. Ik heb zeker 10 min mee gereden en genoten van het uitzicht. Super!

Opeens rende er 2 elanden naast de trein en heb ik ze met mijn shotgun te rusten gelegd. Hehe.

Toen ben ik met een sniper willekeurig op autos gaan schieten en had al snel de politie achter me aan (nog steeds op de trein). Waarna ik in een tunnel er af sprong om zo van mn wanted level af te komen. Alleen werd ik door een poema? Aangevallen en gedood.

Wat een hachelijk avontuur! Wat een game!
Inderdaad. Dit soort avontuurtjes maken het spel. alles komt nog onverwacht en dat is baas.
pi_131391716
Wat ik wel fucking gaar vind in deze game....

Als je iemand helpt met portemonnee terug krijgen, krijg je altijd een fee zeg maar. Als je die persoon dan een kogel in zijn kop jaagt is het bedrag altijd beduidend kleiner dan wat er gestolen was :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')