abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:07:49 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_131374591
Welkom in het centrale Facebook topic!
Facebook wordt met de dag populairder en de klachten groeien ook. Hierom kan een verzameltopic met de meeste klachten wel handig zijn.

Regels
• Dit is géén slowchattopic
• Geen Facebook linkjes/privégegevens posten
• Als je een status van iemand wilt laten zien, typ het over of maak een printscreen waar je de naam weghaalt

Topicreeks
Inmiddels meer dan 50 topics vol klachten, ergernissen en lachwekkende statusupdates. Keep them coming! Hieronder een linkje naar de hele reeks.

Topicreeks: Mijn 10 Facebook ergenissen



game on
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 20 september 2013 @ 10:23:07 #2
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_131374839
quote:
Grappig en triest tegelijk....ze is tegen stereotyperen en gooit er aan het eind een stereotypering uit die zijn weerga niet kent.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_131375152
Als je wordt verkracht op je 13e, laat je het toch weghalen? :')
#TeamMiley
pi_131375283
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:35 schreef arachide. het volgende:
Als je wordt verkracht op je 13e, laat je het toch weghalen? :')
Dat is ook wel generaliserend :P

(Je houdt je mond erover en weet niet dat je zwanger bent bv)
compact en kleverig.
pi_131375510
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:40 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat is ook wel generaliserend :P

(Je houdt je mond erover en weet niet dat je zwanger bent bv)
Dan geef je het op voor adoptie. Iedere verstandige ouder laat zijn of haar dochter geen kind van een verkrachter houden op haar 13e. Je hele leven naar de klote.
#TeamMiley
pi_131376772
Ik werd gepest omdat ik gewoon lelijk was, zonder stoer verhaal erbij ;(
Tap tap tap
pi_131377221
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd gepest omdat ik gewoon lelijk was, zonder stoer verhaal erbij ;(
Heb je 'm al gedeeld?


;)
nee, jij dan!
  Spellchecker vrijdag 20 september 2013 @ 11:51:00 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_131377241
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd gepest omdat ik gewoon lelijk was, zonder stoer verhaal erbij ;(
:{
  vrijdag 20 september 2013 @ 11:58:02 #9
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131377416
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:50 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Heb je 'm al gedeeld?
[ afbeelding ]

;)
:D
pi_131377460
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:50 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Heb je 'm al gedeeld?
[ afbeelding ]

;)
:D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_131377511
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 10:23 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Grappig en triest tegelijk....ze is tegen stereotyperen en gooit er aan het eind een stereotypering uit die zijn weerga niet kent.
Ik ben vooral benieuwd hoe lelijk de troll in kwestie zelf is :P
pi_131377552
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd gepest omdat ik gewoon lelijk was, zonder stoer verhaal erbij ;(
Gepest worden op school is k**. Kan zo waanzinnig veel gevolgen hebben voor de toekomst van de persoon die gepest wordt.
  vrijdag 20 september 2013 @ 12:04:27 #13
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131377590
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:03 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Gepest worden op school is k**. Kan zo waanzinnig veel gevolgen hebben voor de toekomst van de persoon die gepest wordt.
Dat begrijpen wij ook wel maar die plaatjes op facebook maken het echt niet beter.
pi_131377669
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:04 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dat begrijpen wij ook wel maar die plaatjes op facebook maken het echt niet beter.
Dat is wel een feit idd. Scholen hebben ook betere anti-pest-programma's nodig, want 9/10 keer weten de leraren/begeleiders/whatever het niet eens.
pi_131377691
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:03 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Gepest worden op school is k**. Kan zo waanzinnig veel gevolgen hebben voor de toekomst van de persoon die gepest wordt.
Ik vond t altijd interessant bij het programma "gepest" op tv dat de "daders" er allemaal stuk voor stuk niets meer van wisten bij de confrontatie, terwijl het slachtoffer zich toch hele ernstige dingen herinnerde waarbij je toch vanuit gaat dat iedereen die zoiets gedaan zou hebben zich dat moet herinneren.
pi_131377891
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:50 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Heb je 'm al gedeeld?
[ afbeelding ]

;)
:D
Tap tap tap
pi_131377893
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:08 schreef Grayfoxhound het volgende:

[..]

Ik vond t altijd interessant bij het programma "gepest" op tv dat de "daders" er allemaal stuk voor stuk niets meer van wisten bij de confrontatie, terwijl het slachtoffer zich toch hele ernstige dingen herinnerde waarbij je toch vanuit gaat dat iedereen die zoiets gedaan zou hebben zich dat moet herinneren.
Dat is ook wel zo. Die daders zijn zich er totaal niet van bewust wat voor emotionele schade ze precies aanrichten in het hoofd van het slachtoffer.
pi_131377933
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:03 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Gepest worden op school is k**. Kan zo waanzinnig veel gevolgen hebben voor de toekomst van de persoon die gepest wordt.
Ik denk dat ik toen geen ene drol aan die plaatjes op FB had gehad hoor :D
Tap tap tap
pi_131377952
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik denk dat ik toen geen ene drol aan die plaatjes op FB had gehad hoor :D
Facebook bestond nog niet eens toen ik die shit voor m'n kiezen kreeg. Dus ik had er uberhaupt niets aan :') Gelukkig heelt de tijd alle veel wonden.
pi_131377954
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:17 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo. Die daders zijn zich er totaal niet van bewust wat voor emotionele schade ze precies aanrichten in het hoofd van het slachtoffer.
Ik probeerde weleens de aandacht van mezelf af te leiden en om zogenaamd stoer te doen maakte ik weleens kutopmerkingen over anderen. Dat weet ik nog heel goed ;(
Tap tap tap
  vrijdag 20 september 2013 @ 12:19:55 #21
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131377965
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:08 schreef Grayfoxhound het volgende:

[..]

Ik vond t altijd interessant bij het programma "gepest" op tv dat de "daders" er allemaal stuk voor stuk niets meer van wisten bij de confrontatie, terwijl het slachtoffer zich toch hele ernstige dingen herinnerde waarbij je toch vanuit gaat dat iedereen die zoiets gedaan zou hebben zich dat moet herinneren.
Ik concludeer dan: blijkbaar gebeurt pesten (deels) onbewust, iets afpakken en ermee wegrennen, plagen etc. wat iemand anders als pesten ervaart.

Dat iemand omringd wordt door pesters en echt ingesloten wordt moet je je als pester toch wel kunnen herinneren?
Of het was als pester niet interessant genoeg om te onthouden, maar gek is het wel dat pesters zich meestal niet bewust zijn van wat ze hebben gedaan.
pi_131377974
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:19 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Facebook bestond nog niet eens toen ik die shit voor m'n kiezen kreeg. Dus ik had er uberhaupt niets aan :') Gelukkig heelt de tijd alle veel wonden.
Nee, ik had destijds nog geeneens internet. Godzijdank, anders was het gezeik gewoon verder gegaan per sms/msn/Hyves :D
Tap tap tap
pi_131378040
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik probeerde weleens de aandacht van mezelf af te leiden en om zogenaamd stoer te doen maakte ik weleens kutopmerkingen over anderen. Dat weet ik nog heel goed ;(
Dat idd. Heb ook wel dingen gezegd tegen/gedaan bij anderen waar ik nu ook echt wel spijt van heb.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, ik had destijds nog geeneens internet. Godzijdank, anders was het gezeik gewoon verder gegaan per sms/msn/Hyves :D
Internet was in 'mijn tijd' sowieso nog niet echt heel erg populair. Sjiesj, wat ben ik oud :{
  vrijdag 20 september 2013 @ 12:54:07 #24
403253 Meke
after all this time? always.
pi_131378732
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:19 schreef Ceviche het volgende:

Dat iemand omringd wordt door pesters en echt ingesloten wordt moet je je als pester toch wel kunnen herinneren?
Of het was als pester niet interessant genoeg om te onthouden, maar gek is het wel dat pesters zich meestal niet bewust zijn van wat ze hebben gedaan.
Ja, ik blijf dat ook bizar vinden. In gepest ook dat ze een brandende sigaret in iemands gezicht duwen, dat ze iemand met fiets en al van de trap naar de fietsenkelder flikkerden :X En de pesters maar zeggen dat ze niets gedaan hebben...
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_131379028
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:54 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, ik blijf dat ook bizar vinden. In gepest ook dat ze een brandende sigaret in iemands gezicht duwen, dat ze iemand met fiets en al van de trap naar de fietsenkelder flikkerden :X En de pesters maar zeggen dat ze niets gedaan hebben...
Zo ben ik eens van een trap af geduwd omdat ik iemand 350 gulden schuldig was. Dat was in ieder geval wat ze zeiden :{ Eens in elkaar geslagen omdat ik tegen iemand op liep, terwijl die persoon dus tegen mij aan ramde. Ik kan me niet voorstellen dat je je niet beseft hoe achterlijk je op dat moment bezig bent, maar toch lijkt het tegendeel vaak bewezen daarin.
pi_131379291
Ik ben door Facebook inmiddels echt allergisch geworden voor het woord:"Knapperd" :')
pi_131379913
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2013 11:50 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Heb je 'm al gedeeld?
[ afbeelding ]

;)
Godverdomme :D :') _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131382824


en die vriend kan dit ook gewoon zien natuurlijk
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_131382990
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:10 schreef MrKikker het volgende:
[ afbeelding ]

en die vriend kan dit ook gewoon zien natuurlijk
Heel logisch om zo op FB naar elkaar te praten als je bij elkaar bent :')
pi_131383003
zal wel in de categorie "hopen dat hij dit ziet" vallen.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_131383236
Ik wil ook wel iemand die naar me luisterd. ;(
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131383271
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:10 schreef MrKikker het volgende:
[ afbeelding ]

en die vriend kan dit ook gewoon zien natuurlijk
AANDACHT!!!!!!!!
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_131383448
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:26 schreef DroogDok het volgende:

[..]

AANDACHT!!!!!!!!
Zoals jouw post, idem. :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_131384761
oud klasgenote van mij.
laatste 7 dagen zon 20 posts op facebook geflikkerd, alleen maar over haar honden, en 2 over haar fotohobby :'), ohja en nog een paar dat ze ziek zwak en misselijk is.

zal straks even paar plaatjes uppen :D
nerovetsrethca
pi_131384805
Wat ook zo irritant is, mensen die alleen maar klaagposts op facebook mikken :{
pi_131388323
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:22 schreef Freddeh het volgende:
Wat ook zo irritant is, mensen die alleen maar klaagposts op facebook mikken :{
Ja of van die verkapte "kijk mij eens sterk zijn" posts, dat vind ik nog wel het meest ergerlijke.
Dat iemand een keer plaatst: "Rotweek gehad, nu lekker relaxen" dat vind ik helemaal niet erg, Maar je hebt van die types die denken dat ze heel bijzonder zijn omdat ze wat mee hebben gemaakt en dus constant zwaarmoedige berichten plaatsen als:

"Vandaag weer een zware dag gehad, het is ook allemaal niet niks, maar ik geef niet op, mij krijgen ze niet klein..."
En dan reacties als: "Meis... je bent sterk, je komt er wel" "Wauw, je bent een kanjer" :') en dat dan elke dag weer opnieuw...
pi_131388334
Ik heb een aantal mensen in mijn nieuwsfeed op "niet weergeven in nieuwsfeed" gezet.

Mijn god, hoe is het toch mogelijk, mensen die 4 a 5 status updates PER FUCKING DAG posten!

:')


quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:40 schreef Groenevlinder het volgende:

[..]

Ja of van die verkapte "kijk mij eens sterk zijn" posts, dat vind ik nog wel het meest ergerlijke.
Dat iemand een keer plaatst: "Rotweek gehad, nu lekker relaxen" dat vind ik helemaal niet erg, Maar je hebt van die types die denken dat ze heel bijzonder zijn omdat ze wat mee hebben gemaakt en dus constant zwaarmoedige berichten plaatsen als:

"Vandaag weer een zware dag gehad, het is ook allemaal niet niks, maar ik geef niet op, mij krijgen ze niet klein..."
En dan reacties als: "Meis... je bent sterk, je komt er wel" "Wauw, je bent een kanjer" :')
Daar krijg je ook inderdaad echt het slingerschijt van!
pi_131388379
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:40 schreef Grayfoxhound het volgende:
Ik heb een aantal mensen in mijn nieuwsfeed op "niet weergeven in nieuwsfeed" gezet.

Mijn god, hoe is het toch mogelijk, mensen die 4 a 5 status updates PER FUCKING DAG posten!

:')

[..]

Daar krijg je ook inderdaad echt het slingerschijt van!
_O- ja irritant he!!
pi_131388397
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:41 schreef Groenevlinder het volgende:

[..]

_O- ja irritant he!!
En dan erachteraan "Dank je..." :') :') :')
pi_131388449
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:42 schreef Grayfoxhound het volgende:

[..]

En dan erachteraan "Dank je..." :') :') :')
Of dank julliewel allemaal... fijn dat jullie er allemaal voor me zijn. (alsof persoon in kwestie net een heel bijzonder concert heeft gegeven)
pi_131388453
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:40 schreef Grayfoxhound het volgende:
Ik heb een aantal mensen in mijn nieuwsfeed op "niet weergeven in nieuwsfeed" gezet.

Mijn god, hoe is het toch mogelijk, mensen die 4 a 5 status updates PER FUCKING DAG posten!

:')

[..]

Daar krijg je ook inderdaad echt het slingerschijt van!
Hebben ze dan niet toevallig hun twitter aan hun facebook gekoppeld? Veel mensen met twitter denken namelijk dat hun hersenscheten dusdanig interessant zijn dat hun Facebook-vrienden dat ook ab-so-luut niet mogen missen.
  vrijdag 20 september 2013 @ 18:46:36 #42
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131388489
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:45 schreef Groenevlinder het volgende:

[..]

Of dank julliewel allemaal... fijn dat jullie er allemaal voor me zijn. (alsof persoon in kwestie net een heel bijzonder concert heeft gegeven)
Sowieso, ik zeg alleen: 'sterkte' maar dat betekent echt niet 'ik ben er voor je'.
Als ik dat bedoel dan zeg ik dat wel.
pi_131388717
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:45 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Hebben ze dan niet toevallig hun twitter aan hun facebook gekoppeld? Veel mensen met twitter denken namelijk dat hun hersenscheten dusdanig interessant zijn dat hun Facebook-vrienden dat ook ab-so-luut niet mogen missen.
Oh, dat zou ook best eens kunnen, ik doe niks met twitter. Over het algemeen delen ze domme fotos met oh zo wijze gezegden en filmpjes die niemand een flikker boeit of foto's van bekende mensen met commentaar erop alsof het beste vrienden zijn...
  Spellchecker vrijdag 20 september 2013 @ 18:57:14 #44
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_131396149
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:57 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]

^O^
:D
pi_131398771

:').
pi_131404640
ik heb een iemand die vroeger kanker heeft gehad heel erg naar en allemaal , maar ondertussen maakt ze er een gewoonte van haar halve medische dossier online te gooien , en ja ik vind het erg sneu als je kwakkelt met je gezondheid, en heus ik leef mee maar op gegeven moment word je met het medische dossier om de oren geslagen, inclusief foto's van haar galsteen en alles en ja ik wel best zeggen goh sterkte maar er lijkt bij haar geen einde aan te komen en ik geloof dat ze facebook verwart met laten we even al mijn medische kwalen erop gooien.

Ik snap het best hoor als je ziek bent even je omgeving goh ik heb even een mindere periode want dit is er aan de hand , maar om nou elk bezoek bij de dokter of elke uitslag uitgebreid op facebook te zeggen zou ik zelf zoiets hebben van het is nogal prive. En je word er ook niet leuker voor je omgeving als je het weer eens uitgebreid over alles gaat hebben wat je lichamelijk mankeert.
pi_131405621
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 01:45 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb een iemand die vroeger kanker heeft gehad heel erg naar en allemaal , maar ondertussen maakt ze er een gewoonte van haar halve medische dossier online te gooien , en ja ik vind het erg sneu als je kwakkelt met je gezondheid, en heus ik leef mee maar op gegeven moment word je met het medische dossier om de oren geslagen, inclusief foto's van haar galsteen en alles en ja ik wel best zeggen goh sterkte maar er lijkt bij haar geen einde aan te komen en ik geloof dat ze facebook verwart met laten we even al mijn medische kwalen erop gooien.

Ik snap het best hoor als je ziek bent even je omgeving goh ik heb even een mindere periode want dit is er aan de hand , maar om nou elk bezoek bij de dokter of elke uitslag uitgebreid op facebook te zeggen zou ik zelf zoiets hebben van het is nogal prive. En je word er ook niet leuker voor je omgeving als je het weer eens uitgebreid over alles gaat hebben wat je lichamelijk mankeert.
Ah, zoiets heb ik ook meegemaakt. Alleen kan ik moeilijk sympathie tonen voor iemand die de strepen zelf al heeft gezet.
pi_131405670
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 01:45 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb een iemand die vroeger kanker heeft gehad heel erg naar en allemaal , maar ondertussen maakt ze er een gewoonte van haar halve medische dossier online te gooien , en ja ik vind het erg sneu als je kwakkelt met je gezondheid, en heus ik leef mee maar op gegeven moment word je met het medische dossier om de oren geslagen, inclusief foto's van haar galsteen en alles en ja ik wel best zeggen goh sterkte maar er lijkt bij haar geen einde aan te komen en ik geloof dat ze facebook verwart met laten we even al mijn medische kwalen erop gooien.

Ik snap het best hoor als je ziek bent even je omgeving goh ik heb even een mindere periode want dit is er aan de hand , maar om nou elk bezoek bij de dokter of elke uitslag uitgebreid op facebook te zeggen zou ik zelf zoiets hebben van het is nogal prive. En je word er ook niet leuker voor je omgeving als je het weer eens uitgebreid over alles gaat hebben wat je lichamelijk mankeert.
Wow, een zin van een alinea lang...
Amen.
pi_131408384
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 september 2013 08:34 schreef Jivis het volgende:

[..]

Wow, een zin van een alinea lang...
3 zinnen in 2 alinea's. Die eerste haha, wow. :')
pi_131412856
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 september 2013 08:34 schreef Jivis het volgende:

[..]

Wow, een zin van een alinea lang...
Soort Gerard Reve zonder het talent
  roze zaterdag 21 september 2013 @ 15:31:44 #53
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131413055
Is er nog steeds geen nieuwe Karin?
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 21 september 2013 @ 15:36:44 #54
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131413155
Ik heb nog wel iemand op FB die alleen maar klaagt over de mensen om haar heen, hoe kut het begeleid wonen is etc.

Ze komt hier ook wel eens langs en klaagt dan een weekend alleen maar :')! Komt ze speciaal vanuit Brabant naar Drenthe om een weekend lang tegen ons te klagen. Wat dan vooral gaat over het begeleid wonen en het feit dat iedereen haar uitkotst (waar ze zelf heel veel aan kan doen)
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 21 september 2013 @ 15:36:52 #55
22592 crew  Ole
pi_131413159
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 01:45 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb een iemand die vroeger kanker heeft gehad heel erg naar en allemaal , maar ondertussen maakt ze er een gewoonte van haar halve medische dossier online te gooien , en ja ik vind het erg sneu als je kwakkelt met je gezondheid, en heus ik leef mee maar op gegeven moment word je met het medische dossier om de oren geslagen, inclusief foto's van haar galsteen en alles en ja ik wel best zeggen goh sterkte maar er lijkt bij haar geen einde aan te komen en ik geloof dat ze facebook verwart met laten we even al mijn medische kwalen erop gooien.

Ik snap het best hoor als je ziek bent even je omgeving goh ik heb even een mindere periode want dit is er aan de hand , maar om nou elk bezoek bij de dokter of elke uitslag uitgebreid op facebook te zeggen zou ik zelf zoiets hebben van het is nogal prive. En je word er ook niet leuker voor je omgeving als je het weer eens uitgebreid over alles gaat hebben wat je lichamelijk mankeert.
Daar zijn juist lotgenotenforums voor. Ideaal imo
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_131413406
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:36 schreef Ole het volgende:

[..]

Daar zijn juist lotgenotenforums euthanasiespuitjes voor. Ideaal imo
fixed

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2013 15:47:52 ]
pi_131413665
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 01:45 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb een iemand die vroeger kanker heeft gehad heel erg naar en allemaal , maar ondertussen maakt ze er een gewoonte van haar halve medische dossier online te gooien , en ja ik vind het erg sneu als je kwakkelt met je gezondheid, en heus ik leef mee maar op gegeven moment word je met het medische dossier om de oren geslagen, inclusief foto's van haar galsteen en alles en ja ik wel best zeggen goh sterkte maar er lijkt bij haar geen einde aan te komen en ik geloof dat ze facebook verwart met laten we even al mijn medische kwalen erop gooien.

Ik snap het best hoor als je ziek bent even je omgeving goh ik heb even een mindere periode want dit is er aan de hand , maar om nou elk bezoek bij de dokter of elke uitslag uitgebreid op facebook te zeggen zou ik zelf zoiets hebben van het is nogal prive. En je word er ook niet leuker voor je omgeving als je het weer eens uitgebreid over alles gaat hebben wat je lichamelijk mankeert.
Heel herkenbaar...
Heb ook iemand in mijn profiel en zij is ook ziek en alles staat online, hele dagboek verhalen.
Inclusief zieke foto's, foto's in bed, foto's in het ziekenhuis, foto's van een infuus enz enz, het gaat echt wel ver.
Inderdaad heel erg zoiets maar ik vind dat niet thuishoren op Facebook, dat is inderdaad meer voor een lotgenoten forum of dat bespreek je privé met familie/vrienden.
(daarnaast snap ik niet dat je uberhaubt op de foto wil als je je zo ziek voelt, dat is wel het laatste waar ik dan aan zou denken)

Hetzelfde geld trouwens voor gescheiden vrouwen of wat voor probleem dan ook, echt als je dan inderdaad zo graag je ei kwijt wil doe dat dan tegen vriendinnen privé of op een gesloten forum.
Ik bedoel... iedereen kan meelezen, ik snap dat gewoon echt niet.
pi_131417487
Ik ken iemand die de laatste foto van haar en haar vader als omslagfoto heeft. Van zijn sterfbed. Vraag je dan om aandacht of wat? Hou dat soort dingen voor jezelf.
#TeamMiley
  Moderator zaterdag 21 september 2013 @ 19:00:33 #59
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_131418065
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:43 schreef arachide. het volgende:
Ik ken iemand die de laatste foto van haar en haar vader als omslagfoto heeft. Van zijn sterfbed. Vraag je dan om aandacht of wat? Hou dat soort dingen voor jezelf.
Jaloers op een dooie pa?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_131418137
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:43 schreef arachide. het volgende:
Hou dat soort dingen voor jezelf.
Laat iemand dat lekker voor zichzelf bepalen.
ze zijn fucking nice.
  Moderator zaterdag 21 september 2013 @ 19:05:05 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_131418221
wie heeft besloten wat wel en niet op facebook kan??

vond dit topic wel grappig met al die vage plaatjes en dat gebedel om likes enzo maar klagen omdat iemand met kanker je/dr facebookvrinden iets teveel lastig valt met dr gezondheidsproblemen vind ik wat kil eerlijk gezegd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_131418274
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:02 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Laat iemand dat lekker voor zichzelf bepalen.
Niet helemaal mee eens. Je confronteert iedereen in je lijst me een foto van je stervende vader. Wat je bedoeling er ook van is, je belast anderen ermee. Dat is een keuze die iedereen voor zichzelf maakt, maar je moet wel bedenken wat de consequenties zijn.
pi_131418306
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:06 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Je confronteert iedereen in je lijst me een foto van je stervende vader. Wat je bedoeling er ook van is, je belast anderen ermee. Dat is een keuze die iedereen voor zichzelf maakt, maar je moet wel bedenken wat de consequenties zijn.
Als je ergens aanstoot aan neemt dan haal je zo iemand maar uit je lijst. Je kiest er namelijk zelf voor om iemand (en alles wat diegene plaatst) te volgen. Niemand heeft je gedwongen.
ze zijn fucking nice.
pi_131418424
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:07 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Als je ergens aanstoot aan neemt dan haal je zo iemand maar uit je lijst. Je kiest er namelijk zelf voor om iemand (en alles wat diegene plaatst) te volgen. Niemand heeft je gedwongen.
Dat is wel erg makkelijk en ook een drogreden. Ik redeneerde hier vanuit degene die het plaatst, niet degene die het ziet.
  zaterdag 21 september 2013 @ 19:12:26 #65
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_131418468
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:07 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Als je ergens aanstoot aan neemt dan haal je zo iemand maar uit je lijst. Je kiest er namelijk zelf voor om iemand (en alles wat diegene plaatst) te volgen. Niemand heeft je gedwongen.
Inderdaad!
pi_131418525
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:11 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dat is wel erg makkelijk en ook een drogreden. Ik redeneerde hier vanuit degene die het plaatst, niet degene die het ziet.
Zolang hetgene dat men plaatst binnen de policy valt is het niet aan jou te bepalen (voor een ander) wat wel of niet 'done' is om te posten. Jij denkt daar op een bepaalde manier over, gun anderen de ruimte om dat ook voor zichzelf te kunnen bepalen.

Ja, het is aan jou om jezelf er aan te ergeren, maar vervolgens verwachten dat mensen hun postgedrag aan moeten passen omdat het jou persoonlijk niet bevalt vind ik nogal arrogant. Het kost veel minder moeite om zo iemand even uit je lijst te verwijderen.

Helemaal als het gaat om dingen als rouwverwerking, iedereen gaat daar op zijn of haar eigen manier mee om en ik vind het erg lomp om maar te roepen dat dat soort mensen alleen maar op aandacht uit zijn.
ze zijn fucking nice.
pi_131418705
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Zolang hetgene dat men plaatst binnen de policy valt is het niet aan jou te bepalen wat wel of niet 'done' is om te posten. Ja, het is aan jou om jezelf er aan te ergeren, maar vervolgens verwachten dat mensen hun postgedrag aan moeten passen omdat het jou persoonlijk niet bevalt vind ik nogal arrogant. Het kost veel minder moeite om zo iemand even uit je lijst te verwijderen.

Helemaal als het gaat om dingen als rouwverwerking, iedereen gaat daar op zijn of haar eigen manier mee om en ik vind het erg lomp om maar te roepen dat dat soort mensen alleen maar op aandacht uit zijn.
Uhh ik heb nergens gezegd dat het mensen alleen om aandacht gaat, dus ik weet niet hoe je daar bij komt.

Nogmaals, je belast anderen met jouw persoonlijk leed zonder dat zij daarom vragen. Daar is in beperkte mate niks mis mee, maar je kan te ver gaan. Zoals een foto van je stervende vader. Dan kun je wel zeggen, als je op facebook bevriend bent ga je daar automatisch mee akkoord maar dat vind ik een vreemd argument. Je gaat niet iemand verwijderen omdat ie één keer iets onwelgevalligs post.

Daarnaast vind ik het ook gigantische privacyschending van die vader en volgens mij heeft Facebook juist daar best een duidelijke policy over.
pi_131418792
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:20 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Nogmaals, je belast anderen met jouw persoonlijk leed zonder dat zij daarom vragen
Nogmaals, dat is jouw persoonlijke mening. Een ander heeft daar wellicht minder moeite mee... als iemand zich beter voelt door het plaatsen van zo'n foto, wie zijn jij en ik dan om te zeggen of zoiets wel of niet kan? Nee, ik vind het erg egoistisch om zoiets te roepen. Jij beredeneert namelijk vanuit je jezelf, ik vanuit degene die die foto post.

quote:
Daarnaast vind ik het ook gigantische privacyschending van die vader en volgens mij heeft Facebook juist daar best een duidelijke policy over.
Nou, laat maar eens zien dan waar in de facebook policy beschreven staat dat je geen foto's mag plaatsen van overleden familieleden.
ze zijn fucking nice.
pi_131418834
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:43 schreef arachide. het volgende:
Ik ken iemand die de laatste foto van haar en haar vader als omslagfoto heeft. Van zijn sterfbed. Vraag je dan om aandacht of wat? Hou dat soort dingen voor jezelf.
De vraag is natuurlijk of 'ie al dood was, of dat hij nog bezig was met dood te gaan.
Ja doei.
pi_131419035
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:23 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Nogmaals, dat is jouw persoonlijke mening. Een ander heeft daar wellicht minder moeite mee... als iemand zich beter voelt door het plaatsen van zo'n foto, wie zijn jij en ik dan om te zeggen of zoiets wel of niet kan? Nee, ik vind het erg egoistisch om zoiets te roepen. Jij beredeneert namelijk vanuit je jezelf, ik vanuit degene die die foto post.

[..]

Nou, laat maar eens zien dan waar in de facebook policy beschreven staat dat je geen foto's mag plaatsen van overleden familieleden.
Ik beredeneer niet vanuit mijzelf en jij beredeneert niet vanuit iemand die de foto post. Jij zegt dat je zo iemand maar moet verwijderen. Dat is te makkelijk. Vertel me eens wat er zo egoïstisch is aan wat ik schrijf. In feite neem ik het hier vooral op voor de privacy van die vader (Ik neem aan dat er geen gesprek is geweest in de trant van, pa, vind je het goed als ik een foto van je bijna-lijk en plein public op Facebook gooi).

En ja, dat is mijn mening. Maar dit is een discussieforum, vriend :')

Omdat jij het bent ben ik dan toch maar even de policy ingedoken en daar staat duidelijk:
quote:
5. Protecting Other People's Rights

We respect other people's rights, and expect you to do the same.
1 You will not post content or take any action on Facebook that infringes or violates someone else's rights or otherwise violates the law.
Iemand op zijn sterfbed fotograferen en op Facebook gooien in een schending van iemands privacyrechten. Wederom mijn mening, maar ik mag toch hopen dat mensen het daar wel mee eens zijn.
  zaterdag 21 september 2013 @ 19:41:07 #71
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_131419315
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
:').
_O-
pi_131421995
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:31 schreef Thomas B. het volgende:

[..]


[..]

Wederom mijn mening, maar ik mag toch hopen dat mensen het daar wel mee eens zijn.
Juist. Jouw mening. En dat laatste is wederom een aanname van je. Met deze post bewijs je mijn punt ^O^

Ik blijf erbij dat het niet aan jou is om te bepalen wat wel of niet gepast is om te plaatsen voor een ander. Wat meer inlevingsvermogen en verdraagzaamheid zou hier op z'n plaats zijn.
ze zijn fucking nice.
pi_131422206
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 20:56 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Juist. Jouw mening. En dan laatste is wederom een aanname van je. Met deze post bewijs je mijn punt ^O^

Ik blijf erbij dat het niet aan jou is om te bepalen wat wel of niet gepast is om te plaatsen voor een ander. Wat meer inlevingsvermogen en verdraagzaamheid zou hier op z'n plaats zijn.
"Jouw mening" is zo'n ongelofelijk kutargument. Natuurlijk is het mijn mening. En ben ik in geen enkele positie om iemand te dwingen. Het is niet eens een argument. Alleen een manier om er niet over verder te hoeven discussiëren. Dat is een zwaktebod. Geef nou maar eens goede argumenten waarom je het er niet mee eens bent. "Iedereen mag toch voor zichzelf bepalen". Ja boeiend... dat staat helemaal niet ter discussie. We hebben het hier over waarom iemand in vredesnaam een foto van z'n stervende vader moet posten. Zou jij het doen? Zo niet, waarom niet?

Daarnaast staan er nog twee vragen open: Waarom ben ik egoistisch? En waarom zou dat laatste een aanname zijn? Jij vindt foto's posten van iemand op zijn sterfbed geen schending van privacy? Ik heb er niet voor niks de policy clausule bijgezet.

Oftewel, je gaat niet in op het punt dat ik probeer te maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2013 21:12:27 ]
  zaterdag 21 september 2013 @ 22:33:48 #74
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_131426303
Zag dit net staan op de pagina van een jarige Facebookvriendin: "gevelisiteert". :{
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_131430693
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:06 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Je confronteert iedereen in je lijst me een foto van je stervende vader. Wat je bedoeling er ook van is, je belast anderen ermee. Dat is een keuze die iedereen voor zichzelf maakt, maar je moet wel bedenken wat de consequenties zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:11 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dat is wel erg makkelijk en ook een drogreden. Ik redeneerde hier vanuit degene die het plaatst, niet degene die het ziet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:20 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Uhh ik heb nergens gezegd dat het mensen alleen om aandacht gaat, dus ik weet niet hoe je daar bij komt.

Nogmaals, je belast anderen met jouw persoonlijk leed zonder dat zij daarom vragen. Daar is in beperkte mate niks mis mee, maar je kan te ver gaan. Zoals een foto van je stervende vader. Dan kun je wel zeggen, als je op facebook bevriend bent ga je daar automatisch mee akkoord maar dat vind ik een vreemd argument. Je gaat niet iemand verwijderen omdat ie één keer iets onwelgevalligs post.

Daarnaast vind ik het ook gigantische privacyschending van die vader en volgens mij heeft Facebook juist daar best een duidelijke policy over.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:31 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik beredeneer niet vanuit mijzelf en jij beredeneert niet vanuit iemand die de foto post. Jij zegt dat je zo iemand maar moet verwijderen. Dat is te makkelijk. Vertel me eens wat er zo egoïstisch is aan wat ik schrijf. In feite neem ik het hier vooral op voor de privacy van die vader (Ik neem aan dat er geen gesprek is geweest in de trant van, pa, vind je het goed als ik een foto van je bijna-lijk en plein public op Facebook gooi).

En ja, dat is mijn mening. Maar dit is een discussieforum, vriend :')

Omdat jij het bent ben ik dan toch maar even de policy ingedoken en daar staat duidelijk:

[..]

Iemand op zijn sterfbed fotograferen en op Facebook gooien in een schending van iemands privacyrechten. Wederom mijn mening, maar ik mag toch hopen dat mensen het daar wel mee eens zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 21:02 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

"Jouw mening" is zo'n ongelofelijk kutargument. Natuurlijk is het mijn mening. En ben ik in geen enkele positie om iemand te dwingen. Het is niet eens een argument. Alleen een manier om er niet over verder te hoeven discussiëren. Dat is een zwaktebod. Geef nou maar eens goede argumenten waarom je het er niet mee eens bent. "Iedereen mag toch voor zichzelf bepalen". Ja boeiend... dat staat helemaal niet ter discussie. We hebben het hier over waarom iemand in vredesnaam een foto van z'n stervende vader moet posten. Zou jij het doen? Zo niet, waarom niet?

Daarnaast staan er nog twee vragen open: Waarom ben ik egoistisch? En waarom zou dat laatste een aanname zijn? Jij vindt foto's posten van iemand op zijn sterfbed geen schending van privacy? Ik heb er niet voor niks de policy clausule bijgezet.

Oftewel, je gaat niet in op het punt dat ik probeer te maken.
Juist. Ik ben het helemaal met je eens. Het is niet eens zozeer een mening maar een feitelijke schending van die vader z'n privacy, en daarnaast een trieste vorm van aandachttrekkerij want ik weet vrijwel zeker dat die persoon die het post zijn/haar Facebook wel zit te checken op likes en reacties op de desbetreffende foto.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:07 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Als je ergens aanstoot aan neemt dan haal je zo iemand maar uit je lijst. Je kiest er namelijk zelf voor om iemand (en alles wat diegene plaatst) te volgen. Niemand heeft je gedwongen.
Ik heb dat soort foto's vaker voorbij zien komen en dat is best een walgelijke manier van aandachtstrekken. Het simpele argument "jij kiest zelf ervoor om alles van die persoon te volgen" is zo'n kutargument inderdaad, als je iemand in je lijst hebt die gewoon normale dingen post en dan ineens onverwacht zo'n foto, dan zou ik dus in principe daar geen aanstoot tegen mogen nemen want "tja ik heb die persoon immers toegevoegd/geaccepteerd"
pi_131430789
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog wel iemand op FB die alleen maar klaagt over de mensen om haar heen, hoe kut het begeleid wonen is etc.
[ afbeelding ]
Ze komt hier ook wel eens langs en klaagt dan een weekend alleen maar :')! Komt ze speciaal vanuit Brabant naar Drenthe om een weekend lang tegen ons te klagen. Wat dan vooral gaat over het begeleid wonen en het feit dat iedereen haar uitkotst (waar ze zelf heel veel aan kan doen)
"spygische", hahaha.
pi_131440248
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:31 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik beredeneer niet vanuit mijzelf en jij beredeneert niet vanuit iemand die de foto post. Jij zegt dat je zo iemand maar moet verwijderen. Dat is te makkelijk. Vertel me eens wat er zo egoïstisch is aan wat ik schrijf. In feite neem ik het hier vooral op voor de privacy van die vader (Ik neem aan dat er geen gesprek is geweest in de trant van, pa, vind je het goed als ik een foto van je bijna-lijk en plein public op Facebook gooi).

En ja, dat is mijn mening. Maar dit is een discussieforum, vriend :')

Omdat jij het bent ben ik dan toch maar even de policy ingedoken en daar staat duidelijk:

[..]

Iemand op zijn sterfbed fotograferen en op Facebook gooien in een schending van iemands privacyrechten. Wederom mijn mening, maar ik mag toch hopen dat mensen het daar wel mee eens zijn.
Helemaal met jou eens Thomas!
  zondag 22 september 2013 @ 21:18:08 #78
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_131457871
Meer mensen lid van Jochem Myjer ( _O_ ) zijn fanpage?

Vandaag plaatste hij een foto met zijn zoontje en meteen stromen de reacties van huisvrouwen binnen.

'Wat een lekker ventje!'
'Wat een prachtige spruit!'
'Wat een lief snoetje heeft jouw mooie mannetje!'

:r :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 22 september 2013 @ 21:33:09 #79
403253 Meke
after all this time? always.
pi_131458793
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2013 21:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Meer mensen lid van Jochem Myjer ( _O_ ) zijn fanpage?

Vandaag plaatste hij een foto met zijn zoontje en meteen stromen de reacties van huisvrouwen binnen.

'Wat een lekker ventje!'
'Wat een prachtige spruit!'
'Wat een lief snoetje heeft jouw mooie mannetje!'

:r :')
#ikkeurhetnietgoed
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 22 september 2013 @ 21:35:54 #80
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_131458953
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2013 21:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Meer mensen lid van Jochem Myjer ( _O_ ) zijn fanpage?

Vandaag plaatste hij een foto met zijn zoontje en meteen stromen de reacties van huisvrouwen binnen.

'Wat een lekker ventje!'
'Wat een prachtige spruit!'
'Wat een lief snoetje heeft jouw mooie mannetje!'

:r :')
irritatiefactortje :')
Ok stelletje hokboeren
pi_131473910
quote:
quote:
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
nee, jij dan!
  maandag 23 september 2013 @ 11:57:16 #82
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_131473970
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2013 21:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Meer mensen lid van Jochem Myjer ( _O_ ) zijn fanpage?

Vandaag plaatste hij een foto met zijn zoontje en meteen stromen de reacties van huisvrouwen binnen.

'Wat een lekker ventje!'
'Wat een prachtige spruit!'
'Wat een lief snoetje heeft jouw mooie mannetje!'

:r :')
Lekker ventje? ik vind dat echt zo een pedo uitspraak :r. Een stuk taart is lekker maar toch geen klein kind...
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_131474591
quote:
Ontbijten..dan naar de Eijffeltoren..
EI of IJ altijd lastig, dan maar alletwee.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 23 september 2013 @ 17:01:42 #84
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_131484471
Het gaat niet zo best met Cornelia ;(

quote:
dat is mijn broer hans jongeneel en is met irma getrouwt en woon nu in culemburg ik ben op zoek naar mij broer ik ben zwaar ziek
quote:
ik ben zijn zus ik ben op zoek naar je
Wie zoekt ze nou ?
Ik ben inmiddels overleden
  Spellchecker maandag 23 september 2013 @ 18:45:30 #85
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_131487356
quote:
9s.gif Op maandag 23 september 2013 17:01 schreef Enchanter het volgende:
Het gaat niet zo best met Cornelia ;(

[..]

[..]

Wie zoekt ze nou ?
Dit is eigenlijk té triest...
  maandag 23 september 2013 @ 19:38:06 #86
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_131489117
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:45 schreef maily het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk té triest...
Dat is het ook , alleen ze heeft met niemand meer contact.
Niet met haar broer , niet met haar dochters, vraag me af hoe dat komt :{
Ik ben inmiddels overleden
pi_131490264

Ze is 13, maar toch ;(
pi_131502901


:') je mannetje....
  dinsdag 24 september 2013 @ 06:52:31 #89
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_131502937
Ajax :') :D _O-
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_131503171
Ik heb nu een tijdje iemand op facebook die de hele dag allemaal vage conspiracy shit aan het spammen is:




"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_131503536
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 06:33 schreef sunmoonstar het volgende:
[ afbeelding ]

:') je mannetje....
Dat moet natuurlijk weer op zo'n manier dat iedereen het kan lezen. "Zie ons gelukkig zijn"!
Kan dit niet privé? :')
  Spellchecker dinsdag 24 september 2013 @ 08:32:08 #92
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_131503567
Ik heb er 2 die tenenkrommend irritant zijn op Facebook.
Net lees ik een status van iemand; het is nu heel erg!!!!
11 reacties waarvan de meid in kwestie op alle " wat is er meid " vragen reageert; het is nu een grote wolk....... |:(
wtf bedoel je dan???!!!!

En ik heb een kersverse moeder die elke scheet van het kind op Facebook moet delen.
En daarvoor dan ook 100x naar de kinderarts gaat.
chaos, panic, disaster, i think my work is done!
pi_131505788


Dit wil ik helemaal niet weten. -O-
pi_131506770
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:03 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Gepest worden op school is k**. Kan zo waanzinnig veel gevolgen hebben voor de toekomst van de persoon die gepest wordt.
Kan inderdaad ja. Maar gaat er vooral om hoe je er zelf mee omgaat. Als je er jankerig en verzuurd mee omgaat. Als jezelf als slachtoffer blijft zien, dan kun je lang last ervaren van de gevolgen ja. Ben zelf ooit ook gepest, way back, heb er nagenoeg geen last van nu. :D
The waves you made will always be
  Spellchecker dinsdag 24 september 2013 @ 12:41:47 #96
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_131509472
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:31 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]

Dit wil ik helemaal niet weten. -O-
Of je haar wil feliciteren met haar jarig kind .... ;)
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:44:13 #97
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131509522
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:08 schreef Airenu het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is 13, maar toch ;(
De Upstairs, in die kelder?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131509696
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:41 schreef maily het volgende:

[..]

Of je haar wil feliciteren met haar jarig kind .... ;)
Dan had ze beter een facebook voor dat stuk stront kunnen maken. :')
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:53:51 #99
353354 Vleermuisspin
met z'n hipsterbril
pi_131509726
WAT EEN DIEPGANG INEENS IN DIT TOPIC
pi_131512767
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:44 schreef donroyco het volgende:

[..]

De Upstairs, in die kelder?
:')

Bonuskaart of Airmiles?
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:20:07 #101
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131514616
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog wel iemand op FB die alleen maar klaagt over de mensen om haar heen, hoe kut het begeleid wonen is etc.
[ afbeelding ]
Ze komt hier ook wel eens langs en klaagt dan een weekend alleen maar :')! Komt ze speciaal vanuit Brabant naar Drenthe om een weekend lang tegen ons te klagen. Wat dan vooral gaat over het begeleid wonen en het feit dat iedereen haar uitkotst (waar ze zelf heel veel aan kan doen)
Ik dacht heel even dat dit een post van een bekende van me ging opleveren. Beangstigend veel overeenkomsten. Alleen heeft zij geen geld om van Brabant naar Drenthe te reizen.
pi_131515126
Die weggeefgroepen zijn echt hilarisch. Hele discussies over het ophalen van twee gratis kopjes bijvoorbeeld. :')




pi_131515183
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:24 schreef PollosHermanos het volgende:

[..]

:')

Bonuskaart of Airmiles?
http://www.coffeeshopupstairs.nl/core.htm

Dacht even dat je user icon het upstairs logo was :')
pi_131518039
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:33 schreef Crientj het volgende:
Die weggeefgroepen zijn echt hilarisch. Hele discussies over het ophalen van twee gratis kopjes bijvoorbeeld. :')
Ik zou zo een hele avond weg kunnen internetten door op zo'n groep te kijken.
Wat een armoe bij elkaar.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_131520545
ik beheer zelf zo;n weggeefgroep maar daar reageert dus he-le-maal niemand :o ik denk dat ik de enige pauper in Fryslân ben :P

https://www.facebook.com/groups/197549967021678/
pi_131521869
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
ik beheer zelf zo;n weggeefgroep maar daar reageert dus he-le-maal niemand :o ik denk dat ik de enige pauper in Fryslân ben :P

https://www.facebook.com/groups/197549967021678/
Zie je verkeerd, paupers genoeg daar in Friesland, maar niemand heeft iets fatsoenlijks weg te geven :7
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_131523520


Geschut... :N
pi_131523913
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:28 schreef sunmoonstar het volgende:
[ afbeelding ]

Geschut... :N
En dat terwijl uitschakelt wel gewoon goed was :')

Zal wel gegokt hebben :')
pi_131524620
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

En dat terwijl uitschakelt wel gewoon goed was :')

Zal wel gegokt hebben :')
Waarschijnlijk zat er eerst nog een 'd' bij uitgeschakelt en dacht ze ineens, net voordat ze het postte, ''wacht ff, dat moet een 't' zijn!" en toen heel trots het plaatje gepost.

Waar ik ook wel moe van wordt is de spreuk "Travel is the only thing that you buy, that makes you richer"

Vooral als het vaak door mensen wordt gepost die eigenlijk niet zo heel veel reizen :')
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_131524747
Iemand is haar hond kwijt en opa/vader (ik ken de man niet, een van mijn vrienden deelde zijn post) schrijft:

quote:
1500 voor wie hem terug berg ti's 06xxxxxxxxxx
quote:
hebe ze wei een <3kijk zij is hem kwijt haar Chanel 1500 voor wie hem terug berg telf 06xxxxxx
en bij een andere foto van 2 jonge kinderen
quote:
mij meisje en mij klem zoon wat wel je nog meer
andere foto
quote:
mij klemzoon 1 jaar
pi_131524773
Overigens heet de hond geen Chanel maar is het een andere tokkie naam.
pi_131526564
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:57 schreef amaranta het volgende:
Iemand is haar hond kwijt en opa/vader (ik ken de man niet, een van mijn vrienden deelde zijn post) schrijft:

[..]

[..]

en bij een andere foto van 2 jonge kinderen

[..]

andere foto

[..]

wtf is een klemzoon? :')
pi_131528731
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

wtf is een klemzoon? :')
een zoon wiens hoofd klem zit in het kattenluikje waardoor de chihuahua ontsnapt is?
pi_131529311
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

een zoon wiens hoofd klem zit in het kattenluikje waardoor de chihuahua ontsnapt is?
Een klein jongetje op een loopkar.
Misschien leert hij hem wielklemmen verwijderen¿¿
pi_131529337
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

wtf is een klemzoon? :')
Maar hij bedoelt zijn kleinzoon.
pi_131529399
Die ABN AMRO pagina, om maar iets te noemen, is ook geniaal. Vooral in de periode tussen de 19e en de 24e van de maand, als zaken als zorgtoeslag, uwv etc weer binnenkomen
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_131529805
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:27 schreef kalinhos het volgende:
Die ABN AMRO pagina, om maar iets te noemen, is ook geniaal. Vooral in de periode tussen de 19e en de 24e van de maand, als zaken als zorgtoeslag, uwv etc weer binnenkomen
Post eens wat. :)
  Spellchecker dinsdag 24 september 2013 @ 21:36:12 #118
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_131529908
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:27 schreef kalinhos het volgende:
Die ABN AMRO pagina, om maar iets te noemen, is ook geniaal. Vooral in de periode tussen de 19e en de 24e van de maand, als zaken als zorgtoeslag, uwv etc weer binnenkomen
Ja maak onze avond eens goed :D
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:37:45 #119
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131529997
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:36 schreef maily het volgende:

[..]

Ja maak onze avond eens goed :D
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131530169
ABN :') De ironie :')
Tap tap tap
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:42:30 #121
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131530277
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:37 schreef donroyco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat bericht raakt echt kant noch wal :')
pi_131530975
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:37 schreef donroyco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die Suzanne kan ook geen Nederlands. Of bedoelt ze werkelijk dat Henrieke maar moet gaan vermoeden dat er iets mis is gegaan? En 'ik advies je'...zucht.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:53:19 #123
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131531097
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:51 schreef exile79 het volgende:

[..]

Die Suzanne kan ook geen Nederlands. Of bedoelt ze werkelijk dat Henrieke maar moet gaan vermoeden dat er iets mis is gegaan? En 'ik advies je'...zucht.
Dat 'ik advies je' had ik niet eens gezien :D
  Spellchecker dinsdag 24 september 2013 @ 21:53:53 #124
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_131531123
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:51 schreef exile79 het volgende:

[..]

Die Suzanne kan ook geen Nederlands. Of bedoelt ze werkelijk dat Henrieke maar moet gaan vermoeden dat er iets mis is gegaan? En 'ik advies je'...zucht.
Suzanne is een computer denk ik....
pi_131532411
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:53 schreef maily het volgende:

[..]

Suzanne is een computer denk ik....
minder denken dan
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:28:08 #126
403253 Meke
after all this time? always.
pi_131533435
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:53 schreef maily het volgende:

[..]

Suzanne is een computer stagiaire denk ik....
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_131545864


Nou helemaal top meid ^O^
pi_131545952
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:54 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zat er eerst nog een 'd' bij uitgeschakelt en dacht ze ineens, net voordat ze het postte, ''wacht ff, dat moet een 't' zijn!" en toen heel trots het plaatje gepost.

Waar ik ook wel moe van wordt is de spreuk "Travel is the only thing that you buy, that makes you richer"

Vooral als het vaak door mensen wordt gepost die eigenlijk niet zo heel veel reizen :')
Serieus? :')
pi_131546321


Het meest ergerlijke is dat ik niet kan reageren ;(
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 25 september 2013 @ 11:50:47 #130
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131546525
Recist / facist :')
Moira. is tof. :7
pi_131549187
Waarom is het nog niet in de wet vastgelegd dat zulke mensen verplicht naar werkkampen oid moeten in siberië.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  woensdag 25 september 2013 @ 13:19:09 #133
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_131549380
quote:
Wel wat ongeloofwaardig :P
  woensdag 25 september 2013 @ 13:25:07 #134
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_131549563
dus 1 van die 3 deelt dit bericht weer :')
mag hopen dat t niet waar is _O-
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
pi_131553474
Haha is waar, is iemand uit Utrecht. Dat berichtje gaat schijnbaar de studentenwereld al door, las hem vorige week.
Te erg, komt ook nog een heel stuk achter.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 25 september 2013 @ 15:27:28 #136
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_131553563
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha is waar, is iemand uit Utrecht. Dat berichtje gaat schijnbaar de studentenwereld al door, las hem vorige week.
Te erg, komt ook nog een heel stuk achter.
Als iemand mij vier van die geintjes flikte zou ik er niet in een bericht eerst een nette opsomming van maken. Die weten dan toch ook wel wat ze hebben gedaan? :P

Maar goed, het zou kunnen.
pi_131553614
Wat ik irritant vind op Facebook is dat mensen zien wat ik like, of als ik reageer in hun activiteiten log ofzo.. dat ding rechts
  woensdag 25 september 2013 @ 15:29:52 #138
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_131553661
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:28 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
Wat ik irritant vind op Facebook is dat mensen zien wat ik like, of als ik reageer in hun activiteiten log ofzo.. dat ding rechts
Moet je even naar de privacy-instellingen van je likes gaan
pi_131553675
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:28 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
Wat ik irritant vind op Facebook is dat mensen zien wat ik like, of als ik reageer in hun activiteiten log ofzo.. dat ding rechts
kan je uitzetten in je privacyopties.
pi_131553789
Oh... heb gister nieuwe fb aangemaakt om die reden.

Kreeg meteen nieuwe layout en daar kon het wel (denk ik)?

Maar zal eens op me oude fb kijken want was heel lang aan het zoeken
pi_131553904
veels te ingewikkeld dat facebook, beter doe je er zo weinig mogelijk mee
  woensdag 25 september 2013 @ 15:47:11 #142
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_131554285
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_131554606
quote:
Maar die puppy though :o
pi_131555791
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:30 schreef rival het volgende:

[..]

kan je uitzetten in je privacyopties.
Zou je misschien een screenshot kunnen maken waar? Ik zoek me de blubber 😉. Alvast bedankt!
  woensdag 25 september 2013 @ 16:45:52 #145
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_131556376
'Nederland mijn vaderland' }:| :X -O- o|O :N :?
Stelletje fascisten
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_131556646
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:30 schreef Scriptascripta het volgende:

[..]

Zou je misschien een screenshot kunnen maken waar? Ik zoek me de blubber 😉. Alvast bedankt!
http://www.techapna.com/h(...)cebook-timeline/385/
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_131558223
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha is waar, is iemand uit Utrecht. Dat berichtje gaat schijnbaar de studentenwereld al door, las hem vorige week.
Te erg, komt ook nog een heel stuk achter.
nu ben ik benieuwd naar de rest...
compact en kleverig.
pi_131559263
Ik ben lid geworden van zo'n marktplaats facebook groep van mijn woonplaats (ik geef toe, alleen om te kijken naar wat die tokkie's daar neer zetten)
Zet iemand een (grote) kledingkast erop met 'tegen elk aannemelijk bod'
Bied iemand 5 euro :')
Zegt de verkoper, nee sorry dat vind ik niet reëel.
En toen die bieder boos want jaa er stond tegen elk aannemelijk bod blabla
5 euro voor een kledingkast :')
pi_131560818
Pff, iemand die alleen maar loopt te klagen over alles, nu een fout van de belastingdienst die ze moet rechtzetten, ze is er zóóó moe van, zo vreselijk moe! Krijgt ze natuurlijk een hoop steunbetuigingen en dit:
quote:
Snap het. Bel minister, sbs, sp, ed, ga zoveel mogelijk openbaar is de enigste manier. Oh en burgemeester. Deze mensen kan je gewoon bellen.
wat uiteraard ook nog geliked wordt ^^

:')
compact en kleverig.
  woensdag 25 september 2013 @ 19:54:19 #150
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131562981
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:13 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
Ik ben lid geworden van zo'n marktplaats facebook groep van mijn woonplaats (ik geef toe, alleen om te kijken naar wat die tokkie's daar neer zetten)
Zet iemand een (grote) kledingkast erop met 'tegen elk aannemelijk bod'
Bied iemand 5 euro :')
Zegt de verkoper, nee sorry dat vind ik niet reëel.
En toen die bieder boos want jaa er stond tegen elk aannemelijk bod blabla
5 euro voor een kledingkast :')
:D
  woensdag 25 september 2013 @ 20:55:37 #151
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131566995
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Spellchecker woensdag 25 september 2013 @ 22:05:20 #153
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_131571576
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:05 schreef maily het volgende:

[..]

Diesel of benzine? :D
En hoeveel PK (puppiekrachten)?
  donderdag 26 september 2013 @ 08:54:36 #155
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_131577870
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pff, iemand die alleen maar loopt te klagen over alles, nu een fout van de belastingdienst die ze moet rechtzetten, ze is er zóóó moe van, zo vreselijk moe! Krijgt ze natuurlijk een hoop steunbetuigingen en dit:

[..]

wat uiteraard ook nog geliked wordt ^^

:')
mijn God.
Inderdaad. Die mensen kan je gewoon bellen :S
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_131578129
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:27 schreef kalinhos het volgende:
Die ABN AMRO pagina, om maar iets te noemen, is ook geniaal. Vooral in de periode tussen de 19e en de 24e van de maand, als zaken als zorgtoeslag, uwv etc weer binnenkomen
De pagina van de Rabobank is nu ook geweldig, allemaal gezeik om de OAD



Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_131578201
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:11 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

De pagina van de Rabobank is nu ook geweldig, allemaal gezeik om de OAD

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De webcare kan weer aan de slag.....
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_131578252
Ik zit trouwens ook bij zo'n dierenverkoophoek en elke keer als iemand daar een gratis kitten aanbied, dan roept iedereen gelijk moord en brand omdat iemand hem dan voor een slang zou kunnen ophalen of gewoon om dood te kunnen trappen, dus moet je er geld voor vragen.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_131579012
oad is een kleine ondernemer?
  donderdag 26 september 2013 @ 10:28:04 #160
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_131579696
Even serieus haha, die is dus vannacht ´verdwenen' (lees: die ligt ergens uit te kateren en is keihard geneukt) en dan een hele actie op touw zetten?

Beetje overdreven dacht je niet?

Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_131579759
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:28 schreef EDMAN- het volgende:
Even serieus haha, die is dus vannacht ´verdwenen' (lees: die ligt ergens uit te kateren en is keihard geneukt) en dan een hele actie op touw zetten?

Beetje overdreven dacht je niet?

[ afbeelding ]
Hahaha dat inderdaad wel aardig rap.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 26 september 2013 @ 10:32:06 #162
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_131579794
Oh, het staat gelukkig ook al op twitter..

wie van de drie heeft haar gezien?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 26 september 2013 @ 11:46:46 #163
403253 Meke
after all this time? always.
pi_131581606
Ze is terecht, ben benieuwd of we ook nog horen waar ze was :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 26 september 2013 @ 12:23:47 #164
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_131582548
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:46 schreef Meke het volgende:
Ze is terecht, ben benieuwd of we ook nog horen waar ze was :')
Dronken / vd kaart - tel. leeg - bij één of andere mongool blijven slapen
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_131582806
En compleet uitgewoond door hem en al z'n vrienden :')
pi_131583218
Goeien grap:

"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_131584056
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:35 schreef Bluurgh het volgende:
En compleet uitgewoond door hem en al z'n vrienden :')
Zíj was dat gewoon van dat FB bericht op de vorige pagina van dit topic. ;)

quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:11 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

De pagina van de Rabobank is nu ook geweldig, allemaal gezeik om de OAD

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zeker allemaal zo'n volk:
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_131586101
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:45 schreef EDMAN- het volgende:
'Nederland mijn vaderland' }:| :X -O- o|O :N :?
Stelletje fascisten
Moet je deze eens lezen:
https://www.facebook.com/(...)/?hc_location=stream
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_131586477
quote:
Wat een uitschot :')
  donderdag 26 september 2013 @ 14:48:34 #170
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_131586594
quote:
Die Peter de Wit, jezus wat een klaploper

gvd het wordt alleen maar erger hoe verder je die pagina afdaalt. Even vriendjes worden met Peter

[ Bericht 7% gewijzigd door EDMAN- op 26-09-2013 14:54:05 ]
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 26 september 2013 @ 15:03:53 #171
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_131587062
:') x 1000
Wilders stemmer pur sang! Deze Peter verdient een eigen topic.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 26 september 2013 @ 15:07:53 #172
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131587203
Godver wat een randdebiel :')
  donderdag 26 september 2013 @ 15:15:13 #173
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_131587432
Werkt dus ook niet ('net als al die kkbuitelanders')

Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 26 september 2013 @ 15:29:51 #174
366803 AthCom
Overigens ...
pi_131587906
Het nieuwe fenomeen. _O_
Moira. is tof. :7
  donderdag 26 september 2013 @ 15:36:20 #175
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_131588137
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 26 september 2013 @ 15:37:25 #176
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_131588167
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 26 september 2013 @ 15:45:52 #177
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131588428
Alsof d66 een neuk geeft :')
pi_131589587
quote:
Tuurlijk Peter. Daar zal de beste man ook echt naar gaan kijken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 26 september 2013 @ 16:43:13 #179
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_131590004
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tuurlijk Peter. Daar zal de beste man ook echt naar gaan kijken.
Zou hij hier aangifte van kunnen doen of valt dit ook onder de heilige vrijheid van meningsuiting?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_131590248
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:43 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Zou hij hier aangifte van kunnen doen of valt dit ook onder de heilige vrijheid van meningsuiting?
Tegenwoordig is er niets meer heilig :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Spellchecker donderdag 26 september 2013 @ 17:24:48 #181
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_131591229
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:15 schreef EDMAN- het volgende:
Werkt dus ook niet ('net als al die kkbuitelanders')

[ afbeelding ]
Ladies and gentlemen: we have a winner :Y
  donderdag 26 september 2013 @ 17:45:13 #182
302853 themole
graaft totaal door.
pi_131591831
Mensen die hun naam veranderen naar dingen als 'Jan zoekt kamer in Schubbekutteveen'. Boeit mij het wat dat je een kamer zoekt, alsof ik spontaan een kamer vrij heb voor je.
Niet altijd serieus
pi_131593315
quote:
duur parket en designtafeltje met dito knuffel.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_131602176
quote:


Wauw. Echt wauw.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_131607576
In die Kabinet WIlders Pagina de discussie over netjes reageren etc.
Ik kan 't ff niet photoshoppen dus kopieer het ff. Iemand zegt ineens:

M.A. Mijn iq is ver bovengemiddeld aangezien ik 2 universitaire titels heb, dus daar ligt het niet aan!
'bout 7 turn o' yer hourglass ago via mobile · 1

Kijk ik op zijn pagina, 2 universitaire titels dus je verwacht het een en ander....istie machinist :')
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_131607724
Die Kabinet-wilders site is echt tenenkrommend. In het ene bericht roepen over democratische rechtstaat dit dat, in het andere bericht een petitie willen tekenen om een op handen zijnde moslimpartij in Rotterdam te stoppen. Democratischer dan een bevolkingsgroep in een stad die een politieke partij opricht wordt het niet toch?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_131608269
Dit is me toch ook een parel die alleen staat op grote hoogte:

pi_131609011
Hoe komen mensen er sowieso op dat Pechtold, pvv aanhangers voor nazis heeft uitgemaakt? Dan heb je echt niet goed geluisterd.
pi_131609781
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 02:40 schreef Captainp00face het volgende:
Hoe komen mensen er sowieso op dat Pechtold, pvv aanhangers voor nazis heeft uitgemaakt? Dan heb je echt niet goed geluisterd.
Neuh, maar volgens mij heeft Wilders dat er zelf ook een beetje van gemaakt, dat Pechtold dat zei.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_131609824
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 01:00 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Dit is me toch ook een parel die alleen staat op grote hoogte:

Niet door kunnen hebben dat dit een 'actrice' is :')
  vrijdag 27 september 2013 @ 09:29:01 #192
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131610774
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:16 schreef DroogDok het volgende:

[..]

De webcare kan weer aan de slag.....
:D
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131610988
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:29 schreef donroyco het volgende:

[..]

:D
Ze worden nu weer beticht van dierenmisbruik :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_131611010




Wat nog erger is dan tokkies, zijn tokkies die moeilijke taal proberen te gebruiken.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_131611115
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 00:27 schreef kalinhos het volgende:
In die Kabinet WIlders Pagina de discussie over netjes reageren etc.
Ik kan 't ff niet photoshoppen dus kopieer het ff. Iemand zegt ineens:

M.A. Mijn iq is ver bovengemiddeld aangezien ik 2 universitaire titels heb, dus daar ligt het niet aan!
'bout 7 turn o' yer hourglass ago via mobile · 1

Kijk ik op zijn pagina, 2 universitaire titels dus je verwacht het een en ander....istie machinist :')
Haha je Facebook staat op piratentaal _O_

Die Rabobank FB page is nu ook echt een bron van ergeren zeg.. Wow, wat een tokkies weer.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_131611269
Sowieso low class tokkies wat heel fb volkankeren met hoe slecht alles is. Kijk verdomme eens naar wat je wel hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_131611312
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sowieso low class tokkies wat heel fb volkankeren met hoe slecht alles is. Kijk verdomme eens naar wat je wel hebt.
Ja niet alleen Facebook, maar elk nieuwsbericht. Ze denken dat ze er allemaal iets van snappen, maar ondertussen...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 27 september 2013 @ 10:00:33 #198
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_131611328
Facebook heeft een nieuwe functie _O_
Je kan nu zeggen hoe je je voelt enzo bij je status :D. Druk maar op de smilie.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_131611352
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:00 schreef Paul het volgende:
Facebook heeft een nieuwe functie _O_
Je kan nu zeggen hoe je je voelt enzo bij je status :D. Druk maar op de smilie.
Dat was al een tijdje.
Grappig is ook dat het vertaalt wordt. Ik heb spaanse vrienden, en dan staat hun gevoelsstatus op mijn facebook pagina in het Nederlands.
pi_131611364
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:59 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja niet alleen Facebook, maar elk nieuwsbericht. Ze denken dat ze er allemaal iets van snappen, maar ondertussen...
Als nou gewoon 'iederen' (met eind n :') ) politucus 1000 euro inlevert, dan is ons tekort bijna opgelost jonguh
pi_131611366
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:59 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja niet alleen Facebook, maar elk nieuwsbericht. Ze denken dat ze er allemaal iets van snappen, maar ondertussen...
Ja op nu.nl en zelfs op de fp heb je ze. Maar fb spant wel de kroon qua tokkiegehalte.
Allemaal oudere en verbitterde figuren. Gatverdamme wat een volkje :r alles moet maar vanzelfsprekend zijn, en als iets afwijkt dan zijn het altijd de graaiers of de politiek.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_131611503
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja op nu.nl en zelfs op de fp heb je ze. Maar fb spant wel de kroon qua tokkiegehalte.
Allemaal oudere en verbitterde figuren. Gatverdamme wat een volkje :r alles moet maar vanzelfsprekend zijn, en als iets afwijkt dan zijn het altijd de graaiers of de politiek.
En ze hebben allemaal verstand van zaken, want ja de Rabobank zijn allemaal hufters die maar al te graag bedrijven failliet wil maken.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_131611916
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 01:00 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Dit is me toch ook een parel die alleen staat op grote hoogte:

Zij is actrice, thank god. Ik keek dit filmpje 2 weken geleden en ik dacht 'neeee, dit kán niet echt zijn', ze heeft nog meer filmpjes :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_131612632
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Zij is actrice, thank god. Ik keek dit filmpje 2 weken geleden en ik dacht 'neeee, dit kán niet echt zijn', ze heeft nog meer filmpjes :D

Hehehe, ik denk dat ik het filmpje eens onder collega's ga rondslingeren, waarschijnlijk zullen een paar(ja ik weet denk ik wie :'( ) het enthousiast verder delen :P :'(
Liefde en infectie
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:52:36 #205
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_131614072
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat nog erger is dan tokkies, zijn tokkies die moeilijke taal proberen te gebruiken.
Hoeven namen niet meer afgeschermd te worden?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_131614224
^ Alleen van persoonlijke pagina's...toch? Die quotes komen van de Rabo pagina die voor iedereen open en toegankelijk is.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_131614487
Die Wilders pagina is wel weer een nieuw dieptepuntje hoor. :r

Wat een stront daar allemaal weer uitgebraakt wordt.:{
  vrijdag 27 september 2013 @ 12:17:41 #208
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_131614695
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:58 schreef kalinhos het volgende:
^ Alleen van persoonlijke pagina's...toch? Die quotes komen van de Rabo pagina die voor iedereen open en toegankelijk is.
Ah op die fiets.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_131615462
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:59 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja niet alleen Facebook, maar elk nieuwsbericht. Ze denken dat ze er allemaal iets van snappen, maar ondertussen...
FOK! is er groot mee geworden ;)
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_131616059
quote:
Pffff, ik krijg hier echt braakneigingen van :r

En die Peter, haha, wat een klapmongool, kunnen ze dit soort figuren niet permanent in een kliniek opsluiten ofzeau? :{w
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 27 september 2013 @ 16:04:31 #211
403253 Meke
after all this time? always.
pi_131620843
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:01 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat was al een tijdje.
Grappig is ook dat het vertaalt wordt. Ik heb spaanse vrienden, en dan staat hun gevoelsstatus op mijn facebook pagina in het Nederlands.
Gebeurt ook met studies :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_131623223
pi_131623245
quote:
Maakt Rutte niks uit, de bui is toch al achter hem.
  vrijdag 27 september 2013 @ 17:54:52 #214
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131623362
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:50 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Maakt Rutte niks uit, de bui is toch al achter hem.
:D


Tevens is Nederland een van de meest genivelleerde landen. :')
  vrijdag 27 september 2013 @ 18:23:18 #215
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_131623983
Tokkies die heel wijs praten en oplossingen hebben voor de crisis zijn echt ontzettend debiel op facebook.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_131625667







:') :')
pi_131625959
En als verjaardagskadootje kreeg het boefje een paar handboeien om en honderd inwendige stokslagen met zijn dikke politieknuppel?
  vrijdag 27 september 2013 @ 19:58:40 #218
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_131626302
Ik krijg continu uitnodigingen voor Candy Crush, die een Facebookvriendin van me zou hebben gestuurd. Ze staan rechtsboven in mijn scherm en ik kan ze wegklikken maar ze komen steeds terug. Eén keer had ik de optie om het permant te blokkeren en die optie heb ik toen gekozen maar het komt steeds terug. Hoe kan ik zorgen dat ik ze nooit meer zie?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_131626711
quote:
De schuld aan de bank geven, terwijl het duidelijk de schuld is van het hotel die denkt even te kunnen cashen.
  vrijdag 27 september 2013 @ 20:45:02 #221
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_131627789
quote:
Geweldig, bedankt!
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 27 september 2013 @ 20:47:42 #222
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_131627873
Hoe kun je ergens instellen dat steeds de 'recent activity' wordt getoond in plaats van de 'top comments'? Dan kun je veel sneller de nieuwe reacties zien.

[ Bericht 18% gewijzigd door Federer-fan op 27-09-2013 22:14:47 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_131633687
begin van je tijdlijn staat rechtsboven als het goed is iets van "sort" Bij mij staat er 'line 'm up' omdat ik pirate engels heb dus weet niet hoe het in normaal Engels is. Dat ding klik je aan en dan kan je wijzigen tussen top comments of most recent
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 27 september 2013 @ 23:21:08 #224
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_131633813
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:16 schreef kalinhos het volgende:
begin van je tijdlijn staat rechtsboven als het goed is iets van "sort" Bij mij staat er 'line 'm up' omdat ik pirate engels heb dus weet niet hoe het in normaal Engels is. Dat ding klik je aan en dan kan je wijzigen tussen top comments of most recent
Niet iedereen heeft al de laatste lay-out op Facebook. De rollout is in fases.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_131634855
Heb er ook eentje op Facebook, 20 jaar, woont nog thuis, neukfoutje met haar vriendje (relatie van paar weken), besluit kind te houden, waarop haar vriendje er vandoor gaat. *O*

2 maanden geleden kind er uitgeploft, alleen maar foto's van dat mormel, foto van die poepfabriek als profielfoto... En nu heeft ze een nieuw 'pakkie' :')

En dan die reacties ook van 'mooi figuur' etc. :r

Kon het niet laten te reageren (grijs). >:)




[ Bericht 1% gewijzigd door swollywood op 28-09-2013 00:03:23 ]
  † In Memoriam † vrijdag 27 september 2013 @ 23:58:15 #226
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_131634946
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:55 schreef swollywood het volgende:
Heb er ook eentje op Facebook, 20 jaar, woont nog thuis, neukfoutje met haar vriendje (relatie van paar weken), besluit kind te houden, waarop haar vriendje er vandoor gaat. *O*

2 maanden geleden kind er uitgeploft, alleen maar foto's van dat mormel, profielfoto van die poepfabriek als profielfoto... En nu heeft ze een nieuw 'pakkie' :')

En dan die reacties ook van 'mooi figuur' etc. :r

Kon het niet laten te reageren (grijs). >:)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetje wat een pakje :')

Jouw comment is wel niet lief. :D
Are you fokking to me?
pi_131638178
Die Kabinet Wilders facebook pagina :') ohmijngod wat een bagger zeg. _O- Op zulke momenten schaam ik me er echt voor Nederlander te zijn. (ookal heb je zulke figuren in elk land)
pi_131640608
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:55 schreef swollywood het volgende:
Heb er ook eentje op Facebook, 20 jaar, woont nog thuis, neukfoutje met haar vriendje (relatie van paar weken), besluit kind te houden, waarop haar vriendje er vandoor gaat. *O*

2 maanden geleden kind er uitgeploft, alleen maar foto's van dat mormel, foto van die poepfabriek als profielfoto... En nu heeft ze een nieuw 'pakkie' :')

En dan die reacties ook van 'mooi figuur' etc. :r

Kon het niet laten te reageren (grijs). >:)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie reactie ;).

btw laat me raden alle andere reactie's waren van vrouwen (aka saaie huismoeder)?
pi_131641508
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 10:52 schreef kami124 het volgende:

[..]

mooie reactie ;).

btw laat me raden alle andere reactie's waren van vrouwen (aka saaie huismoeder)?
mooie reactie zegt ie dan :') lompe reactie bedoel je.
Zou er wel ff bij zetten dat t geen tijger is... 8)7
compact en kleverig.
pi_131642288
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 02:37 schreef Funzel het volgende:
Kabinet Wilders facebook
:D
Peter de Wit
DE KNVB REAGEERT NIET OP EEN SCHRIJVEN VAN MIJ, SCHEIDSRECHTER COR BOS UIT VLISSINGEN HEEFT ZICH IN EEN TWITTER TWEET RACISTISCH UITGELATEN TEN OPZICHTE VAN DE HEER WILDERS,DOODSBEDREIGING.DEZE MAN DIE NOTA BENE OOK NOG EENS IN HET BESTUUR ZIT VAN DIERENASIEL WALCHEREN[DIE HEM NOG OP HET MATJE ZULLEN ROEPEN]IS DUS SCHEIDSRECHTER EN KAN DUS NIET BLIJVEN FLUITEN HIJ IS RESPEKTLOOS ,EN KAN DUS BETER NIET MEER FLUITEN VOOR ZIJN EIGEN VEILIGHEID.MAAR GRAAG VIA DEZE WEG NOG ANTWOORD OP DE 2 E-MAILS DIE IK VIA HET CONTAKT FORMULIER AAN JULLIE TOEGEZONDEN HEB
Share · about an hour ago near Valkenswaard, Noord-Brabant

Het is allemaal de schuld van de twitter tweets :')
pi_131642355
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:36 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

:D
Peter de Wit
DE KNVB REAGEERT NIET OP EEN SCHRIJVEN VAN MIJ, SCHEIDSRECHTER COR BOS UIT VLISSINGEN HEEFT ZICH IN EEN TWITTER TWEET RACISTISCH UITGELATEN TEN OPZICHTE VAN DE HEER WILDERS,DOODSBEDREIGING.DEZE MAN DIE NOTA BENE OOK NOG EENS IN HET BESTUUR ZIT VAN DIERENASIEL WALCHEREN[DIE HEM NOG OP HET MATJE ZULLEN ROEPEN]IS DUS SCHEIDSRECHTER EN KAN DUS NIET BLIJVEN FLUITEN HIJ IS RESPEKTLOOS ,EN KAN DUS BETER NIET MEER FLUITEN VOOR ZIJN EIGEN VEILIGHEID.MAAR GRAAG VIA DEZE WEG NOG ANTWOORD OP DE 2 E-MAILS DIE IK VIA HET CONTAKT FORMULIER AAN JULLIE TOEGEZONDEN HEB
Share · about an hour ago near Valkenswaard, Noord-Brabant

Het is allemaal de schuld van de twitter tweets :')
Die peter de wit is wel echt verschrikkelijk op die Facebook pagina's bezig zeg..
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_131642387
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:36 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

:D
KAN DUS NIET BLIJVEN FLUITEN HIJ IS RESPEKTLOOS ,EN KAN DUS BETER NIET MEER FLUITEN VOOR ZIJN EIGEN VEILIGHEID.

Respectloos zijn mag alleen tegen moslims. Ben je toch respectloos tegen Wilders mag je wel bedreigd worden.
pi_131642504
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:41 schreef -0- het volgende:

[..]

Respectloos zijn mag alleen tegen moslims. Ben je toch respectloos tegen Wilders mag je wel bedreigd worden.
Los van het leger vrijwillige Gestapo dat het internet patrouilleert om het op te nemen voor de Grote Leider is die Cor Bos ook wel ontzettend dom bezig geweest. Hij beweert nu dat het uiteraard retorisch bedoeld was, maar als je dit post spoor je gewoon niet. Als iets niet op 140 tekens past kun je soms maar beter gewoon je bek houden.
pi_131642607
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:47 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Los van het leger vrijwillige Gestapo dat het internet patrouilleert om het op te nemen voor de Grote Leider is die Cor Bos ook wel ontzettend dom bezig geweest. Hij beweert nu dat het uiteraard retorisch bedoeld was, maar als je dit post spoor je gewoon niet. Als iets niet op 140 tekens past kun je soms maar beter gewoon je bek houden.
[ afbeelding ]
Haha dat is ook wel heel dom. Hoe retorisch je iets ook bedoelt je weet gewoon dat het verkeerd uitgelegd zal worden.
  ESF Reporter zaterdag 28 september 2013 @ 12:57:50 #235
87554 Cee
Welluk?
pi_131642677
Ik ben steeds meer een voorstander van het afschaffen van de Share-functie.
pi_131642681
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:40 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Die peter de wit is wel echt verschrikkelijk op die Facebook pagina's bezig zeg..
Let ook op hoe hij het woord racistisch gebruikt met betrekking tot die tweet. Hij weet gewoon niet wat het betekent. Die man heeft echt het verstandelijk vermogen van een doperwt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2013 12:58:43 ]
pi_131645862
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 10:52 schreef kami124 het volgende:

[..]

mooie reactie ;).

btw laat me raden alle andere reactie's waren van vrouwen (aka saaie huismoeder)?
De meeste wel ja. :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

mooie reactie zegt ie dan :') lompe reactie bedoel je.
Zou er wel ff bij zetten dat t geen tijger is... 8)7
Tja, ze heeft nou eenmaal een zwangerschapspens. Moet ik dan gaan liegen en zeggen dat ze er strak uit ziet? :P
Ze heeft ook een kop als een grindtegel, 2 jaar geleden heeft ze op vakantie in Turkije een photoshoot gedaan, volgens haar broer is die fotograaf een halve dag aan het photoshoppen geweest om al die puisten weg te werken. :')
  zaterdag 28 september 2013 @ 15:26:49 #238
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_131646154
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:53 schreef -0- het volgende:

[..]

Haha dat is ook wel heel dom. Hoe retorisch je iets ook bedoelt je weet gewoon dat het verkeerd uitgelegd zal worden.
Is retorisch juist niet dat het antwoord al in de vraag zit? Bijvoorbeeld: 'je bent toch niet achterlijk?"

Dus dat hij het retorisch noemt is dan juist toch kwalijker? :P
pi_131646252
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:26 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Is retorisch juist niet dat het antwoord al in de vraag zit? Bijvoorbeeld: 'je bent toch niet achterlijk?"

Dus dat hij het retorisch noemt is dan juist toch kwalijker? :P
Hij bedoelt dus "Is omleggen een oplossing" --> "Nee, natuurlijk niet". Maar dat slaat alleen ergens op als iets of iemand op dat moment suggereert dat ie omgelegd moet worden. Die context ontbreekt, dus de retoriek mist zijn doel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2013 15:30:38 ]
  zaterdag 28 september 2013 @ 15:31:21 #240
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_131646272
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:16 schreef kalinhos het volgende:
begin van je tijdlijn staat rechtsboven als het goed is iets van "sort" Bij mij staat er 'line 'm up' omdat ik pirate engels heb dus weet niet hoe het in normaal Engels is. Dat ding klik je aan en dan kan je wijzigen tussen top comments of most recent
Ja, klopt. Dank je wel. ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_131648284
Stiekem vind ik het altijd wel grappig als iemand dan denkt iets heel interessants, uitbundigs, origineels te posten en dat daar dan 3 likes ofzo op komen.
Beetje leedvermaak ofzo >:)

Alleen het valt me op dat van die aandacht vragers vaak ook veel reacties krijgen, dan denk ik, come on, prikt niemand hier nu doorheen?
Of liken mensen het maar om zelf ook weer likes terug te krijgen :')
Soort cirkeltje, waar de betekenis allang vervlogen is ;)
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:55:00 #243
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_131659977
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2013 11:28 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]

Nou helemaal top meid ^O^
Wat een kutleven moet je dan hebben wanneer je dit soort dingen op FB zet.
Van die wijven die een woord als "flink" gebruiken ook. :r
Klassieke nummer 10
pi_131660131
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:55 schreef FRWolt het volgende:

[..]

Wat een kutleven moet je dan hebben wanneer je dit soort dingen op FB zet.
Van die wijven die een woord als "flink" gebruiken ook. :r
Ze maakt ook tekeningen voor dr vriend.



_O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2013 23:02:57 ]
  zaterdag 28 september 2013 @ 23:22:18 #245
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_131660799
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:01 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ze maakt ook tekeningen voor dr vriend.

[ afbeelding ]

_O-
En dat zet ze ook nog op Facebook? -O-

Wel lief trouwens :'(
Klassieke nummer 10
pi_131660946
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:22 schreef FRWolt het volgende:

[..]

En dat zet ze ook nog op Facebook? -O-

Wel lief trouwens :'(
Ze is trouwens geen 12 meer. :')
pi_131665517
Mijn bloedeigen moeder post als statusupdate: "Belangrijke keuze gemaakt".
Mijn tante die dan vraagt wat er is en mijn mam die dus niet meer reageert.
:')
Natuurlijk ben ik dan ook wel benieuwd maar ik bel haar dan later gewoon.
pi_131665841
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:16 schreef swollywood het volgende:

[..]

De meeste wel ja. :')

[..]

Tja, ze heeft nou eenmaal een zwangerschapspens. Moet ik dan gaan liegen en zeggen dat ze er strak uit ziet? :P
Ze heeft ook een kop als een grindtegel, 2 jaar geleden heeft ze op vakantie in Turkije een photoshoot gedaan, volgens haar broer is die fotograaf een halve dag aan het photoshoppen geweest om al die puisten weg te werken. :')
want gewoon niks zeggen is geen optie?
compact en kleverig.
pi_131666846
quote:
2s.gif Op woensdag 25 september 2013 11:28 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]

Nou helemaal top meid ^O^
of gewoon meer bewegen? :?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_131667364
quote:
15s.gif Op zondag 29 september 2013 08:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

want gewoon niks zeggen is geen optie?
Inderdaad. :')
pi_131667560
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sowieso low class tokkies wat heel fb volkankeren met hoe slecht alles is. Kijk verdomme eens naar wat je wel hebt.
Inderdaad, alleen maar klagen en klagen.
Verzuurde mensen.
pi_131678634
Euh, oke?
  zondag 29 september 2013 @ 17:50:35 #253
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_131679891
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 04:32 schreef vencodark het volgende:
Mijn bloedeigen moeder post als statusupdate: "Belangrijke keuze gemaakt".
Mijn tante die dan vraagt wat er is en mijn mam die dus niet meer reageert.
:')
Natuurlijk ben ik dan ook wel benieuwd maar ik bel haar dan later gewoon.
Ze heeft ervoor gekozen geen contact meer met je tante te willen :P
  zondag 29 september 2013 @ 20:40:00 #254
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_131686116
Iemand die vertelt wat ze gisteren heeft gedaan ... ergens een beetje apart tussen de morgen en nu posts.
pi_131687874
2 broer van in de 20...
Denken dat je broer je niet herkent omdat je een zonnebril op hebt..

  zondag 29 september 2013 @ 21:33:20 #256
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_131688996
Weet je wat ik trouwens nog erger vind dan die idiote kut-quote plaatjes?
Mensen die een quote op Facebook zetten.



En dat er nog 13 mensen zijn die dat liken. Daar kan ik heel slecht tegen.
(als ik iets heel interessants post krijg ik er met geluk een halve like uit). -O-
Klassieke nummer 10
  zondag 29 september 2013 @ 21:46:41 #257
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_131689696
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:16 schreef Okuliarnik het volgende:
Euh, oke?
[ afbeelding ]
Jezus, wat een ellendige domheid....
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
pi_131694386
Peter bedreigt mij!
pi_131694406
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 21:33 schreef FRWolt het volgende:
Weet je wat ik trouwens nog erger vind dan die idiote kut-quote plaatjes?
Mensen die een quote op Facebook zetten.

[ afbeelding ]

En dat er nog 13 mensen zijn die dat liken. Daar kan ik heel slecht tegen.
(als ik iets heel interessants post krijg ik er met geluk een halve like uit). -O-
Op Facebook wordt er behoorlijk selectief geliked, zeg maar een soort van vriendjespolitiek. Zo zullen alle huismoeders elkaars domme berichten liken, terwijl iemand die iets leuks/fatsoenlijks posten maar niemand mag hoogstens twee likes krijgt van z'n beste vrienden :P.
  zondag 29 september 2013 @ 23:10:03 #260
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131694760
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:02 schreef Captainp00face het volgende:
Peter bedreigt mij!
Screenshots ^O^
pi_131695256
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 23:10 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Screenshots ^O^
Komen zo!
pi_131697518
Komt allemaal van die Kabinet Wilders 1 pagina. Behoorlijke opgefokte figuren:











Nog twee vriendelijke leden:



  maandag 30 september 2013 @ 00:50:05 #263
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_131697964
quote:
11s.gif Op maandag 30 september 2013 00:30 schreef Captainp00face het volgende:
Komt allemaal van die Kabinet Wilders 1 pagina. Behoorlijke opgefokte figuren:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog twee vriendelijke leden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wie is deze FOK!ker? :T
Kaleidoscopiklimax
  maandag 30 september 2013 @ 03:07:32 #264
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131699426
Wat een figuren joh :')
  maandag 30 september 2013 @ 04:48:23 #265
394711 A.Jensen
I never asked for this..
pi_131699660
quote:
15s.gif Op zondag 29 september 2013 08:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

want gewoon niks zeggen is geen optie?
Hier walg ik nou ook weer van, mag je tegenwoordig de waarheid niet meer zeggen tegen mensen? Is negatief of opbouwende kritiek verboden omdat mensen er niet tegen kunnen? Moet je altijd maar iets positiefs zeggen tegen elkaar ook al meen je dat niet? Of anders maar je bek houden? Rot op zeg met dat slappe gezeik
pi_131699846
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 04:48 schreef A.Jensen het volgende:

[..]

Hier walg ik nou ook weer van, mag je tegenwoordig de waarheid niet meer zeggen tegen mensen? Is negatief of opbouwende kritiek verboden omdat mensen er niet tegen kunnen? Moet je altijd maar iets positiefs zeggen tegen elkaar ook al meen je dat niet? Of anders maar je bek houden? Rot op zeg met dat slappe gezeik
Als je niets aardigs te zeggen hebt zeg dan niets

Peter van Opdorp kan er vast een mooi plaatje van maken.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 30 september 2013 @ 07:39:26 #267
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_131699989
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 11:26 schreef Emm16 het volgende:

[..]

Inderdaad, alleen maar klagen en klagen.
Verzuurde mensen.
Zeggen we in KLB
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_131700105
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 04:48 schreef A.Jensen het volgende:

[..]

Hier walg ik nou ook weer van, mag je tegenwoordig de waarheid niet meer zeggen tegen mensen? Is negatief of opbouwende kritiek verboden omdat mensen er niet tegen kunnen? Moet je altijd maar iets positiefs zeggen tegen elkaar ook al meen je dat niet? Of anders maar je bek houden? Rot op zeg met dat slappe gezeik
huh? Waar heb ik gezegd dat je geen negatieve of opbouwende kritiek mag geven? Nergens toch?

Ik vind het alleen totaal niet netjes om dat in t openbaar te doen (FB) waar iedereen kan meegenieten zonder dat erom gevraagd is. Vraagt iemand om kritiek, prima, ben je 1 op 1, dan kan het in de meeste gevallen ook wel. Bovendien ligt het ook heel erg aan de manier waarop je dingen brengt of het imo ok is of niet.

Er is wat mij betreft geen enkele reden om iemand zómaar, dat was het in dit geval nl, af te zeiken.
compact en kleverig.
  maandag 30 september 2013 @ 08:47:06 #269
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_131700523
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 04:48 schreef A.Jensen het volgende:

[..]

Hier walg ik nou ook weer van, mag je tegenwoordig de waarheid niet meer zeggen tegen mensen? Is negatief of opbouwende kritiek verboden omdat mensen er niet tegen kunnen? Moet je altijd maar iets positiefs zeggen tegen elkaar ook al meen je dat niet? Of anders maar je bek houden? Rot op zeg met dat slappe gezeik
"Is geen optie?" Jij begint meteen over 'mag dit niet meer, moet je dit doen, is het verboden dit dat' :')
pi_131702991
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 07:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

huh? Waar heb ik gezegd dat je geen negatieve of opbouwende kritiek mag geven? Nergens toch?

Ik vind het alleen totaal niet netjes om dat in t openbaar te doen (FB) waar iedereen kan meegenieten zonder dat erom gevraagd is. Vraagt iemand om kritiek, prima, ben je 1 op 1, dan kan het in de meeste gevallen ook wel. Bovendien ligt het ook heel erg aan de manier waarop je dingen brengt of het imo ok is of niet.

Er is wat mij betreft geen enkele reden om iemand zómaar, dat was het in dit geval nl, af te zeiken.
Dat maak jij er van, dat het zómaar afzeiken is. Jij kent haar niet en je kent mij niet.
Als zij de kans zou krijgen om een opmerking bij mij neer te zetten, zou ze dat ook niet laten.
Dat gaat over en weer en ze had er nog eentje tegoed. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door swollywood op 30-09-2013 10:59:32 ]
  maandag 30 september 2013 @ 10:59:35 #271
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_131703136
Geen vollen zalen, echt geen vollen zalen Abel.
pi_131703814
Zucht, die happiness overal :')





pi_131704990
quote:
6s.gif Op maandag 30 september 2013 11:28 schreef Jerkmaine het volgende:
Zucht, die happiness overal :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar je je druk om maakt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_131705899
quote:
6s.gif Op maandag 30 september 2013 11:28 schreef Jerkmaine het volgende:
Zucht, die happiness overal :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Beroepspositivo's :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_131705961
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 10:54 schreef swollywood het volgende:

[..]

Dat maak jij er van, dat het zómaar afzeiken is. Jij kent haar niet en je kent mij niet.
Als zij de kans zou krijgen om een opmerking bij mij neer te zetten, zou ze dat ook niet laten.
Dat gaat over en weer en ze had er nog eentje tegoed. ;)
Prima, dan is het bij jullie anders, als ik het zo lees, komt het heel lomp en bot over en ik ken idd de context niet.
Als jullie altijd zo met elkaar omgaan, heb ik niets gezegd.

Mocht het wel zomaar zijn, sta ik nog steeds achter wat ik zei :P
compact en kleverig.
pi_131706116
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:40 schreef Grayfoxhound het volgende:
Ik heb een aantal mensen in mijn nieuwsfeed op "niet weergeven in nieuwsfeed" gezet.

Mijn god, hoe is het toch mogelijk, mensen die 4 a 5 status updates PER FUCKING DAG posten!

:')

[..]

Daar krijg je ook inderdaad echt het slingerschijt van!
Als het nou interessante status updates waren okay, maar sommige slaan echt nergens op :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_131706120
Irritant die spammers op Facebook, vindt u ook niet? Peter is er in elk geval niet mee in zijn nopjes en steekt dat niet onder stoelen of banken.

"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_131706139
'Sorry ik ga weer te ver'

:D _O-
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_131706173
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
:').
Kut ik moest lachen _O-
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 30 september 2013 @ 13:10:15 #280
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_131706233
Volgens mij is die Peter gewoon niet helemaal 100%.
pi_131706418
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:06 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Kan inderdaad ja. Maar gaat er vooral om hoe je er zelf mee omgaat. Als je er jankerig en verzuurd mee omgaat. Als jezelf als slachtoffer blijft zien, dan kun je lang last ervaren van de gevolgen ja. Ben zelf ooit ook gepest, way back, heb er nagenoeg geen last van nu. :D
Dat kan zo zijn, maar niet iedereen is zoals jij. En jankerig en verzuurd? Heb je door dat er mensen zijn die na jaren nog steeds psychische schade hebben door pesten? Ik ben ook een slachtoffer van pesten geweest. Ik ben geschopt, geslagen, mijn spullen zijn kapotgemaakt, ik werd vernederd en uitgescholden en altijd buitengesloten. Jankerig en verzuurd heb ik zeker niet gedaan, maar ik draag wel nog steeds de littekens van het pesten (zelfs een paar letterlijke littekens).
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_131706716
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 01:00 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Dit is me toch ook een parel die alleen staat op grote hoogte:

Dat is Anita :Y Was heel lang geleden al een "hype" :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_131706820
Anita is nep trouwens.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_131706881
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Anita is nep trouwens.
Jep :Y Ze heeft veel verschillende typetjes gehad
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 30 september 2013 @ 14:11:03 #285
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_131707748
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:32 schreef DjinN het volgende:

[..]

Dat is Anita :Y Was heel lang geleden al een "hype" :')
Ik dacht dat dit joyce was? Of is dat een typetje ofzo?
pi_131707838
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 14:11 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik dacht dat dit joyce was? Of is dat een typetje ofzo?
Ja ze heet Joyce irl, Anita is een van haar typetjes :)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 30 september 2013 @ 14:15:49 #287
38323 EDMAN-
Save the vinyl!
pi_131707877
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:05 schreef DroogDok het volgende:
Irritant die spammers op Facebook, vindt u ook niet? Peter is er in elk geval niet mee in zijn nopjes en steekt dat niet onder stoelen of banken.

[ afbeelding ]
hahaha die man _O_

Net even alle berichten gelezen onder die post. Abel heeft mijn dag gemaakt :D
Die mensen zijn écht dom.

[ Bericht 12% gewijzigd door EDMAN- op 30-09-2013 14:45:48 ]
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_131712066
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:18 schreef Messina het volgende:

[..]

Waar je je druk om maakt.
Gelukkig weet Ceased2Be het mooi te verwoorden...

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Beroepspositivo's :')
pi_131712350
quote:
6s.gif Op maandag 30 september 2013 16:51 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Gelukkig weet Ceased2Be het mooi te verwoorden...

[..]

Ik ben verre van dat. Maar guttegut, wat erg als je je dit een ergernis vindt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_131712913
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 17:01 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik ben verre van dat. Maar guttegut, wat erg als je je dit een ergernis vindt.
Ik bedoelde niet dat jij die "beroepspositivo" bent, maar de persoon uit de screenshotjes. Detail; persoon in kwestie had tot voor kort een hekel aan Facebook en plaatste daar zo nu en dan alleen sad spul. Sinds enkele weken is het dus, zoals de slechts 3 shotjes tonen, allerlei happy artyfarty onzin :')
pi_131713164
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:50 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Ze heeft ervoor gekozen geen contact meer met je tante te willen :P
Bijna. Mijn tante is op Facebook bevriend met een andere broer. Mijn moeder heeft wel het contact met hem verbroken. Nou dacht mijn moeder:" Wat ik op Facebook schrijf, hoeft die broer niet te weten. Maar mijn zus leest dat ook dus ik blok mijn zus zodat die ook mijn berichten niet meer leest want die geeft het weer door aan die broer". :')
Mijn mam wist niet dat ze haar statusupdates ook gewoon voor 1 zus kan blokkeren zonder die hele persoon te blokkeren.
Ik zei ook tegen d'r dat ze dan beter niets meer kan schrijven als je niet wilt dat anderen het weten. :N
pi_131714054
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:18 schreef DjinN het volgende:

[..]

Dat kan zo zijn, maar niet iedereen is zoals jij. En jankerig en verzuurd? Heb je door dat er mensen zijn die na jaren nog steeds psychische schade hebben door pesten? Ik ben ook een slachtoffer van pesten geweest. Ik ben geschopt, geslagen, mijn spullen zijn kapotgemaakt, ik werd vernederd en uitgescholden en altijd buitengesloten. Jankerig en verzuurd heb ik zeker niet gedaan, maar ik draag wel nog steeds de littekens van het pesten (zelfs een paar letterlijke littekens).
Precies wat ik zeg. Jij bent nog steeds slachtoffer kennelijk en dat zul je de rest van je leven blijven. Je klinkt namelijk nog steeds verbitterd. Ik vertik het om in de slachtofferrol te blijven zitten en hen te laten winnen elke dag opnieuw. Het leven is te leuk om te blijven dweilen in zelfmedelijden.
Tuurlijk heb ik er soms ook "last" van, maar zeker niet te lang. Vijf minuten is lang zat. :P Kwestie van kiezen he? Je hebt namelijk altijd een keuze.

Ik kies er voor, om mezelf een schop onder mn kont te geven als ik te lang bezig ben met mn pest verleden. Die keuze heb jij ook hoor. Littekens heb ik ook, geestelijke en lichamelijke en niet alleen van pesten hoor. Kan ze wel de hele dag gaan zitten tellen en ze steeds aan anderen willen laten zien, maar daar schiet ik noch een ander wat mee op. Medelijden zit ik niet op te wachten namelijk. Als mensen medelijden met je hebben, nemen ze je namelijk niet meer serieus.

Je moet je leven zelf leuk maken, dat kan niemand anders voor je doen. ;)
The waves you made will always be
pi_131714348
Weet iemand hoe je kan zorgen dat je offline staat bij Facebook? Als ik gewoon via mijn pc naar de site ga sta ik netjes offline, maar ik hoor van anderen dat ik wel online zichtbaar ben. Het moet komen door Facebook op m'n mobiel want als ik daar alle processen kill verschijn ik wel offline. Echter, op de mobiele versie heb ik mijzelf ook als offline ingesteld. De app negeert dat dus en zet mij vrolijk weer op online.
  maandag 30 september 2013 @ 18:48:14 #294
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131715232
Ik zit op een facebook-community waar je spulletjes kunt verkopen en mensen posten daar dingen als: 'As good as new' en 'Falls on the big side' letterlijk vertaald vanuit het Nederlands ;(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_131716787
quote:
9s.gif Op maandag 30 september 2013 18:48 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit op een facebook-community waar je spulletjes kunt verkopen en mensen posten daar dingen als: 'As good as new' en 'Falls on the big side' letterlijk vertaald vanuit het Nederlands ;(
As good as new kan toch wel?
  maandag 30 september 2013 @ 19:41:46 #296
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131717231
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 19:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

As good as new kan toch wel?
Nee :D

In theorie mag het wel maar wordt eigenlijk niet gebruikt.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 30 september 2013 @ 19:48:20 #297
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_131717521
quote:
6s.gif Op maandag 30 september 2013 11:28 schreef Jerkmaine het volgende:
Zucht, die happiness overal :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hoe meer happiness zij post, hoe kutter haar leven is (me dunkt). Vooral de derde is echt ziekelijk "kijk mijn leven eens".
Klassieke nummer 10
  maandag 30 september 2013 @ 19:50:15 #298
397737 FRWolt
Paulie "Walnuts"
pi_131717604
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:05 schreef DroogDok het volgende:
Irritant die spammers op Facebook, vindt u ook niet? Peter is er in elk geval niet mee in zijn nopjes en steekt dat niet onder stoelen of banken.

[ afbeelding ]
"Franse moslimhoer". Echt belachelijk.
Klassieke nummer 10
  maandag 30 september 2013 @ 20:01:48 #299
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_131718143
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 17:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Bijna. Mijn tante is op Facebook bevriend met een andere broer. Mijn moeder heeft wel het contact met hem verbroken. Nou dacht mijn moeder:" Wat ik op Facebook schrijf, hoeft die broer niet te weten. Maar mijn zus leest dat ook dus ik blok mijn zus zodat die ook mijn berichten niet meer leest want die geeft het weer door aan die broer". :')
Mijn mam wist niet dat ze haar statusupdates ook gewoon voor 1 zus kan blokkeren zonder die hele persoon te blokkeren.
Ik zei ook tegen d'r dat ze dan beter niets meer kan schrijven als je niet wilt dat anderen het weten. :N
Ik bedoelde het niet eens serieus ;( :')
pi_131718294
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 19:41 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Nee :D

In theorie mag het wel maar wordt eigenlijk niet gebruikt.
Jawel hoor. Mijn vader is een Amerikaan en die gebruikt het regelmatig.
pi_131718471
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 19:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

As good as new kan toch wel?
Het is so good as new,

of in newstate

edit: iemand anders mag ff nieuwe openen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')