abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 21 september 2013 @ 13:02:17 #251
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_131409620
c_/
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator zaterdag 21 september 2013 @ 13:39:20 #252
184769 crew  Deisyy
pi_131410376
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 09:49 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Jij bent gewoon bezig om een meningsverschil kunstmatig in leven te houden.
Omdat iemand iets geschreven heeft wat jou in het verkeerde keelgat is geschoten.
Hoe voelt dat nu, jij doet hier op FOK! niet anders, dan mensen proberen te schofferen!
En nu zegt iemand eens wat terug en zijn de rapen gaar.
Als je kunt uitdelen, moet je ook kunnen incasseren!
En zo belangrijk was het onderwerp nu ook weer niet!
Hoor wie het zegt! Het is jou en je groepje ook gelukt om een aantal vaste users hier weg te treiteren door achterom te roddelen en vuilspuierije en nu speel je ineens de vermoorde onschuld.

Soury is heus geen lieverdje en heeft mij niet nodig om voor haar in de bres te springen, maar om één of andere redenen waren op een bepaald ineens alle ballen op haar gericht.

Minderwaardig groepje mensen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_131410446
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wil daar nog wel even op reageren hoor. Ben je zo verbaasd dan?
Ik kom er niet maar dat dat een kippen/roddel hok van jewelste is lijkt me duidelijk.
Wat mij het meeste raakt (ja raakt) is dat er gewoon dingen gezegd worden over
mensen hier., onder het mom van het is een grapje (het is een gezegde).

Kom op zeg, users onderuit halen van wegen een handicap of neerbuigend lopen doen over
werk, en zelfs uit de losse pols familie erbij halen. (Is dat zo?)
Héél dom en kortzichtig imo.

De sfeer leek wat bij te trekken het laatste half jaar, helaas.
Zeker een bier drinkende shag rokende handje ophoudende dame die denkt dat ze
alles in haar macht heeft (Ja inmiddels ben ik wél op de hoogte, en niet via BB) Zoek
het zelf maar uit. :)
Misschien diegene die de TR knop als enter zag. :P

Hebben jullie wat te doen.
Fijn weekend :W
Na de minimeeting misschien de maagdelijkheid behouden maar overduidelijk het verstand verloren en afgegleden naar een soort Sieneke, Snooki, Barbie categorie
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_131410478
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hoor wie het zegt! Het is jou en je groepje ook gelukt om een aantal vaste users hier weg te treiteren door achterom te roddelen en vuilspuierije en nu speel je ineens de vermoorde onschuld.

Soury is heus geen lieverdje en heeft mij niet nodig om voor haar in de bres te springen, maar om één of andere redenen waren op een bepaald ineens alle ballen op haar gericht.

Minderwaardig groepje mensen.
wat komt dit me bekend voor,zeker dat allen op 1,ik denk dat jij je eens goed moet laten informeren ,want je weet niet wat je zegt nu.
  Moderator zaterdag 21 september 2013 @ 13:49:08 #255
184769 crew  Deisyy
pi_131410617
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:44 schreef Goofy16 het volgende:

[..]

wat komt dit me bekend voor,zeker dat allen op 1,ik denk dat jij je eens goed moet laten informeren ,want je weet niet wat je zegt nu.
Dat is dus iets wat ìk juist niet doe, ik laat me niet informeren, ik baseer mijn mening op wat ik zelf lees.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_131410643
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat is dus iets wat ìk juist niet doe, ik laat me niet informeren, ik baseer mijn mening op wat ik zelf lees.
Jij ook al :)
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_131410774
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hoor wie het zegt! Het is jou en je groepje ook gelukt om een aantal vaste users hier weg te treiteren door achterom te roddelen en vuilspuierije en nu speel je ineens de vermoorde onschuld.

Soury is heus geen lieverdje en heeft mij niet nodig om voor haar in de bres te springen, maar om één of andere redenen waren op een bepaald ineens alle ballen op haar gericht.

Minderwaardig groepje mensen.
Welke ballen dan? Dat over de bbq of wat? Daar begon het nl mee, heb je zelf ook gelezen neem ik aan, dat ze dat niet als humor konden zien begrijp ik dus niks van.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_131412005
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat is dus iets wat ìk juist niet doe, ik laat me niet informeren, ik baseer mijn mening op wat ik zelf lees.
lees je dan goed in,want ik geloof nooit dat jij weet wat er echt allemaal is gebeurd,want het natrappen begint hier aardig in de buurt te komen, niet door jou ,maar dan denk ik kijk uit wat je zegt en voor wie je het opneemt,want elk verhaal heeft 2 kanten.
pi_131412041
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:47 schreef Goofy16 het volgende:

[..]

lees je dan goed in,want ik geloof nooit dat jij weet wat er echt allemaal is gebeurd,want het natrappen begint hier aardig in de buurt te komen, niet door jou ,maar dan denk ik kijk uit wat je zegt en voor wie je het opneemt,want elk verhaal heeft 2 kanten.
Ja en 1 verhaal wordt aangenomen en is dan niet meer uit jullie botte kop te praten, wat een zwakzinnige zooitje hier zeg gatver
pi_131412119
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:49 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Je en 1 verhaal wordt aangenomen en is dan niet meer uit jullie botte kop te praten, wat een zwakzinnige zooitje hier zeg gatver
weer dat jullie :r

ik merk dat de aanval word ingezet,jammer hoor,maar ik ga daar niet in mee.
pi_131412137
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:52 schreef Goofy16 het volgende:

[..]

weer dat jullie :r

ik merk dat de aanval word ingezet,jammer hoor,maar ik ga daar niet in mee.
Ach goshie, dus jij hoort er ook bij...
pi_131412150
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:53 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Ach goshie, dus jij hoort er ook bij...
waarbij?
pi_131412168
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:53 schreef Goofy16 het volgende:

[..]

waarbij?
Pffff.. te dom om te poepen... Ik ga koffie zetten
pi_131412193
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:54 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Pffff.. te dom om te poepen... Ik ga koffie zetten
een normaal gesprek is dus met jou niet te voeren,als je iets word gevraagd loop je weg,zegt genoeg.
pi_131412265
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:55 schreef Goofy16 het volgende:

[..]

een normaal gesprek is dus met jou niet te voeren,als je iets word gevraagd loop je weg,zegt genoeg.
Een normaal gesprek met dit soort mensen? Het hele woord Normaal komt in jullie woordenboek niet voor mits het over de Band Normaal gaat
pi_131412394
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:58 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Een normaal gesprek met dit soort mensen? Het hele woord Normaal komt in jullie woordenboek niet voor mits het over de Band Normaal gaat
jullie is jodenvolk,man man wat blijf jij in het verleden hangen zeg.
pi_131412407
ps

erlk soort mensen bedoel je eigenlijk?
pi_131412413
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:04 schreef Goofy16 het volgende:

[..]

jullie is jodenvolk,man man wat blijf jij in het verleden hangen zeg.
_O- Wie hebben het tot op de dag van vandaag over BBQ enzo? :')
pi_131412466
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:05 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

_O- Wie hebben het tot op de dag van vandaag over BBQ enzo? :')
ja BBQ reuze interessant,dat is voor intelligente mensen dus het gesprek van de dag(en)
pi_131412529
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:07 schreef Goofy16 het volgende:

[..]

ja BBQ reuze interessant,dat is voor intelligente mensen dus het gesprek van de dag(en)
Nja om ze nou intelligent te noemen vind ik wat ver gaan
pi_131412614
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:05 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

_O- Wie hebben het tot op de dag van vandaag over BBQ enzo? :')
Juist omdat je zo begon te happen en rond te slaan, kan je zelf wel verzinnen denk.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_131412637
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:13 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Juist omdat je zo begon te happen en rond te slaan, kan je zelf wel verzinnen denk.
Deze logica ontgaat me
pi_131412676
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:14 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Deze logica ontgaat me
Je was boos toch (je ban). Die boosheid begreep ik al niet, maar goed, die begrijp ik wel vaker niet.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_131412703
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:15 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Je was boos toch (je ban). Die boosheid begreep ik al niet, maar goed, die begrijp ik wel vaker niet.
Wederom ontgaat de logica me, wellicht zijn jullie te intelligent voor me :') Ik kruip weer in m'n hoekkie en vlucht
pi_131412811
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:17 schreef BendeBielzen het volgende:

[..]

Wederom ontgaat de logica me, wellicht zijn jullie te intelligent voor me :') Ik kruip weer in m'n hoekkie en vlucht
Sjonge waar de 'rel' om begon, Dijkie boos, Soury wat gepikeerd, Schizovreemd komt erbij over een ouwe koe. Oorzaak versus gevolg.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')