abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 september 2013 @ 17:17:14 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_131622538
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:02 schreef Mini. het volgende:

[..]

Heb je misschien een voorbeeld van zo'n boek?

Onbegrijpelijk dat iemand niet wil weten in hoe z'n partner in elkaar zit, zo kun je toch niet samenleven...
http://www.bol.com/nl/p/coping/1001004001847118/

Dit boekje. Al is het alleen maar om eens neer te leggen, in de hoop dat erin gekeken wordt, om te laten zien wat een ASS-er moet leren, wat een ander "gewoon" weet. Wellicht opent het een heleboel ogen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_131635296


Voor het slapen gaan ;)
Ik ga morgen die filmpjes even bekijken
Weltrusten! :*
pi_131637496
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 00:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]

Voor het slapen gaan ;)
Ik ga morgen die filmpjes even bekijken
Weltrusten! :*
:D
Geweldig! _O-
  zaterdag 28 september 2013 @ 08:27:33 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_131639188
Hij is grappig, maar overduidelijk geschreven door iemand die er geen verstand van heeft. Dubbele diagnoses worden erg moeilijk met dat lied :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_131642666
YokiKater's filmpjes even bekeken. Ik herken mezelf alleen in de sensory overload simulatie. Ik denk dat ik die m'n man even laat zien :)
pi_131645413
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:57 schreef Poesopstokje het volgende:
YokiKater's filmpjes even bekeken. Ik herken mezelf alleen in de sensory overload simulatie. Ik denk dat ik die m'n man even laat zien :)
Die is goed heh? Daar herken ik mijzelf ook heel erg in. Echt een heel goed filmpje is dat.
pi_131645520
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:59 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Die is goed heh? Daar herken ik mijzelf ook heel erg in. Echt een heel goed filmpje is dat.
Beetje confronterend wel :@ Hopelijk begrijpt mijn man het. Hij moet sowieso mee naar mijn psych :')
pi_131645531
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:03 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Beetje confronterend wel :@ Hopelijk begrijpt mijn man het. Hij moet sowieso mee naar mijn psych :')
Zal vast wel goed komen :) Ik hoop het iig voor je.
pi_131645535
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:03 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Beetje confronterend wel :@ Hopelijk begrijpt mijn man het. Hij moet sowieso mee naar mijn psych :')
Ik vraag me af, wat gaan jullie daar precies doen dan? :P

En mogguh :W
pi_131645553
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vraag me af, wat gaan jullie daar precies doen dan? :P
Hij moet zitten en luisteren :P Mijn psych zal hem haarfijn uitleggen hoe ik inelkaar steek en wat ik nodig heb. En wat juist niet :P
pi_131645563
Goedemorgen om 15.00?? :P
pi_131645590
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:04 schreef Poesopstokje het volgende:
Goedemorgen om 15.00?? :P
Ow, wat gaat de tijd toch hard! :D
Neenee, was om kwart over 14 al op! O-)
pi_131645597
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ow, wat gaat de tijd toch hard! :D
Neenee, was om kwart over 14 al op! O-)
Wat heb jij uitgevreten vannacht joh ? :P
pi_131645621
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:06 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat heb jij uitgevreten vannacht joh ? :P
Beetje gamen, beetje skypen, beetje forummen :@

En ik moet vandaag vreten halen want ik heb gister ook al alleen maar rijst met makreel uit blik, crackers met pindakaas en witte bonen in tomatensaus gegeten :')
pi_131645630
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Beetje gamen, beetje skypen, beetje forummen :@

En ik moet vandaag vreten halen want ik heb gister ook al alleen maar rijst met makreel uit blik, crackers met pindakaas en witte bonen in tomatensaus gegeten :')
:D Haha autist!
pi_131645641
LOL! Ik was er om 0400u al uit :{ Slechte nacht gehad, ga straks dan ook even een tukkie doen.
pi_131645648
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:08 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:D Haha autist!
:@

Ik had zelfs geen sojamelk meer ;(
pi_131645665
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:08 schreef YokiKater het volgende:
LOL! Ik was er om 0400u al uit :{ Slechte nacht gehad, ga straks dan ook even een tukkie doen.
0400 uur?! Toen was ik nog wakker! _O-

Edit: Een reden dat je zo slecht sliep btw? :{
pi_131645684
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

0400 uur?! Toen was ik nog wakker! _O-
Ik had mazzel, er was een Gamekings marathon op MTV.. dus ik heb mij wel kunnen vermaken, ben nu alleen een beetje moe :)

Edit; stress en spanning, denk ik.. verhuizing is pittig.. maar verloopt allemaal goed en komt ook in orde.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2013 15:10:44 ]
pi_131645687
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

:@

Ik had zelfs geen sojamelk meer ;(
1x raden; GTA5?
pi_131645701
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:10 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

1x raden; GTA5?
Nee, WoT. Doe ik wel vaker met die vriend waarmee ik skypete maar nooit alleen :P
pi_131645744
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, WoT. Doe ik wel vaker met die vriend waarmee ik skypete maar nooit alleen :P
Wut is wot? :P
pi_131645747
Trouwens, wie gamen er hier eigenlijk nog steeds?

Ik natuurlijk al sinds mijn kindertijd (niks meer dan logisch toch?), maar ben het altijd blijven doen, zij het in mindere mate
pi_131645780
Ik heb vroeger wel gegamed, op de pc. GTA 1/2/3/ViceCity. Ik kan het alleen op de pc, ik kan niet overweg met controllers :@

Tegenwoordig niet meer :)
pi_131645804
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:12 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wut is wot? :P
World of Tanks (heb je misschien wel eens reclame van gezien).
In het kort is dat een spel waarbij je in een tank zit met een groot kanon erop en andere tanks met nog grotere kanonnen moet schieten :P
Ik zit sinds kort in een clan samen met eerder genoemde vriend en dat is wel raar weer, dat contact leggen enzo :P
pi_131645817
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, wie gamen er hier eigenlijk nog steeds?

Ik natuurlijk al sinds mijn kindertijd (niks meer dan logisch toch?), maar ben het altijd blijven doen, zij het in mindere mate
Ik ben bezig met GTA IV serieus aan het uitspelen en daarna de bijkomende games zoals die Gay Tony en nog 1. En als ik in mijn eigen huisje zit en de master gamePC weer draait pak ik misschien BF3 weer op en de nieuwe SimCity (daar moet ik nog aan beginnen).
pi_131645829
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

World of Tanks (heb je misschien wel eens reclame van gezien).
In het kort is dat een spel waarbij je in een tank zit met een groot kanon erop en andere tanks met nog grotere kanonnen moet schieten :P
Ik zit sinds kort in een clan samen met eerder genoemde vriend en dat is wel raar weer, dat contact leggen enzo :P
Nee zegt me niets. Maar wel leuk voor je :)

Ik ga dr weer vandoor, Billy wordt wakker, die moet ook eten :P
Doei!
pi_131645887
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:15 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee zegt me niets. Maar wel leuk voor je :)

Ik ga dr weer vandoor, Billy wordt wakker, die moet ook eten :P
Doei!
Succes! :P :W
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:15 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik ben bezig met GTA IV serieus aan het uitspelen en daarna de bijkomende games zoals die Gay Tony en nog 1. En als ik in mijn eigen huisje zit en de master gamePC weer draait pak ik misschien BF3 weer op en de nieuwe SimCity (daar moet ik nog aan beginnen).
Lol, ik speel nog steeds BF2, maar alleen tegen bots (AIX2 mod) en de laatste GTA die ik veel gespeeld heb was de 1e :P
Ik heb trouwens wel veel slechte dingen over die nieuwste Simcity gehoord dus die sla ik nog even over. De vorige Simcity was trouwens wel tof (al crashte die wel veel op m'n nieuwe PC, maar op m'n oude draaide die nog prima).
pi_131646086
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:

Lol, ik speel nog steeds BF2, maar alleen tegen bots (AIX2 mod) en de laatste GTA die ik veel gespeeld heb was de 1e :P
Ik heb trouwens wel veel slechte dingen over die nieuwste Simcity gehoord dus die sla ik nog even over. De vorige Simcity was trouwens wel tof (al crashte die wel veel op m'n nieuwe PC, maar op m'n oude draaide die nog prima).
Ik heb de nieuwe SimCity een uurtje geprobeerd en vond hem tegenvallen, maar moet er misschien even doorheen bijten.. wat ik aan steden zie van ver gevorderden ziet het er wel erg gaaf uit. Vind het wel leuk alleen het begin van een stad starten gaat een beetje geforceerd en daar hou ik niet zo van. Maar ja, misschien bijt ik daar nog wel doorheen.. moet er gewoon eens rustig voor gaan zitten.

GTA doe ik op de PS3, daar speel ik ook nog wel eens GT5 op.. beetje driften en racen.. heb er zelfs een complete Logitech G25 stuur en pedalen voor, met pookje en een playseat maar die kan ik nu nog niet kwijt en gebruik ik (nog) niet. Wil dat stuur ook gebruiken voor Formule 1 op de PC.

WoT (en die met die vliegtuigen) heb ik geprobeerd maar vond ik niet zoveel aan, dat is niet mijn type spelletje.
pi_131646274
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:24 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik heb de nieuwe SimCity een uurtje geprobeerd en vond hem tegenvallen, maar moet er misschien even doorheen bijten.. wat ik aan steden zie van ver gevorderden ziet het er wel erg gaaf uit. Vind het wel leuk alleen het begin van een stad starten gaat een beetje geforceerd en daar hou ik niet zo van. Maar ja, misschien bijt ik daar nog wel doorheen.. moet er gewoon eens rustig voor gaan zitten.

GTA doe ik op de PS3, daar speel ik ook nog wel eens GT5 op.. beetje driften en racen.. heb er zelfs een complete Logitech G25 stuur en pedalen voor, met pookje en een playseat maar die kan ik nu nog niet kwijt en gebruik ik (nog) niet. Wil dat stuur ook gebruiken voor Formule 1 op de PC.

WoT (en die met die vliegtuigen) heb ik geprobeerd maar vond ik niet zoveel aan, dat is niet mijn type spelletje.
Ik heb alleen geen console meer (is me te duur en ik ben een echte PC-gamer geworden), laatste console die ik had was een Super Nintendo (die heb ik pas geleden meegekregen toen m'n moeder ging verhuizen).

Heb jij trouwens wel eens BF2 en BF2142 gespeeld ook? Want dan heb ik misschien wel een leuk plaatje voor je :P (moet ik dan alleen wel even uploaden :P ).

Edit: Trouwens over GTA gesproken, ik deed nooit die missies maar ging gewoon zoveel mogelijk mensen afschieten/afvlammen :P
pi_131646308
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb alleen geen console meer (is me te duur en ik ben een echte PC-gamer geworden), laatste console die ik had was een Super Nintendo (die heb ik pas geleden meegekregen toen m'n moeder ging verhuizen).

Heb jij trouwens wel eens BF2 en BF2142 gespeeld ook? Want dan heb ik misschien wel een leuk plaatje voor je :P (moet ik dan alleen wel even uploaden :P ).
De PS3 vind ik wel prettig, maar PC blijft heerschen. BF2 heb ik wel gespeeld, BF2142 niet, ik heb niet zoveel met van dat toekomst gedoe.

Edit; Ja, dat deed ik ook altijd in GTA.. met cheatcodes veel wapens en munitie en gaan met die banaan.. maar ik moet zeggen dat het verhaal volgen en de missies doen mij nu wel erg bevalt en een welkome afleiding is. Steekt allemaal wel leuk in elkaar.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2013 15:33:53 ]
pi_131646540
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:32 schreef YokiKater het volgende:

[..]

De PS3 vind ik wel prettig, maar PC blijft heerschen. BF2 heb ik wel gespeeld, BF2142 niet, ik heb niet zoveel met van dat toekomst gedoe.

Edit; Ja, dat deed ik ook altijd in GTA.. met cheatcodes veel wapens en munitie en gaan met die banaan.. maar ik moet zeggen dat het verhaal volgen en de missies doen mij nu wel erg bevalt en een welkome afleiding is. Steekt allemaal wel leuk in elkaar.
Ik denk eerlijk gezegd dat die nieuwe GTA wel erg verslavend voor mij zou zijn dus beter begin ik er maar niet aan :P
Dat en ik denk niet dat mijn PC dat spel nog goed zou draaien (dan heb ik een nieuwe VGA kaart nodig). BF3 heb ik gekregen van mijn vrienden, maar dat draaide met iets van 17 FPS op medium in Metro :')
pi_131646596
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat die nieuwe GTA wel erg verslavend voor mij zou zijn dus beter begin ik er maar niet aan :P
Dat en ik denk niet dat mijn PC dat spel nog goed zou draaien (dan heb ik een nieuwe VGA kaart nodig). BF3 heb ik gekregen van mijn vrienden, maar dat draaide met iets van 17 FPS op medium in Metro :')
Mijn huidige gamePC heb ik speciaal gebouwd voor BF3, die werkt wel :Y i5 2500k, en 2 x 460GTX-Ti in SLI... komt nog prima mee op dit moment. Als ik GTA5 zou halen dan haal ik hem voor de PS3, vind ik wel lekker vanaf de bank spelen.. maar voorlopig gaat de verhuizing voor.

Ik ga even kijken of ik een tukkie kan doen, mijn ogen branden mijn kop uit.
pi_131646664
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:45 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Mijn huidige gamePC heb ik speciaal gebouwd voor BF3, die werkt wel :Y i5 2500k, en 2 x 460GTX-Ti in SLI... komt nog prima mee op dit moment. Als ik GTA5 zou halen dan haal ik hem voor de PS3, vind ik wel lekker vanaf de bank spelen.. maar voorlopig gaat de verhuizing voor.

Ik ga even kijken of ik een tukkie kan doen, mijn ogen branden mijn kop uit.
Slaap ze alvast :W
pi_131646671
ik ben aan het wachten op de nieuwe GTA voor pc en watch dog in november
moet nog altijd skyrim spelen had dat maar een uurtje gespeeld

ik heb vroeger een NES gehad en een PS2 nadien geen consoles meer gehad kreeg altijd krampen aan mijn duim als ik 30min speelde. met de pc heb ik daar geen last van.kan ik heel de nacht door

bf2 heb ik nooit gespeeld maar wel de bf1942 en bf vietnam
ben gestopt met wow maar heb nu rift

ik heb zowel gta 1 en 2 op steam maar heb die eigenlijk nog nooit gespeeld maar de andere wel vice vity SA en GTA4 en liberty stories zelfs chinatown voor DS
pi_131646748
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Slaap ze alvast :W
Thnxs. Hier een filmpje van mij in BF3 tijdens de betatest.. PC trekt het makkelijk
pi_131646767
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:48 schreef redboyke het volgende:
ik ben aan het wachten op de nieuwe GTA voor pc en watch dog in november
moet nog altijd skyrim spelen had dat maar een uurtje gespeeld

ik heb vroeger een NES gehad en een PS2 nadien geen consoles meer gehad kreeg altijd krampen aan mijn duim als ik 30min speelde. met de pc heb ik daar geen last van.kan ik heel de nacht door

bf2 heb ik nooit gespeeld maar wel de bf1942 en bf vietnam
ben gestopt met wow maar heb nu rift

ik heb zowel gta 1 en 2 op steam maar heb die eigenlijk nog nooit gespeeld maar de andere wel vice vity SA en GTA4 en liberty stories zelfs chinatown voor DS
Als ik hele nachten ga gamen dan krijg ik na een tijdje wel last van RSI klachten. Toen ik nog RPG's speelde werd dat zo erg dat ik toen geleerd heb de muis met links te bedienen :P

Wat is rift? Is dat een expansion voor WoW? WoW schijnt erg verslavend te zijn, had jij daar ook last van?
pi_131646913
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als ik hele nachten ga gamen dan krijg ik na een tijdje wel last van RSI klachten. Toen ik nog RPG's speelde werd dat zo erg dat ik toen geleerd heb de muis met links te bedienen :P

Wat is rift? Is dat een expansion voor WoW? WoW schijnt erg verslavend te zijn, had jij daar ook last van?
Rift is ook een MMO maar is andere setting
ja was een tijd zwaar verslaafd van toen ik opstond tot ik ging slapen wow spelen en dan nog s'nachts dromen over wow :P ik kwam zelfs nietmeer uit mijn kamer thuis. maar heb nog altijd schrik van andere mensen die me zien. ik eet hier in opname altijd mijn middag eten om 01.00 snachts zodat ik rustig alleen ben en iedereen is gaan slapen

ik game nu wel minder dan vroeger denk dat het door de leeftijd komt maar ook mss omdat hier geen wifi is en ik dus op mobiel internet moet gamen. wow ging perfect op mobiel internet.nadeen teveel storing en dan mensen die uit de guild waren gegaan en de raids nietmeer door konden gaan.

ik ben linkshandig dus heb mijn muis altijd links ik speel met de pijltjes toetsen numpad 1 is bij mij op alle games reload.
pi_131647271
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:04 schreef redboyke het volgende:

[..]

Rift is ook een MMO maar is andere setting
ja was een tijd zwaar verslaafd van toen ik opstond tot ik ging slapen wow spelen en dan nog s'nachts dromen over wow :P ik kwam zelfs nietmeer uit mijn kamer thuis. maar heb nog altijd schrik van andere mensen die me zien. ik eet hier in opname altijd mijn middag eten om 01.00 snachts zodat ik rustig alleen ben en iedereen is gaan slapen

ik game nu wel minder dan vroeger denk dat het door de leeftijd komt maar ook mss omdat hier geen wifi is en ik dus op mobiel internet moet gamen. wow ging perfect op mobiel internet.nadeen teveel storing en dan mensen die uit de guild waren gegaan en de raids nietmeer door konden gaan.

ik ben linkshandig dus heb mijn muis altijd links ik speel met de pijltjes toetsen numpad 1 is bij mij op alle games reload.
Ik speel trouwens ook met de pijltjestoetsen :P (als rechtshandige dan)
Numpad 1 is voor mij de combat knife (of een ander meleewapen). Numpad 0 is meestal iets van "pickup item" of "enter/exit vehicle" :P
Reload heb ik altijd op TAB staan.

Wat ik trouwens ook altijd doe is de rechter muisknop als "jump" gebruiken. Ken niemand die dat doet, die gebruiken altijd de spatie :P
pi_131647444
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik speel trouwens ook met de pijltjestoetsen :P (als rechtshandige dan)
Numpad 1 is voor mij de combat knife (of een ander meleewapen). Numpad 0 is meestal iets van "pickup item" of "enter/exit vehicle" :P
Reload heb ik altijd op TAB staan.

Wat ik trouwens ook altijd doe is de rechter muisknop als "jump" gebruiken. Ken niemand die dat doet, die gebruiken altijd de spatie :P
numpad 1 is reload
numpad 2 is grenades
numpad 0 is crouch
numpad . is plat liggen

ik ben echt een slechte springer omdat het bij mij ook op spatie staat
rechtermuisknop is bij mij meestal iron sight of hoe heet dat door je wapen kijken.
heb ook niet echt een gaming muis omdat die voor linkshandige moeilijk te vinden zijn en ook
als ik in paniek geraak is het eerste wat ik die harder in mijn muis knijpen en dan druk ik per ongeluk op de zij knopjes (heb een steelseries sensei trouwens)
vroeger nog met een vriend america's army gespeeld was echt leuk alleen de medic training dat was vloeken. echt al de antwoorden googlen enzo.
bij de nieuwe AA is het nog moeilijker dan zijn de symptomen anders iedere keer en als je fout antwoord gaat die persoon dood als je juist antwoord kan die terug meevechten

ik speel ook altijd de oude CS1.6 met bots is ook leuk
na 20min spelen ben ik het dan beu zit ik op die bots te schelden van cheater :P
en dan zet ik het terug af en ga ik een sigaret roken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2013 16:35:34 ]
pi_131647597
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:34 schreef redboyke het volgende:

[..]

numpad 1 is reload
numpad 2 is grenades
numpad 0 is crouch
numpad . is plat liggen

ik ben echt een slechte springer omdat het bij mij ook op spatie staat
rechtermuisknop is bij mij meestal iron sight of hoe heet dat door je wapen kijken.
heb ook niet echt een gaming muis omdat die voor linkshandige moeilijk te vinden zijn en ook
als ik in paniek geraak is het eerste wat ik die harder in mijn muis knijpen en dan druk ik per ongeluk op de zij knopjes (heb een steelseries sensei trouwens)
vroeger nog met een vriend america's army gespeeld was echt leuk alleen de medic training dat was vloeken. echt al de antwoorden googlen enzo.
bij de nieuwe AA is het nog moeilijker dan zijn de symptomen anders iedere keer en als je fout antwoord gaat die persoon dood als je juist antwoord kan die terug meevechten

ik speel ook altijd de oude CS1.6 met bots is ook leuk
na 20min spelen ben ik het dan beu zit ik op die bots te schelden van cheater :P
en dan zet ik het terug af en ga ik een sigaret roken.
Vetgedrukte had ik ook! :D _O-
Ik had vroeger ook een gamingmuis (RIP boomslang 1000 dpi ;( ) en had die zijknopjes maar uitgezet :P

Ik speel BF2 AIX2-mod nog wel eens met bots en met een paar vrienden van mij en ben al 2 jaar bezig om dat spel nog verder op te leuken (toevoegen nieuwe voertuigen, nieuwe wapens, nieuwe maps, meer legers, meer awards, heb er ooit een topic over gemaakt in GAM).
In m'n 1tje ben ik het ook snel beu maar met wat vrienden erbij kan ik me nog wel wat uurtjes vermaken :)

Ook heb ik de bots wat dommer gemaakt, dus kunnen we gewoon rambo-style hele squads bots uitroeien _O-

Bij mij is de rechtermuisknop springen, links is uiteraard schieten en de middle-mousebutton is ALT-Fire (scrollen is meestal "select weapon" ipv zoom, weet alleen effe niet meer wat mijn zoom-in of zoom-out knop is :@ ).

Edit: Ik heb 2 jaar geleden gekozen voor BF2 want was maar ¤5 en je hoeft niet online te zijn bladiebla. Ook omdat er ook voertuigen in zitten, met alleen maar infanterie lijkt me snel saai worden.
pi_131647963
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vetgedrukte had ik ook! :D _O-
Ik had vroeger ook een gamingmuis (RIP boomslang 1000 dpi ;( ) en had die zijknopjes maar uitgezet :P

Ik speel BF2 AIX2-mod nog wel eens met bots en met een paar vrienden van mij en ben al 2 jaar bezig om dat spel nog verder op te leuken (toevoegen nieuwe voertuigen, nieuwe wapens, nieuwe maps, meer legers, meer awards, heb er ooit een topic over gemaakt in GAM).
In m'n 1tje ben ik het ook snel beu maar met wat vrienden erbij kan ik me nog wel wat uurtjes vermaken :)

Ook heb ik de bots wat dommer gemaakt, dus kunnen we gewoon rambo-style hele squads bots uitroeien _O-

Bij mij is de rechtermuisknop springen, links is uiteraard schieten en de middle-mousebutton is ALT-Fire (scrollen is meestal "select weapon" ipv zoom, weet alleen effe niet meer wat mijn zoom-in of zoom-out knop is :@ ).

Edit: Ik heb 2 jaar geleden gekozen voor BF2 want was maar ¤5 en je hoeft niet online te zijn bladiebla. Ook omdat er ook voertuigen in zitten, met alleen maar infanterie lijkt me snel saai worden.
battlefield gaat teveel verbruiken op mobiel internet denk ik. met wow kon ik heel de dag spelen en dat verbruikte maar 350MB voor een hele dag. en voor schooters is goeie ping wel belangerijk dermee dat ik nu alleen maar offline schooters speel.
ik 2GB data kost 15euro en elke week herlaad ik 2 keer. is wel dure affaire eigenlijk dus ik probeer er zo zuinig mogelijk mee om te gaan. youtube vermijd ik staat niet op auto play en kiest automatisch de laagste resolutie. heb nu een tablet waar dat ik veel strips op lees om me wat van de computer weg te jagen zodat ik niet teveel zit te surfen.

dat deed ik ook op bf vietnam de bots wat dommer maken en wat fun maken met de straaljagers onder de brug door vliegen enzo. weet niet of je dat ook kan doen in BF2 maar moet je maar eens proberen :)
pi_131648256
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:02 schreef redboyke het volgende:

[..]

battlefield gaat teveel verbruiken op mobiel internet denk ik. met wow kon ik heel de dag spelen en dat verbruikte maar 350MB voor een hele dag. en voor schooters is goeie ping wel belangerijk dermee dat ik nu alleen maar offline schooters speel.
ik 2GB data kost 15euro en elke week herlaad ik 2 keer. is wel dure affaire eigenlijk dus ik probeer er zo zuinig mogelijk mee om te gaan. youtube vermijd ik staat niet op auto play en kiest automatisch de laagste resolutie. heb nu een tablet waar dat ik veel strips op lees om me wat van de computer weg te jagen zodat ik niet teveel zit te surfen.

dat deed ik ook op bf vietnam de bots wat dommer maken en wat fun maken met de straaljagers onder de brug door vliegen enzo. weet niet of je dat ook kan doen in BF2 maar moet je maar eens proberen :)
Lijkt me lastig, zo beperkt internet hebben -O-

Ja! :D
Stuntvliegen! _O_

Ook heb ik BF2 lopen modden, heb de link naar dat topic van mij gevonden, daar staat in wat ik zoal veranderd heb. Eigenlijk besteed ik tegenwoordig meer tijd aan het modden van BF2 dan het spelen van BF2 :P
Ik denk dat BFv net zo makkelijk te modden is (1e wat ik deed in BF2 was de spawntime van vliegtuigen verlagen zodat je nooit lang op een nieuw vliegtuig hoefde te wachten :P ).
pi_131648639
Ik snap dr heul niks van :')
pi_131648682
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lijkt me lastig, zo beperkt internet hebben -O-

Ja! :D
Stuntvliegen! _O_

Ook heb ik BF2 lopen modden, heb de link naar dat topic van mij gevonden, daar staat in wat ik zoal veranderd heb. Eigenlijk besteed ik tegenwoordig meer tijd aan het modden van BF2 dan het spelen van BF2 :P
Ik denk dat BFv net zo makkelijk te modden is (1e wat ik deed in BF2 was de spawntime van vliegtuigen verlagen zodat je nooit lang op een nieuw vliegtuig hoefde te wachten :P ).
heb geen ervaring met modden eigenlijk met counterstrike had ik wel een eigen server met paar mods maar was op zo'n site waar dat andere mensen mods maakten en die kon je dan aan je server toevoegen. zo had ik weapon jam toegevoegd.en dat als je een enemy zag werd dat automatisch gereport naar de rest van de players.er was ook een mod die gewichten toevoegde aan alles wat je bij je had dus als je bijvoorbeeld kevlar enzo kocht dan was je zwaarder en liep je trager.
en alles werkte goed maar toen waren er een paar updates voor CS en crashte dat voordurent en dan ben ik er maar mee gestopt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik snap dr heul niks van :')
speel jij nooit games?
pi_131648714
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:33 schreef redboyke het volgende:

[..]

speel jij nooit games?
Nee al jaren niet meer :o
pi_131648868
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:35 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee al jaren niet meer :o
welke games speelde je dan vroeger?waarom speel je nu niet af en toe een spelletje?
pi_131648879
Oh, ik heb onlangs Hidden Express op Facebook uitgespeeld. Behoorlijk verslavend :@
Voor wie het niet kent; je hebt een treintje met zoekobjecten in wagonnetjes. Je moet die zoekdingen zsm vinden en aanklikken in een (hele drukke!) foto.
pi_131648897
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:40 schreef redboyke het volgende:

[..]

welke games speelde je dan vroeger?waarom speel je nu niet af en toe een spelletje?
Vroeger hadden we thuis een goede pc. Daar heb ik toen uren GTA 1/2/3/ViceCity achter gespeeld. Daarna nooit geen pc weer gehad, dus het gamen is er bij gebleven.
Op een of andere manier kan ik niet met consoles overweg, dus geen PS3 of Xbox voor mij.
pi_131648981
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:42 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Vroeger hadden we thuis een goede pc. Daar heb ik toen uren GTA 1/2/3/ViceCity achter gespeeld. Daarna nooit geen pc weer gehad, dus het gamen is er bij gebleven.
Op een of andere manier kan ik niet met consoles overweg, dus geen PS3 of Xbox voor mij.
weet niet wat voor pc je nu hebt maar dan kan je wel eens GTA san andreas spelen.is ook een oud spel dus moet wel kunnen draaien op je pc denk ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')