abonnement Unibet Coolblue
pi_131350874
Een blunder van de Kamer van Toezicht of een geval van “ons kent ons”, of beter gezegd vriendjespolitiek, waarbij wij als gewone burger slechts een pion zijn en de “witte boorden”onschendbaarheid” genieten.

Ons geval speelt zich af met dezelfde notaris als "ikweethetookniet".
Het is onverstelbaar dat alles wat deze notaris gedaan heeft maar mag en niet wordt gestraft
Dat bij de eerste keer onze klacht werd afgewezen, konden wij gezien de omstandigheden, betreffende notaris was lid van de Kamer van Toezicht van Haarlem, derhalve werd de klacht behandeld door de Kamer van Toezicht in Alkmaar, die weer samenwerkt met de Kamer van Toezicht in Haarlem.
Ik dacht bij het Hoge Gerechtshof een onpartijdig oordeel te kunnen krijgen.
Tijdens de zitting leek het er ook op dat dit zo was, maar verre van dat.
Een vernietigend vonnis, waar alle feiten en bewijzen aan de kant zijn geschoven
De notaris die bij de zitting aanwezig was is lid van estate planners, zo ook betrokken notaris

Wij hebben het idee in een slangenkuil te zijn beland en dat alles niet correct verloopt, gezien het vele bewijs wat wij in handen hebben en waar hele andere conclusies uit zouden moeten worden getrokken. Een ieder die onze klacht leest ziet dat de notaris fout is.

"ikweethetookniet"heeft soort gelijke ervaringen gehad met de notaris in kwestie.
Die stelt: “als je deze man in het echt ziet, hard wegrennen.
Dat advies is zeer juist, maar deze man doet nog steeds ongemoeid zijn werk en wordt niet op zijn vingers getikt

feiten
betreffende notaris is lid van de Kamer van Toezicht in Haarlem
betreffende notaris is lid van estate planners
de Kamer van Toezicht van Haarlem werkt samen met de Kamer van Toezicht in Akmaar
klacht wordt behandeld door Kamer van Toezicht van Alkmaar
klacht wordt ongegrond verklaard, wel geeft de Kamer in zijn vonnis aan dat nagenoeg alle seinen op rood stonden, de notaris wat steken heeft laten vallen, maar zijn werk goed heeft gedaan
aangezien de seinen op rood stonden is er hoger beroep ingesteld
ook hier wordt de klacht ongegrond verklaard

Omstandigheden
moeder lijdt voor CVA reeds aan dementie verschijnselen
In juni 2008 wordt moeder 2 x getroffen door groot CVA, met verlamming rechts en afasie
moeder is totaal gedesorienteerd in plaats, tijd en persoon
2 dochters trekken bij moeder in om haar te verzorgen
moeder had deze 2 dochters in 2007 een uitgebreide volmacht gegeven, mocht moeder het zelf niet meer kunnen. Deze trad nu in werking. Volmacht opgemaakt bij betreffende notaris
in dec 2008 wordt moeder voor een paar weken opgenomen in een verpleeghuis zodat dochters er even met vakantie kunnen
gedurende deze vakantie wordt onze demente moeder meegenomen naar desbetreffende notaris en het testament wordt gewijzigd en op 9/1/2009 gepasseerd
Wij komen 10/1/2009 terug van vakantie, dat wist de notaris evenals de volmacht die wij hadden, maar heeft dat doelbewust genegeerd
Wij worden niet op de hoogte gebracht van de wijziging en moeder kon ons dat ook niet meer melden ivm haar dementie
moeder overlijdt op 4/3/2009. Wij dochters zijn in de veronderstelling testament executeur te zijn, dat waren we op moeders verzoek, en gaan allerlei handelingen uitvoeren die niet meer door ons gedaan hadden mogen worden, daar ook dat veranderd was
het codicil wat mijn moeder in 2005 geschreven had, waarin ook de laatste wensen stonden betreffende cremeren en as verstrooien beland in de prullenbak

Notaris.
geeft toe dat 8 van de 10 indicatoren van toepassing zijn
geeft toe dat het codicil door de drukte vergeten is
geeft toe dat moeder moeilijk sprak in zinsdelen
notaris verklaard zeer wispelturig en tegenstrijdig,
notaris verklaard verschillende malen dat moeder testament gelezen heeft, echter de Kamer van Toezicht stelt dat moeder niet meer kon lezen, dat was door ons aangedragen
notaris stelt dat moeder hem herkende, uit verschillende verklaringen van hulpverleners en 40 jarige vrienden van moeder komt naar voren dat er geen herkenning meer was
notaris verklaard dat hij een ½ uur tot 1 uur met moeder gesproken heeft terwijl uit de verklaringen en medische rapporten naar voren komt dat moeder maar enkele minuten een gesprek kon voeren
notaris beweerd dat moeder op 8/1/2009 nog wist wat zij op 2/1/2009 besproken hadden, terwijl uit de medische test naar voren is gekomen, dat moeder de woorden appel, bal fiets na 5 minuten niet meer kon herhalen

Ik heb ook een klacht ingedien tegen deze notaris.
De klacht is volledigonderbouwd met feiten, medische rapporten, meerdere verklaringen van vrienden van moeder van 40 jaar en verschillende zorgverleners
Ik ben zelf verpleegkundige en ben al 40 jaar werkzaam.. Na de CVA was moeder volledig gedesorienteerd in plaats, tijd en persoon.
Ik ben na de CVA bij mijn moeder in gaan wonen, daar zij totaal afhankelijk was geworden van zorg.Na haar CVA heeft moeder mij niet meer herkend als dochter.

De rechtbank legt alles naast zich neer en gaat er volledig van uit dat de verklaring van de notaris,op waarheid berust, dus met andere woorden dat wij, haar dochters, die 24 uur per dag bij moeder aanwezig waren en zelfs bij haar in de kamer sliepen omdat ze anders onrustig werd als ze alleen was, haar vele vrienden, hulpverleners niet de waarheid hebben gesproken

Ik ben zeer teleurgesteld in de rechtspraak en denk te maken te hebben met klasse justitie.
Voor mij is het feit dat alle klachten ongegrond zijn verklaard onbegrijpelijk.
Als ik door het rode licht krijg ik een bekeuring
Is het feit dat je tot de notabelen behoort een vrijbrief om rode seinen te negeren

Deze vonissen zijn voor mij dat er wederom misbruik wordt gemaakt van mijn moeder en ik vind dat dat niet kan en mag gebeuren.
met de toenemende vergrijzing neemt ook het aantal dementen toe en ik ben er stellig van overtuigd dat wij deze mensen moeten beschermen en niet de notaris die fout is geweest

Bij P.Kooke waren 4 indicatoren van het stappenplan van notarissen toespassing, die klacht is gegrond verklaard. Bij ons waren 8 indicatoren van toepassing, toegeven door de notaris.Wat ik wil is gerechtigheid voor mijn moeder.

Wat ik hier weer gegeven heb is maar het topje van de ijsberg

De laatste 4 jaar zijn we als oud vuil behandeld door de notaris
een paar voorbeelden
Ons ouderlijk huis waar we geboren waren, wordt door gebrekkige informatie van de notaris verkocht en wij moeten dat ervaren door een bordje in de tuin
De notaris haalt zonder onze toestemming geld van de kwaliteitsrekening om zijn rekeningen te betalen
notaris zet ons onder druk

Zo kan ik nog wel een hele tijd doorgaan
Al onze aantijgingen worden ondersteund door verklaringen, mails etc

Wij zullen vast niet de enigen zijn met dit probleem en ik ben op zoek naar lotgenoten.
In mijn werk als wijkverpleegkundige heb ik vele schrijnende gevallen meegemaakt, ik kom altijd op voor mijn patienten en zal ze dan ook zo ver als mijn mogelijkheden zijn beschermen
De verzorgsters die ten tijde van de testament wijziging bij moeder was, heeft alle normen van verantwoorde zorg overtreden, door geen melding te maken van de gebeurtenissen.
Zij was door ons aangesteld en wist dat wij de wettelijke vertegenwoordigers waren van moeder
mijn doel is gerechtigheid voor mijn moeder

Voor mij is de hele tucht rond artsen, advocaten en notarissen een wassen neus, af en toe wordt er iemand "opgeofferd", een mooi voorbeeld hiervan is Bram Moskowitz. Voor de rest ben je als burger een "wegzetbare onbelangrijke pion", die opgeofferd wordt om een "witte boorden persoon" het hand boven het hoofd te houden

Eenpioninnood
  donderdag 19 september 2013 @ 16:05:37 #2
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_131350936
Mooi boek.

Edit: daadwerkelijk poging van lezen gedaan, hetgeen gezien je stijl niet heel makkelijk is. In hoeverre is het testament gewijzigd? Het rechtenwereldje heeft er naar mijn inzicht wel vaker een handje van elkaar een handje boven het hoofd te houden, omdat er van eerlijkheid wordt uitgegaan van vakgenoten.

Echter, ik kan me ook voorstellen dat rechters jullie stukken zonder te lezen terzijde schuiven als het op een zelfde manier is opgesteld als je OP.

[ Bericht 48% gewijzigd door KELDER op 19-09-2013 16:13:16 ]
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  donderdag 19 september 2013 @ 16:10:50 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_131351084
Ik snap he-le-maal geen fuck van die OP, er is geen touw aan vast te knopen. Begin eens rustig bij het begin.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_131351135
Aha. Kun je niet een wat duidelijker verhaaltje schrijven?
compact en kleverig.
pi_131351249
Ik heb ooit een blanke een diefstal zien plegen. Alle blanken plegen diefstal.

Dat is ongeveer de strekking van je verhaal.

Het is vooral KLB materiaal, dus wat is je concrete vraag voor WGR?
pi_131351294
In jou geval Hart van Nederland erbij halen ! Denk dat het nieuws hier wel wat in ziet, vooral met al het bewijs.

Dit meen ik oprecht ! ^O^

Je krijgt veel meer gedaan tegenwoordig als de media zich er mee bemoeid ;)
  donderdag 19 september 2013 @ 16:19:31 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_131351341
Ah, de uitspraak, wellicht dat dit het wat helderder maakt:
http://deeplink.rechtspra(...)I:NL:GHAMS:2013:2176
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 19 september 2013 @ 16:20:03 #8
379679 mc-lovin
what's up gangsters
pi_131351365
ik kan uit je verhaal opmaken dat je een vrouw bent :{

enfin, wat is het probleem in max 100 tekens?

moeder veranderd testament terwijl jullie van mening zijn dat mevrouw wilsombekwaam is?

is dat geregeld bij de rechter? zo niet dat mocht mevrouw haar testament wijzigen.
[img]http://twemoji.maxcdn.com/72x72/ae.png[/img] MC-Lovin
  donderdag 19 september 2013 @ 16:21:28 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_131351409
Ahhhhh, TS gaat met zus op vakantie, broerlief neemt ma mee naar notaris om de erfenis te laten herverdelen.

quote:
In 2007 heeft de moeder van klaagsters, [naam] (hierna: erflaatster), ten overstaan van de notaris bij testament over haar nalatenschap beschikt. Tevens heeft erflaatster in 2005 een codicil gemaakt, onder meer met betrekking tot de verdeling van haar sieraden (hierna: het codicil). Erflaatster had vier kinderen: klaagsters, dochter [naam] (hierna: [naam]) en zoon [naam] (hierna: [naam]). Nadat erflaatster medio 2008 werd getroffen door een CVA (Cerebro Vasculair Accident), hebben klaagsters de verzorging van erflaatster in haar eigen huis op zich genomen. Tijdens een vakantie van klaagsters van 10 december 2008 tot 10 januari 2009 heeft erflaatster (tot 6 januari 2009) in een psychogeriatrisch verpleegtehuis te [plaatsnaam] verbleven. [naam] heeft in die periode de notaris benaderd met het verzoek het testament uit 2007 met erflaatster te bespreken. Op 9 januari 2009 heeft erflaatster ten overstaan van de notaris een nieuw testament (hierna: het testament) gemaakt, nadat de notaris op 6 en op 8 januari 2009 met erflaatster had gesproken. Erflaatster is op 4 maart 2009 overleden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 19 september 2013 @ 16:22:07 #10
379679 mc-lovin
what's up gangsters
pi_131351431
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:18 schreef Aloria het volgende:

In jou geval Hart van Nederland erbij halen ! Denk dat het nieuws hier wel wat in ziet, vooral met al het bewijs.

Dit meen ik oprecht ! ^O^

Je krijgt veel meer gedaan tegenwoordig als de media zich er mee bemoeid ;)
}:| het niveau op Fok! deze dagen is rondom belabberd }:|. Ga alsjeblieft de woonkamer stofzuigen, en verplaats je je daarna terug naar de keuken??
[img]http://twemoji.maxcdn.com/72x72/ae.png[/img] MC-Lovin
  donderdag 19 september 2013 @ 16:22:56 #11
379679 mc-lovin
what's up gangsters
pi_131351467
quote:
3s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:21 schreef Dagonet het volgende:
Ahhhhh, TS gaat met zus op vakantie, broerlief neemt ma mee naar notaris om de erfenis te laten herverdelen.

[..]

^O^ ^O^ kijk hier hebben we wat aan.
[img]http://twemoji.maxcdn.com/72x72/ae.png[/img] MC-Lovin
  donderdag 19 september 2013 @ 16:25:25 #12
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_131351535
Het kan ook de derde dochter geweest zijn.
quote:
Gezien de slechte fysieke toestand van erflaatster heeft de notaris besloten dat het testament snel moest worden gepasseerd en is hij de volgende dag, op 9 januari 2009, wederom bij erflaatster thuis geweest. Hij had toen het op zijn kantoor voorbereide testament bij zich. [naam] was in de woning aanwezig, maar na een gesprek “over koetjes en kalfjes” heeft hij haar gevraagd de kamer te verlaten.
quote:
De kern van de wijziging ten opzichte van het laatste testament uit 2007 was dat erflaatster de ongelijke verdeling tussen haar kinderen wilde rechtzetten, zodat haar vier kinderen voor gelijke delen zouden erven. Voor klaagsters betekende dit dat zij niet ieder 3/8 deel maar 2/8 deel van de nalatenschap van erflaatster zouden erven. Gelijkstelling van kinderen is iets wat in de praktijk vaak voorkomt.
De notaris wordt nu betrokken in een ordinaire familieruzie over de erfenis en met name de juwelen:
quote:
De notaris erkent dat het beter was geweest als hij het codicil voor het passeren van het testament uitdrukkelijk bij erflaatster onder de aandacht had gebracht. Overigens heeft de notaris bij de erfgenamen bepleit het codicil uit te voeren, voor zover het de daarin opgenomen verdeling van de juwelen betreft.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_131351550
quote:
99s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:22 schreef mc-lovin het volgende:

[..]

}:| het niveau op Fok! deze dagen is rondom belabberd }:|. Ga alsjeblieft de woonkamer stofzuigen, en verplaats je je daarna terug naar de keuken??
Als notaris zijnde moet er toch een belletje gaan rinkelen als iemand van de familie die niet bevoegd is samen met dementerende moeder binnen komt wandelen en het gehele testament laat veranderen.

Niet bevoegd is niet bevoegd, niks vreemds aan. :W
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2013 @ 16:26:06 #14
43556 miss_dynastie
pi_131351560
quote:
99s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:20 schreef mc-lovin het volgende:
ik kan uit je verhaal opmaken dat je een vrouw bent :{

enfin, wat is het probleem in max 100 tekens?

moeder veranderd testament terwijl jullie van mening zijn dat mevrouw wilsombekwaam is?

is dat geregeld bij de rechter? zo niet dat mocht mevrouw haar testament wijzigen.
Mag ik? Mag ik?

quote:
De kern van de wijziging ten opzichte van het laatste testament uit 2007 was dat erflaatster de ongelijke verdeling tussen haar kinderen wilde rechtzetten, zodat haar vier kinderen voor gelijke delen zouden erven. Voor klaagsters betekende dit dat zij niet ieder 3/8 deel maar 2/8 deel van de nalatenschap van erflaatster zouden erven.
Oftewel: TS zou met haar zus een groter deel krijgen dan de andere twee kinderen en haar moeder heeft dat rechtgezet, waardoor iedereen evenveel krijgt en TS benadeeld is voor haar gevoel.

Je zou je daarbij kunnen afvragen onder wiens invloed die ongelijke verdeling überhaupt tot stand is gekomen, maar ach... waarom zou je ook. Dat TS vecht voor de nagedachtenis van haar moeder is in ieder geval niet waar. Het gaat om de poet.
pi_131351595
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mag ik? Mag ik?

[..]

Oftewel: TS zou met haar zus een groter deel krijgen dan de andere twee kinderen en haar moeder heeft dat rechtgezet, waardoor iedereen evenveel krijgt en TS benadeeld is voor haar gevoel.

Je zou je daarbij kunnen afvragen onder wiens invloed die ongelijke verdeling überhaupt tot stand is gekomen, maar ach... waarom zou je ook. Dat TS vecht voor de nagedachtenis van haar moeder is in ieder geval niet waar. Het gaat om de poet.
Helaas maakt geld altijd oorlog in een familie ;(
  donderdag 19 september 2013 @ 16:29:38 #16
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_131351663
quote:
3s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:21 schreef Dagonet het volgende:
Ahhhhh, TS gaat met zus op vakantie, broerlief neemt ma mee naar notaris om de erfenis te laten herverdelen.

[..]

Dus het rechtenwereldje heeft niks verkeerd gegaan, die volgen immers de regels, maar je bent geflest door je eigen familie.

Blijf benieuwd naar mijn vraag in een eerdere post, in welke mate is het testament nu gewijzigd? Netjes ieder kind evenveel waardevolle spullen, of alles is voor broerlief?
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  donderdag 19 september 2013 @ 16:30:11 #17
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_131351677
Ik vind trouwens best dat als twee kinderen zichzelf opofferen om voor hun moeder te zorgen dat ze dan uiteindelijk ook een groter deel van de erfenis mogen hebben dan de andere twee, al is het alleen maar als een schadeloosstelling.

Ik zie ook dat de notaris fouten heeft gemaakt die ten laste van de erfenis kwamen, maar ik zie geen aanleiding om heel hoog van de toren te blazen tegen alle notarissen en het in een verhaal over klassejustitie te laten verzanden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 19 september 2013 @ 16:31:19 #18
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_131351712
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:29 schreef KELDER het volgende:

Blijf benieuwd naar mijn vraag in een eerdere post, in welke mate is het testament nu gewijzigd? Netjes ieder kind evenveel waardevolle spullen, of alles is voor broerlief?
Ieder kind gelijkgesteld nu.
Het was 3/8 voor TS, en 3/8 voor de andere verzorgende dochter en andere dochter en zoon ieder recht op 1/8.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2013 @ 16:31:33 #19
43556 miss_dynastie
pi_131351720
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:29 schreef KELDER het volgende:

[..]

Dus het rechtenwereldje heeft niks verkeerd gegaan, die volgen immers de regels, maar je bent geflest door je eigen familie.
Is TS geflest of is een poging van TS tot flessen van haar familie mislukt? Waarom zou zij recht hebben op een groter deel dan de niet verzorgende kinderen? Vaak wordt dit door ouders tijdens het leven al gecompenseerd, geen reden om dit (ook) via de erfenis te doen.

edit: en kennelijk heeft de testamentswijziging ten gunste van TS voor de datum van verzorging plaatsgevonden.

quote:
In 2005 en in 2007 heeft [naam] ten overstaan van de notaris bij testament over haar nalatenschap beschikt. Zij heeft klaagsters tot executeur-testamentair benoemd.
quote:
2.5.
Vanaf 24 juni 2008 hebben klaagsters [naam] verzorgd en verpleegd.
quote:
2.14.
Op 4 maart 2009 is [naam] (hierna ook te noemen: erflaatster) te [plaatsnaam] overleden.
De helft méér krijgen in ruil voor negen maanden verzorging is sowieso wat overdreven...
pi_131351882
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:18 schreef Aloria het volgende:

In jou geval Hart van Nederland erbij halen ! Denk dat het nieuws hier wel wat in ziet, vooral met al het bewijs.

Dit meen ik oprecht ! ^O^

Je krijgt veel meer gedaan tegenwoordig als de media zich er mee bemoeid ;)
Ik wil graag ook mijn verhaal doen voor de camera, want deze RANDDEBIEL MOET STOPPEN })
  donderdag 19 september 2013 @ 16:40:42 #21
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_131352010
Dus je hebt met z'n 2-en een volmacht om te beslissen voor je moeder. En dan ga je fijn allebei tegelijk een maand weg.

Dan ben je 't ook gewoon zelfs schuld TS.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_131352095
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mag ik? Mag ik?

[..]

Oftewel: TS zou met haar zus een groter deel krijgen dan de andere twee kinderen en haar moeder heeft dat rechtgezet, waardoor iedereen evenveel krijgt en TS benadeeld is voor haar gevoel.

Je zou je daarbij kunnen afvragen onder wiens invloed die ongelijke verdeling überhaupt tot stand is gekomen, maar ach... waarom zou je ook. Dat TS vecht voor de nagedachtenis van haar moeder is in ieder geval niet waar. Het gaat om de poet.
TS had natuurlijk de erfenis al uitgegeven en zit daardoor nu in geldnood. :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2013 @ 16:43:56 #23
43556 miss_dynastie
pi_131352123
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:40 schreef MutedFaith het volgende:
Dus je hebt met z'n 2-en een volmacht om te beslissen voor je moeder. En dan ga je fijn allebei tegelijk een maand weg.

Dan ben je 't ook gewoon zelfs schuld TS.
Ja, dat roept bij mij dan weer heel andere vragen op, eigenlijk :')
pi_131352219
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

TS had natuurlijk de erfenis al uitgegeven en zit daardoor nu in geldnood. :')
Daar gaat de cursus Nederlands die ze zo graag wilde volgen ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_131352688
quote:
3s.gif Op donderdag 19 september 2013 16:25 schreef Dagonet het volgende:
Het kan ook de derde dochter geweest zijn.

[..]


[..]

De notaris wordt nu betrokken in een ordinaire familieruzie over de erfenis en met name de juwelen:

[..]

Hoe kom je aan deze. Informatie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')