abonnement Unibet Coolblue
pi_138120298
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:14 schreef Sometimes het volgende:
40 incl
Uitstekende ervaring met Sometimes. Snelle afhandeling, en snel gereageerd op DM's.

Heerlijk om als verkoper snel van je product af te zijn.

V&A / [TK] Dremel 300 Series Multi-Tool
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_138126714
quote:
11s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:07 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Uitstekende ervaring met Sometimes. Snelle afhandeling, en snel gereageerd op DM's.

Heerlijk om als verkoper snel van je product af te zijn.

V&A / [TK] Dremel 300 Series Multi-Tool
Zelfde beeld aan de andere kant van de transactie!
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_138158374
Prima ervaring met Sounddragon, maar ik verwacht ook niet anders van 'n Fok!-mod ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_138163472
Ik moet wel zeggen dat verkopen via FOK! erg, erg fijn is. Sommigen haken af doordat ze me niet vertrouwen met mijn alleen-verzenden houding, maar die moeten nu, na het verzonden hebben van een tablet en nu gereedschap, wel beter weten ;)

Onderhandelen met FOK! kers gaat erg fijn, en vlot.

Proficiat, FOK! :)
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_138164680
Slechte ervaringen met Frankie79 in dit topic:
V&A / [TK] 2 fauteuils

quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 15:55 schreef Frankie79 het volgende:
Ok, ik ga akkoord :)
We hadden een deal, maar toen ik een afspraak wilde maken kreeg ik te horen dat de stoelen al verkocht waren. Een andere user had een PB gestuurd, en hij heeft de stoelen verkocht.

Dus helaas zijn mijn ervaringen niet onverdeeld positief ;)

[ Bericht 43% gewijzigd door L0we op 25-03-2014 19:36:04 ]
  woensdag 26 maart 2014 @ 19:38:59 #181
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_138201918
Positieve ervaring met user Forster, n.a.v. dit topic: V&A / [TK] Abercrombie Longsleeves. Goed verpakt, snel verzonden en nette prijs!
pi_138298907
Horloges & herenmerkkleding!

Horloge gekocht, snel ontvangen en goed verpakt! Top koop! ^O^

thx Lewouxk
  zaterdag 29 maart 2014 @ 20:48:44 #183
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_138307546
Tot nu toe zeer matige ervaring met Dengaman in dit topic: Ergotron Neo-Flex beeldscherm arm.

Er werd pas na een week gereageerd op mijn bod want meneer was met wintersport. Goed, dat kan gebeuren en is wat mij betreft geen issue. Daarna werd de deal snel gesloten en heb ik afgelopen maandag het geld overgemaakt en mijn adresgegevens doorgegeven.

Echter tot op heden nog niets ontvangen en ook op meerdere PM's geen reactie, terwijl hij wel in de tussentijd online is geweest en wel gewoon in een andere aanbodadvertentie heeft gereageerd. Stijlloos dit.
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
  zondag 30 maart 2014 @ 15:17:34 #184
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_138327751
Ben er mee bezig!
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  maandag 31 maart 2014 @ 18:03:21 #185
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_138370007
[TK] Ruim 20 xbox spellen
Positieve ervaring met markmarkmark.

Twee spellen van hem gekocht. Heeft ze meteen op de post gedaan en ze kwamen hier in prima staat binnen.
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:52:51 #186
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_138417850
Prima ervaring met D92V!

quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:17 schreef D92V het volgende:
lokquote :+
Snelle communicatie, doosje zorgvuldig verpakt en snel verzonden!

Daarnaast een prima ervaring met Perenijsje!

quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:04 schreef Perenijsje het volgende:
Lokquote :+
Ook hier, snelle communicatie, uitstekend verpakt en snel verzonden!
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 2 april 2014 @ 11:01:36 #187
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_138428740
Zeer slechte ervaring in dit topic:
Tamron A17 (70-300mm lens) + Lenshood DA17

Door user Baghdaddy werd een compleet ander product opgestuurd dat niet geschikt is voor Nikon camera's en ook nog eens van beduidend slechte kwaliteit is.

Per PM heb ik diverse keren Baghdaddy benaderd om e.e.a. te regelen, maar hij laat niet meer van zich horen.
Beginnend fotograaf - Gitarist - This is my truth. Tell me yours.
http://www.flickr.com/photos/wimw79/
  Moderator woensdag 2 april 2014 @ 11:02:00 #188
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
  donderdag 3 april 2014 @ 09:52:09 #189
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_138463163
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 20:48 schreef rouletteking het volgende:
Tot nu toe zeer matige ervaring met Dengaman in dit topic: Ergotron Neo-Flex beeldscherm arm.

Er werd pas na een week gereageerd op mijn bod want meneer was met wintersport. Goed, dat kan gebeuren en is wat mij betreft geen issue. Daarna werd de deal snel gesloten en heb ik afgelopen maandag het geld overgemaakt en mijn adresgegevens doorgegeven.

Echter tot op heden nog niets ontvangen en ook op meerdere PM's geen reactie, terwijl hij wel in de tussentijd online is geweest en wel gewoon in een andere aanbodadvertentie heeft gereageerd. Stijlloos dit.
Uiteindelijk mijn geld teruggekregen, maar ik blijf het een rare gang van zaken vinden.
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
pi_138464810
V&A / [TK] G-SHOCK horloge !

Zeer slechte ervaring met iramo88, verkocht een horloge wat gefotoshopt leek als nieuw en kwam zwaar beschadigt en vergeeld aan. Zou hem nog omruilen met hem maar laat al twee weken lekker niks van zich horen.
  Moderator donderdag 3 april 2014 @ 11:08:04 #191
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138465060
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:00 schreef videonatic het volgende:
V&A / [TK] G-SHOCK horloge !

Zeer slechte ervaring met iramo88, verkocht een horloge wat gefotoshopt leek als nieuw en kwam zwaar beschadigt en vergeeld aan. Zou hem nog omruilen met hem maar laat al twee weken lekker niks van zich horen.
Even alles via PM naar vacrew sturen, dan gaan wij ons er mee bemoeien ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:51:55 #192
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_138504136
V&A / [TK] Overcomplete cryptocoin mining rig - incl. 3 GPU's

Goede ervaring met user kthxbye, videokaart werd verzonden met track&trace, kwam in een mooie doos binnen met alle originele producten, zelfs inclusief het folie om de doos van de videokaart. Aanrader!
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  vrijdag 4 april 2014 @ 18:57:19 #193
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_138513021
Met exorbitantes een goede ervaring. Ps4 spel van hem overgekocht. Prima communicatie en heeft het snel opgestuurd.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_138622078
Vanaf wanneer mag je gaan zeuren over een verkoper? Ik heb vorige week dinsdag een deal gesloten, meteen het geld overgemaakt. Dat stond donderdag op zijn rekening. Vrijdag of zaterdag zou hij de aankoop versturen. Tot op heden niks meer van 'm gehoord na DM's. Zijn laatste bezoek was ook de dag van zijn laatste DM, vorige week donderdag.
  Moderator maandag 7 april 2014 @ 19:33:43 #195
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138622629
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef Skeletor. het volgende:
Vanaf wanneer mag je gaan zeuren over een verkoper? Ik heb vorige week dinsdag een deal gesloten, meteen het geld overgemaakt. Dat stond donderdag op zijn rekening. Vrijdag of zaterdag zou hij de aankoop versturen. Tot op heden niks meer van 'm gehoord na DM's. Zijn laatste bezoek was ook de dag van zijn laatste DM, vorige week donderdag.
Ik zou het zelf een week de kans geven, wellicht is 'ie ziek geworden of wat dan ook.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_138622813
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:22 schreef Skeletor. het volgende:
Vanaf wanneer mag je gaan zeuren over een verkoper? Ik heb vorige week dinsdag een deal gesloten, meteen het geld overgemaakt. Dat stond donderdag op zijn rekening. Vrijdag of zaterdag zou hij de aankoop versturen. Tot op heden niks meer van 'm gehoord na DM's. Zijn laatste bezoek was ook de dag van zijn laatste DM, vorige week donderdag.
Als het op, zeg, zaterdag verstuurd is, komt het op zijn vroegst morgen bij je binnen.

Zelf doe ik overigens alleen zaken met Fokkers die regelmatig online zijn. Heb ik een beter gevoel bij. Vooral als er wat is. Maar goed dat hoeft natuurlijk niks te zeggen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_138622839
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 19:33 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik zou het zelf een week de kans geven, wellicht is 'ie ziek geworden of wat dan ook.
Dank! Zat ik ook aan te denken. Ik houd me nog even gedeisd :) .
pi_138651928
Het bedrag heb ik netjes teruggestort gekregen, zag ik net op mijn bankrekening. De verkoper heeft geen notificatie gestuurd, maar ik ben al lang blij dat ik mijn geld terug heb. Ik heb 'm netjes een bedankje ge-PM'd voor het bankieren. Geen hele slechte ervaringen dus, alleen de communicatie verliep wat moeizaam :') .
pi_138662930
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:17 schreef Skeletor. het volgende:
Het bedrag heb ik netjes teruggestort gekregen, zag ik net op mijn bankrekening. De verkoper heeft geen notificatie gestuurd, maar ik ben al lang blij dat ik mijn geld terug heb. Ik heb 'm netjes een bedankje ge-PM'd voor het bankieren. Geen hele slechte ervaringen dus, alleen de communicatie verliep wat moeizaam :') .
Dus je had interesse in een artikel, sluit een deal en maakt het geld over. Op zaterdag zou hij het opsturen. In de tussentijd hoor je helemaal niks meer van hem en na exact een week heb je nog steeds het artikel niet, maar in plaats daarvan opeens je geld terug zonder enige toelichting?

Dat lijkt me absoluut niet de normale gang van zaken. Dat is ronduit onbeschoft en dat wekt geen vertrouwen.

Wat mij betreft vermeld je de naam hier, want ik, en ik denk velen met mij, zouden geen zaken willen doen met zo'n figuur.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_138692970
Prima ervaring met Skv naar aanleiding van dit topic:
V&A / [TK] Parnis Portuguese horloge

Snelle reactie en verzending, netjes ingepakt ^O^
Even a broken clock is right twice a day.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')