abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_131271943
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 06:19 schreef female81 het volgende:
Mooie foto had Lotte gisteren. Ze wordt in het programma wel erg ondergewaardeerd, vind ik. :{

Geen modellenbureau's en designers die er wild enthousiast van worden, bijvoorbeeld.

[ afbeelding ]

En verder hebben ze één van de twee mensen waar je eventueel nog een bitchfight van had kunnen verwachten naar huis gestuurd. Lullig voor de mensen die enkel voor het drama kijken. :P

Dan rest op dat vlak enkel nog Kelsey (die houdt zich in, maar lijkt me wel een harde). Van de rest verwacht ik niks, óf m'n mensenkennis laat het nu afweten. Opmerkelijk menslievende types, dit seizoen. :)
Ja ik vind Lotte ook mooi, echt zo'n meisje dat met make up en voor een camera helemaal transformeert.

Die gast trouwens bij die go-see 'Ik doe net of ik zit te bellen' toen Daelorian langskwam :')

En bij Demi denk ik steeds 'oh doet zij ook nog mee' had wel gedacht dat ze weg zou moeten. En Milou was ook een kwestie van tijd.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131271962
quote:
Ja die bedoelde ik _O-
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:47:40 #79
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_131271971
quote:
Deze was inderaad erg leuk! haha
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_131271998
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 07:07 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Italiaanse bejaarden zijn klein. Zij is al lang, staat op killerheels én springt. Dat maakt de verhoudingen zo gek.
Én Jouke zat heel laag, én zij komt een metertje naar voren. Niks mis mee hoor.
pi_131272000
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:39 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Daarom. Het zal wel :') Niet zo miepen over racisme/discriminatie. Als HNTM echt racistisch was geweest hadden ze Demi en Soraya niet eens toegelaten.
Zonder kleurlingen in het programma zouden ze een bepaalde groep kijkers op hun dak krijgen. Kunnen ze niet maken, al is het alleen maar voor het imago van de show. :)
pi_131272100
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:48 schreef female81 het volgende:

[..]

Zonder kleurlingen in het programma zouden ze een bepaalde groep kijkers op hun dak krijgen. Kunnen ze niet maken, al is het alleen maar voor het imago van de show. :)
Maar zelfs mét donkere modellen wordt er over gemiept. Nu ook weer. Soraya doet in de ogen van de jury iets niet goed (genoeg), vandaar het Basic appt elke keer. Maar dat wordt hier gelijk als racisme bestempeld. Heel vervelend.

Ik had al voorgedragen dat Soraya meer een catwalkmodel is, aangezien de bookies zo lyrisch zijn over haar verschijning en loopje. Op de foto komt dat gewoon niet goed uit en dáár kijkt de jury naar.
pi_131272110
Ik vond de shoot trouwens echt goed. Sowieso is Jouke Bos een serieuze fotograaf, die sowieso voor Glamour werkt, maar het was eens niet "je hebt een halve minuut op de roltrap", hij nam de tijd, gaf aanwijzingen... Sabine Geurten checkte ook of de meiden konden springen op de schoenen... Deze shoot leek tot nu toe het meeset op een "echte" shoot.
pi_131272233
Je zou denken met die shitload aan sponsoren dat ze er wel een beetje richting ANTM zouden gaan. Maar ik heb het idee dat het elk seizoen slechter en soberder wordt en de sponsoren juist nóg prominenter.
pi_131272294
Ik vind het juist prettig dat ze het sober houden, heb persoonlijk niet bijzonder veel met dat overgeproduceerde van ANTM. :)

Veels te glad voor mij.
pi_131272333
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:01 schreef female81 het volgende:
Ik vind het juist prettig dat ze het sober houden, heb persoonlijk niet bijzonder veel met dat overgeproduceerde van ANTM. :)

Veels te glad voor mij.
Ik hou daar juist van :@ Hoe extremer de shoots hoe huiliehuilie de modellen :@
  dinsdag 17 september 2013 @ 11:03:18 #87
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_131272337
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Maar zelfs mét donkere modellen wordt er over gemiept. Nu ook weer. Soraya doet in de ogen van de jury iets niet goed (genoeg), vandaar het Basic appt elke keer. Maar dat wordt hier gelijk als racisme bestempeld. Heel vervelend.

Ik had al voorgedragen dat Soraya meer een catwalkmodel is, aangezien de bookies zo lyrisch zijn over haar verschijning en loopje. Op de foto komt dat gewoon niet goed uit en dáár kijkt de jury naar.
Waarom mag er dan niet over 'gemiept' worden? Het valt me op dat onzettend veel mensen in het algemeen denken dat hun mening of manier van naar maatschappelijke problemen objectief is. Maar dat is vaak niet zo. Veel mensen zijn egoïstisch en weigeren kritisch naar zichzelf te kijken.
Uiteindelijk weten we niet waarom de jury zo op Soraya reageert. Misschien vertoont zij achter de schermen feekserig gedrag, of zien wij inderdaad iets wat de jury niet ziet. Wellicht is de jury niet geheel objectief, zij zijn immers ook mensen. Meteen aannames doen is welllicht niet praktisch, maar wat is er mis mee om ergens over te speculeren?
Daarnaast is het wel degelijk een feit dat niet-blanke modellen het lastiger hebben in het modellenwereldje. Daar kun je kort of lang over zijn, dat probleem is nog lang niet opgelost. Ik kan me goed voorstellen dat Soraya daar zich dan druk over maakt aangezien zij zich in de positie van donker model bevindt. Het is niet dat het probleem zich oplost door te doen alsof het niet bestaat.

En over die foto's, haar laatste twee foto's zijn niet de slechtste. Anouk is er vaak niet weg van, maar deze week bijvoorbeeld was de Italiaanse bookie er wel degelijk enthousiast over.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_131272348
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 10:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Je zou denken met die shitload aan sponsoren dat ze er wel een beetje richting ANTM zouden gaan. Maar ik heb het idee dat het elk seizoen slechter en soberder wordt en de sponsoren juist nóg prominenter.
Ja, die sponsoren zitten er echt heel schaamteloos in, da's gewoon grappig :')
pi_131272383
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Waarom mag er dan niet over 'gemiept' worden? Het valt me op dat onzettend veel mensen in het algemeen denken dat hun mening of manier van naar maatschappelijke problemen objectief is. Maar dat is vaak niet zo. Veel mensen zijn egoïstisch en weigeren kritisch naar zichzelf te kijken.
Uiteindelijk weten we niet waarom de jury zo op Soraya reageert. Misschien vertoont zij achter de schermen feekserig gedrag, of zien wij inderdaad iets wat de jury niet ziet. Wellicht is de jury niet geheel objectief, zij zijn immers ook mensen. Meteen aannames doen is welllicht niet praktisch, maar wat is er mis mee om ergens over te speculeren?
Daarnaast is het wel degelijk een feit dat niet-blanke modellen het lastiger hebben in het modellenwereldje. Daar kun je kort of lang over zijn, dat probleem is nog lang niet opgelost. Ik kan me goed voorstellen dat Soraya daar zich dan druk over maakt aangezien zij zich in de positie van donker model bevindt. Het is niet dat het probleem zich oplost door te doen alsof het niet bestaat.

En over die foto's, haar laatste twee foto's zijn niet de slechtste. Anouk is er vaak niet weg van, maar deze week bijvoorbeeld was de Italiaanse bookie er wel degelijk enthousiast over.
Ik kan er kort over zijn; zolang je niet in New York of weet ik veel wat voor grote modellenstad zit; er is geen plek voor donkere of korte modellen. Dat wéét je van te voren. Prima dat je gaat vechten voor je plek, maar dan moet je niet miepen als het niet lukt. De mode-industrie heeft er geen vraag naar, en dat geldt voor zowel Soraya als voor Daelorian.
pi_131272401
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:03 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ja, die sponsoren zitten er echt heel schaamteloos in, da's gewoon grappig :')
Al moet ik zeggen dat het ''nonchalante'' Twix en CoCa Cola drinken bij de Voice nóg erger is :') Dat die mensen zich daar voor lenen zeg...
Dat zie je bij HNTM gelukkig nog niet.
  dinsdag 17 september 2013 @ 11:08:58 #91
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_131272468
:( ik vergeet gewoon elke maandag dat dit is! Vanmiddag maar terugkijken.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  dinsdag 17 september 2013 @ 11:26:14 #92
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_131272943
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:05 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik kan er kort over zijn; zolang je niet in New York of weet ik veel wat voor grote modellenstad zit; er is geen plek voor donkere of korte modellen. Dat wéét je van te voren. Prima dat je gaat vechten voor je plek, maar dan moet je niet miepen als het niet lukt. De mode-industrie heeft er geen vraag naar, en dat geldt voor zowel Soraya als voor Daelorian.
Soraya wéét zoals jij zegt dat het lastiger is voor donkere modellen, en spreekt dat ook uit. En dan mogen ze dat best zeggen hoe ze zich daarover voelen, lijkt me. Absoluut niets mis mee.
Overigens heb ik Daelorian nooit horen zeggen dat ze het niet begrijpt dat designers haar niet willen om haar lengte of dat ze het niet mee eens is. Hooguit dat ze weleens zegt 'ik dacht dat ik in het nadeel was door mijn lengte', of 'ik had er twijfels bij door mijn lengte'.
Hoe je je hier als kijker aan ergert begrijp ik niet.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  dinsdag 17 september 2013 @ 17:05:42 #93
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131283987
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef tralalala het volgende:
Ik heb alleen de eerste aflevering gekeken, maar is Sharon eruit?
Dat was echt een bloedmooi meisje met bijzonder gezicht.
Ze had niet de juiste maten.
Ze kreeg zelfs het advies om iets aan te komen om plus-sizemodel te kunnen worden. :')

Soraya had gewoon in het basic-plusappartement moeten komen. Ze deed het samen met Bo het beste van allemaal bij de go-sees en daar gaat het uiteindelijk toch om?

Lotte blijf ik de mooiste vinden. Met make-up dan, zonder make-up lijkt het net een albino. :+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  FOK!fossiel dinsdag 17 september 2013 @ 18:55:17 #94
1455 Keroppi
kool kikker
pi_131287421
Leuke recap Toeps! Ik moest vooral lachen om je "It's called fashion, look it up" verwijzing :)


Door het lezen ervan viel me eigenlijk op dat er relatief weinig aandacht werd besteed aan het 'Milou vergeet wederom haar portfolio' incident. Als ze drama hadden gewild dan hadden ze dit zeker kunnen uitmelken. Dramatisch muziekje eronder, donderpreek van Fred/Anouk, en de andere modellen nog wat gemenere opmerkingen ontfutselen.

Niets van dat... Je zou bijna denken dat ze een fatsoenlijk programma in elkaar willen zetten ;)
Chick on a mission
pi_131289724
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:05 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ze had niet de juiste maten.
Ze kreeg zelfs het advies om iets aan te komen om plus-sizemodel te kunnen worden. :')

. Soraya had gewoon in het basic-plusappartement moeten komen. Ze deed het samen met Bo het beste van allemaal bij de go-sees en daar gaat het uiteindelijk toch om?

Lotte blijf ik de mooiste vinden. Met make-up dan, zonder make-up lijkt het net een albino. :+
Dit vind ik ook. Het gaat mij er niet om dat ze donker is en dus maar moet winnen.
Maar ze presteert goed en daar hoort ze gewoon voor beloond te worden net zoals ieder andere blank model.
pi_131290591
quote:
_O_ wederom een geweldige recap

Werkelijk prachtige foto's, allemaal! Leuk dat ook de uitvallersfoto's gepubliceerd gaan worden.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:21:18 #97
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_131290826

Bij deze foto van Nikki lijkt het wel alsof haar gezicht achteraf op de foto is geshopt. Het ziet er vreemd uit.

De foto van Anke vind ik ook niet zo geslaagd, omdat er een duif voor haar langs vliegt zodat je de kleding niet goed kunt zien.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_131292825
Ik vind die foto van Anke juist awesome! Vooral die duiven, maar ook de vorm, alles! Ook al suckte ze op de go-sees, haar foto was mooi!
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2013 @ 21:39:23 #99
368283 ato
pi_131295344
Ik vind Anke ook mooi op de duiven foto, net als Kelsey!
Naast deze 2 dames, vind ik Soraya en Bo de uitschieters..

Prachtig verslag wederom Toeps, ik geniet ervan, ook fijn dat wij de foto's beter zien.
(Ik mis toch wel een beetje Rosalie..).
Life can be a bitch, so like it..
pi_131296767
Toeps O+ Vanmorgen in de les heb ik snel de recap bekeken omdat ik wel even wat te lachen kon gebruiken. _O_
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')