abonnement Unibet Coolblue
pi_134308115
Is het trouwens ook mogelijk om enkel melk te maken met de Lat+? Als ik nu melk wil druk ik op de cappuccino knop en plaats er dan snel een bakje onder voor het water van het koffie gedeelte zonder koffiecup er in.. Maak soms nog wel eens Lungo's met melk maar automatische knop perst maar een espressovolume uit.
pi_134318401
Gewoon als de melk klaar is het knopje nog een keer indrukken..
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
pi_134535749
Een vraagje mensen: kan ik gebruik maken van de nespresso club promo icm met de cashback? :)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_134537221
Die Velours Noir no 9 is vies :( 2x gebruikt, maar is gewoon waterig. Loopt ook niet goed door in het apparaat, denk dat ik het maar weg ga gooien.

Toen toch maar langs de Nespresso Boutique winkel voor mijn geliefde Arpeggio *O*
  maandag 23 december 2013 @ 12:51:16 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_134602256
Ik heb een apparaat gekocht en online de koffie-tegoed actie ingevuld. Ik moest het hele tegoed van 50,- opmaken in 1 keer dus heb dat braaf gedaan, kwam uit op een iets hoger bedrag maar kon gewoon op "ok" klikken, zonder met iDeal ofzo bij te hoeven betalen.
(Vrij algemene) mail gekregen dat cashback binnen 3 weken wordt terug gestuurd of koffiebestelling voor het tegoed binnen een week wordt geleverd. Laatste is dus voor mij van toepassing.
Maar bij inloggen met mijn account vind ik helemaal geen bestelling, heeft iemand daar ervaring mee?

In de tussentijd maar Lidl cupjes gekocht en die bevallen eigenlijk prima :) De espresso en de lungo vind ik echt goed te drinken en ze werken prima in mijn apparaat.
Bij andere merken die bij de AH worden verkocht kon ik niet op de verpakking vinden of ze van alleen maar arabica koffie worden gemaakt. Ik vind robusta te scherp/bitter dus die skip ik het liefst en dufde het dus niet aan.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_134661054
Hier ook zo'n apparaat sinds 2 dagen

Dulsão _O_
pi_135080031
Weet iemand hoe vaak die promo van de cashback/koffie is? Heb het namelijk al meerdere malen langs zien komen maar weet nog niet helemaal zeker of ik wel een apparaat wil aanschaffen (ben student en drink op dit moment thuis niet eens espresso behalve op de uni en in het ziekenhuis)
pi_135098632
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef Clemenza het volgende:
Weet iemand hoe vaak die promo van de cashback/koffie is? Heb het namelijk al meerdere malen langs zien komen maar weet nog niet helemaal zeker of ik wel een apparaat wil aanschaffen (ben student en drink op dit moment thuis niet eens espresso behalve op de uni en in het ziekenhuis)
Vaak 2x per jaar. Rond vader/moederdag en de feestdagen (nu dus). Korting kan wel per keer verschillen, nu is de korting hoog.

Zag dat ze bij de Action nu ook cupjes verkopen, 10 voor 1,89 euro! Nog even en we betalen straks 1 euro voor 10 cupjes... En voor wie bij de Duitse grens woont, zaterdag 11 januari zijn bij de Lidl de cupjes in de aanbieding (exact hetzelfde als in Nederland) 1,59 euro per doosje. :)
pi_135098936
Heeft iemand die cups met regenboog kleuren al eens geprobeerd? Ik vond ze echt niet te zuipen.....
U MAD?
  zondag 5 januari 2014 @ 13:30:49 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135099311
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand die cups met regenboog kleuren al eens geprobeerd? Ik vond ze echt niet te zuipen.....
Zelfde hier. Gelukkig vindt iemand die vaak op visite komt ze wel heerlijk, dus het komt wel op.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_135099336
Alsof Nespresso een kattenbak in een cup heeft geperst :r
U MAD?
  zondag 5 januari 2014 @ 13:35:48 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135099448
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 12:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb een apparaat gekocht en online de koffie-tegoed actie ingevuld. Ik moest het hele tegoed van 50,- opmaken in 1 keer dus heb dat braaf gedaan, kwam uit op een iets hoger bedrag maar kon gewoon op "ok" klikken, zonder met iDeal ofzo bij te hoeven betalen.
(Vrij algemene) mail gekregen dat cashback binnen 3 weken wordt terug gestuurd of koffiebestelling voor het tegoed binnen een week wordt geleverd. Laatste is dus voor mij van toepassing.
Maar bij inloggen met mijn account vind ik helemaal geen bestelling, heeft iemand daar ervaring mee?

In de tussentijd maar Lidl cupjes gekocht en die bevallen eigenlijk prima :) De espresso en de lungo vind ik echt goed te drinken en ze werken prima in mijn apparaat.
Bij andere merken die bij de AH worden verkocht kon ik niet op de verpakking vinden of ze van alleen maar arabica koffie worden gemaakt. Ik vind robusta te scherp/bitter dus die skip ik het liefst en dufde het dus niet aan.
Inmiddels alles gekregen, met een rekening voor ¤7,80 erbij omdat het bedrag hoger was dan de ¤50,- van het 'koffietegoed'. Alle goed en wel en zo'n probleem is het ook weer niet, maar wel slordig dat je met die actie áltijd nog wat moet bijbetalen.
Je kunt namelijk onder de ¤50,- geen bestelling plaatsen en de kans is er eigenlijk niet om op ¤50,- precies uit te komen met je buizen/rollen koffie en dan krijg je daarna nog de melding dat het alleen per 5 buizen/rollen verzonden wordt :')

Gedoe in ieder geval.
Maar goed, wel voorlopig voorraad zat :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 5 januari 2014 @ 13:37:59 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135099520
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof Nespresso een kattenbak in een cup heeft geperst :r
Bedoel je die vanille? Die was echt echt heel vies. Caramel niet geprobeerd.
De chocolade valt relatief nog mee vind ik, maar dat heeft niks met koffie te maken en vind ik niet lekker. Gelukkig paar vriendinnen wel _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 5 januari 2014 @ 13:39:32 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135099580
Ik heb ondertussen ook de Kruidvat cupjes geprobeerd, maar die zijn nasty bitter en niet op een goede manier.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_135099782
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Bedoel je die vanille? Die was echt echt heel vies. Caramel niet geprobeerd.
De chocolade valt relatief nog mee vind ik, maar dat heeft niks met koffie te maken en vind ik niet lekker. Gelukkig paar vriendinnen wel _O-
Nee nee, echt die cup met verschillende kleurtjes aan de zijkant. Weet de naam even niet meer....

Die vanille en caramel vind ik best lekker :@
U MAD?
  zondag 5 januari 2014 @ 13:47:16 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135099843
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee nee, echt die cup met verschillende kleurtjes aan de zijkant. Weet de naam even niet meer....

Die vanille en caramel vind ik best lekker :@
Oh ik zat aan die streepjes te denken.

En LOL :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_135099855
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee nee, echt die cup met verschillende kleurtjes aan de zijkant. Weet de naam even niet meer....

Die vanille en caramel vind ik best lekker :@
Die chocolade met rode vruchten. Die is als lungo niet lekker maar als cappuccino wel!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135099938
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:47 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Die chocolade met rode vruchten. Die is als lungo niet lekker maar als cappuccino wel!
Die rook in ieder geval naar kersen.. met kattenkak.
U MAD?
pi_135099975
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Die rook in ieder geval naar kersen.. met kattenkak.
Mijn vriend is hem nu aan het drinken! Vond het toen ik hem mocht proeven bij de boutique als cappuccino erg lekker maar nu.. Bah!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:52:11 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135100023
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:50 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Die rook in ieder geval naar kersen.. met kattenkak.
Kopi Luwak :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_135100056
Wij zitten hier met een dillema..

Op dit moment hebben wij de Krups Essenza maar wij hebben geen melkopschuimer. Nu zijn we op zoek naar een melkopschuimer. Maar ik vind het persoonlijk wel mooi als je een set hebt. en nu met de cashback actie zou het ons een tientje schelen om de melkopschuimer los te kopen of de Magimix Citiz& Milk als set te kopen. Wat zouden jullie doen?

De Magimix u&milk is ook een optie.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 5 januari 2014 @ 13:58:18 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135100293
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 13:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Wij zitten hier met een dillema..

Op dit moment hebben wij de Krups Essenza maar wij hebben geen melkopschuimer. Nu zijn we op zoek naar een melkopschuimer. Maar ik vind het persoonlijk wel mooi als je een set hebt. en nu met de cashback actie zou het ons een tientje schelen om de melkopschuimer los te kopen of de Magimix Citiz& Milk als set te kopen. Wat zouden jullie doen?

De Magimix u&milk is ook een optie.
Ikzelf vind dat de Nespresso opschuimer te lang door klopt waardoor het schuim te vlokkig/droog wordt ipv romig. Ik gebruik een opschuimer van Bodum, moet even in de magnetron (die moet je dus wel maar net hebben), daarna even kloppen en na afloop kan hij of omgespoeld worden, of heerlijk relaxed in zijn geheel in de vaatwasser :)
Veel romiger schuim en scheelt je een hoop geld ook nog.


Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 5 januari 2014 @ 14:54:09 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135102535
Ik hier laatst vol ongeloof reageren op Bodum-glazen die kapot gingen door een theelepeltje ... en toen gebeurde het mij ook. Gat in de (bovenste) bodem geslagen, thee tussen de wanden. Voortaan toch maar met beleid roeren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 5 januari 2014 @ 15:11:11 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135103334
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:54 schreef Copycat het volgende:
Ik hier laatst vol ongeloof reageren op Bodum-glazen die kapot gingen door een theelepeltje ... en toen gebeurde het mij ook. Gat in de (bovenste) bodem geslagen, thee tussen de wanden. Voortaan toch maar met beleid roeren.
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_135117265
Ik heb even een vraagje.. Toen wij laatst in de boutique cups kochten kregen wij bij aankoop van 250 cups, 2 etuis gratis. Is dit tijdelijk of is dit altijd. Bij een online bestelling geeft hij dit niet aan. Dus nu ben ik nieuwsgierig.

Zou je de 90 euro die je gratis krijgt aan koffie bij een nespresso-apparaat ook in de winkel kunnen besteden?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:45:27 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135118615
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Zou je de 90 euro die je gratis krijgt aan koffie bij een nespresso-apparaat ook in de winkel kunnen besteden?
Kan alleen online en moet in 1 x, zie mijn verhaal hierboven. Hou hier dus rekening mee als je daar voor kiest.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_135118781
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Kan alleen online en moet in 1 x, zie mijn verhaal hierboven. Hou hier dus rekening mee als je daar voor kiest.
Thnx voor de info!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135205692
Vanmiddag bij de Action de nespressocups meegenomen die ze daar verkopen. 1,79 voor een doosje.

Wat me opviel is dat er een papiertje bij zit waar op staat dat je de hendel extra hard moet dichtrammen voor het beste resultaat.

Nou ging bij mijn Essenza de hendel niet eens dicht, ik moest de hendel vasthouden en naar beneden drukken bij het koffiezetten, wat overig heel moeizaam doorliep.

Daarna geproefd, de lungo variant, maar het is nog triester dan de cups van DE. Leek net een bak filterkoffie.

Conclusie: Kost niks maar dan heb je ook niks.
pi_135206926
:')
U MAD?
pi_135219056
Eindelijk overstag gegaan voor een nespresso (en na jaren zo ook op fok terecht gekomen) Nog geen moment spijt van gehad. Ik ben helemaal gek van de Indrya! Heerlijk!
Watching the world go by
  woensdag 8 januari 2014 @ 00:57:42 #231
30560 2Mini
Official Logo
pi_135219085
En weer een voorraad van 77 euro gehaald.. :D
Camera 1... 1!
pi_135219777
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef LD3 het volgende:
Vanmiddag bij de Action de nespressocups meegenomen die ze daar verkopen. 1,79 voor een doosje.

Wat me opviel is dat er een papiertje bij zit waar op staat dat je de hendel extra hard moet dichtrammen voor het beste resultaat.

Nou ging bij mijn Essenza de hendel niet eens dicht, ik moest de hendel vasthouden en naar beneden drukken bij het koffiezetten, wat overig heel moeizaam doorliep.

Daarna geproefd, de lungo variant, maar het is nog triester dan de cups van DE. Leek net een bak filterkoffie.

Conclusie: Kost niks maar dan heb je ook niks.
Action :') pauperwinkel.
pi_135219789
Zijn er ook iets van cupjes voor warme chocomel? Volgensmijbis dat in theorie wel mogelijk toch? :o

(Bedoel dus geen koffie met een beetje cacao

Edit: even vergeten dat er dan water bij komt :') :') :X

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2014 02:03:14 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 januari 2014 @ 06:47:04 #234
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_135221360
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 01:36 schreef d4v1d het volgende:

Action :') pauperwinkel.
Niks mis met de Action.

Je moet er alleen geen koffiecupjes halen weten we nu ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 januari 2014 @ 07:24:07 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135221501
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 01:37 schreef d4v1d het volgende:
Zijn er ook iets van cupjes voor warme chocomel? Volgensmijbis dat in theorie wel mogelijk toch? :o

(Bedoel dus geen koffie met een beetje cacao

Edit: even vergeten dat er dan water bij komt :') :') :X
het is geen Senseo...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_135251635
Action, topzaak! Goedkope wasmiddelen, kantoorartikelen, A-merk cosmetica, autospulletjes, fietsspulletjes, servies, sokken, onderbroeken enz enz

Maar koffiecapsules... nee.
pi_135328071
Die van de LIDL zijn ook echt niet te zuipen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_135342049
Ik heb er ook een *O* deze (maar dan zwart en van Magimix) met melkopschuimer. En blij dat ik er mee ben.. Tralalala.
De schuimer is fantastisch zo snel, stil en makkelijk.
Nu nog uit vinden welk cupje het lekkerst is.
Heb bijna alle smaken van nespresso (¤90,- tegoed gehad) cafe Rene van de plus, l or van DE, en de cups van Lidl en kruidvat in huis. (Heb ik nog cups over het hoofd gezien?)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:42:46 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135342138
V&D heeft ook La Place merk cupjes. Ongeveer even duur als Nespresso zelf.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_135342191
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:42 schreef Molo het volgende:
V&D heeft ook La Place merk cupjes. Ongeveer even duur als Nespresso zelf.
Mooi, op naar de v & d c_/ (zijn ze lekker?)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:44:40 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135342231
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:43 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Mooi, op naar de v & d c_/ (zijn ze lekker?)
Ik heb 1 kopje cappuccino geproefd bij een kennis en was ok, niet heel bijzonder.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_135363262
Cups van de action gehaald. Lungo versie is gewoon warm water met kleur, smaak zit er niet in. (Alsof je koffie hebt gezet met een Senseopadje dat al 2x gebruikt is) als iemand interesse heeft mag ie de rest komen afhalen.

Paste overigens wel goed in mijn machine en heb geen geweld hoeven gebruiken om hem dicht te doen.

Heb voor de belgen onder ons gezien dat de Delhaize ook cups heeft (biologisch afbreekbaar zelfs) 10 cups voor ¤2,98 iemand ervaring hier mee?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_135693379
Komende week 2 doosjes koffiecups bij de Lidl in Nederland voor 3 euro (1,50 per doosje, 15 cent per cupje). :)

En ondertussen is Nespresso versneld bezig gegaan met de uitrol van nieuwe apparaten welke hardere pinnetjes (capsule doordrukken) hebben welke alleen Nespresso capsules aan zou kunnen, nog voor de zomer verkrijgbaar hier. Benieuwd of andere fabrikanten de cupjes dan weer gaan aanpassen maar zal wel niet aangezien Nestle weer een hele rits aan patenten heeft aangevraagd voor de nieuwe machines... ;) Vind het laatste tijd wel wat stil omtrent nieuwe smaken bij Nespresso. Had ergens vernomen dat Napoli permanent wordt dit jaar..
  zondag 19 januari 2014 @ 21:30:14 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135695902
Bij de Lidl cups is de achterkant al "open" en hoeft dus niet meer doorgeprikt te worden, daarom zitten de cups ook individueel in een zakje verpakt.

Ben trouwens benieuwd of ze de nieuwe rits aan patenten gaan krijgen, maar goed, ze zullen vast wel weer wat bedenken.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_135697375
Weet iemand van jullie of de nespresso bouique in de bijenkorf in Amsterdam 'bij' de bijenkorf hoort. Ik heb een cadeaubon van de bijenkorf, en vroeg me af of ik dus ook in die boutique kan betalen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_135711129
10 dagen geleden mijn apparaat geregistreerd voor de promotieactie. En tot op heden geen koffie. Wel een bewijs van deelname ontvangen die ik als niet verzonden kon beschouwen wanneer ik de nodige bestanden had geupload. (dat had ik gedaan dus heb hem ook gewoon als niet verzonden beschouwd.)

Vanmorgen maar eens gebeld, en nu schijn ik alsnog mijn aankoopbewijs te moeten opsturen met serienummer en unieke code. Ik ben de moeilijkste niet dus dat doe ik ook. Maar wat een onvriendelijk persoon aan de andere kant van de lijn. En wat een onduidelijk mailtje. Maar daar kon mevrouw mijn geen gelijk in geven want het was toch allemaal niet zo vervelend. Stomme doos.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:21:34 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135711802
Ik had hetzelfde, alleen kwam bij mij wel de koffie gewoon aan en hoefde ik aankoopbewijs niet apart nog een keer op te sturen :')
Echt duidelijk was het allemaal niet nee, en rot dat de service daarna dan ook niet goed is bij jou.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_135712555
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef rene90 het volgende:
Weet iemand van jullie of de nespresso bouique in de bijenkorf in Amsterdam 'bij' de bijenkorf hoort. Ik heb een cadeaubon van de bijenkorf, en vroeg me af of ik dus ook in die boutique kan betalen.
Eventjes bellen?
pi_135746979
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:57 schreef 2Mini het volgende:
En weer een voorraad van 77 euro gehaald.. :D
En hoeveel heb je dan voor die prijs?
pi_135747997
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 02:06 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En hoeveel heb je dan voor die prijs?
De cupjes kosten tussen de 0,35 en 0,42 Euro per stuk.
Je kunt zeggen wat je wilt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')