abonnement Unibet Coolblue
pi_132155709
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Welke server speel jij? Wil weer TBC doen.
Google maar op Feenix wow :P
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  maandag 14 oktober 2013 @ 19:04:19 #257
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_132163571
damm wat zuigen blood DK's deze patch. raid leader heeft me gereplaced :(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_132166801
We blijven maar falen op paragons :(
pi_132179907
We hebben garrosh neer! :D

quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 20:16 schreef SilentHunterNL het volgende:
We blijven maar falen op paragons :(
Waar lopen jullie op vast?
pi_132180045
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 05:29 schreef lennety het volgende:
We hebben garrosh neer! :D

[..]

Waar lopen jullie op vast?
Gz :)

En heb het idee dat niet iedereen weet wat ze moeten doen, te langzame targetswitch naar de amber, te weinig communicatie. Beste try was 6 down geloof ik.
pi_132180121
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef cherrycoke het volgende:
damm wat zuigen blood DK's deze patch. raid leader heeft me gereplaced :(
Als in squishy? Want dat merk ik ook bij onze maintank..

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 07:05 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Gz :)

En heb het idee dat niet iedereen weet wat ze moeten doen, te langzame targetswitch naar de amber, te weinig communicatie. Beste try was 6 down geloof ik.
Is voor hun de volgorde wel goed duidelijk? Anders moet de raidleader maar even kinderachtig alles zitten marken/uitroepen op vent dat ze moeten switchen. Zo ging het bij ons ook de eerste kill :')
En wanneer poppen jullie hero, wel tegelijk met de amber toch?
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:45:37 #262
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_132191797
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 07:24 schreef lennety het volgende:

[..]

Als in squishy? Want dat merk ik ook bij onze maintank..

[..]

Is voor hun de volgorde wel goed duidelijk? Anders moet de raidleader maar even kinderachtig alles zitten marken/uitroepen op vent dat ze moeten switchen. Zo ging het bij ons ook de eerste kill :')
En wanneer poppen jullie hero, wel tegelijk met de amber toch?
heel squishy
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_132191840
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef cherrycoke het volgende:
damm wat zuigen blood DK's deze patch. raid leader heeft me gereplaced :(
Waarom dat dan? Omdat je class het minder goed doet? Dat is wel heel gaar..
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:47:39 #264
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_132191872
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:46 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Waarom dat dan? Omdat je class het minder goed doet? Dat is wel heel gaar..
laatste tank dps, laatste in mobility, we bringen niks mee in de raid.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_132191929
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:47 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

laatste tank dps, laatste in mobility, we bringen niks mee in de raid.
Ja okay, maar nu ben je geforceerd een main switch te doen of anders gewoon niet te raiden. Beetje lullig wel :P . Tenzij je dan in een world top 25 guild zit, dan verwacht ik wel dat soort dingen en dan rerollen mensen ook wel eventjes.

Wij hebben ook een DK tank in ons team en speel het zelf als offspec. Gaat prima verder, nauwelijks wipes die tank related zijn.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:03:02 #266
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_132193984
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:49 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja okay, maar nu ben je geforceerd een main switch te doen of anders gewoon niet te raiden. Beetje lullig wel :P . Tenzij je dan in een world top 25 guild zit, dan verwacht ik wel dat soort dingen en dan rerollen mensen ook wel eventjes.

Wij hebben ook een DK tank in ons team en speel het zelf als offspec. Gaat prima verder, nauwelijks wipes die tank related zijn.
ben er nu volledig uitgezet, en op social status gezet.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_132194573
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:03 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

ben er nu volledig uitgezet, en op social status gezet.
Wat is de progress van je guild dan?
Comfortably numb
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:27:26 #268
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_132194629
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:25 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Wat is de progress van je guild dan?
13/14
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_132194829
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 07:24 schreef lennety het volgende:

[..]

Als in squishy? Want dat merk ik ook bij onze maintank..

[..]

Is voor hun de volgorde wel goed duidelijk? Anders moet de raidleader maar even kinderachtig alles zitten marken/uitroepen op vent dat ze moeten switchen. Zo ging het bij ons ook de eerste kill :')
En wanneer poppen jullie hero, wel tegelijk met de amber toch?
Ja raidleader is wel aardig op de hoogte maar de rest is meer recoundgeil dan daadwerkelijk tactics kennen. Bloodlust poppen we op de eerste baas en we gebruiken onze minuut cd's + pots op de Amber. Ik ben destro lock dus eer dat mijn chaos bolt de lucht in vliegt is het al bijna te laat maar ben wel 1 van de eerste die switcht. Denk dat de rest van de group zich niet genoeg focuste.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:15:00 #270
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132200723
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een Chinees die ook gelijk had over Cataclysm.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 20:16:22 #271
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_132237641
het is officieel ik ben gestopt met wow
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_132238047
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een Chinees die ook gelijk had over Cataclysm.
Huh, ik snap hem niet. Ze zitten nu pas toch op versie 5nogwat?

Ochja. Al nieuws over een nieuwe expansion?
pi_132238537
Is het eigenlijk aan te raden om terug te komen naar WoW? speel al 4 jaar niet meer namelijk. Heb een Grand Marshal Mage sinds vanilla. Is de spel er leuker op geworden?
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  woensdag 16 oktober 2013 @ 20:42:40 #274
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_132238748
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:36 schreef Bredemug het volgende:
Is het eigenlijk aan te raden om terug te komen naar WoW? speel al 4 jaar niet meer namelijk. Heb een Grand Marshal Mage sinds vanilla. Is de spel er leuker op geworden?
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
het is officieel ik ben gestopt met wow
nee graf spel voor 12 jarige geworden, elitist jerks all over the place.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_132238816
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

[..]

nee graf spel voor 12 jarige geworden, elitist jerks all over the place.
Ah duidelijk. ^O^
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  woensdag 16 oktober 2013 @ 20:59:57 #276
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132239468
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

[..]

nee graf spel voor 12 jarige geworden, elitist jerks all over the place.
als het voor 12 jarigen is dan lijkt het mij niet dat er overal elitists zitten
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_132247942
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
het is officieel ik ben gestopt met wow
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:42 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

[..]

nee graf spel voor 12 jarige geworden, elitist jerks all over the place.
Ligt er ook aan wat voor guild je kiest :/
Tbh kom ik geen klootzakken tegen bij ons.
pi_132250174
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Ah duidelijk. ^O^
Maar met Grand Marshal titel heb je het recht zelf elitist opmerkingen te maken in general chat in Elwyn Forest, pak je kans
pi_132251978
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:36 schreef Bredemug het volgende:
Is het eigenlijk aan te raden om terug te komen naar WoW? speel al 4 jaar niet meer namelijk. Heb een Grand Marshal Mage sinds vanilla. Is de spel er leuker op geworden?
Hangt er van af wat je doel is.

Ik ben vorige week weer eens begonnen en vermaak me prima. Je hoeft alleen geen 'community' gevoel meer te verwachten het spel is erg geindividualiseerd.
pi_132285904
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:47 schreef Stranger het volgende:

[..]

Hangt er van af wat je doel is.

Ik ben vorige week weer eens begonnen en vermaak me prima. Je hoeft alleen geen 'community' gevoel meer te verwachten het spel is erg geindividualiseerd.
Dit klopt precies. Je doet je dingen alleen zoals questen, daileys en dungeons. En de enige mensen met wie je praat zijn je guildmembers, maar zelfs dit hoeft niet perse.
Maar het blijft een geweldig spel vind ik. Erg leuk en mooi
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:07:15 #281
117098 Hathor
Effe niet
pi_132359312
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 09:47 schreef Stranger het volgende:

[..]

Hangt er van af wat je doel is.

Ik ben vorige week weer eens begonnen en vermaak me prima. Je hoeft alleen geen 'community' gevoel meer te verwachten het spel is erg geindividualiseerd.
Ook dat hangt natuurlijk helemaal af van het guild waar je in zit en de realm waar je op speelt. Ik zit bv op Bronzebeard in een guild met 1000 leden, elke dag zijn er wel 40-50 chars online, waarvan er niet een zijn kop opendoet, ook word er nooit eens iets georganiseerd in de vorm van een raid of een RBG, terwijl er toch echt voldoende mensen online zijn. Overstappen naar een ander guild is ook niet echt een optie, omdat de Horde op die realm zo dood als een pier is. Zonder de OQ addon zou je op die realm niet eens de kans krijgen om worldbosses zoals de Celestials of Ordos te doen. Kortom, communitygevoel is daar inderdaad ver te zoeken, maar op Nordrassil zit ik bv weer in een guild met nog geen 250 leden, maar elke avond zijn er wel tussen de 25 en 30 online, bijna elke avond word er wel een raid georganiseerd, je hoeft nooit te zoeken naar een groep voor een hc of een scenario, of naar een partner voor arena, er staan er altijd wel een stel voor je klaar. Bovendien zit iedereen elke avond met elkaar te kletsen op TS, of ze nou aan het raiden zijn of niet. Daar is het communitygevoel dus weer aardig groot.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_132366316
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ook dat hangt natuurlijk helemaal af van het guild waar je in zit en de realm waar je op speelt. Ik zit bv op Bronzebeard in een guild met 1000 leden, elke dag zijn er wel 40-50 chars online, waarvan er niet een zijn kop opendoet, ook word er nooit eens iets georganiseerd in de vorm van een raid of een RBG, terwijl er toch echt voldoende mensen online zijn. Overstappen naar een ander guild is ook niet echt een optie, omdat de Horde op die realm zo dood als een pier is. Zonder de OQ addon zou je op die realm niet eens de kans krijgen om worldbosses zoals de Celestials of Ordos te doen. Kortom, communitygevoel is daar inderdaad ver te zoeken, maar op Nordrassil zit ik bv weer in een guild met nog geen 250 leden, maar elke avond zijn er wel tussen de 25 en 30 online, bijna elke avond word er wel een raid georganiseerd, je hoeft nooit te zoeken naar een groep voor een hc of een scenario, of naar een partner voor arena, er staan er altijd wel een stel voor je klaar. Bovendien zit iedereen elke avond met elkaar te kletsen op TS, of ze nou aan het raiden zijn of niet. Daar is het communitygevoel dus weer aardig groot.
Van die "social" guilds die zomaar iedereen toelaten tot de guild aan zijn limiet zit zijn ook juist de minst sociale en minst leuke guilds om in te zitten :P

Het beste is een guild zoeken met 20 tot 30 actieve mensen er in.

Toen ik nog veel speelde merkte ik het ook, mijn guild had eerst een vaste groep mensen die elkaar allemaal kenden en vaak samen speelden maar later kwam er een nieuwe officer die ineens allemaal mensen toe ging laten in de guild. Toen waren het er ineens binnen 2 maanden een stuk of 50 online en dan kent niemand elkaar meer en is de lol er van af.
pi_132366410
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:36 schreef TwyLight het volgende:

Van die "social" guilds die zomaar iedereen toelaten tot de guild aan zijn limiet zit zijn ook juist de minst sociale en minst leuke guilds om in te zitten :P

Het beste is een guild zoeken met 20 tot 30 actieve mensen er in.

Toen ik nog veel speelde merkte ik het ook, mijn guild had eerst een vaste groep mensen die elkaar allemaal kenden en vaak samen speelden maar later kwam er een nieuwe officer die ineens allemaal mensen toe ging laten in de guild. Toen waren het er ineens binnen 2 maanden een stuk of 50 online en dan kent niemand elkaar meer en is de lol er van af.
Omdat het guild een percentage van het gold krijgt en dus hoe meer mensen hoe beter :') Blizzard zou die 'feature' weer moeten verwijderen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132369939
Ik ben trouwens ook weer aan het spelen. Nu nog 7 dagen gratis maar denk dat ik wel gametime bij ga kopen. Wat wel kut is is dat ik de muis waar ik eerder mee speelde (G700) niet meer heb en dus al m'n binds anders moet instellen.

Heb nu wel net een nieuwe Razer Naga gekocht, die nieuwe 2014 versie. Moet er nog wel aan wennen, de knopjes zijn vrij klein en ik klik nog vaak de verkeerde (bijvoorbeeld 5 als ik 2 wil). Ook kan ik niet zo goed met m'n duim bij 10, 11 en 12 :P

Ook is het best wel overweldigend om na een jaar niet gespeeld te hebben ineens weer 40 abilities voor je neus te krijgen. Het is niet dat ik niet weet wat ze zijn maar meer dat ik nu dus vrijwel 30 nieuwe binds aan moet leren :P

Speel jij nog Isa?
  zondag 20 oktober 2013 @ 20:21:12 #285
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_132370107
Ik heb het spel pas geleden weer eens een kans gegeven maar de server leek helemaal uitgestorven. Ook de sessies daarvoor merkte ik dat de community gewoon steeds minder werd. Waar er eerst tientallen mensen waren met wie ik echt dagelijks communiceerde daalde dat eigenlijk naar nog maar eentje, mede omdat ik wat breaks heb gehad tussen het spelen door. WoW Vanilla was echt veruit het beste. Dungeons konden nog moeilijk zijn, en raids gaven ook echt een top gevoel ( Molten Core, Zul Gurub, BWL, etc ) als je iets neerhaalde. Er ging echt tactiek in zitten. Ik bleef spelen met de expansions die volgden ( Lich King was ook prima te doen ) maar sindsdien is het alleen maar minder geworden. Geen leuke guilds meer te vinden, en om eerlijk te zijn wil ik ook niet echt meer in raid guilds door mijn rooster doordeweeks. Erg jammer, want ik heb me echt jaren met dit spel vermaakt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_132370521
quote:
11s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:17 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben trouwens ook weer aan het spelen. Nu nog 7 dagen gratis maar denk dat ik wel gametime bij ga kopen. Wat wel kut is is dat ik de muis waar ik eerder mee speelde (G700) niet meer heb en dus al m'n binds anders moet instellen.

Heb nu wel net een nieuwe Razer Naga gekocht, die nieuwe 2014 versie. Moet er nog wel aan wennen, de knopjes zijn vrij klein en ik klik nog vaak de verkeerde (bijvoorbeeld 5 als ik 2 wil). Ook kan ik niet zo goed met m'n duim bij 10, 11 en 12 :P

Ook is het best wel overweldigend om na een jaar niet gespeeld te hebben ineens weer 40 abilities voor je neus te krijgen. Het is niet dat ik niet weet wat ze zijn maar meer dat ik nu dus vrijwel 30 nieuwe binds aan moet leren :P

Speel jij nog Isa?
:N wilde wel die 7 dagen nog pakken 8-) Kon tot morgen geloof ik. En anders niet hoor.
Gaat overigens best slecht met mijn guild. Ik weet dat ze in het weekend niet raiden, maar ze zitten nog maar op 12/14 bosses :o (heroic huh)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132408387
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:N wilde wel die 7 dagen nog pakken 8-) Kon tot morgen geloof ik. En anders niet hoor.
Gaat overigens best slecht met mijn guild. Ik weet dat ze in het weekend niet raiden, maar ze zitten nog maar op 12/14 bosses :o (heroic huh)
Dat zou een jaar geleden anders zijn geweest :o Veel raiders kwijt geraakt?

Wij zitten inmiddels op 12/14 normal :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_132409005
Honorbuddy _O_
pi_132424014
lol, beetje aan het questen in STV met m'n 34 monk, loot ik ineens een Parrot Cage (Hyacinth Macaw) :D
pi_132429450
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Asschen_sukar het volgende:

Dat zou een jaar geleden anders zijn geweest :o Veel raiders kwijt geraakt?

Wij zitten inmiddels op 12/14 normal :P
Ja, veel gedoe/drama geweest en een paar erg goede raiders zijn gestopt.

Ik ben overigens wow aan het downloaden, even kijken. Ik vond Hallow's End altijd wel leuk 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132429517
Vorige week anderhalve avond gewiped op Thok, nu eerste poging neer gekregen :D . Toch even net wat meer dps weten te doen. Daarna blackfuse ook dood na een stuk of 15-20 tries.

Nu bij Paragons, wat een gaar gevecht lol. Zijn toch wel aardig ver gekomen in het half uurtje wat we hadden. Gewoon maar even wat pogingen gewaagd en raidleader die bij elke ability die er tevoorschijn kwam riep wat we moesten doen. Hebben 6 van de 9 sprinkhanen dood gekregen, dus in principe al op 2/3e van de fight :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, veel gedoe/drama geweest en een paar erg goede raiders zijn gestopt.

Ik ben overigens wow aan het downloaden, even kijken. Ik vond Hallow's End altijd wel leuk 8-)
Wist helemaal niet dat je was gestopt :o
pi_132429690
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:12 schreef Sapstengel het volgende:

Wist helemaal niet dat je was gestopt :o
Al sinds februari joh :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132432484
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:41 schreef TwyLight het volgende:
lol, beetje aan het questen in STV met m'n 34 monk, loot ik ineens een Parrot Cage (Hyacinth Macaw) :D
Grats! :D

Hc gaat ons beter af dan verwacht, we hebben nu 2/14 hc *dansje doet* ^^
Volgende week protectors afmaken en dan galakras of nazgrim op hc :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
Vorige week anderhalve avond gewiped op Thok, nu eerste poging neer gekregen :D . Toch even net wat meer dps weten te doen. Daarna blackfuse ook dood na een stuk of 15-20 tries.

Nu bij Paragons, wat een gaar gevecht lol. Zijn toch wel aardig ver gekomen in het half uurtje wat we hadden. Gewoon maar even wat pogingen gewaagd en raidleader die bij elke ability die er tevoorschijn kwam riep wat we moesten doen. Hebben 6 van de 9 sprinkhanen dood gekregen, dus in principe al op 2/3e van de fight :)

[..]

Wist helemaal niet dat je was gestopt :o
Grats! ^^
pi_132432578
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:36 schreef lennety het volgende:

[..]
Hc gaat ons beter af dan verwacht, we hebben nu 2/14 hc *dansje doet* ^^
Wow nice :)

Kan niet wachten tot wij toe zijn aan heroic fights. Heb nu al dat ik tot aan blackfuse denk van: ja heb het wel weer gezien met die gevechten :P . Wel makkelijke loot, dat wel. Maarja zit ondertussen alweer op ilvl 559...
pi_132433891
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Wow nice :)

Kan niet wachten tot wij toe zijn aan heroic fights. Heb nu al dat ik tot aan blackfuse denk van: ja heb het wel weer gezien met die gevechten :P . Wel makkelijke loot, dat wel. Maarja zit ondertussen alweer op ilvl 559...
Zo erg lucky on de drops dus :P
Zit zelf nu op 554
pi_132434057
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:13 schreef lennety het volgende:

[..]

Zo erg lucky on de drops dus :P
Zit zelf nu op 554
Ja hoor het constant van guildies hoe lucky ik ben :') Al een aantal warforged dingen gewonnen en wat zooi van coin rolls :P

Armory hier: http://eu.battle.net/wow/en/character/silvermoon/Jeff/advanced

Mis nog wel een aantal dingen, heb nog een necklace uit ToT, Timeless shoulders en ook nog maar ilvl 522 boots.
pi_132434197
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:17 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja hoor het constant van guildies hoe lucky ik ben :') Al een aantal warforged dingen gewonnen en wat zooi van coin rolls :P

Armory hier: http://eu.battle.net/wow/en/character/silvermoon/Jeff/advanced

Mis nog wel een aantal dingen, heb nog een necklace uit ToT, Timeless shoulders en ook nog maar ilvl 522 boots.
Ik zie toch echt 561 boots (A) :P
Ik moet mn rings en trinkets nog, mainhand en offhand die beter zijn. (mn staff was alleen om van mn crappy tot spul af te komen) En de tierhead, die is toch beter dan de head die ik nu heb vanwege 4 set.
http://eu.battle.net/wow/(...)/Deripriest/advanced

Erg toffe mog trouwens! :)
pi_132434578
Oja oeps, ik keek scheef. 530 legs bedoelde ik :D Ik heb ook de tier helm nog in m'n bags, moet ook nog de legs hebben voor de 4set. Schouder slot heb ik gereserveerd voor die van Garrosh als offpiece.

Die 4set voor holy ziet er erg nice uit ja :) Dan zijn die heals gewoon een stuk sterker? Die single target of die cirkel op de grond.

En thanks :) is een oude pvp set uit wotlk geloof ik.
pi_132435291
Na 8 maanden niet in loggen guildless :'( Niet dat ik echt weer wilde spelen, maar voelt toch maf. Maar goed een /who leverde me welgeteld één bekende naam op in het guild. En hij was AFK. :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132439166
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
Oja oeps, ik keek scheef. 530 legs bedoelde ik :D Ik heb ook de tier helm nog in m'n bags, moet ook nog de legs hebben voor de 4set. Schouder slot heb ik gereserveerd voor die van Garrosh als offpiece.

Die 4set voor holy ziet er erg nice uit ja :) Dan zijn die heals gewoon een stuk sterker? Die single target of die cirkel op de grond.

En thanks :) is een oude pvp set uit wotlk geloof ik.
Ja die heals zijn dan echt enorm groot :D
Zeker omdat ik PoM en CoH op cd hou. :)
pi_132441463
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:48 schreef Isabeau het volgende:
Na 8 maanden niet in loggen guildless :'( Niet dat ik echt weer wilde spelen, maar voelt toch maf. Maar goed een /who leverde me welgeteld één bekende naam op in het guild. En hij was AFK. :o
Je vriend zit toch nog steeds in die guild, of niet? :P

Ik was trouwens afk toen je me whisperde vanmiddag :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')