abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 september 2013 @ 22:06:31 #26
131603 Afwazig
Serious business
pi_131259245
Vond net deze foto nog van afgelopen zaterdag. Zo liepen we dus door de Ajaxsupporters heen. Was ook niks aan de hand, heb nog even gepraat met een aantal. Bij de eerste colonne was dat blijkbaar anders dus. Komt waarschijnlijk omdat de wedstrijd toen al zowat was begonnen en de meeste fanatiekelingen al binnen zaten.

pi_131399043
Als er níet van en bij Vitesse gewonnen wordt dit weekend zijn we sowieso de koppositie kwijt. ;(
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 21 september 2013 @ 13:59:24 #28
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131410885
ForzaPECZwolle twitterde op zaterdag 21-09-2013 om 13:30:35 De 16-jarige Nick Borgman zit morgen op de bank als reservekeeper. Boer en Ter Wielen zijn geblesseerd en Elmali wordt gepasseerd. (TV Oost) reageer retweet
Zit je als 16-jarige op de bank bij de koploper van de Eredivisie :D.
  zaterdag 21 september 2013 @ 14:35:43 #29
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_131411710
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:43 schreef Tchock het volgende:
Als er níet van en bij Vitesse gewonnen wordt dit weekend zijn we sowieso de koppositie kwijt. ;(
Gelijk spelen kan voldoende zijn hoor
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_131411761
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:35 schreef Mkr het volgende:

[..]

Gelijk spelen kan voldoende zijn hoor
Dat zag ik later ook, ja. Als PSV gelijkspeelt of verliest met kleine cijfers en Heerenveen niet met grote cijfers wint hebben we genoeg aan gelijkspel. :9
  zaterdag 21 september 2013 @ 14:39:55 #31
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_131411804
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat zag ik later ook, ja. Als PSV gelijkspeelt of verliest met kleine cijfers en Heerenveen niet met grote cijfers wint hebben we genoeg aan gelijkspel. :9
Hehe idd. Nu speelt Vitesse ook niet geweldig momenteel dus er zijn kansen denk ik :Y
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_131411839
Dit gaat zo'n hotseknotsbegonia competitie worden dat Zwolle gewoon mee kan doen om de bovenste plaatsen :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_131414723
Ik zou niet weten waarom wij morgen niet op eigen kracht koploper kunnen blijven.

Fredje knalt er vast wel eentje in tegen zijn oude werkgever.

Ik heb er zin in :)
pi_131414740
quote:
19s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:44 schreef pleeborstel het volgende:
Ik zou niet weten waarom wij morgen niet op eigen kracht koploper blijven.

Fredje knalt er vast wel eentje in tegen zijn oude werkgever.

Ik heb er zin in :)
Nou ja, Vitesse uit is natuurlijk een van de lastigere wedstrijden van het seizoen normaal gesproken. Maar ik heb er ook het volste vertrouwen in, hoor :D
pi_131426498
Dankzij onze aardige vrienden in Kerkrade in elk geval vanavond nog bovenaan.
pi_131442218
Pfft wat een offday zeg. Niets ging goed. Gauw vergeten.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 22 september 2013 @ 14:52:03 #37
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131473689
PEC Zwolle is er nog lang niet. Ze verliezen en dit topic krijgt twee reacties in twee dagen.

Ajax verliest en er worden twee topics over volgeschreven. ......
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_131473733
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 11:47 schreef vaarsuvius het volgende:
PEC Zwolle is er nog lang niet. Ze verliezen en dit topic krijgt twee reacties in twee dagen.

Ajax verliest en er worden twee topics over volgeschreven. ......
Ah, ok. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_131473792
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 11:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Ah, ok. :')
Je begrijpt de relevantie van deze constatering niet?
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  maandag 23 september 2013 @ 11:57:41 #41
131603 Afwazig
Serious business
pi_131473980
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 11:47 schreef vaarsuvius het volgende:
PEC Zwolle is er nog lang niet. Ze verliezen en dit topic krijgt twee reacties in twee dagen.

Ajax verliest en er worden twee topics over volgeschreven. ......
Want jij had verwacht dat iedereen PEC als titelkandidaat zag? Kom op zeg. We hebben een keer verloren, nou nou (ja tegen Ajax ook maar daar speelden we prima). Kan gebeuren. Nu twee thuiswedstrijden winnen en de wereld ziet er weer compleet anders uit.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 23 september 2013 @ 11:58:27 #42
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131473997
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 11:47 schreef vaarsuvius het volgende:
PEC Zwolle is er nog lang niet. Ze verliezen en dit topic krijgt twee reacties in twee dagen.

Ajax verliest en er worden twee topics over volgeschreven. ......
Goede vergelijking mang.
pi_131474169
Duh, het gaat er natuurlijk niet om dat een club als Zwolle een net zo grote fan-base krijgt als Ajax, dat is onrealistisch. Ik nam Ajax als voorbeeld omdat die met afstand de grootste club zijn (NB ik ben geen Ajax fan)

Het ging me erom even aan te geven dat 2 reacties wel ERRUG magertjes is. Je hebt de groep mensen die op FOK zitten. En je hebt de groep mensen die PEC Zwolle fan zijn. Een deel van de mensen is lid van beide groepen

Blijkbaar leeft het nog niet zodanig in Zwolle dat dat zich uit onder de FOKkers.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_131474233
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 11:47 schreef vaarsuvius het volgende:
PEC Zwolle is er nog lang niet. Ze verliezen en dit topic krijgt twee reacties in twee dagen.

Ajax verliest en er worden twee topics over volgeschreven. ......
Ik vind jou grappig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131474435
Ik maak me wel echt zorgen over PEC. Natuurlijk is het zo dat we een lastig programma hadden deze maand, maar sinds Mohktar tegen Utrecht op de tribune zat heb ik niets meer gezien van het prachtige voetbal waarmee alle wedstrijden daarvoor gewonnen werden ;(
  maandag 23 september 2013 @ 12:17:30 #46
131603 Afwazig
Serious business
pi_131474467
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:16 schreef Tchock het volgende:
Ik maak me wel echt zorgen over PEC. Natuurlijk is het zo dat we een lastig programma hadden deze maand, maar sinds Mohktar tegen Utrecht op de tribune zat heb ik niets meer gezien van het prachtige voetbal waarmee alle wedstrijden daarvoor gewonnen werden ;(
Dat komt voornamelijk door het geschuif. Met de blessure van Drost en de verkoop van Mokthar is er veel veranderd. Achenteh staat nu op het middenveld bijvoorbeeld. Daarnaast bakt Benson er ook nog eens geen kut van. Dat is het grootste probleem.
pi_131474485
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:17 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dat komt voornamelijk door het geschuif. Met de blessure van Drost en de verkoop van Mokthar is er veel veranderd. Achenteh staat nu op het middenveld bijvoorbeeld. Daarnaast bakt Benson er ook nog eens geen kut van. Dat is het grootste probleem.
Ik snap echt niet waarom die nog zo veel vertrouwen krijgt. Zet Fernandez lekker in de basis joh :{
pi_131474524
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:16 schreef Tchock het volgende:
Ik maak me wel echt zorgen over PEC. Natuurlijk is het zo dat we een lastig programma hadden deze maand, maar sinds Mohktar tegen Utrecht op de tribune zat heb ik niets meer gezien van het prachtige voetbal waarmee alle wedstrijden daarvoor gewonnen werden ;(
Ach. Uiteindelijk kon het natuurlijk ook nooit zo lang duren. Ik zag hier wat posts voorbij komen met als koploper naar Eindhoven en meedoen om de bovenste plaatsen. Lachwekkend natuurlijk. Geen reden vooralsnog tot paniek toch?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_131474595
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 12:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Ach. Uiteindelijk kon het natuurlijk ook nooit zo lang duren. Ik zag hier wat posts voorbij komen met als koploper naar Eindhoven
Dat zei ik. En met NAC, Roda en ADO in het verschiet lijkt het me - zelfs zo voorzichtig als ik het formuleerde - best mogelijk om negen punten te halen. En ik zei er bij dat er dan wel van Vites moest worden gewonnen, wat erg lastig was.
quote:
en meedoen om de bovenste plaatsen. Lachwekkend natuurlijk. Geen reden vooralsnog tot paniek toch?
Meedoen om de bovenste plaatsen zal geen PEC-fan zeggen. Onrealistisch. Maar dat neemt niet weg dat we nu 1 punt uit drie wedstrijden halen met kut voetbal. Dan kun je roepen 'jaaa het was leuk zo lang het duurde' maar dat is voor mij niet genoeg. Verliezen met goed voetbal van een beter team? Geen probleem mee. Verliezen met een apathische houding in een wedstrijd waar je verreweg de meeste kansen hebt? Wel probleem mee.
pi_131474919
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 11:47 schreef vaarsuvius het volgende:
PEC Zwolle is er nog lang niet. Ze verliezen en dit topic krijgt twee reacties in twee dagen.

Ajax verliest en er worden twee topics over volgeschreven. ......
Dat komt natuurlijk - naast dat PEC een veel kleinere fanbase heeft - door het feit dat als Ajax verliest, het hele topic volstroomt met ramptoeristen, PSV'ers, Feyenoorders en trollen. Wij hebben dat niet zo erg. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')