abonnement Unibet Coolblue
pi_131264063
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 23:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mja, ik heb de komende tijd niet echt de mogelijkheid om winkels in de stad te bezoeken, dus alles gaat via webshops nu ff en voor boodschappen heb ik hulp. Twijfel om hem nu al te halen of over een paar maanden pas. Ik verwacht hem deze week wel te bestellen. Zelda sla ik voorlopig nog ff over denk ik, dus dan kan het wel. Eind van het jaar nieuwe Mario en Oddworld, maar verder staan de grote spellen gepland voor 2014 toch? Of kwamen Kart/Smash Bros en DK nog in 2013?
DK en 3D World komen dit jaar nog uit.
  maandag 16 september 2013 @ 23:45:42 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_131264833
Donkey Kong heb ik meer zin in dan in Mario, maar beide haal ik dag een. Rayman lijdt trouwens wel onder mijn Ubisoft-ervaring... Ik verwacht dat die game in november al voor 30 te koop zal zijn en dan wacht ik wel. :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_131265217
Ja dat heb ik dus ook :)

DK op de Wii/3DS moet ik eigenlijk eerst uitspelen van mezelf voordat ik die nieuwe haal. Mario lijkt me leuk, maar toch niet zo tof als de 2D variant. Is natuurlijk iets persoonlijks, maar ik vond dat spel op de Wii U leuker dan Galaxy 1 (2 moet ik nog spelen). 2D biedt toch wat meer uitdaging heb ik het idee. Mario 3D land op de 3DS is ook wel echt schijtsimpel van wat ik voorlopig heb gespeeld en dat had ik ook een beetje bij Galaxy. Al vind ik van die echte platformstukken waarbij de ster dan ergens boven op een of ander torentje/land met allerlei draaiende meuk enzo ligt wel erg cool altijd. Alleen sommige van die opdrachten om sterren te halen waren zo suf bij Galaxy
pi_131265816
Nieuwe bundel?
http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=679261




[ Bericht 16% gewijzigd door Aether op 17-09-2013 10:04:18 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131265925
En waar blijft godverdomme de aankondiging van F-Zero :(

Ben benieuwd of ze er ooit nog een gaan maken. Ik vrees pas in 2016 ofzo als het überhaupt al gaat gebeuren. Concurreren met Mario Kart mag natuurlijk niet.

Die staat toch wel hoog op mijn lijstje met wat ik graag op de Wii U zou zien en nog niet aangekondigd is. Samen met 3D Pokemon, Fire Emblem (afvragen wat die crossover gaat worden) en vooral een nieuwe Tales

Al zijn er natuurlijk al mooie titels aangekondigd. Vooral de nieuwe Xenoblade kijk ik naar uit.

Ook wel mooi dit: iemands wishlist van toen de Wii U net uit was. Een wens komt binnenkort uit: http://www.1up.com/features/our-wii-wish-list-11-games
pi_131265964
Mooie bundel. Vond het toen gek dat er geen Mario bundel was. Maar dat was natuurlijk een spel dat vrijwel iedereen er toch wel meteen bij kocht toen. Voor Nintendoland en ZombiU zou dat veel minder het geval zijn denk ik.
pi_131266101
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mooie bundel. Vond het toen gek dat er geen Mario bundel was. Maar dat was natuurlijk een spel dat vrijwel iedereen er toch wel meteen bij kocht toen. Voor Nintendoland en ZombiU zou dat veel minder het geval zijn denk ik.
Ik had eerder een Super Mario 3D Wo⃛rld bundel verwacht in december.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131266328
Ja, dat is eigenlijk wel logischer inderdaad

Hopelijk komen ze ook nog met Battalion Wars. Als ze de gamepad net zo gebruiken als bij Pikmin zou dat echt heerlijk zijn.
  Redactie Games dinsdag 17 september 2013 @ 13:54:29 #84
181272 crew  Noppie2000
pi_131277378
Rayman gekocht :) who needs gta :P
pi_131279412
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 13:54 schreef Noppie2000 het volgende:
Rayman gekocht :) who needs gta :P
Ik wacht tot GTA V voor de Wii U uitkomt
pi_131286391
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 september 2013 14:59 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Ik wacht tot GTA V voor de Wii U uitkomt
Wij hebben Lego City al :D
pi_131286854
Ik heb vorige week mijn 8 jarige zwager een Wii U cadeau gedaan voor z'n verjaardag. Hij heeft gelijk mijn Lego City Undercover gejat! :)

Het is mijn missie om hem op te laten groeien met Nintendo.

Gelukkig is 't bijna tijd voor The Legend If Zelda!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_131287130
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Moet je ff een paar keer brullen op Miiverse ofzo. Nintendo schijnt daar best goed naar te luisteren.

Ik ben zelf overigens ook wel groot fan van zulk soort zinloze statistieken :D
Er is niet echt een community waar ik dat in kwijt kan :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_131292295
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131292757
Trick shot :D

Ben benieuwd hoe eenvoudig dat mikken wordt met dat grote ding, zal wel ff wennen zijn. En moet je hem daarbij rechtop houden of niet?
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:22:10 #91
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131294197
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Wij hebben Lego City al :D
en binnenkort watch dogs

tot die tijd staat mijn xbox tevreden te snorren met GTA :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_131294453
Ik twijfelde om er ook eentje te kopen, want GTA is vast leuk voor een tijdje, maar voor mij zijn er gewoon weinig interessante spelletjes op zag ik al. Zou wat RPG's kopen, maar daarna houdt het eigenlijk wel op op dat ding. Ook Battlefield Bad Company vind ik leuk. Ben toch wel echt een Nintendo-fan en voor die paar multi-platformtitels hoeft het dan eigenlijk niet. Alhoewel straks wel Plants vs Zombies Garden Warfare komt. Dan wordt het toch heel verleidelijk :P
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:28:09 #93
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131294616
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik twijfelde om er ook eentje te kopen, want GTA is vast leuk voor een tijdje, maar voor mij zijn er gewoon weinig interessante spelletjes op zag ik al. Zou wat RPG's kopen, maar daarna houdt het eigenlijk wel op op dat ding. Ook Battlefield Bad Company vind ik leuk. Ben toch wel echt een Nintendo-fan en voor die paar multi-platformtitels hoeft het dan eigenlijk niet. Alhoewel straks wel Plants vs Zombies Garden Warfare komt. Dan wordt het toch heel verleidelijk :P
GTA was toch wel een echte must have voor mij, speel het al sinds het allereerste deel, en het heeft toch altijd wel iets zo'n grote stad om in te kutten, al kan dat natuurlijk ook in Lego City met als voordeel dat er niet om de 2 seconden een motherfucking nigger bitch door de kamer klinkt :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_131294664
Jammer dat ie niet voor de ps4 direct uitmkomt.

Ps3 is nu wel aan t einde van zn latijn.. En als ik die wiiu wegdoe wordt t toch ps4 of xbox one.

Wel maar laatste wii ooit. Wat een bagger spul wat betreft releases.
  Eindredactie Games dinsdag 17 september 2013 @ 21:31:01 #95
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_131294808
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Trick shot :D

Ben benieuwd hoe eenvoudig dat mikken wordt met dat grote ding, zal wel ff wennen zijn. En moet je hem daarbij rechtop houden of niet?
Je kan inderdaad mikken met de gamepad door hem rechtop te houden. Je kan het ook gewoon met de pookjes mikken :)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_131294922
Nou er zijn toch al aardig wat goede spellen en komen en nog een hoop aan de komende tijd. Maar het is gewoon wat je wil. Als je van die 3rd party spellen houdt als FIFA, Call of Duty en meer EA e.d. spul dan moet je geen Nintendo hebben idd.

Beste combi is Wii U en PS4/Xbox, dan heb je het allebei. Alleen weet ik niet of mijn portemonnee dat aan gaat kunnen en moeten er eerst wel wat fatsoenlijke spellen op die nieuwe spelcomputers uit komen, want die launchlijstjes waren bagger wat mij betreft.
pi_131295052
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:28 schreef Klonk het volgende:

[..]

GTA was toch wel een echte must have voor mij, speel het al sinds het allereerste deel, en het heeft toch altijd wel iets zo'n grote stad om in te kutten, al kan dat natuurlijk ook in Lego City met als voordeel dat er niet om de 2 seconden een motherfucking nigger bitch door de kamer klinkt :P
Ik heb ook alle GTA's gespeeld hoor. GTA 4 was wel leuk, alleen kwam ik op een gegeven moment niet verder toen er een stuk of 30 FBI agenten me in kwamen sluiten bij een missie. Maar het kon nooit tippen aan Vice City. Die sfeer _O_
pi_131311505
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131317741
Wii Sports HD met online multiplayer. Goed zo Nintendo, en nu verkopen die Wii U!
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_131319047
Hoopte wel dat het iets goedkoper zou zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')