abonnement Unibet Coolblue
pi_132408585
Goede update voor tunein in de store. Werd wel eens tijd. Nu die van Windows 8 nog even een update.
pi_132421827
quote:
8s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:52 schreef neo2000 het volgende:

[..]

gewoon via explorer copy/paste zoals hier al genoemd. Maar.. Drempel van notificaties? Do share..
Naja, wat uitgebreider zoals ik nu bij android gewend ben, zien wat voor notificaties, instellingen voor wifi en helderheid e.d, maar dat komt misschien nog. 'K hoop dat ze de 929 ook internationaal lanceren.
pi_132430931
Mijn lumia 520 wil niet meer opladen sinds net. De opladers die ik eruit haal hebben ook een bepaalde brandgeur. Iemand een idee wat er kapot is en of het zo te repareren valt?

Laat ik nou net vorige week GDR 3 erop hebben gezet waardoor de garantie is vervallen. :')
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:10:18 #179
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_132433747
Mijn lumia 620 heeft sinds vandaag ook wat kuren.. hij heeft zich al een aantal keer uit zichzelf gereset ;(
Doet me een beetje terugdenken aan mijn Android periode
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:11:14 #180
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_132440328
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:10 schreef L3viathan het volgende:
Mijn lumia 620 heeft sinds vandaag ook wat kuren.. hij heeft zich al een aantal keer uit zichzelf gereset ;(
Doet me een beetje terugdenken aan mijn Android periode
Dat klinkt als een hardware probleem al een keer de boel teruggezet naar factory default?
pi_132441113
Oh hij doet het iig op dit moment weer. Alleen hebt fabrieksinstellingen teruggezet. Nu heb ik problemen met het aanmelden van Whatsapp. Iets met netwerkinstellingen was verkeerd. Iemand dit eerder gehad? :P
pi_132552685
Is het moeilijk om de behuizing van de Lumia 800 te vervangen? Ik heb mijn Lumia namelijk laten vallen met als gevolg dat de rechter bovenhoek is ingedeukt(het puntige dus) waardoor het er eigenlijk niet echt uit ziet, daarnaast stoor ik me zelf er ook aan. Iemand enig idee?
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:29:58 #183
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_132560861
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 02:35 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Naja, wat uitgebreider zoals ik nu bij android gewend ben, zien wat voor notificaties, instellingen voor wifi en helderheid e.d, maar dat komt misschien nog. 'K hoop dat ze de 929 ook internationaal lanceren.
OK, komtie.. ;)

Voor de notificaties heb je livetiles. Maar, granted, af en toe een piepjes en toevallig een app niet gepind hebben op een tile, da's niet handig. Verwachting is dat notificatie center komt met de Blue update, welke Q1 2014 uit komt.
Instellingen voor Wifi, die hebben we al. Hij kan aan en uit, je kan een proxy opgeven, heb geen idee wat je verder nog wil kunnen instellen? ;) Yevens; met 3rd party apps kan je snel je wifi aan/uit zetten. (2 keer klikken)
Instellingen helderheid? We hebben de automagische setting (aanpassen automatisch m.b.v sensor) en verder hebben we nog de low, medium en high settings voor helderheid.


Wat mij zelf nog 'leuk' lijkt, naast wat we met GDR3 gehad hebben, meer customisability van het uiterlijk.
* Een colorwheel, de optie om dus zelf een accentkleur te kiezen van o.a. je livetiles;
* De mogelijkheid om alsnog een achtergrond in te stellen achter bijv. je livetiles.
Die laatste zal in veel gevallen allicht meer kwaad doen dan goed, maar het zou leuk zijn als iig de optie er zou zijn.
* Optie om meerdere livetiles op rij te hebben welke netjes schalen. Alleen HD devices krijgen de optie van meer livetiles, in vind het voor kleinere toestellen ook niet echt misstaan. Middels homebrew is dit al mogelijk op o.a. de ATiv S. Blijkt 1 regkey. Geef mensen gewoon de optie om het aan/uit te zetten, kunnen ze zelf kiezen of ze het wat vinden.



Wat mij een must lijkt aan functionaliteit:
* Quiet times. Tof als je in kan stellen op welke momenten het OS je met rust laat, met een optie dit uitgebreid in te kunnen stellen. (geen Whatsapp geluiden tussen 22:00 en 07:00 uur bijvoorbeeld, maar belgeluiden wel bijvoorbeeld..)
* Betere agenda. Leuk dat je er nu 3rd party apps voor kunt gebruiken, maar de stock agenda kan echt beter..
* Separate volume controle. Als is het alleen maar aparte volume controls voor games. Dang, die kunnen echt keihard uit de speaker brullen, geluid zet je vervolgens zachter, waardoor je naderhand een oproep mist. Niet handig. Hoe echt geen 30000 aparte volume controls, maar voor gaming zou het handig zijn.

Nice to have:
* Een optie om een 360 controller te kunnen gebruiken bij gamen. Ja, de Moga pro controller support is nice, maar dat ding is takke duur en nog niet veel games supporten de controls.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_132560972
Heb nu ook een Nokia Lumia 520, werkt perfect met GDR3.
pi_132569448
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 02:35 schreef andreas612 het volgende:

[..]

instellingen voor wifi en helderheid e.d, maar dat komt misschien nog.
Insider app is daar prima voor. Al die settings pinnen op je startscherm, nu ook rotation lock met gdr3
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:52:08 #186
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_132576919
Via wpcentral.com: http://www.wpcentral.com/(...)free-store-right-now

Even je regional settings veranderen in United States, telefoon rebooten.. Zoeken in de store op Angry Birds.. En de meeste Angry Birds games zijn gratis, met uitzondering van Seasons en Space. Het is nog niet bekend of dit om een foutje gaat of dat dit een nog onaangekondige promotie betreft o.i.d., maar goed, gratis is gratis. :) Niet vergeten achteraf je regio weer terug te zetten uiteraard. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:32:00 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132577609
Ik heb gelezen over Xbox-accounts die geband worden na gratis games uit andere regio's te downloaden. Zoiets doe ik dan maar niet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:43:43 #188
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_132577815
Oh..? Nog niet eerder gelezen. ;) Zeker nog niet op vlak van Windows Phone. Ik durf het wel aan, we zullen zien. Zoals gezegd, het is nog even de vraag of het een foutje betreft, of dat het een promotie of iets dergelijks betreft. Ik denk om eerlijk te zijn, nu sommige nieuwssites het opgepikt hebben, ze wel een "piek" zullen zien in aankopen, waardoor het snel hersteld zou worden als het daadwerkelijk een fout beeft. Lijkt mij dus eerder toch een promotie achtig iets..

Uit de coments blijkt dat andere regio's ook bepaalde AB games free hebben, o.a. UK en Tjechië.. Zal mij dus benieuwen of het haalbaar is mensen te gaan bannen hier voor, mocht het daadwerkelijk een fout betreffen.

Edit: voor degene die het niet aandurft; Amazing Alex is in de NL store ook gratisch.. Ook een Rovio game btw. ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door neo2000 op 26-10-2013 12:27:57 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_132583904
Eindelijk! Flitsmeister komt voor WP8!

Dit wordt aangegeven door Sjoerd Perfors, een van de developers van Flitsmeister, op de forum:
http://support.flitsmeister.nl/support/discussions/topics/18835

Officiele aankondiging is op:
http://support.flitsmeister.nl/support/discussions/topics/38467
  zondag 27 oktober 2013 @ 14:43:38 #190
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_132617498
Voor de mensen die Skydrive gebruiken had ik een vraag:

Ik heb Windows 8.1 en daar heb je ook een Skydrive app.
Wanneer ik met die app video bestanden upload, en ik check later via de webbrowser of die bestanden op mijn Skydrive staan, dan zie ik ze niet...(?)
Terwijl als ik met de App inlog ik ze wel zie staan.
Je hebt ook een optie "Online beschikbaar maken". Wanneer ik die aanklik dan krijg ik een foutmelding dat de bestanden nog niet volledig zijn verwerkt.

Iemand met tips?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  zondag 27 oktober 2013 @ 17:15:13 #191
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_132623130
Misschien is het dat videobestanden over het algemeen erg groot zijn en uploadsnelheden erg laag, dus dat het daarom lang duurt voor deze online komen te staan?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 27 oktober 2013 @ 18:44:59 #192
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_132626146
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Voor de mensen die Skydrive gebruiken had ik een vraag:

Ik heb Windows 8.1 en daar heb je ook een Skydrive app.
Wanneer ik met die app video bestanden upload, en ik check later via de webbrowser of die bestanden op mijn Skydrive staan, dan zie ik ze niet...(?)
Terwijl als ik met de App inlog ik ze wel zie staan.
Je hebt ook een optie "Online beschikbaar maken". Wanneer ik die aanklik dan krijg ik een foutmelding dat de bestanden nog niet volledig zijn verwerkt.

Iemand met tips?
Ik geef je meer kans in een windows 8.1 topic dan in een windows phone topic tbh. ;)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_132630835
Hoe kun je een chat op Whatsapp helemaal wissen dus niet clear chat history?
pi_132682302
Jaaa, firmwareupdate op m'n HTX 8x! GDR3 met HTC firmware denk ik. Dus de uitrol lijkt begonnen.
Had GDR3 er al eerder op gezet via App Studio account.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:58:59 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132682800
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:19 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Hoe kun je een chat op Whatsapp helemaal wissen dus niet clear chat history?
Als ik een chat ingedrukt houd krijg ik vier opties

Contact weergeven
Pin to start
Gesprek verwijderen
Geschiedenis mailen

Optie drie wist bij mij de hele chat.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_132714471
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:29 schreef neo2000 het volgende:

[..]

OK, komtie.. ;)

Voor de notificaties heb je livetiles. Maar, granted, af en toe een piepjes en toevallig een app niet gepind hebben op een tile, da's niet handig. Verwachting is dat notificatie center komt met de Blue update, welke Q1 2014 uit komt.
Instellingen voor Wifi, die hebben we al. Hij kan aan en uit, je kan een proxy opgeven, heb geen idee wat je verder nog wil kunnen instellen? ;) Yevens; met 3rd party apps kan je snel je wifi aan/uit zetten. (2 keer klikken)
Instellingen helderheid? We hebben de automagische setting (aanpassen automatisch m.b.v sensor) en verder hebben we nog de low, medium en high settings voor helderheid.

Wat mij zelf nog 'leuk' lijkt, naast wat we met GDR3 gehad hebben, meer customisability van het uiterlijk.
* Een colorwheel, de optie om dus zelf een accentkleur te kiezen van o.a. je livetiles;
* De mogelijkheid om alsnog een achtergrond in te stellen achter bijv. je livetiles.
Die laatste zal in veel gevallen allicht meer kwaad doen dan goed, maar het zou leuk zijn als iig de optie er zou zijn.
* Optie om meerdere livetiles op rij te hebben welke netjes schalen. Alleen HD devices krijgen de optie van meer livetiles, in vind het voor kleinere toestellen ook niet echt misstaan. Middels homebrew is dit al mogelijk op o.a. de ATiv S. Blijkt 1 regkey. Geef mensen gewoon de optie om het aan/uit te zetten, kunnen ze zelf kiezen of ze het wat vinden.

[ afbeelding ]

Wat mij een must lijkt aan functionaliteit:
* Quiet times. Tof als je in kan stellen op welke momenten het OS je met rust laat, met een optie dit uitgebreid in te kunnen stellen. (geen Whatsapp geluiden tussen 22:00 en 07:00 uur bijvoorbeeld, maar belgeluiden wel bijvoorbeeld..)
* Betere agenda. Leuk dat je er nu 3rd party apps voor kunt gebruiken, maar de stock agenda kan echt beter..
* Separate volume controle. Als is het alleen maar aparte volume controls voor games. Dang, die kunnen echt keihard uit de speaker brullen, geluid zet je vervolgens zachter, waardoor je naderhand een oproep mist. Niet handig. Hoe echt geen 30000 aparte volume controls, maar voor gaming zou het handig zijn.

Nice to have:
* Een optie om een 360 controller te kunnen gebruiken bij gamen. Ja, de Moga pro controller support is nice, maar dat ding is takke duur en nog niet veel games supporten de controls.
Thanks voor je antwoord. Met notificaties bedoel ik ook bijv. zien als er iets binnenkomt als je in een andere app zit, of als ie uit staat dmv notificatielichtje. Maar ik wacht op het volgende vlaggenschip van nokia denk. Vind de specs van 1520 icm de gdr3 update echt tof, maar wacht wel op een kleiner formaat. Ik denk dat windows phone 8.1 echt een huge update wordt.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 10:09:51 #197
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_132716663
Had ik het nu in dit topic laatst over het grappige plaatje van hoe lumia kleuren 'gejat' waren van gameboy?

Bij deze het plaatje gevonden:
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 30 oktober 2013 @ 10:16:01 #198
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132716816
Hahaha, nice one :D


Heeft iemand trouwens een 'oplossing ' voor autocorrect die soms willekeurig hoofdletters plaatst? Bijvoorbeeld Online ipv online? Als ik het woord aanklik kan ik wel de niet-hoofdlettervariant kiezen :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_132729006
Kan ik trouwens ook video's opslaan die via whatsapp gestuurd worden? Foto's lukt wel maar video's kan ik volgens mij niet opslaan of doe ik iets niet goed?

Of video's die je gemaild krijgt? Die kan ik wel afspelen vanuit het mailtje en hij download de video dan maar waar kan ik die opslaan?
pi_132729788
Blijft wel dat het in de smartphone wereld wel een Nokia ding geworden is, al die frisse kleurtjes.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')