abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 september 2013 @ 18:20:18 #1
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_131066302
Er zijn rare mensen op deze wereld, zo zijn er mensen die denken dat je slechts een leven bezit en dat dan God je of eeuwig naar de hel of eeuwig naar de Hemel stuurt. Nog gekkere mensen geloven zelfs dat er helemaal niets na de dood is en God niet bestaat. Zij zien de Tekenen niet en zijn ziende blind en horende doof. ;(

Tijdens een Pauselijk concilie in de 6e eeuw na Christus (vzmH) is de reincarnatieleer verwijderd uit het Christendom, waarom blijft giswerk, het zullen waarschijnlijk politieke motieven geweest zijn in die tijd. Het volk is makkelijker te knechten wanneer zij vrezen voor de eeuwige hel, indien zij de keizer niet gehoorzaamden. (Bron: Sture Lonnestrand - 'Shanti Devi')

Waarom herinner je je vorige leven dan niet? Welnu, wat zou er gebeuren wanneer je je vorige leven wel zou herinneren? Dan zou je je ouders uit je vorige leven herkennen, mochten zij nog leven bijvoorbeeld en zou je ineens twee vaders en twee moeders hebben. Je zou je echtgenote uit een vorig leven tegenkomen, maar zij is wellicht ondertussen hertrouwd en wellicht ben jij ook getrouwd en heb je a.h.w. twee eega's, hetgeen grote verwarring zou veroorzaken. Je kan zelf vele voorbeelden bedenken lijkt me, waarin het onwenselijk zou zijn dat je zaken uit een vorig leven nog levendig voor de geest zou kunnen halen. Slechts in uitzonderlijke gevallen, bij vergevorderde zielen, herinnert men zich een vorig bestaan, zoals in het geval Shanti Devi en ook bij haar ontstonden er gecompliceerde situaties (je zou het boek kunnen lezen in de bibliotheek, waardoor je een goed inzicht krijgt in reïncarnatie, haar casus is ook wetenschappelijk onderzocht, o.m. door Mahatma Ghandi zelf :7 ).

Hopelijk heb ik met dit bericht heel FOK! nu overtuigd dat reïncarnatie een feit is. oO<

Dit was mijn klacht en hier zult u het mee moeten doen! c_/
pi_131066355
Zweverige figuren zoals TS. :') Er is niks naar de dood, er is geen god, klaar.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 11 september 2013 @ 18:22:24 #3
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_131066377
Ik ken t.s. uit een vorige leven en krijg zodoende nog geld van hem
(120 gouden dukaten om precies te zijn)
pi_131066402
TS heeft een fantasievriendje :')
Vroem! Vroem! Ik ben aan auto.
  woensdag 11 september 2013 @ 18:23:32 #5
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_131066418
Aangezien je dit met geen mogelijkheid kunt bewijzen kun je niet spreken over feiten ts. Ik kan ook een geschiedenisboek erbij pakken en van alles verzinnen over een vorig leven.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_131066431
Ik zie dat je een topic-maak-ingeving hebt gekregen na je post in dat andere topic. Dan nogmaals mijn reactie:

quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:06 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het idee dat het leven, het alles... het 'zijn' een feestje moet zijn is een gigantische misvatting op zichzelf. Je kan Gods-concepten niet diskwalificeren omdat ze je slechts niet aan staan. In die zin is ook het terugkeren ook evengoed een (vals) verlangen...
pi_131066436
Ghandi was geen wetenschapper, dus dat hij een casus heeft onderzocht zegt mij verder niet zoveel. Verder vind ik het geloof in reincarnatie zo gek nog niet, jammer dat je er nooit achter zal komen of het klopt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 11 september 2013 @ 18:25:44 #8
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_131066472
Reincarnatie... WHAHAH domme pauper |:( |:( |:( |:( |:(
  woensdag 11 september 2013 @ 18:25:46 #9
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_131066476
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:21 schreef Rezania het volgende:
Zweverige figuren zoals TS. :') Er is niks naar de dood, er is geen god, klaar.
Leen het boek 'Shanti Devi' van de Zweedse schrijver Sture Lonnestrand maar en je zult zien dat je niet om deze wetenschappelijke feiten heen kunt.
De casus is wetenschappelijk onderzocht, ik kom niet met mythologische verhalen aan, maar met wetenschappelijk bewijs. O.m. dus door Ghandi zelf, toch niet een vage zweefkees dacht ik zo, maar een groot politiek leider! _O_
  woensdag 11 september 2013 @ 18:26:16 #10
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_131066491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:22 schreef the-eye het volgende:
Ik ken t.s. uit een vorige leven en krijg zodoende nog geld van hem
(120 gouden dukaten om precies te zijn)
;( Oh noes, u ook hier? :o
pi_131066520
Streng gelovige hindoes zijn echt vies... die baden lekker met lijken in de Ganges.
  woensdag 11 september 2013 @ 18:28:10 #12
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_131066540
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Leen het boek 'Shanti Devi' van de Zweedse schrijver Sture Lonnestrand maar en je zult zien dat je niet om deze wetenschappelijke feiten heen kunt.
De casus is wetenschappelijk onderzocht, ik kom niet met mythologische verhalen aan, maar met wetenschappelijk bewijs. O.m. dus door Ghandi zelf, toch niet een vage zweefkees dacht ik zo, maar een groot politiek leider! _O_
'Wetenschappelijk verantwoord' is een beetje de moderne variant van het vroegere 'God wil/vindt'. :').
Merendeel van dit soort 'wetenschappelijke' onderzoeken zijn verre van wetenschappelijk als je de onderzoeken gaat toetsen aan de wetenschappelijke spelregels.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_131066542
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Leen het boek 'Shanti Devi' van de Zweedse schrijver Sture Lonnestrand maar en je zult zien dat je niet om deze wetenschappelijke feiten heen kunt.
De casus is wetenschappelijk onderzocht, ik kom niet met mythologische verhalen aan, maar met wetenschappelijk bewijs. O.m. dus door Ghandi zelf, toch niet een vage zweefkees dacht ik zo, maar een groot politiek leider! _O_
Wetenschappelijke onderzocht. :') Uhuh, tuurlijk.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_131066551
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

'Wetenschappelijk verantwoord' is een beetje de moderne variant van het vroegere 'God wil/vindt'. :').
Merendeel van dit soort 'wetenschappelijke' onderzoeken zijn verre van wetenschappelijk als je de onderzoeken gaat toetsen aan de wetenschappelijke spelregels.
We hebben drie metingen, we nemen het gemiddelde, trekken een conclusie, klaar. Nu is het wetenschappelijk onderzocht.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  woensdag 11 september 2013 @ 18:30:18 #15
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_131066583
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:24 schreef LelijKnap het volgende:
Ik zie dat je een topic-maak-ingeving hebt gekregen na je post in dat andere topic. Dan nogmaals mijn reactie:

[..]

Jij bent gelovig?
Ik geloof net zo goed in God. Maar in de oorspronkelijke Bijbel staat ook reïncarnatie beschreven. Het is er dus uit verwijderd, omdat het de Paus niet uitkwam.
Dus de Christenen hebben het beeld van God aangepast en de Waarheid aangepast, niet ik. Ik geloof in het oorspronkelijke Christendom, maar verwerp de door de Paus aangepaste versie.

Dat het leven geen feestje is, is waar. En juist door het lijden kan men leren. Zeker, een Christelijke en ook Boeddhistische leer, die ik zeker onderschrijf.
pi_131066623
Hoe je uit m'n post haalt dat ik gelovig ben is mij een raadsel.
  woensdag 11 september 2013 @ 18:33:50 #17
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
  woensdag 11 september 2013 @ 18:34:33 #18
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_131066678
Weet je waar ik nou zo blij van word? Dat mensen die geloven uisterven...

Ze roeien elkaar uit

Over 100 jaar geloofd praktisch niemand meer in een god _O_
pi_131066715
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:23 schreef wasbeer31 het volgende:
TS heeft geen vrienden :')
  woensdag 11 september 2013 @ 18:38:16 #20
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_131066784
Ik snap ook totaal de zin van een atheïstisch bestaan niet. Je leeft maar een keer en slechte mensen worden beloond en goede mensen worden gestraft in deze wereld. :{

Als je nu kijkt waar de politiek mee bezig is, een totalitaire politie en controlestaat, een onderhuidse chip, een wereldregering en een wereldtaal, is dat niet datgene dat ook in de Bijbel voorzegd wordt? De Tekenen zijn zo overduidelijk, atheïsten zijn als toeristen op safari in Kenia, terwijl ze vlak voor een olifant staan, de begeleider wijst de olifant aan en zegt 'Ziet, een olifant', waarop de toeristen uitroepen 'Welke olifant, ik zie helemaal geen olifanten'.
  woensdag 11 september 2013 @ 18:39:43 #21
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_131066823
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:31 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe je uit m'n post haalt dat ik gelovig ben is mij een raadsel.
Verkeerd gelezen dan, excuses.

Jammer dat je niet gelooft en reïncarnatie niet ziet, lijkt me een koud bestaan zonder God. :@
pi_131066834
Laten we hopen dat dit het enige is...
Geen zin om weer opnieuw te leven of verder te gaan in de hemel.
  woensdag 11 september 2013 @ 18:40:13 #23
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_131066841
quote:
15s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik snap ook totaal de zin van een atheïstisch bestaan niet.
Dat is geen reden om dan maar in een fantasie te geloven.
  woensdag 11 september 2013 @ 18:42:14 #24
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_131066900
quote:
Het geval Shanti Devi. Waarschijnlijk het meest bekende geval van reïncarnatie. Zij werd geboren in 1926 in Delhi, Indië. Op driejarige leeftij begon ze reeds te vertellen over haar vorig leven. Ze noemde de naam van haar man en kinderen, de plaats waar ze gewoond had (Muttra) en gaf bovendien nog tal van andere gegevens en details over haar vorig leven als Ludgi. Zo vertelde ze ook dat ze als Ludgi gestorven was in het kraambed. Slechts jaren later begon men haar verhaal te geloven. Een familielid besloot toen de zaak nader te onderzoeken. Ze bezochten Shanti’s familie uit haar vorig leven, die haar eerst vrij sceptisch ontvingen. Shanti kon echter haar oude familie overtuigen door tal van details te vertellen die zij als Ludgi ( en haar man) kon weten. Eén argument dat de doorslag gaf was dat ze kon vertellen dat Ludgi een aantal ringen had begraven. Ze kon bovendien exact de plaats aanwijzen waar ze lagen.

Verschillende wetenschappers en een commissie onder leiding van een parlementslid werd deze zaak verder onderzocht. Dit opmerkelijke verhaal verscheen niet alleen in de Brits Indische pers , maar haalde de ganse wereldpers.
http://www.rnlnd.com/aanwijzingen-en-bewijzen.htm
pi_131066938
TS heeft eigenlijk wel gelijk.
Uiteindelijk keren we allemaal terug naar de grond en zal je lichaam nadat het geneukt is door mij wegrotten de basis vormen voor nieuw leven.
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')