abonnement Unibet Coolblue
pi_131786322
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:20 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Dat moest ik natuurlijk even googlen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie wat je bedoeld. Toegegeven: ze is wel heel goed in gekke bekken trekken. De enige keren inderdaad dat ze een ander gezicht heeft dan haar 'modellengezicht'
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk wel een hele leuke meid vind O+ niet al te overdreven serieus, in voor een lolletje. Beter dan die chagrijnige smoelwerken die modellen vaak trekken.
Cara _O_
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 2 oktober 2013 @ 22:02:32 #202
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131793554
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ervaring is dat mensen die zichzelf niet mooi vinden vaak met gekke bekken op de foto gaan, want dat is jezelf doelbewust lelijk maken en dus kan niemand zeggen dat je lang zo mooi niet bent op een gewone foto..
Wellicht zit daar een waarheid in en kijkt ze erg op naar haar zus, Poppy. Zij is ook model en heeft wèl de lengte. Hopelijk ook het loopje, want Cara heeft echt het slechtste loopje ooit. Maarja, het maakt mij weinig uit verder - ik word alleen gek van dat eeuwige 'lekker gek' doen. Ze kan nooit een keer echt professioneel of classy overkomen ofzo, imo. :+ De hype snap ik dan ook niet, behalve voor tienermeisjes misschien.

@DjinN: dan ken je de modellenwereld blijkbaar niet zo goed ;). Op de catwalk kijken ze, ook Cara, allemaal serieus, natuurlijk. Verder valt dit behooooorlijk mee.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131793955
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wellicht zit daar een waarheid in en kijkt ze erg op naar haar zus, Poppy. Zij is ook model en heeft wèl de lengte. Hopelijk ook het loopje, want Cara heeft echt het slechtste loopje ooit. Maarja, het maakt mij weinig uit verder - ik word alleen gek van dat eeuwige 'lekker gek' doen. Ze kan nooit een keer echt professioneel of classy overkomen ofzo, imo. :+ De hype snap ik dan ook niet, behalve voor tienermeisjes misschien.

@DjinN: dan ken je de modellenwereld blijkbaar niet zo goed ;). Op de catwalk kijken ze, ook Cara, allemaal serieus, natuurlijk. Verder valt dit behooooorlijk mee.
Ik heb het niet over de gezichten die ze trekken op de catwalk ;) Ik ben gelukkig nog niet zo dom dat ik dat niet weet ^O^
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 2 oktober 2013 @ 22:10:48 #204
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131794130
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:08 schreef DjinN het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de gezichten die ze trekken op de catwalk ;) Ik ben gelukkig nog niet zo dom dat ik dat niet weet ^O^
Ik zeg niet dat je dom bent, ;). Maar wel dat het erg makkelijk is om modellen af te schilderen als mensen die constant chagrijnige smoelwerken trekken :D. Terwijl het tegendeel juist waar is als je ook maar eens een paar backstagepics pakt.
En af en toe een chagrijnig smoelwerk is ook niet zo erg als je baan bijna alleen bestaat uit wachten :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 22:19:51 #205
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_131794679
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:55 schreef nofxtbr het volgende:
Kate Upton zonder make-up enzo

[ afbeelding ]
-O-
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_131794963
Gordon Ramsay



Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_131801135
quote:
11s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:24 schreef ChatGirl het volgende:
Gordon Ramsay

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
't Is net een sharpei.
pi_131801289
En dan die tandpasta glimlach erbij, mooi contrast.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 3 oktober 2013 @ 08:29:16 #209
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131801320
Die dacht zet er nog maar acht bij? :') hij lijkt wel die kat van Alice in Wonderland.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 09:26:49 #210
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_131801989
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:19 schreef Kutjelik het volgende:

[..]

-O-
Lastig, realiteit...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_131802262
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wellicht zit daar een waarheid in en kijkt ze erg op naar haar zus, Poppy. Zij is ook model en heeft wèl de lengte. Hopelijk ook het loopje, want Cara heeft echt het slechtste loopje ooit. Maarja, het maakt mij weinig uit verder - ik word alleen gek van dat eeuwige 'lekker gek' doen. Ze kan nooit een keer echt professioneel of classy overkomen ofzo, imo. :+ De hype snap ik dan ook niet, behalve voor tienermeisjes misschien.

@DjinN: dan ken je de modellenwereld blijkbaar niet zo goed ;). Op de catwalk kijken ze, ook Cara, allemaal serieus, natuurlijk. Verder valt dit behooooorlijk mee.
Ik zat te googlen, wist niet dat Poppy haar zus was (kende haar ook alleen van gezicht). Wiki zegt dat ze 1 cm schelen. :D Op de foto's wel duidelijk het verschil te zien.
Vind Cara mooier :Y Poppy heeft voor mij helemaal geen modellengezicht. Beetje Sienna Miller 2.0
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 oktober 2013 @ 09:57:32 #212
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131802568
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zat te googlen, wist niet dat Poppy haar zus was (kende haar ook alleen van gezicht). Wiki zegt dat ze 1 cm schelen. :D Op de foto's wel duidelijk het verschil te zien.
Vind Cara mooier :Y Poppy heeft voor mij helemaal geen modellengezicht. Beetje Sienna Miller 2.0
Poppy vind ik ook niet iets speciaals hebben, maar Cara ook niet :+. En ze schelen zeker meer dan 1cm ;). Ze zegt ook zelf eerlijk dat ze 1.70 is :). Zou me niets verbazen als ze eigenlijk nog iets kleiner is.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131802848
Gordon Ramsey.... wtf is er ineens met zijn tanden aan de hand? :')
pi_131807095
Heb beide dames even opgezocht want ik kende ze niet! Maar wat ziet die Poppy er al ouwelijk uit?
pi_131808233
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 08:03 schreef -Spring het volgende:

[..]

't Is net een sharpei.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Gordon Ramsey. Is hij afgevallen? Oud? Nieuwe tanden? Weet het niet precies, maar er is iets anders. Hij ziet er zo onschadelijk uit, bijna aardig Misschien omdat hij mij met al die rimpels en rondingen een beetje aan een shar pei doet denken.
[ afbeelding ]
:s)
pi_131836414
quote:
11s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:24 schreef ChatGirl het volgende:
Gordon Ramsay

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zal zoiemand nou tevreden in de spiegel kijken? Ik kan me niet voorstellen dat hij er voor de operaties beroerder uit zag.
pi_131892506
Ik vind Gordon Ramsay eigenlijk wel flink opgeknapt zo. Al vond ik hem voorheen ook hot.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_131892535
Ja, ik vind het geloof ik ook echt geen achteruitgang hoor...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131892788
Volgens mij is het bij Gordon gewoon een combinatie van ouder worden en afvallen. Geen operaties denk ik zo, op mogelijk nieuwe tanden en nieuw haar na.



En Gordon enige tijd geleden met een allergische reactie na een haartransplantatie.
pi_131896807
Laatste foto doet mij denken aan

"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_131928293
Rennen met bikini aan is niet voor iedereen weggelegd....Chantelle Houghton (model, tv persoonlijkheid, winnares Celebrity Big Brother, ex van de ex van Jordan/Katie Price)

pi_131928334
Heeft zij veel kinderen gekregen of is ze veel afgevallen?
pi_131928417
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 09:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heeft zij veel kinderen gekregen of is ze veel afgevallen?
Vorig jaar juni 1 kind
  maandag 7 oktober 2013 @ 12:41:23 #225
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_131932954
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 09:34 schreef kvd het volgende:
Rennen met bikini aan is niet voor iedereen weggelegd....Chantelle Houghton (model, tv persoonlijkheid, winnares Celebrity Big Brother, ex van de ex van Jordan/Katie Price)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In haar geval zou ik alles dragen behalve dit..... :X
Blood for breakfast, blood for lunch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')