abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 september 2013 @ 17:21:42 #301
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_131064641
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:17 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Je hebt al 150 biljoen en dan ga je nog wachten met een upgrade van 99biljoen?
Wat bedoel je met inleveren?
Als ik tijdens die frenzy (154 seconden x7 productie) nu een "lucky" cookie krijg, levert dat dus 10% van de kas op OF 20 minuten productie, je krijgt de optie die het minste koekjes oplevert.

Mijn CpS is nu zo'n 970 miljoen, wat betekent dat 20 minuten productie (tijdens die 7x frenzy) neerkomt op 0.970 miljard x 7 x 1200 seconden = ongeveer 8150 miljard, dus 8.15 biljoen.
Dat betekent dat ik altijd minstens 10 keer dat "bedrag" in kas wil hebben, want als ik minder dan dat heb, bijvoorbeeld 50 biljoen, krijg ik voor zo'n lucky cookie niet 8.15 biljoen maar slechts 5 biljoen. Dan lever je dus per lucky cookie biljoenen in, en dat is veel te duur (want die lucky cookies tijdens een x7 frenzy komen toch vrij regelmatig voor, om de paar minuten meestal wel).

Concreet komt het erop neer dat het voor mij dus het meest efficiėnt is op dit moment om minstens 85 biljoen in kas te hebben, dus voor ik een upgrade van 99 biljoen koop wil ik 184 biljoen in kas hebben :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')