abonnement Unibet Coolblue
pi_130994026
Waarom trekken we altijd naar dezelfde vakantiebestemmingen? In Reizen Waes trekt Tom Waes naar landen die de gemiddelde toerist liever links laat liggen. En daarbij heeft hij maar een vraag: kan ik er op vakantie?



Geen rustige dorpen in Spanje of Frankrijk dus, maar bestemmingen met gewapende guerrillero’s, vulkanen en cyclonen of waanzinnige dictators. Tom Waes rolt van de ene ervaring in de andere: van de triestigste hotels tot de mooiste vergezichten ter wereld, van zedige stripclubs tot het bed van Stalin.



Benieuwd naar welke onmogelijke toeren Waes zich op de hals haalt? Dit zijn de bestemmingen uit Reizen Waes:

Turkmenistan
Turkmenistan is een van de meest wereldvreemde landen op de planeet. Na lang aandringen mag Tom hier als eerste westerling een reisdocumentaire te maken. Hij heeft dingen gezien die nog geen enkele cameraploeg voor hem heeft kunnen vastleggen. Maar reizen en filmen in Turkmenistan was allerminst een lachertje.

Zuid-Soedan
Zuid-Soedan is het nieuwste land ter wereld. Veel is er nog niet in Zuid-Soedan, maar Tom weet wel van een gigantisch natuurpark: Boma National Park. 22 800 vierkante kilometer, met de grootste wildmigratie ter wereld. Tom begint aan een eindeloze zoektocht in een land waar alles nog moet worden uitgevonden.

Colombia
We associëren Colombia nog altijd met drugskartels, kidnappings en geweld. Volgens het ministerie van Toerisme zou het nu beter zijn. Tom zoekt uit wat daarvan klopt en reist naar Cano Canoas. Dat is een prachtige waterval in de jungle die tot voor kort nog door de FARC-rebellen werd gecontroleerd.

Pitcairn
Het eiland Pitcairn is een van de meest afgelegen plekken ter wereld in het midden van de Stille Oceaan. De vijftig inwoners zijn allemaal afstammelingen van de muiters van het Engelse marineschip de Bounty, een van de meest bekende verhalen uit de zeevaartgeschiedenis.

Iran
Zijn de Iraniërs de religieuze fanatici die wij er vaak van maken? Of kun je als westerling gewoon op je gemak door het land reizen? Tom bezoekt het mausoleum van Ayatollah Khomeini, maar gaat ook gewoon skiën in de bergen rond Teheran. Het wordt een reis vol verrassingen.

Vanuatu
Vanuatu is het meest bedreigde land ter wereld met het meeste orkanen, tsunami's, vulkaanuitbarstingen en aardbevingen. Tom trekt er midden in het cyclonenseizoen naartoe. Hij overnacht er bij vermeende kannibalen en maakt de duik van zijn leven: naar het wrak van een oorlogsschip.

Bhutan
Bhutan is een afgelegen koninkrijk in het midden van het Himalayagebergte met een erg speciaal beleid: alles staat er in het teken van geluk. Toeristen moeten 250 dollar per dag betalen en krijgen 24 uur op 24 een gids mee. In ruil zouden ze echt gelukkiger worden.

Transistrië, Zuid-Ossetië, Abchazië
Naast hun vreemde namen hebben Transistrië, Abchazië en Zuid-Ossetië nog iets anders gemeen: eigenlijk bestaan ze niet. Ze verklaarden zichzelf onafhankelijk, maar de internationale gemeenschap erkent hen niet. Tom bezoekt drie landen waar de bevolking heel erg gelooft in haar eigen zaak, maar tegelijk gevangen zit in haar eigen land.

http://www.een.be/program(...)waes-de-bestemmingen

Dinsdag, 20:40 uur op Één

[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 09-09-2013 18:59:59 ]
  maandag 9 september 2013 @ 18:57:01 #2
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_130994501
Hij is wel echt een held. Ook in Tomtesterom was hij echt geweldig. Wat een doorzettingsvermogen heeft die kerel. ^O^
pi_131035004
Vorige week heb ik het gemist maar vanavond mis ik het niet in Zuid-Soedan, volgens mij is cameraman/geluidsman Nico er ook weer bij.
pi_132284898
Heb helaas wat uitzendingen gemist. Iemand enig idee hoe ik ze terug kan bekijken? Liefst via een (legale...) download.
pi_136501760
Ik hoop de afleveringen toch te kunnen zien, maar hoe?
pi_136508307
Komt binnenkort op ned1,2 of drie, wanneer precies weet ik niet. Kijken meer dan waard!
pi_136508721
Leuk programma.

Die Waes is sowieso ne toffe gast.
pi_138371655
quote:
Klein stukje gezien. Geweldige aflevering. Wat een land. _O-
In de komend dagen de volledige uitzending kijken.
pi_138388353
Iemand hier misschien bekend met wat achtergrond informatie (links e.d.?) over Turkmenistan, vind het toch wel verwonderlijk dat dit land zo omringd door Iran en Afghanistan redelijk anoniem overeind kan blijven bestaan.

Fantastische aflevering overigens!
pi_138392383
Wat een verschrikkelijk land.
  dinsdag 1 april 2014 @ 22:39:19 #12
207863 Obama
Barack Hussein
pi_138417133
Geniale aflevering, wat een rijkdom daar.
pi_138521990
Mooi programma.

Wat een land is Turkmenistan. Totaal gestoord die president. :')

Sudan is vooral heel primitief en nog steeds behoorlijk onveilig kreeg ik de indruk.
pi_138793544
Leuke aflevering weer gisteren, iets minder bizar qua regeltjes en dergelijke maar toch vreemde dingen.

Heb me werkelijk kapot gelachen bij die moddervulkaanbron. _O-

Aflevering was wel iets te kort voor alles wat ze wilde laten zien eigenlijk.
pi_138795053
Leuke aflevering. Dat modderbad en kabelbaan. :D

Ik heb gisteren ook de aflevering over Zuid-Soedan gekeken. Typisch wat je van zo'n land verwacht: chaos en bureaucratie.
pi_138795141
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef bioloogje het volgende:
Hij is wel echt een held. Ook in Tomtesterom was hij echt geweldig. Wat een doorzettingsvermogen heeft die kerel. ^O^
Topvent inderdaad _O_
En geniale droogkloot :')
pi_138795244
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:16 schreef Rickario het volgende:

[..]

Topvent inderdaad _O_
En geniale droogkloot :')
Beu als kouw pap.
pi_139029922
Wat een eiland en verhaal joh dat Pitcairn

Waes _O_
pi_139037511
Nou..inderdaad. Vond we grappig die opmerking van de vrouw: Op vrijdag zijn wij dicht. :') _________!

Op een eiland zo klein met zo weinig inwoners... :|W
pi_139041738
Haha bizar eiland inderdaad.
Daar moet je echt geboren zijn om te kunnen leven denk ik, zo extreem afgelegen.

En al die winkels en kantoren :') Allemaal af en toe Open en dezelfde eigenaar. Ze hebben nooit bedacht om alles in één te doen? :')

Wel enorm mooi trouwens.
pi_139042035
Apart eiland. Vooraf dacht ik dat het een eiland met inboorlingen was maar het waren dus blanke afstammelingen van de Cook expedities.
pi_139045575
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:37 schreef -0- het volgende:
Haha bizar eiland inderdaad.
Daar moet je echt geboren zijn om te kunnen leven denk ik, zo extreem afgelegen.

En al die winkels en kantoren :') Allemaal af en toe Open en dezelfde eigenaar. Ze hebben nooit bedacht om alles in één te doen? :')

Wel enorm mooi trouwens.
wat maakt het uit met 50 man
pi_139264511
Vandaag het laatste stukje van Iran gekeken. Erg leuk aangezien ik er deze zomer hopelijk zelf heenga.

Weet iemand of er trouwens nog een manier is om de aflevering over Turkmenistan terug te kijken? Ben heel erg benieuwd naar dat land!
pi_139265175
Terugkijken lukt niet helaas.

Wat ga je doen in Iran?
pi_139272631
Het land kan dan best mooi zijn maar verder..Beeh vervelend naargeestig opdringerig dwingend propagandistisch sfeertje daar. Zijn slijmerig lacherige kruiperige gedrag was daar vast het gevolg van. Overal maar die goedpraterij van die islamdictatuur agressief opgedrongen aan de camera. Heeft zijn culturele bewaker hem ook meegenomen naar een van de vele publieke ophangingen in de woonwijken? Dat is daar ook normaal volksvermaak. Veel plezier in iran.
  zaterdag 26 april 2014 @ 11:10:52 #26
202348 Susi
Temple of Love
pi_139274086
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 22:17 schreef Grutsk het volgende:
Vandaag het laatste stukje van Iran gekeken. Erg leuk aangezien ik er deze zomer hopelijk zelf heenga.

Weet iemand of er trouwens nog een manier is om de aflevering over Turkmenistan terug te kijken? Ben heel erg benieuwd naar dat land!
pi_139275163
quote:
Dankje!
pi_139275182
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 22:38 schreef TUFKAL het volgende:
Terugkijken lukt niet helaas.

Wat ga je doen in Iran?
Ik ga er een talencursus volgen en wat rondreizen in het kader van mijn studie :)
pi_139275921
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 12:02 schreef Grutsk het volgende:

[..]

Ik ga er een talencursus volgen en wat rondreizen in het kader van mijn studie :)
tof man
pi_139279534
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 22:54 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een eiland en verhaal joh dat Pitcairn

Waes _O_
Ik vond z'n Pitcairn bezoek toch iets minder dan de andere afleveringen. Misschien ook omdat het erg leek op de 3opReis aflevering toen Floortje er was. Die had overigens toch wel iets betere achtergrond informatie en interactie met de bewoners. En Büch heeft er vroeger mooi over geschreven.

Hier trouwens de aflevering van 3 op Reis, zoek de overeenkomsten. :)

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252430
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_139279548
Ah wist niet dat Floortje er was geweest zal eens kijken.
pi_139297940
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 09:42 schreef mikerw het volgende:
Het land kan dan best mooi zijn maar verder..Beeh vervelend naargeestig opdringerig dwingend propagandistisch sfeertje daar. Zijn slijmerig lacherige kruiperige gedrag was daar vast het gevolg van. Overal maar die goedpraterij van die islamdictatuur agressief opgedrongen aan de camera. Heeft zijn culturele bewaker hem ook meegenomen naar een van de vele publieke ophangingen in de woonwijken? Dat is daar ook normaal volksvermaak. Veel plezier in iran.
Ben jij daar dan wel geweest toen je in Iran was?
pi_139459883
Net Iran gekeken maar dat land is niet zo gevaarlijk en ook niet echt verrassend dat die mensen vooral wilde laten weten dat het beeld wat het westen heeft niet klopt maar ondertussen moet wel alles 'halal' zijn.

Morgen Vanuatu volgens tvgids.nl
pi_139460819
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 19:03 schreef Nober het volgende:
Net Iran gekeken maar dat land is niet zo gevaarlijk en ook niet echt verrassend dat die mensen vooral wilde laten weten dat het beeld wat het westen heeft niet klopt maar ondertussen moet wel alles 'halal' zijn.

Morgen Vanuatu volgens tvgids.nl
Ik heb deze aflevering eergisteren gezien. Mooie aflevering. ^O^

Iran is een land van 2 gezichten, enerzijds streng religieus maar van de andere kant redelijk modern. Tot op zekere hoogte lijkt Iran me prettiger dan Saoedi-Arabië en andere landen in het Midden-Oosten.

Die over Vanuatu gaat o.a. toch over koppensnellers?
pi_139461264
Hoihoi.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_139462117
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 19:36 schreef marcodej het volgende:
Hoihoi.
:?
pi_139471329
Heej allemaal. Iran is een superveilig land met enorm aardige mensen. Ik ben er afgelopen februari voor het eerst geweest en dit was één van mijn mooiste en meest veilige trips allertijden. Er zijn natuurlijk wel een groepje met extremisten, maar het merendeel is supertof, gastvrij en oprecht geïnteresseerd.

Ik heb een kort filmpje gemaakt ter impressie;
pi_139473198
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 15:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Ik vond z'n Pitcairn bezoek toch iets minder dan de andere afleveringen. Misschien ook omdat het erg leek op de 3opReis aflevering toen Floortje er was. Die had overigens toch wel iets betere achtergrond informatie en interactie met de bewoners. En Büch heeft er vroeger mooi over geschreven.

Hier trouwens de aflevering van 3 op Reis, zoek de overeenkomsten. :)

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252430
Even kijken. Floortje komt natuurlijk ook overal. Die Noord-Korea uitzending was geweldig.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 19:25 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik heb deze aflevering eergisteren gezien. Mooie aflevering. ^O^

Iran is een land van 2 gezichten, enerzijds streng religieus maar van de andere kant redelijk modern. Tot op zekere hoogte lijkt Iran me prettiger dan Saoedi-Arabië en andere landen in het Midden-Oosten.

Die over Vanuatu gaat o.a. toch over koppensnellers?
Ik zou nog liever op Pitcairn gaan wonen dan in een moslimland. Koppensnellers??
pi_139476523
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 19:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Iran is een land van 2 gezichten, enerzijds streng religieus maar van de andere kant redelijk modern.
Iran is geen streng religieus land, maar een land waar een klein groepje religieuze fanatici de dienst uitmaakt. Het merendeel van de mensen heeft daar heel weinig mee op. Het moskeebezoek ligt in Iran bijvoorbeeld behoorlijk laag, vergeleken met andere Islamitische landen. Hoofddoekjes worden gedragen omdat het moet, maar dan wel zo ver mogelijk achterop het hoofd, zodat er bijna meer haar te zien is dan dat de hoofddoek bedekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2014 01:15:29 ]
pi_139478973
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 01:15 schreef k_man het volgende:

[..]

Iran is geen streng religieus land, maar een land waar een klein groepje religieuze fanatici de dienst uitmaakt. Het merendeel van de mensen heeft daar heel weinig mee op. Het moskeebezoek ligt in Iran bijvoorbeeld behoorlijk laag, vergeleken met andere Islamitische landen. Hoofddoekjes worden gedragen omdat het moet, maar dan wel zo ver mogelijk achterop het hoofd, zodat er bijna meer haar te zien is dan dat de hoofddoek bedekt.
Klopt helemaal. Hoewel Waes zijn best heeft gedaan om een zo compleet mogelijk beeld van het land te geven, geven sommige fragmenten alsnog een verkeerde indruk. Op de verjaardag van de revolutie trekken er inderdaad enkele miljoenen mensen naar de steden. Maar bedenkende dat Iran zo'n 80 miljoen inwoners heeft, betekent dit dat de overgrote meerderheid er gewoon een vakantiedag van maakt en niks met de verjaardag heeft. Natuurlijk begrijp ik dat het in 45 minuten ook moeilijk is om zo'n complex land op een genuanceerde manier vast te leggen.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 09:49:13 #41
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_139480074
Irritant dat je die afleveringen na een tijdje niet meer kan bekijken :(. Ik heb Iran en Turkmenistan gezien, maar kan de rest nergens meer vinden..
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_139482754
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 09:49 schreef Keano het volgende:
Irritant dat je die afleveringen na een tijdje niet meer kan bekijken :(. Ik heb Iran en Turkmenistan gezien, maar kan de rest nergens meer vinden..
Erg irritant idd, ik heb ze gedownload via GemistDownloader. ;)

Columbia wel gevonden.
http://www.dailymotion.co(...)waes-colombia_travel
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:50:23 #43
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_139482925
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:44 schreef Nober het volgende:

[..]

Erg irritant idd, ik heb ze gedownload via GemistDownloader. ;)

Columbia wel gevonden.
http://www.dailymotion.co(...)waes-colombia_travel
Doe ik normaal ook :Y . Programma net iets te laat ontdekt
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:52:24 #44
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_139482996
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:44 schreef Nober het volgende:

[..]

Erg irritant idd, ik heb ze gedownload via GemistDownloader. ;)

Columbia wel gevonden.
http://www.dailymotion.co(...)waes-colombia_travel
Dank je voor Colombia trouwens!
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_139484423
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:44 schreef Nober het volgende:
Columbia wel gevonden.
Columbia? Dat is een staat in de VS... :P
pi_139496950
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:40 schreef Nober het volgende:

[..]

Even kijken. Floortje komt natuurlijk ook overal. Die Noord-Korea uitzending was geweldig.

[..]

Ik had Waes ook graag in N-K gezien. _O-
pi_139523742
Aardige aflevering gisteren. Al deed het wel een beetje Archeon achtig aan.

Die vulkaan is natuurlijk fantastisch en die eerste stam was heel apart maar een beetje onduidelijk hoe ontwikkeld ze nou waren. Dat meisje sprak in ieder geval aan de vloeiendheid van haar zinnen te horen een stuk beter Engels dan ze deed voor komen en ik vraag me af hoe dat voor de rest zat.

Die tweede stam was natuurlijk puur Archeon. Showtje opvoeren en hup in de normale kleding. :D

Overigens staat Nederland op het UN World risk report in 2013 op 46 veruit het hoogste van alle westerse landen tussen voornamelijk Afrikaanse en Oceanische landen. Vooral door de natural hazard van overstromingen natuurlijk.
pi_139759254
Net dus Bhutan. Herkende iemand die man in die nachtclub in Thimpu? Dat was Jigme Drukpa, die heb ik destijds ook ontmoet in Bhutan. Dat was nog voor Blof.

pi_139760054
Deze man _O_
pi_139780197
Mooie aflevering in Bhutan.

Die mensen in dat dorpje waar hij een dag meeleefde. _O_
Een eenvoudig en vooral 's winters waarschijnlijk best een hard leven, zou niemand zich in het westen hier voor kunnen stellen.

Tom blijft ook een droogkloot af en toe. Vragen om de wifi code. :') Wel bizar dat ze blijkbaar echt nog nooit van internet gehoord had.
  roze maandag 12 mei 2014 @ 00:54:05 #51
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_139855408
Tof programma wel _O_ Balen dat je niks terug kan kijken van 2 weken terug en daarvoor
Your beauty never ever scared me.
pi_139920971
Een land zonder Mc Donalds, genot!
pi_140778124
Gisteren de aflevering van Bhutan gekeken, geweldige aflevering en zo te zien een prachtig land met fijne mensen. Iemand hier op FOK weleens dit land bezocht?
pi_140780210
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:42 schreef Adrie072 het volgende:
Gisteren de aflevering van Bhutan gekeken, geweldige aflevering en zo te zien een prachtig land met fijne mensen. Iemand hier op FOK weleens dit land bezocht?
:Y

(foto's via het linkje in m'n sig).
pi_140805712
quote:
(foto's via het linkje in m'n sig).
Top, ga ik voor zitten van het weekend!
pi_140867518
quote:
2s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Tof programma wel _O_ Balen dat je niks terug kan kijken van 2 weken terug en daarvoor
Helemaal mee eensch :)
pi_149508007


Vanaf zondag 22 februari op Eén het tweede seizoen.
Where did the lighter fluid come from?
pi_149515014
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 14:35 schreef G.O.B. het volgende:
[ afbeelding ]

Vanaf zondag 22 februari op Eén het tweede seizoen.
_O_
pi_149516578
Tof, hoop dat ik het kan volgen op zondag :)
pi_149521760
Yes, waar gaat ie deze keer allemaal heen?
pi_149540561
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_149540688
o.a. Noord-Korea, Mexico, Albanië, Alaska en Spitsbergen dus.

quote:
In Reizen Waes trekt Tom Waes vanaf zondag 22 februari opnieuw naar plekken die je niet meteen met vakantie associeert. Ideaal en onweerstaanbaar voor een avonturier als Tom om deze bestemmingen te verkennen.

In het eerste seizoen van Reizen Waes bezocht Tom Waes al de meest waanzinnige en onmogelijke bestemmingen. Toch heeft hij er nog lang niet genoeg van. De goesting om te reizen is er alleen maar groter op geworden. Bovendien heeft Tom nog enkele persoonlijke favorieten op zijn verlanglijstje staan die hij dit seizoen absoluut wil doen.

Albanië kende hij nog van de dropping in Wauters vs. Waes. Hij vlamde toen op een paar uur door het land om als eerste weer in België te zijn, maar hij had toen al wel door dat Albanië meer te bieden heeft dan maffia en foute portiers.

Het Noorden van Mexico bezocht hij dan weer in 2010 voor Tomtesterom. Toen mocht hij amper zijn hotelkamer verlaten omwille van de drugsoorlog die er aan de gang was. Die zou nu wat gekalmeerd zijn en Tom kan dus eindelijk gaan kijken wat er daar eigenlijk aan de hand was en is.

Noord-Korea staat al sinds het begin van Reizen Waes op Toms verlanglijstje en nu is het eindelijk gelukt om er met een cameraploeg binnen te geraken. Totalitaire regimes en Tom Waes, het klikt niet altijd, maar deze kans kon hij niet laten liggen.

En als natuurfreak konden ook enkele uit de kluiten gewassen natuurvakanties niet ontbreken. Zo gaat hij op zoek naar het Noorderlicht in Spitsbergen en hij trekt naar Alaska. Al jaren wil hij eens de ruige en onherbergzame wildernis van de grootste staat van Amerika in trekken. En hij doet dat op een manier die je van hem kan verwachten: helemaal alleen, zonder cameraploeg, zonder gids, maakt hij een vierdaagse kajaktocht doorheen een gigantisch natuurgebied dat vol zit met beren. Het avontuur van zijn leven, maar dus ook zijn grote droom.

Het resultaat van zijn avonturen zijn negen unieke, echte en spannende reisreportages van bestemmingen die Tom nu definitief van zijn bucket list kan schrappen. Reizen Waes: op zondag om 20.40 u. vanaf 22 februari op Eén.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  roze dinsdag 10 februari 2015 @ 16:02:43 #63
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149541448
Hoe kunnen wij Nederlanders dit terug kijken?
Your beauty never ever scared me.
pi_149546438
Veelbelovend weer.
pi_149577830
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:02 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kunnen wij Nederlanders dit terug kijken?
Op onderstaande Youtube kanaal staan de afleveringen van seizoen 1, misschien dat de nieuwe ook geplaatst worden?

https://www.youtube.com/channel/UC-1hM39ukc0daNW38Uh6abQ/videos
pi_149590775
Supernieuws!
pi_149926723
De nieuwe vakantiebrochure van Reizen Waes

Kamperen tussen de wilde beren, of een trektocht bij -50 graden Celcius. Wanneer Tom Waes op reis gaat, mag het wat meer zijn dan een weekje all-in aan de Turkse Rivièra. We laten hem zelf vertellen in welke landen hij tijdens het tweede seizoen van Reizen Waes passeert, hoe hij daar belandde en wat er zoal te zien valt.

Bevestigde bestemmingen zijn Noord- en Zuid-Korea, Albanië, Alaska, Paraguay, Noord-Mexico en Spitsbergen.

Met wereldkaart: http://www.demorgen.be/tv(...)eizen-waes-a2227738/

Wat haalde het niet?
Afghanistan
Nauru
Islamitische Staat

Vanaf zondag 22 februari, Één, 20:25!
pi_149928764
Vanavond dus Albanië.
pi_149934123
Wat een heftig verhaal. :{
pi_149934256
Ja, dat was heel treurig. :{
pi_149978726
Waar is de aflevering terug te zien?
pi_149998599
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:34 schreef psv-gomes het volgende:
Waar is de aflevering terug te zien?
pi_150000137
Is niet terug te zien volgens mij.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:13:38 #74
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_150003773
Tof! Seizoen 1 was leuk!
pi_150031439
Volgorde volgens wikipedia.

1 Albanië (1.411.228)
2 Alaska
3 Alaska
4 Paraguay
5 Noord-Korea
6 Zuid-Korea
7 Noord-Mexico
8 Spitsbergen

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik had Waes ook graag in N-K gezien. _O-
Hij leest mee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:34 schreef psv-gomes het volgende:
Waar is de aflevering terug te zien?
Hij staat op kickass.

[ Bericht 15% gewijzigd door Nober op 25-02-2015 15:35:35 ]
pi_150037431
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:24 schreef Nober het volgende:
Volgorde volgens wikipedia.

1 Albanië (1.411.228)
2 Alaska
3 Alaska
4 Paraguay
5 Noord-Korea
6 Zuid-Korea
7 Noord-Mexico
8 Spitsbergen

[..]

Hij leest mee.

[..]

Hij staat op kickass.
Gevonden. In komende dagen maar eens kijken.
pi_150114477
Mooie natuur.

Dat marihuanadorp :D

Bloedwraak :X Is dat ook bij een dodelijk verkeersongeluk?

Mooie uitzending verder. ^O^
pi_150178027
Vanavond weer
  roze zondag 1 maart 2015 @ 15:16:08 #79
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150178224
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:24 schreef Nober het volgende:
Hij staat op kickass.
Nice :D :D
Your beauty never ever scared me.
pi_150178272
Zijn er nu 2 afleveringen over Alaska?
  roze zondag 1 maart 2015 @ 15:24:41 #81
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150178454
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:24 schreef Nober het volgende:
Hij leest mee.
?
Your beauty never ever scared me.
pi_150178498
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:24 schreef Amarantha het volgende:

[..]

?
Ik heb toendertijd geopperd dat hij Noord-Korea moest bezoeken.
Dat heeft hij gedaan, dus daarom concludeert Nober dat Waes hier meeleest. ;)
  roze zondag 1 maart 2015 @ 17:07:32 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150182216
Top aflevering. En wat een geweldige kerel is hij toch ook _O_ 'En de hamburgers hier? Ook niet te vreten' _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_150194227
Geweldige serie is het toch.
  zondag 1 maart 2015 @ 21:44:19 #85
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_150194757
Spannender dan 3 op reis dus?
pi_150195383
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:44 schreef Apekoek het volgende:
Spannender dan 3 op reis dus?
veel beter
pi_150199412
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:24 schreef Nober het volgende:
Volgorde volgens wikipedia.

1 Albanië (1.411.228)
2 Alaska
3 Alaska
4 Paraguay
5 Noord-Korea
6 Zuid-Korea
7 Noord-Mexico
8 Spitsbergen

[..]

Hij leest mee.

[..]

Hij staat op kickass.
Geen andere optie dan dat?
  roze maandag 2 maart 2015 @ 15:35:06 #88
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150215944
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:44 schreef Apekoek het volgende:
Spannender dan 3 op reis dus?
Heel anders. Niet te vergelijken.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 2 maart 2015 @ 20:53:23 #89
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150229400
Hoop dat hij -de aflevering- snel te vinden is.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:22:32 #90
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_150258457
jammer dat het overlapt met Divorce (guilty pleasure).. Tot die tijd toch maar kickasss..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_150258630
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 20:53 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat hij -de aflevering- snel te vinden is.
Staat op KA.
pi_150265377
Als liefhebber van Into the wild vond ik het een mooie aflevering. Tof om te zien dat de echte 'magic bus' er nog staat.
pi_150268749
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:27 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Staat op KA.
Werkt niet
pi_150283031
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:40 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

Werkt niet
Hier wel.
pi_150286548
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:40 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

Werkt niet
Probeer VLC- media player oid, het is een .mkv bestand wat niet door elk programma wordt afgespeeld..
pi_150434730
Gaaf weer hoor. ^O^
pi_150438144
Inderdaad! Ik ben benieuwd naar Mexico volgende week.
pi_150892881
Leuke aflevering over Paraguay.
pi_150893648
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 16:02 schreef Amarantha het volgende:
Hoe kunnen wij Nederlanders dit terug kijken?
Ik heb ook al een aantal afleveringen gemist die nergens online terug zijn te vinden.
Gelukkig komen alle afleveringen vanaf 3 april ook weer bij de VPRO op de Nederlandse televisie.
http://www.vpro.nl/buitenland/programmas/reizen-waes.html

Ben benieuwd naar Noord Korea morgen.
pi_150928256
Mooie aflevering weer.
pi_150930783
Zeker een hele mooie aflevering. Wat een bizarre ervaring moet een "vakantie" in dat land zijn.
pi_150930968
Wtf is dat volgende week met die lijkkist?
  roze maandag 23 maart 2015 @ 19:05:39 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_150957277
Duurt lang ;(
Your beauty never ever scared me.
pi_151025573
Hallo,
heeft iemand de uitzending van afgelopen weekend over Noord- Korea??
Deze staat niet op KA, iemand een linkje oid desnoods via pm/dm

Wordt zeer gewaardeerd :)
pi_151025692
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:14 schreef bitowner het volgende:
Hallo,
heeft iemand de uitzending van afgelopen weekend over Noord- Korea??
Deze staat niet op KA, iemand een linkje oid desnoods via pm/dm

Wordt zeer gewaardeerd :)
Ik zie hem in nieuwsgroepen staan.
pi_151026612
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:07 schreef TUFKAL het volgende:
Wtf is dat volgende week met die lijkkist?
Hij gaat wat doen in Zuid-Korea...
pi_151036811
Het lukt me nog steeds niet om terug te kijken :(

Iemand tips. Behalve KA. ( geen idee hoe dat werkt)
pi_151080316
Afl. 5 staat op KA.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:49 schreef psv-gomes het volgende:
Het lukt me nog steeds niet om terug te kijken :(

Iemand tips. Behalve KA. ( geen idee hoe dat werkt)
Live kijken op zondagavond is ook geen optie?

Kickass is heel makkelijk met de Hola! videoplayer stream je het eenvoudig.
  roze vrijdag 27 maart 2015 @ 16:07:55 #110
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_151095836
Whooohooo dus toch *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_151098088
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 01:24 schreef Nober het volgende:
Afl. 5 staat op KA.

[..]

Live kijken op zondagavond is ook geen optie?

Kickass is heel makkelijk met de Hola! videoplayer stream je het eenvoudig.
Hoe?

Ik woon in Frankrijk. Geen Nederlandse of Belgische tv
pi_151100381
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 17:10 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

Hoe?

Ik woon in Frankrijk. Geen Nederlandse of Belgische tv
Dan zal je toch naar KA moeten of hopen dat seizoen 2 ook op youtube komt te staan net als seizoen 1.
pi_151100788
Heb een paar afleveringen gemist, hopelijk staan ze op youtube.
Ура для россии
pi_151117701
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 17:10 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

Hoe?

Ik woon in Frankrijk. Geen Nederlandse of Belgische tv
Kan jij trouwens wel op NPO.nl kijken of lukt dat ook niet vanuit Frankrijk?

Of anders op BVN
http://www.tvgids.nl/zoeken/?q=Reizen+Waes

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 18:46 schreef Woestijnvos het volgende:
Heb een paar afleveringen gemist, hopelijk staan ze op youtube.
Vanaf vrijdag 3 april 2015 wekelijks te zien op NPO 3 om 20:30. Wegens beperkte uitzendrechten zijn de afleveringen slechts een week online te bekijken. Op NPO Plus zijn ze vervolgens nog een jaar lang te zien.

http://www.vpro.nl/buitenland/programmas/reizen-waes.html
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:46:13 #115
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_151125810
Door dit topic S1 eens gaan kijken. Kijk nu dat in Iran. Toch wel speciaal dat je thuis komt van zo'n (sowieso al heel aparte) belevenis, en dan ziet wie de nieuwe president wordt en dat je dan kunt zeggen "Ohja daar had ik nog ff een praatje mee gemaakt" als westerling :D
pi_151168034
En we kijken weer
pi_151173034
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:07 schreef TUFKAL het volgende:
Wtf is dat volgende week met die lijkkist?
Mag er niet aan denken daar een half uur in te gaan liggen :') wel weer een toffe aflevering :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_151184061
Noord-Korea, wat een verschrikkelijk land.
pi_151188690
Vanaf vrijdag ook op NPO3!
pi_151189277
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 17:17 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik zie hem in nieuwsgroepen staan.
Nog bedank! Dit gaat echter buiten mij kunnen. Staat nu gelukkig ook weer op KA.
Als degene die daarvoor verantwoordelijk is toevallig ook hier post, bedankt!
pi_151191349
Dat 'Even Geduld AUB' was wel meesterlijk _O-
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_151284324
wanneer komt de aflevering van zuid-korea online?
pi_151285823
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 02:38 schreef badschaap het volgende:
wanneer komt de aflevering van zuid-korea online?
Alleen mogelijk illegaal. En anders gewoon even wachten tot t in NL is, dat is al bijna zie hierboven.
  donderdag 2 april 2015 @ 10:05:40 #124
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_151286772
Tering wat duurt dit allemaal lang man, kan niemand ff korea uploaden of een vimeotje van maken.
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:18:49 #125
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_151322774
http://www.landenkompas.n(...)op-de-nederlandse-tv

Vanavond eerste aflevering over Albanië. Ik ben vooral benieuwd naar de afleveringen over Noord-Korea en Spitsbergen.
pi_151322790
Nou die van Albanie is ook zeker de moeite waard.
  vrijdag 3 april 2015 @ 19:48:15 #127
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_151337632
Ik had helemaal niet meegekregen dat er een nieuw seizoen is :o Heb ik mooi wat terug te kijken *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_151355706
Net Albanie teruggekregen. Landschappelijk een prachtig land zo te zien.
Dat marihuanadorp was wel bizar. :')
Helaas nog erg middeleeuwse praktijken met die bloedwraak. :{

Verder weer geweldig gemaakt zoals in seizoen 1 met humor. Bij die auto verkoper op het einde ook. Perfecte wegen, geen krasje, geen steentje. _O-
pi_151397733
Zo meteen Mexico op Eén, heb Zuid-Korea nog steeds niet gezien maar die zie ik dan wel op NPO 3.
pi_151397876
Kijk ook uit naar de aflevering over Zuid-Korea.. Verder doet hij het altijd erg leuk. Kijk met plezier naar elke aflevering.

Wel verdomd klote die bloedvetes in Albanië.
pi_151398589
Gewoon nu VRT kijken 8-)
pi_151399308
Leuk! Criminelensong.
pi_151399379
Hahaha, dat lied over Koen Wauters :D
De Sahara is zonder meer erg droog.
  roze woensdag 8 april 2015 @ 16:46:17 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_151487190
Aflevering 6 en 7 staan nu ook op KA *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_151578778
Morgen, Eén, 20:30.




Volgens wikipedia komt er nog een uitzending over Route 65 in de VS.
pi_151578976
Gisteren was het die van Into the Wild bus in Alaksa.
pi_151591563
Ben nu Alaska pt 1. terug aan het kijken.
Vind het nog niet zo'n geslaagde aflevering. Mooi hoor Alaska, maar het draait me iets teveel om het verhaal van die busjongen.
pi_151591749
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:59 schreef -0- het volgende:
Ben nu Alaska pt 1. terug aan het kijken.
Vind het nog niet zo'n geslaagde aflevering. Mooi hoor Alaska, maar het draait me iets teveel om het verhaal van die busjongen.
link?
pi_151592005
Staat op uitzending gemist. Vrijdagavond is de uitzending op NPO 3.

http://www.npo.nl/reizen-waes/10-04-2015/VPWON_1239938
  zondag 12 april 2015 @ 12:30:21 #140
202348 Susi
Temple of Love
pi_151605941
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 21:59 schreef -0- het volgende:
Ben nu Alaska pt 1. terug aan het kijken.
Vind het nog niet zo'n geslaagde aflevering. Mooi hoor Alaska, maar het draait me iets teveel om het verhaal van die busjongen.
Heb vrijdag gekeken en heb hetzelfde. Alaska lijkt mij schitterend en de omgeving was ook erg mooi, maar ik heb zelf helemaal niks met het verhaal, dus ik vond het ook mwoah.
Aan de andere kant heeft de aflevering wel een verhaal of doel en kijkt het makkelijker weg.
pi_151608110
Vanavond op België 1 de aflevering over Spitsbergen.
pi_151623351
Nu op één, Waes in Spitsbergen
pi_151623596
Interessante bestemming wederom :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_151624149
Wat een leven daar...
pi_151624991
Wat een avontuur omg
pi_151625753
_O_
  zondag 12 april 2015 @ 21:17:32 #147
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_151625792
Mooie reeks dit :)

Vanavond weer goed _O_
stupidity has become as common as common sense was before
pi_151628347
Topuitzending weer. Eén van de beste tot nu toe :Y
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 12 april 2015 @ 22:13:28 #149
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_151628513
quote:
14s.gif Op zondag 12 april 2015 22:09 schreef Fred_B het volgende:
Topuitzending weer. Eén van de beste tot nu toe :Y
Die van Noord-Korea was toch ook wel heel erg goed :)
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 13 april 2015 @ 10:39:22 #150
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_151638539
Spitsbergen ben ik zelf geweest :o . Ben wel benieuwd. Even kijken of ik hem ergens kan vinden deze week.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_151647223
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 10:39 schreef Keano het volgende:
Spitsbergen ben ik zelf geweest :o . Ben wel benieuwd. Even kijken of ik hem ergens kan vinden deze week.
En anders paar weken wachten dan is t op NPO3
  Moderator maandag 13 april 2015 @ 15:48:47 #152
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_151647588
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 15:39 schreef TUFKAL het volgende:
En anders paar weken wachten dan is t op NPO3
Gisteren gemist, dus er zit niets anders op.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_151777678
Spitsbergen gezien op KA, zondag de laatste. -O-
pi_151778457
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:06 schreef Nober het volgende:
Spitsbergen gezien op KA, zondag de laatste. -O-
vrijdag 1 mei - 9u tot 12u ruwe beelden van 2 seizoen reizen waes op één
pi_151787030
Net op ned.3 Alaska, deel 2. Waes was wel bizar geobsedeerd door de beertjes. Volgens mij heeft hij niet zo erg van zijn reis genoten daardoor...
pi_151787794
Afgelopen week de Zuid-Korea en Spitsbergen aflevering gezien.

Die oude duiksters :D _O_

Aflevering over Spitsbergen was leuker dan ik vooraf gedacht had.
pi_151800340
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 22:02 schreef TargaFlorio het volgende:

Aflevering over Spitsbergen was leuker dan ik vooraf gedacht had.
Prachtige beelden ook!
  zaterdag 18 april 2015 @ 14:26:18 #158
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_151800364
Echt een geweldig programma. Heb de film gezien maar het boek niet gelezen (ik vind lezen vreselijk) maar ik overweeg nu om toch dat boek maar eens te lezen..
pi_151800414
Lekker in het zonnetje doen, niets mis mee.
pi_151800472
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
Echt een geweldig programma. Heb de film gezien maar het boek niet gelezen (ik vind lezen vreselijk) maar ik overweeg nu om toch dat boek maar eens te lezen..
leest prima weg hoor. En is ook nog eens niet zo dik. Ik zou het zeker doen als ik jou was!
pi_151800481
Heeft Belgie 1 ook een online uitzendinggemist die je als NLer kan bekijken eigenlijk?
pi_151800502
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:32 schreef Ill-Skillz het volgende:
Heeft Belgie 1 ook een online uitzendinggemist die je als NLer kan bekijken eigenlijk?
Nee
  zaterdag 18 april 2015 @ 14:33:15 #163
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_151800504
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:32 schreef Ill-Skillz het volgende:
Heeft Belgie 1 ook een online uitzendinggemist die je als NLer kan bekijken eigenlijk?
Staat veel op YT geloof ik.
pi_151823302
Vanavond op België 1 Route 65! Laatste aflevering, helaas.
pi_151824301
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 21:47 schreef Ill-Skillz het volgende:
Net op ned.3 Alaska, deel 2. Waes was wel bizar geobsedeerd door de beertjes. Volgens mij heeft hij niet zo erg van zijn reis genoten daardoor...
Vooral aan het begin in dat moeras, alsof er achter elke boom een beer op zou duiken.

Nou heb ik geen idee hoe veel beren daar leven, hij kwam er uiteindelijk wel 1 tegen vanaf het water natuurlijk.

Lijkt me overigens prachtig voor een paar dagen. (Maar de beren zijn wel een minpunt)
pi_151838215
Getverdemme die hamburger :r
pi_151838244
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:44 schreef TUFKAL het volgende:
Getverdemme die hamburger :r
Té smerig gewoon _O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_151839202
KKK :N
pi_151839826
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:37 schreef cva het volgende:

[..]

vrijdag 1 mei - 9u tot 12u ruwe beelden van 2 seizoen reizen waes op één
Zal dat ook op NPO komen?

quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 20:44 schreef TUFKAL het volgende:
Getverdemme die hamburger :r
Zag er niet eens lekker uit.
pi_151849084
[quote]0s.gif Op zondag 19 april 2015 21:19 schreef Nober het volgende:

[..]

Zal dat ook op NPO komen?

waarschijnlijk niet ,tis 'slow televisie' als het aanslaat gaan ze meer van die programma's maken , kost niks want de beelden zijn er al in noorwegen of zo doen ze dit ook met beelden van reizen , een boot vertrekt ze zetten er een camera op en die filmt dan 3 dagen lang de reis en die is drie volledige dagen te zien
pi_151854654
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 21:05 schreef TUFKAL het volgende:
KKK :N
Gelukkig waren ze niet racistisch maar een kind met een zwarte thuis komen is een no-go :')
Wat een volk :X
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 20 april 2015 @ 12:06:39 #172
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_151854757
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2015 14:33 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Staat veel op YT geloof ik.
Youtube heeft alles eraf gehaald (alleen maar 1 minuut filmpjes), waar kan ik volledige uitzendingen bekijken? Het moet toch niet zo moeilijk zijn? Iemand?
  roze maandag 20 april 2015 @ 12:10:19 #173
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_151854853
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 12:06 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Youtube heeft alles eraf gehaald (alleen maar 1 minuut filmpjes), waar kan ik volledige uitzendingen bekijken? Het moet toch niet zo moeilijk zijn? Iemand?
Je hebt DM.
Your beauty never ever scared me.
pi_151862344
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 12:06 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Youtube heeft alles eraf gehaald (alleen maar 1 minuut filmpjes), waar kan ik volledige uitzendingen bekijken? Het moet toch niet zo moeilijk zijn? Iemand?
gewoon op npo of dit topic teruglezen
  maandag 20 april 2015 @ 16:27:53 #175
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_151862401
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2015 16:26 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

gewoon op npo of dit topic teruglezen
NPO heeft alle uitzendingen van vorig jaar op non-actief en de nieuwere moeten nog verschijnen. Ik ga het wel lekker op 'de' andere manier terug kijken :)
pi_151862429
Op KA staat hij er al op ^O^
  roze maandag 20 april 2015 @ 16:41:17 #177
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_151862943
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 16:28 schreef lord_bono het volgende:
Op KA staat hij er al op ^O^
Vanavond even kijken _O_
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 20 april 2015 @ 16:43:01 #178
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_151862993
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 16:27 schreef Apekoek het volgende:

[..]

NPO heeft alle uitzendingen van vorig jaar op non-actief en de nieuwere moeten nog verschijnen. Ik ga het wel lekker op 'de' andere manier terug kijken :)
Seizoen 1 weet ik trouwens niet hoe je dat kan vinden.
Your beauty never ever scared me.
pi_151868741
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2015 16:43 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Seizoen 1 weet ik trouwens niet hoe je dat kan vinden.
Staat ook op KA, 8.38GB.
  roze maandag 20 april 2015 @ 19:52:35 #180
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_151869133
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 19:42 schreef Nober het volgende:

[..]

Staat ook op KA, 8.38GB.
Oh ja ik kijk niet goed
Your beauty never ever scared me.
pi_151871602
Wat is KA?
  maandag 20 april 2015 @ 23:13:34 #182
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_151878379
quote:
3s.gif Op maandag 20 april 2015 20:46 schreef Ill-Skillz het volgende:
Wat is KA?
Schopkonttorrents.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_151888349
Was wel een redelijke aflevering. Vind hem toch sterker hoe aparter het land is, maar hoop toch dat er nog een derde seizoen uit te halen is.
pi_151889160
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:20 schreef Odaiba het volgende:
Was wel een redelijke aflevering. Vind hem toch sterker hoe aparter het land is, maar hoop toch dat er nog een derde seizoen uit te halen is.
Vond de laatste de minste. USA is natuurlijk geen moeilijk land om te komen. Vond deze er niet tussen passen. De gasten waren dan weer wel interessant.
pi_151889441
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:42 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Vond de laatste de minste. USA is natuurlijk geen moeilijk land om te komen. Vond deze er niet tussen passen. De gasten waren dan weer wel interessant.
Klopt. Alaska vond ik ook minder.

Hoewel het cliché is, mag hij Japan nog wel eens bezoeken.
  roze dinsdag 21 april 2015 @ 12:50:45 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_151889479
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:49 schreef Odaiba het volgende:
Hoewel het cliché is, mag hij Japan nog wel eens bezoeken.
Er zijn vast wel mooie plekken in Japan waar toerisme nog niet heel bekend is _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_151889583
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:50 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Er zijn vast wel mooie plekken in Japan waar toerisme nog niet heel bekend is _O_
Zeker!
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:53:37 #188
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_151889591
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2015 23:13 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Schopkonttorrents.
lol

Noord korea gister gecheckt, was leuk.
  roze dinsdag 21 april 2015 @ 12:54:12 #189
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_151889614
Seizoen 3 gaat die toch samen met iemand (Koen dacht ik) anders doen? Of heb ik dit verkeerd gelezen/gehoord?
Your beauty never ever scared me.
pi_151889652
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Seizoen 3 gaat die toch samen met iemand (Koen dacht ik) anders doen? Of heb ik dit verkeerd gelezen/gehoord?
Wauters vs Waes _O_
pi_151893642
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:20 schreef Odaiba het volgende:
Was wel een redelijke aflevering. Vind hem toch sterker hoe aparter het land is, maar hoop toch dat er nog een derde seizoen uit te halen is.
Cuba, Haïti, Guyana, Eritrea, Ethiopië, Nigeria, Mozambique, Azerbeidzjan, Myanmar, Kirgizië, Rusland, Japan, Moldavië, Wit-Ruslan. Nog bestemmingen genoeg, weet alleen niet hoe veilig een land als Nigeria is. Lijkt me dat als ze het willen ze nog wel een serie kunnen maken.
pi_151894611
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2015 23:13 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Schopkonttorrents.
Merci.
pi_151898189
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:54 schreef Amarantha het volgende:
Seizoen 3 gaat die toch samen met iemand (Koen dacht ik) anders doen? Of heb ik dit verkeerd gelezen/gehoord?
Dat is Wauters vs Waes, dat is weer een ander programma.

Koen Wauters van Clouseau...
pi_151998591
Nu op NPO 3: Paraguay
pi_152013342
Toffe aflevering van Paraguay ^O^

Mooi land en wat een prachtige plek woonde die gids. _O_

Wel bizar die groepen Duitsers, Belgen en vooral die Japanners. _O-
pi_152013801
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:55 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Wauters vs Waes _O_
Dat is ook een fenomenaal programma _O_
Tomtesteron heeft ook een aantal geweldige afleveringen ^O^
  zaterdag 25 april 2015 @ 15:17:08 #197
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_152014800
Leuke aflevering :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_152014804
De aflevering over Amerika vond ik best aardig.

Seizoen 2 vond ik iets minder dan seizoen 1. Aflevering over Albanië vond ik de mooiste.
Een ding hebben ze wel fout gedaan dit seizoen en dat is landen in de winter bezoeken. |:(
pi_152156007
9:00 - 12:00 Reizen Waes Slow

Drie uur ruw beeldmateriaal van 'Reizen Waes'. Onderweg gemaakt vanuit het perspectief van Tom Waes en minimaal gemonteerd.


Voor de tweede reeks van 'Reizen Waes' heeft Tom Waes duizenden kilometers afgelegd. Langs bergen en vlaktes, woestijnen en rivieren, dorpen en steden. Tijdens de verschillende reizen zijn er enorm veel Go-Pro-beelden gemaakt: beelden gedraaid met een kleine draagbare camera, die op de wagen, het vliegtuig of de boot zat. Op die beelden strekt het landschap zich voor Tom uit. Intrigerend om naar te kijken, niet in het minst omdat het vaak gaat om weinig bekende plekken. Van de Alpen in noorden van Albanië, over de woestijnen van Noord-Mexico, tot de bevreemdende straten van Pyongyang.

Normaal krijgen enkel de monteurs en programmamakers die beelden te zien, maar met Reizen Waes slow zit ook de kijker voor één keer op de eerste rij. In een lange montage waarin zo weinig mogelijk is ingegrepen, zien wij beelden die vanuit de auto zijn gemaakt. Beelden waarin niet noodzakelijk iets gebeurt, maar die laten zien hoe een land er echt uitziet. En met af en toe ook een beeld van Tom, die gewoon onderweg is. Intussen hoort de kijker Toms soundtrack; muziek die bij de bestemmingen past.
pi_152189011
Vanavond om half 9 dus nog eens de boeiende uitzending uit Noord-Korea.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152192332
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:50 schreef Fred_B het volgende:
Vanavond om half 9 dus nog eens de boeiende uitzending uit Noord-Korea.
Gezien en vond het erg gaaf om te zien. Wat hij ook zegt, ze zijn vriendelijk maar niet open.

Blijkt ook maar dat het gewoon mensen zijn die er wonen en ook kunnen lachen, ook al worden ze onderdrukt.

Lijkt mij zeker wel interessant om het Noord-Korea een keer te bezoeken. Zal er wel nooit van komen, maar blijven dromen.
pi_152192717
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 17:07 schreef Nober het volgende:
9:00 - 12:00 Reizen Waes Slow

Drie uur ruw beeldmateriaal van 'Reizen Waes'. Onderweg gemaakt vanuit het perspectief van Tom Waes en minimaal gemonteerd.


Voor de tweede reeks van 'Reizen Waes' heeft Tom Waes duizenden kilometers afgelegd. Langs bergen en vlaktes, woestijnen en rivieren, dorpen en steden. Tijdens de verschillende reizen zijn er enorm veel Go-Pro-beelden gemaakt: beelden gedraaid met een kleine draagbare camera, die op de wagen, het vliegtuig of de boot zat. Op die beelden strekt het landschap zich voor Tom uit. Intrigerend om naar te kijken, niet in het minst omdat het vaak gaat om weinig bekende plekken. Van de Alpen in noorden van Albanië, over de woestijnen van Noord-Mexico, tot de bevreemdende straten van Pyongyang.

Normaal krijgen enkel de monteurs en programmamakers die beelden te zien, maar met Reizen Waes slow zit ook de kijker voor één keer op de eerste rij. In een lange montage waarin zo weinig mogelijk is ingegrepen, zien wij beelden die vanuit de auto zijn gemaakt. Beelden waarin niet noodzakelijk iets gebeurt, maar die laten zien hoe een land er echt uitziet. En met af en toe ook een beeld van Tom, die gewoon onderweg is. Intussen hoort de kijker Toms soundtrack; muziek die bij de bestemmingen past.
Oh dat was dus vanochtend. Jammer, gemist! -O-
pi_152193097
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:30 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Oh dat was dus vanochtend. Jammer, gemist! -O-
Hmm vanochtend? Vanavond zul je waarschijnlijk bedoelen. Om 2.00 is het weer op tv, mocht je daar behoefte aan hebben. En anders uitzending gemist.
pi_152193231
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:39 schreef Attitude het volgende:

[..]

Hmm vanochtend? Vanavond zul je waarschijnlijk bedoelen. Om 2.00 is het weer op tv, mocht je daar behoefte aan hebben. En anders uitzending gemist.
Nee vanochtend van 9:00 - 12:00, ik reageerde op de post van Nober over Reizen Waes Slow.

De uitzending van vanavond heb ik gezien. ;)
pi_152195430
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:41 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Nee vanochtend van 9:00 - 12:00, ik reageerde op de post van Nober over Reizen Waes Slow.

De uitzending van vanavond heb ik gezien. ;)
Je hebt weinig gemist, tenzij je beelden vanaf een auto/vliegtuig leuk vind of het op een afstand volgen van een Amishkoets met paard. Het enige wat ik Tom heb zien doen was vogels noten voeren in Alaska bij dat huis.
pi_152217222
quote:
Dit was toch niet in de uitzending ?
Ik vind Tom Waes geweldig, maar hier wel veel te drammerig.
In Peking is hem verteld dat de gidsen verantwoordelijk zijn voor zijn gedrag. Hij zal toch niet willen dat de gidsen naderhand in de problemen komen door hem.
pi_152229815
Na zien van de aflevering vraag ik mij af wat er nu met de gidsen gebeurt. Want je ziet ook dat het niet altijd even goed ging. Zelfs de gidsen worden in de gaten gehouden door een ander en in het geval dat de gidsen hun werk niet goed hebben gedaan, kunnen ze gestraft worden, soms tegelijk met hun hele familie.
Dat moment in de bibliotheek was beschamend te noemen, je zag echt dat de mensen daar moeite mee hadden. Waes had op dat moment moeten kappen met zeuren om bepaalde boeken.
Vooral omdat er daar ook heel veel andere mensen rond lopen.

Dat je in de auto een discussie aangaat over waar wel of niet te filmen. Dat kan wel. Want dat levert niet echt een gevaar voor de gidsen op.
pi_152230953
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:22 schreef StephanL het volgende:

[..]

Gezien en vond het erg gaaf om te zien. Wat hij ook zegt, ze zijn vriendelijk maar niet open.

Blijkt ook maar dat het gewoon mensen zijn die er wonen en ook kunnen lachen, ook al worden ze onderdrukt.

Lijkt mij zeker wel interessant om het Noord-Korea een keer te bezoeken. Zal er wel nooit van komen, maar blijven dromen.
Ik heb er 2 weken rondgelopen. Er zijn bureautjes waar je zo'n reis kan plannen. Voorbereiding kan ff duren, en je moet behoorlijk wat geld neerleggen, maar het is zeker de moeite waard!
pi_152231729
Reizen Waes Slow staat nu online: http://www.een.be/program(...)n-waes-slow-compleet

Een Noord-Korea reizen worden trouwens gewoon georganiseerd aangeboden, bijv: https://koningaap.nl/rond(...)or-een-gesloten-land
  zondag 3 mei 2015 @ 16:52:49 #210
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_152237181
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
Een Noord-Korea reizen worden trouwens gewoon georganiseerd aangeboden, bijv: https://koningaap.nl/rond(...)or-een-gesloten-land
brrr 14 dagen in zo'n afgesloten land. ik zou al die toneelstukjes na een halve dag al zat zijn.
pi_152243481
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 21:10 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Dit was toch niet in de uitzending ?
Nee dat is nu.
pi_154725483
Er komt een derde seizoen reizen Waes

quote:
Tom Waes mag weer op reis van de VRT.

Een verrassing is het niet, maar het is nu wel zeker: Tom Waes maakt een derde reeks van Reizen Waes voor de VRT. Nog niet voor meteen, want het derde seizoen kan ten vroegste op het einde van 2016 het scherm halen. Er liggen nog geen bestemmingen vast. Momenteel is Tom druk bezig met Echt Niet Ok, een nieuw programma dat hij komend najaar met Cath Luyten gaat presenteren. Reizen Waes scoorde afgelopen voorjaar fenomenaal met een uitschieter van 1.667.000 kijkers. Dankzij Waes ging ook de boekverkoop van Into The Wild fors de hoogte in.
pi_154726904
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:53 schreef TUFKAL het volgende:
Er komt een derde seizoen reizen Waes

[..]

^O^

Hopelijk weer interessante bestemmingen. Seizoen 2 vond ik minder (te koude bestemmingen :') ) dan seizoen 1.

Dat hele Into the Wild verhaal heeft mij overigens weinig kunnen boeien.
  woensdag 29 juli 2015 @ 12:42:02 #214
202348 Susi
Temple of Love
pi_154728762
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:16 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

^O^

Hopelijk weer interessante bestemmingen. Seizoen 2 vond ik minder (te koude bestemmingen :') ) dan seizoen 1.

Dat hele Into the Wild verhaal heeft mij overigens weinig kunnen boeien.
Mij ook niet, maar ik kan mij niet echt identificeren met die jongen. Ik vond het dus niet zo indrukwekkend.
  woensdag 29 juli 2015 @ 12:46:30 #215
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_154728876
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 09:53 schreef TUFKAL het volgende:
Er komt een derde seizoen reizen Waes

[..]

Top
pi_154737860
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:16 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Dat hele Into the Wild verhaal heeft mij overigens weinig kunnen boeien.
Vond die film ook niet veel.
pi_158103639
Tom Waes zei in de TV Show dat hij naar Afghanistan gaat, dit overwogen ze eigenlijk vorig seizoen al maar ging toen niet door.

Andere bestemmingen die vooralsnog niet door zijn gegaan:
Pakistan
Brazilië (Amazonegebied)
Nauru
pi_158105903
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:17 schreef Nober het volgende:
Tom Waes zei in de TV Show dat hij naar Afghanistan gaat, dit overwogen ze eigenlijk vorig seizoen al maar ging toen niet door.

Andere bestemmingen die vooralsnog niet door zijn gegaan:
Pakistan
Brazilië (Amazonegebied)
Nauru
Getvrrr waarom is dit topic nog actief, dacht dat er een nieuw seizoen gestart was! (dan maar wachten op Wauters vs Waes S2)
pi_158106085
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:53 schreef viseenoptie het volgende:

[..]
(dan maar wachten op Wauters vs Waes S2)
Die komt er niet
pi_158106447
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:59 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Die komt er niet
Letterlijk dit weekend de 10 afleveringen terug gezien. Help het mijzelf hopen dat deel2 komt (verschillende verhalen hoor je in de media)
pi_158106655
Tom Waes in Islamtische Staat, waar hij onder andere de Sinjar berg bezoekt, Palmyra en de hoofstad Al-Raqqa :7
pi_158107388
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:13 schreef viseenoptie het volgende:

[..]

Letterlijk dit weekend de 10 afleveringen terug gezien. Help het mijzelf hopen dat deel2 komt (verschillende verhalen hoor je in de media)
de media maken er enkel artikels over om het te hypen , er zal nooit een nieuwe reeks komen zolang waes bij de vrt zit ,
de enige die uiteindelijk gewonnen heeft bij het programma is vtm want het was al lang geleden dat ze nog zo veel kijkers hadden , bij de vrt kwamen er vooral vragen of dit wel met belastingsgeld gemaakt moest worden
pi_158107438
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:57 schreef cva het volgende:

[..]

de media maken er enkel artikels over om het te hypen , er zal nooit een nieuwe reeks komen zolang waes bij de vrt zit ,
de enige die uiteindelijk gewonnen heeft bij het programma is vtm want het was al lang geleden dat ze nog zo veel kijkers hadden , bij de vrt kwamen er vooral vragen of dit wel met belastingsgeld gemaakt moest worden
Ah dat maakt het een stuk duidelijker :).. de nederlandse "Ruben vs Gerrie" zijn wel ok (en Katja is altijd leuk om naar de kijken), maar toch echt allemaal kinderspel qua afzien en prestatie.
pi_158107684
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:00 schreef viseenoptie het volgende:

[..]

Ah dat maakt het een stuk duidelijker :).. de nederlandse "Ruben vs Gerrie" zijn wel ok (en Katja is altijd leuk om naar de kijken), maar toch echt allemaal kinderspel qua afzien en prestatie.
dat überhaupt hiermee vergelijken gaat al veel te ver.
pi_158108074
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:13 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

dat überhaupt hiermee vergelijken gaat al veel te ver.
Dan maar weer Tomtesteron erin stoppen, ook wel weer een tijd geleden ;)
pi_158108132
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:57 schreef cva het volgende:

[..]

de media maken er enkel artikels over om het te hypen , er zal nooit een nieuwe reeks komen zolang waes bij de vrt zit ,
de enige die uiteindelijk gewonnen heeft bij het programma is vtm want het was al lang geleden dat ze nog zo veel kijkers hadden , bij de vrt kwamen er vooral vragen of dit wel met belastingsgeld gemaakt moest worden
Denk je echt dat er nooit een seizoen 2 komt? Tom heeft het nog steeds voortdurend over WvW. Tom Waes was trouwens bij de tv show afgelopen zondag.
pi_158108412
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:32 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Denk je echt dat er nooit een seizoen 2 komt? Tom heeft het nog steeds voortdurend over WvW. Tom Waes was trouwens bij de tv show afgelopen zondag.
zolang hij bij de vrt is niet , er is toen veel commentaar geweest op het feit dat het programma gedeeltelijk betaald werd door belastinggeld en dan opeens op vtm te zien was

achteraf gezien heeft de vrt er ook niks mee gewonnen want zij hadden die kijkers al en hadden ze niet perse nodig

vtm had ze nodig en sindsdien zijn ze bezig om hun imago op te poetsen wat redelijk nodig was en waar ze ook gedeeltelijk in geslaagd zijn

zaterdag was er de slotshow op vtm van rode neuzen (ook te zien op bbc of itv) enige probleem voor vtm is dat ze zeggen dat ze de show om de 2 jaar gaan laten doorgaan en dat hebben ze eerder ook al gedaan met andere soorten shows die dan 4 keer per jaar gingen plaatsvinden of 1 keer per jaar maar een jaar later hoor je er niets van omdat ze alleen maar veel geld gekost hebben en te weinig extra kijkers hebben opgebracht , nu zal deze show over twee jaar wel weer doorgaan omdat ze anders een te groot gezichtsverlies tonen
danni lowinski (wat bij jullie ook in nl vorm te zien is geloof ik ) hebben ze twee seizoenen uitgezonden , altijd zelfde kijkcijfers maar opeens kon er geen derde seizoen komen omdat ze te weinig bereik hadden en de serie te veel werd gedownload , zeggen dat het een te boertige serie aan het worden was en niet echt goed was voor het imago was nogal moeilijk

het laatste stuk heeft eigenlijk niks met wVw te maken maar geeft wel weer hoe klein belgie , vlaanderen is op het gebeid van tv , altijd dezelfde acteurs in dezelfde programma's google nathalie meskens maar eens
pi_159781137
Hij is bezig met seizoen 3 en is al in Bangladesh geweest.

https://www.instagram.com/tomwaes/
  maandag 12 september 2016 @ 13:46:42 #229
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_165270598
*schop omhoog door een fan*
Momenteel weer prachtige herhalingen en weer nieuwe afl. in de maak.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_168009828
De start van het derde seizoen staat gepland voor 29 januari 2017. Bevestigde bestemmingen zijn onder andere: Sierra Leone, Tuvalu, China, Afghanistan en Bangladesh.

https://www.een.be/reizen-waes
pi_168009873
Gaaf!
pi_168009931
Eindelijk 8-).

Tom Waes de grootste baes _O_
Where did the lighter fluid come from?
pi_168009932
_O_
  woensdag 11 januari 2017 @ 11:09:24 #234
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_168048876
:o
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_168051480
Zin in!
  roze woensdag 11 januari 2017 @ 18:30:21 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168057274
JAAAAA. *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_168063923
Ik ben benieuwd :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_168081045
Op zondag 29 januari om 20.30 uur start op Eén het derde seizoen van "Reizen Waes". Tom Waes trekt opnieuw naar acht unieke bestemmingen. Hij bezoekt enkele avontuurlijke plekken die al lang op zijn verlanglijst staan en reist naar landen met een uniek en fascinerend verhaal. Verschillende bestemmingen hebben een diepe indruk op Waes nagelaten, zo is bestemming Sierra Leone een land dat geteisterd is door ebola en een burgeroorlog.

Aflevering 1: Sierra Leone (29 januari)
In de eerste aflevering reist Waes naar Sierra Leone, een land dat twee jaar geleden ook al op het lijstje stond, tot het ebolavirus uitbrak en de grenzen van Sierra Leone onherroepelijk dicht gingen. Begin 2016 is de crisis voorbij en wordt Sierra Leone officieel ebolavrij verklaard. Tom Waes stapt meteen op de eerste vlucht en is de eerste klant in twee jaar tijd bij het grootste reisbureau van het land. Waes ontmoet er ook de president met wie hij zelfs een partijtje squash kan spelen.

Aflevering 2: Bangladesh (5 februari)
Bangladesh is een van de armste en meest dichtbevolkte landen ter wereld. Toch wil het land op termijn een toeristische trekpleister worden. Tom Waes zoekt uit of Bangladesh daar ook effectief klaar voor is. In hoofdstad Dhaka wordt hij overdonderd door de enorme drukte en vervuiling. Het meest onder de indruk is Tom van de scheepswerven in Chittagong, een omstreden plek waar gigantische schepen van over heel de wereld ontmanteld worden.

Aflevering 3: Georgië (12 februari)
Georgië was tot voor kort quasi onbereikbaar door zijn ligging in het Kaukasusgebergte. En ook het wegennet had tot voor kort een verschrikkelijke reputatie. Maar de jongste jaren maakte het land een forse inhaalbeweging. Het moment dus om Georgië eens met de auto te verkennen. Zijn tocht brengt Tom Waes onder meer in Svanetië, een streek hoog in de bergen, waar je als toerist tot voor kort niet of nauwelijks kon komen. In Gori ontmoet Waes Stalinaanhangers voor wie de tijd is blijven stilstaan.

Aflevering 4: Tuvalu (19 februari)
"Tuvalu is sinking." Met die boodschap reist de eerste minister van het piepkleine Tuvalu al jaren de wereld rond. Volgens hem zullen de eilanden van Tuvalu als eerste ter wereld verdwijnen door de klimaatopwarming. Tom Waes volgt het verhaal al jaren en trekt er eindelijk naartoe. Worden de circa 10.000 Tuvaluanen die in het midden van de Stille Oceaan leven echt bedreigd door de klimaatopwarming?

Aflevering 5: China deel 1 (26 februari)
In deze reeks reist Tom Waes voor het eerst in zijn leven ook door China. Zijn reisplan is simpel, maar behoorlijk ambitieus: van aan de oostkust van Shanghai rijdt hij bijna 6.000 kilometer tot aan de andere kant van China, een tocht van bijna 3 weken en meteen ook zijn langste reis ooit voor "Reizen Waes". In de stad Dongyang proeft Tom een vreemd streekgerecht: de virgin boy eggs. Maar in deze uitzending ziet u ook dat China meer is dan een rariteitenkabinet.

Aflevering 6: China deel 2 (5 maart)
In het tweede deel van zijn tocht door China rijdt Tom Waes verder richting de grens met Tibet. Hoe dichter bij Tibet, hoe meer last hij krijgt met controle en censuur van de Chinese overheid. Hij ziet zich zelfs genoodzaakt om zijn reisplan hier en daar bij te sturen.

Aflevering 7: Haïti (12 maart)
In 2010 was Haïti wereldnieuws. Een zware aardbeving verwoestte de hoofdstad Port-au-Prince en eiste meer dan 200.000 mensenlevens. In de maanden nadien werd het land overrompeld door cameraploegen, maar de jongste jaren is het er opvallend stil. Tom Waes zoekt uit of het land intussen aan de beterhand is. In oktober 2016, net geen twee maanden na de passage van Tom Waes, werd Haïti getroffen door orkaan Matthew die tal van gebouwen verwoestte en het leven kostte aan bijna 900 mensen.

Aflevering 8: Venezuela (19 maart)
Ooit was Venezuela een van de meest toeristische bestemmingen in Zuid-Amerika, nu is het een land in totale chaos. In sneltempo is het land een no-gozone geworden voor toeristen. Toch stapt Tom Waes het vliegtuig op. Hij landt in hoofdstad Caracas, "de gevaarlijkste stad ter wereld". Waes is op zijn hoede, maar trekt samen met zijn gids toch de buitenwijken van Caracas in.

Aflevering 9: Het noorden van de VS (26 maart)
"Als er geen toeristen komen en het interesseert niemand, dan wil ik het zien", zegt Waes aan het begin van zijn roadtrip door het noorden van de VS. De noordelijke staten zijn bij de minst bezochte streken van Amerika. Waes gaat op zoek naar de Amerikanen die in deze dunbevolkte streken wonen. Hij rijdt van oost naar west door de staten North Dakota, Montana en Idaho tot in de staat Washington.

Aflevering 10: compilatie (2 april)
De kijkers krijgen een best of uit dit seizoen te zien en ongezien beeldmateriaal.

http://deredactie.be/cm/v(...)edia/media/1.2864298
pi_168081233
pi_168081407
Interessant, ben benieuwd. Zitten interessante dingen tussen, o.a. Venezuela en Sierra Leone.
  donderdag 12 januari 2017 @ 17:47:59 #241
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_168081448
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef Nober het volgende:
De start van het derde seizoen staat gepland voor 29 januari 2017. Bevestigde bestemmingen zijn onder andere: Sierra Leone, Tuvalu, China, Afghanistan en Bangladesh.

https://www.een.be/reizen-waes
*O*
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator donderdag 12 januari 2017 @ 17:57:38 #242
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_168081689
Ik ben benieuwd waar hij in Idaho zal overnachten.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_168081842
Tom Waes is baas!
pi_168082067
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 19:08 schreef Nober het volgende:
De start van het derde seizoen staat gepland voor 29 januari 2017. Bevestigde bestemmingen zijn onder andere: Sierra Leone, Tuvalu, China, Afghanistan en Bangladesh.

https://www.een.be/reizen-waes
Afghanistan dus niet overigens. Erg jammer, maar ook heel begrijpelijk...
pi_168472719
Reminder: Aanstaande zondag 20.30 uur op één *O*
  vrijdag 27 januari 2017 @ 21:29:28 #248
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_168477081
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:04 schreef JayHovah het volgende:
Tom Waes is baas!
Ik mis Tomtesterom :@
pi_168477116
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 21:29 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

Ik mis Tomtesterom :@
ja was leuk! En Wauters vs Waes :@
  Eindredactie Games vrijdag 27 januari 2017 @ 21:30:22 #250
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168477119
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:24 schreef JayHovah het volgende:
Reminder: Aanstaande zondag 20.30 uur op één *O*
thanks!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168528648
Tof
  zondag 29 januari 2017 @ 21:07:16 #252
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_168529153
Even squashen met de president :D
stupidity has become as common as common sense was before
pi_168529515
"Je kan jezelf hier makkelijk wassen in de rivier. Maar let wel ff opdat de krokodil van 4 meter je niet pakt..."
  zondag 29 januari 2017 @ 21:27:06 #254
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_168529992
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 21:14 schreef JayHovah het volgende:
"Je kan jezelf hier makkelijk wassen in de rivier. Maar let wel ff opdat de krokodil van 4 meter je niet pakt..."
Het is er maar 1 he, don't worry :D
stupidity has become as common as common sense was before
pi_168530502
Welk land en waar kan ik het terugkijken?
  zondag 29 januari 2017 @ 21:49:55 #256
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_168530710
Sierra Leone, was op Belgie Eén, dus zou daar zoeken.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_168530922
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Sierra Leone, was op Belgie Eén, dus zou daar zoeken.
Thnx!
pi_168531182
Ik vond het een beetje tegenvallen. Te veel de focus op Ebola en niet wat het land nu allemaal te bieden heeft. 1 mooi strand en eiland. Squashen met de president was een leuk moment, maar niet echt haalbaar voor de gemiddelde toerist denk ik :+
pi_168532160
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 22:02 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen. Te veel de focus op Ebola en niet wat het land nu allemaal te bieden heeft. 1 mooi strand en eiland. Squashen met de president was een leuk moment, maar niet echt haalbaar voor de gemiddelde toerist denk ik :+
Het land is verscheurt door Ebola ik snapte het wel.

Volgende week die schepen.... Schepen ontmantelen in Bangladesh.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2017 22:33:23 ]
pi_168532792
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 22:02 schreef Fuchsia_roze het volgende:
niet wat het land nu allemaal te bieden heeft.
Is dat niet juist de kern van het hele programma maken van Waes? :P
  roze maandag 30 januari 2017 @ 00:02:45 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168534748
Was weer toffe aflevering. _O_ Ook fijn dat je het gewoon op een.be kan terugkijken. *O* (Misschien tip voor in de volgende OP, die sowieso een grote update mag hebben)
Your beauty never ever scared me.
pi_168535042
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 22:57 schreef MCH het volgende:

[..]

Is dat niet juist de kern van het hele programma maken van Waes? :P
Klopt, dat was in S1 en S2 ook al zo.

Die 7am, 7pm vergissing was meesterlijk trouwens.
  Moderator maandag 30 januari 2017 @ 11:01:15 #263
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_168538414
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Sierra Leone, was op Belgie Eén, dus zou daar zoeken.
Goed om te weten!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 30 januari 2017 @ 20:55:20 #264
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_168552651
quote:
Eerste aflevering "Reizen Waes" goed voor kijkcijferrecord.

http://deredactie.be/cm/v(...)edia/media/1.2879365
Topshow. :7
Bedankt Hans.
pi_168555482
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2017 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Goed om te weten!
Ik heb 'm hier gekeken. Beschikbaar tot 5/2 20:30.

https://www.een.be/reizen(...)izen-waes-29-januari

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 20:55 schreef bascross het volgende:

[..]

Topshow. :7
Hebben ze daar ook 40 kastjes voor betrouwbare kijkcijfermetingen? :')
pi_168562580
Dit moet ik niet vergeten te kijken.
pi_168679475
Reminder: Vanavond bezoekt Tom Bangladesh!
pi_168691849
Reizen Waes vanaf vrijdag 10/2 ook op NPO 3 om 20:30.

Maar goed, vanavond dus Bangladesh op Eén!

Video's:
RW1
RW2
RW3

Bangladesh is een van de armste en meest dichtbevolkte landen ter wereld. Niet bepaald een plek om toeristen naartoe te lokken. En toch wil Bangladesh op termijn een toeristische trekpleister worden. Tom gaat op avontuur en zoekt uit of Bangladesh daar ook effectief klaar voor is.

In de hoofdstad Dhaka wordt Tom overdonderd door de enorme drukte en vervuiling. Dhaka wordt niet voor niets de tweede meest onleefbare stad ter wereld genoemd. Eenmaal buiten de hoofdstad bezoekt Tom enkele toeristische attracties.

Zo heeft hij een vreemde ontmoeting met een rijke zakenman die een replica van de beroemde Taj Mahal liet bouwen. In de kuststad Cox's Bazar verkent Tom het langste zandstrand ter wereld. Maar het meest onder de indruk is hij van de scheepswerven van Chittagong. Een omstreden plek waar gigantische schepen van over de hele wereld ontmanteld worden.

https://www.een.be/video/reizen-waes/tom-trekt-naar-bangladesh
http://www.tvgids.nl/reizen-waes/programma/22031550/
  roze zondag 5 februari 2017 @ 19:18:13 #269
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168692231
Ik ga niet wachten op de NPO :@ Kijk vanavond wel weer meteen terug.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 5 februari 2017 @ 19:58:19 #270
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_168693520
Ik zag dat het aflevering 1 to 20:30 online staat, nu maar even aan het terugkijken dus :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Eindredactie Games zondag 5 februari 2017 @ 20:15:09 #271
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168694132
over 15 minuten!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168696397
Indrukwekkend. Had er al eens een fotorepportage van gezien.
  roze zondag 5 februari 2017 @ 21:16:11 #273
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168696590
Poeh die schepen zien er wel indrukwekkend uit idd.
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 5 februari 2017 @ 21:16:39 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168696611
Kwam er vanavond achter dat je naast terugkijken ook live mee kan kijken via internet. _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_168699266
Azië en Afrika, komt niet meer goed. :')
pi_168699545
Knap hoe die gids positief weet te blijven.
pi_168700043
Zojuist het nieuwe boek maar meteen gekocht 8-)
pi_168708218
Ik lag echt dubbel met het gedrag van die zakenman. :')
  Moderator maandag 6 februari 2017 @ 12:54:05 #279
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_168708819
TT maar even aangepast. Vergis me iedere keer. Zondag dus i.p.v. dinsdag.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_168715986
Ik vond er niet veel aan. Die van volgende week lijkt me wel leuk.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 19:51:28 #281
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_168740914
Het is terug te kijken op VRT.be met een account, maar alleen als je België invult als land en postcode. Dat maar gedaan :') Wat een onzinregel weer van de EU.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:11:20 #282
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_168741443
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 12:18 schreef Bronson het volgende:
Ik lag echt dubbel met het gedrag van die zakenman. :')
Hand in hand _O-
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 7 februari 2017 @ 20:15:33 #283
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_168741559
Apart dat Tom de rijstijl daar zo bijzonder vindt, het is toch net België?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_168743754
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:11 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Hand in hand _O-
Die dikke geluidsman hield het niet meer. :')
pi_168744320
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
Het is terug te kijken op VRT.be met een account, maar alleen als je België invult als land en postcode. Dat maar gedaan :') Wat een onzinregel weer van de EU.
Ik denk niet dat dit iets met EU te maken heeft maar eerder met uitzendrechten.
  roze dinsdag 7 februari 2017 @ 21:33:35 #286
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_168744393
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
Het is terug te kijken op VRT.be met een account, maar alleen als je België invult als land en postcode. Dat maar gedaan :') Wat een onzinregel weer van de EU.
Je kan het zonder account gewoon terugkijken op www.een.be. Je kan het daar ook live meekijken.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 22:04:03 #287
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_168745610
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 21:31 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit iets met EU te maken heeft maar eerder met uitzendrechten.
Ik had Nederland ingevuld en toen stond er iets van "U kunt alleen een account aanmaken als uw domicile België is, dit is volgens de wetgeving van de EU."

quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 21:33 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Je kan het zonder account gewoon terugkijken op www.een.be. Je kan het daar ook live meekijken.
Dat deed ik dus vorige week, maar als ik dat nu doe word ik doorgelinkt naar de vrt website en moet ik een account maken om het gratis te bekijken. (Maakt niet uit, inloggen met google en twee keer oké klikken (oja, en België invullen :') ))
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_168753217
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 21:16 schreef Bronson het volgende:

[..]

Die dikke geluidsman hield het niet meer. :')
Dat is Pascal. In Tomtestron speelde hij een grote rol als degene die Tom hielp met het behalen van zijn opdrachten.

Leuk dat hij er nog steeds bij is. Hij en Tom hebben een goede chemie.
pi_168753439
Zijn de eerdere seizoen ook nog ergens terug te kijken? Vorige week voor het eerst gezien, en hier wil ik wel meer van zien.
pi_168754013
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 10:48 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Dat is Pascal. In Tomtestron speelde hij een grote rol als degene die Tom hielp met het behalen van zijn opdrachten.

Leuk dat hij er nog steeds bij is. Hij en Tom hebben een goede chemie.
Nog zo'n fenomenaal programma van Tom _O_ Krijg nu nog steeds hoogtevrees als ik denk aan de aflevering op el Capitan.
pi_168808916
Sierra Leone vanavond op NPO3.
  Eindredactie Games vrijdag 10 februari 2017 @ 20:04:26 #292
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168808996
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:00 schreef Handleiding het volgende:
Sierra Leone vanavond op NPO3.
dat is een oude toch?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168809074
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:04 schreef Oscar. het volgende:
Sierra Leone
Sierra Leone was toch de eerste aflevering van het nieuwe, derde, seizoen?
pi_168809153
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:07 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Sierra Leone was toch de eerste aflevering van het nieuwe, derde, seizoen?
Seizoen 3 start op NPO volgens mij inderdaad.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 20:23:52 #295
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_168809547
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:04 schreef Oscar. het volgende:

[..]

dat is een oude toch?
Voor Nederland niet, voor België wel.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_168920581
Aflevering van afgelopen zondag kan je hier terugkijken; https://www.vrt.be/vrtnu/(...)n-waes-s3a3-georgie/
pi_168921247
Zondag start na Waes op npo1 Floortje ook weer. :P
  woensdag 15 februari 2017 @ 19:35:09 #298
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_168924098
"Waarom zouden ze zich moeten schamen?" - mevrouw in het Jozef Stalin-museum
"Omdat hij miljoenen mensen heeft vermoord?" - Waes
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_168934479
Dat was inderdaad wel bizar, die bewondering voor Stalin.
pi_169011342
Op een eiland wonen en de klimaatverandering vrezen, het is allemaal wat.
  zondag 19 februari 2017 @ 21:02:58 #301
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_169011656
Tom Waes was op NPO3 met Bangladesh
http://www.npo.nl/reizen-waes/17-02-2017/VPWON_1267279
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')