abonnement Unibet Coolblue
pi_130984863
Een klacht van mij in klb (KLB / FOK!) is , zoals sommigen al weten, uitgelopen tot ´een revolutie´. Een ´revolutie´ die ´alles´ moet verbeteren. Een revolutie die, zoals Ria tegen mij zei, niet dagen, niet weken, maar maanden of zelfs jaren kan gaan duren. En daar wil ik iets over kwijt.

Volgens mij is FOK! een en al revolutie, een plotselinge omslag vergeleken met de rest op internet. FOK! is niet alleen een forum, maar ook een site vol met nieuws over o.a. sport, games en films. Fok! is een site waarin ikzelf (bijna) niks aan zou willen veranderen.
Ik begon een topic, waarin ik klaagde over de modjes in onzin! Modjes waarover ik klaagde omdat ze niet alleen onbeleefd zijn, maar ook TT's ongevraagd wijzigen, priveleges misbruiken, baggeren en dingen zeggen waarvan je denkt: DAT DIT KAN OP FOK!.

Meerdere FOK!- users waren het met mij eens, en Ria, strijdlustige Ria, startte 'de revolutie´.

-GC / Revolutie
-ONZ / Ria's strijd.

Ik postte in topics over de revolutie mee en ik was ´voor´ als dat ervoor zou zorgen dat de sfeer op FOK! beter zou worden en iedereen weer met plezier terug zou kunnen naar subforum´s als Onzin en KLB. Ja, want wie wil dat nou niet?

Alleen kwamen er steeds meer vragen bij mensen: Wil hij FOK! veranderen? Is hij de nieuwe computerprobleem? Nee mensen dat wil en ben ik niet!

En nu zullen er nog vragen zijn:
Ben ik voor de ´revolutie´, nou ik zeg het volgende: als de 'revolutie´ positief uitpakt voor FOK! ben ik voor.
Stop ik (voorlopig) met topics maken als dezen? Ja, dat doe ik.
Ben ik een puber die problemen zoekt op FOK!? Nee, Yvonne, dat ben ik absolute niet.

Ik heb tegen iemand gezegd dat ik voor een topic met samenvatting over de revolutie zal zorgen.
Nou ik heb diegene het volgende te zeggen: Ik weet niet wat Ria doet, maar als ze er mee door gaat, komt de samenvatting er echt wel, maar voorlopig is er geen nodig.

En dan nog wat materiaal waarop ik mijn topic in klb heb gebaseerd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog dit: KLB / niemand kan meer serieus doen in klb.
ONZ / Dit is een baggertopic ( de laatste topic link, verwijst naar een topic waar de modjes meerdere keren de TT hebben veranderd. Zo ook een keer: ´Kut freek.etc post hier´ of iets dergelijks. Ook zetten ze in de OP dat het een baggertopic is, maar laten ze het open.

Dit was mijn deel uit: ´de revolutie´ ik hoop dat er nu wat meer duidelijk is. Verder vraag ik de modjes om dit topic open te laten, zodat iedereen kan zien, dat ik geen kwaad in de zin heb.
pi_130984895
je moet ook niet naar onz/klb gaan, een grote circlejerk van proleten
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 9 september 2013 @ 14:08:37 #3
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_130984936
Nu weten we het wel. Bedankt voor je verhaal. ^O^
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')