abonnement Unibet Coolblue
pi_131078848
Onmogelijk omgeving Rotterdam chicks te regelen zonder dat vault ze gehad heeft jwz c_/
Faka G
pi_131079605
Vault dit jaar gezien op Sneakerness, bijna met hem mee naar huis gegaan. Atta jaloers.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  donderdag 12 september 2013 @ 00:20:25 #153
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_131082881
quote:
13s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:01 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Klote Patta. Zo short notice dat melden. Stond er om Iets over 2 en alles wat weg. Treinkaartje, fyra gehaald alles. Voor saus. No way dat ik er 480 gbp voor ga betalen.
Ik las in een facebook groep dat het om 13:13 gedaan was met de voorraad, maar dat het nogal shady gegaan is.

quote:
Ik was daar iets over 1uur, sold out. Hun eigen reseller bezorgt in AMS de paartjes met scooter en dropt daarna geld bij Patta
quote:
Want ik zag dat en was daar aan het observeren . Toen hij tegen mij praatte en zei uitverkocht zag je gewoon dat ie loog (mij niet aankijkend en zijn ogen draaide naar de rechts boven hoek ) , nee gap zijn uitverkocht 13:13
quote:
Als ik die gast met die donkerblauwe Patta jas een paar keer op en neer ziet rijden en dan 200 euro's per keer neerlegt en geen schoenen over de toonbank maar wel 200 aanslaan op kassa . Wat voor conclusie heb je dan ? En ik was daar om 13:13. Hij deed dat niet 1 keer maar heb hem 4 keer zien doen, dus Thomas voor je wat zegt over conclusie , het is gewoon een feit!!
quote:
Bij de homegrown release werd er uit het raam geroepen een paar per persoon je eigen maat + of - halver maat . Toen gingen er ook voor 12 uur bekenden naar binnen om met twee of drie paar naar buiten te komen...
Ik was er zelf niet bij maar een vriend van mij was er om ongeveer 13:20 en heeft die guy op de scooter ook gespot. Beetje vreemd zo.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_131083070
Om eerlijk te zijn; could not care less. Verhaal van scooter is trouwens vreemd, waarom zouden ze het zo doen? Je kunt ze ook van tevoren al rondbrengen of een dag later, heb je nergens last van. Enfin, boeiend. Elke shop heeft zijn vaste klanten, vriendjes, etc.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_131083474
Ik hoor het al, sympathiek zaakje.
  donderdag 12 september 2013 @ 01:07:31 #156
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_131083749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 00:27 schreef Bajskorv het volgende:
Om eerlijk te zijn; could not care less. Verhaal van scooter is trouwens vreemd, waarom zouden ze het zo doen? Je kunt ze ook van tevoren al rondbrengen of een dag later, heb je nergens last van. Enfin, boeiend. Elke shop heeft zijn vaste klanten, vriendjes, etc.
Ik was gewoon aan het werk dus was toch niet in staat een paartje te coppen, maar het is zuur voor de mensen zoals zwartemarktplaats die speciaal de fyra nemen voor een paartje. Also het zijn niet mijn bevindingen maar van iemand anders. Don't shoot the messenger.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_131085636
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 01:07 schreef leeroy het volgende:

[..]

Ik was gewoon aan het werk dus was toch niet in staat een paartje te coppen, maar het is zuur voor de mensen zoals zwartemarktplaats die speciaal de fyra nemen voor een paartje. Also het zijn niet mijn bevindingen maar van iemand anders. Don't shoot the messenger.
Zmp was sowieso te kaat geweest, dus niet echt een goed voorbeeld. En ach, met zulke releases is nooit iedereen happy.

Neemt niet weg dat ik Patta verder niks meer vind. Nooit echt een goeie selectie, tikkie te arrogant, etc.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_131085901
Maar er waren alweer maten uitverkocht voordat ze in de winkel kwamen zoals altijd. Over een week liggen ze toevallig weer in de winkel voor resellprijs +100 extra ofzo.
Slaat nergens op imo, een winkel moet er toch voor iedereen zijn en niet alleen voor hun vriendjes
Faka G
pi_131085941
Dat van hun consignment stock vind ik dieptriest inderdaad, reden om er nooit te kopen. Verkoop aan vaste klanten... Ach, wij zoeken ook altijd hook-ups, en waarom geen goeie klanten te vriend houden?
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_131086751
Ik hoor dat Footlocker Cuijk zaterdag de clot release heeft. Ik ga er morgenochtend al liggen
pi_131086805
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:41 schreef Bajskorv het volgende:
Dat van hun consignment stock vind ik dieptriest inderdaad, reden om er nooit te kopen. Verkoop aan vaste klanten... Ach, wij zoeken ook altijd hook-ups, en waarom geen goeie klanten te vriend houden?
Omdat ze bij patta tegenwoordig bijna meer vrienden als klanten hebben :+
Faka G
pi_131087906
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil één van deze twee coppen, weet alleen even niet zo goed welke. Lekker kleurtje, al zeg ik het zelf.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_131088090
Over campen gesproken;



:') :D
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  donderdag 12 september 2013 @ 10:54:52 #164
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_131088447
Ik vind die Adidas Tech Super 2.0 ook erg nice! Al is de WMNS variant (panterprint) stiekem toch vetter.

Het is jammer dat Patta de bekendste "exclusive" sneakerwinkel van Nederland is aangezien ze steeds minder relaxed worden inderdaad. Ik vind wel dat de verhuizing een goede stap was want toen ze boven Ben-G zaten was het niet alleen verwarrend voor niet-ingewijden (vroeger dacht ik zelf ook dat Ben-G en Patta gewoon één winkel was) maar het leek meer op een rommelige huiskamer dan een winkel. Maar het heeft nog steeds een hoog vriendjes-gehalte met allemaal lui die er op de bank zitten te hangen en die even langskomen terwijl je daar aan het rondkijken bent. Dan sta je in je eentje in de winkel terwijl ze lekker zitten te babbelen, altijd vrij ongemakkelijk vind ik.

En die praktijken bij zulke releases als gisteren is natuurlijk van de zotte, niet echt professioneel. Zeker niet als je zo'n internationale bekendheid hebt als dat zij hebben. Al zijn ze niet de enigen daarin, ik lees ook vaak op de Instagram van 21 Mercer mensen die over soortgelijke release troubles klagen. Patta's DS releases zijn ook belachelijk, een paar maanden terug gooiden ze ineens een stuk of 20 sneakers ineens tegelijkertijd op FB voor bizarre prijzen terwijl ze die volgens mij allang hadden maar er eventjes op zaten.

Irritant trouwens dat alle CW's van Project BA gelijk bij aankondiging droppen - nu ook de Gamma Blue - behalve de gray/pink uitvoering die begin augustus getoond werd maar pas in oktober dropt :{ Net het paar wat ik wil. Al vind ik de Gamma Blue ook best cop-worthy.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131088708
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:54 schreef Xurk het volgende:
Ik vind die Adidas Tech Super 2.0 ook erg nice! Al is de WMNS variant (panterprint) stiekem toch vetter.

Het is jammer dat Patta de bekendste "exclusive" sneakerwinkel van Nederland is aangezien ze steeds minder relaxed worden inderdaad. Ik vind wel dat de verhuizing een goede stap was want toen ze boven Ben-G zaten was het niet alleen verwarrend voor niet-ingewijden (vroeger dacht ik zelf ook dat Ben-G en Patta gewoon één winkel was) maar het leek meer op een rommelige huiskamer dan een winkel. Maar het heeft nog steeds een hoog vriendjes-gehalte met allemaal lui die er op de bank zitten te hangen en die even langskomen terwijl je daar aan het rondkijken bent. Dan sta je in je eentje in de winkel terwijl ze lekker zitten te babbelen, altijd vrij ongemakkelijk vind ik.

En die praktijken bij zulke releases als gisteren is natuurlijk van de zotte, niet echt professioneel. Zeker niet als je zo'n internationale bekendheid hebt als dat zij hebben. Al zijn ze niet de enigen daarin, ik lees ook vaak op de Instagram van 21 Mercer mensen die over soortgelijke release troubles klagen. Patta's DS releases zijn ook belachelijk, een paar maanden terug gooiden ze ineens een stuk of 20 sneakers ineens tegelijkertijd op FB voor bizarre prijzen terwijl ze die volgens mij allang hadden maar er eventjes op zaten.

Irritant trouwens dat alle CW's van Project BA gelijk bij aankondiging droppen - nu ook de Gamma Blue - behalve de gray/pink uitvoering die begin augustus getoond werd maar pas in oktober dropt :{ Net het paar wat ik wil. Al vind ik de Gamma Blue ook best cop-worthy.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die adidasjes zitten ook echt heel nice. Laatst die zwarte gepast, maar wil eigenlijk persé die olijfgroene hebben. Denk dat deze het ook wel gaan worden.

Belachelijke actie van Patta inderdaad. Maar mensen gaan toch wel coppen en dat weten zij ook. Prime in Utrecht vind ik zelf wel een héél fijn winkeltje alhoewel zij laatst ook een vieze actie hadden. Mijn vriendin wilde graag die AM1 Leopard hebben. Footlocker had ze in de sale staan voor 130¤ maar hadden alleen nog een maat 36 ofzo, waar mijn vriendin een 38 nodig heeft.

We gingen langs Prime en daar hadden ze alleen nog maar een 41 voor 150¤. Maandje later nog eens langs geweest bij Prime en ineens hadden ze alle maten beschikbaar voor 220¤. Hoor ik die chick die daar werkt letterlijk zeggen;

"Paar weken geleden waren ze bij Footlocker in de sale, wij hebben ze toen bewust een poosje achtergehouden zodat mensen ze aftrappen en uiteindelijk weggooien. Nu ze bij de Footlocker sold out zijn en wij ze hebben komen mensen toch wel bij ons."

Geef ze aan de andere kant eens ongelijk..
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_131091277
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, heb zelf meerdere paartjes waar het in kan en heb nog een sensor. Maar mijn vraag was meer wat voor schoen zoek je? Voor hardlopen? De sportschool? etc.
Ik zoek hardloopschoenen maar ik kon er gister niet achterkomen of nike+ een andere serie was :@ .. Maar heb nu begrepen dat je het aan het +je kan zien in de merknaam
  donderdag 12 september 2013 @ 12:42:29 #167
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_131091412
quote:
11s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:36 schreef xx_blbla21 het volgende:

[..]

Ik zoek hardloopschoenen maar ik kon er gister niet achterkomen of nike+ een andere serie was :@ .. Maar heb nu begrepen dat je het aan het +je kan zien in de merknaam
De meeste hardloopschoenen van Nike hebben zijn er wel met +. Je kunt het beste langs een hardloop winkel gaan om je te laten informeren. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_131093602
Shit, zag net Jermey Scott's met die gorilla's in Arnhem. Wat een schoen..
pi_131093616
Was het Aldie?
pi_131094645
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:03 schreef Pauller het volgende:
Shit, zag net Jermey Scott's met die gorilla's in Arnhem. Wat een schoen..
[ afbeelding ]
nothing beats the poodle
pi_131095205
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:54 schreef Xurk het volgende:
Ik vind die Adidas Tech Super 2.0 ook erg nice! Al is de WMNS variant (panterprint) stiekem toch vetter.

Het is jammer dat Patta de bekendste "exclusive" sneakerwinkel van Nederland is aangezien ze steeds minder relaxed worden inderdaad. Ik vind wel dat de verhuizing een goede stap was want toen ze boven Ben-G zaten was het niet alleen verwarrend voor niet-ingewijden (vroeger dacht ik zelf ook dat Ben-G en Patta gewoon één winkel was) maar het leek meer op een rommelige huiskamer dan een winkel. Maar het heeft nog steeds een hoog vriendjes-gehalte met allemaal lui die er op de bank zitten te hangen en die even langskomen terwijl je daar aan het rondkijken bent. Dan sta je in je eentje in de winkel terwijl ze lekker zitten te babbelen, altijd vrij ongemakkelijk vind ik.

En die praktijken bij zulke releases als gisteren is natuurlijk van de zotte, niet echt professioneel. Zeker niet als je zo'n internationale bekendheid hebt als dat zij hebben. Al zijn ze niet de enigen daarin, ik lees ook vaak op de Instagram van 21 Mercer mensen die over soortgelijke release troubles klagen. Patta's DS releases zijn ook belachelijk, een paar maanden terug gooiden ze ineens een stuk of 20 sneakers ineens tegelijkertijd op FB voor bizarre prijzen terwijl ze die volgens mij allang hadden maar er eventjes op zaten.

Patta is die titel binnen Nederland volgens mij wel kwijt. Tegenwoordig zijn er gewoon betere shops op verschillende vlakken, jammer en helaas. Wel nog een goeie naam in het buitenland, maar merk zelfs dat die mensen het door beginnen te krijgen.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_131096259
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:03 schreef Pauller het volgende:
Shit, zag net Jermey Scott's met die gorilla's in Arnhem. Wat een schoen..
[ afbeelding ]
Wat een baasje (bazin?).

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:04 schreef Nezhi het volgende:
Was het Aldie?
Om eerlijk te zijn heb ik er nog niet in rondgelopen :') Zijn wel vet maar zooo lastig te combineren. Misschien volgende week een keer met shorts als het weer het toelaat.
  donderdag 12 september 2013 @ 15:44:05 #173
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_131096538
Ik ga ook veel liever naar bijvoorbeeld Lock & Load (Utrecht) dan naar Patta tegenwoordig. Ze hebben daar gewoon een veel grotere en (IMO) betere collectie. Ze hebben een goede Nike account (o.a. veel JB, collabs, premium en niet-standaard modellen zoals LF1), adidas Originals, Vans OTW, Asics, New Balance, Saucony.
pi_131097065
Maar geen TZ.
  donderdag 12 september 2013 @ 17:21:10 #175
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_131099597
True, voor TZ releases à la bijv. Air MAG, Air Yeezy en in iets mindere mate de AM1 Clot 2.0 blijf je aangewezen op de Patta's / 21 Mercer's van de wereld, met een copkans van vrijwel nihil ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')