abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 16 september 2013 @ 10:48:41 #176
382129 crew  Donna
pi_131230284
Ik haak vrijwel alleen maar in opdracht. Ik krijg ook vaak reacties dat ik een (web)winkel zou moeten beginnen, maar ik moet nu al mensen teleurstellen haha.
  maandag 16 september 2013 @ 10:54:21 #177
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_131230426
Ik geef ook veel dingen weg als kadootje zeg maar. In opdracht doe ik heel soms (mijn stiefzus vraagt me het hemd van het lijf, maar ik kan helaas niet altijd aan haar wensen voldoen :( )
Als je op Etsy kijkt zijn er genoeg die wel een goed lopend bedrijfje hebben, dus ik had zoiets van waarom niet?!
En ik vind het nogsteeds leuk om te doen hoor. Het enige waar ik altijd tegenop zie is die ketting van losse aan het begin en een ami in elkaar zetten op het laatst :D ;)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_131230449
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 10:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
Als je op Etsy kijkt zijn er genoeg die wel een goed lopend bedrijfje hebben,
dat weet je toch heul niet?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 16 september 2013 @ 10:56:45 #179
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_131230508
Je kunt zien hoeveel ze verkocht hebben enzo....dus daar is het wel een beetje vanaf te lijden....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 16 september 2013 @ 11:10:34 #180
211083 Angelof9
I must go first
pi_131230907
Maar of het ooit winstgevend wordt... zeker als je een uurloon erin gaat berekenen.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  maandag 16 september 2013 @ 11:16:25 #181
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_131231075
Ow zo...ja dat zal wel niet en dat is idd niet na te kijken. Maar er schijnbaar wel een aantal Etsy verkopers die hun baan hebben opgezegd om zich volledig te storten op hun webshop.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 september 2013 @ 11:19:13 #182
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_131231159
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ow zo...ja dat zal wel niet en dat is idd niet na te kijken. Maar er schijnbaar wel een aantal Etsy verkopers die hun baan hebben opgezegd om zich volledig te storten op hun webshop.
het zou mij dan weer niets verbazen als het mensen zijn waarbij het gezin tweeverdieners zijn en degene die stopt partime een paar uurtjes werkt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator maandag 16 september 2013 @ 11:29:35 #183
382129 crew  Donna
pi_131231474
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:19 schreef Ynske het volgende:

[..]

het zou mij dan weer niets verbazen als het mensen zijn waarbij het gezin tweeverdieners zijn en degene die stopt partime een paar uurtjes werkt
Hmm, maar stel nou dat je met een parttime baan zo`n ¤400/¤500 verdiend. Dat haal je toch NOOIT uit wat haakwerk?
  maandag 16 september 2013 @ 11:30:29 #184
211083 Angelof9
I must go first
pi_131231500
En een part time baan is 20 uur, een full time Etsy baan is 80 uur ofzo :D
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  maandag 16 september 2013 @ 11:39:09 #185
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_131231774
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:29 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Hmm, maar stel nou dat je met een parttime baan zo`n ¤400/¤500 verdiend. Dat haal je toch NOOIT uit wat haakwerk?
Tis niet allemaal haakwerk he?! Maar ik heb geen idee hoe ze het doen....je moet idd wel veel verkopen (en dure producten hebben) wil het rendabel zijn....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 september 2013 @ 11:47:22 #186
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_131232005
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:29 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Hmm, maar stel nou dat je met een parttime baan zo`n ¤400/¤500 verdiend. Dat haal je toch NOOIT uit wat haakwerk?
lijkt mij ook niet.
ik weet iig wel dat ik als eenverdiener nooit en te nimmer met haken mn vaste lasten kan draaien.
en als je een partner thuis hebt die de kost verdient en dat van jou voor erbij is, misschien maakt het dan niet zoveel uit hoeveel je ermee verdient?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_131232173
Dat haken is net als die hobbywinkeltjes die je regelmatig ziet opduiken en weer verdwijnen, leuke hobby en leuk om het als extra inkomen te hebben maar ik geloof van zijn leven niet dat je er een volwaardig inkomen uit kunt halen waarmee je al je lasten en nog wat extra kunt betalen. Wil je zoiets serieus aanpakken dan moet je echt wel wat meer doen, kijk maar eens naar die beautybloggers die er een volledig inkomen uithalen, die bloggen ook advertorials e.d. waar ze gewoon handje contantje voor krijgen. ;) Verder zie je dat ze b.v. in een auto rijden die ze als bedrijfskosten kunnen opvoeren (namelijk volgeplakt met de naam van hun blog, ze krijgen hun te revieuwen produkten9dus weinig kosten daaraan) van de fabrikanten e.d. dus echt een volledig bedrijf met alle voor- en nadelen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 16 september 2013 @ 11:58:30 #188
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_131232333
Ja klopt ook. Heb wel eens gezien dat er naast een goedlopende Etsyshop ook een goed lopende blog achter zit met sponsors en de hele mikmak.
Zou fijn zijn om dat ooit te halen ;) maar denk dat het alleen bij dromen blijft.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 16 september 2013 @ 11:59:09 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131232361
Die wafelsteek schreeuwt naar me! :o
Vanavond de zooi maar weer eens van zolder trekken.
***
pi_131232811
ben nog helemaal nieuw hier dus moet mijn weg nog vinden maar...ik zie net een reactie over opzien tegen de ketting van lossen. Ik neem aan dat dat voor groter werk is dan ami? Want ik doe die dus altijd met een magische ring.
Sorry dat ik er zomaar middenin val
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 september 2013 @ 12:18:04 #191
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_131232991
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef yvonnehoekstra het volgende:
ben nog helemaal nieuw hier dus moet mijn weg nog vinden maar...ik zie net een reactie over opzien tegen de ketting van lossen. Ik neem aan dat dat voor groter werk is dan ami? Want ik doe die dus altijd met een magische ring.
Sorry dat ik er zomaar middenin val
bij een deken of vestje enz. heb je dat nodig
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_131233168
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja klopt ook. Heb wel eens gezien dat er naast een goedlopende Etsyshop ook een goed lopende blog achter zit met sponsors en de hele mikmak.
Zou fijn zijn om dat ooit te halen ;) maar denk dat het alleen bij dromen blijft.
Er zijn echt duizenden beautyblogs en maar een paar kunnen er een (goed) inkomen uithalen dus je moet echt wel geluk en genoeg talent(of genoeg opvallen b.v. een jongen die over beauty blogt) hebben om er bovenuit te komen zodat fabrikanten e.e. meer in je zien. Soms zie er wel eens eentje waarvan ik meteen denk"Die komt er verder mee" en dat dan als ze b.v. nog geen jaar bloggen maar van het grootste deel weet je al dat het altijd een hobby zal blijven. :P Overigens is het maar de vraag of je het professioneel wilt doen, als ik af en toe hun agenda's zie, waarin ze precies aangeven hoe lang ze over iets mogen doen (ook in de privésfeer) :X dan zou ik niet zo willen leven maar ja dat ben ik. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131233252
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef yvonnehoekstra het volgende:
ben nog helemaal nieuw hier dus moet mijn weg nog vinden maar...ik zie net een reactie over opzien tegen de ketting van lossen. Ik neem aan dat dat voor groter werk is dan ami? Want ik doe die dus altijd met een magische ring.
Sorry dat ik er zomaar middenin val
Welkom. :W Ketting haken heb je inderdaad nodig voor platte stukken zoals een das, deken e.d.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131233310
quote:
17s.gif Op maandag 16 september 2013 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Die wafelsteek schreeuwt naar me! :o
Vanavond de zooi maar weer eens van zolder trekken.
Lijkt me heerlijk warm in de winter..juist omdat die steek, volgens mij, de warme lucht goed blijft vasthouden, .ik heb nog een grote infinity scarf nodig voor de winter. *O*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131233340
Dankje voor het welkom.
Zelf haak ik alleen klein werk. Wil teveel tegelijk dus grote stukken....geen geduld :-)
Bovendien haak ik pas sinds een klein jaar dus ook niet heel veel ervaring.
Hoop hier leuke ideeën te kunnen opdoen.
  maandag 16 september 2013 @ 12:32:22 #196
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_131233501
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:23 schreef trovey het volgende:

[..]

Er zijn echt duizenden beautyblogs en maar een paar kunnen er een (goed) inkomen uithalen dus je moet echt wel geluk en genoeg talent(of genoeg opvallen b.v. een jongen die over beauty blogt) hebben om er bovenuit te komen zodat fabrikanten e.e. meer in je zien. Soms zie er wel eens eentje waarvan ik meteen denk"Die komt er verder mee" en dat dan als ze b.v. nog geen jaar bloggen maar van het grootste deel weet je al dat het altijd een hobby zal blijven. :P Overigens is het maar de vraag of je het professioneel wilt doen, als ik af en toe hun agenda's zie, waarin ze precies aangeven hoe lang ze over iets mogen doen (ook in de privésfeer) :X dan zou ik niet zo willen leven maar ja dat ben ik. :+
Hahahah ja je moet idd opvallen en lef hebben en in het begin volgens mij ook zelf veel bedrijven aanschrijven.
Maar heb er ook niet veel aandacht aan besteedt, qua agenda en planning enzo. Het ziet er allemaal leuker uit dan dat het is.

Maar ook met gewone haakblogs, de ene is net bezig en heeft al snel 100 volgers....en ik ploeter maar wat door :P misschien kan ik ook gewoon niet schrijven.....wie zal het zeggen :D

En Yvonne, die ketting van losse gebruik ik idd alleen bij grote projecten als dekens. Die magic ring is echt de utivinding van de eeuw :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_131233650
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:32 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Hahahah ja je moet idd opvallen en lef hebben en in het begin volgens mij ook zelf veel bedrijven aanschrijven.
Maar heb er ook niet veel aandacht aan besteedt, qua agenda en planning enzo. Het ziet er allemaal leuker uit dan dat het is.

Maar ook met gewone haakblogs, de ene is net bezig en heeft al snel 100 volgers....en ik ploeter maar wat door :P misschien kan ik ook gewoon niet schrijven.....wie zal het zeggen :D

En Yvonne, die ketting van losse gebruik ik idd alleen bij grote projecten als dekens. Die magic ring is echt de utivinding van de eeuw :D
Daar ga je inderdaad, constant en als een gek doorbloggen moet je. o|O :+ Ik heb ook eens een haakblog gehad maar kwam er na korte tijd achter dat ik er helemaal geen tijd voor had. _O- Toch 3 volgers gehad. 8-) :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131233688
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 12:27 schreef yvonnehoekstra het volgende:
Dankje voor het welkom.
Zelf haak ik alleen klein werk. Wil teveel tegelijk dus grote stukken....geen geduld :-)
Bovendien haak ik pas sinds een klein jaar dus ook niet heel veel ervaring.
Hoop hier leuke ideeën te kunnen opdoen.
Komt nog wel, gewoon met een groot stuk beginnen en afwisselen met kleine dingetjes, doet iedereen...ooit komt die deken er wel. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131233808
hihihi. Waar haal ik de tijd daarvoor vandaan. Ik ben weliswaar momenteel na 34 jaar werkloos maar zet me nu bijna fulltime in als vrijwillig timmervrouw op een zorgboerderij/natuurwerkplaats. Werk ik met heel diverse mensen met allerlei beperkingen. Heb een gezin (dus compleet huishouden), beheer een forum (voor 50+) en vind teveel dingen leuk om te doen. Maar wie weet....
  maandag 16 september 2013 @ 12:43:23 #200
211083 Angelof9
I must go first
pi_131233816
Timmervrouw :D
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')