abonnement Unibet Coolblue
pi_130914720
Welkom in een nieuw deel over Indrukwekkende foto's en video's.
Ook hier kun je weer al je mooie, zielige, interessante filmpjes en foto's plaatsen.

Ik sloot hem af met deze:

In deze link staat een aantal foto's en gifs die zeker de moeite waard zijn :)

28 moments that prove that dreams do come true
pi_130915238
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:14 schreef Gozert147 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Achtergebleven gasmaskers in Prypjat.


Deze foto had ik zelf gemaakt kunnen hebben.

[ afbeelding ]

En daarbij nog wat indrukwekkende foto's van mijzelf over Prypjat:

[ afbeelding ]
Je bent er zelf naartoe geweest? Dat moet indrukwekkend zijn, zou ik ook nog wel eens willen. :)
Hallon!
pi_130915327
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:06 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Je bent er zelf naartoe geweest? Dat moet indrukwekkend zijn, zou ik ook nog wel eens willen. :)
Lijkt me ook vet. Vraag me alleen af of het er inmiddels niet erg druk is met toeristen. Daar alleen met je eigen reisgezelschap rondlopen lijkt me het tofst.
pi_130915398
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lijkt me ook vet. Vraag me alleen af of het er inmiddels niet erg druk is met toeristen. Daar alleen met je eigen reisgezelschap rondlopen lijkt me het tofst.
Mwah denk dat dat wel meevalt, mensen vinden al die straling toch niet zo fijn in 't algemeen dus zijn maar een paar gekken die daar heen gaan. Dat plus volgens mij laten ze maar een beperkt aantal mensen in die "Forbidden Zone".
Hallon!
pi_130915498
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:12 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Mwah denk dat dat wel meevalt, mensen vinden al die straling toch niet zo fijn in 't algemeen dus zijn maar een paar gekken die daar heen gaan. Dat plus volgens mij laten ze maar een beperkt aantal mensen in die "Forbidden Zone".
Ah.. het is dus nog wel afgesloten. Je kunt er dus niet zomaar in?
pi_130915734
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah.. het is dus nog wel afgesloten. Je kunt er dus niet zomaar in?
Volgens mij niet, er werd daar toch ook wel eens koper uit de stroomleidingen gestolen en dergelijke? Dus bewaken ze het nu meer? Maar ik weet 't niet precies, we zouden het de user moeten vragen die er zelf geweest is. :P
Hallon!
pi_130916876
Welkom in het vrijwel verlaten Parijs Tianducheng, China

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130919289
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:44 schreef fh101 het volgende:
28 moments that prove that dreams do come true
Ik heb altijd een beetje moeite met die soldatenpropaganda die laat zien dat iemand zijn vader/zoon/broer/opa weer ziet of voor het eerst ziet.

Aan de andere kant kun je over het algemeen foto's plaatsen van een afghaans jongetje met This little child saw his father the last time on his birthday.
pi_130919796
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:58 schreef Aether het volgende:
Welkom in het vrijwel verlaten Parijs Tianducheng, China

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat een kitch :r
Is dat zo'n stad die alvast gebouwd is in afwachting van de honderdduizenden bewoners?
pi_130921700
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:18 schreef -0- het volgende:

[..]

Ik heb altijd een beetje moeite met die soldatenpropaganda die laat zien dat iemand zijn vader/zoon/broer/opa weer ziet of voor het eerst ziet.

Aan de andere kant kun je over het algemeen foto's plaatsen van een afghaans jongetje met This little child saw his father the last time on his birthday.
Ja dat is ook wel zo inderdaad. Kun je toch aan zien dat de meeste van deze foto's in de VS zijn genomen met zo'n pro war perspectief. Aan de andere kant zijn het voor die mensen zelf natuurlijk wel hele bijzondere momenten; na zo lange tijd je kind voor het eerst zien.
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:40:58 #11
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130921883
Misschien al eens vermeld, maar een 'must-follow' op Twitter is 'HistoryInPics'. Elke dag een paar supergave foto's uit de geschiedenis.

Van gisteren vond ik deze heel gaaf:


Het uitgraven van de Sfinx in de 19e eeuw.
Gourmetten of steengrillen?
pi_130982469
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah.. het is dus nog wel afgesloten. Je kunt er dus niet zomaar in?
Nou er zijn 2 grensgebieden. Ben even vergeten wat de precieze afstand was, maar de eerste is op 30 km afstand van de ontplofte reactor, en de binnenste grens is op 10km afstand, dacht ik. In de 30 km zone wonen nog gewoon mensen, sommige zijn later weer terug gegaan. Prypjar ligt op enkele kilometers afstand van de reactor, en is dus wel totaal verlaten. Bij beide posten is strenge militaire bewaking, met o.a. paspoortcontrole.. Ik ben er zelf in augustus 2012 geweest, met een groep van 8, plus een gids en een tolk. Das verplicht. Het is er niet te druk met te toeristen hoor, wij hadden een Oekrainer bij ons die al maanden van te voren is begonnen met het organiseren van dit bezoek. Tijdens ons bezoek was er 1 ander busje met 8 (japanners dacht ik), dat waren de enige toeristen die ik heb gezien.

Bij het verlaten van de 30 km grens volgt er een controle op straling. Ik twijfel sterk of de apparatuur wel goed werkte, of dat het nog iets ouds uit de Sovjet-tijd was, en dat er altijd een juiste uitslag uit kwam, zoals veel dingen in die tijd niet naar waarheid werden vermeld, maar alleen zoals het Russen uitkwam.
Wij waren daar een halve dag, en de straling die je dan oploopt is zeker niet gevaarlijk. Dit hebben we ook vooraf bij Nederlandse instanties gecheckt. Er wordt rondom de reactor nog volop gewerkt, deze mensen werken een periode van 6 weken, en dan moeten ze een bepaald tijd uit het gebied, omdat ze dan teveel straling krijgen. Het lastige dilemma is voor die mensen dat er weinig ander werk is in die regio, en een uitkering is er niet. Dus of gevaarlijk werk, of niks.
Hetzelfde geldt voor de gasmakers, deze hebben totaal geen effect voor het tegenhouden van straling, toch werden ze gebruikt. De overheid vertelde dat ze wel effect hadden, en dus werden ze gebruikt. Zal vanavond even kijken of ik nog meer foto's erop kan zetten
pi_131278560
Popcorn in slowmotion
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 22 september 2013 @ 12:52:11 #14
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131438010
'Crash Porsche 964 RSR Harry Kleinjan Hellendoorn rally 2013' bekijken op YouTube -

Geen gewonden gelukkig.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_131659750
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131660424
Die pootjes O+
pi_131703529
In the coolest little capital of the world
  maandag 30 september 2013 @ 19:36:22 #19
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_131716994
Deze al langs geweest?

[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_131721795
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:36 schreef Worteltjestaart het volgende:
Deze al langs geweest?

mooi! ^O^
pi_131751235
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131809025
Misschien al eens eerder gepost in dit topic, Rotterdam voor en na het bombardement
pi_131836617
die gast is bijna sneller dan het licht :P
Wie dit leest is hek.
pi_131852469

Spaans (of is het Portugees?) filmpje over een vrouw van 28 die er nog steeds uitziet als een baby :P
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 21:01:57 #25
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_131854902
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:09 schreef Prego het volgende:
Die pootjes O+
Ja, ziet er leuk uit. Maar ik denk dat het eerder een greep van angst is. Een dier heeft niet zo'n besef van pleziervlucht en veiligheid op 1000m hoogte.
Het is dus eerder :'( dan O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')