abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage vrijdag 6 september 2013 @ 23:15:10 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130904634

quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.


Vorige topics:
Topicreeks: Pathe Unlimited

• Wat kost zo'n Pathe Unlimited (Gold) Card?
- Een Pathé Unlimited Card kost ¤19,- per maand.
- Een Pathé Unlimited Gold Card kost ¤26,- per maand.

• Is de Pathé Unlimited (Gold) Card geldig voor alle films?

Ja, voor alle voorstellingen van alle films. Bij IMAX 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤5,- toeslag en bij IMAX 2D ¤2,50 toeslag. Bij "gewone"3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤2,50 toeslag en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50. Bovendien krijg je 10% korting op eten en drinken van het buffet.

Als je een Pathé Unlimited Gold Card hebt betaal je geen toeslagen voor IMAX, IMAX 3D, IMAX 2D en "gewone" 3D voorstellingen, krijg je 1x per jaar een extra stevige duurzamere 3D bril:




En daar bovenop ook nog 25% korting op eten en drinken van het buffet!



Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Het toegangsbewijs kan op zijn vroegst 90 minuten en maximaal 30 minuten voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na de meest recente voltooide transactie met de Pathe Unlimited (Gold) Card.


Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Card

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Gold Card

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website

pi_130904688
Nouja het komende jaar zit ik goed (hebnog 2 vouchers over)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130904935
:0 ik zie opeens dat mijn kaart zondag verloopt. Dat wordt kutten met mijn reservering dinsdag....
pi_130905252
Pathé, veel te duur. :r
Ik schrik vogels af...
pi_130905329
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:34 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Pathé, veel te duur. :r
Je zit in het verkeerde topic.
pi_130906446
De trailers begonnen vandaag eens vijf minuten eerder dan normaal. Na acht minuten na de oorspronkelijke aanvangstijd startte de film al. Ze wouden zeker iedereen vroeg naar huis hebben :P
pi_130912685
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 00:12 schreef Deezertje het volgende:
De trailers begonnen vandaag eens vijf minuten eerder dan normaal. Na acht minuten na de oorspronkelijke aanvangstijd startte de film al. Ze wouden zeker iedereen vroeg naar huis hebben :P
haha

Welke film dan?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130917945
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:15 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

haha

Welke film dan?
Jobs. Zat ik daar lekker met mijn Android phone.. :P
Miste een beetje actie in de film.

Was wel echt typisch nerd-publiek, maar dan met verrassend mooie vriendinnen! Verbaas ik me trouwens ook altijd over, mooie meiden die dan met een hele lelijke vent hebben (geld?).
  Redactie Frontpage zaterdag 7 september 2013 @ 21:59:49 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130929593
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:34 schreef Deezertje het volgende:

Miste een beetje actie in de film.

Hebben ze de achtervolging die hij had met Bill Gates door Silicon Valley waarbij ze elkaar beschoten er niet ingestopt?
pi_130932599
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:59 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hebben ze de achtervolging die hij had met Bill Gates door Silicon Valley waarbij ze elkaar beschoten er niet ingestopt?
:') _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130932760
De film over Steve Jobs met het script van Aaron Sorkin lijkt me aanzienlijk interessanter dan deze.
pi_130981056
Wat een slechte film vond ik dat Riddick. Echt een straight-to-RTL7 film. En zelfs die zouden hem weigeren omdat Steven Seagal er niet in zat.
  Redactie Frontpage maandag 9 september 2013 @ 11:33:52 #13
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130981088
Heb Riddick 1 en 2 niet gezien en de trailer sprak me niet aan
pi_130981575
Gewoon normaal doen ja.
pi_130990769
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een slechte film vond ik dat Riddick. Echt een straight-to-RTL7 film. En zelfs die zouden hem weigeren omdat Steven Seagal er niet in zat.
_O_ _O_ _O_

Maar toch, lekker hersenloos actie, vaak wel goed.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_130998581
Morgen naar This is the End. Kost gewoon bijna een tientje (halve maand PUC)...
En nog ff zien als eten/drinken smokkelen daar ook zo makkelijk gaat ;)
  Redactie Frontpage maandag 9 september 2013 @ 20:50:36 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131000179
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:21 schreef Deezertje het volgende:
Morgen naar This is the End. Kost gewoon bijna een tientje (halve maand PUC)...
En nog ff zien als eten/drinken smokkelen daar ook zo makkelijk gaat ;)
Vanavond dan ff Roast of Franco kijken, daar zit de halve cast in
pi_131000215
Eindelijk Elysium gezien, nog net in IMAX :) Schouwburgplein in het midden met NIEMAND voor mijn neus _O_

Puike scifi actie knaller hoor. Maar van dezelfde regisseur vind ik District 9 wel véél toffer.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131000520
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:50 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Vanavond dan ff Roast of Franco kijken, daar zit de halve cast in
Wat me nogal verbaasde is dat er best wat mensen zaten van wie je zou verwachten dat ze zelf hun grappen kunnen bedenken, maar dat er bij de credits een twintigtal schrijvers worden genoemd met daartussen op Seth Rogen na geen van de aanwezigen.
pi_131007145
Vandaag We're the Millers en Elysium achter elkaar gepakt. Vond ze beiden wel leuk :D had van Elysium wel meer verwacht, en zoals wolfrolf al zegt: district 9 is veeeeel vetter.
Gewoon normaal doen ja.
pi_131013089
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jobs. Zat ik daar lekker met mijn Android phone.. :P
Miste een beetje actie in de film.

Was wel echt typisch nerd-publiek, maar dan met verrassend mooie vriendinnen! Verbaas ik me trouwens ook altijd over, mooie meiden die dan met een hele lelijke vent hebben (geld?).
ICT is the new cool. Noem het de revenge of the nerds :D
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_131013947
Ik zie net die trailer van 'Prisoners' en die lijkt me heel vet. Nog helemaal niets van gehoord verder. Krijgt een 8 op iMDB.

Trailer:
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:59:54 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_131020032
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jobs. Zat ik daar lekker met mijn Android phone.. :P
Miste een beetje actie in de film.

Was wel echt typisch nerd-publiek, maar dan met verrassend mooie vriendinnen! Verbaas ik me trouwens ook altijd over, mooie meiden die dan met een hele lelijke vent hebben (geld?).
Of een leuk karakter.

OMG!!!!!!! :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Redactie Frontpage dinsdag 10 september 2013 @ 13:03:06 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131020120
Ik moet nodig naar de film
Jobs
Miller

Mud al staat die al 3 weken klaar op de HD player

Donderdag
Smoorverliefd
WHD
pi_131026980
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet nodig naar de film
Jobs
Miller

Mud al staat die al 3 weken klaar op de HD player

Donderdag
Smoorverliefd
WHD
Ik ook, maar geen tijd!

Wil nog deze zien:

We're The Millers
(Meisje met Negen Pruiken)
Jobs
Mud
Borgman
pi_131030344
Mud is een mooie film. Smoorverliefd lijkt mij echt een enorme schijtfilm.

Jobs, White house down en You're next staan hier nog op de planning. Weet iemand of de PUC ook geldig is bij Rembrandt tijdens het NFF?
pi_131030517
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:23 schreef Izzit het volgende:
Mud is een mooie film. Smoorverliefd lijkt mij echt een enorme schijtfilm.

Jobs, White house down en You're next staan hier nog op de planning. Weet iemand of de PUC ook geldig is bij Rembrandt tijdens het NFF?
Dat was hij de vorige jaren niet, dus ik neem aan van niet.
pi_131041501
Ik hoop niet dat ze de trend doorzetten om IMAX-films alleen nog maar in IMAX in de Arena te tonen. Na Elysium draait nu ook White House Down daar niet in de "normale" versie.
  dinsdag 10 september 2013 @ 22:17:14 #29
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131043540
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:45 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik hoop niet dat ze de trend doorzetten om IMAX-films alleen nog maar in IMAX in de Arena te tonen. Na Elysium draait nu ook White House Down daar niet in de "normale" versie.
Dat gebeurt al tijden toch. Enige uitzonderingen die ik me dit jaar kan herinneren zijn The Hobbit en Fast 6
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_131044965
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Dat gebeurt al tijden toch. Enige uitzonderingen die ik me dit jaar kan herinneren zijn The Hobbit en Fast 6
Dan kijk ik blijkbaar weinig films die ook in IMAX uitkomen. The Dark Knight (Rises), Mission Impossible: Ghost Protocol en The Hobbit draaiden in ieder geval ook regulier in Pathé Arena, maar die zijn inderdaad alweer wat ouder.
pi_131050510
*jeej*

Morgen een dagje vrij, 10:45 naar Jobs tot 13:02 en dan begint 13:15 White House Down IMAX.. beide in Schouwburgplein Rotterdam :D
pi_131054231
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:41 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dan kijk ik blijkbaar weinig films die ook in IMAX uitkomen. The Dark Knight (Rises), Mission Impossible: Ghost Protocol en The Hobbit draaiden in ieder geval ook regulier in Pathé Arena, maar die zijn inderdaad alweer wat ouder.
En na IMAX-release verschijnen ze als 'normale versie' :) Moet je wel wat langer wachten of naar de Munt.
pi_131054308
Wie weet wat gisteren de Sneak Preview was?
pi_131054987
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:36 schreef XanaduNL het volgende:
Wie weet wat gisteren de Sneak Preview was?
Thanks for Sharing.

Voegt IMAX echt wat toe bij White House Down (behalve groter beeld, harder geluid)? Ik heb Gold, maar moet toch extra reizen voor IMAX-zaal... alhoewel de Arena zaal is vernieuwd laatste week..
  Redactie Frontpage woensdag 11 september 2013 @ 12:04:28 #35
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131055064
WHD heeft post imax ratio
The giant screen exhibitor will digitally super-size the Channing Tatum-starrer for select theaters in the U.K., Latin America and Asia-Pacific.

AMSTERDAM -- Imax has join with Sony Pictures Releasing to digitally super-size Roland Emmerich’s White House Down for an international release
pi_131055840
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:04 schreef SunChaser het volgende:
WHD heeft post imax ratio
Dat maak ik niet uit op uit dat bericht.

En ik hoop ook van niet, bij Oblivion verneukte dat de film nogal.
  Redactie Frontpage woensdag 11 september 2013 @ 12:41:58 #37
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131055857
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:41 schreef sensei_sensurround het volgende:

[..]

Dat maak ik niet uit op uit dat bericht.


Wat denk je dat digitally super-size betekent dan?
pi_131056502
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Thanks for Sharing.
Van PathéSneakers begreep ik dat er twee 'sneaks' waren, schijnt dat "Chase" ook draaide. Was me te laat en de regen hield me tegen om de versie in de Arena te 'controleren'.

quote:
Voegt IMAX echt wat toe bij White House Down (behalve groter beeld, harder geluid)? Ik heb Gold, maar moet toch extra reizen voor IMAX-zaal... alhoewel de Arena zaal is vernieuwd laatste week..
Al in de sneak gezien :).
pi_131056737
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:10 schreef tcr het volgende:

[..]

Van PathéSneakers begreep ik dat er twee 'sneaks' waren, schijnt dat "Chase" ook draaide. Was me te laat en de regen hield me tegen om de versie in de Arena te 'controleren'.

Er is geen nieuwe film genaamd Chase, maar ik als ik Pathesneakers lees, bedoel je waarschijnlijk Lovelace. :)
Ik ben nog wel benieuwd welke het in Amersfoort was, Thanks for Sharing of Lovelace.
  Redactie Frontpage woensdag 11 september 2013 @ 13:34:54 #40
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131057144
Lovelace in sneak?
pi_131057542
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 13:20 schreef XanaduNL het volgende:

[..]

Er is geen nieuwe film genaamd Chase, maar ik als ik Pathesneakers lees, bedoel je waarschijnlijk Lovelace. :)
Ik ben nog wel benieuwd welke het in Amersfoort was, Thanks for Sharing of Lovelace.
Haal wat films door elkaar, ik bedoel Rush !

Die had ik wel willen zien, Lovelace hield mij thuis.
pi_131057719
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:28 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dat was hij de vorige jaren niet, dus ik neem aan van niet.
Jammer, al had ik dat al wel verwacht.
pi_131065504
De eerste zes rijen van de IMAX-zaal zijn nog niet klaar geloof ik. Vanavond is voorpremiere van White House Down, maar kunt niet voor de eerste zes rijen reserveren (een aantal dagen niet)
pi_131066235
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:51 schreef roelvano het volgende:
De eerste zes rijen van de IMAX-zaal zijn nog niet klaar geloof ik. Vanavond is voorpremiere van White House Down, maar kunt niet voor de eerste zes rijen reserveren (een aantal dagen niet)
Bedoel je met 'eerste rij' vooraan of achteraan? Ik kan me niet voorstellen dat je überhaupt op een van de zes voorste rijen zou willen zitten :9 Midden van het midden vind ik altijd perfect.
Gewoon normaal doen ja.
pi_131066929
Straks lekker naar Smoorverliefd als jongen tussen al die verliefde stelletjes! :D
Fuck it, ik heb PUC en woensdagavond is toch nooit wat aan...
pi_131066961
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:43 schreef Deezertje het volgende:
Straks lekker naar Smoorverliefd als jongen tussen al die verliefde stelletjes! :D
Fuck it, ik heb PUC en woensdagavond is toch nooit wat aan...
:') Jij wil scoren!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131066999
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:43 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

:') Jij wil scoren!!
Typische Nederlandse film, lekker veel seks geloof ik! :')
  Redactie Frontpage woensdag 11 september 2013 @ 18:45:05 #48
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131067004
ik twijfelde ook voor smoorverliefd, millers en WHD Imax vanavond
pi_131067026
Ik ga volgende week woensdag naar witte huis beneden
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131067158
Maggie Gyllenhaal O+
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage woensdag 11 september 2013 @ 18:53:07 #51
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131067299
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Maggie Gyllenhaal O+
Daar wil ik ook wel bij beneden
pi_131067357
Wat ik trouwens wel slecht vindt: bij een voorpremiere of sneak trailers tonen en daartussen dan de trailer van de film die je zo gaat zien. Aangezien trailers veelal het verhaal en afloop laten zien is de spanning van zo'n film er al uit, zeker als je het nét gezien hebt. Sommige films zie ik geen trailers van of kan me niks meer herinneren als ik de film kijk, maar Hope Springs bijvoorbeeld had al hele verhaal + afloop in trailer zitten en daar werd je echt mee doodgegooid bij Pathe... Moest de hele film denken aan die trailer 'wanneer komt dit stukje'... , alle grappen zater uiteraard in de trailer.
pi_131067433
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef Deezertje het volgende:
Wat ik trouwens wel slecht vind is bij een voorpremiere of sneak trailers tonen en daartussen dan de trailer van de film die je zo gaat zien. Aangezien trailers veelal het verhaal en afloop laten zien is de spanning van zo'n film er al uit, zeker als je het nét gezien hebt. Sommige films zie ik geen trailers van of kan me niks meer herinneren als ik de film kijk, maar Hope Springs bijvoorbeeld had al hele verhaal + afloop in trailer zitten en daar werd je echt mee doodgegooid bij Pathe... Moest de hele film denken aan die trailer 'wanneer komt dit stukje'... , alle grappen zater uiteraard in de trailer.
Ik zat met ontsteltenis te kijken naar een making off stukje van Star Trek Into Darkness toen ik JJ Abrams tegen het legertje figuranten hoorde zeggen "let's do a trailer shot"

:')
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage woensdag 11 september 2013 @ 19:01:26 #54
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131067634
Ik doe vaak mn ogen dicht bij een trailer
pi_131068433
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef Deezertje het volgende:
Wat ik trouwens wel slecht vindt: bij een voorpremiere of sneak trailers tonen en daartussen dan de trailer van de film die je zo gaat zien. Aangezien trailers veelal het verhaal en afloop laten zien is de spanning van zo'n film er al uit, zeker als je het nét gezien hebt.
Dan zijn het dus waardeloze trailers.
pi_131069146
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Typische Nederlandse film, lekker veel seks geloof ik! :')
Er zit functioneel naakt in, ja dat wel, ach vermakelijk, maar meer ook niet. Maar ze hadden het script wel mogen aanpassen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage woensdag 11 september 2013 @ 19:38:50 #57
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131069321
Is de originele versie leuker?
pi_131072150
Misschien dat iemand het me uit kan leggen voordat de Pathe klantenservice weer reageert.
Ik wilde gistermiddag kaartjes kopen voor de Grolsch Movie Night van 2 Guns voor mezelf en mijn broertje. Ik had mijn eigen kaart bij me, maar van mijn broertje alleen de codes. Hiermee konden ze me geen kaartje verkopen, ze moest hem echt zelf zien. Vervolgens een mailtje naar de klantenservice gestuurd met als antwoord dat het wel met alleen de pas van mijn broertje zou kunnen, maar dat de code niet genoeg is omdat "wij de pas moeten controleren op geldigheid en dat kan alleen met het pasje zelf". Ik snap dit niet. Dat kan je toch in het systeem zien en anders wordt de fysieke pas gecontroleerd als ze kaartjes afscheuren.
En ik kan ook zonder pas reserveren en kaartjes afhalen via internet/app en een machine. Hiervoor moet ik nota bene 5 euro betalen, dus ik ga het niet voor de lol reserveren op een niet-werkende pas....

Iemand die mij hier de logica van kan uitleggen?
  Redactie Frontpage woensdag 11 september 2013 @ 21:11:12 #59
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131073367
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef bigbass het volgende:
. Hiervoor moet ik nota bene 5 euro betalen, dus ik ga het niet voor de lol reserveren op een niet-werkende pas....

Je moet ook met je PUC 5 euro betalen voor de Grolsh Avond
pi_131073744
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:11 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Je moet ook met je PUC 5 euro betalen voor de Grolsh Avond
Dat is mijn punt ja, ik wil kaartjes kopen, voor 5 euro per stuk. Waarom moet ik dan de fysieke PUC kaart van mijn broertje bij me hebben?
pi_131073773
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:18 schreef bigbass het volgende:

[..]

Dat is mijn punt ja, ik wil kaartjes kopen, voor 5 euro per stuk. Waarom moet ik dan de fysieke PUC kaart van mijn broertje bij me hebben?
Waarom vraag je dat ons, daar gaan wij toch niet over?
  Redactie Frontpage woensdag 11 september 2013 @ 21:18:42 #62
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131073781
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:18 schreef bigbass het volgende:

[..]

Dat is mijn punt ja, ik wil kaartjes kopen, voor 5 euro per stuk. Waarom moet ik dan de fysieke PUC kaart van mijn broertje bij me hebben?
Omdat ze die scannen
pi_131075074
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:18 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat ons, daar gaan wij toch niet over?
Dat weet ik, mailtje naar de klantenservice is ook al verstuurd, maar misschien dat iemand hier het antwoord zo weet.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:18 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Omdat ze die scannen
Waarom moeten ze die scannen? Dat is bij de afhaalautomaat ook niet nodig. Is dit brakheid van het systeem dan?
pi_131077163
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef bigbass het volgende:
Misschien dat iemand het me uit kan leggen voordat de Pathe klantenservice weer reageert.
Ik wilde gistermiddag kaartjes kopen voor de Grolsch Movie Night van 2 Guns voor mezelf en mijn broertje. Ik had mijn eigen kaart bij me, maar van mijn broertje alleen de codes. Hiermee konden ze me geen kaartje verkopen, ze moest hem echt zelf zien. Vervolgens een mailtje naar de klantenservice gestuurd met als antwoord dat het wel met alleen de pas van mijn broertje zou kunnen, maar dat de code niet genoeg is omdat "wij de pas moeten controleren op geldigheid en dat kan alleen met het pasje zelf". Ik snap dit niet. Dat kan je toch in het systeem zien en anders wordt de fysieke pas gecontroleerd als ze kaartjes afscheuren.
En ik kan ook zonder pas reserveren en kaartjes afhalen via internet/app en een machine. Hiervoor moet ik nota bene 5 euro betalen, dus ik ga het niet voor de lol reserveren op een niet-werkende pas....

Iemand die mij hier de logica van kan uitleggen?
Extra controle. Je kan die codes gejat/ongewenst gekopieerd hebben.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131077846
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:10 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Extra controle. Je kan die codes gejat/ongewenst gekopieerd hebben.
Ja, daar ben ik het dus mee eens bij normale voorstellingen, zodat je niet makkelijk bij de balie (gratis) kaarten kan afhalen van mensen die niet kunnen. Maar dat gaat toch niet op voor een voorstelling waar je voor moet bijbetalen?
  Redactie Frontpage woensdag 11 september 2013 @ 22:21:48 #66
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131077920
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef bigbass het volgende:

[..]


Waarom moeten ze die scannen? Dat is bij de afhaalautomaat ook niet nodig. Is dit brakheid van het systeem dan?
Jawel hoor
Goed, daar kan je ook een kopie scannen
pi_131078383
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Jawel hoor
Goed, daar kan je ook een kopie scannen
Bij de automaat kan je gewoon de code die onder de streepjescode op je pas staat intypen.
  Redactie Frontpage woensdag 11 september 2013 @ 22:28:53 #68
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131078414
Ow nooit gezien
pi_131078505
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:28 schreef SunChaser het volgende:
Ow nooit gezien
Als je in het menu op reservering afhalen drukt :)
pi_131093110
quote:
Wat denk je dat digitally super-size betekent dan?
Daar bedoelen ze volgens mij gewoon een digitale IMAX-versie mee.
pi_131093226
Klotezooi. Verwijder ik per ongeluk de verkeerde reservering... kan ik mijn oude plekken niet meer reserveren (ondanks 2 lege stoelen langs elkaar). Dan maar niet vanavond naar de film hoor! :')
pi_131095931
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef Deezertje het volgende:
Klotezooi. Verwijder ik per ongeluk de verkeerde reservering... kan ik mijn oude plekken niet meer reserveren (ondanks 2 lege stoelen langs elkaar). Dan maar niet vanavond naar de film hoor! :')
Oooohhhh sufferd O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_131096468
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:53 schreef Deezertje het volgende:
Klotezooi. Verwijder ik per ongeluk de verkeerde reservering... kan ik mijn oude plekken niet meer reserveren (ondanks 2 lege stoelen langs elkaar). Dan maar niet vanavond naar de film hoor! :')
dat is ook altijd mijn angst als ik eens een reservering verwijder.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131096876
quote:
9s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:41 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

dat is ook altijd mijn angst als ik eens een reservering verwijder.
Ik weet vaak wel welke dag ik wil, maar de tijd nog niet. Haal mijn reservering als het even kan er wel uit als ik weet dat ik toch niet kan... heb ook wel eens gehoord dat ze je pas blokkeren als je te vaak je reservering niet ophaalt (maar dat lijkt me een fabeltje, want de teller staat hier hoog :P)

IMAX Arena: nieuw doek en stoelen volgens de Twitter van Pathe...

[ Bericht 4% gewijzigd door Deezertje op 12-09-2013 15:59:49 ]
pi_131097210
reserveren doe ik zelden aan, is ook in vrijwel alle gevallen niet nodig :)
  Redactie Frontpage donderdag 12 september 2013 @ 16:43:31 #76
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131098332
Ik reserveer ook zelden, zelfs op primetime zijn zalen vaak half leeg
pi_131098462
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 11:36 schreef XanaduNL het volgende:
Wie weet wat gisteren de Sneak Preview was?
Hier was het Lovelace
pi_131109847
We're the Millers net gezien. Aanrader! Erg leuke comedy. Droge humor. 4/5.
pi_131110605
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:43 schreef SunChaser het volgende:
Ik reserveer ook zelden, zelfs op primetime zijn zalen vaak half leeg
Bij Pathé de Kuip niet, hoor.

Maar reserveren doe ik bijna altijd wel eigenlijk, ik wil vaak graag een specifieke stoel hebben en dan is dat wel handig :@

Toevallig Elysium afgelopen maandagmiddag om 16:55 @ Schouwburgplein had ik niet gereserveerd, omdat het onverwacht zo liep dat ik die voorstelling kon pakken ipv die van half 8 's avonds. Best seat in het huis, met niemand voor mijn neus.

Maandag is dan ook een uber rustige dag, vermoed ik.

[ Bericht 12% gewijzigd door wolfrolf op 12-09-2013 22:12:40 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131111175
Ik snap nooit dat de meeste mensen vaak achterin de zaal gaan zitten. Enige voordeel is dat er niemand direct achter je zit. Je zit vaak wat naar beneden te kijken en meestal zitten er mensen voor en naast je.

Best seats zijn voor mij toch in het midden of iets naar voren. Alleen al omdat de kans dan kleiner is op andere mensen in je aura. Bij 3D zit ik liever in het voorste deel van de zaal. Rij 3 of zo.

Waar zitten jullie het liefst?
pi_131111393
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef Flounder het volgende:
Ik snap nooit dat de meeste mensen vaak achterin de zaal gaan zitten. Enige voordeel is dat er niemand direct achter je zit. Je zit vaak wat naar beneden te kijken en meestal zitten er mensen voor en naast je.

Best seats zijn voor mij toch in het midden of iets naar voren. Alleen al omdat de kans dan kleiner is op andere mensen in je aura. Bij 3D zit ik liever in het voorste deelvan d zaal. Rij 3 of zo.

Waar zitten jullie het liefst?
Zelfde als jij, liefst ergens in het midden.
Lekker veel ruimte vaak ja, waarom mensen allemaal bij elkaar willen zitten ?
pi_131111627
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef Flounder het volgende:
Ik snap nooit dat de meeste mensen vaak achterin de zaal gaan zitten. Enige voordeel is dat er niemand direct achter je zit. Je zit vaak wat naar beneden te kijken en meestal zitten er mensen voor en naast je.

Best seats zijn voor mij toch in het midden of iets naar voren. Alleen al omdat de kans dan kleiner is op andere mensen in je aura. Bij 3D zit ik liever in het voorste deel van de zaal. Rij 3 of zo.

Waar zitten jullie het liefst?
in het midden van de rij, rij 4 of 5 van voren.
pi_131112316
Ik ga het liefst op de 5-6e rij van achteren gezien zitten.

Helemaal achterin zit je te hoog vind ik.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131112805
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:19 schreef Flounder het volgende:
Ik snap nooit dat de meeste mensen vaak achterin de zaal gaan zitten. Enige voordeel is dat er niemand direct achter je zit. Je zit vaak wat naar beneden te kijken en meestal zitten er mensen voor en naast je.

Best seats zijn voor mij toch in het midden of iets naar voren. Alleen al omdat de kans dan kleiner is op andere mensen in je aura. Bij 3D zit ik liever in het voorste deel van de zaal. Rij 3 of zo.

Waar zitten jullie het liefst?
Rij 5 mik ik meestal op, wordt soms 6 of 7 in een grote zaal. Soms rij 4, maar niet verder naar voren. Het is net waar ik in het midden kan zitten :)
pi_131113114
Hangt van de grootte van zaal en scherm af. In de meeste zalen zo ver mogelijk naar achteren, maar in de grotere zalen of zalen met een relatief klein scherm wat meer richting het midden van de zaal.
pi_131119425
Zit meestal op rij 5, lekker dicht op scherm, vind ik het fijnste.

Vanavond Jobs maar eens bekijken. Maar aan de reacties en recensies te zien ga ik van koude kermis thuiskomen.
  vrijdag 13 september 2013 @ 09:28:33 #87
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131119907
Heel september nog niet naar de bios geweest :o . Het is wel een baggermaand natuurlijk, tot nu toe echt nog niets uitgekomen wat ik graag wil zien ;(
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  Redactie Frontpage vrijdag 13 september 2013 @ 09:31:00 #88
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131119951
Millers en conjuring zijn wel hits hoor
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:33:49 #89
12621 tcr
*nix 4ever
pi_131122952
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:31 schreef SunChaser het volgende:
Millers en conjuring zijn wel hits hoor
Millers alleen al voor de tweede scene :) (na die regenbogen scene), dat moet je in groot beeld beleven :).

Zo mijn voucher verloopt vandaag, even tijdje rust, pak het in oktober wel weer op.

Vraag me wel af of ik vanavond naar de 00:25 voorstelling mag, als ik kaatje nou om 23:55 haal :) nee ga lekker vroeg naar bed, dromen over mijn volgende puc.
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:58:59 #90
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131123587
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:31 schreef SunChaser het volgende:
Millers en conjuring zijn wel hits hoor
Allebei al in augustus gezien
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_131124091
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:56 schreef Professional het volgende:
Zit meestal op rij 5, lekker dicht op scherm, vind ik het fijnste.

Vanavond Jobs maar eens bekijken. Maar aan de reacties en recensies te zien ga ik van koude kermis thuiskomen.
Vond de film Jobs wel aardig. Verwachtechter geen actie en spanning, maar meer een docu/ bio van een succesvolle ondernemer. Ik dacht trouwens altijd dat Steve Jobs een sympathieke vent was, Maar na het zien van Jobs ben ik daar wel van teruggekomen. :o

Ik hoop op een vervolg op The Millers en The Heat. :D

Zit nu echt te wachten op Escape, Insidous 2 en Gravity.
Vanmiddag naar WHD in Delft. :)
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:04:22 #92
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131125145
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:17 schreef Flounder het volgende:

[..]

Vond de film Jobs wel aardig. Verwachtechter geen actie en spanning, maar meer een docu/ bio van een succesvolle ondernemer. Ik dacht trouwens altijd dat Steve Jobs een sympathieke vent was, Maar na het zien van Jobs ben ik daar wel van teruggekomen. :o

Ik hoop op een vervolg op The Millers en The Heat. :D

Zit nu echt te wachten op Escape, Insidous 2 en Gravity.
Vanmiddag naar WHD in Delft. :)
Het is echt al jaren bekend dat Jobs een ongelofelijk lul was, heb je geen film voor nodig :P
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  Redactie Games vrijdag 13 september 2013 @ 13:33:16 #93
181272 crew  Noppie2000
pi_131126078
Wat een bagger film is dat Mortal Instruments zeg _O- En konden ze niet tegen die hoofdrolspeelster zeggen dat ze even iets aan die weerwolf wenkbrauwen moest doen? :')
pi_131130766
Heb White House Down gezien, het voldeed wel aan mijn verwachtingen, zelf iets leukers dan dat. Gewoon spektakel op een vrijdagmiddag, niks mis mee.
  Redactie Frontpage vrijdag 13 september 2013 @ 17:31:28 #95
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131134506
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Allebei al in augustus gezien
Ok maar t zijn sept releases :)
pi_131142790
WHD in Delft gezien net. Wat een heerlijk publiek zeg. Muisstil in de zaal. Film was leuk. Idd wat je mag verwachten van Emmerich. :-) 3.5/5.
pi_131148662
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:13 schreef Flounder het volgende:
WHD in Delft gezien net. Wat een heerlijk publiek zeg. Muisstil in de zaal. Film was leuk. Idd wat je mag verwachten van Emmerich. :-) 3.5/5.
Is de nieuwe roltrap al klaar?

En ja, het publiek bij Pathe Delft is doorgaans erg puik!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131149258
Nee,roltrappen zijn er (nog) niet. Dat nieuwe verfje is ook wel nodig hoor. Mooi gebouw van buiten, mooie zalen, maar goudkleurige muren in de toiletten? :')

Maar prima zalen en fijn publiek is het belangrijkste. Zal vanaf nu wel vaker in Pathe Delft te vinden zijn. :)
pi_131150026
White House Down, Lovelace en Smurfen 2 op zondag in Amsterdam, daarna een concert bijwonen van Portugal. The Man in de Paradiso. Ik kijk er nu al naar uit.

This Is The End heb ik op vakantie in Berlijn (in dat enorme IMAX-bioscoop) al gezien, maar die wil ik graag nog een keer zien, gelukkig draait ie in Eindhoven (bij een concurrent van Pathe), hoef ik niet te ver te reizen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_131150089
The Conjuring is trouwens een stuk enger als je 2 blikken 10% alcohol speciaalbier ophebt. Je schrikt om elke scene. :D
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_131150221
Qua emotionele impact vind ik Het Meisje Met de Negen Pruiken op dit moment de beste film in de bioscopen. Maar elke film over kanker heeft dit effect wel, het is een beetje goedkope filmmakerij omdat het gemakkelijke drama is.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_131150449
Na This Is The End, The World's End halen ze ook R.I.P.D. van de releases. En rotzooi zoals Bad Grandpa en Grown Ups 2 wel uitbrengen
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_131152527
Sjongejongejonge. Vanavond eindelijk tijd om naar Borgman te gaan: geen plek meer vrij. Dus op goed geluk ernaartoe: is de projector stuk :( wat was ik teleurgesteld! 'Morgen draait-ie weer!' Maar niks op de site zetten, pfft.

Toen maar naar Jobs geweest, maar ben paar keer in slaap gevallen. Zaal zat wel helemaal vol. Vond 'm tegenvallen, erg traag. Enfin, so be it.
  Redactie Frontpage zaterdag 14 september 2013 @ 07:59:16 #104
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131154533
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Na This Is The End, The World's End halen ze ook R.I.P.D. van de releases. En rotzooi zoals Bad Grandpa en Grown Ups 2 wel uitbrengen
RIPD was de grootste flop van de zomer
En Paranoia die wel gaat draaien

GrownUps was een hit
Badgrandpa is nog niet eens uit dus kun je nog niet beoordelen
pi_131154899
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 07:59 schreef SunChaser het volgende:

[..]

RIPD was de grootste flop van de zomer
En Paranoia die wel gaat draaien

GrownUps was een hit
Badgrandpa is nog niet eens uit dus kun je nog niet beoordelen
Bad Grandpa lijkt me, tbh, best wel een geniale film. Slecht, maar ik ging stuk tijdens de trailer.
  zaterdag 14 september 2013 @ 09:07:00 #106
12621 tcr
*nix 4ever
pi_131154929
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:58 schreef Asskicker14 het volgende:
This Is The End heb ik op vakantie in Berlijn (in dat enorme IMAX-bioscoop) al gezien, maar die wil ik graag nog een keer zien, gelukkig draait ie in Eindhoven (bij een concurrent van Pathe), hoef ik niet te ver te reizen.
Helemaal off-topic, de HD-rip is uit :|.

Tja al vaak genoeg gezegd in dit topic, blijft vreemd dat Pathé trailers toont van films die niet gaan draaien. Maar ja trailers sowieso soms irritant, binnenkort, binnenkort, ik wil datums aan het eind.
  Redactie Frontpage zaterdag 14 september 2013 @ 09:14:46 #107
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131155038
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 09:07 schreef tcr het volgende:

[..]

Helemaal off-topic, de HD-rip is uit :|.

Das geen offtopic das mooi :Y
pi_131155142
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 09:14 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Das geen offtopic das mooi :Y
Hehe, iets na 9 uur de 1080p versie binnengehaald.
pi_131157143
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 09:07 schreef tcr het volgende:

[..]

Helemaal off-topic, de HD-rip is uit :|.
Cheers! Even binnen hengelen.

Er komt maar weinig boeiends uit de laatste tijd. Maandag naar Riddick en dan woensdag naar 2 Guns in de Grolsch Movie Night (en disndag de sneak). Misschien maar fijn, want ik ben van plan al mijn vrije tijd de komende weken in GTA te steken, maar ik heb ga weinig naar de bios de afgelopen tijd en heb toch nog steeds alles wat ik wil zien gezien...
pi_131164980
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:11 schreef bigbass het volgende:

[..]

Cheers! Even binnen hengelen.

Er komt maar weinig boeiends uit de laatste tijd. Maandag naar Riddick en dan woensdag naar 2 Guns in de Grolsch Movie Night (en disndag de sneak). Misschien maar fijn, want ik ben van plan al mijn vrije tijd de komende weken in GTA te steken, maar ik heb ga weinig naar de bios de afgelopen tijd en heb toch nog steeds alles wat ik wil zien gezien...
Komende donderdag komen toch best wat films uit die op mijn kijklijstje staan: Prisoners, Jeune & Jolie en evt. Lovelace.
pi_131194385
This Is The End bluray rips gespot.

Dan maar op die manier. Jammer, had em graag in de bios gezien
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage zondag 15 september 2013 @ 13:29:36 #112
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131194441
This is the end viel wel tegen, begon leuk maar daarna werd t minder
pi_131229682
Vrijdag naar The Heat geweest, vond 'm verrassend leuk :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_131229731
Jobs vrijdag gezien, is een trage film die eigenlijk gewoon de naam Apple had moeten hebben.
Kutcher speelt wel goed.
  Redactie Frontpage maandag 16 september 2013 @ 11:04:00 #115
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131230722
Zo nieuwe kaart
Vroeg die jongen, heeft u nog de gold 3d bril, zei ik heel braaf ja
anders had ik een nieuwe gehad

Was Pathe Arena
De imax loopt daar dus rond, in Den Haag niet
Geluid Imax in ArenA is ook veel acceptabeler dan in Spui
  Redactie Frontpage maandag 16 september 2013 @ 11:12:09 #116
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131230959
Smoorverliefd
Rommelige film, humor is er amper, dramagedeelte is overtuigender

White House Down
Veeeeel beter dan Olympus Has Fallen, heerlijke actie
  maandag 16 september 2013 @ 11:27:15 #117
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_131231393
Vrijdag naar the Conjuring geweest met een stel amoebes in de zaal... Overal commentaar op geven, steeds gekut met telefoons, overal doorheen kleppen... Echt, respectloos :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 16 september 2013 @ 12:22:06 #118
12621 tcr
*nix 4ever
pi_131233111
Kom er net achter dat mijn eenmalige voucher van ING (dus voor 1 voorstelling van ma t/m do) deze maand afloopt (voor de rest een reminder !!!) dus donderdag non-puc naar de bios. De ING-voucher daarvoor is pas voor half oktober (Last of us / GTA V tijd voorlopig :)).
pi_131244719
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Vrijdag naar the Conjuring geweest met een stel amoebes in de zaal... Overal commentaar op geven, steeds gekut met telefoons, overal doorheen kleppen... Echt, respectloos :')
Herkenbaar bij deze film. Ook gehad bij Pain & Gain. Zwaar irritant.

Wel weer wat leuke films in première deze week. Ik ben erg benieuwd naar Prisoners en Wolf.
  Redactie Frontpage maandag 16 september 2013 @ 17:46:48 #120
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131245199
Ik zat in de sneak toen ik de conjuring zag, kutpubliek, lopen, lachen, roepen, klappen (clapclap)
  Redactie Games maandag 16 september 2013 @ 17:54:27 #121
181272 crew  Noppie2000
pi_131245484
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Vrijdag naar the Conjuring geweest met een stel amoebes in de zaal... Overal commentaar op geven, steeds gekut met telefoons, overal doorheen kleppen... Echt, respectloos :')
Er wat van zeggen, pathe smsen, negeren....
  Redactie Frontpage maandag 16 september 2013 @ 18:02:25 #122
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131245740
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 17:54 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Er wat van zeggen, pathe smsen, negeren....
PUC opzeggen en downloaden
  maandag 16 september 2013 @ 18:07:23 #123
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_131245927
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:02 schreef SunChaser het volgende:

[..]

PUC opzeggen en downloaden
Moet ik ook nog es doen. In het afgelopen half jaar maar twee keer geweest. :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Redactie Frontpage maandag 16 september 2013 @ 18:09:50 #124
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131246008
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:07 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Moet ik ook nog es doen. In het afgelopen half jaar maar twee keer geweest. :')
60 euro per film, toe maar
  maandag 16 september 2013 @ 18:10:13 #125
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_131246017
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:09 schreef SunChaser het volgende:

[..]

60 euro per film, toe maar
Ja en ik heb nog Gold _O-
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 16 september 2013 @ 21:32:12 #126
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_131256613
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 17:54 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Er wat van zeggen, pathe smsen, negeren....
Iets met minderheid in de zaal die gewoon stil is versus de rest die allemaal er zitten alsof het toch niet boeit.

Schrale troost: ze hebben waarschijnlijk echt, écht niks beters te doen met hun tijd. :')

Normaal sms ik wel maar dit was voor twee man vervelend, de rest deed vrolijk mee.

Het risico van in de middag naar zo'n film gaan denk ik.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_131256786
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:07 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Moet ik ook nog es doen. In het afgelopen half jaar maar twee keer geweest. :')
gouden klanten zijn dat voor pathe :D
  maandag 16 september 2013 @ 21:36:57 #128
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_131256993
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:34 schreef mschol het volgende:

[..]

gouden klanten zijn dat voor pathe :D
Jup, vorig jaar nauwelijks geweest, wel aangehouden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_131257060
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2013 21:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Jup, vorig jaar nauwelijks geweest, wel aangehouden.
ik ga niet zoveel als vroeger, maar gemiddelde is wel minimaal 2-3x per maand
pi_131262532
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:46 schreef SunChaser het volgende:
Ik zat in de sneak toen ik de conjuring zag, kutpubliek, lopen, lachen, roepen, klappen (clapclap)
Reden dat ik nooit naar de Sneak ga. Altijd mensen erbij die niet van het getoonde genre houden en geen opvoeding hebben genoten.

Vandaag naar Mortual Instruments geweest. Wat een baggerfilm. Flinterdun verhaaltje. 1/5 *
pi_131262782
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef Skull-splitter het volgende:

Het risico van in de middag naar zo'n film gaan denk ik.
vrijdagavond t/m zondagmiddag mijd ik daarom Spui. Ga dan iever naar Delft of Buitenhof.

Iemand eigenlijk ervaring met die sms overlastservice bij Pathe? Wordt er echt ingegrepen? Ik las ergens dat er zelfs beveiligingscamera's in de zalen hangen?

[ Bericht 7% gewijzigd door Flounder op 16-09-2013 23:12:30 ]
pi_131262906
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef Flounder het volgende:

[..]

vrijdagavond t/m zondagmiddag mijdt ik daarom Spui. Ga dan iever naar Delft of Buitenhof.
alleen de echte avond voorstellingen vind ik dan wat minder, middag is wel drukker, maar niet irritant ofzo imho
  maandag 16 september 2013 @ 23:22:56 #133
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_131263748
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 23:07 schreef mschol het volgende:

[..]

alleen de echte avond voorstellingen vind ik dan wat minder, middag is wel drukker, maar niet irritant ofzo imho
Meestal niet maar nu viel het gieber en kletsgehalte wel op zegmaar.

Overlast meld ik eigenlijk vooral als er echt gekut wordt, het geluid de hard of te zacht staat of als de film uit focus is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_131263855
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 23:05 schreef Flounder het volgende:

[..]

vrijdagavond t/m zondagmiddag mijd ik daarom Spui. Ga dan iever naar Delft of Buitenhof.

Iemand eigenlijk ervaring met die sms overlastservice bij Pathe? Wordt er echt ingegrepen? Ik las ergens dat er zelfs beveiligingscamera's in de zalen hangen?
Ik heb tot nu toe in weekend en doordeweeks geen last gehad van "simpel" volk. Nou ja 1x bij the purge, zaten een koppeltje tokkies hardop een discussie te voeren en te bellen. Iemand had blijkbaar gesmst en binnen notime stond beveiliging in zaal.
pi_131264022
ik sms eigenlijk nooit, is mij echt veel te veel gedoe.. ik zie daarin een goeie vervulling van een extra functie van de app..
pi_131264037
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 23:24 schreef Viro het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe in weekend en doordeweeks geen last gehad van "simpel" volk. Nou ja 1x bij the purge, zaten een koppeltje tokkies hardop een discussie te voeren en te bellen. Iemand had blijkbaar gesmst en binnen notime stond beveiliging in zaal.
Zijn Johnny en Anita er toen ook uit gezet?
pi_131267291
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 23:28 schreef Flounder het volgende:

[..]

Zijn Johnny en Anita er toen ook uit gezet?
Die zijn zelf weggegaan nadat beveiliging 2de keer langs was gekomen _O-
pi_131267347
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:04 schreef SunChaser het volgende:
Zo nieuwe kaart
Vroeg die jongen, heeft u nog de gold 3d bril, zei ik heel braaf ja
anders had ik een nieuwe gehad

Was Pathe Arena
De imax loopt daar dus rond, in Den Haag niet
Geluid Imax in ArenA is ook veel acceptabeler dan in Spui
Hoe was het scherm van de vernieuwde IMAX-zaal en de stoelen :)?

En het gaat toch om het 'ronde' beeldscherm bij IMAX?
  Redactie Frontpage dinsdag 17 september 2013 @ 08:44:41 #139
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131269522
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 01:06 schreef roelvano het volgende:

[..]

Hoe was het scherm van de vernieuwde IMAX-zaal en de stoelen :)?

En het gaat toch om het 'ronde' beeldscherm bij IMAX?
Spui heeft dat niet
De stoelen klappen op, was ook wennen
pi_131280770
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 08:44 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Spui heeft dat niet
De stoelen klappen op, was ook wennen
Zaal 9 en zaal 4 (Imax) van Spui verschillen quagrootte bijzonder weinig imo. :)
  Redactie Frontpage dinsdag 17 september 2013 @ 15:45:22 #141
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131281020
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:38 schreef Flounder het volgende:

[..]

Zaal 9 en zaal 4 (Imax) van Spui verschillen quagrootte bijzonder weinig imo. :)
vind ik idd ook
pi_131295886
Smoorverliefd net gezien, mja.. Niet onaardig
  woensdag 18 september 2013 @ 18:06:03 #143
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_131320215
Hoe speelt Anna Raadsveld? (Die speelt 'Anna' volgens mij.)

Dat is mn exbuurmeisje en ik kan er maar niet aan wennen dat ze nu "bekend" is :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage woensdag 18 september 2013 @ 18:47:10 #144
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131321440
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:06 schreef Vlindur het volgende:
Hoe speelt Anna Raadsveld? (Die speelt 'Anna' volgens mij.)

Dat is mn exbuurmeisje en ik kan er maar niet aan wennen dat ze nu "bekend" is :D
Goed. Sowieso is dramagedeelte veel beter dan t humorgedeelte.

Susan Visser vond ik de zwakste schakel
pi_131321713
Bah. Door het slechte weer (en de belabberde aanvangstijden) ben ik al een week niet naar de film geweest.... Niks sluit ook goed aan meer laatste tijd. ;(

En niet dat ik er vaak kom, maar iemand enig idee waarom de Pathe in Tilburg (bijna) nooit open is voor 13:00 uur?

[ Bericht 20% gewijzigd door Deezertje op 18-09-2013 19:04:08 ]
  Redactie Frontpage woensdag 18 september 2013 @ 19:07:36 #146
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131322048
Dan zal er een aanloop zijn neem ik aan
pi_131322323
DVD's allang uit, maar ondertussen draaien Spijt, Gatsby en World War Z gewoon vrolijk door.... maar ja... $$$$$$

Prisoners duurt trouwens 2,5 (!) uur.
Aan het cijfer te zien wel een goede thriller, maar lijkt me lastig om zo lang je aandacht vast te houden... Alhoewel het bij Les Mis het wel was gelukt (ook met Hugh) :p

[ Bericht 49% gewijzigd door Deezertje op 18-09-2013 19:23:13 ]
  woensdag 18 september 2013 @ 23:28:57 #148
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_131335146
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:47 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Goed. Sowieso is dramagedeelte veel beter dan t humorgedeelte.

Susan Visser vond ik de zwakste schakel
Thnx :)
Susan vind ik sowieso een irritant figuur. Hadden ze beter Kim van Kooten kunnen laten doen O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage woensdag 18 september 2013 @ 23:30:16 #149
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131335200
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 23:28 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Thnx :)
Susan vind ik sowieso een irritant figuur. Hadden ze beter Kim van Kooten kunnen laten doen O+
Ze hadden beter een goed script kunnen schrijven, de film is rommelig. Ene keer lijkt het een puberfilm a la Hoe Overleef Ik... en dan weer Alles is Liefde
  woensdag 18 september 2013 @ 23:33:03 #150
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_131335309
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 23:30 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ze hadden beter een goed script kunnen schrijven, de film is rommelig. Ene keer lijkt het een puberfilm a la Hoe Overleef Ik... en dan weer Alles is Liefde
Ze hebben het een Belg laten doen. Wat wil je :P

(Flauw. ik weet het ;) )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage woensdag 18 september 2013 @ 23:37:08 #151
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131335463
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 23:33 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ze hebben het een Belg laten doen. Wat wil je :P

(Flauw. ik weet het ;) )
Het origineel is 1 op 1 hetzelfde, alleen meer tieten in de Belg geloof ik
  Redactie Frontpage donderdag 19 september 2013 @ 00:08:59 #152
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131336665
Loop erg achter
Wil nog zien
Mud
Millers
Jobs
Borgman

Nu komt
Jeune
Prisoners
pi_131337059
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 00:08 schreef SunChaser het volgende:
Loop erg achter
Wil nog zien
Mud
Millers
Jobs
Borgman

Nu komt
Jeune
Prisoners
Jaa Borgman. Goede film, maar ik snapte hem niet helemaal dus. Maar ligt niet aan mij hoor ik van meerdere mensen. Aparte film, wel tof en goed. Zeker de hoofdrolspeler.
Jobs vond ik heel saai, erg langdradig.

Overigens draaide vandaag meisje met de 9 pruiken alweer voor het laatst in Amsterdam, jammer!
pi_131338082
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:15 schreef Deezertje het volgende:
DVD's allang uit, maar ondertussen draaien Spijt, Gatsby en World War Z gewoon vrolijk door.... maar ja... $$$$$$

Prisoners duurt trouwens 2,5 (!) uur.
Aan het cijfer te zien wel een goede thriller, maar lijkt me lastig om zo lang je aandacht vast te houden... Alhoewel het bij Les Mis het wel was gelukt (ook met Hugh) :p
De trailer van Prisoners vond ik er goed uitzien, maar 2,5 uur.. sjonge. Misschien ga ik toch maar morgen.

Vanavond de film Wolf gezien, slechts twee uur maar het voelde wat mij betreft een half uur te lang aan.
pi_131338175
Jullie hebben vast wel gelezen dat 'The World's End' gaat draaien halverwege november, of niet?

Benieuwd of Pathé er dit keer 'uitkomt met de distributeur'.

Bron: http://www.nu.nl/film/357(...)er-in-bioscopen.html
pi_131346553
Is Pathé Dwayne Johnson geil? Alweer een film waar hij in speelt te zien.
pi_131346836
Heel erg benieuwd naar prisoners.
pi_131346883
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:12 schreef SunChaser het volgende:
Smoorverliefd
Rommelige film, humor is er amper, dramagedeelte is overtuigender
Verschrikkelijke slechte Nederlandse film, imo. Niet grappig, gaat nergens over.
  donderdag 19 september 2013 @ 15:22:09 #159
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131349434
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:46 schreef Izzit het volgende:
Is Pathé Dwayne Johnson geil? Alweer een film waar hij in speelt te zien.
Vijfde film dit jaar alweer _O-
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  donderdag 19 september 2013 @ 15:23:20 #160
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131349473
Zie trouwens dat ze in Pathe Groningen La Dolce Vita weer gaan uitzenden onder de noemer Pathe Classics. Een aantal oude films zou ik best op het grote doek weer willen zien (als er niets bijbetaald hoeft te worden)
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  Redactie Frontpage donderdag 19 september 2013 @ 16:18:53 #161
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131351323
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:46 schreef Izzit het volgende:
Is Pathé Dwayne Johnson geil? Alweer een film waar hij in speelt te zien.
Wat heeft dat met Pathe te maken dat Dwayne zoveel werkt?
pi_131358116
Volgens mij zijn er 100 verschillende versies van Paranoia, je maakt mij niet wijs dat die vier verwijzingen naar Nederland niet gewoon per land gedubbed worden, beetje je publiek in de film trekken :|.
pi_131368460
De rol van Channing Tatum in This Is The End _O-
pi_131368699
Is er eigenlijk al bekend welke films verwacht gaan worden bij de Oscars?
Ik neem aan in ieder geval Wolf of Wall Street, maar ik ben niet echt op de hoogte van wat er verder nog gaat komen deze winter.
pi_131368752
Gatsby misschien? Zal wel niet.
pi_131368798
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:19 schreef Kansenjongere het volgende:
Is er eigenlijk al bekend welke films verwacht gaan worden bij de Oscars?
Ik neem aan in ieder geval Wolf of Wall Street, maar ik ben niet echt op de hoogte van wat er verder nog gaat komen deze winter.
12 Years A Slave, Prisoners en Gravity worden veel genoemd.
pi_131368870
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:22 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

12 Years A Slave, Prisoners en Gravity worden veel genoemd.
Dat zou een bijzondere ontwikkeling zijn, als er opeens meerdere films genomineerd zijn die tegen de tijd dat de nominaties bekend worden al gedraaid hebben in Nederland :)
pi_131368892
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:22 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

12 Years A Slave, Prisoners en Gravity worden veel genoemd.
Gravity een metascore van 96/100, dat komt niet vaak voor. :o
pi_131369022
Van Gravity zag ik vorige week een trailer en toen hoorde ik een vrouw zeggen "Die Sandra Bullock zie je tegenwoordig ook in elke film". Ik was toen al verbaasd omdat ik me geen recente films met haar kon herinneren en ik zie nu op imdb dat die de laatste jaren inderdaad nauwelijks geacteerd heeft.
pi_131369094
quote:
3s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:29 schreef Kansenjongere het volgende:
Van Gravity zag ik vorige week een trailer en toen hoorde ik een vrouw zeggen "Die Sandra Bullock zie je tegenwoordig ook in elke film". Ik was toen al verbaasd omdat ik me geen recente films met haar kon herinneren en ik zie nu op imdb dat die de laatste jaren inderdaad nauwelijks geacteerd heeft.
The Heat onlangs.
pi_131369150
Een lijst van Oscarvoorspellingen van Indiewire, die meestal wel dichtbij zitten.

quote:
Sure Things:
1. Twelve Years a Slave (Steve McQueen, October 18)
2. Gravity (Alfonso Cuarón, October 4)


Could Easily Be Major Contenders (But We Haven't Seen Them Yet)
3. Saving Mr. Banks (John Lee Hancock, December 20)
4. American Hustle (David O. Russell, December 13)
5. The Wolf of Wall Street (Martin Scorsese, November 15)
6. The Monuments Men (George Clooney, December 18)


Strong Possibilities From What We've Seen:
7. Inside Llewyn Davis (Joel & Ethan Coen, December 6)
8. Captain Phillips (Paul Greengrass, October 11)
9. Lee Daniels' The Butler (Lee Daniels, In Theaters)
10. Rush (Ron Howard, September 20)

11. August: Osage County (John Wells, December 25)
12. Nebraska (Alexander Payne, November 22)

Three Other Question Marks That Could Definitely Factor In:
13. Foxcatcher (Bennett Miller, December 20)
14. The Secret Life of Walter Mitty (Ben Stiller, December 25)
15. Her (Spike Jonze, December 18)

Will It Simply Be Too Crowded For Them?
16. All Is Lost (JC Chandor, October 25)
17. Fruitvale Station (Ryan Coogler, In Theaters)
18. Blue Jasmine (Woody Allen, In Theaters)
19. Prisoners (Denis Villeneuve, September 20)
20. Philomena (Stephen Frears, December 25)
21. Dallas Buyers Club (Jean-Marc Vallee, November 1)
22. Mud (Jeff Nichols, In Theaters)
23. Before Midnight (Richard Linklater, In Theaters)
pi_131369240
Die trailer van Gravity vind ik echt angstaanjagend. Ben wel benieuwd hoe ze daar een film omheen hebben gemaakt, van iemand die in de ruimte zweeft.
pi_131369348
Bedankt Beaudelaire, een aantal films kende ik al van naam, maar veel namen hoor ik nu ook voor het eerst.
pi_131369410
En geweldig om te lezen dat er dit jaar weer een nieuwe Alexander Payne komt, dat wist ik nog niet.
pi_131369412
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Een lijst van Oscarvoorspellingen van Indiewire, die meestal wel dichtbij zitten.

[..]

Twee Tom Hanks films in de top 10. :)
  Redactie Frontpage donderdag 19 september 2013 @ 23:39:58 #176
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131369423
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:32 schreef Beaudelaire het volgende:
Een lijst van Oscarvoorspellingen van Indiewire, die meestal wel dichtbij zitten.

[..]

Dat wordt kiezen tussen late NL releases en screeners dus
pi_131369434
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:38 schreef Kansenjongere het volgende:
Bedankt Beaudelaire, een aantal films kende ik al van naam, maar veel namen hoor ik nu ook voor het eerst.
Tip: 29 september is het PAC Festival (vijf voorpremieres van arthousefilms). Daar draaien drie films die toch wel hoog in het Oscarlijstje staan.
pi_131369475
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:40 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Tip: 29 september is het PAC Festival (vijf voorpremieres van arthousefilms). Daar draaien drie films die toch wel hoog in het Oscarlijstje staan.
Helaas, vakantie :)
pi_131370060
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Die trailer van Gravity vind ik echt angstaanjagend. Ben wel benieuwd hoe ze daar een film omheen hebben gemaakt, van iemand die in de ruimte zweeft.
tja, dat zei men toch ook van buried: hoe krijg je een film vol geschoten met iemand in de hoofdrol die in een kist ligt.. is best aardig gelukt..
pi_131375496
Gisteravond naar The Conjuring geweest. Aangenaam verrast omdat het horror genre mij persoonlijk niet kan bekoren maar vond deze absoluut geslaagd. Paar keer flink geschrokken.
pi_131377830
Gisteravond Prisoners gezien. Heel tof en vond 'm erg goed. Wel aan de lange kant, maar kon er mee leven.

Overigens wist ik meteen weer waarom ik niet zo snel 's avonds naar de film ga bij Pathé ArenA. Mensen met hun voeten tegen je stoel en dan blijven bewegen, mensen die praten of lachen op momenten dat iets bloedserieus is. Heb me doodgeërgerd :')
pi_131379247
Conjuring. Ben niet van de horrors. Ik wil een verhaal. Alle horrors zijn hetzelfde. Behekste kinderen... Weer twee uur van mijn leven weg.. Nu Paranoia...
pi_131381132
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 00:00 schreef mschol het volgende:

[..]

tja, dat zei men toch ook van buried: hoe krijg je een film vol geschoten met iemand in de hoofdrol die in een kist ligt.. is best aardig gelukt..
Klopt. :Y
pi_131381772
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:15 schreef Deezertje het volgende:
Conjuring. Ben niet van de horrors. Ik wil een verhaal. Alle horrors zijn hetzelfde. Behekste kinderen... Weer twee uur van mijn leven weg.. Nu Paranoia...
Haha en met Paranoia gooi je dan nog eens 1,5 uur extra weg.
pi_131382808
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:37 schreef Professional het volgende:

[..]

Haha en met Paranoia gooi je dan nog eens 1,5 uur extra weg.
Nah, leuke meid erin doet het altijd goed ;)
pi_131382873
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nah, leuke meid erin doet het altijd goed ;)
Amber Heard, goedgekeard. Eens :)
pi_131383451
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:15 schreef Deezertje het volgende:
Conjuring. Ben niet van de horrors. Ik wil een verhaal. Alle horrors zijn hetzelfde. Behekste kinderen... Weer twee uur van mijn leven weg.. Nu Paranoia...
Heb je wel goed gekeken?
Gewoon normaal doen ja.
pi_131406647
Gisteren Prisoners gezien, ik vond 'm goed en vond het niet een lange zit! Wel weer irritant publiek helaas (Arena), gingen lachen op punten in de film die echt helemáál niet grappig (bedoeld) waren. :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131419262
vanmiddag liep Smoorverliefd vast in De Kuip, vervolgens verder zonder geluid en daarna opnieuw begonnen 20 minuten daarvoor.

Saaie rommelige film, maar vrouwen vonden hem geweldig ;)
  zaterdag 21 september 2013 @ 20:26:31 #190
12621 tcr
*nix 4ever
pi_131420958
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:38 schreef macca728 het volgende:
vanmiddag liep Smoorverliefd vast in De Kuip, vervolgens verder zonder geluid en daarna opnieuw begonnen 20 minuten daarvoor.

Saaie rommelige film, maar vrouwen vonden hem geweldig ;)
Ik hoorde dat die al 'goud' was? Erg uitzonderlijk voor een NL-film, toch knap, dus daar komt een deel 2 aan.
pi_131425748
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 19:38 schreef macca728 het volgende:
vanmiddag liep Smoorverliefd vast in De Kuip, vervolgens verder zonder geluid en daarna opnieuw begonnen 20 minuten daarvoor.

Saaie rommelige film, maar vrouwen vonden hem geweldig ;)
Oh, wat irritant! :D Ik ging een keer naar de originele versie van Ice Age. Eerste tien minuten van de film zagen we alleen de eekhoorn met zijn vriendinnetje, dus geen tekst. Beginnen ze na tien minuten ineens Nederlands te blèren. :') Toen het hele begin nóg een keer moeten kijken. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131425889
edit

[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2013 22:25:03 ]
  Redactie Frontpage zaterdag 21 september 2013 @ 23:44:15 #193
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131428867
Eindelijk milles gezien
Jammer genoeg in dat klote buitenhof met kutgeluid maar deze sloot aan
Pranoia daar a wat slecht
Wilde naar prisoners maar was te moe
pi_131435620
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 10:20 schreef Goodbye het volgende:
Gisteren Prisoners gezien, ik vond 'm goed en vond het niet een lange zit! Wel weer irritant publiek helaas (Arena), gingen lachen op punten in de film die echt helemáál niet grappig (bedoeld) waren. :')
Precies! Daar had ik donderdagavond bij ArenA ook last van helaas. Ook bij Prisoners. Ik dacht: het zal wel aan mij liggen, maar niet dus, hehe. Ronduit irritant.
  Redactie Frontpage zondag 22 september 2013 @ 11:26:22 #195
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131435640
Er staat een grote fout bij Prisoners, op de beschrijving bij de ingang staat dat de film 107 minuten duurt, terwijl het 146 minuten is
  Redactie Games zondag 22 september 2013 @ 11:35:04 #196
181272 crew  Noppie2000
pi_131435810
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:15 schreef Deezertje het volgende:
Conjuring. Ben niet van de horrors. Ik wil een verhaal. Alle horrors zijn hetzelfde. Behekste kinderen... Weer twee uur van mijn leven weg.. Nu Paranoia...
Conjuring doet ook niets nieuws, maar doet wel perfect wat het wil doen.
pi_131443992
Zag net 'White house down' in IMAX. Viel tegen, had er meer van verwacht. Vond 'Olympus has fallen' een stuk beter, al was deze ook niet slecht.

En wauw, wat was het IMAX-scherm goed! Geen 'lijntjes' meer, gewoon een groot scherm zover ik kon zien. En die stoelen, tja. Ik vond de oude stoelen niets mis mee, merkte dus niet echt verschil. Ze roken wel nieuw :-)
pi_131480134
Vreemd beleid bij Pathe. Rush draait alleen vrijdag en zaterdag in Maastricht. Staat nu al zelfs laatste kans bij. Dus ze weten nu al dat het niks word. Terwijl een Jobs al paar weken draait.

Doelgroep :)
  Moderator maandag 23 september 2013 @ 15:19:33 #199
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_131480284
Zo draait Pathe Breda Wolf niet dus daar moet je vanuit hier per se 40 km voor rijden...ook zo irritant.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator maandag 23 september 2013 @ 15:20:53 #200
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_131480347
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:15 schreef Professional het volgende:
Vreemd beleid bij Pathe. Rush draait alleen vrijdag en zaterdag in Maastricht. Staat nu al zelfs laatste kans bij. Dus ze weten nu al dat het niks word. Terwijl een Jobs al paar weken draait.

Doelgroep :)
Dat zijn pas voorpremieres, de film gaat pas echt de week erop draaien.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_131481635
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:19 schreef Mike het volgende:
Zo draait Pathe Breda Wolf niet dus daar moet je vanuit hier per se 40 km voor rijden...ook zo irritant.
Niet doen, bar slechte film, was ook opeens afgelopen.
  Redactie Frontpage maandag 23 september 2013 @ 17:12:15 #202
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131484823
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:15 schreef Professional het volgende:
Vreemd beleid bij Pathe. Rush draait alleen vrijdag en zaterdag in Maastricht. Staat nu al zelfs laatste kans bij.
Dat is dan een fout, daar moet voorpremiere staan
  Redactie Frontpage maandag 23 september 2013 @ 17:13:44 #203
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131484877
Maar voorpremiere slaat nergens op, soms draait een voorpremiere gewoon al een week 4 5 x per dag mee
  Redactie Frontpage maandag 23 september 2013 @ 17:15:35 #204
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131484933
vanaf DO: Waar komt die nieuwe The Rock weer ineens vandaan, draaide niet onlangs in de VS
En Hoe Duur Was de Suiker lijkt me wel wat.
pi_131485011
Waarom moeten die voorpremieres altijd zo laat? Uurtje of 22/23? Dan heb ik er niks aan en kan ik alsnog een paar weken wachten tot de echte release... Doe het gewoon om een uurtje of acht, kunnen meer mensen ervan genieten...

Wou vandaag eigenlijk naar de film, maar zie dat woensdag 2 films na elkaar draaien. Zit ik dan wel zo'n 5,5 uur in één zaal, maar ja... :')
  Redactie Frontpage maandag 23 september 2013 @ 17:20:36 #206
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131485087
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:18 schreef Deezertje het volgende:
Waarom moeten die voorpremieres altijd zo laat?
2 Guns was gister al 21.15
Soms draaien VP al een week volledig mee
  Redactie Frontpage maandag 23 september 2013 @ 17:21:17 #207
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131485106
Ik vind VP publiek trouwens vreselijk, het is een luidruchtig en drukke groep, meerdere keren meegemaakt
pi_131485351
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:15 schreef SunChaser het volgende:
vanaf DO: Waar komt die nieuwe The Rock weer ineens vandaan, draaide niet onlangs in de VS
En Hoe Duur Was de Suiker lijkt me wel wat.
Hij speelt ook echt in iedere film mee hé! En altijd dezelfde soort rol...
Film scoort niet echt hoog (5) en is meteen naar DVD gegaan in USA, dus je kan hem nu al binnenhalen merk ik. Daarnaast maar 4 bioscopen van Pathe hier, dus ze verwachten ook niet bijster veel van die film. Maar denk dat Nederlanders op de een of andere manier wel van zulke films houden...

Maar het is ook echt zo'n 90 minuten film. Weinig verhaal, budget en dus zo voorbij.
  Redactie Frontpage maandag 23 september 2013 @ 17:32:19 #209
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131485428
Paranoia hadden ze ook wel mogen skippen, wat slecht
Hoewel de bios wel vol zat
pi_131486553
OK, dus Rush is dan een voorpremiere. Dacht dat die direct ging draaien.

Paranoia zal wel veel mensen trekken door de cast.
pi_131496836
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hij speelt ook echt in iedere film mee hé! En altijd dezelfde soort rol...
Film scoort niet echt hoog (5) en is meteen naar DVD gegaan in USA, dus je kan hem nu al binnenhalen merk ik. Daarnaast maar 4 bioscopen van Pathe hier, dus ze verwachten ook niet bijster veel van die film. Maar denk dat Nederlanders op de een of andere manier wel van zulke films houden...

Maar het is ook echt zo'n 90 minuten film. Weinig verhaal, budget en dus zo voorbij.
Zo'n 13 in een dozijn film. En ja, zag 'm paar weken geleden al op usenet staan, maar laten staan. Het ziet er zo slecht uit.
  Redactie Frontpage maandag 23 september 2013 @ 22:26:40 #212
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131497120
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 17:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hij speelt ook echt in iedere film mee hé! En altijd dezelfde soort rol...

Vind hem niet slecht, in Pain en Gain en FF6 was ie prima. Snitch was t verhaal beetje zozo, GI Joe, sja, das popcornvermaak
pi_131515429
Draaien bij jullie in de Sneak altijd nog eerst de gebruikelijke reclame + trailers? Vanavond Don Jon (90 minuten) en kan dus om 22:30 klaar zijn als ie meteen om 21:00 uur begint. Trein gaat om 22:40 uur en als ik die mis moet ik 1,5 uur wachten (mis dan ook aansluiting bus etc.). Lijkt me wel een leuke film, maar zo lang wachten heb ik er dan niet voor over (dan maar 1,5 week wachten tot de echte release).
pi_131518442
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:40 schreef Deezertje het volgende:
Draaien bij jullie in de Sneak altijd nog eerst de gebruikelijke reclame + trailers? Vanavond Don Jon (90 minuten) en kan dus om 22:30 klaar zijn als ie meteen om 21:00 uur begint. Trein gaat om 22:40 uur en als ik die mis moet ik 1,5 uur wachten (mis dan ook aansluiting bus etc.). Lijkt me wel een leuke film, maar zo lang wachten heb ik er dan niet voor over (dan maar 1,5 week wachten tot de echte release).
Sneak heeft gewoon reclames en trailers. In Haarlem begint hij trouwens om half 10, dacht dat dat overal zo was, maar niet dus?
  Redactie Frontpage dinsdag 24 september 2013 @ 17:35:47 #215
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131519448
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:40 schreef Deezertje het volgende:
Draaien bij jullie in de Sneak altijd nog eerst de gebruikelijke reclame + trailers? Vanavond Don Jon (90 minuten) en kan dus om 22:30 klaar zijn als ie meteen om 21:00 uur begint. Trein gaat om 22:40 uur en als ik die mis moet ik 1,5 uur wachten (mis dan ook aansluiting bus etc.). Lijkt me wel een leuke film, maar zo lang wachten heb ik er dan niet voor over (dan maar 1,5 week wachten tot de echte release).
Ja, gewoon 15 min. Maar je kan er altijd 10 min aft vanaf trekken, trein wordt krap.
pi_131520971
Sneak draait hier altijd op een andere tijd. Ene week om 21u, dan kwart over, dan kwart voor, dan half tien... je moet niet op de automatische piloot gaan iig want dan ben je 9 vd 10 keer te laat.

Denk dat ik vanavond skip, wel leuke film hoor, wil hem zeker zien. :) Maar dan gewoon op een tijd wanneer het mij wel uitkomt. Soms heb je een film die enkel als Sneak draait en daarna niet meer in sommige Pathes (PAC's etc.), dan ga ik wel naar de Sneak.
pi_131521788
Gister Prisoners gezien de Vipzaal van A'foort. Goede film, fijn scherm en dito stoelen. Voor de Gold Puc'ers best een aanrader eens de vipzaal te pakken. Ik zou er geen extra geld voor over hebben.

Zo naar Jobs. Kunnen jullie You're next aan of afraden? Die zal niet lang meer draaien, denk ik.
pi_131522465
Morgen éindelijk naar WHD, maar dan niet in IMAX. Heb geen zin om extra te reizen voor één film (sluit verder ook niks aan) en zal toch wel nep IMAX zijn. Dan maar Gravity kijken binnenkort met mijn PUCG!
pi_131522565
Ik heb met mijn ING PUC die ik sinds 3 september heb nog maar 1 film bezocht

Breaking Bad bingekijken is de oorzaak :@
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131529403
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:06 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb met mijn ING PUC die ik sinds 3 september heb nog maar 1 film bezocht

Breaking Bad bingekijken is de oorzaak :@
Sinds mijn ING PUC heb ik nauwelijks series bekeken, andersom dus :P
pi_131538402
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Morgen éindelijk naar WHD, maar dan niet in IMAX. Heb geen zin om extra te reizen voor één film (sluit verder ook niks aan) en zal toch wel nep IMAX zijn. Dan maar Gravity kijken binnenkort met mijn PUCG!
Klopt. Zojuist gezien in Pathe Arena en was gewoon wide screen. Matige film ook en teveel geneuzel. Jobs was emo.
pi_131538579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Sinds mijn ING PUC heb ik nauwelijks series bekeken, andersom dus :P
De geniale filmische epischheid van BB houdt mij in zijn greep!

Ik heb wel heel veel zin in Gravity!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131538623
Jeune & Jolie is zo'n geile geweldige film. Die Marine Vacht speelt haar rol echt overtuigend als hoertje.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_131538723
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Jeune & Jolie is zo'n geile geweldige film. Die Marine Vacht speelt haar rol echt overtuigend als hoertje.
Ja zat je met een kloppende lans in de zaal
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131538825
quote:
9s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:20 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja zat je met een kloppende lans in de zaal
Als je naar een film zit te kijken waar een jonge supermodel 90 minuten lang naakt te zien is of sex-scenes heeft, moet je homo zijn om er niet opgewonden van te worden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_131538878
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Als je naar een film zit te kijken waar een jonge supermodel 90 minuten lang naakt te zien is of sex-scenes heeft, moet je homo zijn om er niet opgewonden van te worden.
een woeste staafmixer ja?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage woensdag 25 september 2013 @ 00:26:20 #227
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131538898
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:23 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Als je naar een film zit te kijken waar een jonge supermodel 90 minuten lang naakt te zien is of sex-scenes heeft, moet je homo zijn om er niet opgewonden van te worden.
Dus zakdoekjes mee?
  Redactie Frontpage woensdag 25 september 2013 @ 00:27:01 #228
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131538923
Gratis seksbios met je keiharde Puc
pi_131538965
Dus opgewonden zijn staat gelijk aan masturberen? Rare jongen ben jij, Sunchaser.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_131539010
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:27 schreef SunChaser het volgende:
Gratis seksbios met je keiharde Puc
_O- chapeau
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage woensdag 25 september 2013 @ 00:31:58 #231
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131539048
Ik zag spannende posters van Metellica trough the never, maar t gaat dus om een concertfilm? Ik dacht aan een young adult film
  Redactie Frontpage woensdag 25 september 2013 @ 00:33:01 #232
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131539075
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Dus opgewonden zijn staat gelijk aan masturberen? Rare jongen ben jij, Sunchaser.
Nee je hebt gelijk, masturberen is voorbarig. Je kan je ook in t donker laten pijpen
pi_131539438
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Jeune & Jolie is zo'n geile geweldige film. Die Marine Vacht speelt haar rol echt overtuigend als hoertje.
Jeune.. & .. Jolie zei je he? Wacht even... Ja, staat genoteerd :9~ :9
pi_131544976
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:31 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag spannende posters van Metellica trough the never, maar t gaat dus om een concertfilm? Ik dacht aan een young adult film
Combinatie van film en concert, in Imax 3d. Ik ben wel benieuwd.
  Redactie Frontpage woensdag 25 september 2013 @ 10:58:58 #235
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131545070
Ik wil The Wizzard uit Ozz uit 1939 in Imax 3D :Y
pi_131550639
Wat ik vervelend vind is dat je geen koffie (in starbucks-beker) kunt meesmokkelen bij Pathé. Of heeft iemand tips :P?
  Redactie Frontpage woensdag 25 september 2013 @ 14:01:48 #237
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131550679
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:00 schreef roelvano het volgende:
Wat ik vervelend vind is dat je geen koffie (in starbucks-beker) kunt meesmokkelen bij Pathé. Of heeft iemand tips :P?
Gewoon in je tas, neem zon schouderding, doe er een deksel op, wikkel een tasje eromheen en ga zitten. Wel handig dat je dan naar binnengaat net in de laatste minuut anders is er nog personeel
pi_131550847
Haha ik ben meestal maar net op tijd, dus dat lukt wel. Een milkshake is wel te doen, dat is toch vrij stevig en met 'n dichte deksel, maar koffie etc is toch net iets anders, haha.

Denk dat ik zo naar die 'De nieuwe wildernis' ga. Wel benieuwd hoor.

Gaat er iemand naar PAC-festival aanstaande zondag?
pi_131553673
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:07 schreef roelvano het volgende:
Haha ik ben meestal maar net op tijd, dus dat lukt wel. Een milkshake is wel te doen, dat is toch vrij stevig en met 'n dichte deksel, maar koffie etc is toch net iets anders, haha.

Denk dat ik zo naar die 'De nieuwe wildernis' ga. Wel benieuwd hoor.

Gaat er iemand naar PAC-festival aanstaande zondag?
Nope, de films spreken mij niet aan.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_131556229
De koffie in Pathe is prima te drinken en door je puc goedkoper dan Starbucks.

Ik ga wel naar het Pac-festival.
  Redactie Frontpage woensdag 25 september 2013 @ 16:42:56 #241
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131556249
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:07 schreef roelvano het volgende:
Haha ik ben meestal maar net op tijd, dus dat lukt wel. Een milkshake is wel te doen, dat is toch vrij stevig en met 'n dichte deksel, maar koffie etc is toch net iets anders, haha.

Denk dat ik zo naar die 'De nieuwe wildernis' ga. Wel benieuwd hoor.

Gaat er iemand naar PAC-festival aanstaande zondag?
Nee, natuurfilms vind ik niks

PAC Fest moet je voor betalen en zit teveel tijd tussen de films
pi_131561252
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef Izzit het volgende:
De koffie in Pathe is prima te drinken en door je puc goedkoper dan Starbucks.

Ik ga wel naar het Pac-festival.
Als er een V&D / La Place in de buurt zit (hier 5 minuten lopen), heb je hier een coupon voor een gratis koffie, thee of kleine cappuccino! http://www.vd.nl/medias/s(...)sman&s2m_channel=102 opslaan op je telefoon zou ik zeggen, zo vaak te gebruiken als je wilt! Laten zien op je mobiel is voldoende. Heeft me weer 2,25 euro bespaard en bleef ik wakker tussen de films door en had toch half uurtje te nutten voor de volgende film!

Vandaag White House Down en Prisoners. WHD was lekker voorspelbare film, maar wel leuk vermaak. Prisoners was een prrrima film, je hebt totaal niet door dat ie 2,5 uur duurt (heb niet op mijn teleofon gekeken naar de tijd, dus dat is een goed teken!). Komt sowieso in mijn top 3 dit jaar, en ik ga normaal niet naar dat soort films! :) Alleen de bioscoopmanager die het toeliet achter een zaal te boren (!!) tijdens een film (helemaal bij een thriller/drama) moet nog ff nadenken waarom mensen naar een bioscoop komen! :P
pi_131561370
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:07 schreef roelvano het volgende:
Haha ik ben meestal maar net op tijd, dus dat lukt wel. Een milkshake is wel te doen, dat is toch vrij stevig en met 'n dichte deksel, maar koffie etc is toch net iets anders, haha.

Denk dat ik zo naar die 'De nieuwe wildernis' ga. Wel benieuwd hoor.

Gaat er iemand naar PAC-festival aanstaande zondag?
Zou op zich wel willen naar PAC, maar is in de kutste zaal hier gedaan! Daar wil je echt niet de hele dag vertoeven. Drama geluid en mijn huiskamer TV heeft nog een groter beeld!
pi_131561566
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zou op zich wel willen naar PAC, maar is in de kutste zaal hier gedaan! Daar wil je echt niet de hele dag vertoeven. Drama geluid en mijn huiskamer TV heeft nog een groter beeld!
Welke bios dan?
pi_131562181
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:22 schreef roelvano het volgende:

[..]

Welke bios dan?
Arnhem, zaal 3.
Op zondag is OV niet geldig, anders zou ik wel naar andere bios gaan voor PAC.
pi_131563473
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Arnhem, zaal 3.
Op zondag is OV niet geldig, anders zou ik wel naar andere bios gaan voor PAC.
Hmm, ok.

Ik ga dit keer weer naar Tuschinski. Derde PAC-festival, tweede keer in Tuschinski. Lekker in zo'n loge, dat is wel fijn. Minder last van mensen die opstaan tijdens de film om naar het toilet te gaan enzo :)
pi_131567509
Ik zal ook in Tuschinski te vinden zijn. Echt super dat ze het daar in de grote zaal houden. Is het eten een beetje oké eigenlijk?
pi_131567658
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als er een V&D / La Place in de buurt zit (hier 5 minuten lopen), heb je hier een coupon voor een gratis koffie, thee of kleine cappuccino! http://www.vd.nl/medias/s(...)sman&s2m_channel=102 opslaan op je telefoon zou ik zeggen, zo vaak te gebruiken als je wilt! Laten zien op je mobiel is voldoende. Heeft me weer 2,25 euro bespaard en bleef ik wakker tussen de films door en had toch half uurtje te nutten voor de volgende film!
Sowieso een handige bon! Dank!
pi_131568019
Ik moest laatst gewoon weer een papieren bon inleveren bij de La Place in plaats van mijn telefoon te laten zien. Nieuwe regels vanuit het hoofdkantoor, aldus de mevrouw achter de kassa.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131569464
quote:
3s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik moest laatst gewoon weer een papieren bon inleveren bij de La Place in plaats van mijn telefoon te laten zien. Nieuwe regels vanuit het hoofdkantoor, aldus de mevrouw achter de kassa.
Vandaag nog met telefoon laten zien. En staat ook op de bon zelf dat het mag, dus moeten ze achter de kassa maar uitvogelen hoe ze het aanslaan. En anders gewoon zorgen dat je een paar van die bonnen uitprint, is altijd nog goedkoper dan 2,25 voor een bakje koffie :P
pi_131569549
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vandaag nog met telefoon laten zien. En staat ook op de bon zelf dat het mag, dus moeten ze achter de kassa maar uitvogelen hoe ze het aanslaan. En anders gewoon zorgen dat je een paar van die bonnen uitprint, is altijd nog goedkoper dan 2,25 voor een bakje koffie :P
True! Maar mezelf kennende probeer ik het de volgende keer gewoon weer met mijn telefoon :7 .

Ontbijtje bij de La Place voor weinig en daarna naar een ochtend film is bijvoorbeeld ook een aanrader :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131579593
Gisteravond Elysium gezien, wel aardig. Leuk ook al die Zuid-Afrikaanse verwijzigingen.

Irriteerde me wel heel ernstig aan een paar gasten achter me die werkelijk bij elk aspect keihard commentaar moesten geven. En het begon al bij de trailer van Carrie met de meeste domme opmerking: "Is dat niet Christina Aguilera?"
pi_131584960
Afvoeren dat soort lui. Maar meestal ga ik ergens anders zitten.
pi_131601735
Vanmiddag Mr Morgan's last love gezien, ontroerende film.

Jammer dat hij niet overal draait.
pi_131619014
O, kijk nou. Helemaal nooit gezien dat er een PUC-topic op Fok was! Ik heb een Unlimited-pasje genomen in de allereerste week dat Pathé deze beschikbaar stelde (jaaaaaaaaaren geleden) en sindsdien ga ik tussen de vier en tien keer per maand naar de Pathé-bios, en dan meestal ook nog wel een keertje naar een niet-Pathé-filmhuisbios als er geen leuke Pac-films in Pathé zijn.

Mijn vaste bioscoop is Pathé de Kuip, aangezien dat met de auto ongeveer een kwartier bij mijn huis vandaan is (ik woon in een dorpje in de buurt van Rotterdam). Pathé Breda, daar kom ik ook wel regelmatig, vaak na een middagje Efteling (heb naast een PUC ook een Eftelingabonnement *) ).

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 28-09-2013 09:53:48 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_131619699
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:57 schreef minilot het volgende:
O, kijk nou. Helemaal nooit gezien dat er een PUC-topic op Fok was! Ik heb een Unlimited-pasje genomen in de allereerste week dat Pathé deze beschikbaar stelde (jaaaaaaaaaren geleden) en sindsdien ga ik tussen de vier en tien keer per maand naar de Pathé-bios, en dan meestal ook nog wel een keertje naar een niet-Pathé-filmhuisbios als er geen leuke Pac-films in Pathé zijn.

Mijn vaste bios is Pathé de Kuip, aangezien dat met de auto ongeveer een kwartier bij mijn huis vandaan is (ik woon in een dorpje in de buurt van Rotterdam). Pathé Breda, daar kom ik ook wel regelmatig, vaak na een middagje Efteling (heb naast een PUC ook een Eftelingabonnement *) ).
Heb je verder nog hobby's? :9 of een leven?

edit: en welkom natuurlijk :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_131620193
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:18 schreef macca728 het volgende:
Vanmiddag Mr Morgan's last love gezien, ontroerende film.

Jammer dat hij niet overal draait.
Hier wordt ie geloof ik eenmalig uitgezonden komende dinsdag.
pi_131639834
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Heb je verder nog hobby's?
Um, ik kook en bak idioot veel (zit op Fok voornamelijk in CUL), verder boeken verslinden, feestjes, werken, binnenkort moestuintje beginnen... Slapen is voor watjes. *)

En ik hou gewoon heel, heel, heel erg veel van films. O+
Let me see you stripped down to the bone
  Redactie Frontpage zaterdag 28 september 2013 @ 10:15:39 #259
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131640103
Ik loop vet achter,

jobs
Prisonors
Last Love
Suiker
Jeune Jolie
2 guns
Mud
pi_131640379
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 10:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik loop vet achter,

jobs
Prisonors
Last Love
Suiker
Jeune Jolie
2 guns
Mud
Ik zie daar geen een titel die de moeite van een biosbezoek waard is. (Met voor mij de benzine of treinkosten meegerekend)

Volgende week Gravity *O* :D
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage zaterdag 28 september 2013 @ 11:08:23 #261
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131640815
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 10:37 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik zie daar geen een titel die de moeite van een biosbezoek waard is. (Met voor mij de benzine of treinkosten meegerekend)

3 gewaardeerde arthouse
een nummer 1 hit thriller
Een actie buddy
En een Nederlandse film en een slecht onvangen biopic

En geen een titel spreekt je aan?
pi_131640844
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 11:08 schreef SunChaser het volgende:

[..]

3 gewaardeerde arthouse
een nummer 1 hit thriller
Een actie buddy
En een Nederlandse film en een slecht onvangen biopic

En geen een titel spreekt je aan?
klopt, ik zit er een tikkie naast :P Prisoners lijkt me wel puik!
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage zaterdag 28 september 2013 @ 11:17:15 #263
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131640952
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 11:10 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

klopt, ik zit er een tikkie naast :P Prisoners lijkt me wel puik!
Een franse film over een prostituee :9
pi_131642106
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 10:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik loop vet achter,

jobs
Prisonors
Last Love
Suiker
Jeune Jolie
2 guns
Mud
Suiker vond ik echt bagger! Zonde, want het onderwerp leent zich natuurlijk heel goed voor een puike film, maar dit sloeg echt nergens meer op, zo slecht! Gaite Jansen vind ik heel snoezig om te zien hoor maar godallemachtig, wat acteerde ze belabberd.
Jammer! Van weeromstuit erna gewoon nog eens een keer naar Django Unchained gekeken. :+

Jobs vond ik eigenlijk boven verwachting leuk om te zien. Vooral het eerste uur van de film kon me wel boeien. Als niet-Applefan was ik niet bijzonder goed op de hoogte van hoe de startup van het bedrijf destijds verliep en dat bleek ik toch wel interessant te vinden.

Zondag naar Jeune Jolie. Is vast verrukkelijk, als ik de trailer zo zie. O+ *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_131642178
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 10:15 schreef SunChaser het volgende:
Ik loop vet achter,

jobs
Prisonors
Last Love
Suiker
Jeune Jolie
2 guns
Mud
Prisoners Prisoners Prisoners. Als je houdt van films als The Girl with the Dragon Tattoo en Zodiac ten minste.
  Redactie Frontpage zaterdag 28 september 2013 @ 12:32:41 #266
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131642230
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Suiker vond ik echt bagger! Zonde, want het onderwerp leent zich natuurlijk heel goed voor een puike film, maar dit sloeg echt nergens meer op, zo slecht! Gaite Jansen vind ik heel snoezig om te zien hoor maar godallemachtig, wat acteerde ze belabberd.
Jammer! Van weeromstuit erna gewoon nog eens een keer naar Django Unchained gekeken. :+

Jobs vond ik eigenlijk boven verwachting leuk om te zien. Vooral het eerste uur van de film kon me wel boeien. Als niet-Applefan was ik niet bijzonder goed op de hoogte van hoe de startup van het bedrijf destijds verliep en dat bleek ik toch wel interessant te vinden.

Zondag naar Jeune Jolie. Is vast verrukkelijk, als ik de trailer zo zie. O+ *)
Jammer van Suiker, trailer was wel aardig.

Ben geen Apple adept maar ken het verhaal want heb die dikke biografie gelezen
pi_131642242
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:32 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Jammer van Suiker, trailer was wel aardig.

Vond ik nou ook, na twee maanden lang die trailer steeds gezien te hebben had ik er reuzeveel zin in.
Maar was echt niet om aan te zien! :N
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 28 september 2013 @ 12:47:14 #268
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_131642490
* Stereotomy kruipt tegen minilot aan in de loveseat
Confidence through competence
  zaterdag 28 september 2013 @ 12:58:01 #269
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_131642683
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:23 schreef minilot het volgende:

Gaite Jansen vind ik heel snoezig om te zien hoor maar godallemachtig, wat acteerde ze belabberd.
Dat vond ik nou van Susan Visser in Smoorverliefd.

Anna Raadsveld daarentegen :9~ sinds Lellebelle... :9~ :9~ :9~

-edit- oh, ik zie dat Anna Raadsveld ook in Suiker speelt. Vanavond toch maar even heen gaan :@
Confidence through competence
  Redactie Frontpage zaterdag 28 september 2013 @ 13:34:19 #270
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131643592
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat vond ik nou van Susan Visser in Smoorverliefd.

Anna Raadsveld daarentegen :9~ sinds Lellebelle... :9~ :9~ :9~

-edit- oh, ik zie dat Anna Raadsveld ook in Suiker speelt. Vanavond toch maar even heen gaan :@
Visser speelde kut, alleen Anna was goed
Dat jonge kind was ook irritant
  Redactie Frontpage zaterdag 28 september 2013 @ 13:34:35 #271
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131643600
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:58 schreef Stereotomy het volgende:


-edit- oh, ik zie dat Anna Raadsveld ook in Suiker speelt. Vanavond toch maar even heen gaan :@
Gaat ze naakt?
pi_131643695
Ik loop ook echt heeeeel erg achter, ben al vet lang niet geweest. Moet alles nog zien zowat, behalve We're the Millers, Elysium en The Conjuring.
Gewoon normaal doen ja.
  zaterdag 28 september 2013 @ 13:41:30 #273
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_131643805
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:34 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Gaat ze naakt?
In mijn hoofd wél :9
Confidence through competence
  Redactie Frontpage zaterdag 28 september 2013 @ 13:43:39 #274
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131643860
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik loop ook echt heeeeel erg achter, ben al vet lang niet geweest. Moet alles nog zien zowat, behalve We're the Millers, Elysium en The Conjuring.
Sla paranoia en smoorverliefd dan maar sowieso over
  zaterdag 28 september 2013 @ 13:44:43 #275
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_131643885
Mrs.Salvatore is een chickie en je weet niet wat chickes van slechte chickflicks vinden...
Confidence through competence
pi_131643892
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:43 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Sla paranoia en smoorverliefd dan maar sowieso over
Ja dat was ik idd al van plan :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_131643897
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
Mrs.Salvatore is een chickie en je weet niet wat chickes van slechte chickflicks vinden...
Ik vind chickflicks wel leuk hoor :@

maar ik vind die actrice irritant, ik vind haar ook irritant in Gooische Vrouwen
Gewoon normaal doen ja.
  zaterdag 28 september 2013 @ 13:45:12 #278
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_131643902
Zie.
Confidence through competence
pi_131643918
Ik haat chickflicks. }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_131643930
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:45 schreef minilot het volgende:
Ik haat chickflicks. }:|
Ok, dus ook The Notebook en zulks? The Vow. Dat soort. :D
Gewoon normaal doen ja.
  zaterdag 28 september 2013 @ 13:46:22 #281
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131643934
Als ik het hier zo zie ben ik niet de enige die ver achterloopt, zal wel aan de maand september liggen. Moet ook alles nog zien zo'n beetje, nog niet geweest in september. Wil wel echt graag prisoners zien, dus misschien dit weekend naar de bios gaan.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  Redactie Frontpage zaterdag 28 september 2013 @ 13:46:39 #282
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131643937
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
Mrs.Salvatore is een chickie en je weet niet wat chickes van slechte chickflicks vinden...
Mrs Salvatore is one of the guys en houdt van seks, schieten en tieten :9~
pi_131643956
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:46 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Mrs Salvatore is one of the guys en houdt van seks, schieten en tieten :9~
Goed gezien. Ik game zelfs. Nou nou. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_131644225
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ok, dus ook The Notebook en zulks? The Vow. Dat soort. :D
Yep. Ga ik gierend van over mijn nek. :Y
Zo'n beetje het enige type film waar ik met geen stok naar toe te krijgen ben. Tot sipheid van mijn chickflickminnende meisjescollegae. >:)
Let me see you stripped down to the bone
pi_131644245
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Yep. Ga ik gierend van over mijn nek. :Y
Zo'n beetje het enige type film waar ik met geen stok naar toe te krijgen ben. Tot sipheid van mijn chickflickminnende meisjescollegae. >:)
Zonde :9 Zitten wel leuke tussen hoor :D Maar ieder z'n ding natuurlijk. Ik vind eigenlijk alle genres wel leuk. Alleen die PAC films vind ik soms niet zo.
Gewoon normaal doen ja.
pi_131644250
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Goed gezien. Ik game zelfs. Nou nou. :9
Maar ik heb onder het mom van 'romantisch tripje' mijn lief meegesleurd naar de deeltjesversneller bij CERN. Gewonnen! ~O>
Let me see you stripped down to the bone
pi_131644257
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Zonde :9 Zitten wel leuke tussen hoor :D Maar ieder z'n ding natuurlijk. Ik vind eigenlijk alle genres wel leuk. Alleen die PAC films vind ik soms niet zo.
Smaken verschillen inderdaad - ik zie juist altijd alle PAC-films! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_131644322
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar ik heb onder het mom van 'romantisch tripje' mijn lief meegesleurd naar de deeltjesversneller bij CERN. Gewonnen! ~O>
Maar IK ben romantisch naar Ilan Ramon memorial geweest in Israël.
Staan we dan quitte? :D hihi
Gewoon normaal doen ja.
pi_131644331
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:58 schreef Stereotomy het volgende:

-edit- oh, ik zie dat Anna Raadsveld ook in Suiker speelt. Vanavond toch maar even heen gaan :@
Anna maakte de film enigszins draaglijk! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_131644343
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Maar IK ben romantisch naar Ilan Ramon memorial geweest in Israël.
Staan we dan quitte? :D hihi
Ha! *boks*
Let me see you stripped down to the bone
pi_131644350
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha! *boks*
Tik 'm aan!
Gewoon normaal doen ja.
pi_131647706
Verdomme zeg. Wil ik maandag naar De Nieuwe Wildernis gaan (natuurfilm), draait ie 4 keer per dag, zijn op alle tijden al de beste plekken bezet op een paar rijen! En nog blauwe stoelen ook, dus gekochte tickets! :o
pi_131648465
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:48 schreef Deezertje het volgende:
Verdomme zeg. Wil ik maandag naar De Nieuwe Wildernis gaan (natuurfilm), draait ie 4 keer per dag, zijn op alle tijden al de beste plekken bezet op een paar rijen! En nog blauwe stoelen ook, dus gekochte tickets! :o
Ik kom er net vandaan. Populaire film blijkbaar. Mooie docu maar de zaal zat gevuld met niet stil zittend grut en oude taarten die de hele tijd alles moesten benoemen en becommentariëren. Vrij vermoeiend.

Daarvoor wel in nagenoeg lege zalen Empire State en Hoe Duur Is De Suiker gezien. Wilde 2 Guns nog kijken maar ik ben er wel klaar mee voor vandaag.
pi_131648572
Volgende week eindelijk Rush, Don Jon en Gravity! :D
pi_131648681
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:29 schreef Deezertje het volgende:
Volgende week eindelijk Rush, Don Jon en Gravity! :D
Jaaaa! *O* In alledrie verschrikkelijk veel zin!
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:35:16 #296
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_131648726
Ben benieuwd hoe Don Jon zich verhoudt tot Shame.

Wel goeie acteurs allebei :)
Confidence through competence
pi_131664185
Ik vond Suiker wel een zeer leuke film. (y) Hier en daar wat amateuristisch/ongeloofwaardig, maar ach.
Hotapnyc
  Redactie Frontpage zondag 29 september 2013 @ 02:14:05 #298
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131664717
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ben benieuwd hoe Don Jon zich verhoudt tot Shame.

Wel goeie acteurs allebei :)
Trailer DOn Jon was leuk maar had t gevoel de hele film te hebben gezien
pi_131666617
Gisteren overdag naar de Oostvaardersplassen geweest, prachtig natuurgebied en 's avonds naar De Nieuwe Wildernis.

Echt supermooi!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131667379
En
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131667384
Vol
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')