abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:16:22 #176
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_131127433
Was gisteren (en eergisteren) even in Dong Men (2de station vanaf Lo Wu, Shenzhen), en zag daar o.a. de Meizu MX2 en MX3 bij de Meizu winkel, en een heel zootje Oppo's. MX3 overwoog ik wel, maar volgens mij was de nieuwste Xiaomi 3 (?) ofzo soortgelijk, en iets populairder!? Maar weet niet of ik die ook gezien heb. Het is soms een beetje lastig allemaal, wanneer de infoboordjes grotendeels chinees zijn, inclusief merk.

Zag trouwens ook de Lenovo K900 die er qua design wel strak uitzag.
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:32:00 #177
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_131129959
Is deze telefoon wat Newman NM890 ??
Over een paar uurtjes in de happy hour voor maar $134.99
pi_131130754
Ja hoor prima telefoon voor dat geld
pi_131132630
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:03 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ik heb ook al gemerkt dat bij het stock toetsenbord de nederlandse autocorrect niet veel doet, weet ook niet waarom.

Zelf heb ik momenteel swiftkey geinstalleerd, werkt echt super goed, kan je op typen en swypen, en heeft wel gewoon nederlands woordenboek + kan ook jou woorden leren uit mail, smsen,... (als je dat wilt, zelf laat ik zo'n programma toch niet graag even door mijn mail gaan :p)
Dank, werkt perfect voor me :+
pi_131145888
quote:
Is deze dan niet een beter idee? Tengda T94

Iets mindere camera, groter scherm maar wel nog $30,- goedkoper zodat je op ¤94,- komt. :D
Het is dat hij erg Iphonerig lijkt en ik een nog prima Neo N002 heb maar ik begin dan toch te twijfelen. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door g0dz0r op 13-09-2013 22:45:14 ]
pi_131148020
dies wel goedkoop ja, maar vind zelf 4.5 inch handiger bij 720p hd, echt voor elkaar geschapen. camera is ook minder en is ie wel al in stock?
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  vrijdag 13 september 2013 @ 23:14:37 #182
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_131148489
Ik heb eindelijk mijn Star Note II binnen.

En ik moet eerlijk zeggen, het valt me enorm mee.
Ik was wat sceptisch.
pi_131148723
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:16 schreef Yi-Long het volgende:
Was gisteren (en eergisteren) even in Dong Men (2de station vanaf Lo Wu, Shenzhen), en zag daar o.a. de Meizu MX2 en MX3 bij de Meizu winkel, en een heel zootje Oppo's. MX3 overwoog ik wel, maar volgens mij was de nieuwste Xiaomi 3 (?) ofzo soortgelijk, en iets populairder!? Maar weet niet of ik die ook gezien heb. Het is soms een beetje lastig allemaal, wanneer de infoboordjes grotendeels chinees zijn, inclusief merk.

Zag trouwens ook de Lenovo K900 die er qua design wel strak uitzag.
ik heb de business leather case (http://www.aliexpress.com(...)rown/1145656212.html) van m'n K900 al binnen, nu alleen de telefoon nog. binnenkort heb ik een review.

eerste indruk van de case: hij is groot. leer is helaas kunstof achtig maar niet bepaald lelijk.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_131157111
Hoe laten jullie het altijd verzenden? Wel of niet via DHL? En wat is de kans dat er invoerkosten bij komen? Is dat echt veel hoger bij een premium verzending of valt dat wel mee? Ga morgen even de Cubot GT99 bestellen bij Banggood...
  zaterdag 14 september 2013 @ 11:16:04 #185
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131157247
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:10 schreef Blucerchiati het volgende:
Hoe laten jullie het altijd verzenden? Wel of niet via DHL? En wat is de kans dat er invoerkosten bij komen? Is dat echt veel hoger bij een premium verzending of valt dat wel mee? Ga morgen even de Cubot GT99 bestellen bij Banggood...
Verschillend hier; maar net hoe snel ik het wil hebben.
Kans bij DHL is groot omdat altijd controle doen op factuur. Dus als die boven de 22/45 euro uitkomt is de kans op een aanslag 100%.

Free shipping werkt gewoon met steekproeven ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_131158760
Ik wil graag de Xiaomi M2s bestellen (niet voor mezelf). Maar nu is het zo dat deze een flinke pricedrop heeft gekregen ivm de Mi3 alleen is dat nergens echt te zien. Weet iemand wanneer dit doorkomt in de webshops?
Ajax Amsterdam
pi_131160699
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Verschillend hier; maar net hoe snel ik het wil hebben.
Kans bij DHL is groot omdat altijd controle doen op factuur. Dus als die boven de 22/45 euro uitkomt is de kans op een aanslag 100%.

Free shipping werkt gewoon met steekproeven ;)
Zelf via free shipping een aanslag en verschillende telefoons met DHL laten komen en geen aanslag. Het is maar net hoe het kwartje valt ;) Nu een telefoon met DHL in bestelling dus ben weer benieuwd, was in dit geval (aliexpress) de goedkoopste optie en dat het dan snel bezorgt wordt is gewoon heel fijn!
  zaterdag 14 september 2013 @ 13:59:08 #188
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_131161669
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:19 schreef RDMKR het volgende:

[..]

[..]

[..]

niet waar:

http://www.intel.nl/conte(...)re-i7-processor.html

3 van de 4 uit het meest high-end assortiment zijn dual core met hyperthreading...
onzin; i7's zijn op 1 model na altijd quadcore ; hexacore i7's bestaan alleen voor desktopsockets.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:00:20 #189
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_131161695
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 20:14 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Dat zijn mobiele cpu's joh :D hebben hoge nummertjes achter hun naam maar zijn daarom niet high-end ;)

ook deze opvatting is inmiddels achterhaald; de cpu is lang niet het enige wat telt en door miniaturisatie zijn notebookprocs in sommige taken net zo snel als even snel geclockte desktopprocs.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zaterdag 14 september 2013 @ 15:06:43 #190
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_131163697
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:21 schreef RDMKR het volgende:

[..]

ik heb de business leather case (http://www.aliexpress.com(...)rown/1145656212.html) van m'n K900 al binnen, nu alleen de telefoon nog. binnenkort heb ik een review.

eerste indruk van de case: hij is groot. leer is helaas kunstof achtig maar niet bepaald lelijk.
Ik ben benieuwd. Phone zag er echt heel mooi uit (vond ik), vooral het achterkantje, en mooi strak allemaal. De andere Lenovo's die er lagen waren een stuk minder indrukwekkend :) Qua specs heb ik het niet echt bekeken.

Ben benieuwd naar je review binnenkort. :)
pi_131170224
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:12 schreef Kuhly het volgende:
Ik wil graag de Xiaomi M2s bestellen (niet voor mezelf). Maar nu is het zo dat deze een flinke pricedrop heeft gekregen ivm de Mi3 alleen is dat nergens echt te zien. Weet iemand wanneer dit doorkomt in de webshops?
Duurt nog wel even, al is de prijs al redelijk wat gedropt op ibuygou. Eerst oude voorraad opmaken.

Ze zijn ook pas een paar dagen te koop voor die prijs. En er komt nog een redelijke winstmarge bovenop.

http://www.gizchina.com/2(...)-mi2s-go-sale-today/

[ Bericht 9% gewijzigd door Dasjonny op 14-09-2013 18:46:45 ]
pi_131171534
Hierbij een review van de Neo N003 2/32GB

Sinds donderdag middag ben ik de blije bezitter van de Neo.
Deze gekocht bij http://www.aliexpress.com...art-Phone/1203665062.html en was in totaal ongeveer 255 euro kwijt inclusief douane kosten.

Mijn vorige telefoons waren op volgorde : Galaxy spica, Galaxy s1, HTC one x,
mijn HTC one x is twee weken geleden overleden, hij starte niet meer op deed niks meer.
Dus toen de jiayu g2 van mijn vader tijdelijk overgenomen en op zoek gegaan naar een nieuwe telefoon uit china. Toen kwam ik de Neo tegen, maar mijn eis was eigenlijk wel een ram geheugen van 2GB en een grote batterij, dus moest ik nog wat geduld hebben tot dat de 2gb versie uit kwam, en nu dus in bezit van de Neo n003 2GB.

Eerste indruk:
Haalde hem uit de verpakking en was eigenlijk blij verrast door het uiterlijk dit omdat hij in het echt er toch wat aantrekkelijker uitziet dan op internet :)
De groote was ook gelijk een verrasing, hij is groot namelijk! Hij is namelijk een centimeter langer en een centimeter breder en 3 mm dikker dan mijn htc one x. Dit is dus ook behoorlijk wennen.

Wat zit er in de doos:
De Neo natuurlijk, Oplader met een usb kabel. 5 screen protectors waarvan een al op het scherm zit. Otg kabel om externe opslag bijvoorbeeld aan te sluiten. MHl kabel voor de tv. Usb stick waar je 4 verschillende opslag kaartjes in kan stoppen. Soft pouch waardeloos zakje. Flip case waar een erg leuke future op zit als het werkt. Deze flip case is een vervanging voor je originele achterkant en krijg je dus een flip voor terug, in deze flip zit een magneetje waar het scherm op kan reageren zie youtube:Maar bij mij mag het niet werken :'( contact gehad met de verkoper en deze stuurt gratis een nieuwe flip cover op, het magneetje zit waarschijnlijk niet op de goede plek in mijn flip cover. _/-\o_

De bouw:
in een woord prima! Geen licht lekkage van het scherm of van de drie buttons aan de onderkant.
De cover klikt goed vast geen gekraak of wat dan ook als er op drukt. Metalen rand om het scherm heen ziet er robuust uit, deze steekt ook net iets boven het scherm uit wat erg prettig is! Knopjes voelen stevig aan. De trillingen zijn goed, mag van mij iets harder.
Scherm is ook prima waarschijnlijk zoals bij alle 5 inch schermen uit china. ook geen last van ghost touches zoals ze bij de zopo c2 klagen. touchscreen reageert goed!

Werking/ervaring tot nu toe:
Er staat standaard android 4.2.1 op wat prima werkt!
Standaard is deze telefoon geroot, alleen de superSu app is in het chinees en op maat gemaakt voor de Neo. Heb de app eerste keer verander in nederlandse taal, toen gaf hij aan dat er een update was maar die update kan hij niet instaleren waardoor de app niet meer werkte. Heb toen de telefoon een volledige reset gegeven en de app maar in het chinees gelaten
zodat ik nog wel root heb. :P Ben nog geen bugs of fouten tegen gekomen tot op heden. Alleen had ik het begin last van wel erg veel Chinese apps, naar er een paar verwijderd te hebben was dit allemaal weer prima.
Gps kunnen we kort over zijn is gewoon niet goed. Ook naar al de gps fixen werkt hij nog niet zoals mijn broers HTC one. Al is de htc one ook een totaal andere prijs klasse. Naar de fixen is de gps wel stuk stabieler geworden en als je aan het auto rijden bent met de neo als navigatie klopt de snelheid wel behoorlijk als ik het vergelijk met de auto.
Gisteren in Groningen had ik goed bereik en kon ik binnen 15 seconden wel een verbinding krijgen tot op de 3/4 meter nauwkeurig.
Zoals vandaag met dikke bewolking krijgt hij binnen bij het raam geen verbinding, hij ziet de satellieten wel maar er gebeurd verder niks.
bellen gaat erg goed kan de ander goed verstaan en degene aan de overkant kan mij ook goed verstaan,
zonder kraak of iets dergelijks.
speaker aan de achterkant is niet erg hard, had van mij wel tikkeltje harder gemogen.
foto's kunnen leuke kiekjes mee worden gemaakt meer ook niet, volgens gizchina.com moet het een van de betere camera's zijn op dit moment van de telefoon's met een MTK chipset. Flitser is weinig toe gevoegde waarde bij een foto nemen. Als zaklamp kan het er net mee door.
Fm radio werkte de heenreis naar Groningen toe prima, goed bereik!.
De accu is geweldig! dat mag ook wel met een 3000mah batterij. ik heb de telefoon nu 1d 5u 5m niet opgeladen en heb nog 14 procent over. met een screen on time van 3 uur.
dus als je wil kan je op een dag gemakkelijk 4 uur het scherm aan hebben, wat ik zelf een erg pluspunt vind!

conclusie:
Een grote telefoon voor een leuk prijsje. Als je geen zin hebt om op de jiayu g4 advanced te wachten dan is deze neo n003 een goede keus!

+Accu
+Bouwkwaliteit
+Scherm
+Belkwaliteit
+Flip cover
+FM radio

-Groote
-Gps
-Flitser

Nog vragen of opmerkingen laat het even horen!
pi_131178649
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:06 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Phone zag er echt heel mooi uit (vond ik), vooral het achterkantje, en mooi strak allemaal. De andere Lenovo's die er lagen waren een stuk minder indrukwekkend :) Qua specs heb ik het niet echt bekeken.

Ben benieuwd naar je review binnenkort. :)
ze hebben ook een MTK telefoon met 4000 mAh batterij voor rond de $250 die er wel interessant uit ziet.

k900 is bij goede optimalisatie kwa performance vergelijkbaar met de HTC One en Xperia Z. helaas hebben sommige (veelal oude) apps geen optimaal geschreven instructies voor de Intel chip, maar dat zijn ook vaak programmas die zo oud zijn dat meer snelheid teveel van het goede is.

het verschil met een MTK chip moet zeker wel te merken zijn. GPU is 3x zo sterk als die van de turbo MTK chip (533mhz x2). en het scherm biedt extra ruimte zonder de PPI merkbaar lager te maken. die laatste 40 zijn toch niet waarneembaar voor het menselijk oog.

hopen dat ie niet overdreven log aanvoelt en oogt straks... 5 inch is soms al best erg. maar goed, dat is altijd een afweging die je moet maken.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_131210934
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 18:36 schreef Dasjonny het volgende:

[..]

Duurt nog wel even, al is de prijs al redelijk wat gedropt op ibuygou. Eerst oude voorraad opmaken.

Ze zijn ook pas een paar dagen te koop voor die prijs. En er komt nog een redelijke winstmarge bovenop.

http://www.gizchina.com/2(...)-mi2s-go-sale-today/
Oke dan wachten we nog even.

Iemand misschien een idee wanneer de mi3 te koop is? Lijkt me wel een geschikt telefoontje :7
Ajax Amsterdam
pi_131211478
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:40 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Oke dan wachten we nog even.

Iemand misschien een idee wanneer de mi3 te koop is? Lijkt me wel een geschikt telefoontje :7
http://www.aliexpress.com(...)-RAM/1258868496.html hier ga ik hem morgen bestellen
pi_131211559
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:50 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

http://www.aliexpress.com(...)-RAM/1258868496.html hier ga ik hem morgen bestellen
Mja er staat 23 dagen, klopt dat, kun je daar vanuit gaan?
Ajax Amsterdam
pi_131211619
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:51 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Mja er staat 23 dagen, klopt dat, kun je daar vanuit gaan?
Dat betekent dat je je geld terug krijgt als het niet 23 dagen na de levertijd binnen komt
pi_131211752
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:52 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Dat betekent dat je je geld terug krijgt als het niet 23 dagen na de levertijd binnen komt
Ohja kut, dom :P Maar welke datum verwacht je hem dan?
Ajax Amsterdam
pi_131211883
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:54 schreef Kuhly het volgende:

[..]

Ohja kut, dom :P Maar welke datum verwacht je hem dan?
Ik heb geen idee, heb nog nooit wat uit china besteld
pi_131211949
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:56 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, heb nog nooit wat uit china besteld
Want volgens mij is het een pre order? Ik contact die verkoper anders wel even.
Ajax Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')