abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 november 2013 @ 21:59:40 #251
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_133466058
Zit er ook in. Bounties zijn leuk om te doen.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_133466206
Hammerdin is back O+ En meteen al dik OP Dat zal nog wel aangepast worden, ik mep echt iedereen naar de klote :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 20 november 2013 @ 22:12:08 #253
194233 Friday12
Originele kloon
pi_133466609
Hoe zitten jullie er allemaal in zeg :(
pi_133468612
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:12 schreef Friday12 het volgende:
Hoe zitten jullie er allemaal in zeg :(
Alleen eckte fans
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_133468709
Maar de crusader is tof. De adventure mode zeker ook, maar nu eerst eens alles level 70 maken :)

RoS zorgt er iig voor dat ik weer vertrouwen krijg in de makers. Blessed hammer is OP, maar iron skin is zo grafisch tof O+ Collossus van X-Men is er niets bij :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_133468987
Eind dit jaar public beta dus? Heb dan twee weken verplicht vrij dus zou wel mooi uitkomen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 20 november 2013 @ 23:27:48 #257
194233 Friday12
Originele kloon
pi_133469742
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:05 schreef Pheno het volgende:
Maar de crusader is tof. De adventure mode zeker ook, maar nu eerst eens alles level 70 maken :)

RoS zorgt er iig voor dat ik weer vertrouwen krijg in de makers. Blessed hammer is OP, maar iron skin is zo grafisch tof O+ Collossus van X-Men is er niets bij :D
heb je dat paardje al?
pi_133473636
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:27 schreef Friday12 het volgende:

[..]

heb je dat paardje al?
Ja, maar ik zoek nog naar manieren om dat leuk in te zetten.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_133474431
De tweede rune bv is al een stuk toffer: er doorheen racen en knockback. Vanochtend om 5 uur weer begonnen met spelen :') Wel funny, zit je daar met twee man op 1 server :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_133474485
Lijkt me ideaal als panickbutton dat paard?
pi_133474639
Op normal ben ik nog niet in paniek geweest :+

Tot nu toe heb ik blessed hammer weer vol in gebruik. Met rune geeft ie nog eens fire af en geeft ie kans op de grond in de fik. Mijn strategie met grote mobs: er in springen met <insert skillnaam die ik nu even kwijt ben), iedereen stunned, hamers aan en iron skin erover. Op normal ligt iedereen, inclusief uniques. Shield bash is ook erg fijn. Maar wat er van over blijft allemaal zie ik wel in de hogere moeilijkheidsgraden. Er zijn er nu 5. eentje speciaal voor level 70. Daar gaan we natuurlijk voor.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:13:10 #262
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_133512010
Bounties en Rifts zijn leuk, maar voor mij voelt het alsof de Rifts gewoon niet erg lonen. Items en exp zijn makkelijker en sneller te verkrijgen met bounties.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
pi_133515620
Zijn er eigenlijk nog PS3 spelers hier?
In de ban van de mods.
pi_133517102
Moeilijkheidsgraad is wel zwaar gereduceerd zeg. Na tijdje maar weer eens gespeeld en Hell/Inferno stelt geen ruk voor vergeleken met hoe moeilijk het was, of ligt dat nou aan mij?
pi_133517149
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Moeilijkheidsgraad is wel zwaar gereduceerd zeg. Na tijdje maar weer eens gespeeld en Hell/Inferno stelt geen ruk voor vergeleken met hoe moeilijk het was, of ligt dat nou aan mij?
Was dat nog voordat ze monster power hebben geïntroduceerd?
Je kunt nu namelijk monsterpower instellen bij het selecteren van de act / quest oplopend van 0 t/m 10.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_133517240
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Was dat nog voordat ze monster power hebben geïntroduceerd?
Je kunt nu namelijk monsterpower instellen bij het selecteren van de act / quest oplopend van 0 t/m 10.
Ver voor, welk monsterpower is vergelijkbaar met het niveau van toen gok je?
pi_133517248
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Moeilijkheidsgraad is wel zwaar gereduceerd zeg. Na tijdje maar weer eens gespeeld en Hell/Inferno stelt geen ruk voor vergeleken met hoe moeilijk het was, of ligt dat nou aan mij?
Dat is het jammere ja, eerst was het de bedoeling dat inferno echt alleen voor groepen spelers was, maar na een hoopp gejank dat het te lastig was, is het een stuk omlaag gegaan. Daarna kwam er weer een monsterpower update om het moelijker te maken.

In de beta zijn er trouwens vijf moelijkheidsgraden, maar ik kan nog niet naar de vijfde. Daar moet je een level 70 voor hebben. De namen zijn ook aangepast, geen normal, nightmare, hell en inferno.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_133517360
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat is het jammere ja, eerst was het de bedoeling dat inferno echt alleen voor groepen spelers was, maar na een hoopp gejank dat het te lastig was, is het een stuk omlaag gegaan. Daarna kwam er weer een monsterpower update om het moelijker te maken.

In de beta zijn er trouwens vijf moelijkheidsgraden, maar ik kan nog niet naar de vijfde. Daar moet je een level 70 voor hebben. De namen zijn ook aangepast, geen normal, nightmare, hell en inferno.
Hoe zit het trouwens met die paragon levels in de expansion. Level je dan van 1 -60, dan de 100 paragon en level je daarna pas naar 70 of ben je die paragon zooi gewoon kwijt dan?
pi_133517470
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:07 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Hoe zit het trouwens met die paragon levels in de expansion. Level je dan van 1 -60, dan de 100 paragon en level je daarna pas naar 70 of ben je die paragon zooi gewoon kwijt dan?
De beta is op een aparte realm. Ik kon mijn personages wel kopieren van Europa af, maar die werden allemaal op level 60 gezet. Dus eigenlijk kan ik er geen antwoord op geven op basis van ervaring. Ik mag aannemen dat je de paragon gewoon houdt en dan weer eerst gaat levelen naar 70 voordat je daarmee verder kan. Het zou namelijk wel erg cru zijn als je paragon 100 kwijt bent :X Maar dat is mijn gedachte, er is helaas niets over te zeggen aan de hand van de beta.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_133520247
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat is het jammere ja, eerst was het de bedoeling dat inferno echt alleen voor groepen spelers was, maar na een hoopp gejank dat het te lastig was, is het een stuk omlaag gegaan. Daarna kwam er weer een monsterpower update om het moelijker te maken.

In de beta zijn er trouwens vijf moelijkheidsgraden, maar ik kan nog niet naar de vijfde. Daar moet je een level 70 voor hebben. De namen zijn ook aangepast, geen normal, nightmare, hell en inferno.
Inferno ML10 is toch wel redelijk vergelijkbaar met de oude inferno?
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:39:18 #272
194233 Friday12
Originele kloon
pi_133520424
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:11 schreef Pheno het volgende:

[..]

De beta is op een aparte realm. Ik kon mijn personages wel kopieren van Europa af, maar die werden allemaal op level 60 gezet. Dus eigenlijk kan ik er geen antwoord op geven op basis van ervaring. Ik mag aannemen dat je de paragon gewoon houdt en dan weer eerst gaat levelen naar 70 voordat je daarmee verder kan. Het zou namelijk wel erg cru zijn als je paragon 100 kwijt bent :X Maar dat is mijn gedachte, er is helaas niets over te zeggen aan de hand van de beta.
Je leveled altijd je paragon door ook weer na lvl 70
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:33 schreef thewallsareshifting het volgende:

[..]

Inferno ML10 is toch wel redelijk vergelijkbaar met de oude inferno?
MP10 is gewoon veel meer hp maar ik vind niets meer vergelijkbaar met vroeger en dat komt ook door de gear changes
pi_133521375
Hoe zit het met de legendary blacksmith plans in de beta? Nog steeds gebonden aan hun level?
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_133521694
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:39 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Je leveled altijd je paragon door ook weer na lvl 70

[..]

Daar ga ik vanuit ja :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_133524794
quote:
Hey all! I've watched a bunch of videos regarding RoS Beta and I've made up a list of all the important things so you don't have to watch a ton of long videos. Here they are:\

1) As you already know, your old gear will be worthless *edit, sorry had 2900k before* 2900 DPS weapons drop from trash mobs. There were videos of level 50 characters wielding these weapons.

2) Maquise Gems drop relatively easily and are the standard for level 70, so don't spend you money crafting.

3) Gold is still valuable as cost of crafting, unsocketing gems, etc is still pretty pricey

4) Brimstone will not be used by any of new crafting recipes so don't bother farming/buying them

5) Gold is relatively easy to obtain as bounties and whatnot give you good amounts

6) Your paragon levels are not 1:1 it is based off of total XP. So if your characters combined have around 250 total, you will only get about 138 Paragon Points to spend. Paragon points are divided evenly among the four Paragon Areas

7) Current crafting mats are almost worthless new crafting mats for everything

8) You can resent Paragon Point allocation anytime with a simple click of a button. This makes for very Dynamic Playstyles depending on what your'e doing (speedruns, levelling, etc)

9) Maximum Crit chances boost from Para Points is 10%

10) Max Crit Damage boost from PP is 50%

11) Max Attack Speed boost from PP is 10%

12) Max Cooldown Reduction boost from PP is 10%

13) Each Paragon Point is worth 5 Stat points with no maximum

14) Max % Life boost is 25%

15) Max Armor boost is 25%

16) Max Dodge Chance boost is 10%

17) Max AR Boost is 250

18) Max MF boost is 100%

19) Max Movement Speed boost is 25%

20) Max Gold Pickup Radius boost is 25

21) Regarding Enchanting, just watch the official Blizz Video regarding Enchanting. It would take too long to type it out. Basically you can only replace one stat on one item and once you replace it you can't go back; however, you can change the same property over and over again, you just can't touch the other ones.

22) Regarding Transmogrification, again just watch the official Blizz Video regrading it. Pretty self-explanatory. Once you find items it automatically goes into your bank and you can choose from it. You don't have to actively have it in your inventory.

23) Regarding Difficulty It goes Normal, Hard, Expert, Master, Torment As baseline, Master is around MP8-9, Torment is MP10. In Torment, you can choose between Torment 1 to Torment 6 to make it even more difficult.

24) In Torment here is the list of goodies you would be getting:

* 300% gold/xp
* Double bounty awards
* Better Legendary Recipes
* Better Legendary Items
* 250% Leg drop rate
* Additional gold/xp/leg drop rate per Torment level

25) Monsters scale according to your level not the Act Level

26) New Toughness stat is the *total amount of raw damage you can take* and it is based on *Max Life, Armor, Dodge Chance, Avg Resist, and Damage Reduction*

27) New stat called Crushing Blow Chance that can be increased by skills and items, deals 25% of monster's current HP as bonus damage, half as effective against elites

28) Blood Shards are a new form of currency. You get them from Adventure Mode and they are used for a gambling system. Think of the gambling system in previous Diablo games.

29) A level 50 Legendary ring I saw adds +281 Str with a 4% IAS boost. *edit* More things I've seen since I've typed this:

Lvl 62 Legendary Pants that have +674 Dex, +480 Vit
Lvl 63 Leg Axe 1495.4 DPS, +604 Int, + 671 Vit, 5% IAS, Crushing Blow Chance 8%
Lvl 69 Leg Fist 2677.2 DPS
Lvl 60 Leg 1h Sword 1208.9, +400 Str, +311 Vit, 19% Chance Splash Damage
Lvl 70 Set Shoulders +784 Str +548Vit
Lvl 61 Leg Ammy +594 Dex, +584 Vit, Reduce Cooldown by 7%
Lvl 63 Leg Ring +565 Int +84 AR, IAS 5%
Lvl 70 Leg Gloves +947 Str[ Holy !@#$
LvL 70 Leg 2h Sword 4145.9 DPS +1392 Vit
Lvl 70 Leg Armor +838 Str +524 Vit +10% Life
Lvl 70 Leg Belt +821 Str +590 Vit +11% Life
Lvl 70 Leg 1h Sword 3630.2 DPS
Lvl 70 Leg Ring +70-140 Damage, +843 Str, +582 Vit, Reduce cooldown 5%

You get the idea. Sell everything you have now because it will be worth nothing.

30) Travelling between acts in Adventure mode is very easy and streamlined. Cheers Blizz

Finally: GG to CM Wiz, WW Barb, and all LS

This looks like it's finally going to fix Diablo and make Self-Found viable. Good job Blizz

More info from readers as I see it:

- During beta you will see items with PH beneath their image, that stands for place holder
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/10660725988#1
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')