abonnement Unibet Coolblue
pi_132177570


Really? :')
Burning bridges gives you so much more
pi_132191863
http://dotabuff.com/players/107418458/matches

Quotidien heeft Dagon ontdekt :P?
pi_132215889
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 00:04 schreef Gatenkaas het volgende:
[ afbeelding ]

Really? :')
Ja dat dus. Dafuq gabe, hou op met je hatz en 't opvreten van de servers en ga een fatsoenlijke matchmaking regelen.

En: Spectre eindelijk goed onder de knie, bazen hero :D
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_132217763
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 02:14 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ja dat dus. Dafuq gabe, hou op met je hatz en 't opvreten van de servers en ga een fatsoenlijke matchmaking regelen.

En: Spectre eindelijk goed onder de knie, bazen hero :D
Moeilijke hero om te spelen in pubs, dat wel
"And I can't wait, to see the sunrise again"
pi_132219129
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 09:34 schreef Greye het volgende:

[..]

Moeilijke hero om te spelen in pubs, dat wel
7 van de 8 mee gewonnen nu, maar ja hij is niet makkelijk. Helemaal z'n base damage is echt brak dus als je moet last hitten onder je toren mis ik er nog wel eens een of twee. Maar zodra je eenmaal je radiance en heart hebt, RAMPAAAAGGGGEEEEEEEE!
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  woensdag 16 oktober 2013 @ 12:02:38 #81
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_132221417
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:42 schreef Harlon het volgende:

[..]

7 van de 8 mee gewonnen nu, maar ja hij is niet makkelijk. Helemaal z'n base damage is echt brak dus als je moet last hitten onder je toren mis ik er nog wel eens een of twee. Maar zodra je eenmaal je radiance en heart hebt, RAMPAAAAGGGGEEEEEEEE!
probleem van zo een held is, kom maar eens zo ver dat je even 3800 bij elkaar kan sparen zonder dat het ten koste van je complete team gaat :P hij is met goede items een van de beste carries in het spel (tenzij je tegen medusa moet dan moet je hem gewoon niet picken) maar is wel vreselijk item dependent :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_132223661
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 12:02 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

probleem van zo een held is, kom maar eens zo ver dat je even 3800 bij elkaar kan sparen zonder dat het ten koste van je complete team gaat :P hij is met goede items een van de beste carries in het spel (tenzij je tegen medusa moet dan moet je hem gewoon niet picken) maar is wel vreselijk item dependent :P
Klopt, maar gewoon een goed stack bij je hebben die redelijk wat space maken voor je en dan met haunt wat kills mee pakken :)
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  woensdag 16 oktober 2013 @ 14:44:19 #83
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_132226610
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 13:21 schreef Harlon het volgende:

[..]

Klopt, maar gewoon een goed stack bij je hebben die redelijk wat space maken voor je en dan met haunt wat kills mee pakken :)
haunt ja, wat ik heb ik dat soms onderschat wat voor gruwelijk veel damage dat kan doen, zelfs de copy, op een support die even alleen loopt. Daarom leer ik mezelf aan als ik b.v. een lion ben om meteen de copy te dispellen met hex :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_132227600
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:44 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

haunt ja, wat ik heb ik dat soms onderschat wat voor gruwelijk veel damage dat kan doen, zelfs de copy, op een support die even alleen loopt. Daarom leer ik mezelf aan als ik b.v. een lion ben om meteen de copy te dispellen met hex :D
Zodra je desolate hebt tikt het heel erg hard aan ja. En je kan overal ff een teamfight in springen
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_132275024
quote:
6.79 Gameplay Update

GENERAL

* Buyback prevents gaining unreliable gold (creeps, neutrals, etc) until your normal respawn time finishes
* When buying back, 25% of the remaining respawn time will be added to your next death

* Creeps now meet a bit closer to the tower in your offlane
* Ranged Heroes now get the same denied experience as melee heroes (instead of less)
* XP AoE increased from 1200 to 1300

* Non-Ancient Neutrals now split XP with all heroes in the AoE instead of just the team that killed them
* Swapped the medium pullable Neutral Camp with the small camp
* A neutral creeps camp will no longer spawn the same set of neutral creeps twice in a row
* Small reduction to the pull timing duration of the mid Radiant and mid-top Dire camp
* Satyr Mindstealer XP bounty reduced from 88 to 62
* Satyr Tormentor XP bounty reduced from 155 to 119
* Mud Golems XP bounty reduced from 119 to 88
* Mud Golems armor reduced from 4 to 2
* Dark Troll Summoner bounty XP reduced from 155 to 119
* Hellbear Smasher HP reduced from 1100 to 950
* Hellbear armor reduced from 5 to 3
* Satyr Trickster's Purge cast point improved from 0.5 to 0.2
* Dragon Ancient Neutral Camp now have flying movement capability
* Fixed Neutral Envenomed Weapons debuff dispelling regen items

* Day/Night length decreased from 6 to 4 minutes
* The following heroes now have the standard 800 night vision: Drow Ranger, Mirana, Puck, Leshrac, Enchantress, Ancient Apparition, Meepo and Treant Protector

* Roshan will respawn at a random time between 8 and 11 minutes after death
* When Aegis expires unused, it heals the hero fully over 5 seconds (regen dispels on damage from players or buildings)

* Starting gold increased from 603 to 625
* Random Gold bonus reduced by 50
* Gold for ending a spree changed from 75->600 (3x->10x) to 125->1000
* Your gold income is now 1 per 0.6 seconds, up from 1 per 0.8 seconds

* Tower last hit bonus gold increased from 100-200 to 150-250
* Melee Barracks HP regen increased from 2.5 to 5
* Ranged Barracks HP regen decreased from 2.5 to 0
* Ranged Barracks HP reduced from 1500 to 1200 and armor increased from 5 to 10 (same EHP vs physical damage)

* Evasion now stacks diminishingly
* Can no longer orb-attack while attack restricted (such as Ethereal or Frostbite)
* The following abilities no longer automatically ignore backswing time by default: Rupture, Malefice, Venomous Gale, Stifling Dagger, Flamebreak, Wave of Terror, Shadow Word and Power Cogs

[SIZE=4]HEROES[/SIZE]

Abaddon
- Base armor reduced by 1
- Myst Coil self damage increased from 50/75/100/125 to 75/100/125/150
- Aphotic Shield is now dispellable
- Borrowed Time no longer activates while Doomed

Alchemist
- Chemical Rage no longer provides 250/500/750 bonus HP
- Chemical Rage HP regen increased from 15/30/60 to 50/75/100

Ancient Apparition
- Ice Vortex cooldown reduced from 5 to 4
- Ice Blast cooldown reduced from 45 to 40
- The Chilling Touch buff is now always applied to Ancient Apparition even if he is not within the target area
- Chilling Touch cooldown reduced from 50/46/42/38 to 50/42/34/26

Axe
- Berserker's Call AoE increased from 275 to 300
- Battle Hunger duration reduced from 10/13/16/19 to 10/12/14/16
- Battle Hunger damage reduced from 15/21/27/33 to 15/20/25/30
- Battle Hunger movement speed slow/bonus increased from 8% to 10%
- Battle Hunger is now dispellable
- Counter Helix cooldown reduced from 0.55/0.5/0.45/0.4 to 0.45/0.4/0.35/0.3
- Counter Helix now hits siege units
- Culling Blade no longer goes on cooldown if it successfully kills a hero
- Culling Blade threshold reduced from 300/450/625 to 250/350/450 (Aghanim upgraded version is still 300/450/625)
- Culling Blade speed bonus increased from 25% to 40% and AoE from 600 to 900
- Culling Blade 40% speed bonus now applies to attack speed as well
- Culling Blade Aghanim allied buff duration increased from 6 to 10
- Culling Blade manacost reduced from 150/200/250 to 60/120/180

Batrider
- Base damage reduced from 48-52 to 38-42
- Vision reduced from 1400 to 1200
- Flaming Lasso cast range reduced from 175 to 100

Beastmaster
- Inner Beast AoE reduced from 1000 to 900 (standard aura AoE)
- Inner Beast attack speed rescaled from 18/26/32/40 to 15/25/35/45
- Call of the Wild now has two abilities for summoning each unit independently
- Call of the Wild manacost reduced from 25 to 15 and cast point improved from 0.5 to 0.3

Bloodseeker
- Base movement speed reduced from 305 to 300
- Thirst is now global instead of 6000 range
- Thirst bonus now stacks for each unit that is low HP
- Thirst HP threshold increased from 20/30/40/50% to 50%
- Thirst movement speed bonus reduced from 15/25/35/45% to 7/14/21/28%
- When Thirst is active, movement speed cap is removed on your hero
- Thirst no longer provides armor bonus
- Thirst provides bonus 7/14/21/28 damage
- Thirst no longer grants full hero vision around low HP targets, it only shows their model
- Thirst no longer lasts for an extra 3 seconds when the target is dead

Brewmaster
- Base agility increased from 16 to 22
- Drunken Haze affects a 200 AoE around the target
- Thunder Clap is now dispellable
- Primal Split selection order is now Earth/Storm/Fire
- Reworked Primal Split Aghanim upgrade.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bristleback
- Attack point improved from 0.4 to 0.3
- Viscous Nasal Goo is now dispellable
- Viscous Nasal Goo cast point improved from 0.4 to 0.3
- Warpath max stacks increased from 5 to 5/6/7
- Warpath stack duration increased from 10 to 14

Broodmother
- Spin Web AoE increased from 650 to 900
- Spin Web cast range increased from 600 to 1000
- Spin Web cast point nerfed from 0.2 to 0.4
- Spin Web no longer destroys trees
- Broodmother now has completely unobstructed movement when under the web (can walk over cliffs, trees, etc)
- Removed buffer time when leaving Spin Web (you now immediately lose your regen/movement/pathing/invis bonuses)

Centaur Warrunner
- Stampede slow duration increased from 1.25 seconds to 1.5

Chaos Knight
- Chaos Bolt damage and stun values are now inversely related

Chen
- Test of Faith teleport is now dispellable
- Hand of God cooldown increased from 140/130/120 to 160/140/120

Clinkz
- Searing Arrows damage increased from 20/30/40/50 to 30/40/50/60
- Searing Arrows manacost increased from 8 to 10
- Searing Arrows is no longer blocked by magic immunity

Clockwerk
- Units knocked back by Power Cogs destroy trees in 100 AoE around where they land

Crystal Maiden
- Freezing Field AS/MS AoE slow increased from -20/-30 to -30/-30
- Freezing Field Scepter AS/MS AoE slow increased from -50/-30 to -50/-50

Dark Seer
- Vacuum cooldown increased from 24 to 28

Dazzle
- Weave duration rescaled from 12/18/24 to 20
- Weave armor per second rescaled from 1 to 0.75/1/1.25 (scepter is 1/1.25/1.5)
- Poison Touch damage increased from 8/16/24/32 to 14/20/26/32 (7 seconds worth)
- Poison Touch is now dodgeable
- Poison Touch slow timings reworked
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death Prophet
- Exorcism Spirit damage increased from 43-48 to 53-58

Disruptor
- Kinetic Field AoE increased from 300 to 325
- Glimpse cooldown reduced from 60/50/40/30 to 65/50/35/20
- Static Storm AoE increased from 375 to 450
- Static Storm max damage increased from 170/220/270 to 200/250/300
- Added Aghanim's upgrade: Static Storm silences items, and lasts an extra 2 seconds

Doom
- Doom cooldown reduced from 110 to 100
- Doom now removes positive buffs on the target before applying the debuff
- Doom Aghanim AoE requirement increased from 550 to 900
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drow Ranger
- Precision Aura damage ratio increased from 16/20/24/28% to 18/24/30/36%
- Precision Aura no longer affects creeps
- Precision Aura can now be manually casted to affect creeps globally for 30 seconds (120 cd)
- Marksmanship attribute negation AoE increased from 375 to 400

Earthshaker
- Enchant Totem damage increased from 75/150/225/300% to 100/200/300/400%
- Fissure range increased by 100

Elder Titan
- Ancestral Spirit damage reduced from 120/160/200/240 to 80/120/160/200

Enigma
- Midnight Pulse dps increased from 3/4/5/6% to 4/5/6/7%
- Added Aghanim's upgrade: Adds Midnight Pulse damage to your Black Hole. This damage stacks with Midnight Pulse.

Enchantress
- Untouchable attack speed slow increased from 20/50/80/110 to 30/60/90/120

Faceless Void
- Timewalk slow rescaled from 25/30/35/40% to 20/30/40/50%
- Chronosphere AoE increased from 400 to 450

Huskar
- Agility reduced from 20 + 2.4 to 15 + 1.4
- Berserker's Blood is now disabled by Doom

Invoker
- EMP restores Invoker for 50% of the mana it drains from heroes (excluding illusions)
- Invoke Max Spells rescaled from 1/2/2/2 to 2

Io
- Tether now does a -100% MS/AS slow instead of a stun

Jakiro
- Liquid Fire is now a castable Attack Orb (same cooldown, no mana cost)

Juggernaut
- Healing Ward movement speed increased from 300 to 450
- Omnislash Scepter cooldown reduced from 110/100/90 to 70
- Omnislash no longer stops if the target is Ethereal (it still doesn't do damage)
- Fixed not being able to use items during Omnislash

Keeper of the Light
- Blinding Light now destroys trees in a 150 AoE around where the target is pushed

Kunkka
- X Marks The Spot cooldown reduced from 16 to 13
- Ghost Ship damage increased from 350/450/550 to 400/500/600

Leshrac
- Diabolic Edict cast point improved from 0.7 to 0.5
- Pulse Nova scepter damage increased from 88/133/177 to 100/150/200

Lich
- Frost Armor has half effect against ranged heroes
- Frost Armor slow now stacks with the slow from Frost Nova
- Sacrifice cooldown increased from 35/30/25/20 to 44/36/28/20
- Sacrifice mana gain increased from 15/30/45/60% to 25/40/55/70%
- Sacrifice no longer denies enemy XP
- Sacrifice now converts your own creep for XP (shared in AoE as normal creep xp bounty)

Lifestealer
- Rage cooldown increased from 17 to 19
- Open Wounds and Infest cast points increased from 0.01 to 0.2

Lina
- Attack range increased from 635 to 650

Lion
- Mana Drain duration increased from 4 to 5
- Hex cooldown increased from 15 to 30/25/20/15
- Hex duration increased from 1.75/2.5/3.25/4 to 2.5/3/3.5/4

Lone Druid
- Base movement speed increased from 315 to 325 (still 280 in True Form)
- Spirit Bear XP bounty increased from 196 to 300

Luna
- Moon Glaive can now bounce back on the same units if it already hit all other units nearby
- Moon Glaive bounce damage reduced from -30% to -35%
- Eclipse Scepter beam count limit per target removed

Lycanthrope
- Armor increased by 1 (Shapeshift total armor is still the same as before)
- Base damage increased by 5
- Howl bonus damage for non-hero units increased from 4/8/12/16 to 5/10/15/20
- Wolves magic resistance increased from 50% to 80%

Magnus
- Turn rate improved from 0.5 to 0.8

Medusa
- Mystic Snake now does Pure damage to units in Stone Form

Meepo
- Base armor reduced by 1
- Turn rate improved from 0.5 to 0.65
- Earthbind cast point improved from 0.5 to 0.3
- Divided We Stand leveling rebalanced from 6/11/16 to 4/11/18
- Removed 30% stat sharing on non-aghanim Divided We Stand

Mirana
- Leap AoE AS/MS speed bonus is granted at the cast location rather than the destination
- Leap AoE AS bonus increased from 4/8/12/16 to 8/16/24/32

Morphling
- Morph level 4 shift rate improved from 0.25 to 0.2

Naga Siren
- Rip Tide AoE reduced from 450 to 350
- Ensnare manacost increased from 75/85/95/105 to 90/100/110/120

Nature's Prophet
- Treants' XP Bounty increased from 20 to 30
- Treants' Gold Bounty increased from 12-16 to 14-20

Necrolyte
- Base armor increased by 1

Night Stalker
- Darkness causes enemy vision to be reduced by 25% (affects heroes, creeps and wards)

Nyx Assassin
- Spiked Carapace no longer stuns your hero when your summoned units proc it (the summoned units get stunned instead)
- Impale no longer has unit targeting, it is now only a point targeted spell

Ogre Magi
- Ignite duration increased from 4/5/6/7 to 5/6/7/8
- Ignite is now dodgeable
- Ignite can now multicast to cast at a random enemy unit in 1400 AoE (prioritizes ones that do not already have the debuff)
- Unrefined Fireblast cooldown reduced from 10 to 6

Omniknight
- Degen Aura AoE increased from 315 to 350
- Degen Aura stickiness increased from 0.5 seconds to 1.0

Outworld Devourer
- Base damage reduced by 3
- Items no longer trigger Essence Aura

Phantom Assassin
- Stifling Dagger shares the same crit chance/factor as Coup de Grace
- Stifling Dagger is now dodgeable
- Stifling Dagger damage rescaled from 50/100/150/200 to 60/100/140/180

Phantom Lancer
- Spirit Lance is now dodgeable

Pudge
- Can now use Blink Dagger
- If you hook a unit onto an unpathable ledge, the unit gains free pathing for 5 seconds
- Flesh Heap magic resistance reduced from 4/8/12/16% to 6/8/10/12%
- Dismember Scepter strength multiplier increased from 0.75 to 1.0

Pugna
- Decrepify damage amp on allies reduced from 40% to 25%
- Decrepify damage amp on enemies increased from 40% to 50%
- Nether Ward now requires 3 hits to kill instead of 75/150/225/300 HP (heroes hurt it for 1, others for 0.25)
- Life Drain restores mana if it tries to heal you while you are full hp when targeting heroes

Queen of Pain
- Shadow Strike manacost rescaled from 80/100/120/140 to 110

Riki
- Smoke Screen cast range increased from 425 to 550
- Riki is no longer revealed out of Permanent Invisibility when he casts spells or uses items
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rubick
- Telekinesis cooldown increased from 18 to 22
- Rubick can no longer steal the Aghanim upgrade of the enemy if they have Aghanim and he doesn't
- Added Aghanim's upgrade: reduces cooldown from 20/18/16 to 5, increases cast range from 1000 to 1400 and makes all stolen spells be considered to have their Aghanim's upgrade

Sand King
- Sand Storm dps increased from 20/40/60/80 to 25/50/75/100
- Epicenter attack speed slow is now same as movement speed slow (10%->30%)

Shadow Demon
- Shadow Poison AoE increased from 180 to 190

Shadow Shaman
- Mass Serpent Ward count increased from 8 to 10
- Changed Mass Serpent Ward placement structure

Silencer
- Intelligence Steal is an innate part of the hero rather than an element of Glaives of Wisdom

Skeleton King
- Base Intelligence increased by 5
- Removed Mortal Strike active
- Vampiric Aura now provides full effectiveness on ranged units
- Reincarnation slow increased from 30% to 50%
- Reincarnation slow AoE increased from 700 to 900

Skywrath Mage
- Int growth increased from 3.2 to 3.6
- Added Aghanim's upgrade: reduces Mystic Flare's cooldown from 60/40/20 to 20/10/0

Slardar
- Amplify Damage armor reduction increased from 8/14/20 to 10/15/20
- Sprint speed increased from 20/27/33/40% to 20/28/36/44%
- Sprint manacost removed (was 50)

Slark
- Shadow Dance duration reduced from 5.5 to 4
- Shadow Dance cooldown increased from 25 to 65
- Shadow Dance can no longer be revealed by Truesight

Sniper
- Take Aim attack range bonus increased from 75/150/225/300 to 80/160/240/320

Spectre
- You can now continuously use Reality on your illusions
- Reality cast point improved from 0.3 to 0

Spirit Breaker
- Base attack time nerfed from 1.7 to 1.9
- Greater Bash no longer works while doomed
- Nether Strike now uses 1.2 Cast Time instead of a 1 sec magic immune delay (can be interrupted as a result)

Sven
- Stormbolt cooldown reduced from 15 to 13
- Stormbolt is now dodgeable

Tidehunter
- Kraken Shell damage block increased from 7/14/21/28 to 9/18/27/36

Timbersaw
- Chakram manacost increased from 75/125/175 to 100/150/200

Tiny
- Craggy Exterior chance increased from 6/12/18/24% to 10/15/20/25%
- Craggy Exterior stun duration increased from 1.2 to 1.2/1.3/1.4/1.5

Treant Protector
- Leech Seed damage per pulse reduced from 30/45/60/75 to 24/36/48/60
- Leech Seed number of pulses increased from 4 to 6 (duration from 3 to 4.5)
- Living Armor cooldown rebalanced from 15 to 32/26/20/14
- Living Armor manacost increased from 25 to 50
- Nature's Guise cast point improved from 0.5 to 0.3

Troll Warlord
- Berserker's Rage movespeed bonus rebalanced from 20/20/20/30 to 10/20/30/40
- Whirling Axes (Melee) damage reduced from 125/175/225/275 to 75/125/175/225

Tusk
- Frozen Sigil now requires a constant number of hits (3/3/4/4) instead of 200/220/240/260 HP (heroes hurt it for 1, others for 0.25)

Undying
- Decay steal duration increased from 25/30/35/40 to 40

Vengeful Spirit
- Can now use Blink Dagger
- If you Netherswap a unit onto an unpathable ledge, the unit gains free pathing for 5 seconds

Venomancer
- Poison Nova no longer ignores invis/fogged units
- Venomous Gale no longer ignores invis units
- Venomous Gale damage over time rebalanced from 15/30/45/60 to 0/30/60/90
- Poison Sting duration increased from 6/8/10/12 to 6/9/12/15
- Poison Sting dps no longer dispels healing or disables dagger
- Plague Wards now have Poison Sting for 50% of the damage at the current skilled level (When both Venomancer and a Plague Ward affect a target, only the highest dps is applied)
- Plague Wards XP bounty increased from 12/12/25/25 to 20/25/30/35

Viper
- Poison Attack cooldown reduced from 4/3/0/0 to 0
- Corrosive Skin no longer works while doomed

Visage
- Base armor reduced by 1
- Base magic resistance reduced from 25% to 10%

Warlock
- Fatal Bonds now links the closest units to the initial target, instead of randomly choosing targets in its AoE
- Upheaval cast range increased from 700 to 1200
- Upheaval duration increased from 10 to 12
- Removed Chaotic Offering 100 impact damage
- Chaotic Offering Golem armor increased from 5/7/10 to 6/9/12
- Chaotic Offering manacost increased from 200/250/300 to 200/300/400

Weaver
- Base attack time nerfed from 1.7 to 1.8

Windrunner
- Focus Fire remains sticky on the target you cast it on
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Witch Doctor
- Death Ward cast range increased from 400 to 600
- Voodoo Restoration AoE increased from 350 to 500
- Voodoo Restoration manacost over time reduced from 8/14/20/26 to 8/12/16/20 (50% of the heal amount)
- Paralyzing Casks now lasts 5 seconds on illusions (same as creep duration)

[SIZE=4]ITEMS[/SIZE]

Animal Courier
- Movement speed increased from 300 to 350
- HP increased from 45 to 75

Arcane Boots
- Movement speed bonus reduced from 60 to 55

Armlet of Mordiggian
- Unholy Strength STR gain is provided over 0.7 seconds
- Unholy Strength has no toggle on or off cooldown

Black King Bar
- Recipe cost increased from 1300 to 1375

Blink Dagger
- Damage disable no longer ignores self damage
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodstone
- Now gives the +10 damage from its components

Boots of Travel
- Now prioritizes nearby structures first within 325 AoE from targeting position (when ground targeted)

Bottle
- Gold cost increased from 600 to 650

Clarity Potion
- Is no longer shareable (but can still be used on a target ally)

Dust of Appearance
- Slow increased from 10 to 15%

Eul's Scepter of Divinity
- Cyclone cooldown reduced from 30 to 25
- Movement speed bonus increased from 35 to 40

Eye of Skadi
- Eye of Skadi MS/AS slow increased from 30/20 to 35/35

Flying Courier
- Cannot be purchased until 3 minutes after creeps spawn

Gem of True Sight
- Gold cost increased from 850 to 900

Hand of Midas
- Transmute no longer works against Necronomicon units

Healing Salve
- Gold cost increased from 100 to 115
- Is no longer shareable (but can still be used on a target ally)

Helm of the Dominator
- Dominate can no longer control Necronomicon units

Hyperstone
- Gold cost reduced from 2100 to 2000

Linken's Sphere
- Linken's Sphere can now be cast on an allied hero to transfer the buff
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maelstrom
- Chain Lightning AoE increased from 500 to 900

Mjollnir
- Static Charge radius around attacker increased from 300 to 450
- Static Charge hit count increased from 3 to 5
- Chain Lightning AoE increased from 500 to 900

Necronomicon
- Summoned units duration increased from 35 to 40

Observer Ward
- Duration increased from 6 to 7 minutes
- Killing Observer Wards now grants a 50 gold bounty

Phase Boots
- Movement speed bonus reduced from 55 to 50

Pipe of Insight
- Barrier AoE increased from 500 to 900

Power Treads
- Movement speed bonus reduced from 55 to 50

Radiance
- Burn Damage AoE increased from 650 to 700

Refresher Orb
- Now gives the +10 attack speed from its components

Rod of Atos
- Cripple cooldown reduced from 16 to 12

Sange and Yasha
- Movement speed bonus increased from 12 to 16%

Sentry Ward
- Duration increased from 3 to 4 minutes
- No longer gives permanent vision around it
- Gives ground vision in a 150 area around it for 12 seconds when placed

Shadow Amulet
- Fade delay reduced from 2.4 to 1.8

Shadow Blade
- Shadow Walk cooldown increased from 18 to 28

Smoke Of Deceit
- Smoked units are now always hidden until the buff is removed (rather than being hidden only from minimap and partially from world)

Tango
- Charges increased from 3 to 4
- Gold cost increased from 90 to 125
- Is no longer shareable
- Tango can be targeted on an allied hero to create a 1 charge non-stacking tango item in their inventory. If the inventory is full, the item will be placed on the ground. This item has a 60s cooldown.

Tranquil Boots
- Reworked Tranquil Boots
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Urn of Shadows
- Soul Release cooldown reduced from 10 to 7

Vanguard
- Damage Block chance increased from 70 to 80%

Veil of Discord
- Now uses Null Talisman instead of Robe of the Magi (from +12 int to +6 int, +3 str, +3 agi, +3 dmg)
- Magic weakness duration increased from 20 to 25 seconds

* Broodmother and Slark are temporarily disabled from CM, they will be added back shortly.
pi_132275135
Jezus, dat zijn wel erg veel veranderingen die het spel helemaal anders maken. Weg Roshan timer, exp stealen als enemy een camp pulled, Aegis die niet meer verdwijnt.
Damn, als je dit niet leest verlies je zo goed als zeker je volgende game.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_132275180
buyback nerf
offlaners makkelijkere creepwaves // makkelijkere xp krijgen
neutral xp wordt gedeelt// maakt niet uit wie de lasthit heeft
roshan respawn timer is random

- EMP restores Invoker for 50% of the mana it drains from heroes (excluding illusions)
- Invoke Max Spells rescaled from 1/2/2/2 to 2 ^O^ ^O^ ^O^
pi_132275240
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
buyback nerf
offlaners makkelijkere creepwaves // makkelijkere xp krijgen
neutral xp wordt gedeelt// maakt niet uit wie de lasthit heeft
roshan respawn timer is random

- EMP restores Invoker for 50% of the mana it drains from heroes (excluding illusions)
- Invoke Max Spells rescaled from 1/2/2/2 to 2 ^O^ ^O^ ^O^
Ugh, dus de komende tijd allemaal instapick russische invoker midlane.
Die alc aanpassing maakt hem wel squishy zeg.
Mordigans toggle zonder cd :')
Verder coole aanpassing aan Stygwyr en Brood en PA zeg.
Lol Pudge en dagger _O- Slark en geen truesight meer mogelijk _O- Dit gaat echt een fragfest worden zeg _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door Seam op 17-10-2013 21:10:09 ]
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 23:00:14 #90
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_132280732
Invoker BUFF _O_
Straks de rest eens lezen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 17 oktober 2013 @ 23:02:35 #91
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_132280842
Pff, courier is ook gebuft. Nu is carty helemaal gecounterd.

Echt een shitload aan changes, gelukkig is spacecow wel zwaar generfd.
Fuck man, al die buffs, wat is dit. :') Compleet nieuwe meta gaat er onstaan nu.

[ Bericht 39% gewijzigd door Quotidien op 17-10-2013 23:08:57 ]
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_132282971
WTF?!
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_132285527
Nu kun je als support dus Linken's Sphere kopen en je carry beschermen.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:13:10 #94
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_132285534
Dat van slark slaat nergens op, die held is nu al stark. En het stukje neutral XP snap ik gewoon niet, waarom zou dat shared moeten zijn? Gaat erop wie wat killed imo maargoed.

Die regenboots die niet eens werken als je zelf een paar keer aanvalt.

Maar op beide lanes zijn nu de easycamps de gene die makkelijk te pullen zijn, dit gaat ook voor junglen veel veranderen! ik ben wel benieuwd dat wordt wennen...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_132290714
denk dat er een meta switch komt met 2-1-2 of 2-1-1-1(roam)
de xp range, neutrals die generft zijn, pooling wat generft is... gaat een stuk push // early clas heavy worden :)
whisp geneft
sicke buff op brood (nets)
day / night sickle is korter... nu al vanaf 4 minuten gevaarlijk om te farmen
bottle duurder, geen flying chick -> mid = hard -->> GO invoker!

worden mooie competitive matches met deze updates O+

[ Bericht 14% gewijzigd door Silverdigger2 op 18-10-2013 12:24:47 ]
  zondag 20 oktober 2013 @ 19:50:57 #97
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_132368801
Mkay ik heb al een tijdje Dota2 geinstalleerd staan.
En flink wat uren in bot matches zitten.
Nog steeds het idee dat ik niet echt vooruit kom.

Tips voor starters?
Gewoon maar in het diepe duiken nu en gaan oefenen in pvp matches?
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
  zondag 20 oktober 2013 @ 20:14:17 #98
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_132369753
dotacinema is je vriend, zorg dat je van de meeste heroes die filmpjes hebt gezien zodat je de basic mechanics wel kent.
Verder is er in de huidige metagame een bepaald model waar je je wel aan moet houden, het 1-5 systeem. Carry en mid hebben alle farm priority, nummer 3 ook nog wel en 4 en 5 zijn supports. Dus goed opletten wat je pickt, een team met 5 carries gaat sowieso verliezen. :P
lasthitten -> kijken naar het patroon waarop de creep aangevallen wordt zegmaar, zo kun je het beste lasthitten. Probeer als je carry speelt als quotum 100 op 20 minuten aan te houden. :)
Courier en wards zijn belangrijk, dat moet je doen als je support speelt.
Een belangrijke tip is dat je niet passief moet zijn, je moet meestal actief op zoek gaan naar kills en pick-offs, zodat je de overhand krijgt exp- en goldwise, en je moet zoveel mogelijk towers zo snel mogelijk pakken.

Er is eigenlijk te veel om op te noemen, dat zijn een paar basis dingetjes. Wat speel je het liefst? :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 20 oktober 2013 @ 20:25:25 #99
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_132370331
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:14 schreef Quotidien het volgende:
dotacinema is je vriend, zorg dat je van de meeste heroes die filmpjes hebt gezien zodat je de basic mechanics wel kent.
Verder is er in de huidige metagame een bepaald model waar je je wel aan moet houden, het 1-5 systeem. Carry en mid hebben alle farm priority, nummer 3 ook nog wel en 4 en 5 zijn supports. Dus goed opletten wat je pickt, een team met 5 carries gaat sowieso verliezen. :P
lasthitten -> kijken naar het patroon waarop de creep aangevallen wordt zegmaar, zo kun je het beste lasthitten. Probeer als je carry speelt als quotum 100 op 20 minuten aan te houden. :)
Courier en wards zijn belangrijk, dat moet je doen als je support speelt.
Een belangrijke tip is dat je niet passief moet zijn, je moet meestal actief op zoek gaan naar kills en pick-offs, zodat je de overhand krijgt exp- en goldwise, en je moet zoveel mogelijk towers zo snel mogelijk pakken.

Er is eigenlijk te veel om op te noemen, dat zijn een paar basis dingetjes. Wat speel je het liefst? :)
Daar kan ik wel wat mee!
Ik speel nog het meest met sniper en razor.
En lina soms tegen bots.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
pi_132376094
skywrath + OD = infinite skywrath ulti

gg wp
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')