abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_130805126
Voorgaande topics:

MUZ / Nine Inch Nails
MUZ / Nine Inch Nails (2)
MUZ / Nine Inch Nails (3)
MUZ / Nine Inch Nails (4)
MUZ / Nine Inch Nails (5)
MUZ / Nine Inch Nails (6) (met foto\'s / film van concert Tilburg 2007)
MUZ / Nine Inch Nails (7) (met foto\'s / film van concerten Tilburg & Amsterdam 2007)
MUZ / Nine Inch Nails (8) Year Zero
MUZ / Nine Inch Nails (9) - The Slip
MUZ / Nine Inch Nails X - 8 juli HMH



Andere essentiele links:
www.nin.com - Officiële Site
www.theninhotline.net - NIN Nieuws
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nine_Inch_Nails - NIN Wikipedia
http://www.echoingthesound.org/phpbbx - NIN Forum
http://myspace.com/nin - NIN Myspace

Year Zero hier te beluisteren:
http://yearzero.nin.com/

Het nieuwe album “The Slip” gratis te downloaden vanaf hier:


En hier volledige concerten:


[ Bericht 7% gewijzigd door indiaantje89 op 04-09-2013 10:55:17 ]
pi_130805150
Ga het album nog eens een keer of 2 luisteren, maar de eerste reactie is toch 'meh', vooral de zang irriteert me mateloos.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130805306
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Ga het album nog eens een keer of 2 luisteren, maar de eerste reactie is toch 'meh', vooral de zang irriteert me mateloos.
Copy of A en volgens mij I Would For You vond ik leuk. Maar van die laatste ben ik even niet meer zeker (ken de titels nog niet uit mijn hoofd :@)
pi_130806251
Gisteravond voor het eerst geluisterd, vond 'm wisselend.. nog een paar keer horen sowieso, maar dat heb ik altijd bij NIN.
pi_130806320
Paar keer horen voordat ik het album kon waarderen sowieso, maar t/m with_teeth kostte me dat geen moeite bij NIN.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130806549
Vond de live optredens tof om te zien van de festivals via de youtube kanalen. Copy of A verrassend, Dissapointed minder, Haunted wel aardig.

Ik heb met open mond naar Everything geluisterd. Wat een bagger en totaal niet NIN. Die wens ik ook nooit meer te horen.

Dan kijk ik liever weer het Woodstock optreden. Van de week is er een nieuwe betere versie uitgekomen en kun je hier downloaden en zien:

Wat was ik onder de indruk van Broken en PHM in 1992. Downward Spiral sloeg in als een bom. Evenals The Fragile. Daarna werd het steeds minder.

Na de band negen keer gezien te hebben en nu dit album met zeikerige zangstemmen en electronische drum samples die nergens heen kabbelen, vind ik het wel best. NIN begint een parodie van zichzelf te worden.

Ach, als je minimaal een half miljoen vraagt voor een show, niet meer schreeuwt in de microfoon en je het vooral moet hebben van de visuals, dan verlang je weer naar de show in Paradiso 1994....
pi_130806632
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:53 schreef Hier het volgende:
Vond de live optredens tof om te zien van de festivals via de youtube kanalen. Copy of A verrassend, Dissapointed minder, Haunted wel aardig.

Ik heb met open mond naar Everything geluisterd. Wat een bagger en totaal niet NIN. Die wens ik ook nooit meer te horen.

Dan kijk ik liever weer het Woodstock optreden. Van de week is er een nieuwe betere versie uitgekomen en kun je hier downloaden en zien:

Wat was ik onder de indruk van Broken en PHM in 1992. Downward Spiral sloeg in als een bom. Evenals The Fragile. Daarna werd het steeds minder.

Na de band negen keer gezien te hebben en nu dit album met zeikerige zangstemmen en electronische drum samples die nergens heen kabbelen, vind ik het wel best. NIN begint een parodie van zichzelf te worden.

Ach, als je minimaal een half miljoen vraagt voor een show, niet meer schreeuwt in de microfoon en je het vooral moet hebben van de visuals, dan verlang je weer naar de show in Paradiso 1994....
Heb hem even ook in de OP gezet.

Voor de gene van de oudere generatie ;)

Ik heb ze dit jaar op Lowlands voor het eerst pas live gehoord, maar luisterde er toch al een paar jaar naar. Maar na de liveshow ben ik helemaal fan geworden _O_

Ik hoop toch nog op een nieuwe shop in NL binnenkort. HMH ofzo.
pi_130807170
Hij luistert lekker weg, ook de in eerste instantie mindere nummers worden met een koptelefoon op toch steeds beter, zoals Satellite. Copy of A blijft het hoogtepunt en van de nummers die we nog niet kenden vind ik vooral Various Methods erg fijn. Het afsluitende drie(/vier)luik vanaf I Would for You vormt echt een heel goed geheel, een fijne trip :)
pi_130808278
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Heb hem even ook in de OP gezet.

Voor de gene van de oudere generatie ;)

Ik heb ze dit jaar op Lowlands voor het eerst pas live gehoord, maar luisterde er toch al een paar jaar naar. Maar na de liveshow ben ik helemaal fan geworden _O_

Ik hoop toch nog op een nieuwe shop in NL binnenkort. HMH ofzo.
Tip:
download de DVD Closure via torrent.

Veel live materiaal en video's hier:
http://www.reflectinginthechrome.com/

Nieuws over de band vind je op dit fanboard:
http://www.theninhotline.net/news/
of dit forum:
http://www.echoingthesound.org/community/

Een nieuwe show in Nederland zal niet eerder dan volgend jaar zijn in of na het voorjaar. Omdat in 2009 HMH niet was uitverkocht, denk ik niet dat ze daar zullen staan.

Eerder in een kleinere zaal als 013.
pi_130808648
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:52 schreef Hier het volgende:

[..]

Tip:
download de DVD Closure via torrent.

Veel live materiaal en video's hier:
http://www.reflectinginthechrome.com/

Nieuws over de band vind je op dit fanboard:
http://www.theninhotline.net/news/
of dit forum:
http://www.echoingthesound.org/community/

Een nieuwe show in Nederland zal niet eerder dan volgend jaar zijn in of na het voorjaar. Omdat in 2009 HMH niet was uitverkocht, denk ik niet dat ze daar zullen staan.

Eerder in een kleinere zaal als 013.
Heb de originele VHS-versie van Closure nog... destijds via een vriend laten importeren uit Amerika omdat hij hier niet te krijgen was. Geweldige registratie :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130808729
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Heb de originele VHS-versie van Closure nog... destijds via een vriend laten importeren uit Amerika omdat hij hier niet te krijgen was. Geweldige registratie :)
hahaha herkenbaar
pi_130808757
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:09 schreef Hier het volgende:

[..]

hahaha herkenbaar
en zo jammer voor de rest, heb alle halo-releases staan maar de laatste albums vind ik gewoon echt NIET boeiend. Live is het nog steeds 1 van de beste acts om te kijken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130809065
Muziek hoeft niet over bloemetje en bijtjes te gaan. De agressie, niet de standaard vier akkoorden, een extra laag in het geluid door gebruik van synthesizers en samples, dat was het helemaal.

Fragile / With Teeth en daarna:
Geen agressie, de vier akkoorden (day world went away en veel nieuw werk van HM, Copy of A: drie akkoorden) extra laag geluid is kapot geproduceerd door Atticus Ross (Year Zero had hetzelfde geluid).

En natuurlijk kun je als artiest niet blijven hangen in agressie of een muziekstijl. Hoe het evolueert is hoogst interessant...

Ben benieuwd trouwens naar de nieuwe Ministry....
pi_130809853
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:20 schreef Hier het volgende:
Muziek hoeft niet over bloemetje en bijtjes te gaan. De agressie, niet de standaard vier akkoorden, een extra laag in het geluid door gebruik van synthesizers en samples, dat was het helemaal.

Fragile / With Teeth en daarna:
Geen agressie, de vier akkoorden (day world went away en veel nieuw werk van HM, Copy of A: drie akkoorden) extra laag geluid is kapot geproduceerd door Atticus Ross (Year Zero had hetzelfde geluid).

En natuurlijk kun je als artiest niet blijven hangen in agressie of een muziekstijl. Hoe het evolueert is hoogst interessant...

Ben benieuwd trouwens naar de nieuwe Ministry....
Je ziet het bij veel van de oude industrial-garde dat de laatste albums niet je van het zijn. Alhoewel de laatste Skinny Puppy nog behoorlijk leuk is is het veel gelikter dan het oude werk.
Front Line Assembly is al jaren niets meer en Ministry is ook teveel van hetzelfde geworden de laatste paar albums, alhoewel daar de automatische piloot geen slecht iets is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130809963
Skinny Puppy is nooit echt mijn ding geweest. Behalve VIVIsectVi.

FLA, Front242 etc nooit wat gevonden. De laatste Ministry albums over Bush zijn fantastisch. Laatste Ministry is inderdaad een stuk minder....
pi_130810790
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:54 schreef Hier het volgende:
Skinny Puppy is nooit echt mijn ding geweest. Behalve VIVIsectVi.

FLA, Front242 etc nooit wat gevonden. De laatste Ministry albums over Bush zijn fantastisch. Laatste Ministry is inderdaad een stuk minder....
FLA (het oudere werk) is toch wel erg tof, F242 heeft ook maar een paar echt goede albums gemaakt.

Puppy live zou je gewoon eens moeten zien, dat is ook een beleving :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130820832
Qua Skinny Puppy vind ik het nieuwere werk juist echt onwijs goed, waar ik de oudere klassieke albums altijd wel wat mindere nummers vind hebben. De laatste albums zijn echt van a tot z af en goed.

FLA en Ministry zijn beide duidelijk minder geworden. Snap ook niet hoe je de Bush-cyclus echt goed kan vinden, dat is echt automatische piloot-werk. Goed te pruimen, maar niet geweldig.

Wat NIN betreft heb ik Hesitation Marks nog niet gehoord. Maar ik vind het te prijzen dat hij niet in de PHM en TDS-stijl is blijven hangen. De beste man is inmiddels bijna 50, het zou erg sneu zijn als hij nu nog stond te razen en te tieren op het podium als een jongen van 25. Nu is het live nog steeds erg goed, maar wel op een volwassen en doorontwikkelde manier. Daar zouden FLA en Ministry eens van moeten leren.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_130821002
NIN is trouwens wel echt hit en mis live. Laatste club-tour waren de 2 optredens in Paradiso echt fantastisch, een paar weken eerder in 013 was het echt niets. Lowlands vond ik, op de stream althans, echt onwijs goed dit jaar. Vorige keer Lowlands daarentegen was echt zwaar kut.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_130838575
quote:
19s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Qua Skinny Puppy vind ik het nieuwere werk juist echt onwijs goed, waar ik de oudere klassieke albums altijd wel wat mindere nummers vind hebben. De laatste albums zijn echt van a tot z af en goed.
ook wel een punt idd, ook het solo-werk van ohGr is een aanrader.

quote:
FLA en Ministry zijn beide duidelijk minder geworden. Snap ook niet hoe je de Bush-cyclus echt goed kan vinden, dat is echt automatische piloot-werk. Goed te pruimen, maar niet geweldig.
Laatste albums zijn redelijk inwisselbaar terwijl het daarvoor nog wel duidelijke(re) verschillen in de albums zaten. Jammer alleen dat ze niets van Twitch live doen (om over Work for Love nog maar te zwijgen :D)

quote:
Wat NIN betreft heb ik Hesitation Marks nog niet gehoord. Maar ik vind het te prijzen dat hij niet in de PHM en TDS-stijl is blijven hangen. De beste man is inmiddels bijna 50, het zou erg sneu zijn als hij nu nog stond te razen en te tieren op het podium als een jongen van 25. Nu is het live nog steeds erg goed, maar wel op een volwassen en doorontwikkelde manier. Daar zouden FLA en Ministry eens van moeten leren.
Tekstueel is het nog steeds hetzelfde niveau hoor, AABB sinterklaas rijm;

[came back haunted]
Everywhere now reminding me
I am not who I used to be
I'm afraid this is just begun
Consequences for what I've done,

[copy of a]
Look what you had to start
Why all the change of heart
Well you need to play your part
A copy of a copy of a
Look what you gone and done
Well that doesn't sound like fun
So I'm not the only one
A copy of a copy of

[find my way]
You were never meant to see
All those things inside of me
Now that you've gone away
I'm just Tryin' to find my way

etc.

lovenswaardig dat hij niet het in TDS is blijven hangen, maar voor mij persoonlijk ben ik wel klaar met de album-NIN's.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130841710
quote:
19s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
NIN is trouwens wel echt hit en mis live. Laatste club-tour waren de 2 optredens in Paradiso echt fantastisch, een paar weken eerder in 013 was het echt niets. Lowlands vond ik, op de stream althans, echt onwijs goed dit jaar. Vorige keer Lowlands daarentegen was echt zwaar kut.
Optredens in Paradiso 2007 kwam nogal plichtmatig over. Show in 013 een week eerder was wat rauwer.

Bij deze tour, haal de lichteffecten en show weg. Dan is het voor mij niets anders dan een artiest die hard zijn best doet om de kwaliteit van vroeger te behouden.

De glans is er vanaf....
pi_130841849
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:47 schreef Hier het volgende:

[..]

Optredens in Paradiso 2007 kwam nogal plichtmatig over. Show in 013 een week eerder was wat rauwer.

Bij deze tour, haal de lichteffecten en show weg. Dan is het voor mij niets anders dan een artiest die hard zijn best doet om de kwaliteit van vroeger te behouden.

De glans is er vanaf....
De eerste keer dat ik ze zag was in '99 in de 013, toen was ik zwaar onder de indruk van de live show en (dacht ik) spontaniteit.
Later hoorde ik dat bij elke show in die tour plichtmatig de synthesizer aan gort werd geslagen, deed er toch wat aan af :)

De lichten en show hoeven niets weg te nemen van een goede live-show (zie Skinny Puppy of Sigúr Ros om maar wat anders te noemen). Ga ze ook graag weer live zien.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130842089
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De eerste keer dat ik ze zag was in '99 in de 013, toen was ik zwaar onder de indruk van de live show en (dacht ik) spontaniteit.
Later hoorde ik dat bij elke show in die tour plichtmatig de synthesizer aan gort werd geslagen, deed er toch wat aan af :)

De lichten en show hoeven niets weg te nemen van een goede live-show (zie Skinny Puppy of Sigúr Ros om maar wat anders te noemen). Ga ze ook graag weer live zien.
Kan mij niet herinneren dat in 99 het keyboard stuk werd geslagen in 013.

Of tijdens Sin 1999 intro: over keyboard heen hangen bij Danny Lohner. Allebei doen ze niets op de synth.

Tijdens 1999 tour, Charlie Clouser's (keyboard) zangkwaliteiten zijn zo slecht, microfoon werd vervangen door een wortel, zwart gespoten en de kop gebruiken van een Shure microfoon. Zo lijkt het net een echte microfoon.

Of tijdens deze tour. Weet niet of je de tour rehearsal mp3's al hebt gevonden. Zegt TR tegen zjin bandmaten iets van: zorg ervoor dat je een knop gebruikt die niets doet anders doe je niets op het podium en dat voelt een beetje raar....

Madonna gebruikt een bandje om erover heen te zingen. TR doet precies hetzelfde. Alle geluiden komen echt niet uit synthesizer van het podium.

;)
pi_130842884
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:00 schreef Hier het volgende:

[..]

Kan mij niet herinneren dat in 99 het keyboard stuk werd geslagen in 013.
Niet zo theatraal demonstratief als in de Closure video te zien is, maar hij pakte dat ding van de stand, ramde het op het podium en daarna werd het weer opgepakt om verder te 'spelen' :')

quote:
Of tijdens Sin 1999 intro: over keyboard heen hangen bij Danny Lohner. Allebei doen ze niets op de synth.

Tijdens 1999 tour, Charlie Clouser's (keyboard) zangkwaliteiten zijn zo slecht, microfoon werd vervangen door een wortel, zwart gespoten en de kop gebruiken van een Shure microfoon. Zo lijkt het net een echte microfoon.

Of tijdens deze tour. Weet niet of je de tour rehearsal mp3's al hebt gevonden. Zegt TR tegen zjin bandmaten iets van: zorg ervoor dat je een knop gebruikt die niets doet anders doe je niets op het podium en dat voelt een beetje raar....

Madonna gebruikt een bandje om erover heen te zingen. TR doet precies hetzelfde. Alle geluiden komen echt niet uit synthesizer van het podium.

;)
Emmy-award winnende performer; ik verwacht er weinig anders van. Ik ga die rehearsel mp3's straks eens opsnorren :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130842976
Tour rehearsals hier te vinden op de frontpage:

http://www.reflectinginthechrome.com/

En als je de rehearsals nog niet kent van with teeth tour:

http://www.reflectinginth(...)/2005rehearsals.html
pi_133482368
27 mei in de HMH en een dag later in de Lotto Arena in Antwerpen, ga hier zeker weten bij zijn :)
pi_133485992
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:00 schreef F_JD het volgende:
27 mei in de HMH en een dag later in de Lotto Arena in Antwerpen, ga hier zeker weten bij zijn :)
Vind de laatste CD echt een tegenvaller. Op twee nummers na.

En de show, met zangeressen? WTF?

Ik sla over. Thx for the head up!
pi_140427826
Vandaag en morgen :D
  dinsdag 27 mei 2014 @ 15:31:29 #28
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140429153
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 16:01 schreef Hier het volgende:

[..]

Vind de laatste CD echt een tegenvaller. Op twee nummers na.

En de show, met zangeressen? WTF?

Ik sla over. Thx for the head up!
Same here... heb het een beetje gehad met NIN denk ik.
Was ook helemaal vergeten dat ze kwamen vandaag.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140454750
Ik vond het toch wel een toffe show hoor. Dik 2 uur knallen zonder ook maar een halve minuut rust en een lichtshow om U tegen te zeggen _O_
pi_140457923
Het was waanzinnig, niet normaal! Wat een songs, wat een geluid, wat een visuals... Benieuwd wat er vanavond in het vat zit :-)
pi_140457930
Setlist met veel nieuw materiaal?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140458036
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:06 schreef F_JD het volgende:
Niet eens:
http://www.setlist.fm/set(...)rlands-4bc0fbb2.html

Mag best overigens.
Ah, hier had ik me ook wel mee vermaakt. Alles na The Fragile (qua album) boeit me eigenlijk niet :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140506265
Ik kon echt niks met die setlist, had het idee dat het veel 'nieuwe' nrs waren (al valt het nog mee als ik zo de setlist terugzie). Denk dat dit de laatste keer NIN was voor mij ;(

Wel heel gaaf was Eraser met die visuals en lichtshow!
  donderdag 29 mei 2014 @ 16:13:05 #35
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_140509505
Ben gisteren in de Lotto Arena gaan kijken. Ik vond het wel tof, alleen in 't midden zaten een paar nieuwe nummers waar ik (nog) niet veel mee heb, zoals Disappointed en Find My Way, maar de 10 nummers die daar voor zaten waren voor mij wel allemaal raak.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 01:26:48 #36
55350 Reena
Angelcrusher
pi_140560074
Ik vond het HMH optreden wel OK, maar er zaten een paar stukken bij die ik zelf wat minder vond. Dat kwam wat mij betreft door de nummers, waar ik dan iets minder mee heb. Maar de show, het licht, en de band waren wat mij betreft wel weer super. Ik heb gewoon wat minder met die "bliepjes" muziek ;-)

En ik vond de opbouw op zich ook wel minder...een heel rustig begin en rustig eind. Dat ben ik niet echt gewend.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 02:35:55 #37
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_140561226
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:52 schreef Ceased2Be het volgende:
De eerste keer dat ik ze zag was in '99 in de 013, toen was ik zwaar onder de indruk van de live show en (dacht ik) spontaniteit.
Idem, dat was zelfs de aanleiding voor mij om deze topicreeks te openen :)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Ah, hier had ik me ook wel mee vermaakt. Alles na The Fragile (qua album) boeit me eigenlijk niet :)
En ook hier idem
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 31 mei 2014 @ 06:36:06 #38
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_140561818
Het meest interessante album waar 9 inch aan meegewerkt heeft is 2 (two) met Rob Halford.
Album Voyeurs. Werelds!!!
pi_140565707
Ik hoorde dat Trent Reznor tegenwoordig een microfoon roadie heeft. Iemand die onder het podium continu zijn microfoonkabels verwisselt en oprolt. :D

Moet nu met weemoed terugdenken aan dit geniale concert, waar Trent een beetje door de modder rolt en de roadies de hele tijd over het podium rennen om zijn chaos op te ruimen.

pi_158368206
Kick!

quote:
Nine Inch Nails keert terug in 2016

Gepubliceerd: 19 december 2015 16:04
Laatste update: 19 december 2015 16:05

De Amerikaanse band Nine Inch Nails keert in 2016 terug met mogelijk een nieuw album.
Dat meldt frontman Trent Reznor op Twitter.

"Er komt nieuw Nine Inch Nails-materiaal in 2016, ook kunnen jullie andere dingen verwachten", schrijft hij.

De groep, bekend van nummers als The Perfect Drug, The Hand That Feeds en Survivalism, heeft acht studioalbums uitgebracht. De laatste plaat, Hesitation Marks, verscheen in september 2013.
http://www.nu.nl/muziek/4(...)t-terug-in-2016.html
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_167545341
Vandaag komt de nieuwe EP uit:

quote:
NEW MUSIC FROM NINE INCH NAILS
LATE LAST YEAR, REZNOR DECLARED, “NEW NIN COMING IN 2016. OTHER STUFF, TOO.” THE OTHER STUFF AMOUNTED TO THE SCORES FOR NASA’S JUNO SHORT FILM, THE CLIMATE CHANGE DOCUMENTARY “BEFORE THE FLOOD” (FEATURING THE SONG “A MINUTE TO BREATHE”) AND THE ABOUT-TO-BE-RELEASED PETER BERG FILM “PATRIOTS DAY”. NOW JUST IN TIME HE MAKES GOOD ON THE NINE INCH NAILS SIDE OF THINGS.

NOT THE ACTUAL EVENTS, THE NEW 5 SONG EP WILL BE RELEASED NEXT FRIDAY, 12/23 WITH PREORDERS LIVE RIGHT NOW. THE EP FINDS REZNOR AND NOW OFFICIAL BANDMATE ATTICUS ROSS TAKING AN UNEXPECTED LEFT TURN FROM 2013’S HESITATION MARKS AND SOUNDING UNRECOGNIZABLE FROM THEIR CURRENT FILM WORK.

“IT’S AN UNFRIENDLY, FAIRLY IMPENETRABLE RECORD THAT WE NEEDED TO MAKE” SAYS REZNOR. “IT’S AN EP BECAUSE THAT ENDED UP BEING THE PROPER LENGTH TO TELL THAT STORY.”

NOT THE ACTUAL EVENTS IS SELF-RELEASED AND WILL BE AVAILABLE ON ALL DIGITAL PLATFORMS 12/23. THE NIN STORE IS OFFERING TWO FORMATS AVAILABLE FOR PRE-ORDER NOW: 180G 1-SIDED VINYL, AND A UNIQUE LIMITED DIGITAL + PHYSICAL COMPONENT VERSION.
pi_167545686
En een nieuw single zag ik


Ben nog niet helemaal overtuigd, maar ik moet hem nog eens goed luisteren denk ik.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167550284
Nu op Spotify: spotify:album:2fThnKRzs6iudIAzHP9VOa
pi_167550408
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 9 januari 2017 @ 14:49:43 #45
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_168003712
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 3 augustus 2017 @ 00:51:36 #46
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_172869131
Helemaal geen nieuwe berichten hier nu de nieuwe Ep uit is? :?
Try to save myself but myself keeps slipping away
  Trouwste user 2022 donderdag 3 augustus 2017 @ 06:14:26 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_172869856
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 00:51 schreef Atmosphere72 het volgende:
Helemaal geen nieuwe berichten hier nu de nieuwe Ep uit is? :?
https://forum.fok.nl/topic/2391765

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_172874099
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 00:51 schreef Atmosphere72 het volgende:
Helemaal geen nieuwe berichten hier nu de nieuwe Ep uit is? :?
Paar keer geluisterd, maar het pakt me allemaal niet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_176763112
nineinchnails twitterde op vrijdag 26-01-2018 om 16:02:25 Rock WerchterWerchter, BE8 July 2018https://t.co/iOtjaORl90NOS AliveLisbon, PT12 July 2018https://t.co/64RsFl0sFj https://t.co/IJPx2kKNkv reageer retweet
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 6 februari 2018 @ 11:28:47 #50
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_176988716


Wel knap om bijna de enige clubshow te zijn :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')