abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_130876362

Waarom denk ik hierbij gelijk aan myst.
pi_130877110
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:55 schreef Murdera het volgende:

Waarom denk ik hierbij gelijk aan myst.
Omdat het waar is
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:02:56 #103
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_130878304
Dus...krijg ik een brief van bol.com, aan ene Joris, wèl met mijn achternaam en adres, met een herinnering omtrent een bestelling van Need for Speed. Gebeld met bol.com, blijkbaar is het heel makkelijk om een bestelling te doen, die te ontvangen, vervolgens je adres aan te passen naar die van één van de buren bijv, en dan de facturen daarheen te laten sturen :S Ik voel me ietwat naïef dat ik neit eerder wist dat dit zo makkelijk kan :o De bitches.
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:25:03 #104
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_130878836
En dan steel je... Need for Speed :') Holy shit. Van aaaalles wat je kan bestellen bij bol.com _O- Wat een crimineel! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_130878883
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:33:36 #106
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_130879039
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:25 schreef SicSicSics het volgende:
En dan steel je... Need for Speed :') Holy shit. Van aaaalles wat je kan bestellen bij bol.com _O- Wat een crimineel! O+
Yeah, blijkt nu voor meerdere dingen te zijn, ook een bestelling bij neckermann. Dus ik fiets nu toch maar even naar de politie, wat een kutzooi.
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:53:31 #107
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_130879532
Wat een hufters! :{w Bezorgadres staat nergens bij natuurlijk? :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:01:07 #108
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_130879699
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:53 schreef SicSicSics het volgende:
Wat een hufters! :{w Bezorgadres staat nergens bij natuurlijk? :o
Ja, het mijne, dat is het probleem _O- maar ondanks dat toch geen goederen ontvangen, enkel de facturen.
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:05:09 #109
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_130879806
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:01 schreef MohMi het volgende:
Ja, het mijne, dat is het probleem _O- maar ondanks dat toch geen goederen ontvangen, enkel de facturen.
Dat is dan wel weer knap :o of hebben ze dat ook later aangepast? Of zitten ze de hele dag voor je deur en doen ze dan, als de bezorger komt net of ze thuiskomen ofzo? :o

Ga dan werken :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:08:34 #110
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_130879887
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:05 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer knap :o of hebben ze dat ook later aangepast? Of zitten ze de hele dag voor je deur en doen ze dan, als de bezorger komt net of ze thuiskomen ofzo? :o

Ga dan werken :')
Not sure, eerlijk gezegd. Vond het ook knap dat ze bij neckermann de bestelling niet door hadden laten gaan (ik kreeg nu een afwijsbrief waardoor ik gealarmeerd werd) omdat ze fraude vermoedden :o Hoe the hell wisten ze dat? Ik gok BKR toetsing waar ze een andere naam bij het adres zagen, maar een BKR toetsing geeft ook aan dat er een bestelling is gedaan van meer dan 250,-...daar word ik dan wel weer onrustig van.
Maar goed, na dit shaggie ga ik ècht even mn rondje 'da was ik niej!!' doen xD Meer kan ik er niet aan doen, gok ik :)
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
pi_130879999
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:08 schreef MohMi het volgende:

[..]

Not sure, eerlijk gezegd. Vond het ook knap dat ze bij neckermann de bestelling niet door hadden laten gaan (ik kreeg nu een afwijsbrief waardoor ik gealarmeerd werd) omdat ze fraude vermoedden :o Hoe the hell wisten ze dat? Ik gok BKR toetsing waar ze een andere naam bij het adres zagen, maar een BKR toetsing geeft ook aan dat er een bestelling is gedaan van meer dan 250,-...daar word ik dan wel weer onrustig van.
Maar goed, na dit shaggie ga ik ècht even mn rondje 'da was ik niej!!' doen xD Meer kan ik er niet aan doen, gok ik :)
Op dit soort momenten is het prachtig om blank te zijn. :)
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:38:29 #112
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130880747
Hier een liedje om het beter te maken

Maar wat een kutstreek zeg :o Wie weet wat die koekenbakker allemaal besteld heeft. Ik ben wel benieuwd hoe dit werkt inderdaad
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:23:20 #113
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_130882230
Nou, blijkbaar is het niet iets strafrechtelijks omdat er enkel adresgegevens en geen persoonsgegevens zijn gebruikt. Het enige dat ik volgens de sterke arm der wet hoef te doen, is geen pakketjes aannemen die ik niet heb besteld, en that's it, Tevens even langs mijn bank gefietst om door te geven wat er gaande is. Die kunnen niks doen zolang er niks gebeurt is (logisch) maar hebben wel een melding gemaakt zodat, mocht er toch iets misgaan, er sneller gehandeld kan worden.

En dan zo bol.com maar weer bellen met bovenstaande boodschap, die natuurlijk mij weer terug naar de muur gaan sturen maar waar ik dus geen gehoor aan ga geven aangezien bol.com niet gemachtigd is om een factuur op mij te behalen gebaseerd op enkel adresgegevens.

Wat leer je toch veel, zo op een vrijdagmiddag! :D Biertje dan maar.
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:44:55 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130882953
Nou ja, iig is ie er niet daadwerkelijk met je geld vandoor :o Wel irritant dat ze er niets mee kunnen. Heeft de politie verder nog iets gezegd over hoe of wat en of dat een bekende manier is of zo?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:52:08 #115
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_130883191
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja, iig is ie er niet daadwerkelijk met je geld vandoor :o Wel irritant dat ze er niets mee kunnen. Heeft de politie verder nog iets gezegd over hoe of wat en of dat een bekende manier is of zo?
Nope, blijkbaar kan iedereen dit proberen; je neemt iemand anders adres, besteld iets online bij een bedrijf waarbij je middels acceptgiro kunt betalen en ja, hoe je dan je bestelling uit diens brievenbus pulkt oid, moeten ze dan maar zien.
Als er grotere dingen of kredieten worden besteld op jouw gegevens, hebben ze meer nodig dan alleen je adres, dat wist ik al, dan komen er wèl persoonsgegevens bij kijken en dan heb je idd een strafrechtelijk gebeuren aan de hand. Ik geloof niet dat het zover komt. Heb wel inmiddels een voor- en achternaam en geboortedatum maar ben daar nog niet op gaan zoeken, eerst maar weer eens verder studeren (dus hup Moh, weg dat biertje en Fok afsluiten!).
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:35:11 #116
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130884480
Hoe kom je aan die gegevens dan? :D Dat je dat gewoon kan laten liggen, ik zou gelijk gaan speuren en die bitch aan een schandpaal nagelen. BAM.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:23:07 #117
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_130888469
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe kom je aan die gegevens dan? :D Dat je dat gewoon kan laten liggen, ik zou gelijk gaan speuren en die bitch aan een schandpaal nagelen. BAM.
Nou, even bovenaan dat het gegevens an sich zijn, niet per se de juiste gegevens de desbetreffende persoon.
Maar op één brief stond zijn voornaam, op de ander diezelfde voorletter èn een achternaam en bij neckermann was dat vrouwtje aan de telefoon zo slim om de daarbekende geboortedatum door te geven.
Ik ga er ook nog wel iets mee doen, hoor, zeker, maar niet in mijn weekend :{w :D
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:56:17 #118
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_130889519
En na al deze vrolijke vrijdag verassingen, rest mij nog één ding; jullie een héél fijn weekend wensen!

Bij deze! *O* :*
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
pi_130935259
Hoeveel roken jullie en kopen jullie per pakje(s) of per slof in?
graag verwijderen
  maandag 9 september 2013 @ 08:59:02 #120
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_130977650
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 00:56 schreef fyah het volgende:
Hoeveel roken jullie en kopen jullie per pakje(s) of per slof in?
Op dit moment:
Doordeweeks kleine pakjes Moods met filter. (1 of minder per dag :7)
Weekend: Moods met filter (2 of 3 kleine pakjes) + gauloises blauw.

Ik rookte die krengen (Moods met filter) 1 pakje van 20 per 2 dagen. :') Was niet goed voor me. Dus ik probeer het binnen de perken te houden _O-

Goedemorgen trouwens allemaal! *O* Fijn weekend gehad? 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 9 september 2013 @ 09:00:10 #121
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130977676
Ik heb nog nooit van Moods gehoord :@
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 9 september 2013 @ 09:03:39 #122
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_130977731
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 09:00 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nog nooit van Moods gehoord :@
Is ook voor de eckte connaisseur :7 _O-

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_130978064
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:52 schreef MohMi het volgende:

[..]

Nope, blijkbaar kan iedereen dit proberen; je neemt iemand anders adres, besteld iets online bij een bedrijf waarbij je middels acceptgiro kunt betalen en ja, hoe je dan je bestelling uit diens brievenbus pulkt oid, moeten ze dan maar zien.
Als er grotere dingen of kredieten worden besteld op jouw gegevens, hebben ze meer nodig dan alleen je adres, dat wist ik al, dan komen er wèl persoonsgegevens bij kijken en dan heb je idd een strafrechtelijk gebeuren aan de hand. Ik geloof niet dat het zover komt. Heb wel inmiddels een voor- en achternaam en geboortedatum maar ben daar nog niet op gaan zoeken, eerst maar weer eens verder studeren (dus hup Moh, weg dat biertje en Fok afsluiten!).
geef ons maar de naam. :9
pi_130978286
Nou, de vloek van de kantoorslaaf lijkt zich nu op mij te richten...Volgens mij krijg ik RSI-klachten. Pakte vanochtend mijn muis vast en ik kan hem gewoon niet meer vasthouden. Doet pijn, en als ik niets met rechts doe een voortdurend tintelend, stekend gevoel.

Ik zit al jaren met een muis in mijn klauwen en nog nooit ergens last van gehad, tot vanochtend.

Nu muizen met links. Ik voel me echt een debiel.
pi_130978413
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, de vloek van de kantoorslaaf lijkt zich nu op mij te richten...Volgens mij krijg ik RSI-klachten. Pakte vanochtend mijn muis vast en ik kan hem gewoon niet meer vasthouden. Doet pijn, en als ik niets met rechts doe een voortdurend tintelend, stekend gevoel.

Ik zit al jaren met een muis in mijn klauwen en nog nooit ergens last van gehad, tot vanochtend.

Nu muizen met links. Ik voel me echt een debiel.
apart, ik dacht dat dat geleidelijker ging? Heb je er niet gewoon op gelegen in je slaap ofzo?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')