abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 september 2013 @ 00:10:12 #151
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_130800708
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:49 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Nope, en ga jij niet zo zielig doen over dat je maag draait van mij rijkunsten, zijn genoeg andere dingen die erger zijn!
Syrië!!

Daar hebben mensen niet eens de keuze om uit veiligheid binnen te blijven!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_130800778
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:28 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Timo deed dat toch ook min of meer? (kijk, mama, met losse handen!)
Mja maar hij had er wel over nagedacht, en moet zeggen dat er wat inzit, een auto gaat in principe idd rechtuit. :P
Hallon!
pi_130801422
Die pop komt wel erg laat tevoorschijn.
Dan ben je zelfs met 30 (waar je 50 zou mogen) nog te laat.

Wat me wel opvalt dat niemand bijvoorbeeld met het achteruitrijden de buitenspiegels gebruikt om te kijken.De S40's die ik heb gehad waren daar juist ideaal in, even de spiegel naar beneden met inparkeren bijvoorbeeld, en hier zie je 2 man achterstevoren in de auto zitten.
pi_130803143
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:50 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Die pop komt wel erg laat tevoorschijn.
Dan ben je zelfs met 30 (waar je 50 zou mogen) nog te laat.
Doel van de proef was dan ook niet om de pop niet te raken he :) Het ging om de schrikreactie en reactievermogen na een onverwachte gebeurtenis. Ik durf wel te stellen dat ik als ervaren chauffeur (15 jaar rijbewijs) die pop ook doormidden zou rijden. En ik denk met mij 99,5% van de chauffeurs in Nederland.
  Redactie Sport woensdag 4 september 2013 @ 08:51:16 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_130803570
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:13 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Mja maar hij had er wel over nagedacht, en moet zeggen dat er wat inzit, een auto gaat in principe idd rechtuit. :P
Alleen ga je niet rechtuit vanaf het begin. Tis gewoon onzin natuurlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_130804057
Ik vond het een beetje een rare aflevering deze week.

Die 'weet waar je wielen zitten' proef waar iedereen gewoon uit het raam mag gaan hangen om te kijken hoe het er voor staat dat kan volgens mij niet de bedoeling van de proef zijn geweest.

Die tennisballenproef slaat natuurlijk nergens op, maar dat heb ik elke keer bij die reactievermogenproeven.

Waarom moeten ze toch die 'ingreep' er in doen, laat ze in plaats van dat stukje opvulling toch een stukje maken over hoe Mirdin individuele sessies heeft met de leden van de jury. Ik neem tenminste aan dat die gedragscoach er niet alleen voor de overbodige kutopmerkingen zit maar dat ze ook met de deelnemers gesprekken heeft over het hoe, waarom en hoe nu van hun problemen?
pi_130804389
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:17 schreef Stranger het volgende:
Ik vond het een beetje een rare aflevering deze week.

Die 'weet waar je wielen zitten' proef waar iedereen gewoon uit het raam mag gaan hangen om te kijken hoe het er voor staat dat kan volgens mij niet de bedoeling van de proef zijn geweest.

Die tennisballenproef slaat natuurlijk nergens op, maar dat heb ik elke keer bij die reactievermogenproeven.

Waarom moeten ze toch die 'ingreep' er in doen, laat ze in plaats van dat stukje opvulling toch een stukje maken over hoe Mirdin individuele sessies heeft met de leden van de jury. Ik neem tenminste aan dat die gedragscoach er niet alleen voor de overbodige kutopmerkingen zit maar dat ze ook met de deelnemers gesprekken heeft over het hoe, waarom en hoe nu van hun problemen?
Bij de proef van volgende week, over de schouder kijken, heeft Barbara (de psychologe) na de opnames de proef met Mirdin nog een keer gedaan en tips gegeven over hoe zij van haar angst af kan komen. Liesbeth moet in een schakelauto rijden volgende week, ze rijdt normaal altijd automaat, en Mattieu (de rijinstructeur) heeft dat paar keer van te voren met haar geoefend op het terrein. Als dat allemaal uitgezonden wordt weet ik niet maar er gebeurd wel wat nog achter de schermen ;)
pi_130807391
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:34 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Bij de proef van volgende week, over de schouder kijken, heeft Barbara (de psychologe) na de opnames de proef met Mirdin nog een keer gedaan en tips gegeven over hoe zij van haar angst af kan komen. Liesbeth moet in een schakelauto rijden volgende week, ze rijdt normaal altijd automaat, en Mattieu (de rijinstructeur) heeft dat paar keer van te voren met haar geoefend op het terrein. Als dat allemaal uitgezonden wordt weet ik niet maar er gebeurd wel wat nog achter de schermen ;)
Zal wel niet uitgezonden worden omdat het niet leuk is, weinig sensatie.

Terwijl het er juist gaat dat jullie leren rijden..
pi_130809944
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:50 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Die pop komt wel erg laat tevoorschijn.
Dan ben je zelfs met 30 (waar je 50 zou mogen) nog te laat.

Ze moesten rijden alsof ze in de bebouwde kom reden.
Dat is dus 50, indien mogelijk. Bij een onoverzichtelijk stuk, moet je je snelheid er uit halen. En in dit geval zou je dus moeten stoppen, kijken, en dan rijden.
Zo'n situatie in de praktijk zijn dus geparkeerde (vracht)auto's. Als je met 30 nog te laat zou remmen, moet je misschien maar 20 rijden. Dat is het idee.

En hier weten ze ook wel dat je die pop omver rijdt, maar ze laten je inzien dat '50 rijden' niet altijd inhoudt dat je dat ook veilig kan doen. Dus er bewust van worden dat je het onverwachte moet verwachten.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_130840070
Als je die 2 muren halverwege het parcour ziet staan dan moeten er al belletjes gaan rinkelen. Helemaal als je de vorige seizoenen hebt gezien.
pi_130841236
Ze mogen wel een keer de weg op nu vind ik, dat levert de leuke televisie op :P
pi_130841297
Volgende week zo te zien. :P
pi_130876913
Vroeg me even iets af: Zouden de verzekeraars van deze treurige automobilisten hun premie niet willen verhogen? Of gewoon weigeren...
pi_130877990
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:34 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Bij de proef van volgende week, over de schouder kijken, heeft Barbara (de psychologe) na de opnames de proef met Mirdin nog een keer gedaan en tips gegeven over hoe zij van haar angst af kan komen. Liesbeth moet in een schakelauto rijden volgende week, ze rijdt normaal altijd automaat, en Mattieu (de rijinstructeur) heeft dat paar keer van te voren met haar geoefend op het terrein. Als dat allemaal uitgezonden wordt weet ik niet maar er gebeurd wel wat nog achter de schermen ;)
Ik zou het wel mooi vinden als dit soort dingen uitgezonden werden. Behalve dat je dan ziet dat de jury er niet voor jan lul zit, krijg je ook nog eens mee dat er behalve de bizarre opdrachten ook meer aan gedaan wordt om de rijvaardigheid van de kandidaten op te krikken.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 september 2013 @ 11:53:22 #165
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_130878074
idd. zoiets zouden ze af en toe best mogen uitzenden. Laat zien dat het niet alleen amusement is
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_130878379
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:12 schreef Rianne84 het volgende:
Vroeg me even iets af: Zouden de verzekeraars van deze treurige automobilisten hun premie niet willen verhogen? Of gewoon weigeren...
Zodat ze alleen nog bij Rialto terecht kunnen? c_/
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130878405
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:50 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik zou het wel mooi vinden als dit soort dingen uitgezonden werden. Behalve dat je dan ziet dat de jury er niet voor jan lul zit, krijg je ook nog eens mee dat er behalve de bizarre opdrachten ook meer aan gedaan wordt om de rijvaardigheid van de kandidaten op te krikken.
Ook mee eens.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_130879316
Hoi Timo ik zag je net lopen bij Saxion in Enschede, word je veel herkend?
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:53:39 #169
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_130881183
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:50 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik zou het wel mooi vinden als dit soort dingen uitgezonden werden. Behalve dat je dan ziet dat de jury er niet voor jan lul zit, krijg je ook nog eens mee dat er behalve de bizarre opdrachten ook meer aan gedaan wordt om de rijvaardigheid van de kandidaten op te krikken.
Dat lijkt mij een goede toevoeging ja :Y . Beter dan het blijven herhalen van die nietszeggende introductiefilmpjes.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_130887647
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoi Timo ik zag je net lopen bij Saxion in Enschede, word je veel herkend?
Haha kan kloppen! Hoofdgebouw of Epi Drost/Glasbak?

Ja wordt best wel veel herkent, super raar. Loop ik school in hoor ik ze op de roltroppen zeggen ""Ey hij doet mee aan de slechtste chauffeur van NL" of als je in de trein zit "Ah! Jij mag ook gewoon weer met het treintje"

En zulke reacties krijg ik elke dag eigenlijk wel, er zijn zelfs mensen die op de foto willen enzo, echt hele rare maar ook wel leuke ervaring. Maar ik heb toch liever dat mensen naar me toe komen en zeggen ben jij niet van DACVN dan dat ze naar elkaar smoesen... dan weet ik nooit wat ze bedoelen ;')
pi_130888769
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:01 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Haha kan kloppen! Hoofdgebouw of Epi Drost/Glasbak?

Bij de glasbak wist meteen 100% zeker dat jij het was, zal o.a. komen door je kapsel dat herken je meteen ;)
٩๏̯͡๏)۶
pi_130889026
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:31 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Bij de glasbak wist meteen 100% zeker dat jij het was, zal o.a. komen door je kapsel dat herken je meteen ;)
Haha ;) Ik heb zelfs een iets ander kapsel nu, meer naar de zijkant ;) Welke studie doe je dan?
pi_130893632
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:39 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Haha ;) Ik heb zelfs een iets ander kapsel nu, meer naar de zijkant ;) Welke studie doe je dan?
Ik heb informatica gedaan maar ben al 2 jaar geleden afgestudeerd, liep toevallig langs de school vanaf de stad richting mijn huis (achter het volkspark) :)
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:40:31 #174
130755 Kinga
versier hier
pi_130899163
Wat ik toch niet snap na zoveel seizoenen... Oke, ze krijgen schijnbaar voor een proef te horen, je MOET 50 km/h rijden. Maar die hebben neem ik aan toch ook voorgaande seizoenen bekeken en weten dat daar altijd wat achter zit, en ze extra moeten opletten op voorbij springend wild... Dat ze dan zo focussen op die snelheid halen snap ik niet.
  zaterdag 7 september 2013 @ 12:44:45 #175
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_130913264
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:40 schreef Kinga het volgende:
Wat ik toch niet snap na zoveel seizoenen... Oke, ze krijgen schijnbaar voor een proef te horen, je MOET 50 km/h rijden. Maar die hebben neem ik aan toch ook voorgaande seizoenen bekeken en weten dat daar altijd wat achter zit, en ze extra moeten opletten op voorbij springend wild... Dat ze dan zo focussen op die snelheid halen snap ik niet.
Dat mensen schijnbaar zoveel moeite hebben met 50 rijden snap ik pas echt niet.. Hoe voegen ze dan in op de snelweg? Met een beetje geluk met 60 km/u?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')