abonnement Unibet Coolblue
pi_131407756
Heel burgerlijk zit ik elke zaterdagochtend met een boodschappenlijstje te prakkiseren wat ik de komende dagen zal gaan eten. :{
En elke keer kom ik er zelfs met de AH Bonusfolder niet uit.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_131408185
Kan ik helpen? Boodschappenlijstjes O+
pi_131408464
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 11:47 schreef GotC het volgende:
Kan ik helpen? Boodschappenlijstjes O+
Graag! *O*
Ik ben de laatste tijd nogal een luie koker moet ik bekennen. 30-45 minuten in de keuken staan vind ik genoeg (exclusief oventijd enzo). Vanavond wordt het preistamppot (makkelijk ook voor 2 porties), voor zondag/maandag zoek ik nog inspiratie.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_131408533
Kip uit de oven (braadzak) echt te simpel en heerlijk gekruid, gebakken krieltjes e.d. bij en klaar. :9~
  zaterdag 21 september 2013 @ 12:11:26 #255
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_131408542
Taco Mundo bezorgt altijd wel snel :7
F means you're fucked
pi_131408559
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:05 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Graag! *O*
Ik ben de laatste tijd nogal een luie koker moet ik bekennen. 30-45 minuten in de keuken staan vind ik genoeg (exclusief oventijd enzo). Vanavond wordt het preistamppot (makkelijk ook voor 2 porties), voor zondag/maandag zoek ik nog inspiratie.
Waar hou je sowieso niet van qua eten?
pi_131408701
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:12 schreef GotC het volgende:

[..]

Waar hou je sowieso niet van qua eten?
Ik ben geen hele hete eter. Italiaans, Oosters, Hollands, allemaal prima.
Waar ik niet tegen kan is kip schoonmaken of afkluiven :') . Ik snij mijn rauwe kipfilet dus ook met mes en vork.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:11 schreef YUR het volgende:
Taco Mundo bezorgt altijd wel snel :7
Ik probeer juist wat minder kant en klaar te eten...
Al kan ik een goeie, betrouwbare shoarmabezorgtent nog wel gebruiken.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_131408896
Ik heb nog een oersimpel en snel recept met Chinese kool en gehakt en rijst.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zaterdag 21 september 2013 @ 12:33:09 #259
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_131409008
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:19 schreef WheeleE het volgende:
Ik snij mijn rauwe kipfilet dus ook met mes en vork.
_O- _O_
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_131409115
:') laat je kip schoonmaken bij de slager :D Kost wel wat maar dan hoef je het zelf niet meer te doen
  zaterdag 21 september 2013 @ 12:39:28 #261
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_131409146
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
:') laat je kip schoonmaken bij de slager :D Kost wel wat maar dan hoef je het zelf niet meer te doen
Dat soort decadentie past beter in mijn straatje. :Y
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_131409264
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:39 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat soort decadentie past beter in mijn straatje. :Y
:Y zelfde als gehakt vers laten malen zeker? :D
Was gewoon 46 euro kwijt voor 2 kilo versgedraaide kalfsgehakt ;( maarja smaak mag wat kosten :9
pi_131409356
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:45 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

:Y zelfde als gehakt vers laten malen zeker? :D
Was gewoon 46 euro kwijt voor 2 kilo versgedraaide kalfsgehakt ;( maarja smaak mag wat kosten :9
Wij eten tegenwoordig een stuk minder vlees, maar wat we eten komt van de slager :9
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_131409496
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:19 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ik ben geen hele hete eter. Italiaans, Oosters, Hollands, allemaal prima.
Waar ik niet tegen kan is kip schoonmaken of afkluiven :') . Ik snij mijn rauwe kipfilet dus ook met mes en vork.

[..]

Ik probeer juist wat minder kant en klaar te eten...
Al kan ik een goeie, betrouwbare shoarmabezorgtent nog wel gebruiken.
Het simpelste+snelste gerecht aller tijden (en erg populair bij Yur :+):
Pasta met pesto, basilicum en bacon (4 personen, prep time paar minuutjes om water te koken, kooktijd 10 minuten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ideaal recept, omdat er niet écht iets vers in moet. Gevalletje 'ik-heb-geen-zin-om-te-koken-maar-wil-wel-iets-redelijk-gezonds-eten', je kan alles altijd op voorraad houden.

Zalm met groene couscous (4 personen, prep time 2 minuten, kooktijd 10-15 minuten)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wokmie met zoetzure omelet (4 personen, 20 minuutjes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ben ik erg fan van de verse krieltjes van de AH: 7 minuten in de magnetron hoogste stand, daarna OF in de pan met olijfolie, peper en zout, OF in een ovenschaal met rozemarijn, uitje, 2 geplette knoflookjes, olijfolie, peper en zout. Maakt alles wat je erbij eet lekker :P

Niet heel spannend allemaal, maar wel snel en toch relatief gezond :) Ik ben ook niet van het uren in de keuken hangen, max 45 minuten idd.
pi_131409555
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:55 schreef GotC het volgende:

[..]

Het simpelste+snelste gerecht aller tijden (en erg populair bij Yur :+):
Pasta met pesto, basilicum en bacon (4 personen, prep time paar minuutjes om water te koken, kooktijd 10 minuten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ideaal recept, omdat er niet écht iets vers in moet. Gevalletje 'ik-heb-geen-zin-om-te-koken-maar-wil-wel-iets-redelijk-gezonds-eten', je kan alles altijd op voorraad houden.

Zalm met groene couscous (4 personen, prep time 2 minuten, kooktijd 10-15 minuten)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wokmie met zoetzure omelet (4 personen, 20 minuutjes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ben ik erg fan van de verse krieltjes van de AH: 7 minuten in de magnetron hoogste stand, daarna OF in de pan met olijfolie, peper en zout, OF in een ovenschaal met rozemarijn, uitje, 2 geplette knoflookjes, olijfolie, peper en zout. Maakt alles wat je erbij eet lekker :P

Niet heel spannend allemaal, maar wel snel en toch relatief gezond :) Ik ben ook niet van het uren in de keuken hangen, max 45 minuten idd.
_O_
U is geweldig!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_131409573
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 september 2013 12:58 schreef WheeleE het volgende:

[..]

_O_
U is geweldig!
Als je nog wat recepten wil, hoor ik het graag ;)
pi_131409802
Je kunt alleen beter met pinda/arachideolie bakken :Y)
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_131410656
Dat pastarecept ^O^
Hoewel ik er dan nog voor zou kiezen om de ontbijtspek lekker uit te bakken :9~
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_131410871
Ik denk dat ik het spek vervang door hamblokjes o.i.d. Mijn lijf doet altijd een beetje raar met ontbijtspek.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_131450928
De pleuris is aardig uuitgebroken aan de Genemuidenstraat zeg :N
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 22 september 2013 @ 18:35:34 #271
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_131450941
quote:
2s.gif Op zondag 22 september 2013 18:35 schreef WheeleE het volgende:
De pleuris is aardig uuitgebroken aan de Genemuidenstraat zeg :N
Yep...1 dode
F means you're fucked
pi_131491086
Het viel me vandaag ineens op dat de recente nieuwbouw in Den Haah overwegend oranjebruin baksteen bevat. Saai, rechthoekig en 'lekker modern'. Kunnen ze niet gewoon ergens een paar blokken wat klassieker neerzetten? Klassiek van buiten, ruim en modern van binnen?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 23 september 2013 @ 20:28:14 #273
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_131491273
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 20:23 schreef WheeleE het volgende:
Het viel me vandaag ineens op dat de recente nieuwbouw in Den Haah overwegend oranjebruin baksteen bevat. Saai, rechthoekig en 'lekker modern'. Kunnen ze niet gewoon ergens een paar blokken wat klassieker neerzetten? Klassiek van buiten, ruim en modern van binnen?
Mja...dan worden de huizen al snel weer te duur denk ik
F means you're fucked
pi_131491513
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Mja...dan worden de huizen al snel weer te duur denk ik
Naja het hoeft niet perse heel sjiek en uitgebreid, maar een beetje variati mag wel. Een ouderwets pannendak hier en daar ofzo, of een ander kleurtje baksteen.

Niet dat ik de illusie heb dat men naar mij luistert hoor :P
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 23 september 2013 @ 20:35:32 #275
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_131491607
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 20:33 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Naja het hoeft niet perse heel sjiek en uitgebreid, maar een beetje variati mag wel. Een ouderwets pannendak hier en daar ofzo, of een ander kleurtje baksteen.

Niet dat ik de illusie heb dat men naar mij luistert hoor :P
Niet? :P

Maar zoals ze nu bouwen is natuurlijk supergoedkoop. Standaard bouwpakketjes, en dan het liefst zo veel mogelijk van dezelfde standaard bouwpakketjes.

En als ze dan een keer wat anders dan anders willen doen, slaan ze door naar de totale andere kant... zoals dat project op de Dedemsvaartweg jaaaaaren geleden :{
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')