abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 19:02:28 #1
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_381927
Sja de uitzending van vandaag. Gooi er maar neer wat je er van vond !
I'm getting too old for this....
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 19:28:27 #2
909 Num
Núm dus!
pi_381947
Wat was dat witte ding op het laatst in de tuin? Kan iemand misschien het streamverslag linken waar dat staat (als het tenminste in een streamverslag staat)

O ja en dan nog 1 ding over Gorden:

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 06-10-2000 19:29]

  vrijdag 6 oktober 2000 @ 19:32:57 #3
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_381951
16:30
Miranda krijst ineens heel hard! Er is iets in de tuin gegooid. Annet wil het open maken, maar Miranda probeert haar tegen te houden. "Dat mag toch niet". Annet zegt dat het hun geheimpje is. Er zit een briefje aan:
"Kijk in de dagboekkamer, groetjes beau."
Ze gaan snel kijken en komen terug met voor iedereen een cadeautje
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_381971
Hmm ja, weinig verrassingen hè? Maar op zich leuke uitzending.
pi_382009
Is er dan niemand die zich net zo kwaad heeft gemaakt op Robin als ik???
Had het al in de verslagen gelezen maar toen ik hem bewust('kijk hoor,daar zit'ie') met een gerichte trap de bal tegen die kip aanschoot, als ik er bij was geweest had ik hem wat aangedaan.

Het zegt voldoende over Robin.
Niet voor niets hebben de meeste zware criminelen een historie van dierenmishandeling.
Er zit dit keer geen smilie voor mij tussen.

pi_382012
Wel leuke van Miranda nadat Robin opzettelijk een bal tegen een kip aan trapte :"Kan ik mijn nominatie even overnieuw doen?"
pi_382022
dat was oke, maar even later zat ze weer met hem mee te grijnzen.
Vrouwelijke meeloper; en waarschijnlijk bang voor het scheermes van Robin
pi_382025
quote:
Op 06 oktober 2000 19:56 schreef Cartman1 het volgende:
Is er dan niemand die zich net zo kwaad heeft gemaakt op Robin als ik???
Had het al in de verslagen gelezen maar toen ik hem bewust('kijk hoor,daar zit'ie') met een gerichte trap de bal tegen die kip aanschoot, als ik er bij was geweest had ik hem wat aangedaan.

Het zegt voldoende over Robin.
Niet voor niets hebben de meeste zware criminelen een historie van dierenmishandeling.
Er zit dit keer geen smilie voor mij tussen.


Ik dus ook
pi_382056
De uitzending van vandaag:

Het kip of het ei? Ferdi's geheugen, hmmm...2 seconden?

Bianca; Hoe hoor je iemand uit? Niet zo!

En voor het andere punt zie seksualiteit!!!

uit
pi_382087
Ik, kippenhoudster, heb me enorm kwaad gemaakt op ROOObin...wat een slappe lul zeg! "Ik deed het niet expres" Wel dus, rare eikel. (voor het eerst sinds tijden ordinair zitten roepen naar de TV, maar ik was ook een beetje chagerijnig) Voor de rest ergerTV ten top, als altijd...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_382109
Ook ik heb me geergerd aan Robin met zijn kip actie . Als die uit huis komt zullen we het is bij hem doen .
Verder vind ik Miranda wel steeds meer meevallen .
Ik had ook wel medelijden met Koos . Ik vond het best wel zielig . Hij heeft niet echt iemand in huis en voelt zich nu ook niet echt meer lekker in zijn vel
We are the weirdo's mr - The Craft
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 20:49:24 #12
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_382112
Opa Koos stond er een beetje verloren bij tijdens het optreden van Gordon. Niemand wilde hem vasthouden. En da's onterecht want Koos is de enige echte BB2-held. Zo!

Jammer dat ze vandaag niet zoveel van het kippenincident lieten zien als gister op de streams. Het allerleukste moment toen was dat Robin zich zorgen begon te maken om zijn imago en om zijn angsten te bezweren zichzelf voorhield dat de camera's het voorval niet hadden geregistreerd.
Die paniekerige reactie had niet misstaan in de uitzending.

[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 06-10-2000 20:50]

Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_382226
Ja, die kip.

Sinds wanneer schoppen wij ballen tegen kippen?
Dat ze hem niet geslagen hebben, gewoon even met de vlakke hand tegen zijn wangetje.

Arme kip...


Verder was er weinig aan, die uitzending. Wanneer gaat Koos nou eens weg?

[Dit bericht is gewijzigd door ~Anja~ op 06-10-2000 22:02]

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 23:10:16 #14
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_382361
quote:
Op 06 oktober 2000 19:56 schreef Cartman1 het volgende:
Is er dan niemand die zich net zo kwaad heeft gemaakt op Robin als ik???
Had het al in de verslagen gelezen maar toen ik hem bewust('kijk hoor,daar zit'ie') met een gerichte trap de bal tegen die kip aanschoot, als ik er bij was geweest had ik hem wat aangedaan.

Het zegt voldoende over Robin.
Niet voor niets hebben de meeste zware criminelen een historie van dierenmishandeling.
Er zit dit keer geen smilie voor mij tussen.


Ben ik volledig met je eens Cartman....Wat een waardeloze actie van die goser. Ik denk dat als hij het huis uit gaat dat ik ´m maar ga opwachten en hem een gietijzeren bal tegen z´n harses aan gooi
Begin bij het begin en eindig nooit!
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 23:12:03 #15
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_382364
quote:
Op 06 oktober 2000 19:56 schreef Cartman1 het volgende:
Is er dan niemand die zich net zo kwaad heeft gemaakt op Robin als ik???

heel irritant inderdaad.
kutkip ? kut-robin ....
pi_382379
Ik ben echt een enorme beestenfan en Robin is bij mij totaal, maar dan ook totaal, uit de gratie gevallen. Als je dieren iets kunt aandoen, dan ben je de term 'mens' onwaardig wat mij betreft.

Sindsdien ben ik ook meer op zijn gedrag gaan letten en heb wel gemerkt dat hij helemaal in zijn eigen wereldje leeft, maar dat is meer voor de topic 'voer voor psychologen'...

Als Robin ooit nog genomineerd wordt, ga ik bellen, bellen, bellen en als hij eruit komt stel ik voor dat we met een groep Fok!kers bij het hek staan en allemaal hockeyballen naar z'n kop jassen.

Eikel.

  zaterdag 7 oktober 2000 @ 01:48:45 #17
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_382535
Ik vond het eerste gesprek over doodgaan toch wel indrukwekkend, serieus en open, goed dat zo'n robin kutkip er niet bij zat.
moeten wij nog wat zoeken achter het samenzijn van georgie en ferdi tijdens gordons optreden? of zijn dit gewoon 'maatjes' en valt dit onder de categorie Amstel-vriendschap.
wat moet ik hier nu neerzetten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')