abonnement Unibet Coolblue
pi_130980828
Corona is speelgerechtigd voor de wedstrijd tegen PSV. (http://www.tubantia.nl/sp(...)-fc-twente-1.3995661) Ben benieuwd wat de beste opstelling gaan worden voor Twente als iedereen fit is e.d. Dacht zelf aan zoiets:

Marsman
Rosales - Bengtsson - Bjelland - Koppers
Ebecilio - Promes - Gutiérrez
Corona - Djordjevic - Tadic
pi_130981179
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:33 schreef Spatzmann het volgende:
corona staat echt niet meteen in de basis denk ik :)
Nee, dat klopt en het duurt ook wel even voor dat Djordjevic in de basis gaat staan denk ik. Maar, met deze opstelling lijkt het me wel wat.

Ben benieuwd wat ze zaterdag tegen PSV gaan doen.
  maandag 9 september 2013 @ 14:00:12 #78
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_130984667
Zal me niks verbazen als er gewoon in dezelfde opstelling als de laatste wedstrijd wordt gestart, er kan dan nog genoeg vanaf de bank gebracht worden, met o.a. Corona :D
"I'm in the empire business"
  Moderator maandag 9 september 2013 @ 15:17:15 #79
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130987366
Zal me niet verbazen als Corona eerst wat bij het 2e gaat spelen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_130997055
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:00 schreef Buster91 het volgende:
Zal me niks verbazen als er gewoon in dezelfde opstelling als de laatste wedstrijd wordt gestart, er kan dan nog genoeg vanaf de bank gebracht worden, met o.a. Corona :D
x2 ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 9 september 2013 @ 22:51:57 #81
67174 Dos37
Come on Twente
pi_131007096
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
tweede ring korte kant (boven P) is ideale plek ^O^
Eens :Y
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_131018281
quote:
FC Twente heeft schikkingsvoorstel in beraad
De aanklager betaald voetbal heeft FC Twente een schikkingsvoorstel gestuurd met daarin een voorwaardelijke geldboete van ¤2.500,-. Dit naar aanleiding van een spandoek dat getoond is in een supportersvak bij de wedstrijd FC Twente – FC Utrecht, zondag 18 augustus jl.
De aanklager betaald voetbal is van mening dat het steunen dan wel niet onderbreken van een dergelijke sfeeractie bijdraagt aan een klimaat waarin drugs getolereerd wordt. Dit is in strijd met het veiligheidsbeleid in de stadions.
FC Twente heeft het schikkingsvoorstel in beraad en heeft tot en met maandag 16 september de tijd om te reageren.

http://www.fctwente.nl/bl(...)svoorstel-in-beraad/
Wat kansloos dit zeg. :')
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:00:44 #83
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_131018475
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:53 schreef Stienn het volgende:

[..]

Wat kansloos dit zeg. :')
Ik hoop met heel mijn hart dat ze niet akkoord gaan. Wat een triestheid zeg. :')

Zowaar nog triester dan Leo die zit te zeiken. :')_!
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:00 schreef Buster91 het volgende:
Zal me niks verbazen als er gewoon in dezelfde opstelling als de laatste wedstrijd wordt gestart, er kan dan nog genoeg vanaf de bank gebracht worden, met o.a. Corona :D
Dit. Hij heeft nog niets laten zien dus die basisplek zal hij gewoon moeten afdwingen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:19:36 #84
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131019013
Knvb maffia
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_131030670
Plaatsen weten te scoren voor dit weekend. Heb er zin in *O*
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
pi_131031681
genoeg spandoeken gezien de afgelopen jaren die eenzelfde soort boodschap/tekst hadden, en nu ineens maakt de KNVB er een zaak van :r
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 11 september 2013 @ 15:18:05 #87
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_131060111
http://www.twentefans.nl/(...)bk-stadion-over.html

quote:
FC Twente neemt FBK-stadion over

FC Twente neemt FBK-stadion over
Het FBK-stadion komt in handen van FC Twente. Het college van B&W van de gemeente Hengelo kiest op basis van de huidige en toekomstige financiële situatie voor de optie om het stadion voort te zetten als voetbalstadion, dat schrijft de gemeente op de eigen website.
FC Twente wil het FBK-stadion al lange tijd overnemen. Voorzitter Joop Munsterman hoopt dat de beloften en de FC Twente Vrouwen in de toekomst hun thuiswedstrijden afwerken in Hengelo. Het is de wens van de club om een passend stadion voor de Vrouwen en de beloften en een optimale trainingsaccomodatie voor de hele vereniging en opleidingscentrum voor de jeugd te realiseren.
De gemeenteraad van Hengelo dient het voorstel van het college op 8 oktober definitief vast te stellen. Hengelo noemt het een 'rationele keuze, die met pijn in het hart genomen wordt'. Door het FBK-stadion van de hand te doen, moet er namelijk een streep door de FBK-Games, het grootste internationale atletiek-evenement van Nederland.
FC Twente haalde eerder dit jaar de woede op de hals van veel atletiekliefhebbers. Voorzitter Joop Munsterman besloot vervolgens de stekker uit het project te trekken en wilde een mini-stadion op de Universiteit Twente bouwen. Hengelo wilde opnieuw in gesprek met FC Twente, omdat de gemeente 281.000 euro moet bezuinigen. De Stichting FBK-Games kon niet voldoen aan dat bedrag en een combi-stadion met atletiek en voetbal bleek ook niet tot de mogelijkheden te behoren.
De gemeente Hengelo heeft daarom gekozen om het stadion te verkopen aan FC Twente, zodat de jaarlijkse, structurele bezuiniging van 281.000 euro gerealiseerd wordt. Er moet afscheid genomen worden van de FBK-Games, maar het is wel een bewuste keuze voor de breedtesport, ook elders in de stad.
Even een extra stadion aangekocht in het weekend, moet kunnen. ^O^
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_131061112
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
http://www.twentefans.nl/(...)bk-stadion-over.html

[..]

Even een extra stadion aangekocht in het weekend, moet kunnen. ^O^
Denk niet dat Twente daar veel voor betaald heeft.
Het stadion is namelijk in de huidige staat zo goed als onbruikbaar voor Twente.

Ze hebben waarschijnlijk de kosten overgenomen en een bedrag voor overschrijving ofzo.

De grootste kosten komen nog, hele stadion ombouwen tot een echt voetbalstadion.

Dus atletiek baan helemaal weg, fatsoenlijk veld, paar tribunes, paar winkeltjes rondom voor eten en drinken etc
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  woensdag 11 september 2013 @ 15:56:44 #89
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_131061625
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:29 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Tja, dat heeft ook van alles te maken met een samenleving die geweld steeds minder pikt. En waarbij regelmatig geweldsuitbarstingen op tv uitgebreid behandeld worden van mensen die onder coke en alcohol zitten.

dit is gewoon een reactie van de maatschappij. Ik kan me er niet druk om maken, het is een freaking spandoek als die nu wel of niet verboden wordt ga ik me niet druk om maken.
Gewoon een gevolg van het feit dat veel mensen pussies zijn en veel te verwend. Een losse stoeptegel is 'verloedering'. Een knokpartijtje is 'zware mishandeling' en hoeft nog net slachtofferhulp niet ingeschakeld te worden. Moet wel zeggen dat daar natuurlijk een zekere verandering in zit. Waar je vroeger met z'n allen even naar buiten ging, elkaar een keer op de neus tikte en weer bier ging drinken, slaan ze nu met 8 man 1 kereltje in elkaar... :{

quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:45 schreef bambino het volgende:

[..]

Denk niet dat Twente daar veel voor betaald heeft.
Het stadion is namelijk in de huidige staat zo goed als onbruikbaar voor Twente.

Ze hebben waarschijnlijk de kosten overgenomen en een bedrag voor overschrijving ofzo.

De grootste kosten komen nog, hele stadion ombouwen tot een echt voetbalstadion.

Dus atletiek baan helemaal weg, fatsoenlijk veld, paar tribunes, paar winkeltjes rondom voor eten en drinken etc
Ook prima. Mooi dat de beloften en de vrouwen nu een eigen veld hebben. Zal wel precies de afmetingen van het veld in de Veste krijgen, daarom die baan verdwijnen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 11 september 2013 @ 19:29:29 #90
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_131068893
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:44 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel tegen de 'hoi ik sla je op je neus, af' nu weer bierdrinken ruzies. Maar tegenwoordig als er wat gebeurt ga je half dood.
De jeugd kan gewoon niet meer vechten. :N ;)
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 11 september 2013 @ 19:37:31 #91
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131069264
Vroeger was het mooier. Mijn oom vertelde dat ook zo mooi. Dan was er ruzie tussen 2 in het café en dan beetje houwn, en dan kwam de veldwachter met zijn wapenstok en die sloeg er even tussendoor en dan was het klaar. Verder bier drinken.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 12 september 2013 @ 11:31:47 #92
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_131089467
Rekik speelt niet zaterdagavond, gunstig voor Luc ;)
"I'm in the empire business"
  donderdag 12 september 2013 @ 11:47:28 #93
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131089966
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef Buster91 het volgende:
Rekik speelt niet zaterdagavond, gunstig voor Luka ;)
Ik hoop dat dit de quote zou moeten zijn.
Laat Luc maar op de bank zitten.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_131092123
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:47 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit de quote zou moeten zijn.
Laat Luc maar op de bank zitten.
Hugo Borst gaf gisteren nog de nodige kritiek op Luc
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
pi_131092173
quote:
FC Twente heeft schikkingsvoorstel in beraad
De aanklager betaald voetbal heeft FC Twente een schikkingsvoorstel gestuurd met daarin een voorwaardelijke geldboete van ¤2.500,-. Dit naar aanleiding van een spandoek dat getoond is in een supportersvak bij de wedstrijd FC Twente – FC Utrecht, zondag 18 augustus jl.
De aanklager betaald voetbal is van mening dat het steunen dan wel niet onderbreken van een dergelijke sfeeractie bijdraagt aan een klimaat waarin drugs getolereerd wordt. Dit is in strijd met het veiligheidsbeleid in de stadions.
FC Twente heeft het schikkingsvoorstel in beraad en heeft tot en met maandag 16 september de tijd om te reageren.
Direct de prullebak in met die onzin. Weet je wel hoeveel dope je moet dealen om aan 2500 euro te komen? Belachelijk! :N
pi_131092248
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef Buster91 het volgende:
Rekik speelt niet zaterdagavond, gunstig voor Luc ;)
Zanka kan niet voetballen en is geschorst, dus nu wordt het ene Hendrix, die normaal gesproken in de JL speelt. Nooit van gehoord, maar PSV heeft iets teveel vet afgesneden met het dumpen van Derijck en Marcello. Ze hebben één vervanger (Zanka) en dan komt de jeugd.

Wie weet dat Luc er nu een paar in kan leggen. :Y
pi_131092295
quote:
19s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:17 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Zanka kan niet voetballen en is geschorst, dus nu wordt het ene Hendrix, die normaal gesproken in de JL speelt. Nooit van gehoord, maar PSV heeft iets teveel vet afgesneden met het dumpen van Derijck en Marcello. Ze hebben één vervanger (Zanka) en dan komt de jeugd.

Wie weet dat Luc er nu een paar in kan leggen. :Y
Blijf maar lekker dromen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_131092371
quote:
19s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:17 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Zanka kan niet voetballen en is geschorst, dus nu wordt het ene Hendrix, die normaal gesproken in de JL speelt. Nooit van gehoord, maar PSV heeft iets teveel vet afgesneden met het dumpen van Derijck en Marcello. Ze hebben één vervanger (Zanka) en dan komt de jeugd.

Wie weet dat Luc er nu een paar in kan leggen. :Y
Nee, die scoort alleen tegen ons... :{
BFF met GGMM
pi_131092694
quote:
9s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Blijf maar lekker dromen :')
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, die scoort alleen tegen ons... :{
Van wie is Luc ook alweer? Van een investeringsmaatschappij? ;)

Ik heb die laatste wedstrijd niet gezien, maar hij schijnt dus aan de lopende band voor open doel te missen? Ik zeg nog steeds: vertrouwen en geduld is een schone zak. Luc zal ooit de subtopper zijn die hij moet zijn, bij een club als AS Roma of Valencia. Da's mijn overtuiging.

Iemand hierboven zei dat Luc eigenlijk een 442-spits is. Wie weet eens iets verzinnen met Luc én Luka? Een lange kopper en een snelle loper. Zou best een gouden opstelling kunnen zijn. c_/
pi_131092846
Maar Twente speelt geen 4-4-2, dus die droom kan ook de prullenbak in :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')