abonnement Unibet Coolblue
pi_130786544
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Je weet niet wat je zegt Soury, ik had het echt nodig toen ze klein waren hier, en zo zitten meer alleenstaande moeders of gezinnen die de kinderbijslag echt nodig hebben.
Sorry ik ben het er niet mee eens, nooit geweest.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130786550
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Komt geen kip aan te pas
Heb net even gekeken :) Grappig
pi_130786598
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Sorry ik ben het er niet mee eens, nooit geweest.
kan, maar ik heb nu geen kinderbijslag meer al jaren niet meer, maar kon het altijd goed gebruiken als alleenstaande.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130786636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef Toverheks het volgende:

[..]

kan, maar ik heb nu geen kinderbijslag meer al jaren niet meer, maar kon het altijd goed gebruiken als alleenstaande.
Ik kan het ook goed gebruiken maar ik heb geen kinderen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130786828
:{w Nou deze discussie sluit ik af.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130786872
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef Toverheks het volgende:
:{w Nou deze discussie sluit ik af.
Ja beter, die zuigers met kinderen :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130786923
:{w Kinderen, maar een kleinkind is een feessie *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130787397
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:43 schreef Toverheks het volgende:
:{w Kinderen, maar een kleinkind is een feessie *O*
Daar verdien je geen zak mee toch
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:04:14 #234
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130787844
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar verdien je geen zak mee toch
Kost je alleen maar geld ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_130787861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:04 schreef chufi het volgende:

[..]

Kost je alleen maar geld ...
Mij ja
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130787880
ach voor haar is een dag glijbaan en schommel al goed genoeg, ze is nog niet veeleisend :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:07:45 #237
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130788010
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Mij ja
Jij zult ze nooit krijgen Soury... Ik zit met een 23 jarige dochter , waar ik geen controle over heb , maar me wel geld kost
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_130788040
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar verdien je geen zak mee toch
Nee, daar krijg ik niks voor. alleen liefde van mijn kleinkind en daar kan geen berg goud tegenop, ja ja ik weet het staat zweverig maar het is eenmaal zo
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130788061
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef chufi het volgende:

[..]

Jij zult ze nooit krijgen Soury... Ik zit met een 23 jarige dochter , waar ik geen controle over heb , maar me wel geld kost
ja kinderen koste geld, maar 23 jaar Chuf, verdient ze niet zelf???
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130788243
Hap, en toch weer niet. Ik heb niks met kinderen. Dat ik ze niet meer kan krijgen zal me ook aan me reet roesten. Wel vind ik dat je in een land als Nederland er voor kiest. De keus heb je, en kinderbijslag is te debiel voor woorden. :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:12:33 #241
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130788245
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja kinderen koste geld, maar 23 jaar Chuf, verdient ze niet zelf???
Studeert nog ... Dat geeft alleen maar uit ... En dan gaat ze ook weeer naar en duurdere woning ivm issues met haar huidige onderkomen... maar goed mn bijdrage pas ik daar niet op aan.. Al meer dan genoeg vind ik en wettelijk zou ik niet meer hoeven te betalen...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_130788314
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:12 schreef chufi het volgende:

[..]

Studeert nog ... Dat geeft alleen maar uit ... En dan gaat ze ook weeer naar en duurdere woning ivm issues met haar huidige onderkomen... maar goed mn bijdrage pas ik daar niet op aan.. Al meer dan genoeg vind ik en wettelijk zou ik niet meer hoeven te betalen...
oke. maar wettelijk moet je toch betalen omdat ze studeert???? kan het ook mis hebben hoor
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:17:13 #243
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130788472
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:13 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oke. maar wettelijk moet je toch betalen omdat ze studeert???? kan het ook mis hebben hoor
Ze woont in een ander land en volgens mij hoef ik maar tot dr 21 ste bij te dragen ... Maar goed, ik heb er geen moeite mee, dus ja waarom niet ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_130788587
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef chufi het volgende:

[..]

Ze woont in een ander land en volgens mij hoef ik maar tot dr 21 ste bij te dragen ... Maar goed, ik heb er geen moeite mee, dus ja waarom niet ...
Maar héél eerlijk ben je niet blij dat het er geen drie zijn
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_130788618
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef chufi het volgende:

[..]

Ze woont in een ander land en volgens mij hoef ik maar tot dr 21 ste bij te dragen ... Maar goed, ik heb er geen moeite mee, dus ja waarom niet ...
^O^ echt heerlijk om te lezen, eens een man die er geen moeite mee heeft om voor zijn kind te betalen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:21:39 #246
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130788694
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Maar héél eerlijk ben je niet blij dat het er geen drie zijn
mogelijk 2 maar daar weet ik niets van en dat hou ik ook zo
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_130788703
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:20 schreef Toverheks het volgende:

[..]

^O^ echt heerlijk om te lezen, eens een man die er geen moeite mee heeft om voor zijn kind te betalen
Wat is daar zo heerlijk aan, ze hebben godver niet eens de keus meer. Zelfs donor's willen ze plukken.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:23:21 #248
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_130788766
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat is daar zo heerlijk aan, ze hebben godver niet eens de keus meer. Zelfs donor's willen ze plukken.
Ik heb nu wel de keus volgens mij... scheelt me wel gelijk bijna 1/4 netto salaris ... :{
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_130788824
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat is daar zo heerlijk aan, ze hebben godver niet eens de keus meer. Zelfs donor's willen ze plukken.
Je zal ze de kost moeten geven die niet betalen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130788855
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:23 schreef chufi het volgende:

[..]

Ik heb nu wel de keus volgens mij... scheelt me wel gelijk bijna 1/4 netto salaris ... :{
Het is zo. Maar als je verdomme je zaad hebt afgeleverd kan je als moeder de pest pleuris krijgen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')