abonnement Unibet Coolblue
pi_130717452
Ik hoop dat deze jongen heel erg ver komt... hij heeft het in ieder geval al voor elkaar gekregen dat ik kippenvel kreeg bij een liedje van Blof

http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/1377887711/1
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_130782281
Voor geïnteresseerden, ik heb deze man vaker dan eens gesproken in de lokale gamestore en hij heeft een carrière die verder rijkt dan alleen de grote prijs van nederland met DAC waar Ali B het over had en tvoh.



Voor de progheads die geïnteresseerd zijn, hier wat werkjes:

Samen met Ruud Jolie (van Within Temptation) en andere grotere namen uit de prog scene heeft hij aan For All We Know gewerkt.



Ook heeft hij gewerkt met Arjen Lucassen (Ayreon)


Andere goeie hiphop gerelateerde vids:



Ik was stond wel versteld toen hij me vertelde mee te doen aan de the voice. Maargoed zoveel talent kan eigenlijk ook niet ongezien blijven ;)
Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.
pi_130844620
Ik vond Wudstik eigenlijk niet zo heel bijzonder :@
pi_132367606
Goeie battle _O_
pi_133325582

Beetje jammer dat dat giro 555 erbij gehaald moest worden :{
pi_133853592

Het is gewoon een artiest. Punt. Zang is misschien niet helemaal zijn sterkste punt, maar hij maakt er zeker een showtje van :s)
pi_134008625

Vond hem vanavond weer sensationeel! Moest mijn tenen aan het einde een beetje krommen, maar hij compenseerde die overslag héél erg netjes. Waar woorden tekort schieten is er Wudstik. En voor de mensen die nog twijfelen aan zijn talent check dan het einde van dit nummer:

Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.
pi_134010067
Onbegrijpelijk dat dit Bogt door is.
Abominabele prestatie.
pi_134010087
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 05:55 schreef Mediablo het volgende:
Onbegrijpelijk dat dit Bogt door is.
Abominabele prestatie.
Ieder zijn mening ;)
Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.
pi_134010159
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 06:08 schreef Democrazy het volgende:

[..]

Ieder zijn mening ;)
Waarom vind je hem zo geweldig?
pi_134010978
Ik krijg alleen maar meer een hekel aan die gast. Niet om zijn zang, maar om hoe hij praat en doet. Bah :r
pi_134012959
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 06:58 schreef Mediablo het volgende:

[..]

Waarom vind je hem zo geweldig?
Ik ken hem via via (niet direct, dus ik kan neutraal blijven) en ik heb geleerd dat alles wat hij zegt en doet oprecht is en hij een heel sterk gevoel voor rechtvaardigheid heeft. Dat is tegenwoordig maar een zeldzaamheid. Ik weet ook dat hij live onvoorstelbaar goed in contrast met zijn enkele slippertjes laatste paar shows. Merkbaar is dan duidelijk het verschil wanneer hij voor een klein publiekje op een lokaal podium of in een jamkroeg altijd foutloos zingt en voor een miljoenenpubliek ingeeft aan zenuwen.

Het enige wat me hekelt aan hem is juist dát hij die paar foutjes maakt zodat hij een groot deel van het nederlandse tv-publiek (het makkelijk haatvolk) weer een reden geeft om hem te bashen terwijl hij dat gewoon niet verdient. Maar iedereen mag vinden wat hij/zij vindt.
Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.
pi_134013569
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:21 schreef Democrazy het volgende:

[..]

Ik ken hem via via (niet direct, dus ik kan neutraal blijven) en ik heb geleerd dat alles wat hij zegt en doet oprecht is en hij een heel sterk gevoel voor rechtvaardigheid heeft. Dat is tegenwoordig maar een zeldzaamheid. Ik weet ook dat hij live onvoorstelbaar goed in contrast met zijn enkele slippertjes laatste paar shows. Merkbaar is dan duidelijk het verschil wanneer hij voor een klein publiekje op een lokaal podium of in een jamkroeg altijd foutloos zingt en voor een miljoenenpubliek ingeeft aan zenuwen.

Het enige wat me hekelt aan hem is juist dát hij die paar foutjes maakt zodat hij een groot deel van het nederlandse tv-publiek (het makkelijk haatvolk) weer een reden geeft om hem te bashen terwijl hij dat gewoon niet verdient. Maar iedereen mag vinden wat hij/zij vindt.
Die fouten laat ik buiten beschouwing.
Ik vond die andere 2 echt beduidend beter.
pi_134013747
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 12:48 schreef Mediablo het volgende:

[..]

Die fouten laat ik buiten beschouwing.
Ik vond die andere 2 echt beduidend beter.
Nederland kan niet oordelen over persoonlijkheid, maar het heet dan ook the voice of holland. Hij zou ook echt volgende keer foutloos moeten zingen om de finales te halen. Needless to say zat hij in de poule des doods, want Nicole en Shirma waren inderdaad geweldig. Die uithaal van Shirma was van een andere orde. Wudstik heeft (gelukkig) een grotere achterban zoals de afgelopen twee weken bleek, ik gun hem de kans om de finales te halen als je kijkt naar de competitie. Een eindstrijd tussen Julia en Wudstik zou bovendien spannender zijn dan eentje tussen Julia en Nicole. ;)
Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.
pi_134088770

Waarom is hij telkens zo zenuwachtig :o ?!
  donderdag 12 december 2013 @ 13:07:42 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134186260
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  † In Memoriam † donderdag 12 december 2013 @ 22:22:48 #17
368283 ato
pi_134208218
Deze jongen is gewoon goed, 2 weken terug verknalede hij het en bijna verleden jaar.
Hij moet die uithalen laten (laat me....)
Die jongen heeft een mooie stem en is een entertainer. Hij kan een ster worden, maar ja inderdaad die zenuwen..

Morgen heb ik misschien weer angst zweet in mijn handen, hopen dat hij het goed doet.
Mijn nr 1)
Life can be a bitch, so like it..
pi_134210701
Ik gun het hem ook. Het is echt in de omgang een hele normale nederige gozer. Oprecht geïnteresseerd in mensen en een goeie entertainer. Ik zie hem bijna nooit meer in de winkel sinds hij meedoet, maar ik denk dat hij het te druk heeft voor spelletjes op het moment :P

Optreden hier in Amersfoort eerder dit jaar laat een beetje zien wat voor iemand het is:

Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.
pi_134240723
Hij moet dit gewoon winnen O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 december 2013 @ 23:50:23 #20
163650 Greys
pi_134249471
De battle tussen hem en Jarno blijft de beste.
En het was geen toeval, ook hier doen ze het goed :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134252211
Ongelofelijk. Hij had een keer geen een fout, maar zong alles vol overgave en dan wordt die beloond met een friesche vlag. Rest mij nog voor Julia door te kijken, maar dit is onvoorstelbaar. Ik zou nog niet het woord rigged of corrupt laten vallen, maar 51/49 valt gewoon op. Te tactisch. At least he went out with a bang!
Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 december 2013 @ 01:06:30 #22
163650 Greys
pi_134252358
Ik denk dat het degene gaat zijn waar we na The Voice het meest van gaan horen nog :)
Winnen maakt weinig uit. Kijk naar Iris Kroes, Leona enzo. Winnaars.
En dan naar Sandra van Nieuwland, Niels Geuzebroek enzo, geen winnaars...
Van de laatsten hoor je nog regelmatig, van de eersten nooit meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134252574
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 01:06 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het degene gaat zijn waar we na The Voice het meest van gaan horen nog :)
Winnen maakt weinig uit. Kijk naar Iris Kroes, Leona enzo. Winnaars.
En dan naar Sandra van Nieuwland, Niels Geuzebroek enzo, geen winnaars...
Van de laatsten hoor je nog regelmatig, van de eersten nooit meer.
Je hebt helemaal gelijk. Ongeacht of hij tvoh had gewonnen of zoals hij nu er uit ligt. In beide gevallen heeft hij maximaal rendement gehaald uit zijn avontuur. Zijn missie om zijn fanbase uit te breiden en zijn gezicht/stem aan nederland te laten zien is nu gelukt zónder dat hij aan een contract vastzit van 8ball, want die geven alleen nog maar een contract aan de winnaar(es). Hij kan zijn hoofd opgeheven houden en deze eliminatie gaat nog een nasleep leveren. We gaan nu in ieder geval meer van deze jongen zien dan voor dit seizoen.
Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 december 2013 @ 01:18:38 #24
163650 Greys
pi_134252668
Oh dat wist ik niet dat je dan niet aan 8ball vast zit als niet-winnaar, ik dacht dat dat voor alle live show kandidaten zo was. Fijn voor hem!

Ik ga hem zeker volgen en ik hoop dat er binnenkort een keer een theaterconcertje van hem komt ofzo, dan zou ik er zeker kaartjes voor kopen :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134253190
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef Greys het volgende:
Oh dat wist ik niet dat je dan niet aan 8ball vast zit als niet-winnaar, ik dacht dat dat voor alle live show kandidaten zo was. Fijn voor hem!

Ik ga hem zeker volgen en ik hoop dat er binnenkort een keer een theaterconcertje van hem komt ofzo, dan zou ik er zeker kaartjes voor kopen :)
Die gaan er ook heus komen. Ze hebben natuurlijk een contract wat betreft itunes releases en die kerstliedjes meuk, maar een platendeal is volgens mij optioneel voor niet-winnaars. Kan goed zijn dat ze het hem alsnog aanbieden, maar dan hoeft er volgens mij niet in mee te gaan. Zo werkt het daarzo. 8ball geen risico's en voor de kandidaten ook niet. Maargoed de kandidaten die daar voor gingen hebben dan wel nul houvast.

Zijn release van deze uitzending:

Niets is geheel waar, en zelfs dat niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')