abonnement Unibet Coolblue
pi_130715607


Tijdlijnen:

Sylvie- Rafael

2003 : Sylvie Meis en Rafael van der Vaart krijgen een relatie.
2005: 10 juni 2005 ,Sylvie en Rafael trouwen in de Laurentiuskerk in Heemskerk.
2006: 28 mei, zoon Damian wordt geboren.
2009: In mei hoort Sylvie dat zij borstkanker heeft. Sylvie is succesvol geopereerd.
2011: 16 juni, opnieuw getrouwd in een klein kapel in Las Vegas.
2013: 2 januari, Rafael en Sylvie gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.
2013: 8 april, Rafael heeft een relatie met Sabia Boulahrouz. (beste vriendin van Sylvie)

Khalid - Sabia:

2005: Sabia Engizek en Khalid Boulahrouz krijgen een relatie.
2006: December, Khalid en Sabia gaan trouwen.
2008: 18 juni, dochtertje Anissa is drie maanden te vroeg geboren en overleden.
2008: Sabia: Het was zo zwaar Anissa te laten gaan. Op het moment dat ik haar in mijn armen had,
dacht ik dat ze sliep en dat ze misschien zo wakker zou worden. Khalid was er steeds voor me.
2010: 18 Maart, dochtertje Amaya geboren.
2010: In 2010 zijn Sabia en Khalid uit elkaar gegaan.
2011: 30 januari, zoon Daamin wordt geboren.
2012: 18 juli , Khalid tekent 2-jarig contract Sporting Clube de Portugal.
2012: Zomer 2012, Khalid vertrekt naar Lissabon. Sabia woont in Hamburg.
2012: Scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Khalid en Sabia houden dit geheim.
2013: 7 januari, Khalid en Sabia maken officieel bekend dat ze gescheiden zijn.
2013: 8 april, Khalid heeft via de media moeten horen dat Sabia een relatie heeft met Rafael.
Khalid vindt het respectloos dat Sabia hem niet eerst zelf heeft ingelicht.

Sabia en Rafael:

2013: 8 april, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafael en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg.
2013: 6 augustus, Katharina (17) die bij haar vader Milan Bakrac woont is bij haar moeder Sabia en Rafael.
2013: 13 augustus ,"'Als ik wél zwanger zou zijn, zou ik daar zeker niet om liegen. En Rafael ook niet.
2013: 15 augustus, Khalid Boulahrouz baalt dat Sabia nog steeds zijn achternaam gebruikt.

Khalid Boulahrouz:

2013: Juni 2013, Khalid heeft op de Beethovenstraat in Amsterdam een luxueus drie-kamerappartement gekocht . Volgens Bild keert de centrale verdediger mogelijk terug naar Nederland.
2013: 15 augustus, Khalid kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had.
"Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet. Sabia wilde dan iets doen. Sinds de scheiding voel ik me stukken beter. Sabia is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Met een nieuwe relatie ben ik niet bezig.
2013: 18 augustus, Khalid voetbalt nu nog bij Sporting Portugal. Door de noodlijdende financiën moest hij op zoek naar een nieuwe club. West Ham United is bereid een bescheiden transfersom te betalen en vervolgens ook de salariskosten voor hun rekening te nemen. Khalid Boulahrouz kan voor twee jaar tekenen bij West Ham United , Londen, waar hij eerder al woonde in zijn Chelsea-jaren.

Sylvie:

2013: Sylvie's contract bij het Duitse RTL zal met twee jaar worden verlengd en haar salaris
wordt verdubbeld naar vier miljoen euro. Dit maakt haar de best betaalde presentator van RTL.
RTL: Sylvie is een hele sympathieke vrouw. Ze is beeldschoon. De Duitsers houden van haar.
Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.

Guillaume Zarka

2013: 21 augustus, Ex-vriend Guillaume Zarka: Sylvie en Sabia waren in Parijs en konden in een restaurant niet van elkaar afblijven. De volgende avond in een nachtclub stonden Sylvie en Sabia uitgebreid te tongrollen.

Villa Rafael en Sabia aan de Alster in Hamburg.

Sylvie en Damian aan de Alster in Hamburg.

Sabia , dochter Katherina en Amaya.

Rafael: Sabia is een familiemens.


filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door roos85 op 02-09-2013 12:49:18 ]
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 1 september 2013 @ 19:51:04 #2
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130715722
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef sherezade het volgende:

[..]

Omdat mensen (niet allemaal) hier al gelijk een vooroordeel hebben wanneer een vrouw er goed uitziet .
Het gaat zich nog niet zozeer over Silvie maar over het feit dat mensen dan altijd vooroordelen hebben wanneer ze een mooie vrouw zien, het zijn dan gelijk hoeren, helemaal nep,kut karakter en verder kunnen ze nooit iets goed doen
Nou weet ik niet, er zijn mooiere vrouwen dan Syl op tv en in de bladen, waar ik dat helemaal niet bij heb. Bij Sylvie is het alleen een optelling van alle berichtgeving en interviews die ze over de afgelopen 10 jaar gedaan heeft, en ze wordt er gewoon niet leuker op.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 19:52:37 #3
184769 crew  Deisyy
pi_130715805
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:46 schreef sherezade het volgende: [..] Omdat mensen (niet allemaal) hier al gelijk een vooroordeel hebben wanneer een vrouw er goed uitziet . Het gaat zich nog niet zozeer over Silvie maar over het feit dat mensen dan altijd vooroordelen hebben wanneer ze een mooie vrouw zien, het zijn dan gelijk hoeren, helemaal nep,kut karakter en verder kunnen ze nooit iets goed doen
Dan heb je afgelopen week niet bijgelezen toen het over Touriya ging, daar werd door veel users over gezegd haar een mooie vrouw te vinden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 1 september 2013 @ 19:54:23 #4
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130715892
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef Uccie het volgende:

[..]

Nou weet ik niet, er zijn mooiere vrouwen dan Syl op tv en in de bladen, waar ik dat helemaal niet bij heb. Bij Sylvie is het alleen een optelling van alle berichtgeving en interviews die ze over de afgelopen 10 jaar gedaan heeft, en ze wordt er gewoon niet leuker op.
Dat dus. Bij mij heeft het echt geen fuck te maken met hoe ze eruit ziet.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_130716112
Linda de Mol weet het perfect uit te leggen:

quote:
In 2010 zei Sylvie Meis, toen nog van der Vaart geheten dat Linda de Mol haar rolemodel was. Immers zij wilde net als de vrouw uit de de Mol-dynastie als presentatrice doorbreken bij onze oosterburen.

Maar het is nogal onwaarschijnlijk dat Sylvie dat nu nog zegt. Linda de Mol geeft haar collega in haar maandelijkse editorial van haar eigen magazine flink van katoen………

“Om heel eerlijk te zijn vond ik de columns die het sprookje al die tijd zo bevestigden niet leuk om te lezen”, schrijft Linda over Sylvie van der Vaarts geschrijf in Grazia. “Omdat ik totaal niet in sprookjes geloof en het niet fijn vind alleen maar te lezen wat een perfect jetsetleven iemand leidt”,vervolgt ze.

Linda de Mol hekelt het schrijven van Sylvie over ‘dure etentjes, helikopters, en must-have truitjes van ¤600,-, shoppingtrips met Dani naar Parijs en rode lopers in een echte Valentino? “I don’t give a damn.”

Wat dan wel volgens Linda? “Geef ons een kijkje in je ziel en laat de echte Sylvie opstaan. Vertel over de ochtend dat je op de foto moest maar je ogen van het huilen zo opgezwollen waren dat er geen make-up op kon’, schrijft Linda heel terecht.

Ik denk dat Linda toch schrijft wat vele vrouwen hebben gedacht de afgelopen maanden. Als zelfs het NOS-Journaal meldt dat het zogenaamde ‘sprookjeshuwelijk’ aan diggelen is, heb je de schijn heel knap heel lang heel hoog gehouden.

“Vertel over de níet leuke kant van het voetbalvrouw zijn. Je onzekerheid over welke vent die nu op je afkomt in godsnaam te vertrouwen is en liefst ook eens een keer dat je met water in je mond naar die pasta carbonara zat te kijken, maar toch die salade nam omdat je in die Hunkemöller-strings beeldig moet blijven.”

Linda weet uit eigen ervaring hoe het is om de vader van je kinderen uit huis te zien vertrekken. De producente van de serie ‘Divorce’ schrijft dan ook: “Vertel hoe verdrietig het is je kleine mannetje te moeten uitleggen waarom papa er niet elke dag is.”

“Ik verbaas me over alle ophef”, zei Linda gisteravond die bij DWDD aan tafel zat om een nieuw programma te promoten. “Ik vond hem eigenlijk wel vriendelijk. Bovendien heb ik nog niks van Sylvie zelf gehoord, dus het zal allemaal wel meevallen…”
  zondag 1 september 2013 @ 20:01:55 #6
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130716251
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Linda de Mol weet het perfect uit te leggen:

[..]

Ja dit precies
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 1 september 2013 @ 20:02:03 #7
54593 crew  Olga
Cheese
pi_130716258
Samenvatting van het interview volgens de Televaag

quote:
Sylvie: 'Ik ben intens verdrietig'
van onze redactie
AMSTERDAM -

Sylvie van der Vaart moet net als haar zoon Damián (7) wennen aan de nieuwe privé-situatie.

"Het is zo'n extreme situatie dat ik het gevoel heb dat ik niet kan ademen," zegt ze in een exclusief interview met RTL Duitsland. "Ik hoop dat dat gevoel verdwijnt".

Sylvie werd deze week door haar voormalig beste vriendin Sabia Engizek beschuldigd van jarenlang vreemdgaan. Sabia, die een relatie heeft met Sylvies ex Rafael van der Vaart, lijkt zich intussen opperbest te vermaken met Sylvies zoontje Damián.

"Het belangrijkste is dat hij gelukkig is. En het is goed dat hij went aan de nieuwe levenssituatie," zegt ze in het interview.

"Ik denk dat iedereen wel kan begrijpen dat ik intens verdrietig ben. Het leven loopt niet altijd perfect. Ik vertel Damián ook waarom ik niet zo happy ben, maar wil hem daar tegelijkertijd niet teveel mee belasten. Een kind wil altijd dat zijn ouders gelukkig zijn."

Negatief over haar ex praat Sylvie verder niet. "Ik kan me geen betere vader voor Damián voorstellen dan Rafael".
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Trouwste user 2022 zondag 1 september 2013 @ 20:02:06 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_130716259
Linda de Smol :D Het vlees geworden marketingconcept

Wat is er niet nep aan die trien :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130716359
_O-

quote:
In het vliegtuig met Sylvie van der Vaart
07/01/2013

Rafael en Sylvie van der Vaart waren het gesprek van de week. Niet alleen De Telegraaf besteedde aandacht aan hun breuk, ze haalden ook het Achtuurjournaal en de voorpagina van nrc.next. "Ik had niet anders verwacht", zegt Sylvie van der Vaart in het vliegtuig op weg naar Amsterdam. Wat vindt ze van de kritiek dat hun scheiding niet thuishoort in de ‘serieuze’ media? "Onzin," antwoordt de voetbalvrouw en tv-presentatrice. "Als een potvis de voorpagina haalt, dan mogen wij dat ook." Ik vertel dat het om een bultrug ging. "Ja, nu weet ik het weer," zegt Sylvie. "Bultrug Nikkie! Een enorm log gevaarte." Wat vindt ze van Bas Heijne die schrijft dat er beter over Syrië kan worden bericht? "Wie is Bas Heijne? Is dat ook een bultrug?" vraagt Sylvie. "En trouwens, Syrië is elke dag al in het nieuws. De mensen willen ook wel een keertje wat leuks lezen."

In het blad Grazia staat een column van Sylvie van der Vaart waarin ze schrijft over een geweldige jaarwisseling."‘Het is allemaal de schuld van medium Sarina", vertelt de voetbalvrouw en tv-presentatrice. "Ze had gezegd dat het een knallend oud en nieuw zou worden." Sylvie kijkt even uit het raam. "Wist ik veel dat ze bedoelde dat Rafael mij een klap zou verkopen," zegt ze dan. "De Syrische president heeft vast een gezelligere jaarwisseling gehad."
Ernest van der Kwast is schrijver. Hij debuteerde in 2005 met zijn roman Soms zijn dingen mooier als er mensen klappen. Zijn autobiografische roman Mama Tandoori (2010) was een bestseller. Voor atpinspires zit Ernest maandelijks fictief in het vliegtuig met iemand die in het nieuws is.
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 20:04:03 #10
184769 crew  Deisyy
pi_130716366
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 1 september 2013 @ 20:04:04 #11
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130716370
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:02 schreef tong80 het volgende:
Linda de Smol :D Het vlees geworden marketingconcept

Wat is er niet nep aan die trien :?

:P
In elk geval niet de botox, maar dat geeft ze in elk geval toe.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130716387
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:02 schreef tong80 het volgende:
Linda de Smol :D Het vlees geworden marketingconcept

Wat is er niet nep aan die trien :?

:P
Die maakt er ook geen geheim van dat ze zich helemaal plat spuit met botox en een rimpelkop heeft van zichzelf.
  zondag 1 september 2013 @ 20:27:58 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130717642
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, Linda is zo net een Moniek vd Ven kloon :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zondag 1 september 2013 @ 20:32:21 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130717929
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG, Linda is zo net een Moniek vd Ven kloon :o
dat is het eerste dat ik dacht :Y
pi_130718037
´
  Moderator zondag 1 september 2013 @ 20:38:02 #16
184769 crew  Deisyy
pi_130718327
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG, Linda is zo net een Moniek vd Ven kloon :o
Verrek, nu je het zegt :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_130718750
quote:
  zondag 1 september 2013 @ 20:48:58 #18
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130719110
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O-
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  zondag 1 september 2013 @ 22:46:52 #20
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_130727185
Ik blijf team Sylvie w/
Vind haar helemaal niet leeg overkomen, ze is ontzettend mooi en in de puntjes verzorgd dat wel, maar dat hoort ook bij haar werk/image.
Ik zie ook niet in waarom ze haar ware gevoelens zou moeten delen met de buitenwereld , wie weet huilt ze heel wat af als ze alleen is maar toont ze dat verder niet. Beetje binnenvetter lijkt het me wel.
In elk geval vind ik haar meer klasse hebben dat Sabia die haar hart lucht in het openbaar en iedereen deelgenoot wil maken van haar haat naar Sylvie, hou dat lekker voor jezelf en speel mooi weer voor de buitenwacht zodat de kinderen er later niets van hoeven meekrijgen? :{w
pi_130730160
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:46 schreef Flow3r het volgende:
Ik blijf team Sylvie w/
Vind haar helemaal niet leeg overkomen, ze is ontzettend mooi en in de puntjes verzorgd dat wel, maar dat hoort ook bij haar werk/image.
Ik zie ook niet in waarom ze haar ware gevoelens zou moeten delen met de buitenwereld , wie weet huilt ze heel wat af als ze alleen is maar toont ze dat verder niet. Beetje binnenvetter lijkt het me wel.
In elk geval vind ik haar meer klasse hebben dat Sabia die haar hart lucht in het openbaar en iedereen deelgenoot wil maken van haar haat naar Sylvie, hou dat lekker voor jezelf en speel mooi weer voor de buitenwacht zodat de kinderen er later niets van hoeven meekrijgen? :{w
Nou ik vindt Sylvie een hoer maar dat is mijn mening.
  maandag 2 september 2013 @ 00:12:21 #22
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_130730421
Want?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_130730490
Niks mis met botox en vervolgens ontkennen, dat doen zoveel mensen (Sylvie ook) en 't gaat andere mensen ook niks aan.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 2 september 2013 @ 00:21:02 #24
206731 Mortaxx
Doomer
pi_130730629
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 00:12 schreef static het volgende:
Want?
Als een heel stadion het roept zal er wel een kern van waarheid in zitten :)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 2 september 2013 @ 00:22:29 #25
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_130730666
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Als een heel stadion het roept zal er wel een kern van waarheid in zitten :)
Een heel stadion van afgewezen minnaars en ex-vriendinnen :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')