abonnement Unibet Coolblue
pi_130698718

Na weken van geruchten, teasers en nog meer geruchten was het dinsdag 19 februari dan eindelijk zover, HTC presenteerde zijn nieuwe vlaggenschip. De naam HTC M7 die we vaak langs zagen komen was inderdaad een werktitel en de officiële naam van dit toestel zal de HTC One zijn. Zover we tot nu toe kunnen beoordelen is de HTC One het wachten waard geweest en een waardevolle toevoeging HTC aan de beschikbare Androidtoestellen in Nederland en België.



• Afmetingen : 137,4 x 68,2 x 9,3 mm
• Gewicht : 143g
• Scherm : 4,7 inch, Full HD 1080p, 468 PPI
• CPU : Qualcomm ® Snapdragon 600, quad-core, 1,7 GHz
• OS : Android 4.1.2 met HTC Sense 5.0, HTC BlinkFeed
• Sim-kaart : microSIM
• Geheugen RAM : 2GB DDR2
• Opslag : 32/64 GB
• Aansluitingen : 3,5 audio, Bluethoot 4.0, WIFI a/ac/b/g/n, 3G, Micro-USB 2.0, DLNA
• Camera : HTC UltraPixel, 2.1 MP frontcamera
• Batterij : 2300 mAh



Ultrapixel camera
De camera van de HTC One is een van de meest bijzondere elementen. Eerst de basics: het is een 4,3-megapixelsensor, waarin de pixels volgens HTC grofweg twee keer zo groot zijn als bij een conventionele 8-megapixelcamera in een telefoon. Er is nog een bijzonder element aan de camera. Hij heeft optische beeldstabilisatie, die bewegingen van de gebruiker in realtime corrigeert om de camera stil te houden. Ook de Lumia 920 van Nokia heeft optische beeldstabilisatie, waarvan het effect vooral in video goed merkbaar is.

HTC BoomSound
De nieuwe HTC One biedt de best beschikbare audio-ervaring op een telefoon. HTC BoomSound introduceert voor het eerst op een mobiele telefoon stereo speakers aan de voorzijde met een versterker en een full HD-scherm dat gebruikers meeneemt in de muziek, video's, games en hun favoriete YouTube clips. Voor een rijke en sublieme geluidservaring is daarnaast Beats Audio geïntegreerd. HDR-recording maakt gebruik van geavanceerde dual microfoons en audio processing om een helder en rijk geluid vast te leggen, passend bij high definition videomateriaal. Telefoongesprekken klinken helder op de HTC One dankzij de toevoeging van HTC Sense Voice. Deze toepassing optimaliseert het belvolume en de belkwaliteit in ruimtes met veel geluid zodat gesprekken luid en duidelijk gevoerd kunnen worden.

HTC Blinkfeed
De kern van de nieuwe HTC One ervaring is HTC BlinkFeed. Deze functionaliteit transformeert het homescreen naar een livestream van persoonlijke, relevante informatie zoals updates van sociale netwerken, nieuws, foto's en entertainment en lifestyle updates, zodat de gebruiker hiervoor niet langer verschillende applicaties hoeft te raadplegen. HTC Blink Feed verzamelt de nieuwste content uit de meest interessante bronnen, zodat het in één oogopslag en op één plaats zichtbaar is, zonder de noodzaak te wisselen tussen applicaties en websites.

HTC Zoe
Met HTC Zoe is het mogelijk foto's van hoge kwaliteit te maken die tot leven komen in fragmenten van drie seconden. Deze ‘Zoes', foto's en video's worden op een bijzondere wijze getoond, zodat de galerij tot leven komt. Deze transformeert van een traditionele galerij met stilstaande beelden, tot een bewegende galerij met herinneringen. Met Zoe Highlights worden automatisch geïntegreerde filmpjes van 30 seconden met hoogtepunten van iedere map gemaakt. Deze beelden bestaan uit foto's en video's, inclusief muziek met professionele effecten en transities. Deze video's met hoogtepunten zijn gemakkelijk te bewerken, kunnen ingedeeld worden op thema en eenvoudig worden gedeeld via sociale netwerk sites of e-mail.

Prijs en release
De nieuwe HTC One is wereldwijd beschikbaar via meer dan 185 operators en retailers in 80 regio's en landen. In Nederland is de HTC One Android smartphone vanaf 15 maart te koop. De consumenten advies prijs van de HTC One is ¤699,- inclusief BTW, exclusief abonnement. Het toestel is beschikbaar in de kleuren 'stunning silver' en 'beautiful black'.



Links
http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/ HTC
http://www.letsgomobile.org/nl/9487/htc-one/ Lets go Mobile
http://tweakers.net/revie(...)aar-vernieuwing.html Tweakers
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ltrapixelcamera.html Nu.nl
http://www.androidworld.n(...)s-nieuwe-toptoestel/ Androidworld
http://en.wikipedia.org/wiki/HTC_One_(device) Wikipedia (EN)
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2415574,00.asp PCMAG.com (EN)

Video's

Foto's




Klikken is groot:


_________________________________________________________________
OP is hier te vinden
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 1 september 2013 @ 12:23:42 #2
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_130698834
Ben ik de enige dan waarvan de batterij zo snel leeg gaat? (Zie laatste paar posts bij vorige topic) Energie besparing staat aan en het scherm staat ook niet op zijn felst.
pi_130698926
Nee ik red ook geen hele dag, maar zit best veel met scherm aan, dan is ie natuurlijk in 6 uur leeg.
  zondag 1 september 2013 @ 12:31:39 #4
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_130699077
Mmh klopt, ik had eerst wel het idee dat hij langer mee ging, want eerst had hij rond 50prc nog op het einde van de dag. Natuurlijk wel iets minder intensief gebruik, maar alsnog...
  zondag 1 september 2013 @ 12:32:26 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_130699097
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:23 schreef warp995 het volgende:
Ben ik de enige dan waarvan de batterij zo snel leeg gaat? (Zie laatste paar posts bij vorige topic) Energie besparing staat aan en het scherm staat ook niet op zijn felst.
Heb je geupgrade naar Android 4.2.2?

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:26 schreef JohnB52 het volgende:
Nee ik red ook geen hele dag, maar zit best veel met scherm aan, dan is ie natuurlijk in 6 uur leeg.
Wat is best veel? Ik haal(de) de hele dag als ik een uur lang naar m'n werk toe zat te internetten en muziek te luisteren, op m'n werk vrij regelmatig en na mijn werk een uur lang naar huis. Dan had ik nog 20% over.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 1 september 2013 @ 12:34:24 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_130699150
Ik bedoel, als je drie posts boven de jouwe leest, zie je mijn oplossing.

(location services voor google apps uitzetten)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 1 september 2013 @ 12:49:30 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_130699614
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Alles afsluiten is onzin. Dat kun je niet eens. De schermpjes wegklikken sluit de app niet af. Android zelf bepaalt wanneer een app afgesloten wordt.

Dat is dezelfde reden dat taskkillers vaak meer kwaad doen voor de batterij dan goed.
Ik vraag me altijd af hoe dat precies werkt. Inderdaad een aantal programma's lijken al afgesloten ookal staan ze nog in je recent apps, en anderen schuif je weg, maar lopen nog steeds. Maar bijvoorbeeld als je internet open hebt staan en je schuift hem weg in de recent apps, dan ga je ook terug naar het home screen, in plaats van je internet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 1 september 2013 @ 12:59:22 #8
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_130699910
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Heb je geupgrade naar Android 4.2.2?

[..]

Wat is best veel? Ik haal(de) de hele dag als ik een uur lang naar m'n werk toe zat te internetten en muziek te luisteren, op m'n werk vrij regelmatig en na mijn werk een uur lang naar huis. Dan had ik nog 20% over.
Hij is geupgrade naar 4.2.2 ja
  zondag 1 september 2013 @ 12:59:41 #9
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_130699915
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:34 schreef speknek het volgende:
Ik bedoel, als je drie posts boven de jouwe leest, zie je mijn oplossing.

(location services voor google apps uitzetten)
Staat al uit
  zondag 1 september 2013 @ 13:01:22 #10
182073 invine
blablabla etc.
pi_130699975
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:23 schreef warp995 het volgende:
Ben ik de enige dan waarvan de batterij zo snel leeg gaat? (Zie laatste paar posts bij vorige topic) Energie besparing staat aan en het scherm staat ook niet op zijn felst.
Ik haal meestal de 1,5 dag wel. Maar gebruik hem niet constant en scherm is vaak wel uit.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  zondag 1 september 2013 @ 13:08:52 #11
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_130700231
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 13:01 schreef invine het volgende:

[..]

Ik haal meestal de 1,5 dag wel. Maar gebruik hem niet constant en scherm is vaak wel uit.
Ik ook, makkelijk.
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af hoe dat precies werkt. Inderdaad een aantal programma's lijken al afgesloten ookal staan ze nog in je recent apps, en anderen schuif je weg, maar lopen nog steeds. Maar bijvoorbeeld als je internet open hebt staan en je schuift hem weg in de recent apps, dan ga je ook terug naar het home screen, in plaats van je internet.
Zo heb je ook IP Camera viewer. Denk je dat je 'm afsluit, mooi niet. Loopt gewoon door. 87934789mb data verbruik :N Heb die app op beperkte gegevensgebruik gezet, dat werkt wel goed.
pi_130700956
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 13:08 schreef blup het volgende:

[..]

Ik ook, makkelijk.

[..]

Zo heb je ook IP Camera viewer. Denk je dat je 'm afsluit, mooi niet. Loopt gewoon door. 87934789mb data verbruik :N Heb die app op beperkte gegevensgebruik gezet, dat werkt wel goed.
Ruim 85gb verbruikt?
  zondag 1 september 2013 @ 13:56:10 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_130701899
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:59 schreef warp995 het volgende:

[..]

Staat al uit
Accounts en sync -> Google -> location services, en Location -> gps, en Location -> Location & Google service staan allemaal uit?
Dan zou je nog kunnen proberen Google maps te deïnstalleren en in de settings location reporting en access location uitzetten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 1 september 2013 @ 13:56:36 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_130701919
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 13:08 schreef blup het volgende:

Zo heb je ook IP Camera viewer. Denk je dat je 'm afsluit, mooi niet. Loopt gewoon door. 87934789mb data verbruik :N Heb die app op beperkte gegevensgebruik gezet, dat werkt wel goed.
Damn son
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_130703684
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 12:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af hoe dat precies werkt. Inderdaad een aantal programma's lijken al afgesloten ookal staan ze nog in je recent apps, en anderen schuif je weg, maar lopen nog steeds. Maar bijvoorbeeld als je internet open hebt staan en je schuift hem weg in de recent apps, dan ga je ook terug naar het home screen, in plaats van je internet.
Dit is een redelijk helder artikel:

http://www.extremetech.co(...)on-android-and-ios/2

Komt erop neer dat Android zélf in soort van overleg met de apps bepaald welke apps blijven lopen, welke suspended gaan en welke volledig afgesloten worden. Goed geprogrammeerde apps doen niks op de achtergrond wat niet perse nodig is, al mogen ze dat binnen Android wel. Android zelf laat zoveel mogelik apps tegelijk open. Voordeel is dat er dan niet steeds apps opnieuw geopend hoeven te worden. Dat is zuiniger. Android vertrouwd daarbij op de developer om te zorgen dat de app op de achtergrond zuinig is. Dat is de reden dat slecht geprogrammeerde apps hoe dan ook je batterij leegzuipen, ookal 'sluit je ze af', wat je dus feitelijk helemaal niet doet.


Externe taskkillers kunnen een app wel min ofmeer sluiten, maar de service blijft alsnog lopen en de resources blijven bezet tot Android zelf ook besluit de app te killen. Een externe taskkiller op Android is dis het domste wat je kunt doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 01-09-2013 14:45:48 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 1 september 2013 @ 14:44:38 #16
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_130704053
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 13:56 schreef speknek het volgende:

[..]

Accounts en sync -> Google -> location services, en Location -> gps, en Location -> Location & Google service staan allemaal uit?
Dan zou je nog kunnen proberen Google maps te deïnstalleren en in de settings location reporting en access location uitzetten.
Heb het gedeïnstalleerd, nu nog effe kijken of het een drastisch verschil toont
  maandag 2 september 2013 @ 03:08:56 #17
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_130732549
Mijn browser sluit heel de tijd uit zichzelf af. Ik wordt gek ;(
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_130733107
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:37 schreef warp995 het volgende:
Batterij gaat wel erg snel leeg. Heb hem vanochtend met de volle 100prc van de lader gehaald, heb toen lopen fokken en whatsappen (bij elkaar ongeveer 2 uur) en heeft voor de restop stand by gestaan en heeft nu nog maar 65prc.
Ik vindt dit wel echt TE snel gaan.
Precies dit.
pi_130733110
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 14:44 schreef warp995 het volgende:

[..]

Heb het gedeïnstalleerd, nu nog effe kijken of het een drastisch verschil toont
Ik gebruik Google Maps nog regelmatig. Dat is dus geen optie voor mij.
  maandag 2 september 2013 @ 16:23:03 #20
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_130744820
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 07:35 schreef Santello het volgende:

[..]

Ik gebruik Google Maps nog regelmatig. Dat is dus geen optie voor mij.
Ik kan je vertellen,rje batterij gaat wel langer mee. Maar als je het vaak gebruikt zal ik het niet verwijderen. Ik zal iig werk die 4locatie doen uitzetten, daarmee gaat de batterij ook langer mee
pi_130748345
Werkt bij jullie de streetview optie ook niet meer in Google maps?

Ik kan zo lang als ik wil op een rood "puntje" drukken als ik wil, maar hij verandert niet meer naar streetview. Eerst wel.
pi_130748799
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 18:14 schreef JohnB52 het volgende:
Werkt bij jullie de streetview optie ook niet meer in Google maps?

Ik kan zo lang als ik wil op een rood "puntje" drukken als ik wil, maar hij verandert niet meer naar streetview. Eerst wel.
De witte balk beneden omhoog swipen en dan op "Street View" klikken.
pi_130749385
Pfff, hoe simpel kan t zijn!

Thanks!
  maandag 2 september 2013 @ 21:35:56 #24
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_130758494
Hoe gaan jullie trouwens met de batterij om? Leggen jullie hem ook iedere avond aan het stopcontact?
pi_130758552
quote:
5s.gif Op maandag 2 september 2013 21:35 schreef warp995 het volgende:
Hoe gaan jullie trouwens met de batterij om? Leggen jullie hem ook iedere avond aan het stopcontact?
Jup. En dan kan ik er makkelijk een dag mee doen met stevig gebruik.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_130760144
quote:
5s.gif Op maandag 2 september 2013 21:35 schreef warp995 het volgende:
Hoe gaan jullie trouwens met de batterij om? Leggen jullie hem ook iedere avond aan het stopcontact?
Ja hoor.

Maakt voor moderne Li-poly batterijen ook niet meer uit. De vroegere NiCd batterijen konden daar niet tegen inderdaad.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130763473
quote:
5s.gif Op maandag 2 september 2013 21:35 schreef warp995 het volgende:
Hoe gaan jullie trouwens met de batterij om? Leggen jullie hem ook iedere avond aan het stopcontact?
Jep; op deze manier weet ik ook dat ik er de dag mee doorkom. Zou ik 'm 's avonds halfleeg wegleggen dan weet ik dat ik die de volgende dag overdag mag bijladen wat niet praktisch is.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:30:40 #28
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_130789057
Oh, dus ik ben niet de enige met een hoog energieverbruik. Die van mij lust ook wel aardig wat stroom. Aan het eind van de dag is ie schoon leeg. Al gebruik ik em wel veel en gaat er via 3G ook aardig wat doorheen (onbeperkt internet, dus vaak online radio op de fiets :P)

Maar zelfs met kleine dingen vind ik dat ie dat is nog wat lust. 15 minuten browsen en de accu is al 10% minder...
pi_130789595
De mijne maakt er de laatste week ook wel een waar circus van zeg :{ Niets veranderd, ineens gaat ie nog maar een halve dag mee :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:46:25 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_130789829
Mijne doet het weer fantastisch *O*. Het hielp misschien ook dat ik na de Google services uitgezet te hebben hem een keer helemaal leeg had laten lopen. Nu gewoon weer 30% over na een dag lang gebruiken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_130789903
Mja, ik gebruik die Google services stuk voor stuk vrij intensief :{ Dat is natuurlijk wel een reden dat ie zo snel gaat, maar een dag haalde ik wel. Nu nog geen halve dag :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:53:52 #32
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_130790191
Ik zie nu net dat m'n One bezig is met een backup, nog nooit gezien :P. Gaat vrij snel.

Gebruiken die Google services dan veel? Ik gebruik die Gmail en Google zoeken het meeste, meer niet. Hoeveel functies zijn er dan wel niet?

Overigens heb ik ook veel synchronisaties erop staan. Om de zoveel tijd controleert ie op mail (pop3), facebook, twitter, Gmail, enz. komen direct binnen.

Maar ik had op z'n minst wel verwacht dat er nog voor ongeveer 20% stroom aan het eind van de dag in zou zitten. Nu piept ie rond vijf uur al of ie aan de lader mag.
pi_130790571
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:53 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zie nu net dat m'n One bezig is met een backup, nog nooit gezien :P. Gaat vrij snel.

Gebruiken die Google services dan veel? Ik gebruik die Gmail en Google zoeken het meeste, meer niet. Hoeveel functies zijn er dan wel niet?

Overigens heb ik ook veel synchronisaties erop staan. Om de zoveel tijd controleert ie op mail (pop3), facebook, twitter, Gmail, enz. komen direct binnen.

Maar ik had op z'n minst wel verwacht dat er nog voor ongeveer 20% stroom aan het eind van de dag in zou zitten. Nu piept ie rond vijf uur al of ie aan de lader mag.
Probeer GPS uit te doen en internet uit te doen als je het niet gebruikt. Bespaart hopen batterij leven.
pi_130795371
En niet kritiekloos allerlei apps erop zetten. Scheelt ook de helft.
Ik doe 2 dagen met een batterijlading.

Het verbruik is gunstiger dan van mijn htc one sv die ik eerst had.
  dinsdag 3 september 2013 @ 23:23:03 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_130798941
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:48 schreef BlackLining het volgende:
Mja, ik gebruik die Google services stuk voor stuk vrij intensief :{ Dat is natuurlijk wel een reden dat ie zo snel gaat, maar een dag haalde ik wel. Nu nog geen halve dag :{
De location service? Hoezo dat dan? Routenavigatie?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_130799808
Als je veel apps hebt die synchroniseren, kan je de app 'Battery guru' eens proberen. Die is van Qualcomm (fabrikant van de processor in de One).

Die app kijkt eerst twee dagen hoe jij je telefoon gebruikt, en past dan het synchroniseren daar aan aan. Apps die je niet vaak gebruikt synchroniseren bv. pas als je ze echt opent, terwijl apps die je veel gebruikt altijd mogen synchroniseren.

Zet trouwens wel het WiFi-management uit in die app, dat werkt niet echt optimaal.
pi_130800230
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 21:01 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Probeer GPS uit te doen en internet uit te doen als je het niet gebruikt. Bespaart hopen batterij leven.
Internet uit?

Dan krijg je ook geen whatsappjes binnen...
pi_130800486
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:54 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Internet uit?

Dan krijg je ook geen whatsappjes binnen...
Idd, je hoort gewoon makkelijk de dag door te komen met internet aan. Die Google location services hebben wel echt een update nodig, zie je op internet ontzettend veel klachten over.
pi_130801526
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 23:23 schreef speknek het volgende:

[..]

De location service? Hoezo dat dan? Routenavigatie?
Google Now :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130801552
Ik vind al die suggesties van internet uitzetten, locatie uit, geen apps die syncen draaien etcetera een beetje jammer altijd. Werkt zeker, dat wel, maar ik koop toch geen smartphone om zonder internet te zitten en heel kieskeurig mijn apps uit te kiezen, die vervolgens niks kunnen omdat ze niet mogen syncen?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130802603
Mja, GPS uit dan. Bespaart al een hoop op zich en je hebt er niet veel aan tenzij je navigeert.
pi_130806163
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 06:05 schreef Skillstorm het volgende:
Mja, GPS uit dan. Bespaart al een hoop op zich en je hebt er niet veel aan tenzij je navigeert.
GPS kun je gewoon aan laten in settings. Zet ie alleen aan als ie het nodig heeft. Anders verbruikt dat niks.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130806243
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

GPS kun je gewoon aan laten in settings. Zet ie alleen aan als ie het nodig heeft. Anders verbruikt dat niks.
Volgens mij maakt het echt verschil hoor GPS. :o
pi_130806278
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:48 schreef BlackLining het volgende:
Mja, ik gebruik die Google services stuk voor stuk vrij intensief :{ Dat is natuurlijk wel een reden dat ie zo snel gaat, maar een dag haalde ik wel. Nu nog geen halve dag :{
Mja, de batterij wordt natuurlijk ook minder, al zou dat ook weer niet ZO snel moeten gebeuren.

Maar toch blijft dat jammer; bij mijn HTC Sensation heb ik tweemaal een nieuwe accu gekocht, en die gaat nu weer gewoon een dikke dag mee, dat hoef ik met de originele accu niet te proberen. Dat is voor mij dus ook de reden dat ik nog geen One wil kopen; over 2 jaar zal die accuduur wel om te janken zijn bij me...
  woensdag 4 september 2013 @ 10:49:28 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_130806419
In dit geval is het gewoon echt een bug in Android 4.2.2, met de batterij zelf heeft het niets te maken (maar zou goed kunnen dat die op is over 2 jaar).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_130806593
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:43 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Volgens mij maakt het echt verschil hoor GPS. :o
Android laat die GPS chip echt niet continue aan hoor, als er geen apps zijn die locatie willen hebben.


HTC One werkt trouwens met GLONASS, dat is net wat zuiniger dan GPS :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130806617
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:49 schreef speknek het volgende:
In dit geval is het gewoon echt een bug in Android 4.2.2, met de batterij zelf heeft het niets te maken (maar zou goed kunnen dat die op is over 2 jaar).
Dat vermoeden heb ik ook. Je hoort ineens zóveel mensen bij die de batterijduur van de One gekelderd is de laatste week..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 4 september 2013 @ 10:56:39 #48
8369 speknek
Another day another slay
pi_130806641
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:54 schreef BlackLining het volgende:
Android laat die GPS chip echt niet continue aan hoor, als er geen apps zijn die locatie willen hebben.
Dat is het punt, dat doet ie wel

(bij mij althans)

GPS is bij mij de grootste boosdoener. Hij bleef heet in mijn broekzak ookal stond ie op standby en had ik geen locatie apps gebruikt. Toen ik de GPS uitzette koelde hij gelijk af.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 4 september 2013 @ 10:57:20 #49
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_130806664
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef IBAZ het volgende:
En niet kritiekloos allerlei apps erop zetten. Scheelt ook de helft.
Ik doe 2 dagen met een batterijlading.

Het verbruik is gunstiger dan van mijn htc one sv die ik eerst had.
ik heb er niet eens zoveel apps op. De meeste stonden er al op toen ik de telefoon aanzette. Twitter, Facebook, tunein en de stock Android browser gebruik ik het meeste. En hier en daar een kleine app die ik af en toe even nodig heb. Ik haal die twee dagen op een accu lang niet. Zit nu al op 60 procent, had em half 9 van de lader af. Nou moet ik wel toegeven dat ik de hele ochtend al radio stream over 3g, dus dat zal iets meer verbruiken.
pi_130806723
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:56 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is het punt, dat doet ie wel

(bij mij althans)

GPS is bij mij de grootste boosdoener. Hij bleef heet in mijn broekzak ookal stond ie op standby en had ik geen locatie apps gebruikt. Toen ik de GPS uitzette koelde hij gelijk af.
Ah, dat hoort niet. In ieder geval normaal gedrag van Android is het niet

Mijne gaat wel vaak aan in mijn broekzak trouwens. Schermbeveiliging van niets ook :N
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 4 september 2013 @ 10:59:31 #51
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_130806731
Valt me wel op dat "Android systeem" 51% energie (heeft) gebruikt. Valt 3g daar onder? :P
pi_130806809
De verdeling van gebruik is best netjes hier. Ik gebruik hem ook wel heel intensief natuurlijk. Zit (lig :9) nu al een uurtje of wat alleen maar te Fokken en te Whatsappen..


Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130813023
Ik vind dat Gorilla Glass wel tegenvallen hoor...
Zit net mijn scherm schoon te maken, zie ik opeens een kras ;( Doe hem nooit los in mijn tas of broekzak, een keertje laten vallen maar daarna zat de kras er nog niet (of het viel me toen niet op? :P) dus ik snap er niets van.
Nu toch maar een screen protector erop gedaan voordat er meer opkomen.

Merk nog niet echt verandering in de batterijduur na de update trouwens. Maar afgelopen dagen niet heel veel gebruikt door school en werk.
pi_130814978
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 10:57 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

ik heb er niet eens zoveel apps op. De meeste stonden er al op toen ik de telefoon aanzette. Twitter, Facebook, tunein en de stock Android browser gebruik ik het meeste. En hier en daar een kleine app die ik af en toe even nodig heb. Ik haal die twee dagen op een accu lang niet. Zit nu al op 60 procent, had em half 9 van de lader af. Nou moet ik wel toegeven dat ik de hele ochtend al radio stream over 3g, dus dat zal iets meer verbruiken.
Tja, ik doe niet aan facebook en twitter, dus dat kan ik niet meten. Heb je al gekeken wie de grootste verbruiker is bij jou?
pi_130815038
Facebook gebruikt bijzonder veel ja. Kun je beter een alternatief proberen. Flipset of Friendcaster ofzo. Zijn sowieso veel fijnere apps voor Facebook.

Echtde de normale Facebook app heb je nodig wil je die dingen in Blinkfeed krijgen. Als je dat niet nodig vindt, zou ik heel die Facebook app uitzetten ja.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 4 september 2013 @ 15:59:40 #56
8369 speknek
Another day another slay
pi_130815251
Bij mij staat Facebook niet in de gebruikslijst, ookal heb ik hem wel in blinkfeed e.d.; denk dat die alleen veel stroom gebruikt als je hem aanhebt, en ik ga altijd liever naar de Facebook website dan dat ik de app gebruik.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 4 september 2013 @ 18:06:41 #57
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_130818962
Die van mij was om 15:00 schoon leeg.



Zoveel bijzonders doe ik er ook niet mee. Luister meestal een uurtje of twee op de fiets een radio stream over 3G, wat prima werkt zonder haperingen.

Alleen lijkt me niet dat 3G zoveel van het Android systeem gebruikt toch?
  woensdag 4 september 2013 @ 18:47:06 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_130820151
Nope. Heb hem vanaf acht uur van de oplader af, heb een reis van meer dan een uur waar ik radio luister en veel internet, en op mn werk pak ik hem er ook zo nu en dan bij. Nu al driekwartier ook weer radio luisteren en internetten en zit hierop:



Je moet echt de Google location tracking uitzetten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_130820421
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:59 schreef speknek het volgende:
Bij mij staat Facebook niet in de gebruikslijst, ookal heb ik hem wel in blinkfeed e.d.; denk dat die alleen veel stroom gebruikt als je hem aanhebt, en ik ga altijd liever naar de Facebook website dan dat ik de app gebruik.
Volgens die redenatie zou locatieservice ook niet veel moeten verbruiken ;)


Morgen eens proberen of dat scheelt. Maar ik kan het me niet voorstellen dat dat zoveel is. Daarnaast gaat het dan overmorgen weer aan. Dan maar bijladen overdag.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130821221
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 18:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Volgens die redenatie zou locatieservice ook niet veel moeten verbruiken ;)
Nee, die locatieservices geven constant je locatie door aan Google. Er zit nu schijnbaar een bug in waardoor dat heel veel batterij kost.
  woensdag 4 september 2013 @ 19:19:07 #61
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_130821384
Wat schakelen jullie dan uit bij die locatieservices?

Ik heb de:

-Locatiediensten van Google uitgeschakeld
-Locatie en Google zoeken
-Kompas

Ben benieuwd of het werkt.
pi_130822582
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:15 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nee, die locatieservices geven constant je locatie door aan Google. Er zit nu schijnbaar een bug in waardoor dat heel veel batterij kost.
Ik doel erop dat hij zegt dat Facebook niet in die lijst van batterijverbruik staat. Maar dat staat location services ook niet. Die lijst zegt dus ook lang niet alles ;)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130824534
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:19 schreef .Neovo. het volgende:
Wat schakelen jullie dan uit bij die locatieservices?

Ik heb de:

-Locatiediensten van Google uitgeschakeld
-Locatie en Google zoeken
-Kompas

Ben benieuwd of het werkt.
Kompas zet je daar niet uit, je zet daar de waarschuwing dat het kompas niet beschikbaar is aan of uit.

Kompas zelf gebruikt natuurlijk geen energie.
pi_130824628
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 19:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik doel erop dat hij zegt dat Facebook niet in die lijst van batterijverbruik staat. Maar dat staat location services ook niet. Die lijst zegt dus ook lang niet alles ;)
Ah. Maar die location services vallen onder 'Android systeem', dus als die een hoog verbruik aangeeft, kan dat best door location services komen. Facebook wordt wel apart vermeldt.

Met de app 'Better Battery stats' kan je nog wat preciezer zien wat nou het meeste batterij verbruikt. Daar zag ik dat soms de location services, maar soms ook het contacten synchroniseren juist veel batterij verbruikte.
  woensdag 4 september 2013 @ 20:27:31 #65
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_130824652
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Kompas zet je daar niet uit, je zet daar de waarschuwing dat het kompas niet beschikbaar is aan of uit.

Kompas zelf gebruikt natuurlijk geen energie.
Snap ik, maar die kompas gebruik ik toch nooit. :P

Heb de telefoon nu een uurtje van de lader af, 3% energie verbruikt. Android systeem spant de kroon met 68%
pi_130824857
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:27 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Snap ik, maar die kompas gebruik ik toch nooit. :P

Heb de telefoon nu een uurtje van de lader af, 3% energie verbruikt. Android systeem spant de kroon met 68%
Nou ja, je gebruikt het wel als je navigeert of bijvoorbeeld een panoramafoto maakt.
  woensdag 4 september 2013 @ 20:37:07 #67
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_130825053
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:32 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nou ja, je gebruikt het wel als je navigeert of bijvoorbeeld een panoramafoto maakt.
Dan vraagt ie vanzelf of ie weer aankan. Panoramafoto's maak ik toch niet.

Ik laat em een nachtje liggen, kijken hoeveel ie verbruikt. 3% voor een uurtje vind ik toch nog wel veel.
pi_130825776
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:37 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Dan vraagt ie vanzelf of ie weer aankan. Panoramafoto's maak ik toch niet.

Ik laat em een nachtje liggen, kijken hoeveel ie verbruikt. 3% voor een uurtje vind ik toch nog wel veel.
Nogmaals, je kan het kompas niet uitzetten. Hij staat nu ook nog gewoon aan bij jou.
pi_130826231
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:52 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nogmaals, je kan het kompas niet uitzetten. Hij staat nu ook nog gewoon aan bij jou.
Los daarvan is Android echt wel intelligent genoeg om dat soort zaken uit te schakelen alsze niet nnodig zijn. De meeste dingen moet je je gewoon niet mee bemoeien.

Zelfde verhaal als dat taskkillen. Gewoon niet doen. Werkt niet of zelfs averechts.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 5 september 2013 @ 07:29:51 #70
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_130838298


Location services uitgeschakeld.
pi_130838430
Oke
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 5 september 2013 @ 08:08:51 #72
8369 speknek
Another day another slay
pi_130838597
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 07:29 schreef .Neovo. het volgende:
[ afbeelding ]

Location services uitgeschakeld.
Oei.

Wat is dat grijze icoontje linksboven?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 5 september 2013 @ 08:10:10 #73
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_130838612
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:08 schreef speknek het volgende:

[..]

Oei.

Wat is dat grijze icoontje linksboven?
LinPhone, voor voip. Alleen is die niet in gebruik. Het is uitgeschakeld, terwijl het icoontje blijft is al weg

Even starten en opnieuw afsluiten, en weg was het icoontje.

Hoeveel % energie verbruiken jullie One's in een nacht dan? Die van mij heeft in 12 uur 27% verbruikt.
pi_130839233
Misschien helpt het om battery savings aan te zetten? Staat bij mij altijd aan in ieder geval.
  donderdag 5 september 2013 @ 09:09:21 #75
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_130839504
Die staat aan
  donderdag 5 september 2013 @ 09:13:10 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_130839576
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:10 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

LinPhone, voor voip. Alleen is die niet in gebruik. Het is uitgeschakeld, terwijl het icoontje blijft is al weg

Even starten en opnieuw afsluiten, en weg was het icoontje.

Hoeveel % energie verbruiken jullie One's in een nacht dan? Die van mij heeft in 12 uur 27% verbruikt.
Oh dit was na een hele nacht. Dan vind ik dat een mooie score. Ik denk ook zoiets.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 5 september 2013 @ 10:39:27 #77
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_130841481
Hmm, ik laat het even rusten.

Wel laat ik WiFi voortaan weer ingeschakeld, hij gaat na een paar minuten in slaapstand weer over naar 3G, en hoewel ik onbeperkt 3G data heb, denk ik dat het zuiniger is als ie alles over wifi doet.
pi_130841530
Voor een hele nacht is dat een aardige score. Heeft de One een goed bereik op de plek waar ie dan ligt? Slechte ontvangst van het tekefoonsignaal is ook funest voor je batterij.

Trouwens dat icoontje is wél actief. Lees dat artikel wat ik op de eerste pagina postte eens. Android activeert al die services zelf, en als jij ze handmatig afsluit blijven ze toch lopen. Een batterijzuigende app blijft dat dus doen ookal gebruik jij hem niet.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 5 september 2013 @ 10:51:03 #79
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_130841822
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 10:41 schreef BlackLining het volgende:
Voor een hele nacht is dat een aardige score. Heeft de One een goed bereik op de plek waar ie dan ligt? Slechte ontvangst van het telefoonsignaal is ook funest voor je batterij.

Trouwens dat icoontje is wél actief. Lees dat artikel wat ik op de eerste pagina postte eens. Android activeert al die services zelf, en als jij ze handmatig afsluit blijven ze toch lopen. Een batterijzuigende app blijft dat dus doen ookal gebruik jij hem niet.
In huis meestal iets van drie "streepjes". Buitenhuis volle ontvangst. de zendmast staat ongeveer een kilometer verderop. Die kan ik vanuit huis nog zien.

En aan die groene balken te zien in "Geschiedenis" is het bereik/ontvangst wel goed.

Zit trouwens op KPN netwerk, dat zal ook nog wel verschil maken. T-Mobile bereik is lager namelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door .Neovo. op 05-09-2013 10:56:20 ]
  donderdag 5 september 2013 @ 19:55:45 #80
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_130857829
Werd vanochtend om 2 uur in de nacht wakker, hij was toen 100 prc opgeladen, eraf gehaald en gewoon op standby gezet. Toen ging de wekker om 6 uur eg stond de batterij op 98prc. Maar mijn mening best netjes. Het was eerst veel minder toen ik die 4 location dingen nog aan had ;)
pi_130875188
Gaat het nou nog steeds over die batterij :') wat een gezeur joh..
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:19:43 #82
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_130888332
Joh, ik heb over de hele dag maar 25% gebruikt. En die Android systeem is ook uit mijn lijstje opgehoepeld.
pi_130982312
Ik zag dat de Mini beschikbaar is nu, die is wel wat vriendelijke geprijsd iig. Maar even kijken wat het verschil is.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_130983158
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gaat het nou nog steeds over die batterij :') wat een gezeur joh..
Wat :? :? :?
pi_130983318
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:03 schreef videonatic het volgende:

[..]

Wat :? :? :?
Och, ben jij er ook weer? 4.3 al binnen? :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_130983621
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 13:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Och, ben jij er ook weer? 4.3 al binnen? :')
Wat kom je tof doen dan.
pi_130983660
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 12:23 schreef alors het volgende:
Ik zag dat de Mini beschikbaar is nu, die is wel wat vriendelijke geprijsd iig. Maar even kijken wat het verschil is.
- Body verschilt; mini heeft wat meer plastic
- Niet zo heel veel kleiner
- Mindere processor
- 16GB i.p.v. 32GB opslaggeheugen
- 4.3" 1280*720 i.p.v. 4.7" 1920*1080 scherm
- 1GB i.p.v. 2GB werkgeheugen
- Geen optische beeldstabilisatie
- Zie zo geen NFC staan bij de mini.

Op Tweakers kost de Mini ¤430+ en de ONE ¤560.
Die mini varianten (ook de S4 mini) zijn duidelijk mindere telefoons dan de ONE en S4 maar hebben toch vrij hoge prijs.
pi_131087998
Sinds de update opent mijn telefoon soms random Google now :') (gebruik het nooit).
Druk ik op het camera icoontje, krijg ik google now... Vanochtend kreeg ik het toen ik mijn wekker uitzette.
pi_131088139
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:36 schreef Miezziej het volgende:
Sinds de update opent mijn telefoon soms random Google now :') (gebruik het nooit).
Druk ik op het camera icoontje, krijg ik google now... Vanochtend kreeg ik het toen ik mijn wekker uitzette.
Het start onder andere als je over de homeknop veegt (dus niet drukt).
Kan het zijn dat je dat per ongeluk gedaan hebt?
Ik heb dat uitgeschakeld met een app. (Swipe Google Now Disable-app of zoiets).
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 12 september 2013 @ 10:43:40 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_131088157
Dat is als je over je home knop heen glijdt. Maar soms zweer ik dat ik echt op het camera icoontje druk, dus waarschijnlijk is het niet heel precies.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_131088239
Ik veeg iig niet bewust over de homeknop heen :+ Zal er eens beter opletten.
pi_131088435
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:46 schreef Miezziej het volgende:
Ik veeg iig niet bewust over de homeknop heen :+ Zal er eens beter opletten.
Komt wsl daardoor ja. Gebeurt mij ook vaker dan me lief is. Ik gebruik dat hele Google Now echt nooit, maar tijdens het unlocken van mijn screen en soms zelfs met de buttons die onderaan het scherm zitten, wrijf ik kennelijk over de homeknop en opent Google Now zich dus.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_131090392
Die batterij indicator is ook lekker accuraat.

Staat ie op 9%, dan 7% dan heel snel 2% en hup, uit...
  donderdag 12 september 2013 @ 14:40:56 #94
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_131094835
Met wat voor nagellak kon je dat Beats logo verwijderen? Mijn logo begint langzaam te vervagen, dus kan ik het beter helemaal weghalen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_131094904
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Met wat voor nagellak kon je dat Beats logo verwijderen? Mijn logo begint langzaam te vervagen, dus kan ik het beter helemaal weghalen.
Je kunt het als het eenmaal los begint te komen gewoon eraf krabben.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 12 september 2013 @ 15:26:06 #96
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_131096059
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je kunt het als het eenmaal los begint te komen gewoon eraf krabben.
Nee joh groot risico op krassen :).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_131096092
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee joh groot risico op krassen :).
Van je nagel? :') natuurlijk niet man. Het is aluminium he, geen suiker :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_131097326
Met nagellak iets eraf halen? Dan klinkt nagellak remover logischer :+

Over suiker gesproken... Ik heb wel eens gelezen dat je het kan doen door met een suikerklontje erover heen te wrijven (zelf niet getest trouwens).
pi_131097627
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:10 schreef Miezziej het volgende:
Met nagellak iets eraf halen? Dan klinkt nagellak remover logischer :+

Over suiker gesproken... Ik heb wel eens gelezen dat je het kan doen door met een suikerklontje erover heen te wrijven (zelf niet getest trouwens).
Ja, dat fungeert als schuurmiddel. Zelfde als wat de nagellak doet. Of tandpasta bijvoorbeeld.

Of gewoon krabben dus. Dat is hoorn (nagel) va aluminium. Aluminium is krasvaster, dus gebeurt er niets met de telefoon.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 12 september 2013 @ 16:41:56 #100
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_131098286
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Van je nagel? :') natuurlijk niet man. Het is aluminium he, geen suiker :')
Allereerst is het totaal niet efficiënt en werkt het gewoon niet goed. Ik weet niet hoelang je nagels zijn :'), maar het verf wat erop zit is er juist voor bedoeld dat het er niet snel afgaat.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 12 september 2013 @ 16:42:20 #101
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_131098293
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:10 schreef Miezziej het volgende:
Met nagellak iets eraf halen? Dan klinkt nagellak remover logischer :+

Over suiker gesproken... Ik heb wel eens gelezen dat je het kan doen door met een suikerklontje erover heen te wrijven (zelf niet getest trouwens).
Even het spul van mijn vriendin geleend, ging er gemakkelijk af met een remover :).

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 12-09-2013 17:13:38 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_131099013
Moet die remover wel of geen aceton bevatten? Niet dat dat spul door m'n halve telefoon heen bijt :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 12 september 2013 @ 17:09:30 #103
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_131099239
Kan best. Daarna wel met een doekje goed schoonmaken :).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_131130447
Mijn telefoon gaat standby even hard leeg als facebookend op volle beeld sterkte. Ik kom er niet uit. Van het energiegebruik in de instelling word ik niet wijzer.
pi_131130480
Gaan we weer :O
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_131130934
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Moet die remover wel of geen aceton bevatten? Niet dat dat spul door m'n halve telefoon heen bijt :')
Moet wel.

Vorige keer kreeg ik kut grappen naar me toegegooid.
pi_131131559
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gaan we weer :O
Hoi.

Alles goed verder?
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:15:47 #108
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_131131737
Bij mij loopt chrome de laatste tijd vaak vast op een of ander manier ;( Verder prima telefoon :) (Jammer dat er snel krasjes komen op de cover en kruimels in speaker :( )
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_131132191
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:11 schreef Santello het volgende:

[..]

Hoi.

Alles goed verder?
Met mij en mijn HTC One gelukkig wel.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_131170021
Iemand nog een mooie aanbieding voor de One met een abo? liefst gratis max 50eur p/maand.
Kom met een beetje googlen niks moois tegen eigenlijk.

anyONE?
pi_131170353
www.studentmobiel.nl (je hoeft geet student te zijn)
  zondag 15 september 2013 @ 11:58:29 #112
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_131191696
Als ik naar youtube ga, dan geeft hij de destkop site, niet de mobile site. Bij veel video's zegt hij ook dat je ze alleen op je pc kan afspelen, dit geld ook voor de youtube app.
Weet iemand hoe ik dit kan fixen? want het was eerst niet zo

Edit: zojuist ook een software update gehad

[ Bericht 6% gewijzigd door warp995 op 15-09-2013 13:10:56 ]
pi_131297286
Ondertussen een one in mijn bezit.

Echter,alleen wifi en geen 3g internet?

Heb wel een databundel en ook gewoon altijd 3g gebruikt icm mijn oude one X.

Iemand enig idee hoe ik dit aanzet?

Heb bij instellingen data aangezet etc. Vergeet ik iets?
pi_131303609
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:07 schreef tinoburg het volgende:
Ondertussen een one in mijn bezit.

Echter,alleen wifi en geen 3g internet?

Heb wel een databundel en ook gewoon altijd 3g gebruikt icm mijn oude one X.

Iemand enig idee hoe ik dit aanzet?

Heb bij instellingen data aangezet etc. Vergeet ik iets?
Waarschijnlijk een APN die mist. Is vrij normaal als je een nieuwe telefoon hebt. Dit wordt vanzelf door je provider gecorrigeerd. Voor zover ik weet hebben alle providers ook de mogelijkheid dat op aanvraag meteen automatisch te doen. Google ff op he provider en dan samen met internet instellenb ofzo.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_131308632
Nu (geen idee tot wanneer) voor slechts ¤ 499,- af te halen bij de Dixons. :D

http://www.dixons.nl/tele(...)89219/htc-one-1.html

De een-na-goedkoopste vraagt er 71 euro meer voor volgens Tweakers.
pi_131327594
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 01:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een APN die mist. Is vrij normaal als je een nieuwe telefoon hebt. Dit wordt vanzelf door je provider gecorrigeerd. Voor zover ik weet hebben alle providers ook de mogelijkheid dat op aanvraag meteen automatisch te doen. Google ff op he provider en dan samen met internet instellenb ofzo.
Thanks,opgelost
pi_131371059

Ziet er wel leuk uit, zou het wel blauw willen. :P
pi_131515632
http://www.theverge.com/2(...)-started-rolling-out

HTC One Android 4.3 started rolling out.
pi_131515785
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:46 schreef videonatic het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)-started-rolling-out

HTC One Android 4.3 started rolling out.
Dat is snel.
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:10:12 #120
8369 speknek
Another day another slay
pi_131516506
Zou mooi zijn als ik dan mijn google location services weer aan kan zetten :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_131532248
Ik heb me de laatste tijd toch een partij ruzie met de browser zeg :{

Steeds na een kwartiertje browsen gebeurt er niks meer. Alsof ik geen verbinding heb, maar andere apps werken wel. Force close en dan gaat ie weer. Voor vijf minuten althans. Irritant gedoe.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_131533053
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:09 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb me de laatste tijd toch een partij ruzie met de browser zeg :{

Steeds na een kwartiertje browsen gebeurt er niks meer. Alsof ik geen verbinding heb, maar andere apps werken wel. Force close en dan gaat ie weer. Voor vijf minuten althans. Irritant gedoe.
Jep, bekend probleem.

Ik (en nog een aantal hier) hebben hetzelfde probleem. Gebruik naast de stock browser dan dus maar Chrome.
pi_131537085
HTC werkt aan octa-core smartphone met 3 GB RAM?
quote:
HTC zou werken aan een nieuwe versie van de One, dat meldt de Griekse techsite techcommunity. Het vlaggenschip moet qua uiterlijk en features gelijk blijven, wel krijgt de binnenkant een update. Het toestel zou naar verluidt volgende maand worden aangekondigd. Hoewel het bericht wordt vergezeld door een screenshot is het niet met zekerheid te zeggen of het ook daadwerkelijk op waarheid berust.

Waar de huidige HTC One beschikt over een Snapdragon 600 SoC met vier Krait 300 rekenkernen zou het nieuwe model over een octa-core processor beschikken. Of het hier gaat om de recent gelanceerde Samsung Exynos 5420 of de MediaTek MT6592 gaat is niet bekend. Verder zou het werkgeheugen vergroot worden naar 3 GB, het huidige model beschikt over een capaciteit van 2 GB.
pff...
pi_131539429
quote:
of de MediaTek MT6592
zwaar hopen van niet dus, dat zou ronduit een downgrade zijn. performance per core is nog niet eens 70% van de huidige* en van die laatste vier kernen maakt geen enkel programma gebruik.

* mijn cijfers:
mediatek: 2000Mhz x 1.9 DMIPS/Mhz = 3800
snapdragon 600: 1700Mhz x 3.39 DMIPS/Mhz = 5763

3800 / 5763 = 0.659

het wordt waarschijnlijker de exynos. big-little configuratie dus, waarbij slechts 4 kernen tegelijk aan staan. maar dan wel de aller snelste.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_131540795
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:50 schreef RDMKR het volgende:

[..]

zwaar hopen van niet dus, dat zou ronduit een downgrade zijn. performance per core is nog niet eens 70% van de huidige* en van die laatste vier kernen maakt geen enkel programma gebruik.

* mijn cijfers:
mediatek: 2000Mhz x 1.9 DMIPS/Mhz = 3800
snapdragon 600: 1700Mhz x 3.39 DMIPS/Mhz = 5763

3800 / 5763 = 0.659

het wordt waarschijnlijker de exynos. big-little configuratie dus, waarbij slechts 4 kernen tegelijk aan staan. maar dan wel de aller snelste.
dacht dat die octacore van mediatek een score had van 30000 op antutu, da's dus veel sneller dan de S600, maar snap die upgrade sowieso niet. Dat ding loopt nog soepeler dan de note III en op een mindere processor, hij heeft het niet eens nodig.
pi_131541938
quote:
dacht dat die octacore van mediatek een score had van 30000 op antutu
ja, maar daarbij stoppen ze hem dus in een rare theoretische situatie waarin alle 8 cores volledig worden aangedreven. in de praktijk zijn meestal alleen de eerste twee cores constant actief. quad-core is al vrij dubieus.

het is ook theoretisch niet mogelijk om snelheidswinst te halen uit meer cores als programmas niet ontzettend efficient geparalleliseerd zijn: http://en.wikipedia.org/wiki/Amdahl's_law

en als die nieuwe mediatek op de oude quad-core variant lijkt scoort ie alleen op antutu hoog.

ps. stel dat ik GEEN gelijk heb en hij 2 van de vier laatste cores wel gebruikt... dan zijn er alsnog 2 inactief. 6/8 van 30000 is 22500, lager dan de HTC One's huidige score... hij zou ze echt alle 8 moeten inzetten om beter dan de huidige te zijn. maar bij heel veel belangrijke operaties gaat hij er in praktijk niet eens 2 gebruiken.

[ Bericht 18% gewijzigd door RDMKR op 25-09-2013 08:57:54 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_131550158
Ze kunnen wat mij betreft beter gaan investeren in het efficiënter maken van Android en betere accu's dan dit standaard verhaal van snellere CPU's, meer cores en meer werkgeheugen.

Daar valt namelijk veel meer winst te maken wat in de praktijk ook merkbaar en praktisch is.
Maar goed, dat verkoopt blijkbaar niet meer goed.
pi_131550965
Samsung :r komt met een Galaxy F... dat zou het nieuwe vlaggenschip moeten worden waarbij innovatie nog meer voorop dient te staan.

Kortom, Samsung gaat nog meer z'n best doen om underdog merken als HTC en Sony eruit te werken.
Kotsbedrijf is het ook.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_131551116
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Samsung :r komt met een Galaxy F... dat zou het nieuwe vlaggenschip moeten worden waarbij innovatie nog meer voorop dient te staan.

Kortom, Samsung gaat nog meer z'n best doen om underdog merken als HTC en Sony eruit te werken.
Kotsbedrijf is het ook.
Goede strategie van Samsung wel. Toch snap ik niet dat zo veel mensen dat Touchwiz gebruiken. Wat een intens lelijke UI is dat toch.

HTC en Apple _O_
pi_131551491
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:16 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Goede strategie van Samsung wel. Toch snap ik niet dat zo veel mensen dat Touchwiz gebruiken. Wat een intens lelijke UI is dat toch.

HTC en Apple _O_
Toch ben ik van mening dat Samsung niet het beste merk is in hun markt. HTC is minstens zo goed, maar omdat de massa het merk niet kent wordt het niet gekocht.
Marketing en naamsbekendheid is belangrijker dan kwaliteit, anders zouden Samsung en HTC veel meer in evenwicht zitten.

Maar vanuit Samsung gezien is dit idd slim, al baal ik er wel van, omdat ik de toekomst voor HTC nu weer een stukje somberder in ga zien.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_131551686
kan ook betekenen dat ze dan de S serie niet de aandacht geven die hij verdient, en al hun moeite verspelen aan bling-bling troep voor mensen die obsessief hun financieel onbesef willen tentoonstellen.

quote:
Ze kunnen wat mij betreft beter gaan investeren in het efficiënter maken van Android en betere accu's dan dit standaard verhaal van snellere CPU's, meer cores en meer werkgeheugen.
ik zie het niet zo zeer als een proces waarbij het ene wordt ingeleverd voor het andere... meer een soort van spectrum aan kansen op verschillende vlakken waar ze opportunistisch op kunnen inspelen... dus als er een niet te dure goeie processor vrijkomt moeten ze hem imo vooral gaan gebruiken. betekent niet meteen dat er iets anders afvalt.

en tja, android, daar gaat htc niet over. dus misschien moet je je pijlen op google richten.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  woensdag 25 september 2013 @ 15:28:15 #132
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_131553601
Is er eigenlijk al iets bekend over een opvolger van de One?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_131554473
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Samsung :r komt met een Galaxy F... dat zou het nieuwe vlaggenschip moeten worden waarbij innovatie nog meer voorop dient te staan.

Kortom, Samsung gaat nog meer z'n best doen om underdog merken als HTC en Sony eruit te werken.
Kotsbedrijf is het ook.
Nogal logisch niet?
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Toch ben ik van mening dat Samsung niet het beste merk is in hun markt. HTC is minstens zo goed, maar omdat de massa het merk niet kent wordt het niet gekocht.
Marketing en naamsbekendheid is belangrijker dan kwaliteit, anders zouden Samsung en HTC veel meer in evenwicht zitten.
Hier geef ik je wel gelijk; marketing is belangrijker geworden dan kwaliteit; en dat geldt niet alleen voor telefoons maar voor álles wat je kunt kopen.
Wie het grootste budget (voor marketing) heeft heeft het voor het zeggen.
quote:
Maar vanuit Samsung gezien is dit idd slim, al baal ik er wel van, omdat ik de toekomst voor HTC nu weer een stukje somberder in ga zien.
Het is ook apart dat HTC met een minder groot aanbod de support voor hun toestellen nog minder voor elkaar heeft/had dan Samsung met hun overvloed aan toestellen; HTC wordt ook vaak verweten te veel toestellen uit te brengen, maar Samsung wordt niets verweten.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:34 schreef RDMKR het volgende:
ik zie het niet zo zeer als een proces waarbij het ene wordt ingeleverd voor het andere... meer een soort van spectrum aan kansen op verschillende vlakken waar ze opportunistisch op kunnen inspelen... dus als er een niet te dure goeie processor vrijkomt moeten ze hem imo vooral gaan gebruiken. betekent niet meteen dat er iets anders afvalt.
True. Maar bij TV's gingen alle fabrikanten achter 3D aan, bij telefoons gaat iedereen achter zo hoog mogelijke resolutie aan (4K komt er zelfs nog) maar ik heb liever innovatie op andere gebieden.
Maar zou zo graag dat ze wat meer aan accuduur gingen doen.
Stel dat je nu zo ongeveer alle services aan laat (GPS, wifi, 3G/4G, Google services etc.) dan houdt je toestel het niet eens een dag meer vol. Men moet zaken uitzetten om de dag door te komen en dan vindt ik toch dat de fabrikanten iets verkeerd doen als dat nodig is.

Doe mij maar een toestel met andere innovaties; wat mij wel een mooi toestel lijkt is een soort van HTC ONE met grotere accu waar je al die services gewoon aan kunt laten en dan alsnog een dag of 2 makkelijk doorkomt, unieke behuizing (hout-accenten o.i.d.? :9 ) e.d.
Hardware-matige innovaties en niet zoals Samsung doet 1000 en 1 software "innovaties" die je uiteindelijk toch nooit (wil) gebruiken.
Zoiets als HTC heeft gedaan met hun boomsound vind ik bijvoorbeeld een erg goede stap; nog nooit zo'n goed geluid uit een telefoon gehad en met stereo-speakers aan de voorkant is het ook nog noot zo praktisch geweest (geluid naar je oren i.p.v. een kuip vormen met je handen aan de achterkant om je geluid nog enigszins naar je oren te krijgen).
quote:
en tja, android, daar gaat htc niet over. dus misschien moet je je pijlen op google richten.
Dat is waar maar dat lijkt nog wel de achilleshiel van Android te blijven; Apple doet het qua accuduur gewoon beter dan nagenoeg elk Android toestel (of ze komen i.i.g. altijd ergens bovenaan in de tests) terwijl hun accu's kleiner zijn.

De Android telefoon waarmee ik gewoon de hele dag alle zooi aan kan laten staan en ook flink kan gebruiken (internetten, filmpjes bekijken enz.) en nooit bang hoef te zijn dat ik einde van de dag niet haal is wat mij betreft een winnaar.
quote:
5s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:28 schreef Ezechielk het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over een opvolger van de One?
Post #123 is een mogelijkheid.
pi_131554746
quote:
Is er eigenlijk al iets bekend over een opvolger van de One?
http://www.gsmarena.com/n(...)inside-news-6658.php

er is een 5.9 inch "opvolger". echte opvolger van soortgelijk formaat heb ik niet van gehoord, behalve dat van die octa-core processor.

quote:
Dat is waar maar dat lijkt nog wel de achilleshiel van Android te blijven; Apple doet het qua accuduur gewoon beter dan nagenoeg elk Android toestel (of ze komen i.i.g. altijd ergens bovenaan in de tests) terwijl hun accu's kleiner zijn.
schermpje ook veel kleiner (+/- 70% oppervlakte van die van de One) en niet veel meer dan 1/3 van het aantal pixels... dat lijkt me eerder de voornaamste reden.

... en mijn herinneringen over de benchmarking zijn anders... dacht dat de iphone geen super goeie battery life had. hooguit goed te noemen voor een 1500mAh batterij... zag laatst nog deze http://www.businessinsider.com/iphone-5s-and-5c-specs-2013-9

quote:
De Android telefoon waarmee ik gewoon de hele dag alle zooi aan kan laten staan en ook flink kan gebruiken (internetten, filmpjes bekijken enz.) en nooit bang hoef te zijn dat ik einde van de dag niet haal is wat mij betreft een winnaar.
lenovo heeft er een met zuinige mediatek quad-core processor, 720p scherm en 4000mAh batterij. rond de $250. zou ik eens naar kijken.

jiayu heeft er ook een paar met 3000mAh en mediatek chips...

[ Bericht 7% gewijzigd door RDMKR op 25-09-2013 17:44:04 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_131558369
miskraam van edit... delete
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_131558428
Volgens mij heeft minstens 80% liever een telefoon die gewoon anderhalve millimeter dikker is, als dat betekent dat die wel het einde van de dag haalt. Maar goed.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_131559526
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Samsung :r komt met een Galaxy F... dat zou het nieuwe vlaggenschip moeten worden waarbij innovatie nog meer voorop dient te staan.

Kortom, Samsung gaat nog meer z'n best doen om underdog merken als HTC en Sony eruit te werken.
Kotsbedrijf is het ook.
Ja, ze dachten van Nokia heeft dat niet gedaan, eens kijken wat er gebeurt als wij dat wel doen..
pi_131562733
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:45 schreef BlackLining het volgende:
Volgens mij heeft minstens 80% liever een telefoon die gewoon anderhalve millimeter dikker is, als dat betekent dat die wel het einde van de dag haalt. Maar goed.
eens!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_131565625
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:58 schreef RDMKR het volgende:
schermpje ook veel kleiner (+/- 70% oppervlakte van die van de One) en niet veel meer dan 1/3 van het aantal pixels... dat lijkt me eerder de voornaamste reden.
[quote]
Goede reden inderdaad, maar iOS is wel effciënter nog.
[quote]
lenovo heeft er een met zuinige mediatek quad-core processor, 720p scherm en 4000mAh batterij. rond de $250. zou ik eens naar kijken.

jiayu heeft er ook een paar met 3000mAh en mediatek chips...
Ben niet op zoek hoor, mag nog iets van 1.5 jaar met de ONE :+

(En bij Mediatek denk ik aan slecht GPS dus nee)
pi_131593115
Hahahaha.

Zat vandaag op school en op de gang zit dus een tv aan de muur.

3 mannen zitten er naar te kijken (weet niet wat er mis mee was) en er aan te werken.

Dus ik haal mijn afstandsbediening app tevoorschijn, ik doe dat ding aan, zij tussen kanalen wisselen, en ik doe dat ding uit, die mannen kijken naar elkaar, bespreken wat over de tv, dus ik doe het weer aan, iedereen weer verbaasd, wisselen tussen kanalen, ik doe de tv weer uit etc...

Nog nooit zo gelachen. _O- _O- _O- _O- _O-

Wel kinderachtig maar ik kon het niet laten.


Ook heeft de zus van een vriend mij laatst tegen hem verteld dat ze een nieuwe telefoon wil en ze dacht aan de S4. Zonder wat over smartphones te weten vertelde hij haar dat ze de HTC One moest nemen (hij heeft mij er vaak mee gezien). Dus heel spontaan had ze een One gehaald +abo.

_O_
pi_131593221
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:39 schreef Skillstorm het volgende:
Hahahaha.

Zat vandaag op school en op de gang zit dus een tv aan de muur.

3 mannen zitten er naar te kijken (weet niet wat er mis mee was) en er aan te werken.

Dus ik haal mijn afstandsbediening app tevoorschijn, ik doe dat ding aan, zij tussen kanalen wisselen, en ik doe dat ding uit, die mannen kijken naar elkaar, bespreken wat over de tv, dus ik doe het weer aan, iedereen weer verbaasd, wisselen tussen kanalen, ik doe de tv weer uit etc...

Nog nooit zo gelachen. _O- _O- _O- _O- _O-

Wel kinderachtig maar ik kon het niet laten.


Ook heeft de zus van een vriend mij laatst tegen hem verteld dat ze een nieuwe telefoon wil en ze dacht aan de S4. Zonder wat over smartphones te weten vertelde hij haar dat ze de HTC One moest nemen (hij heeft mij er vaak mee gezien). Dus heel spontaan had ze een One gehaald +abo.

_O_
Zo heb ik ook al meerdere mensen in verwarring gebracht ja. Vreselijk kinderachtig maar ik heb me werkelijk kapot gelachen :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_131593234
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:39 schreef Skillstorm het volgende:
Hahahaha.

Zat vandaag op school en op de gang zit dus een tv aan de muur.

3 mannen zitten er naar te kijken (weet niet wat er mis mee was) en er aan te werken.

Dus ik haal mijn afstandsbediening app tevoorschijn, ik doe dat ding aan, zij tussen kanalen wisselen, en ik doe dat ding uit, die mannen kijken naar elkaar, bespreken wat over de tv, dus ik doe het weer aan, iedereen weer verbaasd, wisselen tussen kanalen, ik doe de tv weer uit etc...

Nog nooit zo gelachen. _O- _O- _O- _O- _O-

Wel kinderachtig maar ik kon het niet laten.

Ook heeft de zus van een vriend mij laatst tegen hem verteld dat ze een nieuwe telefoon wil en ze dacht aan de S4. Zonder wat over smartphones te weten vertelde hij haar dat ze de HTC One moest nemen (hij heeft mij er vaak mee gezien). Dus heel spontaan had ze een One gehaald +abo.

_O_
Idd, zo kinderachtig maar stiekem zo grappig :').

Ook leuk in de sportschool of snackbar oid :').
pi_131593243
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:44 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Idd, zo kinderachtig maar stiekem zo grappig :').

Ook leuk in de sportschool of snackbar oid :').
Klopt. Ook met vrienden gedaan vaak bij ze thuis, maar ze kennen die app nu allemaal wel.
pi_131593262
Jammer dat je dan wel eerst de TV moet toevoegen. Moet toch kunnen om een app te bouwen die even al die power off signaaltjes uitzendt :P
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_131593292
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:46 schreef BlackLining het volgende:
Jammer dat je dan wel eerst de TV moet toevoegen. Moet toch kunnen om een app te bouwen die even al die power off signaaltjes uitzendt :P
Nouja, ik heb nu van elke bekende tv merk wel een remote toegevoegd dus er is niet echt een probleem.

Deed het ook in de Mediamarkt eens met vele tv's.
pi_131593369
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:46 schreef BlackLining het volgende:
Jammer dat je dan wel eerst de TV moet toevoegen. Moet toch kunnen om een app te bouwen die even al die power off signaaltjes uitzendt :P
Die API is beschikbaar, dus je zou het kunnen maken :P.

Er is ook een alternatieve remote-app in de Playstore voor de One (wel betaald).
pi_131663348
Ik heb sinds een week deze bazen telefoon in mijn bezit. Daarvoor 3 jaar rondgelopen met een Sony Ericsson Xperia X10. Leuk ding, maar was na 3 jaar toch wel aan een upgrade toe. HD scherm, degelijke foto's, niet 6 uur hoeven te wachten tot een app laad. Heerlijk, wat een verademing _O_

Tot nu toe alleen maar blij mee. Heb ook een dock gekocht voor op mijn bureau waar ik hem overdag in laat laden. Ideaal ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
pi_131666594
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zo heb ik ook al meerdere mensen in verwarring gebracht ja. Vreselijk kinderachtig maar ik heb me werkelijk kapot gelachen :D
Helaas is het bereik niet heel groot, zat bij een.vriend thuis en daar tegenover is een bibliotheek waar savonds en snachts ook n tv aanstaat, maar die kregen we niet uit :(
pi_131666640
Gister ontvangen, update installeren en nu doet ie niks meer. Toppie.
pi_131666722
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2013 10:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Gister ontvangen, update installeren en nu doet ie niks meer. Toppie.
Als hij leeg is en je hem aan de oplader hangt, kan het een paar minuten duren voor hij weer aan kan (rode lampje gaat dan branden ipv knipperen).

Of ging het updaten zelf mis?
pi_131666735
quote:
5s.gif Op zondag 29 september 2013 10:28 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Als hij leeg is en je hem aan de oplader hangt, kan het een paar minuten duren voor hij weer aan kan (rode lampje gaat dan branden ipv knipperen).

Of ging het updaten zelf mis?
Hij heeft de hele nacht aan de lader gelegen, maar dat heeft niet geholpen. En hij was gister aan het updaten en toen duurde het nogal lang voordat ie klaar was. Ik ben toen gaan slapen en mijn vriend is toen wakker gebleven (die heeft er meer verstand van) en toen is ie tijdens het update scherm uitgevallen.
pi_131666750
quote:
17s.gif Op zondag 29 september 2013 10:30 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Hij heeft de hele nacht aan de lader gelegen, maar dat heeft niet geholpen. En hij was gister aan het updaten en toen duurde het nogal lang voordat ie klaar was. Ik ben toen gaan slapen en mijn vriend is toen wakker gebleven (die heeft er meer verstand van) en toen is ie tijdens het update scherm uitgevallen.
Dan hoop ik niet dat je batterij leeg was tijdens het updaten.

Maar goed, klinkt alsof 'ie gebrickt is dan.
pi_131666759
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2013 10:31 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dan hoop ik niet dat je batterij leeg was tijdens het updaten.

Maar goed, klinkt alsof 'ie gebrickt is dan.
Nee, want hij heeft eerst aan de lader geleden. Maar dat dacht mijn vriend ook en hij heeft ook al naar oplossingen gekeken op internet, maar dat werkt dus niet. Dus nu heb ik maar bij de Coolblue aan de bel getrokken dat ik wil dat ze het oplossen.
pi_131666785
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2013 10:32 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nee, want hij heeft eerst aan de lader geleden. Maar dat dacht mijn vriend ook en hij heeft ook al naar oplossingen gekeken op internet, maar dat werkt dus niet. Dus nu heb ik maar bij de Coolblue aan de bel getrokken dat ik wil dat ze het oplossen.
Als je hem van de lader afhaalt, kan je hem dan aanzetten door power+volume naar beneden in te houden terwijl je hem onder een lichtbron houdt?
pi_131666788
quote:
5s.gif Op zondag 29 september 2013 10:35 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Als je hem van de lader afhaalt, kan je hem dan aanzetten door power+volume naar beneden in te houden terwijl je hem onder een lichtbron houdt?
Nee, ook al geprobeerd.
pi_131666987
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2013 10:32 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nee, want hij heeft eerst aan de lader geleden. Maar dat dacht mijn vriend ook en hij heeft ook al naar oplossingen gekeken op internet, maar dat werkt dus niet. Dus nu heb ik maar bij de Coolblue aan de bel getrokken dat ik wil dat ze het oplossen.
Hoop dat je het iets vriendelijker hebt gevraagd.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_131667013
quote:
17s.gif Op zondag 29 september 2013 10:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hoop dat je het iets vriendelijker hebt gevraagd.
Ja. :P
pi_131667072
Ik heb nu wel al 2x gehad dat mn One crasht en reboot. Wanneer die dat doet werkt mijn lockscreen nier meer. Ik kan m dan niet met de powerbutton vergrendelen. Maar als ik de powerbutton ingedrukt blijd houden, dan geeft ie wel de opties om m uit te schakelen enz.

Ik had die fast boot aan staan, maar daarmee verhielp ik het probleem niet. Die schijn ik uit temoeten zetten en dan te rebooten, en dan doet ie pas normaal... Erg vreemd en vervelend. Iemand een idee hoe dit kan?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_131667448
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 10:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb nu wel al 2x gehad dat mn One crasht en reboot. Wanneer die dat doet werkt mijn lockscreen nier meer. Ik kan m dan niet met de powerbutton vergrendelen. Maar als ik de powerbutton ingedrukt blijd houden, dan geeft ie wel de opties om m uit te schakelen enz.

Ik had die fast boot aan staan, maar daarmee verhielp ik het probleem niet. Die schijn ik uit temoeten zetten en dan te rebooten, en dan doet ie pas normaal... Erg vreemd en vervelend. Iemand een idee hoe dit kan?
Nee, nooit gehad.

Volgens mij is er bij mij een keer wat vocht in de USB-ingang gekomen, waardoor hij nu standaard bij het laden, maar ook af en toe tussendoor denkt dat 'ie in een dock geplaatst wordt. Moeilijk irritant is dat :').
pi_131671411
Volgens mij heb ik trouwens nog geen 1 software probleem gehad. :P
Wel heb ik mijn One gister op beton laten vallen.

Zit nu een lelijk deukje in de zilveren lining. :(


Ach ja, dat is de reden waarom het als een tank is gebouwd.
pi_131701528
Had de One al een tijdje en heb bewust 4.1 erop laten staan. Helaas was ik te nieuwsgierig en heb ik toch de update gedraaid met als resultaat dat de batterij ontzettend snel leegloopt. Godsamme kut nieuwsgierigheid ook.
pi_131702876
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:47 schreef Opaas het volgende:
Had de One al een tijdje en heb bewust 4.1 erop laten staan. Helaas was ik te nieuwsgierig en heb ik toch de update gedraaid met als resultaat dat de batterij ontzettend snel leegloopt. Godsamme kut nieuwsgierigheid ook.
Dan is er wat anders mis vriend. Mijn batterij gaat nu juist een stuk langer mee. Vaak 2 dagen met redelijk intensief gebruik.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_131704527
Kan het eigenlijk kwaad om het scherm te gebruiken als een soort digitale fotolijst? Ik heb hem vaak in de dock op mijn bureau staan en het zou leuk zijn om de telefoon dan te gebruiken als een soort bureau klokje of fotolijstje. Maar kunnen er dan problemen optreden bij het scherm? Is het scherm ontworpen om constant aan te staan, kunnen er dingen inbranden als hij lang aan staat?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_131704636
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Kan het eigenlijk kwaad om het scherm te gebruiken als een soort digitale fotolijst? Ik heb hem vaak in de dock op mijn bureau staan en het zou leuk zijn om de telefoon dan te gebruiken als een soort bureau klokje of fotolijstje. Maar kunnen er dan problemen optreden bij het scherm? Is het scherm ontworpen om constant aan te staan, kunnen er dingen inbranden als hij lang aan staat?
Nope, het HTC One scherm heeft dat niet. Die van de Galaxy S4 wel, aangezien dat een AMOled scherm is. Uit tests is gebleken dat wanneer je bijvoorbeeld een uur of 2 skypet, dat de randen van het skypescherm inbranden.
Bij de HTC One bleek dat niet zo te zijn, althans niet met dezelfde vergelijking als met de S4. Of dat met een langere weergavetijd alsnog gebeurt is me niet bekend.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 30 september 2013 @ 12:19:59 #165
8369 speknek
Another day another slay
pi_131705024
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:47 schreef Opaas het volgende:
Had de One al een tijdje en heb bewust 4.1 erop laten staan. Helaas was ik te nieuwsgierig en heb ik toch de update gedraaid met als resultaat dat de batterij ontzettend snel leegloopt. Godsamme kut nieuwsgierigheid ook.
Settings -> Accounts & Sync -> Google -> Location Settings -> Off.

Helaas moet dat nog steeds, omdat Google net doet alsof er geen probleem is, waarschijnlijk net zo lang tot ze van de halve wereld hun wifi en locatie data gefarmd hebben (je weet wel, waar ze een dwangbevel en boete voor hebben gekregen in Duitsland).

Voordeel is wel dat je batterij daarna echt retelang meegaat. Ik heb zelfs niet eens meer de Power Saver aan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 30 september 2013 @ 12:22:05 #166
8369 speknek
Another day another slay
pi_131705056
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 13:51 schreef Skillstorm het volgende:
Volgens mij heb ik trouwens nog geen 1 software probleem gehad. :P
Wel heb ik mijn One gister op beton laten vallen.

Zit nu een lelijk deukje in de zilveren lining. :(

Ach ja, dat is de reden waarom het als een tank is gebouwd.
Mooi toch, bij een zekere concurrent had ie er nu zo uitgezien.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_131705329
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 10:49 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dan is er wat anders mis vriend. Mijn batterij gaat nu juist een stuk langer mee. Vaak 2 dagen met redelijk intensief gebruik.
Lijkt me stug dat er nu ineens iets mis is. Instellingen zijn exact hetzelfde in vergelijking met 4.1. Alles is uitgeschakeld inclusief Facebook, Google locations et cetera.
Te kansloos voor woorden dat ik het uit moet schakelen maar goed.
Definieer intensief gebruik eens. Twee dagen met redelijk intensief gebruik haalt mijn telefoon bij lange na niet. Vraag me dan ook af wat jij onder redelijk intensief gebruik verstaat.
  maandag 30 september 2013 @ 12:36:30 #168
8369 speknek
Another day another slay
pi_131705432
Volgens mij heeft echt iedereen last van die Google Location Services hoor.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_131705539
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:36 schreef speknek het volgende:
Volgens mij heeft echt iedereen last van die Google Location Services hoor.
Vervelend is het in ieder geval wel. Begin van de dag ga ik naar settings > Apps > Running en klik ik alles wat met Google te maken heeft weg. Behoorlijk irritant dat je niet eens je weather-widget aan kunt hebben staan zonder daar last van te hebben.
Voor de rest bevalt de telefoon uitstekend.
  maandag 30 september 2013 @ 12:57:24 #170
8369 speknek
Another day another slay
pi_131705933
Dingen afsluiten werkt niet, want hij zet ze gewoon weer aan. Het enige dat je hoeft te doen is wat ik hierboven aangaf. En volgens mij doet je weather service het dan wel gewoon.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_131706001
Ik had bij 4.1 al gedaan wat je zei. Weather service heeft location service nodig.
pi_131706143
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:32 schreef Opaas het volgende:

[..]

Lijkt me stug dat er nu ineens iets mis is. Instellingen zijn exact hetzelfde in vergelijking met 4.1. Alles is uitgeschakeld inclusief Facebook, Google locations et cetera.
Te kansloos voor woorden dat ik het uit moet schakelen maar goed.
Definieer intensief gebruik eens. Twee dagen met redelijk intensief gebruik haalt mijn telefoon bij lange na niet. Vraag me dan ook af wat jij onder redelijk intensief gebruik verstaat.
Ik whatsapp de hele dag door, check meer dan 10x per dag mijn Facebook, luister per dag 2 - 5 liedjes op Youtube, lees m'n mail zo'n 3 keer per dag. Ik surf 's ochtends en 's avonds altijd minstens een half uur op fok, naast het tussendoor surfen om even het nieuws te checken enzo.

edit: ik zit nooit op wifi, wat aanzienlijk scheelt. Mijn 4g is vele malen sneller dan de gemiddelde wifi verbinding, dus wifi is alleen maar irritant voor mij. Bovendien draai ik altijd op de energiebesparingsstand.

[ Bericht 3% gewijzigd door Neo-Mullen op 30-09-2013 13:13:16 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_131706300
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:06 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik whatsapp de hele dag door, check meer dan 10x per dag mijn Facebook, luister per dag 2 - 5 liedjes op Youtube, lees m'n mail zo'n 3 keer per dag. Ik surf 's ochtends en 's avonds altijd minstens een half uur op fok, naast het tussendoor surfen om even het nieuws te checken enzo.
Jij belt niet met je telefoon?
Als ik het zo doe als jou lukt twee dagen me denk ik ook wel. Echter bel ik nog weleens en gebruik mijn telefoon meer.
Ik zie in dat ik een dockingstation moet kopen voor op kantoor en ff lader voor in de auto.
pi_131706313
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:13 schreef Opaas het volgende:

[..]

Jij belt niet met je telefoon?
Als ik het zo doe als jou lukt twee dagen me denk ik ook wel. Echter bel ik nog weleens en gebruik mijn telefoon meer.
Ik zie in dat ik een dockingstation moet kopen voor op kantoor en ff lader voor in de auto.
Bellen doe ik idd weinig, eens in de 2 dagen. In een week bel ik hooguit 10 minuten.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_131706348
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Bellen doe ik idd weinig, eens in de 2 dagen. In een week bel ik hooguit 10 minuten.
Handig hé zo'n telefoon haha. Geintje.:-)
Is natuurlijk veel meer dan een telefoon.

Iig bedankt voor je reactie.
pi_131745117
Jeej, ik heb een nieuwe meegekregen van Coolblue!
pi_131767651
Hmm, die van mij begint nu echt irritante kuren te vertonen :').
  woensdag 2 oktober 2013 @ 01:57:01 #178
2651 svann
night-hawk
pi_131768012
Oeps dus.

[ Bericht 32% gewijzigd door svann op 02-10-2013 07:33:50 ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_131768516
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 01:57 schreef svann het volgende:
Die van mij doet het al tien maanden als een zonnetje. :)
Het heeft zo zijn voordelen om niet de allereerste productierun aan te schaffen.
Er is ook nog niets in zicht wat me zou doen overstappen. Betere batterij misschien.
De One is best cool, maar doet me niet kwijlen.

Alleen over de laatste update ben ik niet zo te spreken.
Er verdwenen een aantal dingen waar ik blij mee was.
Hij is er pas 6 maanden.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 2 oktober 2013 @ 07:31:33 #180
2651 svann
night-hawk
pi_131768756
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 06:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

Hij is er pas 6 maanden.
Oeps, verkeerde topic. :@
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 2 oktober 2013 @ 07:48:28 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_131768870
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:00 schreef Opaas het volgende:
Ik had bij 4.1 al gedaan wat je zei. Weather service heeft location service nodig.
Het zijn twee verschillende dingen. De Google location services mogen wel aanstaan, alleen de Google apps mogen er niet bij.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_131813502
quote:
Top, hoewel er behalve het nummertje niks verandert.
pi_131813621
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:49 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Top, hoewel er behalve het nummertje niks verandert.
Ach, snellere set-up voor 4.4 :P
  donderdag 3 oktober 2013 @ 18:35:18 #185
8369 speknek
Another day another slay
pi_131816152
Hmm ik ga volgende week drie weken op vakantie naar Australië en wou daar een simmetje kopen die ik met mn vrienden kon delen. Zie nu alleen dat ze tethering hebben uitgeschakeld en je daar een drie keer zo dure variant voor moet nemen.

Je bent Hollander of niet, dus weet iemand de makkelijkste manier om de One te rooten en tethering te installeren die niet provider begrensd kan worden?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_131841058
HTC noteert eerste kwartaalverlies

Zo zie je maar: met een grote bek (agressieve marketing) heb je de halve wereld... :r
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_131841755
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:35 schreef speknek het volgende:
Hmm ik ga volgende week drie weken op vakantie naar Australië en wou daar een simmetje kopen die ik met mn vrienden kon delen. Zie nu alleen dat ze tethering hebben uitgeschakeld en je daar een drie keer zo dure variant voor moet nemen.

Je bent Hollander of niet, dus weet iemand de makkelijkste manier om de One te rooten en tethering te installeren die niet provider begrensd kan worden?
Rooten kan via HTC zelf, via HTC dev.
pi_131848251
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
HTC noteert eerste kwartaalverlies

Zo zie je maar: met een grote bek (agressieve marketing) heb je de halve wereld... :r
Kut Samsung. :(
pi_131848737
Ik ben bang dat HTC net als Nokia en Blackberry eindigt..
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_131849099
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben bang dat HTC net als Nokia en Blackberry eindigt..
Ach, kunnen we nog even genieten van de One voordat ze ten onder gaan. :P
pi_131849174
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:37 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ach, kunnen we nog even genieten van de One voordat ze ten onder gaan. :P
Nouja, ik had nog graag een HTC Two gehad ;p
En wat voor alternatief is er? Ik zal echt NOOIT een Samsung of iPhone kopen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:42:33 #192
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_131849245
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben bang dat HTC net als Nokia en Blackberry eindigt..
Dat zal wel zonde wezen. Samsung heb ik nooit wat gevonden, en Apple lijkt me ook niks.
pi_131849355
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nouja, ik had nog graag een HTC Two gehad ;p
En wat voor alternatief is er? Ik zal echt NOOIT een Samsung of iPhone kopen.
Xperia lijkt wel redelijke phones te maken met een best wel goed design. :)
pi_131849526
Maar wellicht zijn we wat te negatief. Blackberry phones zijn gewoon niet te doen. HTC phones zijn gewoon geweldig die gewoon de strijd aangaan met Samsung en winnen ook.
pi_131852965
als HTC wegvalt, ben ik ook eerder geneigd naar Sony dan naar Samsung (laat staan Apple!!)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:14:53 #196
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_131853153
Naar 4 jaar religieus geapplefanboyt te hebben heb ik nu de overstap gemaakt naar de HTC One.
Maandag komt die binnen. :D

Is het noodzakelijk/slim om er een custom Rom op te zetten want zaken als een blinkfeed lijkt me nu echt helemaal niks. Ook heb ik gehoord dat dit de accuduur ten goede zou komen? Iemand die mij kan verlichten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Awesome_ op 04-10-2013 20:28:01 (Accuzuur) ]
BEASTMODE
pi_131853349
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:14 schreef Awesome_ het volgende:
Naar 4 jaar religieus geapplefanboyt te hebben heb ik nu de overstap gemaakt naar de HTC One.
Maandag komt die binnen. :D

Is het noodzakelijk/slim om er een custom Rom op te zetten want zaken als een blinkfeed lijkt me nu echt helemaal niks. Ook heb ik gehoord dat dit de accuzuur ten goede zou komen? Iemand die mij kan verlichten?
Nee, helemaal niet nodig, zelfs Android puristen zagen dat in. :P
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 20:29:27 #198
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_131853594
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:21 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet nodig, zelfs Android puristen zagen dat in. :P
Ook niet qua gebruiksvriendelijkheid etc? Ben echt vrijwel totaal nieuw op de androidmarkt, alhoewel ik wel een oude nexus 7 heb met een kale Google variant van android. Jij zegt niet doen/nodig?
BEASTMODE
pi_131854138
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:29 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ook niet qua gebruiksvriendelijkheid etc? Ben echt vrijwel totaal nieuw op de androidmarkt, alhoewel ik wel een oude nexus 7 heb met een kale Google variant van android. Jij zegt niet doen/nodig?
Ja.
pi_131856956
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:29 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ook niet qua gebruiksvriendelijkheid etc? Ben echt vrijwel totaal nieuw op de androidmarkt, alhoewel ik wel een oude nexus 7 heb met een kale Google variant van android. Jij zegt niet doen/nodig?
Inderdaad niet nodig.
HTC Sense _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 7 oktober 2013 @ 00:48:08 #201
8369 speknek
Another day another slay
pi_131925475
Dus ik zo mijn HTC rooten via de officiële HTC dev site. Heb ik nu ineens een T-Mobile logo bij het opstarten en afsluiten. Well played, Hidden Troll Club, well played.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_131925542
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 00:48 schreef speknek het volgende:
Dus ik zo mijn HTC rooten
Ouch. Kon je dat nog oplossen?
pi_131928929
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:14 schreef Awesome_ het volgende:
Naar 4 jaar religieus geapplefanboyt te hebben heb ik nu de overstap gemaakt naar de HTC One.
Maandag komt die binnen. :D

Is het noodzakelijk/slim om er een custom Rom op te zetten want zaken als een blinkfeed lijkt me nu echt helemaal niks. Ook heb ik gehoord dat dit de accuduur ten goede zou komen? Iemand die mij kan verlichten?
Niet nodig. Ik deed dat ook altijd. Oude Sense versies, TouchWiz enzo, vreselijk. Elke voorgaande Android phone had ik binnen een maand geroot voor een custom Android ROM.

Sense 5 daarentegen voegt echt wat toe. Het is gebruiksvriendelijker dan Android zelf. Voor ik de One kreeg was ik ook van plan hem te rooten omdat ik zaken als Blinkfeed, Zoe en Boomsound ook niet zag zitten. Na een week moest ik bekennen dat al die features, ook Blinkfeed, toch wel heel erg mooi zijn.

Ik voelde me trouwens echt verslagen in mijn koppigheid toen ik dat moest toegeven :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 7 oktober 2013 @ 10:13:54 #204
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_131929155
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Niet nodig. Ik deed dat ook altijd. Oude Sense versies, TouchWiz enzo, vreselijk. Elke voorgaande Android phone had ik binnen een maand geroot voor een custom Android ROM.

Sense 5 daarentegen voegt echt wat toe. Het is gebruiksvriendelijker dan Android zelf. Voor ik de One kreeg was ik ook van plan hem te rooten omdat ik zaken als Blinkfeed, Zoe en Boomsound ook niet zag zitten. Na een week moest ik bekennen dat al die features, ook Blinkfeed, toch wel heel erg mooi zijn.

Ik voelde me trouwens echt verslagen in mijn koppigheid toen ik dat moest toegeven :')
Dank u. Vanmiddag komt die binnen en had al een heel stappenplan klaarliggen om dat ding van alle kanten te tweaken :')
Blijf er nu netjes vanaf denk ik en laat alles gewoon zoals het is.
BEASTMODE
  maandag 7 oktober 2013 @ 10:15:13 #205
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_131929181
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:13 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Dank u. Vanmiddag komt die binnen en had al een heel stappenplan klaarliggen om dat ding van alle kanten te tweaken :')
Blijf er nu netjes vanaf denk ik en laat alles gewoon zoals het is.
Ja, doe dat maar. Gewoon ff dimmen jij.
Deathlift or Die.
  maandag 7 oktober 2013 @ 10:17:26 #206
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_131929235
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:15 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ja, doe dat maar. Gewoon ff dimmen jij.
Wat is deze ineens?
BEASTMODE
pi_131929295
HTC Sense 5.0 bevalt mij ook bijzonder goed inderdaad! Ik vind hem fijner werken dan de andere launchers.
  maandag 7 oktober 2013 @ 10:20:07 #208
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_131929299
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:17 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Wat is deze ineens?
roidrage sry
Deathlift or Die.
pi_131929680
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:13 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Dank u. Vanmiddag komt die binnen en had al een heel stappenplan klaarliggen om dat ding van alle kanten te tweaken :')
Blijf er nu netjes vanaf denk ik en laat alles gewoon zoals het is.
Weekje proberen en dan beslissen :)

Al is de vergelijking wel lastig natuurlijk als je nooit met gewoon Android (AOSP) gewerkt hebt..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 7 oktober 2013 @ 11:36:09 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_131931168
quote:
11s.gif Op maandag 7 oktober 2013 00:52 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ouch. Kon je dat nog oplossen?
Geen idee; gelukkig sluit ik hem niet zo vaak af. Ik zag wel dat ik hem nog niet echt geroot had door de bootloader te unlocken, ik moet er vanavond ook nog een rootkit opzetten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 7 oktober 2013 @ 16:01:27 #211
8369 speknek
Another day another slay
pi_131938727
Oh boy. Google lijkt mijn oude contacten niet opgeslagen te hebben.... Acht jaar aan telefoonnummers kwijt...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_131938792
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:01 schreef speknek het volgende:
Oh boy. Google lijkt mijn oude contacten niet opgeslagen te hebben.... Acht jaar aan telefoonnummers kwijt...
Toch iets te enthousiast geweest met Google services uitschakelen? ;)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_131938935
Da's pech...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_131938943
Gegevens weg
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 7 oktober 2013 @ 16:12:54 #215
8369 speknek
Another day another slay
pi_131939035
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Toch iets te enthousiast geweest met Google services uitschakelen? ;)
Nee dat is het niet. Hij heeft schijnbaar alleen nieuwe contacten gesynced, degene die overgezet waren van mijn oude telefoon (die daarna gewiped is dus ook daar geen succes) stonden niet ingesteld als google account nummers.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 7 oktober 2013 @ 16:42:16 #216
8369 speknek
Another day another slay
pi_131940035
Da's ook wat, dat Google niet genoeg gegevens opslaat...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_131940243
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:12 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Hij heeft schijnbaar alleen nieuwe contacten gesynced, degene die overgezet waren van mijn oude telefoon (die daarna gewiped is dus ook daar geen succes) stonden niet ingesteld als google account nummers.
Dan heb je ze dus op je telefoon gezet en niet bij Google.

Er is een reden dat Google niet alles synced he ;) Dan was er weer een rel ontstaan om privacy. Je hebt blijkbaar dus gewoon niet op zitten letten toen je bij 'synchroniseren naar' niet Google selecteerde, maar telefoongeheugen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_131941061
Wel hulde hoor voor Sense 5. :)
pi_131972425
25% battery drain van Android alleen plotseling, is dat normaal? Battery zakt wel veel sneller merk ik.
pi_132014698
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben bang dat HTC net als Nokia en Blackberry eindigt..
of misschien toch niet :P

Lenovo heeft oogje op HTC
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_132015907
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

of misschien toch niet :P

Lenovo heeft oogje op HTC
Lenovo vind ik best een prima kandidaat om HTC over te nemen, mits ze er niet ineens compleet andere telefoons van gaan maken.

Liever toch wel dat HTC zelf door kan gaan, maar zoals het er nu uitziet kunnen ze in de toekomst enkel nog maar budgettoestellen uitbrengen.
pi_132016863
quote:
14s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:55 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Lenovo vind ik best een prima kandidaat om HTC over te nemen, mits ze er niet ineens compleet andere telefoons van gaan maken.

Liever toch wel dat HTC zelf door kan gaan, maar zoals het er nu uitziet kunnen ze in de toekomst enkel nog maar budgettoestellen uitbrengen.
Dit.

Ik hoop dat Lenovo HTC in haar identiteit laat. Tis echt zonde dat het zo moet gaan met dit bedrijf.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132018807
Omg, wat heb ik nou weer gedaan...
Ik las iets over een demo activeren. Nu ben ik ineens letterlijk ALLES kwijt :{
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132018921
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Omg, wat heb ik nou weer gedaan...
Ik las iets over een demo activeren. Nu ben ik ineens letterlijk ALLES kwijt :{
Waar zat dat? Demo-modus moet je ook weer uit kunnen.
pi_132019088
quote:
5s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:05 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Waar zat dat? Demo-modus moet je ook weer uit kunnen.
Je moest dan in je telefoonscherm het volgende intoetsen: *#*#339999#*#*
Nu staat alles in fabrieksinstellingen, foto's zijn er wel nog. Dit lijkt op een demo, want ik ben verder alles kwijt. Ik hoop dat deze demo over mijn echte systeem heen draait, anders ben ik buiten mijn gallery alles kwijt..
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132019182
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:09 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je moest dan in je telefoonscherm het volgende intoetsen: *#*#339999#*#*
Nu staat alles in fabrieksinstellingen, foto's zijn er wel nog. Dit lijkt op een demo, want ik ben verder alles kwijt. Ik hoop dat deze demo over mijn echte systeem heen draait, anders ben ik buiten mijn gallery alles kwijt..
Factoryreset en dan bij de eerste opstart een HTC-backup terugzetten? Als je dat aangezet hebt tenminste.

Eerst even kijken of je niet de Demo-app kan verwijderen.
pi_132019688
Hij valt niet te verwijderen. Wat een kankerzooi zeg, dit kan toch niet alles zo maar deleten?!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132019876
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hij valt niet te verwijderen. Wat een kankerzooi zeg, dit kan toch niet alles zo maar deleten?!
Android heeft van die codes voor van alles. Ook codes die bv. een factory format of reset doen. Ben bang dat je er daar eentje van ingetypt hebt.
pi_132020028
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:27 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Android heeft van die codes voor van alles. Ook codes die bv. een factory format of reset doen. Ben bang dat je er daar eentje van ingetypt hebt.
Ja maar dit stond op een platform voor telefoonverkopers (wat ik dus doe) als tip om je telefoon aan een klant te demonstreren. Kan me nauwelijks voorstellen dat zoiets je telefoon verneukt :{
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132020163
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:31 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja maar dit stond op een platform voor telefoonverkopers (wat ik dus doe) als tip om je telefoon aan een klant te demonstreren. Kan me nauwelijks voorstellen dat zoiets je telefoon verneukt :{
Bedoelden ze daar niet mee dat de hele telefoon gereset werd zodat je hem 'clean' aan de klant kan demonstreren? In de winkel zie je op telefoons vaak nogal wat onzin ingevoerd door klanten.

Maar goed, laat jij automatisch een HTC-backup maken elke nacht? Dan kan je je telefoon een factory reset geven en die backup terug laten zetten (doen bij eerste herstart!). Enige dat je dan kwijt bent is appdata, voor de rest komt alles, inclusief instellingen, WiFi-netwerken, homescreenlayout en de apps zelf terug.
pi_132020415
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:34 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Bedoelden ze daar niet mee dat de hele telefoon gereset werd zodat je hem 'clean' aan de klant kan demonstreren? In de winkel zie je op telefoons vaak nogal wat onzin ingevoerd door klanten.

Maar goed, laat jij automatisch een HTC-backup maken elke nacht? Dan kan je je telefoon een factory reset geven en die backup terug laten zetten (doen bij eerste herstart!). Enige dat je dan kwijt bent is appdata, voor de rest komt alles, inclusief instellingen, WiFi-netwerken, homescreenlayout en de apps zelf terug.
Hoe reset ik hem op die manier? Ik vind alleen manieren om een hard reset uit te voeren :{
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132020510
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hoe reset ik hem op die manier? Ik vind alleen manieren om een hard reset uit te voeren :{
Instellingen - backup - factoryreset. Wel even controleren of de laatste backup wel (kort) voor je reset is uitgevoerd.

EDIT: Je bent natuurlijk uitgelogd uit je Dropbox- en HTC-account, dus op je telefoon kan je dat niet zien. Kijk even in je Dropboxmap op je computer in de map Apps -> HTC-backup en dan wanneer de map daarin is aangemaakt.
pi_132020680
Ik ben zeker genaaid als ik die 'Apps' map niet heb he :{
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132020841
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben zeker genaaid als ik die 'Apps' map niet heb he :{
Ja.. dan heb je of alleen door Google een backup laten maken of helemaal geen. Die HTC-backup is heel omvangrijk, heb daar al een keer m'n telefoon mee teruggezet. De Google-backup bevat maar vrij weinig dingen.

Dan vrees ik dat je alles kwijt bent, de demomodus werkt nl. heel anders dan wat jij nu hebt.
pi_132021122
Het vreemde is, is dat er allerlei demo smsjes, afspraken, foto's en telefoonnummers in staan. Mijn agendapunten staan er wel nog gewoon in.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132021875
In een instructie van HTC staat dat er heel simpel geünstalled kan worden. Bij mij kan dat niet, screenshot volgt.

edit: die volgt toch niet. Hij geeft gewoon niet aan dat die app geuninstalleerd kan worden.

edit 2: deze app heb ik dus geinstalleerd voor mijn One http://demo.htc.com/Proto/LiveDemo%20instructions.pdf
Alleen die uninstall werkt niet zoals staat beschreven in de link.

[ Bericht 35% gewijzigd door Neo-Mullen op 09-10-2013 22:19:56 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132031209
Factory reset, alles kwijt :)
Kutgeintje, die tyfusdemo.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132036490
On the upside, heb stock browser een kans gegeven.

Veel sneller en crasht niet zoveel als Chrome.
pi_132036571
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:18 schreef Skillstorm het volgende:
On the upside, heb stock browser een kans gegeven.

Veel sneller en crasht niet zoveel als Chrome.
Die is dan ook vele malen prettiger.

Alleen kapt ie er hier steeds mee. Alsof ik geen internet meer heb. Dan moet ik die app een force close geven om verder te kunnen browsen. Irritant.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132036611
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Die is dan ook vele malen prettiger.

Alleen kapt ie er hier steeds mee. Alsof ik geen internet meer heb. Dan moet ik die app een force close geven om verder te kunnen browsen. Irritant.
Alleen vond ik die pagina layout heel mooi, maar je kan niet alles hebben.
pi_132036677
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:21 schreef BlackLining het volgende:
Die is dan ook vele malen prettiger.

Alleen kapt ie er hier steeds mee. Alsof ik geen internet meer heb. Dan moet ik die app een force close geven om verder te kunnen browsen. Irritant.
Dat mogen ze inderdaad wel eens maken; dit is gewoon niet te doen. :N
pi_132036804
Ik vind het maar een vervelend nerdding, met de oude HTC´s was het zo dat je uitgelachen werd als nerd als mensen je ermee zagen, is dat nog steeds zo met die One ?
Domme naam trouwens, ruim een jaar geleden hadden ze al een meer beperkte telefoon onder de naam One X, kunnen ze hem beter de Two noemen.
pi_132036920
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:28 schreef pikinhand het volgende:
Ik vind het maar een vervelend nerdding, met de oude HTC´s was het zo dat je uitgelachen werd als nerd als mensen je ermee zagen, is dat nog steeds zo met die One ?
Domme naam trouwens, ruim een jaar geleden hadden ze al een meer beperkte telefoon onder de naam One X, kunnen ze hem beter de Two noemen.
:'). Als je status afhangt van je smartphone is het al een teken dat je iets moet veranderen, ik zou beginnen met je vriendengroep die er zoveel waarde aan hecht.

Al was de naam 'The Turd' zou ik dit ding nog kopen.
pi_132037258
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:28 schreef pikinhand het volgende:
Ik vind het maar een vervelend nerdding, met de oude HTC´s was het zo dat je uitgelachen werd als nerd als mensen je ermee zagen, is dat nog steeds zo met die One ?
Domme naam trouwens, ruim een jaar geleden hadden ze al een meer beperkte telefoon onder de naam One X, kunnen ze hem beter de Two noemen.
:')

Ik zou eens bij jezelf beginnen. Als je hier zo onzeker over bent ligt dat uitlachen hoogstwaarschijnlijk niet aan de telefoon, maar aan jou.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:13:03 #245
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_132038125
Trilt bij jullie HTC One ook iets vlakbij de camera? Je hoort het goed als je met je vingers tegen de achterkant aantikt. Best irritant.
pi_132043242
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:13 schreef .Neovo. het volgende:
Trilt bij jullie HTC One ook iets vlakbij de camera? Je hoort het goed als je met je vingers tegen de achterkant aantikt. Best irritant.
Dat is de OIS
pi_132043569
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 18:21 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat is de OIS
Nou CaptainCookie, verlicht ons alsjeblieft met wat een OIS is O+


Dat is een soort los zittende lens. Dat hoort zo, want daarmee kan hij foto's scherp stellen. Elke zichzelf respecterende camera heeft dat :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132043805
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 18:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou CaptainCookie, verlicht ons alsjeblieft met wat een OIS is O+


Dat is een soort los zittende lens. Dat hoort zo, want daarmee kan hij foto's scherp stellen. Elke zichzelf respecterende camera heeft dat :)
Optical Image Stabilisator. Niet om scherp te stellen (AF) maar om het beeld te stabiliseren.

Ding werkt heel goed trouwens. Als je de camera opent, zo ver mogelijk inzoomt en de telefoon dan met één hand vastpakt beweegt het beeld nauwelijks, terwijl het normaal heel schokkerig zou zijn.
pi_132043921
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 18:40 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Optical Image Stabilisator. Niet om scherp te stellen (AF) maar om het beeld te stabiliseren.

Ding werkt heel goed trouwens. Als je de camera opent, zo ver mogelijk inzoomt en de telefoon dan met één hand vastpakt beweegt het beeld nauwelijks, terwijl het normaal heel schokkerig zou zijn.
Met de relatief lange sluitertijden die telefooncmera's hanteren helpt dat ook weldegelijk bij het scherp houden van foto's. Niet via de focus (AF is de One bijzonder matig in trouwens) maar teven bewegingsonscherpte.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132063505
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:23 schreef Iemand91 het volgende:
Wow, 4G :9~
Chill he :D ik snap niet dat mensen zeggen dat ze het niet nodig hebben. Als je 2 weken met 4g hebt gewerkt en daarna weer met 3g, dan baal je als een stekker :') het werkt met 4g gewoon precies zoals het bedoeld is en je krijgt de opgevraagde content direct voor je neus. Stukken sneller nog dan 90%van de wifipunten
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132063983
Volgens Vodafone zou Den Bosch ook al dekking moeten hebben. Heb er nog niet veel van gezien..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 13:50:38 #253
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_132067140
Iemand een idee hoe ik whatsapp notificaties in mijn lockscreen kan krijgen?
BEASTMODE
pi_132069637
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:07 schreef BlackLining het volgende:
Volgens Vodafone zou Den Bosch ook al dekking moeten hebben. Heb er nog niet veel van gezien..
Vodafone :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132069785
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:50 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand een idee hoe ik whatsapp notificaties in mijn lockscreen kan krijgen?
https://play.google.com/s(...)otificationWallpaper
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:20:22 #256
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_132070033
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 13:50 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand een idee hoe ik whatsapp notificaties in mijn lockscreen kan krijgen?
quote:
Waarom een achtergrond als je gewoon widgets op je lockscreen kunt plaatsen?
https://play.google.com/s(...).notificationswidget
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_132070067
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:20 schreef Reemi het volgende:

[..]

[..]

Waarom een achtergrond als je gewoon widgets op je lockscreen kunt plaatsen?
https://play.google.com/s(...).notificationswidget
Dat van mij is een widget slimmerd.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:28:04 #258
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_132070227
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:21 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat van mij is een widget slimmerd.
Rare pakketnaam dan. Nouja, dan nog is NiLS een stuk beter beoordeeld. :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_132070254
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:28 schreef Reemi het volgende:

[..]

Rare pakketnaam dan. Nouja, dan nog is NiLS een stuk beter beoordeeld. :)
Ja die van mij werkt ook bij Androids die geen lockscreenwidgets hebben, maar als je 4.2 hebt heeft hij ook een widget aan boord.

Maar goed, was ook maar de eerste die ik na één zoekterm op Google tegenkwam.
pi_132070840
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:07 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Vodafone :')
16.5 mbps op 3G, dus ik kan niet klagen :P
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132071337
Wanneer komt T-mobile met 4g dekking dan.
Verdomme, lijkt wel alsof het nooit komt.

Staat volgens mij ook nergens duidelijk beschreven.

EDIT: Ah, vanaf februari. -_-
pi_132072554
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

16.5 mbps op 3G, dus ik kan niet klagen :P
Had ik met KPN ook voordat ik deze bazen 4G verbinding kreeg 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:02:01 #263
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_132073035
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 15:28 schreef Reemi het volgende:

[..]

Rare pakketnaam dan. Nouja, dan nog is NiLS een stuk beter beoordeeld. :)
deze is het geworden. Echter, hoe zorg ik ervoor dat die niet eerst zon drag-window pakt voordat ik op het bericht kan klikken?
BEASTMODE
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:34:36 #264
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_132073905
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:02 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

deze is het geworden. Echter, hoe zorg ik ervoor dat die niet eerst zon drag-window pakt voordat ik op het bericht kan klikken?
Kan niet, dat heeft Google zo gemaakt. :P Kan de app zelf niks aan doen.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_132074120
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:34 schreef Reemi het volgende:

[..]

Kan niet, dat heeft Google zo gemaakt. :P Kan de app zelf niks aan doen.
Dat is inderdaad wel enorm onhandig gedaan ja. Zeg maar gerust bloedvervelend.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:22:48 #266
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_132075082
Wat is überhaupt de functie van dat dragwindow?
BEASTMODE
pi_132079829
Sinds een week of twee lijkt mijn One leeg te lopen wanneer hij uit staat. Als ik hem uitschakel met bijv. nog 15% over dan krijg ik hem de ochtend erna meestal niet meer aan en moet ik hem aan de oplader hangen voordat hij überhaupt aan gaat.

Is er trouwens al een manier om dat scherm met die feed te verwijderen? Ik weet dat je een andere pagina als homescreen kunt instellen maar het stoort me toch dat hij er is terwijl ik hem echt nooit gebruik. :P
pi_132083801
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Chill he :D ik snap niet dat mensen zeggen dat ze het niet nodig hebben. Als je 2 weken met 4g hebt gewerkt en daarna weer met 3g, dan baal je als een stekker :') het werkt met 4g gewoon precies zoals het bedoeld is en je krijgt de opgevraagde content direct voor je neus. Stukken sneller nog dan 90%van de wifipunten
Eerste keer gebruikt (kwam langs Utrecht CS) en je merkt inderdaad enorm verschil.
Voor standaard Whatsapp, Google navigatie e.d. is het niet nodig, maar zodra je gaat surfen is het wel enorm fijn.

Hopelijk gaan ze het nog binnen 2 jaar uitrollen in rest van NL anders heb ik er weinig aan gehad...
pi_132087004
Iemand gemerkt dat het geluid veel zachter is uit de speakers?

Zelfs S3 gebruikers hebben een hoger volume.
pi_132087058
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand gemerkt dat het geluid veel zachter is uit de speakers?

Zelfs S3 gebruikers hebben een hoger volume.
Jep, soms gaan ze keihard, andere keer weer niet :{ Snap er ook weinig van...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132087069
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:55 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand gemerkt dat het geluid veel zachter is uit de speakers?

Zelfs S3 gebruikers hebben een hoger volume.
Boomsound uitgezet? Mijn telefoon blaast elke andere telefoon van tafel wat dat betreft.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132087416
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 22:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Boomsound uitgezet? Mijn telefoon blaast elke andere telefoon van tafel wat dat betreft.
Er is geen optie genaamd Boomsound.

Als het een verschil maakt, ik heb Beats aan staan. ( :') )

Maar nee, minder geluid dan vroeger.
pi_132087837
reboot
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132087983
Niks geholpen, heb mijn telefoon toch vaak gereboot de laatste week.
pi_132112564
Denk dat ik een manier gevonden heb om de sound levels weer normaal te krijgen,

Weet niet zeker of het een verschil gemaakt heeft, ik schrijf er zo over verder.
pi_132112818
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2243207&page=35

Daar heb ik het van, pagina 31 en 32. Credit naar die Justin user op dat forum:

-Download ES File Explorer in de App store.

- Druk op '/' als je eenmaal de app hebt en er in zit.

- Ga naar de folder 'etc'

- Backup maken van de files 'snd_soc_msm' en 'tfa'.

Oke, op dit punt vraag ik je een liedje uit te kiezen waarmee je het kan vergelijken. Installeer een decibel meter app en noteer de gemiddelde decibels van het liedje en de maximale decibels. (Beats uit!)

- Download nu deze folder: https://www.dropbox.com/s/eb1eesoqptry8en/sound.zip

- Uitpakken op je pc.

- Er zitten 2 folders in, plug nu je One in de pc en zet de folder ergens in, ik zelf had ze in Download gezet. (niet in dezelfde folder doen als de backup)

- Kopieer via de file manager die je net gedownload had de 2 files die je er net op gezet hebt.

- Ga naar de 'etc' file via '/'

- Paste het in de folder, als het vraagt of je het wil overwriten gewoon doen.

- Reboot, misschien 2 keer rebooten voor de zekerheid

Noteer nu de geluidsverschillen.

Helaas ben ik dom geweest en heb geen backup gemaakt van de eerdere files, maar goed, klinkt denk ik wel harder.

Zit boven de 80 decibel meestal. Raak nog wel eens de 90 of hoger.
pi_132139919
Iemand al geprobeerd? :P
pi_132140622
Mijn geluid doet het prima, dus ik zie geen reden om dat te doen?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132142117
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:22 schreef BlackLining het volgende:
Mijn geluid doet het prima, dus ik zie geen reden om dat te doen?
Prima wel, dat was het probleem niet bij mij.

Maar bij mij was het gewoon niet meer luid zoals eerst. Raar dat jij dat niet hebt trouwens, komt met de android updates. :o
pi_132143749
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:53 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Prima wel, dat was het probleem niet bij mij.

Maar bij mij was het gewoon niet meer luid zoals eerst. Raar dat jij dat niet hebt trouwens, komt met de android updates. :o
Ik heb er nog nooit van gehoord dat het geluid zachter wordt met updates.

Overigens zou ik het graag willen, want het minimale volume voor de speakers vind ik nog te hard als ik in bed nog even een filmpje wil kijken of iets dergelijks.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132144137
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 23:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit van gehoord dat het geluid zachter wordt met updates.

Overigens zou ik het graag willen, want het minimale volume voor de speakers vind ik nog te hard als ik in bed nog even een filmpje wil kijken of iets dergelijks.
Is wel zo, 60% van wat het eerst kon zeggen ze.

Omdat HTC bang was dat mensen hun speakers zouden opblazen op max.
pi_132150071
Bah, ik moet m'n toestel nu toch wel op gaan sturen denk ik. Zit ik weer twee weken met zo'n gaar leentoestel.
pi_132151493
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 23:45 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Is wel zo, 60% van wat het eerst kon zeggen ze.

Omdat HTC bang was dat mensen hun speakers zouden opblazen op max.
Hmm, wel enigszins logisch, die keuze. Liever minder volume en kwaliteitsgeluid, dan de decibels die om je oren vliegen met een klerengeluid omdat je boxjes kapot zijn. Dat laatste zijn Samsung praktijken ;)
quote:
8s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Bah, ik moet m'n toestel nu toch wel op gaan sturen denk ik. Zit ik weer twee weken met zo'n gaar leentoestel.
What happened?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132151665
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:56 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

What happened?
Connector geeft problemen. Hij denkt steeds dat hij in en uit een dock geplaatst/gehaald wordt. Scherm gaat 2x per minuut zomaar aan, krijg steeds zo'n popup of ik een dockprogramma wil starten, muziek stopt soms ineens (als hij weer uit het 'dock' gehaald wordt) en als 'ie aanstaat laadt hij vaak niet op.
pi_132152023
quote:
9s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:05 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Connector geeft problemen. Hij denkt steeds dat hij in en uit een dock geplaatst/gehaald wordt. Scherm gaat 2x per minuut zomaar aan, krijg steeds zo'n popup of ik een dockprogramma wil starten, muziek stopt soms ineens (als hij weer uit het 'dock' gehaald wordt) en als 'ie aanstaat laadt hij vaak niet op.
Hmm, heeft een hard reset dan geen zin? Of heb je dat al geprobeerd?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132152070
Zou ik sowieso doen voor je hem opstuurt. HTC (of eigenlijk :r Dynafix :r) hoeft al die informatie niet te hebben.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132152944
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:21 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hmm, heeft een hard reset dan geen zin? Of heb je dat al geprobeerd?
Het is hardwarematig hè. Maar voor de zekerheid had ik het al geprobeerd, heeft geen effect.
pi_132153292
Eindelijk, RSS-feeds komen naar Blinkfeed _O_. En je kan nu artikelen van meerdere regio's pakken. Oh, en voor de haters, hij kan nu ook uitgezet worden.
pi_132153339
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Eindelijk, RSS-feeds komen naar Blinkfeed _O_. En je kan nu artikelen van meerdere regio's pakken. Oh, en voor de haters, hij kan nu ook uitgezet worden.
*O*

Waar heb je die wijsheid vandaan? RSS feeds bieden heel veel mogelijkheden :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132153441
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:19 schreef BlackLining het volgende:

[..]

*O*

Waar heb je die wijsheid vandaan? RSS feeds bieden heel veel mogelijkheden :Y
De One Max is aangekondigd, en die functionaliteiten zitten in Sense5.5. En Sense 5.5 komt ook naar de One. Waarschijnlijk met de Europese 4.3-update.
pi_132153749
Ah dat. Zal nog wel even duren. Sense 5.5 gaat hier echt niet als update komen voor de One Max hier uit is.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132154393
Hopelijk heeft volgend vlaggenschip een 8ultrapixel camera. Foto's in het donker lukken veel beter dan bij de concurrent, maar ze zijn op groter formaat verre van haarscherp, omdat het toch een stuk minder pixeltjes heeft.

Dus: hop, ruimte maken voor een grotere sensor *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132154611
En graag een millimeter dikker zodat er een 3000mAh batterij in kan :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132159049
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:05 schreef BlackLining het volgende:
En graag een millimeter dikker zodat er een 3000mAh batterij in kan :Y
4000 graag. Oppo gaat dat doen.
pi_132159513
Die standaard browser loopt bij mij nu wel erg vaak vast, zie de webpagina nog wel, maar kan niks meer aanklikken. Dubbeltappen op de homeknop en de browser wegvegen verhelpt het eventjes, bij rebooten zelfde resultaat.
pi_132159767
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:35 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

4000 graag. Oppo gaat dat doen.
Oppo gaat nog een hele grote worden ja. Evenals Huawei trouwens.

Als die nou eens gaan samenwerken met HTC voor het design..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132159818
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 16:48 schreef JohnB52 het volgende:
Die standaard browser loopt bij mij nu wel erg vaak vast, zie de webpagina nog wel, maar kan niks meer aanklikken. Dubbeltappen op de homeknop en de browser wegvegen verhelpt het eventjes, bij rebooten zelfde resultaat.
Hopeloos ja.

Ik ben maar Chrome gaan gebruiken. De stock browser is een stuk prettiger, maar die bugs man :r
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132159957
Heb zelf geen stockbrowser problemen gehad. :P

Inderdaad heeeeel relaxed voor tekst.
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:01:28 #299
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_132161804
Weet iemand trouwens hoe je film(pjes) op je one zet?
  maandag 14 oktober 2013 @ 21:38:56 #300
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_132171076
Dat word dus geen HTC One phablet voor mij. Te weinig veranderingen voor de hoge prijs dat het moet kosten. Nu even wachten wat de opvolger van de HTC One word en anders terug naar de Galaxy S5 als die ook dezelfde premium uitstraling krijgt als de One.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_132171194
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat word dus geen HTC One phablet voor mij. Te weinig veranderingen voor de hoge prijs dat het moet kosten. Nu even wachten wat de opvolger van de HTC One word en anders terug naar de Galaxy S5 als die ook dezelfde premium uitstraling krijgt als de One.
Gauw dicht dit topic
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')